Jméno | George Placek |
---|---|
Bydliště | USA |
Registrace | před 6.4 rok. |
Poslední aktivita | před 3.8 měs. |
Komentářů u článků | 15 |
Pozitivních komentářů u článků | 7 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Jak se v Australii rika: kdyz jedes do terenu, vem si Range Rover. Jestli se chces i vratit vezmi si Toyotu.
Vim o cem mluvim. Bratr mel jeden. Nikdy vice.
Trochu optimismu k tomu prechodu na elektriku. Koluje nadejna zprava, bohuzel nevim jak blizko ma k realite ze je uvaha jako benzinova alternativa radova trilitrova sestka s dvema turbama.Osmicky jsou ale mrtve. Je to pouze neoverena zpravicka ale nadeje umira posledni.
Dobry den, nechci se hadat ale 2005 model uvadel 239koni. Momentalne mam podobny stroj - Mercury Grand Marquis 2002 ze stejnym 4.6 V8, uvadi 220koni. Jsou to udaje o nicem, s temito vozidly se pluje krajinou za 14l/100 km a hotovo. Jinak jsou to vozidla temer neznicitelna a mimo spotreby velice nenarocna a levna na udrzbu.
Tento stroj vyvolava automaticky respekt. Je to kladivo v dobe dotykovych screens, je to facka v dobe korektnich omluv.
Je to buldozer na pisecku plnem kyblicku a trivalcovych premystovadel. Ze trochu papa, to se neda okecat. Neni zase tak zly na udrzbu a dily jsou cenove rozumne. Svagr ma 3.6l a chce 383 tedy 6.4l. Pry v lete. No uvidim. Tak hodne stesti z Ohio a levnejsi benzin preje G.
Bleskova modr.Mesic jsem ji hledal ve vybave co jsem chtel. Tedy v zadne. Auto, limited slip. A hlavne tuhle barvu.
Moc hezke cteni. Jsem duchodce automobilismem posedly a clanek jako tento mi dava nadeji ze budoucnost a zabava mladsich generaci neni pouze v zirani do telefonu a premistovani se elektrickych samohybech.
Na duchod jsem si vloni poridil take tento vuz a dela mi radost. (neni to muj prvni ale bude posledni, to je temer jiste) G.
Moje prvni auto byla Tatra 57 a rok 1936. Nova mela 20koni ale po necelych 40letech skakani po vymolech tehdejsich cest byly to kone znacne jiz unavene a v plnem trysku z lehkeho kopecku cvalali max. 60km/hod. Byl jsem celkem snadnou koristi zdatnejsich cyklistu na Favoritech.Zato brzdna draha byla stejna jako u ledoborce Krasin, mozna trochu delsi.Dvojka se radila pred tim nez se otocilo kolo a pri pokusu o rasantni odjezd se ukroutila poloosa. Kdyz jsem menil uz treti u chodniku na ulici na Zizkove, zvladl jsem to pod tri hodiny. (nesmite zapomenout ze se musel rozpulit diferencial, prehazovat talirova kola a pouzivat podlozky na vymezeni vule v ozubeni. Das jich moc a nezavres diferencial a musis zacit vse znovu, das jich malo a huci to jamo cirkularka.
Historek s milovanou tatrickou by stacilo na kratkou komedii ale to snad nekdy jindy.
Myslim ze tam patri i Jensen. Pouzival motor Chrysler.
Muj sen uz jako kluk byl Mustang s V8. Tak sem si ho do duchodu koupil. Naprosto obycejny GT. Ano, kdykoliv ho natocim, je mi zase 15let kdyz jsem ho prvne videl pred Jaltou na Vaclavaku a byl jsem poznamenan na cely zivot.Vlastnil jsem vice nez sedesat osobnich automobilu ale pouze asi osum-devet fungl novych vsech ruhnych znacek a velikosti . Mustang me ale vzdy lakal.
Tak nevim zda se Hlinik odstehoval z Humpolce do Mchigenu aleJeep sedava dohromady v Toledu, coz je OHIO !!
Asi tak pred 30lety jsem mel 1963 220b coupe. Byla to sestka radova, v bile kuzi a manual 4kvalt na podlaze a nemel klima. Byl to krasny vuz ale velice financne narocny na opravy a udrzbu. Mel jsem ho asi dva roky.
Poslední komentáře
- James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60. - rock, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Volvo má zase svoje problémy; při představě, že bych se měl... - stirling, Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?
Mne sa tiez e63 lubi , aj som sa na tom vozil ked to bolo nove.... - Lukáš Naske, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
A situace je ještě o to horší, že s Volvem by se měl porovnávat...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů