načítám data...

BMW i8 Roadster: Úplně jiný supersport

Supersport, auto z plakátu, sen všech motoristických nadšenců, to nejlepší, co dokáže trh nabídnout. Jestli někde nejsme ochotni trpět kompromisy, je to právě tato kategorie. A teď tu máme BMW i8.

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: BMW i8 Roadster: Úplně jiný supersport

BMW je výrobcem sportovních automobilů už hezkou řádku let, jeho sedany, kupé a roadstery nabízejí fantastické výkony, zejména pokud se podíváme na nabídku divize M. Ale supersporty? To je úplně jiný příběh. Tak jiný, že v Mnichově nic takového ani nezkusili. No dobrá, byl tu typ M1, ale jinak? Nic. Přestože aktuální sedan pětkové řady (takový ten taxík) dosahuje ve vrcholné verzi M5 výkonu ultimativního Ferrari Enzo, na skutečný supersport si v Mnichově netroufají.

A teď tu před námi stojí BMW i8. A vypadá jako supersport. Je nízké, široké, má motor za řidičem a já vypadám při soukání se dovnitř legračně – to jsou základní poznávací znaky supersportu. Ale. Vlastně ALE. Protože těch ‚ale’ je tu tolik, že vlastně definují celý automobil.

Možná neušlo vaší pozornosti, že BMW je na svou divizi M, která staví vrcholné sportovní modely mnichovské značky, náležitě hrdé. Loga M jsou potom všude a to stačí mít jen lehkou úpravu nabízenou jako M-paket. Na testovaném BMW X3 M40i jsem jich napočítal tuším 29. A na i8? Placatém sporťáku? Ani jedno. Čím to je? BMW i8 je výsledkem práce úplně jiné divize, jiného výrobního programu, jiné filozofie automobilismu. Je snahou BMW být připraveno na budoucnost, možná i určovat trendy. Není primárně sportovním autem ze staré školy, jak to mají petrolheadi rádi, vlastně je přesným opakem. Je hledáním nových cest.

i8 proto nepohání žádný uřvaný osmiválec. Nic podobného. Za sedadly posádky se pod kaskádou krytů krčí motůrek se spalovacími komorami o objemu 1,5 litru. Jistě, je mohutně dopován turbodmychadlem, takže i při této skromné kubatuře z něj motoráři dokázali vyždímat přes 220 koní, ale stále je to maličký motůrek. Jo a abych nezapomněl – je to tříválec. i8 však má v kapse trumf z budoucnosti. Elektromotor. Zatímco beznínová jednotka pohání zadní kola, elektřina si bere na starost kola přední. Celkový výkon soustavy tak dosahuje 370 koňských sil. A to už není špatné.

Ještě než tento test s opovržením zavřete a budete si myslet něco o ekošílencích a konci pravého motorismu, pojďme tomu celému dát šanci. Ačkoli i8 necílí primárně na milovníky spálené gumy, legračně počmáraných triček a řvoucích motorů, stále je to BMW. A BMW bez radosti z jízdy – to prostě nejde dohromady. Pojďme si tedy povědět něco o tom, jak takle placka vlastně funguje.

Během testu jsem sondoval všude možně, co je vlastně to důležité na sportovním autě podle pravověrného petrolheada. Ptal jsem se nenápadně lidí, kteří za deště jezdí radši na kole a používat automobil – svůj krásný nablýskaný automobil!! – k pouhé přepravě z bodu A do bodu B berou jako urážku onoho heroického stroje. A ti mi sdělili hned několik mouder.

 

i8  vs. vzhled

Překvapivě často se mezi odborným výkladem technických specifikací objevovaly poznámky o vzhledu. Petrolheadovi se jeho auto musí líbit, přes to očividně nejede vlak. A i8? Vzhled je rozhodně výrazným prvkem její osobnosti. Placaté auto s velmi dynamickými tvary a těmi správnými proporcemi kompaktního sporťáku s motorem uprostřed, které ještě umocňují vzhůru vyklápěné dveře. Designéři BMW tu očividně dostali zcela volnou ruku, tvary jsou bláznivé, originální, nadčasové – a především jsou cool. i8 prostě vypadá dobře. Ze všech stran.

