reklama
načítám data...

Škoda Superb 2.0 TSI 280: Tři různé role a jeden výsledek

Lehce omšelé džíny, upatlané od dětských ručiček. Dobře padnoucí oblek prestižní značky. Či snad sportovní legíny? Který z těchto outfitů nejlépe sedí vrcholné verzi Škody Superb?

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Škoda Superb 2.0 TSI 280: Tři různé role a jeden výsledek

Škoda Superb. Který návštěvník automobilového webu v České republice by neznal vlajkovou loď domácí automobilky. Mladoboleslavská chlouba, pilíř české ekonomiky. Vždyť i na naších stránkách jste se mohli s několika testy Superbu setkat. Začalo to srovnávacím testem s céčkovým Mercedesem, pokračovalo testem nejsilnějšího naftového kombíku a pomyslným vrcholem se stal čtenářsky velmi oblíbený text Vavrise o jejich domácím, firemním přibližovadle. Vzhledem k tomu, že dosavadní skóre hovořilo pro naftu v poměru 2:1, nastal ten nejlepší čas pro srovnání stavu. A co může být vhodnější než to papírově nejlepší, co vyjíždí z bran škodováckých továren? Ano, dnes se podíváme na zoubek nejvýkonnějšímu benzinovému dvoulitru s automatickou převodovkou a pohonem všech kol. 

V tuhle chvíli bych vám na tomto místě normálně vypisoval historii modelu, jeho generační vývoj a jaký účel má tahle nejnovější verze. Zabrousil bych do designu a postupně bych hodnotil všechny vlastnosti a funkce auta. Jenže u Superbu mi to přijde naprosto zbytečné. Každý ví, jak vypadá (diamantový design s ostrými liniemi stárne rychleji, než bych čekal). Každý ví, co umí (odvézt celý basketbalový tým) a každý ví, co to stojí (no, ne zrovna málo). Tak proč opakovat co je zjevné? Proto jsem se rozhodl dnešní test pojmout maličko jinak. O Superbu se v českých luzích a hájích (rozuměj hospodách) často hovoří jako o super hrdinovi s neuvěřitelnými schopnostmi ( to je pravda, některým jeho (ne)schopnostem stále nemohu uvěřit. – pozn. Vavris)  Širší automobilová veřejnost v něm často vidí nejlepší rodinný vůz, ti odvážnější pak ředitelskou limuzínu. Lidé s nejbujnější fantazií pak o Superbu mluví jako o sportovním náčiní. Pojďme se tedy společně podívat, jak si vede v každé z těchto tří rolí. 

Superb jako hlava rodiny 

Vzhledem k tomu, že plním již nějaký ten pátek otcovské povinnosti, začal bych rolí rodinného pomocníka, protože převoz prcka je v podstatě každodenní boj. Jako první v každém autě řeším ukotvení dětské sedačky. Přendávání sedačky z jednoho auta do druhého, to je vůbec zábavná činnost. Pražská sídliště z poloviny sedmdesátých let opravdu nebyla dimenzována na dnešní počet aut. Pravidelně se mi tak stává, že jedno auto stojí na západním kraji sídliště a druhé samozřejmě na tom východním. Ranní desetiminutová procházka s neskladnou a dost těžkou sedačkou, to je panečku potěšení. Ideálně když k tomu leje jako z konve, nebo je mínus patnáct. Po takové procházce samozřejmě nemám nejmenší náladu ještě bojovat se správným ukotvením autosedačky. V této zkoušce však Superb obstál na výbornou. Široké zadní dveře a přemíra prostoru v podélném směru, to vše usnadňuje manipulaci s bachratou dětskou sedačkou. Skvěle přístupné jsou Isofixy s vodící kolejničkou na každé straně, takže opravdu jen stačí nacvaknout a o nic víc se nestarat. Snad jen ty plastové výlisky, sloužící jako ochrana kolejniček a Isofix úchytů, by mohly být vyklápěcí a ne vytahovací. Pak je totiž není moc kam odložit ve voze. Ale to už jsou jen detaily. Je čas na epizodu dvě. Pracovní název: Vejdou se všechny krámy? Po úspěšné instalaci sedačky nastává čas instalovat dovnitř spoustu (ne)potřebných věcí a především dítě. Když se tedy konečně dovalíte k autu, ověšený jak vánoční stromeček, chcete se nalodit na palubu auta co nejrychleji to půjde.

