načítám data...

Ford Ecosport 1.5 EcoBlue AWD: Prostě puberťák

02. listopadu 2018, 10:45 33 komentářů Adam Forman Recenze & testy

Mezi malými SUV se radost z řízení hledá těžko. Ecosport se naštěstí nebere vážně a talent zatáčet zdědil po svých předcích.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Nedávno jsem se vás snažil přesvědčit, že  Mazda CX-5 dokáže být vážně příjemné a charakterní auto, i když má pod kapotou naftu a automat. Zatímco já byl z ladné Japonky unešený, v komentářích se ukázalo, že naftová SUV místní čtenářstvo příliš netankují. A dnes píšu řádky se stejným nadšením, jako minule. Pod kapotou klape diesel, motor je vpředu napříč a roztáčí primárně přední, občas i zadní kolečka. Že bych se stal milovníkem rodinných eurokrabic? Ale kdepak.

Na Ford Ecosport jsem se těšil už od uvedení druhé generace na světový trh. Jen pro pořádek doplním, že první generace, technicky spřízněná s u nás oblíbeným evropským Fusionem (neplést s americkým Fusionem), se na náš trh nedostala. A málem se na něj nedostala ani ta druhá. Ecosport totiž pro Evropu původně plánovaný nebyl. Jeho premiéra se konala v Indii a na trh se dostal nejdříve v Brazílii. Primárně měl být dostupným, jednoduchým autem, schopným snášet hrubé zacházení, občasný terén a nepříliš vybavené servisy. Pokud vám tato receptura zní povědomě, vězte, že je ideovým konkurentem Dacie Duster. Jenže od uvedení na Brazilský trh v roce 2012 uběhla spousta času a malý fordík mezitím prodělal sem tam nějaký facelift, vystřídal motory, zkrátka než se k nám dostal, původnímu záměru konkurovat Dacii se poněkud vzdálil. Přesto jsem si týden za volantem zlatého prcka vyloženě užil a nakonec nebyl jediný den, kdy bych se nešel jen tak projet. Přeskočilo mi? Dal mi Ford pověstný novinářský mylyjón, nebo na tom autě vážně něco je?

Někdy je to psaní o autech příjemná flákárna plná výletů a vykecávání se s kolegy a jindy je to dřina. Zrovna Ecosport mi dal dost zabrat, než jsem se rozhodl, jestli ho budu mít rád, nebo jej nechám takříkajíc historicky se znemožnit. Ačkoliv v závějích trendy-mini-free-cool-in-SUV na první pohled trochu zapadá, jen co se jím svezete, získáte na něj vyhraněný názor. Neříkám nutně, že lichotivý, ale takovéto „Meh, další!“ to nebude. Ford, podobně jako Mazda, má z historie pověst automobilky stavějící požitek z jízdy na první místo priorit vývoje. Zatímco Poslední generace Mondea trochu ztloustla, dobarvila si šediny a začala pravidelně jezdit na kole, Ecosport je mlaďoch plný elánu, kterému nevadí tři dny v kuse propařit. Tu energii a svěžest cítíte v konečcích prstů na volantu, v ledvinách otlačených od bočního přetížení i v zadku namláceném neustálým poskakováním. Testovaná verze, jak jinak než pekelně drahá a vybavená vším možným, měla přídomek ST-Line, nejsilnější vznětovou jedna-pětku a pohon obou náprav. Projev patnáctistovky, je nečekaně pubertálně impulzivní, bezprostřední a často hlučnější než by se slušelo. Inu teenager. Marně jsem hledal v nastavení nějaké předvolby či deaktivaci přenosu výkonu na zadní nápravu. Když je potřeba, tak hrabe zadkem a když to potřeba není… Kecat si do toho prostě nenechá, je to přece už dospělé auto a nejlíp ví, co má kdy dělat.

