načítám data...

Ford Mustang GT Convertible: Kopni do tý bedny, ať panstvo nečeká!

Pět litrů objemu, čtyřista padesát koní výkonu, mechanický samosvor a tlačítko s cválajícím koníkem. Co dalšího můžete potřebovat ke štěstí?

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Ford Mustang GT Convertible: Kopni do tý bedny, ať panstvo nečeká!

V hospodě na návsi je pozdvižení,
větší než když někdo místní se žení….

Dobře, není to náves, ale náměstí, Sobotka přece není žádná ves. Každopádně Mustang sem zřejmě moc často nezabloudí. Svou přítomnost ohlásil hrdým burácením, a to se prosím pěkně snažím jet civilizovaně a splynout s davem. Jako první se samozřejmě objeví děti – sbíhají se jako Somálci, co v sousedství zaslechli střelbu. Dospělí nerozhodně postávají v povzdálí, ale dětskému nadšení nakonec neodolají ani oni. Odhadem tak šestiletý chlapeček táhne důstojného pána k autu a odborně ho zasvěcuje: “To je Mustang, dědo, úplně novej!” Jiní špunti nejsou tak sečtělí (“Rudo, čum, to je Ferári!”), ale o nic méně zaujatí, ihned vytasí telefony a začnou se s autem fotit. Kolemjdoucí chlapík utrousí komentář: “Tak tohle si z důchodu dovolit nemůžu – ale ne že bych nechtěl…” Kupodivu ani slovo o zbohatlických pražácích.

Pokud se vám protiví pozornost okolí, Mustang kabrio je ztělesněná noční můra. V ulicích malých měst působí větší senzaci, než kdyby přijela pouť. Kdyby nestačilo, jak vypadá, po zvuku bublajícího osmiválce se ohlédne i ten nejstarší a nejhlušší dědeček. Po pár dnech za volantem se smiřuju s faktem, že druhé jméno Mustangu je showman a že show rozhodně není určena jen pro řidiče. Osobně radši proplouvám životem nenápadně, ale do téhle hry se prostě nemůžete nezapojit. Takže už si nic nedělám z toho, že Macarenu z repráků slyší celý Středočeský kraj a hezký kus Královéhradeckého ani že mi ze zadní sedačky trčí obří nafukovací žralok. S tímhle autem se přece nebudu plížit za křovisky.

Ne že by to nešlo. Výfuk je možné nastavit do čtyř různých režimů, přičemž jeden z nich je relativně tichý, údajně určený pro zachování dobrých sousedských vztahů (dokonce si ho můžete naprogramovat i na konkrétní čas). Paradoxně mi ale přijde, že právě ve městě – pokud zrovna nevyrážíte z klidné vilové čtvrti v pět hodin ráno – je dobré nechat se slyšet a zahnat nepozorné chodce do bezpečí včas. Všechny ostatní režimy – normal, sport a track – jsou naopak určeny pro dělání kraválu a záleží jen na vás, jakou tóninu si vyberete.

A show pokračuje. Koníček → Track Apps → Line Lock → a jedééém! Vlastně nejedem. Benzín se v útrobách auta transformuje v randál a kouř ze spálených pneumatik. Parádní burnout tak vysekne i naprostá lama. Zřejmě se jedná o značně poptávanou funkci, jelikož ji teď dostanete do jakéhokoliv Mustangu jako standard. Ano, i do EcoBoostu. Tlačítko s koníčkem je jako bájný šém, který aktivuje všechny skryté talenty vašeho Golema.  

Do Sobotky vedla cesta přes velkoměsto, dálnici i okresky, takže už jsem si stihla udělat představu o tom, jak takové emérické auto vlastně jezdí. (Teď by se možná hodilo říct, že má zkušenost s americkými vozy je prozatím velmi skromná. Proto vám těžko povím detaily o tom, jak velký kus cesty současná generace Mustangu učinila od dob legendárního Bullita, nebo o tom, jestli si na efektní burnouty nevybrat radši Camaro či Challenger. Má to ale i svoje výhody. Na auto se dívám evropskýma očima, řídím ho evropskými končetinami a vnímám evropskou zkušeností. Tak jako většina lidí, co budou uvažovat, zda do něj nasypou své těžce vydělané zlaťáky. Ať už mě tedy kolegové uvrtali do testování ze škodolibosti, nebo s důvěrou, tady máte výsledek…)

Ve městě je to paráda! Všichni vás buď obdivují nebo se vás bojí. Nebo obojí. Nebo vás mají za zastydlého puberťáka s krizí středního věku. A co je nejlepší, vám je to srdečně egal, protože na semaforu opískujete kohokoliv, přibočit stihnete kamkoliv za zlomek sekundy a ještě na vás mává rozesmátá drobotina.

