načítám data...

Splněný sen: V terénu s Buchankou

Každý Autíčkář by si měl plnit sny a i ty moje voní benzínem a spálenou pryží. Jen se k tomu občas přidá i mokrá hlína a zvířený prach.

zobrazit celou galeriiPředstavujeme: Splněný sen: V terénu s Buchankou

Každý máme nějaké sny a bohužel ne každý si je můžeme splnit. Kupříkladu já se už opravdu velmi dlouho snažím sehnat cokoliv sovětského a terénního, abych se alespoň na pár minut vsoukal za volant. Občas se mi na srazech historické vojenské techniky podaří někoho přemluvit či uplatit a sem tam mi vyjdou vstříc ve vojenských muzeích. Jenže svatý grál všech pokusů je úplně nový sovětský vojenský veterán.

Že to nedává smysl? Možná jste si všimli, že ruský automobilový průmysl nemá ve zvyku měnit osvědčené postupy. Proto si i dnes můžete pořídit zcela nový UAZ 2206, který je u nás známý pod přezdívkou Buchanka. Původně se projekt objevil pod označením 450 už v roce 1958. Modernizovaná verze 452 se u nás proslavila ve své životní roli coby vojenská sanitka a vůz se s úpravami vyrábí dodnes. Jenže o historii a historické technice jste si už na našich stránkách jistě dávno přečetli. Budu se tedy soustředit na moderní inkarnaci této východní legendy. Na první pohled by se mohlo zdát, že jde o totožný vůz, ale úpravy se dotkly snad úplně každé součástky. Předně prošla změnami pohonná soustava. Původní motor prošel velkou evolucí a nyní již díky katalyzátorům a vícebodovému vstřikování plní současné emisní normy. Díky zvětšení objemu spalovacích prostor na 2,7 litru poskytuje výkon 113 koní a krouticí moment 198 Nm. Kola zadní nápravy sice nově roztáčí přes pětistupňovou převodovku, ale všechny ty poctivé kusy železa v podobě tuhých náprav, listových per a diferenciálu zůstaly u osvědčeného receptu a to je moc dobře.

Hned při pokusu nastoupit vás zaujme umístění kabiny úplně vepředu. Řidič sedí přímo nad přední nápravou a nohy si opírá o čelní plechy vozu. Samotné ‚vyšvihnutí‘ za volant chce trochu cviku. Trik je v tom začít druhou nohou než jste zvyklí a nebojte se přitáhnout za volant. Všechny důležité součástky jsou přimontovány skutečně bytelně. Malým kulturním šokem je plechová palubní deska posetá nesourodými budíky. Vlastně interiér trochu připomíná nějaký restomod případně jednu z těch vizualizací typu „začneme znovu vyrábět Trabant“. Pravdou je, že se mi kombinace zeleného LCD displeje počítadla kilometrů s lesklým plechem perverzně líbí. Po pravé straně mezi sedadly zaujme vypouklý kryt. Tak pod ním je prosím pěkně motor. Možnost servisu zevnitř jistě přijde v krutých mrazech či hustém dešti vhod. Jen to má poněkud neblahé dopady na umístění některých ovládacích prvků. Tak třeba ruční brzda je vertikální, umístěná u pravé paty řidiče. Páky ovládání redukce a připojení pohonu přední nápravy jsou pak na druhé straně krytu a nejlépe uděláte, když o jejich obsluze poučíte spolujezdce. Poloha volantu je značně autobusová a vyosení pedálů nechá vzpomenout na legendární Lancie. Nebo Karosy, záleží, co častěji řídíte.

S tyčí volantu mezi nohama otáčíte klíčkem. Skříňka je, jak se na stroj věhlasem srovnatelným s Porsche sluší, umístěná zleva na sloupku. Důvod je vlastně stejný jako u zmíněného závoďáku. Buchanky si svoji existenci vždy tvrdě odpracovaly a tak je možnost startovat bez nastoupení užitečná, obzvlášť pokud je vůz vybaven účelovou nástavbou. Předváděcí vůz, jak ostatně prozrazují fotky, je ve variantě ‚bus‘, tedy devítimístný (vč. řidiče). Plechová přepážka za předními sedadly tudíž končí v půlce a vzadu se nachází první trojice sedadel umístěná proti směru jízdy, pak další trojice s uličkou uprostřed a nakonec osamělá sedačka ve třetí řadě. Nezvyklé uspořádání má několik důvodů, které bych mohl složitě rozepisovat, ale motoristovi zvyklému na ruské poměry jistě postačí vysvětlení, že takhle to prostě je. Třešničkou na dortu je množství nápisů v azbuce, které vysvětlují jak používat nouzové východy, kde je hasicí přístroj s lékárničkou a na kterou stranu se otevírají dveře (jakože ven z auta).