 

i8 vs. výkon

Jakmile je něco placaté, musí to mít výkon. To je zákon. U Miaty se slabý motor toleruje, japonský roadster je srandovní, maličký, jeho devizou je mrštnost. Jenže když něco vypadá jako supersport, musí to mít sílu. A i8 má 370 koní. To není málo, ale rozhodně to není moc. Ne na supersport. Jenže tady vstupuje do hry celé pohonné ústrojí a jeho projev. Že jsou reakce moderních motorů filtrované elektronikou a proto jsou mdlé? Ne v i8. Elektromotor zasahuje okamžitě. A tím myslím skutečně okamžitě. Od prvního dotyku plynového pedálu je cítit zrychlení. Zážehový motor se vzápětí připojuje a přidává na naléhavosti. Ne, není to brutální katapult, jaký předvádí třeba M5, ale právě to bezprostřední ovládání i8 je skvělé a činí i8 hbitou a skvěle ovladatelnou.

 

i8 vs. hmotnost

Pro pravý sporťák je velice důležitá hmotnost a její rozložení. Karbonová zrcátka a místo plastové kliky dveří poutko, to zásadně mění jízdní vlastnosti a není zbytečné za to vyhodit statisíce korun. Veškerá technika i8 je přišroubována ke karbonovému monokoku, což znamená skutečnou lehkost. V případě testovaného Roadsteru je to něco okolo 1 600 kg. A to je v případě takto silného plug-in hybridu s normální komfortní výbavou výborná hodnota. A ono rozložení hmotnosti? Baterie, nejtěžší kus auta, jsou umístěné ve středovém tunelu, jsou tedy nízko a uprostřed karoserie. Vpředu elektromotor, před zadní nápravou zážehový motor, vše perfektně vyvážené. Petrolhead by měl jásat.

 

i8  vs. podvozek

Tady není příliš co řešit. Podvozek i8 nabízí překvapivý komfort, který se však nijak negativně neprojevuje na jízdním projevu sportovního auta. A to by u motoristických nadšenců mohl být paradoxně problém. Oni totiž zastávají názor, že správný sporťák musí bolet. Musí být tvrdý, drsný, neotesaný, uřvaný. A to i8 není. Nemusí být. Snad i díky nízkému těžišti v ideálním středu auta se i8 ovládá snadno, není záludná, drží stopu a dokáže být opravdu rychlá. Přitom však nebolí. Dokážu si představit výlet napříč Evropou, na kterém bych narozdíl od pravých petrolheadů svůj sporťák nevezl hrdě na přívěsu zapojeném za nějakým pěkným naftovým SUV, abych si potom udělal dvě kola na okruhu (pokud zrovna nebude pršet, nebude moc horko, moc zima, moc světlo nebo moc tma). Já bych vlastně vůbec žádný okruh nepotřeboval. S i8 může být zábava celou cestu.

 

i8  vs. praktičnost

Sporťák by měl být nepraktický. Jak je tam moc místa, znamená to, že někdo přidal zbytečnou hmotnost. Všechno navíc pryč! A tady i8 opět exceluje. Bohužel. Zavazadlový prostor pod zadní kapotou sice skutečně existuje a je lze do něj umístit i nějaké to zavazadlo, velký kufr to však nebude. Za sedadly posádky je další prostor. Ten je poměrně praktický a překvapivě velký, Roadster totiž nemá zbytečná zadní sedadla, ale přístup sem opět zapovídá cokoli větších rozměrů. No a pod přední kapotou je.. Já vlastně nevím, tu otevřít prostě nelze.

