načítám data...

Dacia Duster 1.2 tCe 4X2: Lesník ve víru velkoměsta

Rumunské SUV již polovinu dekády září coby skvělý dělník do každého počasí a na každou (ne)cestu za dostupný peníz. Komfortu a stylu mu však nikdy příliš nepřebývalo. V nejvyšší výbavě, s moderním turbomotorem a pohonem jen předních kol se však chce stát městským švihákem. Bude to fungovat?

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Dacia Duster 1.2 tCe 4X2: Lesník ve víru velkoměsta

Když jsem naposledy jezdil Dacií Duster, byl tento model docela čerstvou novinkou a testovaný exemplář byl bílé holátko s černými lakovanými nárazníky, u kterého představovala vrchol výbavy manuální klimatizace, elektrická okna a centrální zamykání. Atmosférická šestnáctistovka sice dokázala zařídit uspokojivou dynamiku, ale šestikvalt obětoval první stupeň na oltář terénním schopnostem a udělal z něj cosi jako redukci, takže v jakémkoliv svižnějším tempu byl Duster hlučný a nenasytný. Interiér byl praktický a účelný, ale vypadal poněkud odporně. Celé to dělalo dojem auta pro větrem ošlehaného vesničana, který nerad utrácí své těžce vydělané peníze za zbytečnosti.

Teď si ale můžete koupit Duster v metalíze, s navigací a kamerou vpředu i vzadu, a hlavně s downsizovanou dvanáctistovkou, která je oproti svému většímu kolegovi nejen silnější, ale především tišší, kultivovanější a nabízí spousty točivého momentu. Cena sice oproti stále nabízené utlitární variantě stoupne o nějakých sto tisíc, ale výsledkem je auto, které se může považovat za levnější alternativu stylových městských SUV a crossoverů. Duster zkrátka chce hrát i vyšší ligu. Dokáže ale dávat smysl i jako předokolka bojující ve třídě, kde jde spíše o pohodlí a styl než praktičnost? To už nechme posoudit Adama, který podrobil Duster v nejvyšší výbavě Celebration důkladnému testu…

-VojtaD-

Dacia Duster je na trhu poměrně dlouho a před dvěma roky prodělala významný facelift. Ten se zaměřil na zkulturnění venkovské povahy a upoceného dělníka násilím dotáhl do státní opery. Právě zaměření omlazeného modelu na komfort bylo nejlépe znát na testovaném exempláři. Do rukou se mi dostala nejvyšší výbava se všemi možnými (a často i nemožnými) příplatky. Pod kapotou si pohvizdovala přeplňovaná dvanáctistovka, roztáčející pouze přední nápravu. Jak se tedy městská verze liší od naftové čtyřkolky, se kterou jsem měl tu čest ještě před faceliftem? Jednoduchá odpověď zní, liší se významně a snad ve všech ohledech. Je čas projít si všechny rozdíly a vlastnosti pěkně popořadě.

Soužití s venkovanem

První, co mě při přebírání vozu zaskočilo, byl jeho vzhled. Litá černá kola, lakované nárazníky, chromovaná mřížka chladiče a efektní modrá metalíza dokázaly povznést levného pracanta na dohled lifestylovým crossoverům. Pomyslnou korunkou byly masivní střešní ližiny z matného hliníku s tmavými nápisy Duster. Naopak vyloženě podivně působily prahové nástavce, přestože byly velice pěkně zpracované. U těch se na okamžik s dovolením zastavím: Na autě působily dojmem dodatečné, byť důkladně provedené montáže. Přesto se obávám, že budou prvním kouskem, který v terénu odpadne. Dalším nepraktickým aspektem chromované roury přišroubované k prahům, je její rozměrnost. Jako mladý člověk bych si toho, nebýt nejstaršího člena rodiny, ani nevšimnul. V okamžiku, kdy jsem měl odvézt postaršího pána, který již nedisponuje jediným původním kolenním kloubem, ukázalo se, jak obtížně se nastupuje na sedadla. Ve standartním modelu je sedák tak akorát vysoko, aby si pasažér nejdříve sedl a až poté řešil, co si počne s vyčnívajícími končetinami. Díky nášlapům taktika nastupování nejvíce ze všeho připomíná velení tankovému praporu Afrika Corps. Nejprve je nutné vylézt ve stoje na kluzký lesklý práh a až následně je možné skládat se na sedák, umístěný asi třicet čísel nad úrovní nášlapu. Nakolik je takové řešení příjemné, snad nemusím zdůrazňovat. K dokonalosti příplatkové imitace kouřovodu od kamen, komplikujícího už tak nelehké nalodění posádky, přispívá i jeho obliba ve špinění nohavic od bahna. Zkrátka tohle drahé ‚vylepšení‘ udělalo z jinak snadného nastupování do vozu život ohrožující záležitost. A to se za to ještě prosím pěkně připlácí. Fuj. 

