George „“ Placek
| Bydliště | USA |
|---|---|
| Registrace | před 8.0 rok. |
| Poslední aktivita | před 22.9 měs. |
| Komentářů u článků | 15 |
| Pozitivních komentářů u článků | 7 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Jak se v Australii rika: kdyz jedes do terenu, vem si Range Rover. Jestli se chces i vratit vezmi si Toyotu.
Vim o cem mluvim. Bratr mel jeden. Nikdy vice.
Trochu optimismu k tomu prechodu na elektriku. Koluje nadejna zprava, bohuzel nevim jak blizko ma k realite ze je uvaha jako benzinova alternativa radova trilitrova sestka s dvema turbama.Osmicky jsou ale mrtve. Je to pouze neoverena zpravicka ale nadeje umira posledni.
Dobry den, nechci se hadat ale 2005 model uvadel 239koni. Momentalne mam podobny stroj - Mercury Grand Marquis 2002 ze stejnym 4.6 V8, uvadi 220koni. Jsou to udaje o nicem, s temito vozidly se pluje krajinou za 14l/100 km a hotovo. Jinak jsou to vozidla temer neznicitelna a mimo spotreby velice nenarocna a levna na udrzbu.
Tento stroj vyvolava automaticky respekt. Je to kladivo v dobe dotykovych screens, je to facka v dobe korektnich omluv.
Je to buldozer na pisecku plnem kyblicku a trivalcovych premystovadel. Ze trochu papa, to se neda okecat. Neni zase tak zly na udrzbu a dily jsou cenove rozumne. Svagr ma 3.6l a chce 383 tedy 6.4l. Pry v lete. No uvidim. Tak hodne stesti z Ohio a levnejsi benzin preje G.
Bleskova modr.Mesic jsem ji hledal ve vybave co jsem chtel. Tedy v zadne. Auto, limited slip. A hlavne tuhle barvu.

Moc hezke cteni. Jsem duchodce automobilismem posedly a clanek jako tento mi dava nadeji ze budoucnost a zabava mladsich generaci neni pouze v zirani do telefonu a premistovani se elektrickych samohybech.
Na duchod jsem si vloni poridil take tento vuz a dela mi radost. (neni to muj prvni ale bude posledni, to je temer jiste) G.

Moje prvni auto byla Tatra 57 a rok 1936. Nova mela 20koni ale po necelych 40letech skakani po vymolech tehdejsich cest byly to kone znacne jiz unavene a v plnem trysku z lehkeho kopecku cvalali max. 60km/hod. Byl jsem celkem snadnou koristi zdatnejsich cyklistu na Favoritech.Zato brzdna draha byla stejna jako u ledoborce Krasin, mozna trochu delsi.Dvojka se radila pred tim nez se otocilo kolo a pri pokusu o rasantni odjezd se ukroutila poloosa. Kdyz jsem menil uz treti u chodniku na ulici na Zizkove, zvladl jsem to pod tri hodiny. (nesmite zapomenout ze se musel rozpulit diferencial, prehazovat talirova kola a pouzivat podlozky na vymezeni vule v ozubeni. Das jich moc a nezavres diferencial a musis zacit vse znovu, das jich malo a huci to jamo cirkularka.
Historek s milovanou tatrickou by stacilo na kratkou komedii ale to snad nekdy jindy.
Myslim ze tam patri i Jensen. Pouzival motor Chrysler.
Muj sen uz jako kluk byl Mustang s V8. Tak sem si ho do duchodu koupil. Naprosto obycejny GT. Ano, kdykoliv ho natocim, je mi zase 15let kdyz jsem ho prvne videl pred Jaltou na Vaclavaku a byl jsem poznamenan na cely zivot.Vlastnil jsem vice nez sedesat osobnich automobilu ale pouze asi osum-devet fungl novych vsech ruhnych znacek a velikosti . Mustang me ale vzdy lakal.

Tak nevim zda se Hlinik odstehoval z Humpolce do Mchigenu aleJeep sedava dohromady v Toledu, coz je OHIO !!
Asi tak pred 30lety jsem mel 1963 220b coupe. Byla to sestka radova, v bile kuzi a manual 4kvalt na podlaze a nemel klima. Byl to krasny vuz ale velice financne narocny na opravy a udrzbu. Mel jsem ho asi dva roky.