 

i8  vs. vítr ve vlasech

Roadster je lepší. Vždycky je lepší. A i8 s faceliftem konečně tuto verzi dostalo. Plátěná střecha je plně elektrická její natažení trvá pouhých 15 vteřin a především – tuto operaci lze provádět v rychlostech do 50 km/h. A to je vážně skvělé. Už nemusíte doufat, že červená ještě chvíli vydrží, nemusíte zastavovat u krajnice, ve městě můžete se střechou operovat normálně v provozu. Skvělým nápadem bylo už v kabrioletu šestkové řady samostatně ovládané zadní okénko. To může při stažené střeše fungovat jako účinný deflektor nebo naopak při natažené střeše otevře kabinu zvukům motoru, aniž by to znamenalo nepříjemný aerodynamický svist. V neposlední řadě potom absence střechy značně usnadňuje přístup do kabiny (a především potom ven), ačkoli když si člověk najde ten správný grif, poskládá se do i8 snadno a hladce i při postavě řekněme poněkud méně sportovní (testováno na mé majestátní postavě).

Zdá se tedy, že by i8 mělo u petrolheadů uspět, má k tomu všechny předpoklady. Přesto si nedělám velké iluze. V zádi zkrátka neječí V8 a to bude problém. Jenže i8 je to jedno. Cílí na úplně jiného zákazníka. Na zákazníka z nové generace. Na člověka, který chce jít dopředu. Na člověka, kterého baví schopnost zcela tichého provozu na elektřinu až do rychlosti 120 km/h, který chce futuristický stroj včetně futuristické techniky. A tomu BMW nabízí krásnou hračku. i8 přitom umí být rychlá, umí dokonce vytvářet velmi jadrný zvuk, umí být sporťákem se vším všudy.

 

Verdikt

BMW i8 není supersport. Není a ani nechce být. Je poslem z budoucnosti. Věřím, že divize M bude i nadále stavět auta pro pravověrné petrolheady, auta hlučná, auta, která bolí, která se s vámi perou a kde každý okruh znamená satisfakci a vítězství člověka nad strojem. i8 však není z tohoto rodu. Je to cool věc, krásná hračka, sportovní GT v sexy placatém těle a výkladní skříň hybridní technologie. Čistě objektivně vzato je v mnoha ohledech lepší než leckterý ostrý sporťák, reakce pohonného ústrojí je okamžitá, těžiště ideální, přesto však ambice i8 je být hračkou na každý den. Vzhůru výklopné dveře nepotřebují mnoho místa, do přihrádky za sedadly lze snadno umístit vše, co budete při svém pracovním dni potřebovat, přední nárazník nemá potíže s retardéry a podvozek z vás nevytřese duši. A když budete mít chuť, stačí přepnout i8 do sportovního režimu, nastavit si ruční řazení, stáhnout samostatně ovládané zadní okénko, zašlápnout pravý pedál do podlahy a být zase chvíli petrolhead.

Technické údaje

Motor: přeplňovaný zážehový třířválec 1 499 cm 3 + synchonní elektromotor
Výkon (celé soustavy): 370 koní (275 kW)
Převodovka: automatická dvouspojková šestistupňová + dvoustupňový automat
Provozní hmotnost: 1 670 kg 
Maximální rychlost: 250 km/h (el. omezená)
0-100 km/h: 4,6 s 
Kombinovaná spotřeba (udávaná): 2,1 l/100 km
Kombinovaná spotřeba (v testu): 8,5 l/100 km 
Cena: 4.239.200 Kč

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Letis
28. září 2018, 18:34
1

Moc pěkně napsáno. Připomnělo mi to ten díl Top Gearu, kde testoval i8 Jeremy. Co si pamatuju, tak ty dojmy byly dost podobné. :)

reagovat
beastar
28. září 2018, 18:51
0

Honzo moc pěkný test i tim jak to je graficky provedený. Napřed musim říct že tohle auto mám rád. A nesčetněkrát sem v něm byl vezen. A... No nemotal bych do toho právě ty petroheady. Nevidim nic špatného na tom tahat auto na podávalu. Když má 800 koní a žere 30 litrů vysokoktanu... To je ten svět kam i8 rozhodně nepatří. Je to zvláštní Gt. Proto ta měkkost a komfortní prvky.