Naštěstí předváděcí akce není statická, ale dynamická, takže urá na start! Hned po nastartování se volnoběh usadí poměrně nízko a odkrytá kulisa řazení (to nemá ani Ferrari!) klade tuhý mechanický odpor. Ještě aby ne, vůz je zbrusu nový a nezajetý.

Nejdříve se nechám svézt a po krátké instruktáži konečně usedám za volant. Je to tady, po tolika letech u Autíčkáře řídím Buchanku! Prý neřiďte své sny. Ale jděte, vždyť jsem v sedmém nebi! Rozjezd probíhá pěkně po staru. Trochu více plynu, trochu méně spojky, nějaké to poskočení a jedem. Mám zařazenou redukci, takže velmi rychle docházejí otáčky. Jo já vlastně nenastínil scénu. Tak tedy sedím za volantem buchanky uprostřed terénního polygonu S-Drive na letišti v Hradci Králové. Je krásný slunečný den, což znamená spoustu trakce a zvířeného prachu a já se závratnou rychlostí přesahující dobrých 5km/h řítím vstříc hrbolu velikostí srovnatelnému s onou buchankou. Pořád se řítím. Nezapomínejte, jedu na redukci. Výhled z čelního skla pomalu vyplňuje kus hlíny, a jak se blížím, mám pocit, že do něj nejdřív zapíchnu špičky svých bot. Když už čekám ránu, auto se zvedne a výhled na hromadu suti vystřídá blankytné nebe. Trochu se leknu, uberu plyn, ale motor je na terénní dovádění stavěný a tenhle hrb je ochotný sežvýkat i na volnoběh. Pozice daleko vepředu od středu rozvoru způsobuje houpavý pohyb po velkém oblouku a já se po chvilce propadám zase dolů a přede mnou je najednou opět zem. Divný pocit. UAZ nevzrušeně pokračuje a najednou je zase vodorovně. Pocity mám ambivalentní. Je jasné, že technice je nějaký hrbolek úplně jedno a větší problém je pro Xsaru přejet retardér, než pro buchanku přejet sebe sama. Přesto díky nezvyklé poloze řidiče vypadá všechno dramatičtěji, než se zdá zvenku.

No dobře, první překážku mám za sebou, tak zkusím výjezd. Asi pětimetrová hromada hlíny nevzbuzuje mnoho optimismu. Pěšky bych se nahoru nechtěl drápat a teď jí jedu vstříc na silničních gumách. Pod kopcem mi spolujezdec radí, ať trochu přidám a Buchanka se ochotně rozjede do kopce. Opět zvláštní moment kdy hlínu vystřídá nebe. Tenhle stoupák není žádná sranda. Svah se drolí a stoupání je opravdu strmé a… Buchance je to buřt. Pěkně si vyšplhá nahoru a už by nadšeně chtěla zase dolů. Úplně cítím, jak mi říká „Tak co - to dáme, ne?“

Auto je to velmi hravé, za což vděčí starosvětské technice. Na všechno je tady táhlo, lanko, převod či páčka. Například pod palubní deskou lze přímo otevřít náporové sání. Od páky vede do převodovky pořádné táhlo a ruční brzda kovově cvaká. Skoro jsem v těch moderních testovačkách zapomněl, jaké to je řídit mechanický automobil. Ano, z velké části to připomíná spíš veterán, než moderní automobil, ale to je konečně to kouzlo, které Buchanku prodává. Nojo, já vlastně neuvedl ani postavy. Nějak jsem se za volantem nechal unést. Takže zpět ke stoupáku a mým spolujezdcům. Radící pán vedle mě je Jan Majurník, pracující pro firmu AMC, která vozy UAZ upravuje pro evropský trh. To on mě pozval, abych se projel v terénu a je tu, aby mi odpověděl na všechny mé dotazy. Na zadní sedačce pak sedí, nebo teď vlastně ve 40% stoupání leží, Lukáš Vaverka z brněnského CanoCaru, tedy dealer, který mi všechny ty ruské hračky k recenzím půjčuje. Oba mají s UAZem dostatek zkušeností a ochotně mi radí jak sobě ani autu neublížit.