reklama

A teprve tady začnete oceňovat všechny elektronické pomocníky a simply clever prvky. Otevření kufru kopnutím pod zadní nárazník je nesmírně praktické, pokud máte plné ruce a dítě za krkem. Teprve po naložení všech nezbytností (kufr Superbu je tak velký, že se do něj vejde i nákladní Tatrovka) si všimnete, že v noci mrzlo a ke slovu tak přichází mnohdy vysmívaná škrabka ve víčku nádrže. Navíc tím zabavíte i dítko, protože pro něj bude hrozná zábava tu škrabku vytahovat a zase zasouvat zpátky. Po dokončení naloďovacích procedur už zbývá pouze cesta k vysněnému cíli. Samotná jízda probíhá naštěstí poklidně, i díky integrovanému držáku na tablet či telefon, díky kterému můžete své ratolesti poskytnout nepřetržitý přísun pohádek s krtkem a zamezit tak hrdelnímu řevu, který by jinak mohl ve (zcela) výjimečných případech ozvučovat celý vůz. A pokud pohádky unaví vaše dítko natolik, že začne usínat, pak přijde vhod vysouvací sluneční clona, která dostatečně zatemní zadní část auta a poskytne ideální podmínky ke spánku. Doporučuji pak ještě zamknout dětskou pojistku. Naštěstí kvůli tomu nemusíte ani zastavovat. Superb na to má tlačítko přímo na dveřích řidiče. Vážně chytré. Jak jste jistě pochopili z předchozích řádků, cestování s dětmi není úplně bezproblémové a rozhodně oceníte vůz, který vám spoustu situací ulehčí. Superb je přesně takový, nabízí mnoho vtipných a chytrých řešení pro usnadnění každodenní rutiny. Jako rodinný vůz tak obstál na výbornou. 

Koráb pan řídícího 

Je pondělí ráno. Právě jsem zjistil, že je 8:15. Na tom by nebylo ani tak nic zvláštního, pokud bych neměl být přesně v 8:30 na firemní poradě. Na druhém konci Prahy. A všichni tam na mě budou čekat. Prachsprostě jsem zaspal. No nic, budu si muset pospíšit. Házím na sebe první oblečení, na které narazím. Pohledem kontroluji, jestli je v lednici něco k jídlu a zároveň si od okna zapínám přídavné topení v autě abych nemusel škrábat sklo a mohl hned vyrazit. Letím dolů, snad mám vše, co potřebuji. Klíče od auta leží na dně mých útrob, ještě že mám bezklíčový vstup. Beru za kliku, rychle startuji a vyjíždím. Venku je vážně zima a auto se za tu chvilku nestihlo úplně ohřát. Jedním stiskem tlačítka zapínám vyhřívání sedaček a automaticky se spouští i vyhřívaný volant. To je šikovná funkce. O něco horší je pak vypínání volantového topení, to už musím hledat v dotykovém displeji infotainmentu. Přijíždím do pražských tunelů, čas mám zatím lepší, než bych čekal. Vzhledem k tomu, že celá část vnitřního okruhu Prahy je pod dohledem rychlostních kamer, tady žádný čas navíc nenaženu. Zapínám tak veškeré jízdní asistenty, adaptivní tempomat a udržování v pruzích. Snažím se nasadit si kravatu a přitom sleduji, jak Škodovka docela sama vykrouží jeden oblouk. Bez sebemenší pomoci. Když tu najednou výstraha. V první chvíli se leknu, co se děje, ale mám jen chytit volant. Jasně, není problém, kravatu už mám utaženou. Vzápětí se natahuji na zadní sedačky pro tašku, abych zkontroloval, jestli mám všechny papíry, co potřebuji na poradu. Superb mezitím zpomaluje až do úplného zastavení a opět docela sám bez mojí pomoci. Doprava před námi stojí, což se mi teď vážně nehodí. Nicméně to vypadá, že se opět dává do pohybu. Pokyn k rozjetí musím potvrdit páčkou tempomatu já, ale pak už se největší ze Škodovek opět pohybuje sama bez pomoci. Tihle jízdní asistenti umí být občas vážně užiteční, když člověk potřebuje. Do kanceláře dojíždím jen s mírným zpožděním, takže dobrý.