Až na tento hloupý detail si Duster celkově zaslouží za vzhled palec nahoru. Pokud zapomeneme, že existují příplatkové nášlapy, jedná se veskrze o praktické a designově povedené auto. Prolisy kolem zadních svítilen, jednoduché tvary spoře prosklených boků a absence ozdobných prvků dělají z laciného SUV povedený, až průmyslově vyhlížející nástroj, lehce připomínající první generaci Hummeru, případně zářivě žluté produkty společnosti Caterpillar.

Levný gauč

Podobně příjemně překvapený jsem byl okamžitě po usednutí do interiéru. Raději ale začnu z temné strany vozu. Obnažené kovové páky nastavení sedačky mě nijak neurazily, byť se jedná o poněkud očividnou úsporu. Naopak vyloženě zklamaný jsem byl z výškového seřízení sedáku. To se odehrává v ose skloněné šikmo vpřed a od řidiče vyžaduje vypracované svalstvo dolní poloviny těla. Je třeba se nahrbit jako na tureckém záchodku a čekat až se polstrování vzepře o třesoucí se napjaté svalstvo hýždí. Na druhou stranu ta sedačka taky mohla být napevno přišroubovaná, tak se s takovým kompromisem nechá žít. Celý faceliftovaný interiér oproti předchůdci podstatně prokouknul. O něco se zlepšily materiály, o skok pokročilo dílenské zpracování a z úplně jiné sféry pochází palubní deska s vestavěným počítačem. Testovaný kousek disponoval, jak se na model ‚fplný‘ sluší a patří, příplatkovým infotainmentem. Navigace značky LG po právu působí dodělávaným dojmem. Skutečně pro takovou úroveň palubní elektroniky nebyl Duster původně navrhován. Z toho ostatně vyplývá poněkud nešťastné umístění jejího displeje. Podobně jako u první generace Škody Fabia se totiž nachází neprakticky nízko na středovém panelu a tak se k jeho sledování musí řidič odpoutat pohledem od okolního provozu. Tam, kde Fabia bodovala natáčecí obrazovkou, Dacia zklame snadným oslněním od slunce.

Naopak velice mile mě překvapilo intuitivní ovládání a snadná konektivita s mým telefonem (Android jellybean). Kdo by to byl řekl, že si v Dacii jednou budu přepínat mezi navigací a bluetooth přehrávačem písniček na telefonu? Abych však obsáhl i praktičtější záležitosti: Odkládacích prostorů je všude dostatek a jsou fortelně, až zemědělsky dimenzované. Dokonce se poroučela pochybná páska na připnutí PET lahve ke středovému tunelu. Vše funguje přesně tak, jak uživatelé starších vozů čekají, a jediným zklamáním byla absence kapes ve druhém páru dveří. Abych hodnocení vnitřku zakončil svojí typickou notou osahávače plastů, pochlubím se zjištěním, kolik ploch bylo na voze změkčeno: Nula. A vůbec mě to netrápí. Přestože byl konkrétní kousek používán nad rozumnou míru (dokonce jsme v redakci pojali podezření, že byl bouraný) nikde nic nevrzalo, nechřestilo a ani neodpadávalo. Na nejlevnější SUV na trhu je to jednoznačně skvělý výsledek.