Je to auto na cestu Evropou. Je to všechno jen ne supersport. Nemám nic proti hybridu. Ani proti tomu autu. Ale není to supersport:))

reagovat
Stanley
28. září 2018, 18:53
0

Článek se občas jízlivě dotýká petrolheadů a jejich zpátečnických postojů. Jenže za mě - tak to přece není.
i8 bude o efektivitě vykonávání příkazů, V8 o emocech přicházejících ze stroje. Jedno je holka, co vás v posteli po dokonalém výkonu slovně a pěti vzdechy ohodnotí a druhé je holka, co vám zaryje nehty do zad a její křik odvaje sousedovi noviny z gauče.
Nejsou to prostě srovnatelné kategorie a z mého pohledu ta nutná novinářská omáčka a kategorizace elektro-cool a petrolhéd-dinosaurus (pokud zrovna testujem elektrovůz), zbytečně sráží úroveň jinak skvělého testu.
A to píšu jako člověk, který by si na základě této recenze šel i8 ihned vyzkoušet, mít ty prachy ;-)

reagovat
KS
28. září 2018, 19:01
0

Vyzkoušet určitě jo, ale v garáži člověk chce mít káru, která ho "chytí za srdíčko" a to si u i8 neumím představit. Nebo bych rád takovýho experta viděl... Asi cílí na nudné Němce, který oceněj super efektivitu a nějaký to ušetřený CO2 (což je u baterek stejně těžce diskutabilní)

Honza 'Hamster' Křeček
28. září 2018, 19:10
0

To si trochu nerozumíme. Já nechci šít do petrolheadů (možná do jednoho trošičku jo, zdravíčko Krabe! :-D ), jen se snažím rozbít představu, že když je i8 placka s motorem uprostřed, musí to být supersport. A že má být hlučný a podávat výkony na okruhu. i8 supersport není a proto vůbec nevadí, že má tříváleček a je to hybrid. Naopak.

krab
30. září 2018, 13:09
2

Zdravím bojovníka s petrolheady :-D
Náhodou, já jsem ti tu možnost testovat i8 nezáviděl. Přiznám se, že si rád taky rozšířím obzory pokud bude příležitost, abych věděl o co přicházím. Přiznám se, že asi stejně jako KS nechápu proč bych to auto měl já chtít, nicméně chápu proč vzniklo a koho to ve výsledku přitáhne.

Já jsem tradicionalista, takže pokud tohle opravdu vyjde reálně na 4 mega, koupil bych si místo toho libovolné Porsche 911 dle vkusu každého zájemce. Mě i8 připadá jako nový drahý iphone. Dáš za toho hromadu peněz, chvíli jsi s tím in, ale za rok/dva přijde nový a daleko lepší. Když si pořídíš libovolnou novou 911 zůstane natrvalo tím, čím je. To je jako když si koupíš tradiční švýcarské hodinky.

Zkusím si najít ještě nějakou recenzi, kde i8 vzali pod krkem i na okruhu a rozebrali jízdní vlastnosti. Honza Koubek jí měl, ale jel s ní spíš někam na kafe a ani u tvojí skvěle napsané recenze moc informací jaké zážitky za volantem čekat, jak se dá reálně ovládat v tempu jsem se moc nedozvěděl. Zdálo se mi to, že to popisuješ jako takové velmi kompromisní. A to auto je navíc dost těžké - možná lehké na hybrid, ale příliš těžké na opravdový sporťák.

Hele třeba se poštěstí se s tím svézt a sám uvidím :) Každopádně moc fajn čtení.