Po poradě mám však další jednání mimo Prahu. Bohužel nemám připravené podklady, a tak žádám svého asistenta, aby jel se mnou a dělal mi výjimečně řidiče. Nasedám na pravé zadní sedadlo a otevírám notebook, abych mohl pracovat. Jenže ouha, tady není stoleček. Počítač na klíně není zrovna ideální, ale co se dá dělat. Aspoň že tu mám zásuvku na 230V a nedojde mi tak šťáva. Pomalu vyrážíme na cestu a já žádám svého dočasného řidiče, aby přepnul podvozek na Comfort. Nepotřebuji natřásat pozadí. V nejměkčím nastavení si velká Škodovka jen tak pluje jako na obláčku a svou posádku neobtěžuje žádnými projevy nepohodlí. Trochu to připomíná starší americké sedany. Cesta ubíhá vcelku svižně, já si pohodlně připravuji podklady k obchodní schůzce. Jediné, co mě trochu ruší je podivný hluk od zadních kol, který se mi nedaří přesně identifikovat. Když dojíždíme na místo, tak mi můj asistent dopředu hlásí, že s takhle velkým autem asi nezaparkuje. Uklidňuji ho, že to má skvělou parkovací kameru, ale on se přesto necítí jistě. Tak mu radím ať před parkováním zmáčkne tlačítko s piktogramem volantu vedle voliče automatu a on nic víc se nestará. Superb zaparkuje prakticky sám. Ano, tohle je další z elektronických asistentů, které fungují skvěle. Cestou zpátky po úspěšném jednání si užívám chvíle klidu. Nemusím řídit, takže se rozvaluji na zadní sedačce vychutnávám si hudbu z relativně slušně znějící aparatury Canton (koncertní síň to ovšem ani zdaleka není). Silnice se pomalu halí do tmy a posádka vozu má možnost okusit ambientní osvětlení, které by mělo navodit větší pocit luxusu na palubě. No řekněme to takhle, pokud tuto vymoženost neznáte z jiných vozů, pak se vám bude nejspíš líbit. Pokud jste se ovšem s tím již setkali, pak u vás nejspíš vyvolá jen úšklebek, že takhle teda ne. Řidič se ve tmě může spolehnout na adaptivní světlomety, jenž můžeme označit za docela dobré. Bohužel i tohle umí konkurence o něco lépe. Přece jenom je rok 2018 a vlajková loď Škody by mohla nabízet LED světlomety a ne jen poněkud zastaralé Bi-xenony. Tak třeba příště. Nicméně i přes těch pár drobností, se může Superb označit za schopnou manažerskou limuzínu. Je pohodlný na dlouhých cestách, má spoustu jízdních asistentů, kteří fungují skvěle a celkově vás to auto ničím nebude štvát. A to se počítá.

Sporťák z Boleslavi 

Prázdná okreska. Žádný provoz. Sportovní režim. Pohon všech kol. 280 koní pod pravou nohou. Tohle musí být recept na štěstí. Anebo taky ne. Přemýšleli jste někdy nad tím, co dělá sportovní auto sportovním autem? Je to design, motor, řízení, podvozek nebo správná pozice za volantem? Ať je to cokoli, Superb nemá ani jedno z toho. Na první pohled zvenku je vidět, že tohle nebude o jízdních zážitcích. Poměrně mohutný liftback nevzbuzuje přílišné naděje na výjimečný jízdní zážitek. Pak si sednete dovnitř a je to ještě horší. Sedí se vysoko, jak na barové stoličce a ještě tak nějak podivně vpředu. Podvozek ani ve sportovním režimu není zábavný, spíš jen tak vtipně uskákaný. Karoserie se sice nenaklání jako v komfortním módu, ale do sportovního zážitku to má opravdu daleko. Chybi tomu vyváženost. Jakmile se vydáte Superbem na okresky, dočkáte se akorát tak přívalů nedotáčivosti. A bude vás to tak rozčilovat, že radši zpomalíte a pojedete klidným tempem. Nejblíže k definici sportovní věci má asi motor. Dvoulitrové TSI je skvělý agregát. Přestože v papírech se píše o maximálním výkonu 280 koní, reálně působí že jich je pod kapotou aspoň 300. Když jsem zkoušel zrychlení z nuly na sto, dostal jsem se s ním na dohled 5 sekund, což je opravdu úctyhodné. Síly má na rozdávání a Superb s touto pohonnou jednotkou dokáže sprintovat i daleko za dvousetkilometrovou hranicí. Spoustě lidí chybí u Superbu šestiválec. Mně ne. Kromě zvuku je přeplňovaný dvoulitr snad v každém ohledu lepší než 3.6 v minulé generaci Superbu. Skvělé je také spojení s DSG. Kombinace tohoto motoru a dvouspojkového šestikvaltu je asi nejlepší, kterou jsem u Škodovky zažil. Každopádně v otázce sportovního vozu Superb zklamal na plné čáře. Není ani blízko.