Dálnice je… o něco menší paráda, ale pořád to není špatné. Motor je tak pružný, že i ve vysoké rychlosti učiníte svižný předjížděcí manévr. S nataženou střechou je v kabině samozřejmě trochu hluk. To se dá nejlépe řešit jejím stažením. Mile mě překvapilo, jak rychle plátěný dekl změní pozici, nemile zas to, že je kvůli tomu nutné zcela zastavit. Ale co už, na dálnici si střechu nestáhnete v žádném kabrioletu. Jakmile dosáhnete dálniční rychlosti “nahoře bez”, vítr vám okamžitě odvane z hlavy starosti, jakož i všechny ostatní myšlenky a čepici k tomu. Se spolujezdcem na sebe musíte trochu řvát, ale intenzivní zážitek za trochu té námahy stojí. Do cíle pak přijedete ošlehaní větrem, s dredy ve vlasech a zcela očištěnou myslí.

Zbývají okresky. K nedostatku zkušeností jsem se vám přiznala, přesto mi neuniklo, co o amerických autech povídají zlí jazykové. Totiž že ty věci umí jezdit jenom rovně. Ale kuš, to jsou škaredé pomluvy! Vůbec to není tak zlé. Pochopitelně se nedá přehlédnout, že auto měří 4,8 metru a váží skoro dvě tuny, tudíž to není žádný hothatch, který by byl schopný se při zatáčení kousnout do vlastního zadku. Ze všeho nejvíc mu chutnají táhlé zatáčky, ideálně s širokou silnicí, kde je místo na krátký vítězný taneček. Ani klikatých silnic však není třeba se obávat. Mohutné brzdy Brembo se zahryznou do kotoučů, automat podřadí s efektním meziplynem, teď vykroužit oblouček s lehkým poškádlením plynu, pak pořádně dupnout a tradá – jste v prachu dřív, než byste řekli samosvorný diferenciál. Mnohem větší zádrhel než prudké zákruty představují kupříkladu dodávky chovatelů drůbeže, které na úzké silnici s příkopy po obou stranách prostě nepředjedete, i kdybyste se rozkrájeli. V takovém případě vám nezbyde, než odbočit na první křižovatce a zvolit alternativní trasu, nebo zvolnit a kochat se krajinou. Ano, je to těžké, když osmiválec pod kapotou netrpělivě pochrchlává a jen se třese, až si bude moct pořádně přihnout benzínu. Už jsem se zmínila o spotřebě? Ne? Tak u toho zůstaňme, protože pětilitrovému skvostu pod kapotou byste dali napít i vlastní krve, kdyby to bylo potřeba. Ať už za tu opojnou symfonii, za razanci, s níž vás připlácne zády do sedačky, nebo za nadšení a lačnost po otáčkách. Okamžitě reaguje na sebemenší povel pravou nohou, což je občas na rozbitých silnicích docela legrace.

Překvapilo mě, že navzdory brutální síle motoru a rychlostním ambicím umí být Mustang celkem pohodlné auto. A to v něm, prosím pěkně, vůbec nenajdete režim “comfort”. Ne že bych byla na plavnost podvozku obzvlášť háklivá, ale soudím, že pro většinu řidičů nebude problém ani cestování napříč Evropou. Prý za to můžou adaptivní tlumiče MagneRide, které dokáží měnit tuhost v závislosti na podmínkách (ty vyhodnocuje až tisíckrát za vteřinu). Na vlastní oči jsem je neviděla, ale věřím, že tam jsou. Nikomu nejspíš nebude vadit ani kvalita interiéru, která je rovněž častým terčem kritiky americké produkce. Ani současná generace Mustangu se nemůže srovnávat s prémiovými značkami, ale to bude nejspíš proto, že se nejedná o prémiovou značku, že ano. Osobně mě žádný materiál v kabině neurážel a rozhodně hodnotím s uznáním volbu barvy sedaček. To se může hodit. Je tu velmi slušná moderní radiomapa a užiteční pomocníčci, třeba adaptivní tempomat nebo hlídač mrtvého úhlu. Prostě normální současné auto se slušnou výbavou.