Nutno podotknout, že člověk s pudem sebezáchovy se k reálným limitům vozidla ani nepřiblíží, takže jsou tu spíš proto, aby vyhodnotili, nakolik se chci dnes zabít. Na řadě je přejetí hlubokého žlabu a já volím ostrý úhel. Nejdříve se pravý přední roh propadá a na druhé straně auta se zvedá zadní kolo. Trochu plynu, krátká karoserie se zhoupne a Buchanka se spokojeně sápe ven. Celé je to bezprostřední, mechanické, radostné a silně návykové. Zkouším výjezdy, na horizontech nechávám motor brzdit přes redukci, hledám nejtěžší překážky a úplně zapomínám na čas. Po třech hodinách ježdění konečně dávám pokoj. Cvaknu nějakou tu fotku a snažím se zapříst profesionální rozhovor. Moc mi to nejde. Chci zpět za volant, chci řídit a pálit benzín a hoblovat pneumatiky. Tak tedy jen abych učinil své novinářské povinnosti zadost: Na polygonu jsou dvě verze Buchanky. Po překážkách jsem proháněl českou verzi, ale hned vedle stojí varianta e8 schválená pro celoevropský prodej. Blinkry se přesunuly a někde něco nějak svítí. Sakra, fakt jsem moc nedával pozor.

 

Chci zase za ten plochý volant poslouchat nefalšovaný zvuk motoru a zažívat děsivé náklony a nekonečnou zásobu trakce! Chci jezdit do úplného vyježdění, nebo aspoň dokud nedojde benzín. Jenže akce končí a novináři se rozjíždějí. Nervózně se ptám, jestli bych si mohl Buchanku půjčit na týdenní test a cítím se, jako bych si domlouval první rande.

Tak jo! Uff - trochu jsem se bál že to nedopadne, ale test prý bude, takže se na pořádnou recenzi můžete těšit. No určitě se na ní budu těšit já.
Pučí mi to. Na týden. Heč.


Související články

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Tomáš Trýska
05. dubna 2019, 08:23
0

Pokud ti ho nepůjčí v průběhu nejbližšího měsíce, tak si na mě vzpomeň, taky bych si to chtěl prohlédnout.

reagovat
Mira
06. dubna 2019, 22:06
0

Tak mě přijeď navštívit, na co bys čekal? :)

Knightrider
05. dubna 2019, 08:59
1

Pro někoho splněnej sen, pro někoho noční můra. Každej jsme postiženej trochu jinak. Podstatný je, že sis to fakt užil. ;-)

reagovat
sk
skretik
05. dubna 2019, 09:05
1

Splněnej sen ? No aby ne ! Daily Bullitem si dojet pro víkendovku - Buchanku ! :D

reagovat
Ha
Habakukk
05. dubna 2019, 09:55
0

Kolik za ten sovětský zázrak chtějí? Docela mě překvapuje, že tuto hrůzu jsou schopni homologovat pro provoz v EU.

reagovat
jn
jn
05. dubna 2019, 11:46
0

Na bocích auta je přece napsáno: "od 385 000 Kč" a drobným písmem "+DPH" :)

ransom
05. dubna 2019, 11:51
1

Kdo tohle zažil na vojně, ten nejspíš tak nadšený nebude. Ale na druhou stranu: Kdyby naši stateční policisté nafasovali k ochraně schengenské hranice ve slovinských Dolomitech Buchanky místo Hjondé, neuřízli by si tu slavnou ostudu.

reagovat
beastar
05. dubna 2019, 14:39
0

To je horor. Zpátky do minulosti. Zase na blbnutí na polygonu co lepšího chtít. Kolik se téhle nádhery ročně prodá? 3 kusy? Za 5 kil.

reagovat
Adam Forman
05. dubna 2019, 17:06
0

Bíste, přesně tekové imperialistické podrývání úspěchu Uljanovských závodů jsem čekal. Cojiného od vykřizťovatele - živnostníka :-D Ale vážně, info mám a prodeje jsou následující: ČR za rok asi 20 kusů, Německo asi 200 kusů. Belgie a Itálie kolem 30 kusů Buchanek.

beastar
05. dubna 2019, 17:27
0

Přesně takové zpochybňování úspěchu socialistického modelu. To může vyslovit jenom podstatný živel s nekritickým pohledem na západní imperialismus.