reklama

Verdikt 

Škoda Superb je velké, pohodlné a v přímce velice rychlé auto. Pokud k němu přistoupíte bez předsudků a nebudete po něm chtít něco, co z podstaty věci ani umět nemůže, pak nebudete zklamáni. Přestože na první pohled vyhovuje mým požadavkům velice dobře, já osobně bych si ho nekoupil. Za své peníze chci něco, co mě bude nějakým způsobem bavit a co mi bude dělat radost. To Superb neumí. Pokud vás však Superb opravdu zajímá a chcete vědět, jestli stojí za to si připlatit za vrcholnou verzi oproti těm obyčejnějším, pak vězte že rozhodně ano. Tahle kombinace je zdaleka ten nejlepší Superb.

PS: Superb na benzín není Superb na naftu.

Někteří z vás už určitě nesouhlasně syčí, jak nám z Boleslavi připluli kapříci do kapes a jak nekonzistentní jako redakce jsme. Vždyť nedávno tady přece vyšel test Superbu, který byl velmi negativní. Tak už to ovšem někdy bývá – jeden model může působit v různých variantách dosti odlišně. V redakci se prakticky jednohlasně shodnem, že benzínové Superby jsou úplně z jiného těsta, než jejich rozšířenější sourozenci konzumující diesel. Benzínové Superby jsou jízdně harmoničtější a uhlazenější. DSG si s benzínovými pohonnými jednotkami rozumí mnohem lépe, než tomu je v případě dvoulitrových dieselů a prakticky nezažijete trhané kopance, které nám v nafťácích tolik pily krev. Také naladění podvozku se zdá lepší, charakteristika tlumení je jiná a lépe si umí poradit s příčnými nerovnostmi. Pokud chcete Superb, kašlete na naftu a jednoznačně vybírejte benzínovou variantu!

 

Technické údaje

Motor: přeplňovaný zážehový čtyřválec 1995 cm³
Výkon: 280 koní (206 kW) v 5 600  ot./min
Točivý moment: 350 Nm v 1 700 – 5 600  ot./min
Převodovka: šestistupňová dvouspojková DSG
Maximální rychlost: 250 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 5,8 s 
Průměrná spotřeba (udávaná): 7,1 l/100 km 
Průměrná spotřeba (v testu): 10,2 l/100 km 
Cena s danou motorizací a výbavou Style / cena testovaného:  od 1 071 900 Kč / 1 297 900 Kč


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

ma
martinw
12. března 2018, 09:44
0

Jako proč ne je to oveřený model, silný motor - mě by Superb bavil. Ale čistě prakticky - na (pražském) sídlišti budete s takovým autem priorita č.1 pro všechny lapky kteří půjdou okolo, to by mě vadilo.

reagovat
GanGreen
12. března 2018, 09:48
7

Supr, musim poslat odkaz pár lidem aby pochopili že 300 koní pod kapotou neznamená že je to sportovní auto :D

reagovat
Skipper
12. března 2018, 09:51
0

Tohle bych si dovedl představit jako denní přibližovadlo. Klidně i se slabší benzínovou motorizací a nižší výbavou. Nebylo by mi ho líto týrat na kratší pocuky, plus jednou za čas cesta 500 km k našim s dětma vzadu by byla na pohodou. Akorát bych viděl nevýhodu v tom, že bych se nemohl vymlouvat na malý kufr, kdykoliv mi chtějí nabalit krámy, kterých se chtějí zbavit :D A sportovní auto? To snad u Superbu nemůže nikoho ani napadnout. I kdyby to mělo motor z Veyronu.

reagovat
GanGreen
12. března 2018, 10:01
0

to by ses divil, protože jak to dostane nálepku SportLine tak je to prostě sporťák a fertig...