Raději jsem si s tím Fordím výrostkem vyrazil za zábavou na zakroucené okresky bájemi opředeného Sečringu, prozkoumat nekonečné hvozdy Vysočiny a zkusit pořídit nějakou fotografii, na které zrovna nebude protahovat obličej. Nastavení podvozku je pro jízdu po městě trochu tužší, než u francouzské konkurence. Blíží se spíš netýkavé tvrdosti škodovek a Němců, byť není tak dobře odhlučněný. Při běžném popojíždění v kolonách je systém Start-Stop poněkud zmatený, agresivní namapování plynu v kombinaci s  krouťákem v nízkých otáčkách vyžaduje opatrnost a kulatý, rychle se svažující čumák otravuje těžko odhadnutelnými rozměry. Kolona se naštěstí rozplývá, končí Chrudim a já závodím se startujícím letadlem, uhánějícím po travnaté ranveji podél silnice. Bohužel mi poměřování údů srandu kazí zatáčka. Ford se s vervou vrhá do oblouku s typickým ‚zakleknutím‘ známým ze svých předků a pod plným plynem mi ze zatáčky pomáhá čtyřkolka. Tedy takové zapojení do děje jsem od auta s těžkým čumákem a vysokým těžištěm nečekal. Kolem se odehrává klasické divadlo mladého muže v nejlepší zábavě. Pískání turba, vrčení výfuku a sem tam frajerské kvíknutí pneumatiky. Celé to divadlo je upřímně radostné a vlastně ani nevadí, že vůbec nejedu rychle. Sportovní dojem mě překvapuje zejména v kontextu dlouhých převodů. Zatímco v létě testovaný Golf se na téhle trase trápil a protestoval neochotnou nedotáčivostí a typickým „Nein, nein!“ kontrolky ESP, Ford se vrhá ze zatáčky do zatáčky, jako vážený dvacátník, který zapomněl, že přece už není malý kluk. Tedy nechápejte mě špatně, celé to divadlo je dojem čistě subjektivní. Na klikaté trase nelze s autem o výkonu 125 koní a váhou kolem 1,4 tuny jet skutečně rychle. Jde o to, jak je celá tahle věc řidiči podána. Přeci jen pochybuji, že jsem s otráveným výrazem ve Volkswagenu byl pomalejší. Jenže jestli si mám vybrat mezi akurátním padesátníkem a neotrkaným raubířem, mám na cestu do práce jasno. Chci se bavit!

Zkusmo zajíždím na polňačku vedoucí do lesů. Mám přeci SUV, čtyřkolku, která si sebevědomě nenechá do ničeho mluvit a vůbec auto přece bylo do terénu navrženo. Sebevědomí mi kazí hned první vyjeté koleje po lesařském traktoru. Ona je totiž naftová verze o něco nižší, než benzínová, ale čtyřkolku můžete mít jen s dieselem, takže… No tihle puberťáci se s logikou prostě ještě učí zacházet. Na nějaké to dojetí k posedu nebo vyškrábání se na pověstnou chatu na Vysočině (kterou podle internetových diskuzí vlastní 7 z 10 Čechů), terénní schopnosti stačí bohatě, ale  malý zázrak jako v případě Dusteru nečekejte. Zase smíšené pocity. Na asfaltu se chová skvěle, v terénu bude stačit leda tak Octavii s Haldexem a ve městě za komfortnější, zejména francouzskou, konkurencí komfortem zaostává.

Čeká mě práce, taxikaření a tahání zásob pro zdravotnický kurz. Ecosport sotva vychladne a už znovu startuje. Při každodenním používání si všimnete hned dvou výrazných rysů: Zaprvé, vyhřívané sklo, sedačky a volant je geniální vynález a odteď bych to prosil do každého auta. Zadruhé, prosím o připomenutí konstruktérům Fordu, že auto má i zadní otvor pro nakládání věcí do kufru a než se něco dá do výroby, mělo by se to alespoň zkusit otevřít. Totiž to máte tak: V době uvedení na trh dostal malý Fordík plnohodnotnou rezervu na páté dveře. Řešení, které je na rozvojových trzích záslužné, je bohužel v Evropě díky přísným regulím značně problematické. Evropská verze si tedy musí v případě defektu vystačit pouze s opravnou sadou. Jenže když chcete dát náhradní kolo na páté dveře, nemůžete je pak vyklápět nahoru. Buď pro rezervu vyrobíte vlastní rám výklopný do boku, nebo uděláte celé dveře otevírací na bok. Vzhledem k neskutečné otravě s vyklápěním pomocného rámu při každé návštěvě kufru můžeme být rádi, že Ford zvolil druhou alternativu. Přesto, byl by to takový problém v rámci některého z faceliftů předělat? Co kdyby evropské Fordy měly klasické výklopné víko a Brazilci ať si užijí své neregulované, na bok otevíratelné dveře s efektní rezervou?