Nevím, jestli teď začnu nekriticky milovat americkou automobilovou produkci, ale rozhodně miluju Ford Mustang GT 2018. Za stejnou cenu tolik muziky (a to doslova) nikde jinde nedostanete. Možná bych se krátce zamyslela, jestli fastback, nebo cabrio, ale stahovací střecha mi v tomto autě dává větší smysl než ve kterémkoliv jiném. Protože když show, tak se vším všudy. Někteří z vás možná namítnou, že kroutící se karoserie je opruz. Mně to bylo fuk. Mustang není stavěný na chirurgicky přesné řezání zatáček, mnohem víc mu sluší rozevlátá jízda. Jeho řidič se nemá mračit soustředěním, ale smát a občas ječet jako na lesy. Jestli je vám tento styl života blízký, z krize středního věku vás určitě nikdo podezírat nebude ani za volantem Mustangu bez střechy.

Machačovo slunné odpoledne

Tak samozřejmě, že jsem se musel svézt. Za použití nevalidního argumentu, že “umím udělat drift” jsem se přihnal do Violou již značně vyplašené vsi města a jal se ukazovat, zač je toho jemná a přesná práce s plným plynem. Na mustafu jsem se těšil. Je to přeci poslední zástupce onoho vymírajícího přístupu k automobilismu, který se dá popsat větou: “Jak nejede?! Zvětšíme!”. A navíc jednoduše postavené auto na nic a na hraní. A jakmile jsem vyrazil, hned jsem se ztratil v deseti kvaltech přemoudřelého automatu. Jako víc je vždycky tak nějak lepší, ale aby mi auto s motorem jako z lokomotivy na padesátku zařadilo pětkrát, to mi přijde trošku divný. No ale jinak se velký fialový kabriolet “nesl na vlně točivého momentu” jako to žádný sen českých rodin neumí a podvozek se choval tak nějak normálně, jako by se snad jednalo o pohodlný sedánek. Semtam si hryzl lízátkem a po rozmbombardovaných cestách složených jen ze záplat se pohyboval s nonšalancí opilého koně na kokainu. A tak to má být. Co na tom, že nemůžete řezat zatáčky, zůstanou vám aspoň plomby a pak… Pokud chcete řezat zatáčky a koupíte si mustanga v kábru, tak je problém spíše va Vaší Ctěné Šedé Kůře Mozkové než kdekoli jinde. A rychlej je dost, tak co.

Komickým momentem bylo, když jsem se rozhodl na parkovišti udělat “Donut”, tedy podržet to na brzdě jako vesan, plný plyn a plná levá, kouř! A taky blikání červeného autíčka, panika ESP, slova o servisu a poruše a zahryznutý brzdy. Jako chápu, že jsem stál na plynu v momentě, kdy se automobil nasměroval k zádi jiného vozu, jenže taky jsem se pravda moc nepohyboval dopředu. Naštěstí jsem pak správnou kombinaci jízdního módu a držení a mačkání tlačítek s koníky a kolečky povypínal všechno, co jsem vyděsil, a na klaunská čísla nakonec došlo. A line lock? Asi to nějak jde zapnout, ale s vypnutým protiprokluzem to hrabe na trojku i bez něj, tak co. Než uvaříte brzdy, bouchnou gumy tak jako tak, vo co jde. Jen holt tydlencty moderní oné bych si musel naštudovat z manuálu.

Tento mnohorychlostní kabriolet s homeopatickými tlumiči výfuku a osmicovým vidliválcem se prostě chová tak, jak má. Vidíte koňa, ale cítíte v tom spíš ten červenej nos. A pokud se k tomu přidá ještě mírně hovězí řidič, dostaví se zcela zvířecí radost.

 

Technické údaje

Motor:  atmosférický vidlicový osmiválec 4 951 cm3
Výkon: 450 koní (331 kW) v 7000/min
Točivý moment: 529 Nm ve 4600/min
Převodovka: desetistupňová automatická
Maximální rychlost: 250 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 4,5 s  

Cena testované verze od 1 434 990 Kč
Cena testovaného vozu s příplatky: 1 514 290 Kč


