načítám data...

Ideální Porsche pro roadtrip

Konečně přišlo jaro. A protože karanténa nad naší vlastí nepřeje příliš sportovním aktivitám, je ideální čas vyrazit na roadtrip. Třeba v Porsche.

zobrazit celou galeriiTopX: Ideální Porsche pro roadtrip

Když před lety nastal boom SUV, přišlo Porsche s modelem Cayenne. A prezentace tohoto modelu (ostatně jako všech SUV) dávala jasně najevo, že roadtrip je vlastně hlavním smyslem existence takového auta. Sednout do auta a vyrazit. Kdykoli, kamkoli, za dobrodružstvím. V kufru naskládaná surfová prkna a paraglide křídlo, místo navigace používat jen kompas – tak vypadá to pravé využití SUV. Jízda po silnici jako v pravém Porsche se kdykoli může změnit ve šplhání korytem potoka, jak to umí jen skutečný offroad.

Jak jsme ale časem pochopili, skutečná SUV jsou jiná. Je to pět metrů kompromisů. Na cesty na chalupu asi dobré, ale zbytek je klamavá reklama. Paraglide se do kufru nevejde, surf už vůbec ne a korytem potoka by se v takovém autě vydal jen ten, kdo už nemá v plánu se kdy vrátit domů. Cayenne tak zůstává celkem povedeným rodinným autem, ale nic víc. Přesto si ale myslím, že pokud jde o skutečně zábavný roadtrip, jsme u Porsche na správné adrese. 

 

Porsche 911 Targa

Samotný základ toho všeho, co je Porsche, tedy model 911, je vlastně už sám o sobě perfektní volbou. Sice sám rád trousívám zlomyslné poznámky o tom, že ani žádný další facelift VW ‘Brouk’ už mě nemůže překvapit, pravdou ale je, že od Porsche v tomto směru ani žádné překvapení nechci. Základní pilíř nabídky německé značky je totiž perfektní přesně takový, jaký je. Je to kombinace praktického GT a sportovního auta, jakou nikdo jiný nenabídne. Má svá specifika, své unikátní vlastnosti, které z něj dělají … no zkrátka Porsche. Motor je vzadu. Přestože tu byly snahy postavit Porsche moderní koncepce, nakonec tu máme rok 2020 a Porsche 911 stále přípomíná toho ‘Brouka’, kterým to všechno začalo. A já upřímně doufám, že to tak zůstane.

Je fascinující, jak moc jsou si jednotlivé generace podobné a kolik vášní se i tak s každou novou ‘devětsetjedenáctkou’ vyrojí. Vodou chlazený motor místo vzduchem chlazeného? Elektrický posilovač místo hydrauliky? Svatokrádež, jak si tohle konstruktéři v Porsche můžou dovolit?? Ještě štěstí, že tyhle změny značka popisuje v tiskových zprávách, jinak by většina nás, motoristických novinářů, ani nepoznala, že je něco jinak. Ve skutečnosti to jediné, co se skutečně posouvá kupředu, jsou výkon motoru a jízdní vlastnosti. Každá nová generace se o silnici opírá ještě širšími pneumatikami a vykružuje oblouky ještě chytřejšími nápravami s ještě důmyslnějším zavěšením. Tak je to ale u všech aut, zkrátka vývoj nelze zastavit a ani by to nebylo žádoucí.

Všechno ostatní ale zůstává. Charakteristický tvar, motor v zadním nárazníku i rachtavý zvuk boxeru. Aby Porsche nevypadalo, že jeho konstruktéři vlastně vůbec nic nedělají, připravuje alespoň různé verze. A tak tu máme Turbo, které se liší od ostatních neturbo tím, že má větší turbo, než jaké turbo najdeme v těch jiných neturbech, bláznivé taktrochuokruhové GT2 či GT3, jsou tu auta s pohonem zadní nápravy i 4x4, kabriolet, občas nějaký ten Speedster, klasická Carrera, Carrera S, Turbo S…. a Targa. 