Možná se vám zdá, že jedněm dveřím věnuji snad příliš mnoho prostoru, ale za ten týden za volantem Ecosportu jsem už po prvním dni vážně uvažoval o nahrazení pátých dveří síťovinou. Jednak by takto upravený automobil vypadal kruto-přísně, jako by se právě vrátil z Iráku a hlavně bych nemusel po každém zaparkování popojet o půl metru dopředu, abych ty obrovské dveře otevřel. Když zrovna zajedete k levému obrubníku místo pravého, nebo třeba u supermarketu někdo přijede zprava příliš blízko, do kufru se nepodíváte. Vlastně po celou dobu testu jsem se dozadu většinou na první dobrou nedostal.

Dosti nadávání na kufr. Jinak je ve voze dostatek místa pro pět lidí a nějakou tu bagáž. V mém případě jsem za reprezentativní vzorek nákladu zvolil záchranářskou vakuovou matraci s hliníkovými nosítky, bednu plnou obvazu a divadelního líčení, vojenský batoh s oblečením, karimatkou a spacákem a konečně konvolut znehodnocených zdravotnických potřeb umazaných od umělé krve. Takhle reprezentativní test nemá ani Svět Motorů a věřte, že se všechno vešlo. Během dvou nocí převážení budoucích táborových zdravotníků z klubovny na pole si půjčený Shittle bus (podle mého řidičského stylu shits&giggle) oblíbili úplně všichni. Nemalou zásluhu na tom měl, podvozek, který po naložení auta po střechu příjemně změkne a dokáže překvapivě komfortně fungovat i na polních cestách v ne zrovna ohleduplných rychlostech.

Verdikt

Ecosport měl možná namířeno na levnější konkurenci, ale nakonec pro něj mateřská automobilka zvolila bohatý seznam příplatkové výbavy a cenovky srovnatelné s ‚vyspělejší‘ konkurencí. Páté dveře jsou na zabití a za jejich vrácení na původním místě očekávám v dohledné době blahořečení. Jenže pak se s tím rošťákem svezete a zapomenete na to, že je trochu nepraktický a nedospělý. Alespoň u Ecosportu pořád platí, že Ford si koupíte pro to, jak jezdí. Když tedy nutně potřebujete malé SUV a nechcete se vzdát dobrého podvozku, zamiřte za volant Fordu Ecosport. Dost možná v něm odjedete domů.

Technické údaje

Motor: přeplňovaný vznětový čtyřválec 1 499 cm3
Výkon: 125 koní/92 kW v 3 600 ot./min
Točivý moment: 300 Nm v 1 750 – 2000 ot./min
Převodovka: šestistupňová manuální
Maximální rychlost: 181 km/h
Akcelerace z 0 na 100 km/h:  11 s 
Průměrná kombinovaná spotřeba (udávaná) v testu: (4,8 l/100 km ) 6,4 l/100 km 
Základní cena 1,5 EcoBlue AWD: 642 900 Kč
Cena testovaného vozu s příplatky: 754 040 Kč

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

ma
martinw
02. listopadu 2018, 11:05
3

Predstavte si ze Vam nekdo na da papiru parametry : 92kw, 0-100 za 11s, 300Nm, manual, AWD, cena 650 az 750 tisic
Me by to teda nepotesilo - jako kdyby tam bylo nocni videni a chlazeny sedacky cenu bych chapal.

Dobre to vyhmatli ve skodovce uvedenim modelu Karoq, tam mate za trictvrte ve vybave Style navic automat a motor 110kw + je to modelove novy auto s normalnima patyma dverma.

reagovat
Adam Forman
02. listopadu 2018, 11:25
2

Když už jsme u toho provnávání: Karoq za 489 000 je v na prostém základu, bez příplatků s motorem 1.0 TSi 85kW. Ecosport je ve výbavě Titanium TOP za 464 000 s 1.0 EcoBoost 92 kW. Jednak je Karoq klasický příslušník německé 'rádoby prémie' ale hlavně se jeho cenové rozpětí s Ecosportem překrývá spíš náhodou. Pro Autíčkáře je také důležité, že po vystoupení si na cestu Škodovkou vzpomenete jedině po seanci hypnózy, zatímco na přepravování čilým Fordem se budete vyloženě těšit :-)

ma
martinw
02. listopadu 2018, 11:47
0

...no jak myslíš Adame Fordmane :))

HeavySmoker
02. listopadu 2018, 11:48
1

Neviem, zobrať Fiestu, postaviť ju na vyššie pružiny a streliť to za 750 tisíc? Nie je už lepšie vziať práve tú Fiestu alebo o triedu vyšší Focus (začína na 360k Kč)? Je to v crashteste lepšie než Fiesta/Focus? O koľko cm je sedák vyššie nad zemou? Príp. prečo by ste to uprednostnili ak sa oprostíme od "lebo SUV je moderné"? Inak recenzia sa dobre čítala, ako vždy!