Mimochodem ta čísla jsou docela dobrá. V kontextu mainstream prodejů směšná. V rámci tohoto experimentu s východním příslibem je to slušný. Německo 200 kusů to je velmi slušný. Takže za 5 kil dostaneš ještě vlastně unikátní, skoro handmade veterán.

ratan groch
06. dubna 2019, 15:16
-1

Beastar, trosku spomal.
Teraz som pozeral predaje vydobytku kapitalizmu, Bugatti Veyron a este som k tomu priratal aj Chiron a predaje nedosahuju urovne Buchanky.
A som strasne zvedavy ako toto vysvetlis.

beastar
06. dubna 2019, 15:22
0

LOL. Nepřijel si z východního Slovenska Tatranskym expresem ne? Třeba exlusivita vzhledem k počtu vyrobených aut. Hodnota značky vozu. Pořizovací cena. Typ vozidla. Uskákaná koza do terénu z éry CCCP. Proti luxusnímu hypersportu pro vyvolené. A vyvolených je málo, kdežto zázrak sovětského automobilového inženýrstvý si defakto může pořídit ale neudělá to.... PROTOŽE.

Takže tohle by nevysvětlil jenom týpek narozenej ve Snině, nebo absolvent dřevěný....

ratan groch
06. dubna 2019, 16:25
1

Elitarstvo, exkluzivita, pocit vyvolenosti, prirovnavanie konkurencie ku kozam, na to by ta bolo. Pozri si stvrtkovy special the grand tour z Mongolska. By som chcel vidiet ako by dopadlo tvoje Bugatti. Teraz sa ukazalo co si zac. Nastavil si take parametre hodnotenia, ze ziadne skutocne auto s tymi pravymi hodnotami nema sancu. Auto je dopravny prostriedok a Buchanka prepravi 9 ludi podla technicaku a ako prava ruska marsrutka tak v skutocnosti 15.
P.S.
Zajtra idem do SPA s jednou veselou slecnou zo Snini, ktora ma take kozy a je tak zvratena, ze keby si ju poznal, tak si vytetujes na chrbat SNINA FOREVER.
A po tomto cisto autickarskym argumente uz neviem v diskusii o Buchanke viac dodat :)

beastar
06. dubna 2019, 17:43
0

Já sem se ukázal aha:D Jako vtip dobrý. A ano ve Snině je Buchanka super auto. Využije svoje přednosti. Jinak Sviňa forever by mi doma asi neprošlo. Tetování už mám moc. Další netřeba.

Takže co s tím? Snad jen že na provokace už si snad dost starý. A když jsme u toho kdyby si viděl co mi chodí doma. Chápal by si že holky z východu SR mě zase až tak moc neberou můj drahý příteli.

Btw. Proč ten skvělý mikrobus za ty výhodné peníze ještě nemáš doma? Však je to lepší jak bmw jen pro 5 lidí včetně šoféra.Ty elitáři..
Nejsi náhodou z tohohle Bratislavský kavárny;))

ratan groch
06. dubna 2019, 18:42
0

Prepac, ak som si dovolil privelmi.
Buchanku nemam, ale pred troma rokmi som dostal super sexi napad a kupil som si skolsky autobus Mercedes O 405 N. Musel som si k tomu urobit aj vodicak na busy. Cela story sa mi nechce rozpisovat, ale nakoniec mi pracovnik ostrahy frankfurtskeho letiska zabezpecil odtah k miestnym poziarnikom, ktory ho pouzili na cvicne ucely. Aj ked to neznie super, tak oproti tomu co mi hrozilo za patalie s odstranenim autobusu z prevadzky v Nemecku, tak to bolo nadherne riesenie. Ale nelutujem, jazdenie po nemeckych dialniciach s cigarou v ustach za to stalo. Skoda len, ze sme sa nedostali na Nurburgring ako sme okrem ineho planovali...

beastar
06. dubna 2019, 19:28
0

V pohodě. Myslím že jsou tady jiní co rozhodí můj zenový příkladný klid mnohem více. Povětšinou mnohem méně inteligentní než ty. Již dle odhadů z psaného projevu.

Tak to bylo hezký dobrodružství. Déčko nemám takže bus řídit nemůžu. Na ringu to musí bejt švanda. Škoda že jste nedojeli. Zase alespoň hasiči měli na čem cvičit.