Matěj Podhorský
12. března 2018, 10:51
0

Mně by se superb líbil jako cestovací auto, jenom si nemůžu zvyknout na pozici za volantem, a jako v dalších škodovkách, bolí mě tam záda.
A ano, chodím s tím na terapie :D

beastar
12. března 2018, 12:38
0

To nebude tak úplně Superbem:)) Mě se to děje taky dneska bohužel už všude. Krom top třídy jako je 7er s těma priplatkama jenže to už ani neni sedadlo v autě.

Jimi
12. března 2018, 14:06
0

S těmi sedačkami, že prej v kodiaku jsou o něco lepší. a to jsem si myslel, že jsou tam ty samé...
top třída to určitě není...kdo jednou zkusí, nechce jinak...

beastar
12. března 2018, 15:48
1

No někdo prostě umí a jiný ne. Z poslední doby S-Type sedadla skvělý, 166 sedadla alespoň ucházející (je to lety opotřebené) Quattroporte z osmdesátek super posezení jako v bavlnce, S4 cabrio B6(tušim) krása, nastavitelný všelijak, dokonce i ta stará Celica má lepší sedačky, než běžná verze supa. Mě škodovky nevaděj ale jak dojde na komfort sezení musím vždycky dát antiškodovkářům plně za pravdu.

Neni nad ten pocit když žereš knedlo, vepřo, zelo chlastáš k tomu plzeň a nadáváš na netu na český auta ,D Cejtim se konečně jako pravej čech.
-
Komentář upraven 12. 3. 2018, 15:50:28

TheKubajs
12. března 2018, 10:10
0

"Klíče od auta leží na dně mých útrob."
To trochu zní, jako by je autor posnídal.
Ale jinak zajímavý test. Netušil jsem, že Superb nabízí už taky žárovičky v interiéru.

reagovat
Matěj Podhorský
12. března 2018, 10:50
0

Tak on Dan je velký gurmán, ne že ne. Ale že by žral zrovna klíčky od aut, to si nemyslím :D

Daniel Borský
12. března 2018, 11:11
1

Ano, je to poněkud nešťastná formulace, ale už ji tam nechám pro pobavení ostatních. Jak říká Matěj, jím opravdu rád, ale klíče od auta na jídelníčku nemám :)

Petr 'Krab' Jeřábek
12. března 2018, 11:41
2

No jo no .... jsme holt obskurní redakce :)

Já zas pro pobavení ostatních tuhle napsal, že Toyotu GT86 cítím líp v zadku než Miatu :-D

beastar
12. března 2018, 12:40
0

Noo jenom teda chybí za vlajkovou taky loď. Je to detail. Ty útroby to je zajímavý;) S tim zadkem to je už silný kafe:)))

RCNP
12. března 2018, 11:07
0

Barvy se tady nenosí? Přitom ne že by neměli na výběr. Takže za mě šedé sportovní sako, co nenadchne ani neurazí, jen nesmíte nikomu říkat, že v něm umíte uběhnout stovku pod deset vteřin protože je sportovní. Čistě osobně bych šel za stejný peníze do italskýho semišovýho rudýho obleku s leopardí podšívkou (Giulia Veloce), prostě protože proč ne.

reagovat
Daniel Borský
12. března 2018, 11:16
1

Barvy se nosí. Škodovka nabízí pro Superb opravdu široké spektrum barev, ze kterého si vybere opravdu každý. Ale musím říct, že tahle šedá Superbu sedí naprosto ideálně. Pro šedou myšku, šedý kabátek. Jinak Giulii Velice jsme měli na test ve stejnou chvíli. Dokonce jsme chvíli uvažovali nad srovnávacím testem, ale nakonec jsme od toho upustili, protože ta auta jsou úplně rozdílná. Vzniklo tak jen pár fotek:
https://www.instagram.com/p/BfJn-Y3D5wq/