BigBen
02. listopadu 2018, 12:51
2

Je to asi o preferencích. Jsou lidi co si rádi nakonfigurují malý auto se všema doplňkama a pak je z toho 750 tisic. Někdo jinej si za ty peníze koupí Mondeo, protože chce velký auto a stačí mu nejdůležitější funkce a nepotřebuje všechny doplňky jen proto aby je měl. Ať si každej rozhodne za co ty peníze utratí. Za ty prachy bych si koupil lehce jetýho Mustanga :-D

kuc_t
02. listopadu 2018, 13:43
0

A nebo když oželíš naftu a 4x4 tak si vezmeš ST-line Top Edition za 484t. ;-)

beastar
02. listopadu 2018, 12:01
3

První co mě napadlo, když sem viděl fotku a ještě sem to nečetl. Ty 5. dveře budou voser. A jsou. Druhá věc. Ty přední sedadla? To fakt není sezení v autě za 750 papoušků. Tvrdší podvozek? U Škodovek je to problém. Tady najednou ne? Zajímavé. Kdyby to byla Škoda Ecosport jak by to bylo?;) Po naložení změkne. Ok. Takže když budu po městě jezdit s pytlem cementu a tchyní tak to bude ok jako Captur třeba?

Myslim, že to auto nemá šanci. Mimochodem v základu za 450 vypadá trochu jinak, než ve výbavě pro Daily Star. Kdo chce terén koupí si Duster. Kdo chce klid koupi si káru s normálními 5th dveřmi a nebude nutné kombinovat 4x4 jen s ropou. Tzn francouzskou jebatůru, nebo u nás simply klévr.

reagovat
milic
02. listopadu 2018, 12:52
3

Chápu redaktorovo nadšení, opravdu to může jezdit dobře. Jenže když se na to auto podívám, tak ač mám jinak pro Fordy slabost, tak tady musím konstatovat, že je to podivně oteklá hrouda plechu. V mé hitparádě disignového autohnusu je to dvojka, hned za Hondou City 1.gen. Ať to jezdí jak chce, nepovedený desing tohle auto z výběru spolehlivě vyřazuje.

reagovat
M
02. listopadu 2018, 13:28
0

"Ecosport" :)
Ked som to videl nazivo...tak je to posobi trochu ako parodia na... asi na nic, co je mozno este horsie. Ibak ma prekvapuje, ze s tou 1,5 Ecobbostem dava iba take rychlostne parametry (nie ze by to v tych zapchach nestacilo...)

reagovat
kuc_t
02. listopadu 2018, 13:53
0

1,5 EB se tam nedává .. buď 1,0 Ecoboost 73/92Kw nebo 1,5 Ecoblue 73/92kw tj. naftak

HeavySmoker
02. listopadu 2018, 15:48
2

Ten stroj bol vyvinutý pre rozvojové trhy (Brazília, India) a iba dodatočne upravený pre nás a dosť to na ňom vidno. Ale pre menej ekologickú a menej športovú verziu Fiesty vymysieť názov "Ecosport" je na rozbitie huby.

beastar
02. listopadu 2018, 16:36
2

Ono i ten myslitel co to vyslal do Eu. To byl taky mistrovský tah. Nároky v Indii jsou přece jen jinde. O Brazil nemluvě. Co jim zbejvá než to alespoň suprově pojmenovat. Btw když to potkáš na silnici neimlich v takový high výbavě mávej.... Za volantem bude sedět určitě autonovinar.

Kuře
02. listopadu 2018, 17:52
0

Hele nech bejt, v Anglii sem jich vídal fakt dost...

M
02. listopadu 2018, 17:53
0

Ah..diesem, tam eco ok :)

beastar
02. listopadu 2018, 18:18
1

Kuře to mě nepřekvapuje vzhledem ke složení populace a vysokým pojistkám. Skoro cílový trh;) Navíc silná populace Indů a pakošů který to kupujou i doma. Ford ví. Je to stejný jako proč jsou v Německu všechny ojetý Omegy po člověku s podobným jménem jako má führer Turecka.