Ju
Junior
07. dubna 2019, 10:45
6

Jak jsem viděl, že se hejt rozjíždí, čekal bych, že beastar omlátí ratanovi o hlavu, že on má novej model Maseratti, zatímco ratan musí brázdit východní brno v brzo již předminulé generaci trojky kupé, nebo tak něco. Prostě klasičku z internetových diskusí. Ale že se to stočí k porovnávání kdo koho píchá, to jsem kurva nečekal.

Mám to tady rád.

Xp
Xpepe
08. dubna 2019, 10:30
0

To ja bych si tohle auto bez mrknuti oka koupil, nejlepe ve verzi valnik se sklapeckou a taznym. Pro pisek, do lesa na drevo. Celkova hmotnost 2,8t a na kouli to ma 2,5t. Tak i tu paletu zamkovky nebo dve palety cihel v pohode uveze a vysplha to kamkoliv. Kuny tam nemaj temer co zrat. Najdi mi lepsi utilitarni vozidlo do pul mega.

Adam Forman
08. dubna 2019, 10:58
0

Nově to umí odtáhnout až 3,5t.

beastar
08. dubna 2019, 15:22
0

Spolehlivost špatná. Servis spíše špatný. Cena v poměru k tomu co to nabídne průměrná. Pro firemní užití nic moc. To je jako kdysi Gazelle, nebo jak se to jmenovalo. Sem tam to někdo koupil jakože teréní dodávku.

Tohle je jak Niva. Retro, skanzen. Na skutečnou práci to nikdo nekoupí. Až na náhody. Tohle se kupuje srdcem či z nostalgie. V Eu. Na východě protože je to levný a snadno se to opravý. 50x za tejden;)

Adam Forman
09. dubna 2019, 11:22
0

U nás se tu kupuje primarne jako hračka. To ale neznamená, že se nikde nepoužívá na tvrdou práci. Buchanky jezdí v dolech a u IZS. Do opravdu extrémních podmínek jsou skvělé. Mají mechanickou čtyřkolku, vysokou světlou výšku a krátký rozvor. Hlavní výhodou je samostatný rám, který umožňuje každodenní provoz mimo zpevněné cesty. S tím hodnocením vůči ceně bych si tedy dovolil důrazně nesouhlasit. Spíš bych řekl že provozovat Buchanku v našich podmínkách je z 95% zbytečné a pak logicky převáží nevýhody.

beastar
09. dubna 2019, 13:25
0

Přesně tak to myslím. Respektive izs tendr u nás by to nevyhrálo ani před 25 lety. To samozřejmě neznamená že někde v Uzbekistánu to nejezdí.

Třeba na Sibiři to bude určitě dobrý svezení. Představa že s tim jezdim v práci u nás v Čr třeba PPL. To uznej je velmi směšné až urážlivé. A k té ceně. To je taky optikou. Od nás na východ ta cena zase až tak hvězdná není. Asi to tam stojí míň.

Adam Forman
10. dubna 2019, 06:15
0
Nimrod
05. dubna 2019, 19:34
0

buchanka se mi vždycky líbila. ale věřím tomu, že na den je fajn, na delší cestování už tolik ne

reagovat
Ha
Habakukk
06. dubna 2019, 08:16
0

Ve stepních a horách Kyrgyzstánu mě to auto dává smysl, ale v Evropě je to luxusní nesmysl.

ransom
06. dubna 2019, 11:51
0

Buchanka... Sakra, buchanka je přeci drobný sladkovodní korýš. Jako kluk jsem je lovil síťkou v rybníčku na krmení akvarijních rybiček. Na vojně se tomu nikdy neřeklo jinak než UAZ.

reagovat
PepaSFI
07. dubna 2019, 10:06
0

my tomu autu říkali želvička. Buchanka je ruský chleba, taková ta hranatá šiška, tvar jako to auto. Ani nevím jestli se někde prodává, když jsem byl na učňáku a na vojně, v okolí Olomouce byl běžně v obchodě k mání a musím říct že byl chutnější než ten náš. Ale to byly 80-90 roky. Pak, po letech, jeden můj známý, pekař, pekl hranatý chleba ve formě, byl to nějaký speciální co se normálně v bochníku nedal udělat.

ransom
07. dubna 2019, 17:12
0

Ano, ten název se tak dnes vykládá. Ale prožil jsem v Rusku (a několika dalších bývalých sovětských republik od Baltu po střední Asii) kus života, i toho hranatého chleba jsem se najedl tuny, ovšem nikdy nikdo ho tam takhle nenazýval. Musí to sahat někam hloub do historie. Asi jako když můj děda říkal květáku postaru karfiól.
Pro mě holt bude buchanka navždycky ten hemžící se subminiaturní cyklop, co jsem s ním krmil potěr.
Želvička zní pěkně. Líp jak kačena (Tatra 805).
Mám na tenhle UAZ vlastně jednu osobní vzpomínku. Na vojně mě s ním vezli do špitálu. Na oční, s čerstvě vyhašeným vápnem ve ksichtě.