RCNP
12. března 2018, 14:00
0

Právě, že jsem i na silnici už viděl v moc pěkných barvách. Hlavně ta žlutozlatá a červená. Když už, tak bych si tu všednost, praktičnost a utilitárnost osvěžil aspoň nějakym pěkným tónem, abych se necítil úplně vnitřně mrtev. Tohle mi přijde hrozně smutný. Jo, jsou to úplně jiný auta ač na papíru se leckde potkají, ale určitě si nebudou brát zákazníky. To bylo jen takové zamyšlení k (před)poslednímu odstavci. Že když už bych chtěl sedan, tak bych se asi spokojil s trošku menší praktičností a posunul se na vahách tímto směrem k Alfě nebo Jagu. A pak to týden před koncem záruky prodat. Čímž nechci snižovat kvality škodovky, které jsou v jiných oblastech nebo je nějak srovnávat, ale jen to stojí za zamyšlení v jakém rybníčku už se tahle specifikace superbu pohybuje.

Vojta Dobeš
12. března 2018, 15:46
1

To srovnání možná nakonec i vznikne, jako takové zamyšlení, jestli na to budu mít čas. Nebo můžeme zase udělat nějaký rozhovor formou článku :)

Snowman000
12. března 2018, 11:33
0

S poslednym odsekom pod ciarou plny suhlas a rovnaka situacia je aj pri VW (Tiguan, Passat, Arteon...) hned je z toho uplne ine auto s vrcholnym benzinom.

reagovat
beastar
12. března 2018, 12:42
0

Tak to bylo už u dvojky i u Passata v minulý generaci.

Snowman000
12. března 2018, 17:00
0

No práveže az tak moc nie...ten 6-valcovi ingot nemal zrovna pozitívny vplyv na jazdné vlastnosti a komfort...samozrejme zvuk a vykon mali svoje ;)

XT
XTad
12. března 2018, 11:53
1

"Kromě zvuku je přeplňovaný dvoulitr snad v každém ohledu lepší než 3.6" Zrovna ten zvuk je ale opravdu zoufaly i na pomery ctyrvalcu. Nechteli to udelat moc hlucne, ale zase 280 prece nejak znit musi, takze vysledek je vysokofrekvencni bzukot.

reagovat
sheogh
12. března 2018, 12:29
1

Jeste mi tu chybi pouziti jako off-road... je to prece 4x4 neee? :-) navic toto hodne lidi dostane jako sluzebak, a jak vsichni vime, sluzebak byva ten nejlepsi offroad :-D

reagovat
sumy
12. března 2018, 15:34
1

Přimlouvám se za test: Sup jako off road :-D

sheogh
12. března 2018, 16:06
0

Ono je to smutny, ale uz jsem na nekolik malo takovych exemplaru narazil - co si mysleli, ze kdyz si koupi nejakej sedan s pohonem 4x4, tak nebude mit na chate na vysocine zadnej problem, snih nesnih a "vsechno vyjede" :-)

Nejlepsi byl byvalej kolega, kterej si koupil Tiguana, a v tom nadseni z noveho "offroadu" sjel za kurimi na zasnezenou polnacku.... jel asi 50m :-D

beastar
12. března 2018, 16:20
0

:D No taky takový bohužel znám. A nejlepší zážitek byl když jsem offroad oktávku 4x4 tahali offroadem Touareg z potoka přes bláto a mokrou louku. Ten v tý oktávce nějak podlehl svodům debility a myslel, že to prostě jako prodeje všechno. S tim VW jsme tam byly proto, že bylo prostě po ruce. Nakonec to dopadlo tak, že muselo přijet Musso nebo co to bylo. Až to nakonec rozlousklo zoufalství uvězněných říšských výrobků. Jó to jsme ještě byly mladý ...

sumy
13. března 2018, 09:47
0

Tak občas to nevýjde ani skutečnýmu offu :-D Tahal mě pak karád s Freelanderem. Ještě že měl kinetický lano. Měl jsem kolečka ve vzduchu a břichem jsem seděl na hraně meze. Největší problém všech SUV rádoby offroadů jsou ale stejně pneušky. Dokud nejsou "zubatý", tak ani nepravděpodobnostní pohon na všech X kol nepomůže. Hlavně nezapomínat na hlavní rozdíl mezi SUV a Off Roadem: Není to o tom co všechno to projede, ale kolikrát to vydrží

fortress
12. března 2018, 12:43
1

Mám už ho víc jak dva roky a pořád spokojenost ačkoliv už pokukuju po náhradě. Auto nemá skoro žádný problém proběhly jen dvě svolávačky z toho jedna se mě netýkala (odlepování chromových lišt, bouchání podvozku DCC) Motor je fajn ještě jsem nebyl na brzdě ale taky bych řekl že má víc jak 280hp - spotřeba od 8.5 po 11. Srovnání s Gulii Veloce taky proběhlo https://i.imgur.com/tCSdaMY.jpg

reagovat
Ha
Hanyz
12. března 2018, 20:11
0

S jedním dítětem hodnotit rodinný vůz? LOL.