Kuře
02. listopadu 2018, 13:51
0

Říkáš že to jezdí dobře, jo? Hmm, to je nepříjemné, já to auto nechtěl mít rád..:)

reagovat
Ča
Ča Snač Aj
02. listopadu 2018, 14:29
0

Mě to auto nedává smysl, zvlášť když Ford má zvýšenou Fiestu Active, která je vlastně ve všem lepší.

reagovat
ro
rock
02. listopadu 2018, 14:55
1

Hele, jsem jedinej, komu se to ale vůbec nelíbí? Dyť třeba na té třetí fotce shora (v galerii č.28) to má proporce jak vany od Suzuki... Vypadá to, jak kdyby se to chtělo převrátit už na tom trávníku.

reagovat
beastar
02. listopadu 2018, 16:36
0

Na dodávky Suzuki nic nemá. Jedině Subaru Libero.

Stanley
02. listopadu 2018, 18:06
5

Nevím, kdo přinesl módu horizontálně dělených předních světel a líbí se mi to. Např. u Kodiaků a Karoků je to pěkné a geometrické. Ale tady je horizontální dělení rozervané, roztáhnuté a brutálně znásilněné ve jménu zamaskování té obrovitě tlusté přední kapoty. Ještě kousek a budeme potřebovat periskop pro výhled dopředu.
Navíc jsem si říkal buď v klidu, to je auto za 250 tisíc, tam jsou zákazníci často trestaní designem za lakotu. No a pak jsem uviděl tu cenovku...
Design auta není sportovní, není elegantní, není offroudovitě mužný, není milý jako Miaty a Mini, není to úchylák ve stylu Multiply, ani komiksový Juke. Je mi líto všech od designérů, přes testující Adamy až po zákazníky, že s touto bezcharakterní hroudou přišli do kontaktu. Ale třeba vás pánbu trestá, že se nemodlíte :-)

reagovat
beastar
02. listopadu 2018, 18:21
0

Vtipný a pravdivý. Nejvíc vadí tomu celýmu právě ta cena. Je to úlet. Stejnej humus jako x2 akorát bez pozlátka prémie s o mnoho debilnějším designem. Koupil bych si Fiestu fplný a ještě by mi zbylo.

krab
02. listopadu 2018, 19:00
6

Já si dokonce vůbec nedovedu představit člověka, kterej přijde do Fordu a vybere si tohoto hrošíka a bez povšimnutí projde kolem novýho Focusu. Protože ten může mít s nejlepší výbavou a motorem určitě za míň. A je to prý povedený auto.

A dát tomu jméno Ecosport? Je to Eco nebo sport? Nevíme. Zkrátka asi bůček pro vegetariány.
-
Komentář upraven 2. 11. 2018, 19:00:37

beastar
03. listopadu 2018, 15:07
0

Já neodhadnu cílovku. U nás možná nějaký důchodce fanda Fordu. Co mu to někdo poradí. Na dalších trzích fakt nevim. Kam s tím jedou. Navíc pokud mají ostatní modely vcelku schopné. Nasadit si do kožichu takovou veš. Snad budu mít tu čest vidět to živě. Je to studijní materiál. Trochu mi to přijde snaha udělat model do každého segmentu. Asi se učí u Mercedesu.

Breakthru
03. listopadu 2018, 17:30
0

pro některý je to náhrada za už nevyráběnej Fusion.....

beastar
03. listopadu 2018, 18:07
0

No a pro koho byl primárně Fusion ? :))

Breakthru
03. listopadu 2018, 18:14
1

Především nenároční řidiči, kteří ocenili to, že mohli nastupovat vejš , bylo to šikovný ale jednoduchý auto, nabízelo to slušnej prostor a hlavně motory.Z karoserie bylo na výběr v jednom provedení, naopak výbava od holátka až po slušne vybavený kusy...
Nenápadný auto , který nebude nikdo závidět, dá se použít na prácu, ale aj na slušný ježdění.Od pohledu praktická krabice....
Takže důchodci v první řadě, pak mladý rodiny, lidi co hledali alternativu k Fabii a pak ten zbytek....
Dodnes je třeba po Fusionech hlad a není problém jakejkoliv prodat, cenu si to pořád drží poměrně vysoko....
Každý zboží má svýho kupce....
Ale abych se přiznal, oba z těch Fordů bych koupil jen na kšeft:D

beastar
03. listopadu 2018, 18:29
0

Popsal si to celkem trefně. Je to tak primárně důchodci a nenáročná klientela povětšinou z řad starších ročníků. Zažil jsem pár kusů i jako služebáky právě jako náhradu za fabii.