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

BubaaCZek
17. října 2018, 09:24
0

Tak nasmal jsem se dost :D

reagovat
STANLI
17. října 2018, 09:39
0

Krasa :)
Ted v nedeli byl v Tabore sraz Stangu a Us cars :) jako bylo na co koukat... Pres 100 (!!!) aut... Jo, rozumnel bych mu :D

reagovat
Knightrider
17. října 2018, 10:27
1

Skvělý, nasmál jsem se. :-) Chce to manuál místo toho automatu a pak by to šlo. :-)

reagovat
BigBen
17. října 2018, 11:00
1

Jo, přesně! Automat tohle auto degraduje, víc to řve než jede. Kdysi jsem ho vyzkoušel (předchozí model), na děravý silnice to moc není, ale nasmál jsem se dost. Není nad to, když zaburácením V8 popoženete chodce na přechodu, aby nezdržovali.... :-)

PB
17. října 2018, 10:48
1

:))))) tak tenhle byl dobrej ......yeeehaaaaa!!!!

reagovat
Inženýr
17. října 2018, 11:14
0

Chápu, že u Mustangu s V8 se tohle většinou neřeší, ale "průměrná spotřeba dle výrobce: 6,0 l/100 km"? By mě zajímalo šest litrů čeho..

reagovat
Sh
Shirako
17. října 2018, 11:33
5

6,0 to bude MPG ne l/100 :)

Zlokoč Ka
17. října 2018, 12:16
5

Ok, jako fór to neprošlo, tak já to teda vyhodím :))

Vojta Nekvapil
17. října 2018, 14:15
1

6l100km gumy zadních pneu.

bitner
17. října 2018, 11:24
0

To je KURVA BOZIII!
Auto.

reagovat
Caddy
17. října 2018, 11:29
1

Naprosto paradni, jeden z nejlepsich testu :) A auto ma naprosto skvele barevne provedeni (jen me teda stve, ze barva interieru se vzdy tyka jen sedacek a jinak je cely cerny..tady by to chtelo jeste doladit...). Extra bod za absenci nejake debilni poznamky na tema, ze by to chtelo manual, ktera se jinak objevuje skoro v kazdem textu o autech a automatem... :)

reagovat
Zlokoč Ka
17. října 2018, 12:17
1

Chystala jsem se tam dokonce napsat, že bych si do toho pořídila automat mnohem radši než manuál, ale kolegové by se mi zase smáli, že neumím řídit :)

Jan Machač
17. října 2018, 13:12
0

Neumi čéski! ;-)

beastar
17. října 2018, 14:57
1

Wů kérsz ebout čzézki wen u nau hau tů ingliž mejt.

Caddy
17. října 2018, 17:34
0

tohle hospodske cliche je potreba borit, manual z nikoho lepsiho ridice neudela :-D

Knightrider
17. října 2018, 18:24
3

Caddy: Manuál je super. Já bych do sporťáku nic jinýho nechtěl. A o lepšího řidiče vůbec nejde. ;-)

Caddy
17. října 2018, 23:00
0

pro mě je manuál jen opruz a zbytečný stres :)

Knightrider
18. října 2018, 07:31
0

Však tě znám Caddy. ;-)

kuc_t
17. října 2018, 11:43
1

Jste rozjeli nejaky bussines s Fordem ne? Ze je to posledni dobou samy Ford tady :-)

reagovat
Breakthru
17. října 2018, 20:43
1

to je dobře :)

kuc_t
17. října 2018, 21:43
0

Ja pro cesky Ford pracuju, takze jsem taky rad :-)

Breakthru
20. října 2018, 21:50
0

jak konkrétně není-li to tajný?....já se přiznám, že pro českej Ford nedělám :D

Goldies
17. října 2018, 12:27
0

Sen!

reagovat
Pólin
17. října 2018, 12:36
1

Osmicový vidliválec pobavil:D Z mustanga 2015 jsem vedle už od jeho představení a jediné, co bych měnil, tak převodovku a sice radši manuál teda... ale je to stavěné na Emerikn wej of livin, takže asi ok

reagovat
Knightrider
17. října 2018, 13:39
1

I v tý Americe těch osmiválců v manuálu jezdí poměrně hodně. To jsou spíš ty zažitý klišé o automatech v US autech, co furt čteme tady. Dokonce ještě poměrně v nedávný době platilo, že extrémní verze sportovních US aut ani nešly objednat s automatem. Namátkou třeba Corvette C4 ZR-1, C5 Z06, C6 Z06 a ZR-1, Mustang Shelby GT500, Cadillac CTS-V, Viper všech generací....