reagovat
beastar
12. března 2018, 20:25
0

Oni už dávaj dotace i na děti že se vyplatí je vlastnit? Já myslel, že k tomu ještě musíš mít v OP správnou národnost.

Ha
Hanyz
13. března 2018, 17:51
0

Mohu potvrdit, že uplést jich víc není zas takový problém. ;-)

Po
Pospis
12. března 2018, 21:20
0

Jen jsem se chtěl autora recenze v čem jsou ty Bi-xenon světla horší než Led světla třeba v nový Oktávce?
Servisovatelnost vítězí Xenon na Ledce si neopravíš nic.
Dosvit plus mínus stejný
Rozložení světelného obrazu stejné
Barva světla Bi -xenon vítězí (můžu si zvolit barvu jakou chci)
Naklápění do zatáček Bi-Xenon (Ledka nic takovýho nemá ne corner light je k něčemu jinému)
inteligentní zaclonění protijedoucích vozidel nemá ani jeden
A až ti to zhasne v tunelu v létě v Praze v zácpě můžeš si zavolat odtahovku....
A cena stejná(prodejní)

reagovat
Po
Pospis
13. března 2018, 19:32
0

to Beastar a co si mám z toho videa odnest? Porovnání Porsche světel, nereflektuje kvalitu Bi-xenon světel v Supovi.

beastar
13. března 2018, 19:53
0

:D Reflektuje to víc než si myslíš.

Po
Pospis
13. března 2018, 23:06
0

Nerozumim. Podle mě Led světla z 911 a z Oktávky mají pramálo společného.(Obsahují ledky a mají homologaci.....)

Budu konkrétní, Lowend (Nová Oktávka) led světla nedosahují kvalit Xenonových světel Bi-xenon (Sup) světel.

A Světla do Porsche jsou jiná kategorie taky stojí 65 000 a oktávka 2 x 9 000.

Zatímco porovnání Bi-xenon porsche a Bi-xenon sup. na tom budou podobně.
Očekávám rychlejší reakci při vyrovnávání výšky u prosche.
Samozřejmě i top led světla mají problémy(párování světel a systemu, verzování systemu) kluci od BMW by mohli vyprávět. Ale to už jsme jinde. Rád to s tebou proberu i někde osobně. třeba na kafe a káry.

ve
vembloud
12. března 2018, 22:41
0

Ta akcelerace s tímto motorem je velmi slušná, auto mě dost překvapilo. S launch control dokáže na 100 zrychlit za cca 5,6, což je na takovou krabici velmi slušný čas

reagovat
beastar
12. března 2018, 22:53
0

Joo to jo ten motor neni vůbec špatnej škoda, že podvozek tomu jinde než na rovinkách nestíhá. Jinak by to bylo velmi dobrý auto od praktičnosti po srandu. Až na to strašidelný sezení v tom.



reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Pacifica CS Touring 2005
Chrysler Pacifica CS Touring

2005 rok výroby
260 koní výkon
3 518 ccm objem

Ford Mustang alu kola Ford Mustang 1910
Ford Mustang alu kola Ford Mustang

1910 rok výroby
1 koní výkon
125 ccm objem

Chrysler 300C Touring V8 HEMI 2006
Chrysler 300C Touring V8 HEMI

2006 rok výroby
360 koní výkon
5 707 ccm objem

Cadillac deVille  1988
Cadillac deVille

1988 rok výroby
155 koní výkon
4 085 ccm objem

Chevrolet Tahoe LT 4x4 5,3V8-Flex Fuel 2015
Chevrolet Tahoe LT 4x4 5,3V8-Flex Fuel

2015 rok výroby
370 koní výkon
5 300 ccm objem