Targa byla vždycky moje nejoblíbenější variace na téma Porsche 911. Přitom právě Targa prodělala v průběhu vývoje poměrně radikální proměnu tam a zase zpět. S příchodem moderních 911 se z charakteristické verze s černým odnímatelným kusem střechy, který se ani nesnaží tvářit, že na své místo patří, stala verze s velkým střešním oknem. Na první pohled to byla skutečně jen 911 s panoramatickou prosklenou střechou. Až detailnější zkoumání C-sloupku odhalilo, že tahle 911 ve skutečnosti vychází z kabrioletu a tedy že její střecha nemá s klasickým modelem společný jediný díl. Střešní skleněný panel bylo možné odsunout vzad, zadní okno potom dokonce bylo výklopné vzhůru, takže  tahle 911 byla i tak trochu hatchback.

Prostě auto na roadtrip jak dělané. Dost sportovní na to, aby vás ta cesta opravdu bavila, dost praktické, aby jste nemuseli vyrážet na výlet sami, a dost pohodlné, aby se ani delší výprava neproměnila v utrpení. A jak vypadá ta zatím poslední 911 Targa?

Ještě lépe! Porsche se vrátilo k původní koncepci s černým kusem střechy, co se tváří, že na auto vůbec nepatří, ovšem osadilo ho tím nejkomplikovanějším elektrickým skládacím mechanismem v dejinách motorismu, takže přestože se auto opět tváří jako jeho dávní předchůdci, funguje jako moderní auto. A tak to má být.

 

Porsche Carrera GT 

“No dobrá, Porsche 911 se skládací střechou, to je toho”, řeknete si. Dobrá tedy, přitvrdíme. Mezi lety 2004 a 2007 vyráběla automobilka Porsche i docela jiný automobil. S invencí sobě vlastní vybralo Porsche jméno ve skladu náhradních dílů, takže výsledné ‘Porsche Carrera GT’ neznalým neříkalo absolutně nic. Jenže pokud se jméno auta skládalo z prvků, které Porsche používalo zcela běžně, všechno ostatní bylo unikát.

Carrera GT byla supersport. Motor V10 uložený uprostřed lehké konstrukce dával výkon až 612 koní, přenášený přes manuální šestistupňovou převodovku na zadní kola. Bylo tu výsuvné zadní křídlo, jak se u Porsche sluší a patří, byla tu kola s centrální maticí jako u závodních speciálů, byly tu kompozitní materiály a v té době ještě vzácné keramické brzdy – zkrátka všechno, co má správný supersport mít. 

Ale stejně jako 911, i Carrera GT stála tak trochu mimo běžné škatulky v automobilovém světě. Ano, byl to supersport, a dokonce velmi dobrý, ale zároveň nezvykle civilizovaný. Odnímatelné střešní panely bylo nutné nasazovat ručně bez pomoci elektroniky, avšak manipulace s nimi byla snadná a dokonce je bylo možné uložit do zavazadlového prostoru, takže žádný roadtrip nemohly zničit rozmary počasí. Kabina Carrery GT byla spartánská, ale nic podstatného tu nechybělo. Namísto maximální jednoduchosti, jaká byla v té době ještě u supersportů obvyklá, tu Porsche připravilo neuvěřitelně krásné místo k životu. Všechno tu bylo nádherné, jako vystřižené z fotky nějakého odvážného konceptu. 

Zároveň však nic nebránilo používání Carrery GT jako automobilu. Jistě, podvozek byl přiměřeně tuhý a jízda nepřipomínala ani náznakem vznášení se na obláčku, ale nebyl to žádný extrém. Sedadla byla sportovní s výrazným bočním vedení, ale byla pohodlná. Zkrátka roadtrip v Carreře GT je fantastický zážitek.

 

Porsche 959

Výlet supersportem je samozřejmě silný zážitek, ale vraťme se zpět na zem. I komfortněji založený supersport, jakým byla Carrara GT, má svá omezení, vyžaduje kvalitní cesty a specifické zacházení. Myšlenkou ideálního sportovního auta pro naprosto libovolný roadtrip se však Porsche v minulosti již zabývalo, když připravovalo svůj univerzální závodní stroj. Skupina B, ve které mělo být tohle kladivo na úplně všechno nasazeno, byla sice v průběhu vývoje auta zrušena, Porsche však svůj stroj stejně dokončilo. A tak vzniklo Porsche 959.