S Marseillaisou v srdci

Za dvojicí rozměrných předních světel se ukrývá, tedy alespoň v případě testovaného exempláře, poměrně moderní motor. Přeplňovaná dvanáctistovka s výkonem 125 koní a točivým momentem 205 Nm statně zabírá již od nejnižších otáček a naopak nad těmi středními povážlivě vadne. Poněkud zklamaný z jejího průběhu jsem byl jen do doby, než mi došlo, že se tato jednotka dá nově zkombinovat s pohonem obou náprav. Pro terénní použití se takové naladění skutečně hodí a řidič odkojený současnými downsizingovými motory se k vysokým otáčkám vlastně ani nesnaží podívat. Co mě na pohonné soustavě opravdu zarazilo, byla dynamika schopná zaskočit nejednoho účastníka silničního provozu. S poměrem přibližně sto koní na tunu a s kratšími čtyřmi převody (pětka a šestka už jsou standardně dlouhé), je Duster nečekaně svižné vozidlo.

V městském provozu začíná kombinace dvoukolky a přeplňovaného benzínového motoru skutečně dávat smysl. V edici Celebration s nápadnou metalízou, černými koly a s chromovanými nášlapy vypadá Dacie opravdu dobře a rozhodně nedělá ostudu ani vedle Nissanu Juke. Vysoký posaz dává skvělý rozhled nad situací a zmíněná mrštnost jen hraje do noty splynutí s okolním provozem. Jezdit s kompaktním SUV stylem brzda-plyn je jednoduše radost. Co se mi naopak na pohonu vyloženě nelíbí, je nenasytnost, se kterou oturbená dvanáctka upíjí z nádrže. Při normálním používání jsem se skutečně nedostal pod sedm litrů na sto a výlety do terénu, byť praktikované stylem ‚tak už konečně zapadni, ty mrcho‘, dokázaly zobrazit i hodnoty blížící se devíti litrům. Jistě na tom měla velký podíl míra zábavnosti, se kterou nechává Dacia vytuněné naftové golfy v prachu cesty.

Sprintující Rumun

Hodnocení kvality jízdy nejlépe zvládl BobAsh, když mi předával klíčky se slovy: „Ono to překvapivě dobře funguje na rozbitý cestě“. Pokud vás nezajímá podrobnější rozbor, pak prosím klidně přeskočte k další kapitole testu. Jízda je skutečně velmi příjemná a nachází se dle mého skromného názoru ve zlatém středu pomyslné stupnice mezi pohodlím a jistotou ovládání. Vzhledem ke zdvihu tlumičů se automobil pochopitelně citelně naklání a seznámení jakéhokoliv pedálu s koberečkem promptně potopí příslušnou část vozu. S trochou snahy neovládat pedály binárním stylem on/off však naklánění rychle zapadne do celkového charakteru podvozku. Co naopak výrazně vyčnívá nad průměr je schopnost pohlcovat hluboké výmoly. Měl jsem tu čest s naftovou předfaceliftovou verzí s pohonem všech čtyř kol, která měla na rozdíl od ‚našeho‘ modelu víceprvkové zavěšení zadní nápravy. Rozdíl byl pochopitelně naprosto nepostřehnutelný, především proto, že dostat Dacii do situace, kde by se  víceprvek osvědčil, lehce koketuje s pokusem o sebevraždu.

Po dobu testu jsem se přistihl, jak schválně vyhledávám rozbité silničky, jen abych si mohl užívat pocit rychlosti na zoraném asfaltu silnic třetí třídy. Svůj podíl na dobrodružných výpravách měla i palubní navigace, která kromě nečitelnosti ve dne oplývá i schopností seznámit osádku vozu s těmi nejzapadlejšími kouty českého venkova. A to jsem ani neaktivoval režim ‚nezpevněné cesty‘, kterého jsem se po nechtěné návštěvě obce skládající se z kostela, jednoho domu a králíkárny oprávněně obával.

Óda na pohodlí však nutně neznamená rozměklost podvozku. V zatáčkách se projevuje vyšší těžiště, ale Duster spíše zaklekne a nepustí, než že by měl potřebu převalit se přes bočnice vysokých pneumatik. Pochválit musím zejména schopnost absorbovat otravné roletky, vytlačené před semafory. Taková konzistence na přejezdu série příčných nerovností se jen tak nevidí. Nakonec je snad podvozek jediným aspektem, který mohu bez výhrad pochválit. Auto je dostatečně vysoké pro průjezd terénem, akorát tak stabilní pro městské poskakování a především ideálně nastavené způsobem, který neotravuje posádku a zároveň nedeptá řidiče na oblíbené okresce.

Chcete mě?