Matěj Podhorský
17. října 2018, 14:12
2

a nebo třeba taková M5, co se manuálem prodávala právě výhradně pro US trh :)

Pólin
17. října 2018, 14:36
0

Jasně, ty extrémní verze chápu, ale tohle přece není extrém... jestli se nepletu, tak v US je ten mustang 5.0 něco, jako když u nás má někdo 6 hrnek BMW...tedy nic extra zvláštního, nebo hardcore... prostě obyč auto, které dobře jede...

Knightrider
17. října 2018, 15:31
0

Obyč auto, který dobře jede? To je zajímavej pohled na auto, co má 450 koní a 0-100 za 4,5sec. Asi jsem zvyklej na obyčejnější auta, než ty. ;-)
Ne, i verze GT 5,0L V8 už je celkem slušnej hardcore a těch aut s manuálem je poměrně výrazný procento i v USA.

beastar
17. října 2018, 15:00
0

Tak asi takhle... Dis kár is faking najs gajz. Za tyhle prachy 450 koní, kábrio jak sviň, emerkn fílink k tomu? Proč ne. Klidně bych si to koupil škoda, že sem moc fixovanej na brand. A takhle je to pro mě prostě jen Ford... Já vim no, vim, ale stejně.

reagovat
Caddy
17. října 2018, 17:36
1

podle me Mustang proste vybocuje z fordiho brandu, podobne jako Corvette neni moc Chevy :) STejne pak uz jen vzdy rikas, ze mas Mustanga a ne Forda :)

beastar
17. října 2018, 18:06
1

Samozřejmě máš pravdu. Většina běžných lidí co se o to nezajímaji ani neví, že Mustanga dělá Ford:) Stejně tak je to s těma korvetama. Já osobně mám s tim autem vlastně problém jen v tomhle. Zase je to přesně podle mího gusta žádný podělaný downsizový hovna a výmluvy na hmotnost. Prostě 450... za tuhle cenu. A konečně zase to auto vypadá docela důstojně i zvenku.

wdave_t
18. října 2018, 21:27
0

Čistě ze zvědavosti - nesoudím - ale co je za problém s brandem? To je nějaká otázka hrdosti, řešíš co si myslí ostatní nebo potřeba nějak vybočovat?
-
Komentář upraven 18. 10. 2018, 21:27:41

Breakthru
18. října 2018, 23:01
0

co to je ten brand?....já tenhle slang nějak neovládám nebo se v něm neorientuju...

beastar
19. října 2018, 12:43
1

Break: Brand je značka a její pověst. Logo a další náležitosti jsou součástí. Reprezentuje současnost i historii. Oslovuje zákazníka. Je to takový nosný bod v případě reklamy. Mnohdy má svůj vlastní význam skrytý. Například Hyundai, Toyota, Mitsubishi atd. Buduje pohled lidí a okolí na výrobek. A samozřejmě prodává.

Wdave: Neřeším co si myslí ostatní. Kór o autě který řídím:)) Touhu vybočit máme všichni ne každej to dokáže. Viz silnice plný vw. Otázka prestiže to ale je. A bohužel Ford ani Mustang není u nás dostatečně silná značka aby byla vnímána obecně pozitivně. Kdo je? Třeba Porsche. Navíc v poměru cena/výkon je Mustang supr takže jich jezdí relativně dost. S hrdostí to souvisí jen do jistý míry. A to tahle generace Mustangu mi přijde vážně skvělá. Furt je to ale pro mě takový jako si koupit třeba Focus st... Těžko se to popisuje. Vnímání společností je vlastně negativní a dostatečnou prestiž to taky nemá. Je to subjektivní a 90 zákazníků ze 100 tohle nebude řešit. Jsou to stejný důvody proč bych si nikdy nepořídil BRZ. Dříve třeba Camaro atd.

Breakthru
20. října 2018, 00:53
0

beastar: díky za vysvětlenou....

Caddy: proč by vybočoval?Ford má široký spektrum.Nedělaj supersporty, to GT budiž vyjímka z pravidla, ale stejně tak luxusní auta. Vignale je za mě výbava, Lincoln odnož , ale třeba nemaj nic proti S Klasse nebo er7.....a Mustang je taková myšlenka silnýho auta, ale za rozumnou cenu....když bych hodně zafantazíroval, tak si dovedu přestavit americkýho farmáře jak vyleze ze svý F-150 a přesedne do Mustanga , protože jeho paní je s Taurusem někde ve městě....
ale to je můj pohled na tuhle značku

MartinCoupe
20. října 2018, 12:06
0

Já mám Fordy docela rád, ale kupuju většinou jiný auta. S víc inage faktorem...

beastar
20. října 2018, 12:13
0

Imidž je na nic následuj instinkt;) ale jo mám to zrovna tak. Prostě trochu pose n rollu ve většině z nás je. Proto má taky Bmw takový prodeje :)))

Breakthru
20. října 2018, 19:02
0

sto lidí, sto chutí :).....