Základem vozu tentokrát je úplně obyčejná 911, což prozrazuje linie střechy či tvar dveří. Takže je to jen další z mnoha verzí 911? Ne, to tedy rozhodně ne. Tentokrát je jinak úplně všechno. Porsche 959 dostalo na palubu tolik technologií, jako snad žádné jiné soudobé auto. Tam, kde Ferrari nabízelo v modelu F40 (který byl svým způsobem též výsledkem prací na speciálu pro skupinu B) jen volant, páku řazení, pedály a pár budíků, tam bylo Porsche doslova přeplněné tlačítky a spínači. A každý jeden měl nějakou zajímavou funkci. 

Jak asi víte, Porsche 959 mělo poháněná všechna čtyři kola. To bylo ve své době poměrně unikátní řešení, sportovní auta se většinou omezovala na pohon jen zadní nápravy, Porsche šlo však ještě dál. Byly tu nastavitelné jízdní režimy. Skutečně, v roce 1984! Nejen, že tlumiče byly nastavitelné a mohli jste tedy volit mezi komfortnější a sportovnější jízdou, nastavitelný byl i systém 4x4. Páčkou pod volantem jste mohli nastavit, zda chcete vůz uzpůsobit pro jízdu na suché silnici, za deště či dokonce ve sněhu. Málokoho by v supersportu v osmdesátých letech (a 959 rozhodně můžeme označit za supersport, vždyť bylo při svém debutu dokonce nejrychlejším osobním autem, jaké jste si mohli koupit) napadlo vyrazit na zasněžené cesty, v Porsche 959 jste však mohli. A mohli jste dokonce mnohem víc. 

Ještě nad režimem pro zasněžené cesty tu byla volba pevné čtyřkolky s poměrem 50:50. K čemu něco takového? Přichází další party trick. Porsche 959 má nastavitelnou světlou výšku. Otočným ovladačem bylo možné celé auto zvednout a ne právě málo. A jako třešnička na dortu je tu šestistupňová převodovka. Ta má totiž poněkud zvláštní značení převodů. Namísto klasického 1 - 6 tu řada začíná písmenem G. Co to znamená? Přesně to stejné, co v označení bláznivého Mercedesu třídy G, písmeno G značí ‘Gelände’, tedy terén. Porsche 959, supersport a nejrychlejší silniční auto poloviny osmdesátých let, má speciální krátký převod suplující redukci!

Možnosti nastavení Porsche 959 jsou i dnes, kdy se přepínače jízdních režimů dostávají i do městských hatchbacků,  fascinující. Jedno auto, ale nekonečné možnosti zábavy. Ať už byste na svůj roadtrip vyrazili kamkoli, Porsche 959 by bylo skvělým společníkem.

 

Jak zahájíte sezónu vy? A co byste si na svůj vysněný roadtrip přáli za vůz? Diskuse pod článkem je vaše!

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Kuře
10. dubna 2020, 09:44
0

Carrera GT vždycky byla moje oblíbené Porsche, takže jestli je výběr které Porsche na road trip, mám jasno:)))

Pokud bych se měl podívati na ostatní značky... tak to vážně nevím:D
Možná že ten devadesátkovej Stang v cabriu:))

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
10. dubna 2020, 09:58
0

Nejlepší Porsche na roadtrip je jakákoliv Corvette. :-D

Jakub Pospíšil
10. dubna 2020, 23:34
7

Teda Knighte, tolik chyb ve slově Mustang už dlouho nikdo nenapsal :)

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. dubna 2020, 08:52
0

Jo, máš pravdu, Mustang je taky fajn. V tom našem jsme toho projeli taky dost. :-)

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. dubna 2020, 08:57
0

Jednou bych chtěl ale Vette C3 a s ní potom vyrazit na roadtrip. Na YouTube je pár videí z roadtripů jak po Americe, tak po Evropě právě v C3 a je to nádhera. :-)

beastar
11. dubna 2020, 15:01
3

Ono jestli fakt není v tomhle případě nádhera právě ta cesta. Nakonec to je původní účel auta usnadnit cestování. Nabídnout svobodu... Samozřejmě menší vodvaz to bude se Škodou 120 a jinej zase ve Ferrari 599, nebo nějaký pěkný americe... Nicméně ta náplň toho jet si kam chceš, jak dlouho chceš. Kochat se kde potřebuješ a nasávat zážitky ta je vždycky stejná. U toho starýho Mustangu se mi líbí ty detaily v tom interiéru třeba ten koník vpravo dole to je geniální....