Kuře
30. září 2018, 14:35
3

Honza Koubek jinam než na Kafe nejezdí...:)

beastar
30. září 2018, 16:16
1

Přesně, Jenda by jel na kafe i s Aventadorem;)

KS
28. září 2018, 18:55
0

Za ty prachy je to nesmysl. Téměř za čtvrtinovou cenu je k dostání obligátní Mustang V8. Kdo na to fakt má, koupí třeba M-B AMG GT. Elektromaniaci skočí zase do Tesly. Neříkám, že je to auto o ničem, ale value for money? Nebo statut legendy? Teď určitě ne. A být průkopníkem, a čeho? Tříválcovýho elektrosportování? Ne díky (to už fakt raději knihu :-D ).

Asi to chce mít Honza u BMW dobrý, ale vzhledem k provozování pětiválcový Lancie mu ten test tak nebaštím :-)

reagovat
Honza 'Hamster' Křeček
28. září 2018, 19:13
0

Viz výše. To není konkurence Mustanga. Ani Tesly. A už vůbec ne AMG GT brčálového nesmyslu. A je to skvělé auto. Opravdu.

KS
28. září 2018, 20:48
0

Skvělé je, o tom asi málokdo pochybuje. Třeba takové Polo je taky skvělé auto v kategorii malých aut. A stačí mu to? Jo stačí, málokdo čeká nějaké emoce nebo nějakou přidanou hodnotu... Jenže u auta za víc než čtyřku tomu schází jeden aspekt, který tam musí být (u aut která se kupují pro to, že je chci, ne že je potřebuji, což je veeelkej rozdíl, tak tam tohle nehraje v zásadě roli) a totiž, budu se opakovat, koupě srdcem. To tady postrádám. Je to jen hodně drahý technicistní vozík ukazující dnešní možnosti...

Vavris Vavrisovic
29. září 2018, 10:34
6

A proč by někdo nemohl chtít futuristický sportovní hybrid? Vizionářství a moderní technologie přece fascinují ne jednoho člověka.

Jimi
28. září 2018, 20:10
2

Na GT asi dobrý, jako bývalý fanda všeho, co má znáček vrtule, mě to už nestihlo oslovit. Ta cena je přestřelená. To radši LC500/500h, vypadá to hodnotněji, lépe zpracované, design taky zajímavý. Supersport to určitě není, ale pozornost přitáhne...

reagovat
KS
28. září 2018, 21:03
0

Taky jsem chtěl poukázat na Lexus, ono se to tak automaticky nabízí... A supersportem není samozřejmě ani jeden.

Ča
Ča Snač Aj
29. září 2018, 08:56
0

Mě tahle dvě auta dávají mnohem větší smysl než supersportu. Obzvlášť na delší cesty po Evropě lepší než supersport kde by vas bolela záda a stali byste co 300km na benzině, takže skonč radši na platě a majitel poletí raději private jetem nebo vrtulníkem až k okruhu.

Be
Beaumont
28. září 2018, 20:32
0

Mám rád klasická auta, miluju veterány, mám doma i jedno BMW ze 70. let. Na hybridy a modernu moc nejsem.
ALE: v i8 jsem se před časem projel (bylo to kupé před FL) a to auto je úplně skvělé! Líbí se mi, bavilo mě a říkám na rovinu, že kdybych si dnes mohl vybrat do své garáže jedno moderní BMW, tak bych bral právě i8. Raději než novou M5, raději než 750iL, dokonce raději než nádhernou novou 850i.

reagovat
Jan Machač
28. září 2018, 20:50
3

Vy se fakt bavite o cene? A Rolexky kupujete v Kowloonu, ne? To auto je super a pritom asi vubec ne pro mne.