MartinCoupe
20. října 2018, 20:08
0

Beast: jo, life is game a já si hraju rád... BMW to má hodně dobře vyladěný na pozér týpky typu já, to se jim musí nechat. Ale v inžinýry z München mám celkem důvěru, a to nejen v autech... A na ty ještě víc po s'n roll káry nemám vatu. Zatím...

beastar
20. října 2018, 20:21
0

No jo kdybych to neměl skoro podobně asi bych měl jiný auta. A jo bmw to má ošetřeny skvěle navíc tu masáž mediální podpoří pořád i slušnou technikou. A prachy... Ty budou. Navíc hodně pózewágnů koupíš dvouletejch za babku. Oproti ceně ganze neue.

Breakthru
20. října 2018, 20:56
0

já se musím přiznat, že jsem toužil po e30, ale chromákovi...Je to tak 11-12 let, co jsem nad něma slintal, bohužel jsme naletěl a z pěknýho auta vykoukla totál vražda.Byla to tehdá taková alternativa k Sierram....V tý době se tyhle káry ještě před ekovýpalným daly sehnat za pár peněz, dneska jsou to pomalu klenoty....Ještě nějakou dobu jsem šilhal po e34 a pak mě to naštěstí přešlo :D

MartinCoupe
20. října 2018, 21:44
0

Po hezký e34 se vždycky rád ohlídnu. Ale těch je už jako šafránu nadruhou, většina umřela v rukou cigánů a bulharů...

Breakthru
20. října 2018, 21:48
0

čistej a nadačasovej design.Na pěknej kouske je radost pohledět.A to říkám já, kterej baworáky nemá rád..:D

Testeuros
21. října 2018, 01:58
0

Jo, včera jsem krásnou, lehce upravenou E34 viděl (a hlavně slyšel) - krása. Zato kousek, který jsem na začátku týdne viděl v Ostravě, ze kterého šla namísto kouře kouřová clona působil jako auto skutečně zdevastováno tím, že majitel je prasák a nechá takové auto trpět... otevřené víčko nádrže to dávalo (mimo jiné) jasně najevo. :c
A ano, taky nejsem ten, co by měl bawory rád... ale když je to starší a zachovalý kousek (jako sousedova E30 Cabrio a E38), tak jsou to krásná auta.

GP
George Placek
18. října 2018, 23:17
5

Moc hezke cteni. Jsem duchodce automobilismem posedly a clanek jako tento mi dava nadeji ze budoucnost a zabava mladsich generaci neni pouze v zirani do telefonu a premistovani se elektrickych samohybech.
Na duchod jsem si vloni poridil take tento vuz a dela mi radost. (neni to muj prvni ale bude posledni, to je temer jiste) G.

reagovat
Breakthru
20. října 2018, 21:49
0

ať dělá radost...

GP
George Placek
18. října 2018, 23:20
0

Ten Hellcat neni muj.

reagovat
Kl
Klon
19. října 2018, 07:39
0

Super článek. Jen škoda, že tam není to srovnání. Hodně koukám po Challengeru SRT. Tak by mě zajímal test.

reagovat
M
30. října 2018, 12:27
0

Dalsi vesely clanok, dik :)
Auto je urcite fajn, ale viem si predstavit max par letnych vikendov

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Crown Victoria P71 2008
Ford Crown Victoria P71

2008 rok výroby
253 koní výkon
4 601 ccm objem

GMC Custom GMC 370 1958
GMC Custom GMC 370

1958 rok výroby
360 koní výkon
6 000 ccm objem

Ford Mondeo 2.0 benzin Ghia 1994
Ford Mondeo 2.0 benzin Ghia

1994 rok výroby
130 koní výkon
2 000 ccm objem

Volkswagen Golf  2011
Volkswagen Golf

2011 rok výroby
77 koní výkon
77 ccm objem

Chrysler New Yorker  1973
Chrysler New Yorker

1973 rok výroby
1 koní výkon
7 200 ccm objem