Tomino
10. dubna 2020, 10:13
0

No, já bych chtěl jet na jarní výlet v tomhle.

reagovat
motion
10. dubna 2020, 15:34
1

Téhle volbě rozumím, možná by mě ještě více lákal Singer s jeho 911...

Ronoath
10. dubna 2020, 10:46
2

356B! Kam dnes rychle, po našich nekvalitních, úzkých a přeplněných cestách? Motůrek, kterému dnes ujede i Fabia 1.0 s neurvalým obchodním zástupcem, který si prostě nevysloužil Octavii; archaické tvary připomínající Brouka (ale opravdu jen připomínající:-) ) a klasické mechanično, které by mě museli dlouho vysvětlovat... ale stejně bych do ní šel! Zamiloval jsem se do ní hned, jak jsem poprvé spustil NfS Porsche a projel se po Cote d'Azur.

reagovat
Irwinek
10. dubna 2020, 15:21
1

Jojo, v 356B je místa pro hlavu dost, eventuálně bych 550 Spyder, a nejlépe tuhle :-D
https://www.motor1.com/news/395948/center-seat-porsche-550-spyder/

sheogh
10. dubna 2020, 11:33
0

Tak to o te 959 jsem netusil, to je dost mazec :-) Carrera GT je bez debaty :-)

reagovat
beastar
10. dubna 2020, 11:44
2

Když roadtrip, tak pořádnej. Když Porsche, tak to nejvíc nejkrutější.... Akorát teda nesměl by to být roadtrip v Čr kolem Slapů to by hrozilo počkozením vozu a možná i posádky. Minimálně psychicky:))

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
10. dubna 2020, 12:34
0

Road tripy jsou to, co já mám nejradši. Sám sice jezdím jen starým křápem, ale i tak musím říct, že projet se v tý otevřený Corvettě napříč Rakouskem, přes italský Benátky, Modenu, Veronu, až po Monaco, Nice, Saint Tropez a zpátky přes Švýcarsko, byl ten nejlepší zážitek, jakej jsem kdy měl. :-)
Když se sejde pěkná krajina, dobrá silnice a jakýkoliv zajímavý auto pro radost, tak je z toho pro mně ta nejlepší autařská nirvána. :-)

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
10. dubna 2020, 12:41
1

Z italskýho pobřeží.

CerVus
10. dubna 2020, 13:14
0

Ideální.....hmm to musí být něco přiměřeně zábavné, pohodlné a ideálně aby to i něco uvezlo. To mi vylučuje SUV a sportovní varianty zbytku. Jenže stejně záleží na dané silnici a klimatu. Asi nebude univerzální odpověď. 991 targa je asi nejblíže, popřípadě 991 T nebo boxster.

reagovat
Augi
10. dubna 2020, 13:30
0

Hondu S2000!

reagovat
Moses
10. dubna 2020, 14:52
0

Ked uz, tak Porsche B32 ;)

reagovat
eLzyx
13. dubna 2020, 20:49
1

zavažuji, že si jí postavím. Nemělo by to být nemožné. Jen pořád nemůžu sehnat vhodný motor za normální peníze.

Moses
14. dubna 2020, 11:09
0

No bola tam 3,2 B6 z Carrery a ta by nemusela byt az taky problem zohnat. Skor bude problem specialny interier a exterierove dielce ;)

eLzyx
14. dubna 2020, 15:33
1

ten motor je za půl mega. Převodovka kolem dvou kil. Což problém docela je, alespoň v Evropě. Ale v US se tu a tam dají na vrakáčích sehnat tyhle díly za "pusinku" (na youtube je týpek, co letos koupil vrak 911 Targa 1974 za 500USD a to včetně motoru a předovovky).
Exteriér i interiér je Caravelle Carat. To vše se dá ještě sehnat. Resp. jako základ to chce koupit právě toho Carata. Ten je kolem dvou kil. Jediná spešl věc je prodloužení zadního nárazníku - ale to není problém vyrobit. Volant, tušímže i budíky, brzdy (944S) je Porsche, sehnatelné, ale docela drahé. Jediné co nevím, tak to jestli u B32 zůstalo Syncro od VW.
Homologace asi netřeba řešit, šlo by to na vetenoty. A na ty lze snad provozovat i repliky. Každopádně sranda za milion.
Takže to zvažování je prozatím v rovině - sehnat VW Caravelle Carat do "projektové" zásoby? Kdyby se objevil levný kousek s mrtvým motorem, tak hurá pro něj a strčit na pár let do garáže. Ty Porschácké díly asi budou furt.