Z Dacie Duster jsem byl jednoznačně nadšený. Hlavní důvod pro můj postoj ‚tochci‘ je osobní úchylka na účelně navrhnuté stroje. Duster si v rozumné výbavě na nic nehraje, nabízí potřebnou dynamiku a velkorysou praktičnost. Navíc design považuji za vyloženě povedený. Cenovka nejlépe vybaveného kousku se s rezervou pohybuje pod údajem ‚již od‘ u Yetti Outdoor, a protože je Dacia vlastně francouzská, můžete počítat s výraznou slevou po letmém prostudování akčních nabídek. Pokud chcete zemědělsky odolný levný pracovní stroj, bude čtyřkolka se vznětovým agregátem a nejnižší možnou výbavou jednoznačně trefou do černého. Pokud chcete bezpečnější alternativu k nejlevnějším hatchbackům pro městské poskakování a občasné výlety na chalupu na Vysočině, sáhněte po přeplňované dvanáctistovce s pohonem pouze přední nápravy. Terén a sníh zvládne stejně dobře jako čtyřkolka a ke všemu ušetří nějakou tu korunu na zadní parkovací senzory. Naopak bych se vyloženě vyhnul příplatkovým položkám zkrášlujícím zevnějšek vozu. Vyšperkovaná Dacia rychle ztratí nenápadnou eleganci a s nástavci prahů vypadá, jako byste pašovali výfuky Kenworthu přes zavřenou ruskou hranici. Pokud nestojíte o umělé pozlátko a nepotrpíte si na sladění kabelky s peněženkou, ale naopak oceníte dobře ušité kožené boty, pak je Dacie auto pro vás. A kabelkáře rád odkážu na o něco jinak zaměřený, avšak obdobně povedený Renault Captur.

+nenápadné SUV dokáže udělat z okolí rozmazanou šmouhu bez ohledu na stav silnice nebo adhezní podmínky

+dostupnost a spolehlivost rumunsko-francouzského počinu

+terénní schopnosti, chvályhodné u dvoukolky a fenomenální v případě čtyřkolky

– příplatkový palubní systém někoho napadl až měsíc před zahájením sériové výroby

– k lépe vybaveným verzím se nedodává alespoň čtyřkanálové audio.

– někdo mi půjčil auto, které teď moc a moc chci

Technické údaje

Motor: čtyřválec turbo 1 199 cm3
Výkon: 125 koní při 5 250 ot./min
Točivý moment: 205 Nm v 2000 ot./min
Převodovka: šestistupňová manuální
Maximální rychlost: 175 km/h
0-100 km/h: 10,4 s 
Průměrná spotřeba (euro): 6,3 l/100 km 
Cena: od 329 900 Kč (1.2 TCe Arctica), testovaný vůz 354 900 Kč (1.2 TCe Celebration)

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Trinom
13. října 2015, 22:29
0

Poslední mínusový bodík hodně pobavil :-D

reagovat
martin_100
14. října 2015, 00:52
0

Jo tuta dachna se mě líbí ve verzi HM* ale se 4 kolkou.... já sem totiž futn nepochopil k cěmu je auto od počátku navržený na hrabání všema kolama který hrabe jen předkem.

*Holá Mr*ka

reagovat
BobAsh
14. října 2015, 03:14
0

Otázkou je, kde je ten "počátek"? U celého předního konce auta z Renaultu Clio? :)

Každopádně Duster v předokolce dává smysl naprosto perfektní. Dobře se do toho nasedá (což je pro signifikantní část zákazníků důležité), je z toho dobře vidět a co se týče jízdy mimo zpevněné cesty, je důležitější světlá výška než 4x4. Po pravdě řečeno mám silné podezření, že by většina majitelů SUV 4x4 vůbec nepoznala, že o čtyřkolku přišli.

Po
Pochtli
14. října 2015, 10:20
0

Souhlas. A ještě se dá doplnit - kolikrát za rok majitel čtyřkolky jede do opravdového terénu (tím nemyslím polňačky)..?