PepaSFI
07. dubna 2019, 17:50
0

já se v tom vezl taky jako pacient, s pošramocenou nohou, což je príma když do toho máš vylézt. Podlaha je asi tak ve výšce hospodského pultu, na schůdek jsem nemohl, tak jsem se pozadu položil na podlahu a rukama se vtáhl dovnitř. A bouchlý vápno bylo taky, jen na vedlejším baráku, už nevím jak se tomu tam říkalo. Míchali to v malým soudečku a ten zafungoval jako hlaveň. Vápno bylo až na střeše.

Csaba
06. dubna 2019, 18:00
2

UAZ 452 - ve válce (jako sanitka) život zachraňuje, všude jinde jej ohrožuje :-)

reagovat
sumy
07. dubna 2019, 09:02
0

Na offroad fóru je člověk, který žije na Islandu a tam s jejich přístupem k STK je možné takřka cokoliv. Tak do toho nacpal V8 z nějaký ameriky a tradaaa. Jinak co jsem viděl fotky když se sunda tapecirung z této nové serie, tak mi to připomíná učňovského práci. Zbytky drátů z COčka a koroze již v základní výbavě. Tmel rozmaznutej prstem mastný od svaciny :-) Ruska mentalita je holt jinde. Stačí mi když péruju naše svarece z východu. Zadam jim požadavek na "luxus" kvalitu a ještě 3x jim to vracím až z lakovny. Prostě na východě to mají jinak.
Ale zas se Buchance musí nechat vysoký tunersky potenciál. Třeba podvozek s olejovymi pakovymy tlumici. Tuhost dle naliteho oleje :-)
Ale jo, když se do toho nacpe Andoria, tak to i něco zvládne. A na totálně rozorany trati s tím jezdil stejný časy jako ja s pajerem. Ale to je spíš ostuda pro mne jakožto ridice/závodníka, než kvalitou Buchanky :-)

reagovat
Ju
Junior
07. dubna 2019, 10:50
0

kuci z východu náhodou vařit umí. Asi máte špatný ;)

sumy
07. dubna 2019, 13:19
0

Vařit umí. To jo a fantasticky, to bych to po nich jinak ani nechtěl. Ale mají jinak nastavenou laťku co je a co není dobrý. Jediný co na ně funguje je veta: "A chtěl by ses tímhle chlubit?" Když jsem nastoupil, tak na mě hodně zkoušeli. (Holt mi těch skoro 40 nikdo neveri) Neustále "To nejde..." teď už ví že maj mlčet, nebo že skočím do monterek a ukažu jim to. Po půl roce už sami dokážou +/- posoudit co je OK. Ale to základní nastavení maj opravdu jiný.

Ju
Junior
07. dubna 2019, 13:58
0

s čímkoliv na východ od košic to není o věku. Kožená bunda a hodně krátký vlasy. Když se podaří ještě ukázat velký černý auto, snaživějšího zaměstnance nenajdeš :)

GanGreen
07. dubna 2019, 11:27
0

Já se fakt tešim na článek po týdením testu... skoro bych očekávál bolestivé vystřízlivění, je to "krásný", ale na týden? to neeee :D

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Century 1974 1974
Buick Century 1974

1974 rok výroby
222 koní výkon
6 000 ccm objem

Chrysler Cordoba  1978
Chrysler Cordoba

1978 rok výroby
200 koní výkon
6 551 ccm objem

Cadillac Escalade ESV modelový rok 2016 2015
Cadillac Escalade ESV modelový rok 2016

2015 rok výroby
426 koní výkon
6 227 ccm objem

Mini Cooper S  2014
Mini Cooper S

2014 rok výroby
198 koní výkon
1 998 ccm objem

Cadillac Fleetwood Brougham 1981
Cadillac Fleetwood Brougham

1981 rok výroby
140 koní výkon
6 000 ccm objem