Moses
14. dubna 2020, 23:26
0

To je kopec zaujimavych informacii :)
Co som kedysi cital o B32, tak pisali, ze pouziva syncro. Zbezne som to kukal a Carat sa vraj oficialne so syncrom nerobil ale na jednom nemeckom fore som nasiel typka, co to tak mal, takze asi na zakazku to islo (pripadne dodatocne).Inak jeden znamy ma pekne syncro a dal si tam prave ten volant z 944.
Tak dufam, ze sa zadari - mohol by to byt skvely projekt. Len na tom fore zhrnuli vsetky T3 projekty do vety: "Es kostet sehr viel Geld oder viel Zeit und Arbeit aber meistens alles zusammen." ;)

Moses
14. dubna 2020, 23:27
0

A este som zabudol, ze prevodovka bola vraj zo Super Carrery.

Opelfahrt
10. dubna 2020, 16:01
0

Ruf Turbo Florio. Akorát si člověk musí vyřešit, jestli k těm 645 HP zvolit RWD nebo AWD, jestli 6MT nebo PDK. A jestli akceptuje cenu již od 310.000 €. Jinak cajk.
https://rufautomobiles.com/portfolio/turbo-florio/

reagovat
ratan groch
10. dubna 2020, 18:39
3

Na jarnom tripe sme este neboli, ale golfove ihrisko sme uz navstivit stihli

reagovat
Jakub Pospíšil
10. dubna 2020, 23:35
0

Já doufám, že na trip ale vyrazíte zas nějakým šrotem za pár. Spolehlivými novými auty je to sice taky super, ale nečte se o tom tak pěkně.
A od prosince stále čekám na ten blog o Černobylu :)

-
Komentář upraven 10. 4. 2020, 23:36:54

ratan groch
11. dubna 2020, 12:06
2

Jakube,
neviem ci sa bude dat teraz cestovat po Europe. A Hondicka nie je ziadny srot za par.
Mala vsak tento mesiac problem. Pred dvomi tyzdnami mi ju ukradli pred kamaratovym hotelom.
Podozrivi boli znami. Par dni nato bolo natocene priemyselnou kamerou ako sa moja Hondicka soferovana tymi zlodejmi dostala zo strazeneho arealu, ktory branil SBS-kar vlastnym telom. Celkom drsne video.

KLIKNI NA LINK

https://m.facebook.com/groups/546397385559448?view=permalink&id=1334771806721998&_rdr

TO AUTO, KTORE JE V TOM VIDEU JE TO, KTORYM JAZDIM NA LETNE VYLETY.

Samozrejme pribeh pokracuje dalej, ale ja som tak nadherne lenivy, ze som schopny no nanajvys poskladat do citatelnej podoby v mojej hlave, ale nechce sa mi to premenit prstami na text.

A s tym Cernobylom je to obdobne. Tam minimalne moje historky na kazdej hranici stali za to. Vyvrcholenim bolo uplne absurdne nedelne poludnie na bielorusko-ukrajinskej hranici. Keby som to videl v telke, tak poviem, ze to si uz scenarista navymyslal prilis vela.

Velmi si vazim, ze vobec evidujes moj blog, ale bohuzial aj moj zavazok pokracovat v pisani. Skusim sa prehovorit, aby som si vstupil do svedomia a napisal viac nez obcasny prispevok do blogu.

P.S.
Aj Cayman na fotke je dobre roadtripove auto. Najprekvapujucejsie su Frunk a Trunk, ktore su dokopy vacsie ako kufor vo Fabii. A s tym sa uz v dvojici po zapadnej Europe vyletovat da. Uz som aj nahovaral kamaratov na trip na LeMans, ktory odporucal Krab, ale virus to prekazil.