reagovat
KS
28. září 2018, 21:20
1

Auto za takový obnos a v dané kategorii by mělo přinášet radost. Já ji téměř nevidím, může mi někdo napsat, čím i8 nadchne (nechci napsat uhrane, to je asi dost silný :-D). V tom, že má okamžité reakce na plyn? Výborně zatáčí? Jezdí za "pětnasto"? Vypadá hustě? Kombinace toho všeho? Z mého pohledu stále nedostačující... Tohle už nemá daleko do VW XL1... Fakt tohle chceme? (hybrid v normálním osobáku mi neva, ale v autě pro radost kde je místo motoru jen jeho parodie, tam mi vadí a to dost).

beastar
28. září 2018, 22:58
1

To co pro tebe neznamená nic je pro jiného lákavé. V hodně věcech co tu okolo píšeš s tebou souhlasím. Rozhodně ne v tomhle. Tohle Bmw nabízí osobitost, technologie, jedinečnost, relativně nízké provozní náklady, čistě teď a tady. Je pohodlné a tiché. Jede obstojně.

Plně vybavená a8 nebo Bentleye stojí taky raketu a jsou to úplně obyčejný vehikly. Nevim přijde mi že tě dráždí ta cena... Která je ale oprávněná.

Honza 'Hamster' Křeček
29. září 2018, 08:09
0

Jak jsem psal v testu, nemyslím si, že pravověrný petrolheady i8 nadchne. A ty jsi toho důkazem. Hybrid je pro tebe jen o spotřebě a V8 je prostě V8. Na tom není nic špatně, pro tebe je tu divize M. Já bych se mohl ptát, v čem tkví ta radost z V8 v porovnání s hybridní soustavou v i8 - zní jinak? A dál?
Ale proč to vůbec řešit, proto je trh tak rozmanitý, někoho osloví Mustang, já bych zas naopak netušil, co s takovým autem mám dělat a mnohem radši bych měl dobrý hybrid.
Cenu ani spotřebu jsem v testu ani nezmiňoval, obojí nepovažuji u takového auta za podstatné.

ma
martin_71
29. září 2018, 21:53
0

Možná Honza tím lehkým píchnutím do petrolheadů uhodil hřebíček.... Možná je někdy dobré zkusit se podívat na věci z jiného pohledu než ze svých zákopů.. Ano, V8-10-12 atd., (doplň to své) jsou úžasné, přinášejí kopce emocí a návaly štěstí, ale proč by tak někomu nemohla činit i8? Třeba už jen tím, jak je její pojetí fururistické designem i technikou. A je jedno, jestli jen napohled nebo v garáži. V té méi stojí mimo jiné E34 i E24, ale i8 je z mého pohledu (ač bohužel jen virtuálního) pecka. Sto lidí, sto chutí.

reagovat
fortress
30. září 2018, 19:12
0

Tomu srovníní s nějakejma alespoň entry supersportama se bohužel nevyhne. Má to všechny jejich nevýhody, ale žádné výhody. Kvituju že z roadsteru už se dá normálně vystoupit jinak než pádem na chodník. Taky tu i8 podle mě dealeři bmw dost tlačej. Zajímavý test & auto.

reagovat
BigBen
30. září 2018, 19:46
0

i8 mě fascinuje. Vypadá jako stroj z budoucnosti vrácený v čase do minulosti. Tenhle dojem se BMW povedl. Šokující dojem podpoří cenovka. Kdybych ale chtěl utratit takové peníze tak bych si místo i8 koupil Teslu na denní ježdění + Mustanga na víkend + MINI do města...

reagovat
Sh
Shock
01. října 2018, 08:13
0

Nějak nemůžu přijít na chuť tomu vzhledu :(

reagovat
Rien
01. října 2018, 13:50
0

Ja taky ne, proti ty technice nic nemam, ale fakt se mi to vzhledove nelibi.