Před 2 roky jsem si koupil Suzuki SX4, kvůli financím jen dvoukolku, mimo silnice jsem relativně často a čtyřkolka by se mi za tu dobu opravdu hodila max. 5x..

martin_100
15. října 2015, 00:25
0

No já SUV s přednim náhonem považuju jen za nástavec přirození... a ještě k tomu trapnej.
Hele mam teréňák jsem king obdivujte mě.
Přitom vyšší posaz nabídne kdejaký kompaktní MPV jenomže to nejni kůl a sousedi by nezáviděli.
Je zajímavý jaká koncentrace SUV je u nás nebo třeba v moskvě a jaká je na západě evropy. Prostě ve východní evropě sme měli všichni stejný mrtky a teréňáky měli jen vojáci, hasiči a srnomrdi. Takže teď si kde kdo honí ego na vysokym autě rádoby do terénu přesto že nesjede z asfaltu.
Nejhorší na tom je že si SUV hojně kupujou i řidiči co mají problém bezpečně ovládat malej hatchback. Těm řidičům se často říká ženy.
Podle mě je to jen nějaká nepochopitelná móda. V 70. letech byl za frajera kdo měl kupé... ikdyž mělo slaboučkej motor ale mělo to placatou střechu, jeden pár dlouhých dveří... moc to nejelo, praktický to nebylo ale řidič byl frajer. Teď to supluje mnohdy SUV 4x2. Moc to nejede, víc to řere, hůř se s tim parkuje ale řidič má pocit že je frajer.
Nikomu to neberu, nikomu to nezávidim, nikomu to nezakazuju ... jen tomu nerozumim.

BobAsh
15. října 2015, 00:42
0

Já bych si třeba Dustera klidně koupil jako 4x2. Na Dusteru je zajímavější vysokej podvozek než čtyřkolka - čtyřkolka se přeceňuje, ale většina moderních aut je hrozně nízkejch, Duster díky vysokýmu podvozku zvládá i rozbitý cesty/lehčí terén, kde je světlá výška důležitější než čtyřkolka.

Adam Forman
15. října 2015, 06:15
0

Nenech se mýlit, prahové nástavce, střešní ližiny a metalíza jsou jen pro ozdobu. Pod tím vším je Duster pořád ještě zemedělsky dimenzovaný terénňák. Jen ke své funkci nepotřebuje pohon zadní nápravy. Čtyřkolka je jakýsi příplatek pro opravdu drsné podmínky. Taky nemám rád SUV, jsou pitomá drahá a moc žerou. Jenže Duster není Tak úplně pozérské SUV, nýbrž pracovní stroj, který je shodou okolností i hezký. |Dvoukolka projede bez obtíží skrz pole a vyškrábe se do těch nejnemožnějších svahů (vyzkoušeno). AWD je zde na úrovni příplatkového zámku předního diferenciálu. V 99.9% není potřeba i když svoje opodstatnění mít může.

Ev
Evlo
14. října 2015, 14:41
0

A maj na to nejaky rozumny pronajem?

reagovat
martin_100
15. října 2015, 00:26
0

ne ... pouze na žárovky :-)

bi
bitner
15. října 2015, 09:47
0

Obzvlast v pripade Dustera je 4x2 neco jako zmarnena sance. V terenu toho moc schopnejsiho neni. Ve verzi 4x4 tomu muze konkurovat asi jen Niva nebo Jimny. Pokud uz nekdo nepotrebuje 4x4, tak mu podle me staci ne teda v 99,9 % pripadu, ale rekneme v 99,3 % pripadu obycejne Sandero, ktere je standardne o 2 cm vyssi, nez bezny hatch. No a pri existenci Sandera Stepway uz Dustera 4x2 vubec nechapu. Ale prodava se to, tak co, ze.
Navic si myslim, ze kdo bydli v horach, tak je ten 4x4 na takovem aute must have.

reagovat
martin_100
15. října 2015, 12:55
0

ano tak nějak to vidim i já ;-) a nebo výše zmíněná sx4 dvoukolka

BobAsh
15. října 2015, 15:46
0

Sandero je podstatně menší a zvlášť jako Stepway prý naprosto příšerně jezdí (naštěstí jsem neměl tu čest). Takže důvodem pro Dustera je prostě to, že je to lepší auto.