Jakub Pospíšil
11. dubna 2020, 20:56
0

Tyjo, tak to je docela drsný. Snad se honda vrátila zpátky a lidé za jejím volantem udělali tenhle GTA manévr jsou někde v chladku. Haha, tak zpět do reality, vzhledem k tomu, jak funguje justice, tak to bude maximálně na podmínku a třetí zákaz řízení.
Blogy z cest čtu moc rád, u tebe speciálně jsem si musel zpočátku zvykat na styl, ale už jsem se s tím szil a dost mě to baví. Tak do budoucna kdyby byl čas, tak si rád počtu.
-
Komentář upraven 11. 4. 2020, 20:57:57

tomyks
10. dubna 2020, 20:09
1

Tak urcite bych na roadtrip snu v prvni rade pouzil prvni gen. NSX. Pripadne bych vzal za vdek i F355 spider nebo Lotusem Esprit. Loni jsem vylety docela zazdil. Jako pomerne cerstvy majitel Miaty mam pocit, jako obvykle u kazdeho auta, ze dokud nebude technicky top, tak nema cenu nikam jezdit. Ale timto tempem bych byl zavreny v garazi tak do pristiho jara. Kaslu na to. Jakmile to situace dovoli, balim tasku a vyrazim.

reagovat
Pochtli
10. dubna 2020, 20:13
0

Carrera GT je krásný auto, ale použitelnost jen na pěkných silnicích. Když se jednou jedna plížila po rozdrbaný okresce nad Brnem, bylo mi toho auta až líto.

reagovat
PeterLuk
10. dubna 2020, 20:51
0

To ideálne Porsche v článku nevidím :) Singer all the way! Ale ak by to nemuselo byť Porsche, tak nejaký americký kabriolet. Asi to nie je do álp, ale pre mňa to vždy bolo stelesnenie auta na roadtrip. Osemvalcový Mustang 68 bez strechy, Pontiac Catalina 1967 (alebo 1963?), Plymouth GTX 1968... alebo ostro tvarovaný Cadillac DeVille 1967. ;)

reagovat
krab
10. dubna 2020, 22:18
-1

Přemluvili jste mě... tak jsem tu Carreru GT taky vytáhnul ven na pěknej vejlet :)

reagovat
Frankie
10. dubna 2020, 22:25
0

Ja absolvoval dva roadtripy, jeden Rumunsko, druhy Makedonie, Albanie, Cerna Hora a Bosna i Hercegovina v Z4, a zatim mi na to prijde idealni. Spolehlive, fajn motor, kabros, kufr kde se vleze vse potrebne, ma klimu, kratke previsy, a dost zabavne, aby si clovek uzil ty nadherne cesty ktere potka. A nebali jsme se s nim ani do horsich cest, vse jsme zvladli.

reagovat
Frankie
10. dubna 2020, 22:36
1

Z Albanskeho pobrezi a z Transfagaras

reagovat
Za
Zazaa
11. dubna 2020, 08:29
5

ja bych bral 959 ....
jenze zadne Porsche nemam a sme na Autickari a tady to jeste nebylo "miata is always the answer" :-D
tak sme jeli neco prez 8000km po UK a Irsku takhle :)))

reagovat
beastar
11. dubna 2020, 14:56
0

Za jak dlouho těch 8,000 km? Jestli za rok tak dobrý... Jestli za dva měsíce, tak nezávidím ':D

Za
Zazaa
11. dubna 2020, 21:50
0

Za mesic cca ... asi sem to napsal blbe je v tom i prejezd po dalnici na trajekt do UK
pak uz sme jezdili jen rozumne vzdalenosti a mensi silnice
Nahodou na to ze nam prakticky kazdej den trochu prselo sem nikde nepotkal tolik kabrioletu :-D

Ha
Habakukk
14. dubna 2020, 08:04
1

Nevím proč, ale když se řekne Porsche a Roadtrip tak si představím toto https://dirtyoldcars.com/1995-porsche-993-la-to-alaska-trip/

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge D100  1976
Dodge D100

1976 rok výroby
150 koní výkon
5 200 ccm objem

Chrysler New Yorker 4 door hardtop 1969
Chrysler New Yorker 4 door hardtop

1969 rok výroby
350 koní výkon
7 200 ccm objem

Dodge Grand Caravan  2013
Dodge Grand Caravan

2013 rok výroby
283 koní výkon
3 600 ccm objem

Dodge Challenger  2014
Dodge Challenger

2014 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem

Cadillac Brougham  1990
Cadillac Brougham

1990 rok výroby
175 koní výkon
5 700 ccm objem