Sh
Shock
02. října 2018, 08:03
0

Když se podívám na ostatní elektroauta (Tesla, Lexus např). Vypadají ještě pro mě nějak přijatelně. Ale to co odvedli chlapci z BMW na i3 a i8 se mi opravdu nelíbí. Horší auta člověk v historii BMW snad nenajde, napadá mě pouze Isetta jako konkurence i3 :D

beastar
03. října 2018, 11:45
0

Compact e46je taky krásný autíčko. 5 gt rozšláplej ježek. První jednička taky neni zázrak. X6 je taky obludné auto... A to nejdu hluboko do té historie;))

Sh
Shock
04. října 2018, 11:04
0

Ta X6 je trefa :D

Vt
Vtec
01. října 2018, 12:04
2

Nedávno jsem narazil na jednu zajímavost o i8 a od té doby to tam vidím.

Vypadá to totiž, jak kdyby mu ze zadku lezlo Porsche 911 pozadu. No jen se na to podívejte!

reagovat
Goldies
01. října 2018, 12:27
0

No fůůůůůj! Fakt to tam je :-D

Pólin
03. října 2018, 09:20
0

Jo vidíš, tuším, že DeMuro to ve svém testu říkal...

beastar
03. října 2018, 11:40
0

DeMuro.... Ten toho nakecá...ale chápu je to autorita páč může otestovat cokoliv tak tomu rozumí. Nemá Zondu nuler.

Pólin
03. října 2018, 13:22
0

Tak nakecá...taky už pojezdil pěknou řádku aut...sice neměl v testu Zondu, ale Huayru už teda jo...takže úplné máslo to není:)

beastar
03. října 2018, 15:42
0

Jo, jo to sem koukal:D Jako oni toho všichni nakecaj asi jako my jenže nás nikdo nesleduje v takovým množství. Stejně je to nakonec jen jeho subjektivní názor kterej ty můžeš mít naprosto odlišnej po osobní zkušenosti.

ToMyx
05. října 2018, 16:02
1

Především musím smeknout před autorovou šikovností a skvěle napsanou recenzí. Má to všechno. Lehké rýpnutí, styl, super fotky, moc pěkné.
Jsem rád, že vrtule tohle auto vypustila do světa. Všude je slyšet hysterický křík, že dnešní auta jsou jednolitá nebo velmi podobná. Každé vyčuhující z řady je dle mě jen dobře. Design je samozřejmě vždy subjektivní a bude mít minimálně 2 tábory.

Až se svezu napíšu víc:-)

reagovat
beastar
05. října 2018, 16:09
0

Já sem to teda neřídil. Vezl mě v tom asi 3x. A vůbec mi to nepřijde špatný. Jasně neni to ani nijak oslnivý zážitek. Nicméně je to docela praktický, odvážný a celkem úsporný auto. S tim že to i celkem jede a to nejen na rovině, ale tak nějak obecně.

ToMyx
08. října 2018, 09:18
0

A tyhle vlastnosti mi u auta "nové kategorie" celkem stačí. Očividně to není krok do prázdna a jak píšeš odvážný design a navíc i kousek praktičnosti se cení. Tohle je jedno z aut, které mi sděluje, že v automotive zase není tak zle :-)

MartinCoupe
05. října 2018, 16:50
0

To chci!

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Thunderbird  1971
Ford Thunderbird

1971 rok výroby
500 koní výkon
7 000 ccm objem

Dodge Ram Charger  1982
Dodge Ram Charger

1982 rok výroby
105 koní výkon
5 200 ccm objem

Cadillac Coupe deVille  1973
Cadillac Coupe deVille

1973 rok výroby
210 koní výkon
7 729 ccm objem

Chrysler New Yorker 4 Door hardtop 1969
Chrysler New Yorker 4 Door hardtop

1969 rok výroby
350 koní výkon
7 200 ccm objem

Ford F250 2016 SuperDuty 6.2L 2016
Ford F250 2016 SuperDuty 6.2L

2016 rok výroby
390 koní výkon
6 200 ccm objem