bi
bitner
15. října 2015, 18:08
0

Bobash: Fakt? Rozmery v mm:
Sirka v ramenech v predu: S 1387, D 1387
Sirka v ramenech vzadu: S 1393, D 1400
Vyska na prednich sedadlech pod strechu: S 900, D 905
Vyska na zadnich sedadlech pod strechu: S 880, D 894
Sirka v loktech vpredu: S 1417, D 1411
Sirka v loktech vzadu: S 1436, D 1440
Prostor pro kolena vzadu: S 144, D 170
Svetla vyska: Stepway 193, D 4x2/4x4 205/210
Celkova sirka: S 1994, D 2000
Kufr: S 320 l, D 4x2/4x4 475/408 l
Zdroj: dacia.cz

Takze za zminku stoji tak maximalne prostor na kolena a kufr. Popis jizdnich vlastnosti v recenzi sedi presne na moje Sandero I. Logan II se naklani jeste vic, ale citim se v nem uplne klidny.

BobAsh
15. října 2015, 18:35
0

No třeba 80 litrů kufru je dost zásadní rozdíl. A kromě toho Sandero Stepway je (podle kolegy, kterému hodně věřím) fakt příšerný krám. Duster naproti tomu jezdí velmi příjemně.

bi
bitner
15. října 2015, 18:50
0

Dustera jsem neridil, Sandero Stepway taky ne, takze to neposoudim. Je to klidne mozne, ze ma Duster lepsi podvozek...

Sh
Shackall
15. října 2015, 19:45
0

Já osobně bych v terénu (a to jako v terénu, ne na polňačce) preferoval Dustera 4x2 s dobrýma gumama do terénu a novou spojkou před Patrolem, co má obutý slicky z dob kuponové privatizace a spojku fřiti. V úsecích, které s tím Dusterem člověk projede, bude s invalidním Patrolem akorát cvakat redukcí a zavírat diferák jako ocas a ve finále volat traktor.

Bi
BigBang
10. února 2016, 20:06
0

A kolikrát potkáš takovýho Patrola na slickách? Stejná pravděpodobnost jako Duster 2x4 s MTčkama... Celá kategorie SUV je podle mě pro 95% lidí totální zbytečnost a ta zbytečnost se ještě uveličuje pohonem jedné nápravy. SUV-crossovery je zbytečnost na n-tou, ale to už jsem jinde. Když budu bydlet na horách, pořídim obyč. auto 4x4, když budu bydlet na horách v místě s horší dostupností, koupím „plnohodnotné“ SUV s pohonem všech kol (zbývajících 5% výše), když budu potřebovat jezdit do špatného terénu (lesníci, obsluha horských chat atd.) jdu do plnotučného offroadu, kterých mimo jiné výrazně ubývá, poněvadž automobilkám nenesou peníze, jelikož se neprodávají po desetitisících. Nějak mi tu tedy chybí právě to místo pro auta ve smyslu ani ryba ani rak. A argument o lidech a chalupách se špatně sjízdnou cestou neberu, protože tam lidi jedou „5x ročně“ a v 99% případů se tam dostane obyčejnej osobák s řidičem jehož řidičské dovednosti jsou o stupeň výš než cvičené opice...

Ha
Hana
17. února 2017, 07:33
0

Dobrý den, já rozhodně nedoporučuji kupovat ojetinu. Vlastním Dacii Duster od autorizovaného prodejce http://www.rpz.cz/dacia/. Mohu jen doporučit.

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
26. října 2017, 17:00
-3

Prosím, hlavně si nekupujte žádné Renaulty ani Dacie od RPZ(tečka)cz. Pravděpodobně prodávají pěkné křápy, protože jim musím vytrvale v komentářích pod články dělat reklamu, na nic lepšího jim asi nezbývají finance.
-
Komentář upraven 14. 7. 2019, 21:56:30

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Corvette C4 1988
Chevrolet Corvette C4

1988 rok výroby
245 koní výkon
5 733 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 Stingray 1970
Chevrolet Corvette C3 Stingray

1970 rok výroby
350 koní výkon
5 573 ccm objem

Ford Mustang Fastback V8, V ČR 1966
Ford Mustang Fastback V8, V ČR

1966 rok výroby
210 koní výkon
4 700 ccm objem

Ford Mustang Convertible V8, Na cestě do ČR 1967
Ford Mustang Convertible V8, Na cestě do ČR

1967 rok výroby
210 koní výkon
4 700 ccm objem

Chrysler Sebring Colombo 2001
Chrysler Sebring Colombo

2001 rok výroby
272 koní výkon
3 000 ccm objem