Breakthru
03. listopadu 2018, 18:42
1

starej Fusion bylo skvělý auto.Věřím tomu, že by ho bejvali byli důchodci kupovali i dnes.Když to končilo, tak i za přemrštěnou cenu se to furt dobře prodávalo a ceny dolů nepadaj...
Dnes ale docela začíná frčet KA+ jako taková náhrada...

krab
03. listopadu 2018, 20:25
0

Fusion fakt byl výbornej. A i navzdory tomu, že to dělali někde ve Valencii ve Španělsku myslím to prostě bylo solidně postavený auto. Rodiče měli jednu dobu Mazdu 2, která byla s Fusionem hodně spřízněná (prakticky to bylo až na desingn to stejný) a ségra v tom jezdila, já asi půl roku atd... fungovalo to skvěle. Tak jsem asi před 4 lety tohle auto : Mazda 2 1.25 ( Sigma / Zetec - zkrátka ten motor vyvinutý dohromady nějak s Yamahou) doporučil tchýni s tchánem v důchodu a sešrotovalo se starý Fávo, který bylo prostě bohužel už docela rezavý, byť to byl vlastně zachovalej kousek. No a nebe a dudy. Pochvalují si to moc. A jednou za dva roky jim na tom vyměnim olej, mrknu na to co je potřeba a to auto jezdí parádně. Pravda, oni prd najezdí a ten člověk před nima byl taky důchodce, tak to auto má dodnes vlastně prd najeto. Ale oproti jiným Mazdám třeba naštěstí není rezavý. A kdo koupil tehdy Fusiona tak ten byl vůbec spokojenej. Hlavně s 1.4 a 1.6. Ty 1.25 motory nejsou zlý v tý Mazdě, ale nejede to zázračně, nicméně to pro ty městský a okreskový pojížďky stačí.

No jo, ale EcoSport se zdá být něco jinýho. Auto za 600 aspoň ... Tak to je pak právě výsměch. Včera jsem viděl fakt hezký videotest od Garáže.tv ( Rasťo Chvála) , ale dělal ho nějakej jeho kamarád na naftovou Dacii Duster a ten to teda dost pochválil. Dlužno říct ovšem, že ten aktuální model už vypadá i celkem moderně a k světu a bude vždycky o třeba čvrt mega levnější než tenhle Ford. Ten se mi potom fakt zdá vyloženě neprodejnej.

Breakthru
03. listopadu 2018, 20:33
0

on ani ten Fusion nebyl nic levnýho.Tehdá byl trh trošku jinej, to auto vyjelo někdy kolem roku 2002...konstrukcí žebřiňák a jednoduchý 16V motory plus slušný nafty od PSA/ Ford.....místo výroby je buřt.Ford vyrábí po celým světě.Fiestu dělá od začátku ve Španělsku od začátku, dnes se tam dělá i Mondeo...A Fusion byl na základu Fiesty.
Ta 1.25 je malej motůrek s malým výkonem, ale tyhle auta 90% svýho nájezdu udělaj ve městě, zbylejch 10% je za rodinou na hřbitovy...

Já Ecosportu moc nerozumím, je to zajmavý auto, svoji klientelu si najde a nejhůř to odpískaj.Začali s tím v Jižní Americe, pak nějaký kousky byly prodávaný v EU už delší dobu, sem se to dostalo až s faceliftem....
Ani nevím, jak novej Duster vypadá, tak nemůžu soudit.Poslední generace byl jen traktor, nic víc...

GanGreen
03. listopadu 2018, 19:15
1

Ecosport s motorem ecoblue? Tam někdo hrozně fetuje...

reagovat
ma
martinw
19. listopadu 2018, 07:58
0



No pěkná konzerva to auto, sedět bych tam nechtěl nikde.

reagovat
Me
Medy
07. prosince 2018, 15:58
1

Kuga by to asi vyhrála spíš, když už teda Forda v lepší motorizaci a výbavě za cca 550 tis.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem

Ford F150 XLT Singlecab Longbed 1994
Ford F150 XLT Singlecab Longbed

1994 rok výroby
200 koní výkon
5 002 ccm objem

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem