načítám data...

Autíčkář se ptá: Nejnespolehlivější auto?

Často píšeme o všelijakých levných autech, ale málokdy se pořádně zabýváme tím, jak moc spolehlivá, či nespolehlivá jsou. A jako každé pondělí chceme v tomhle případě znát váš názor. Které auto bylo to nejnespolehlivější, co jste kdy měli?

Autíčkář se ptá: Autíčkář se ptá: Nejnespolehlivější auto?

Některá auta mají prostě auru toho, že se nutně musí pokazit. A že si k nim musíte koupit další auto, abyste měli čím jezdit, zatímco to první bude trávit dlouhé měsíce v servisu. Zpravidla jsou levná, ale i přes to se nenajde nikdo, kdo by se jich ujal. Ale mohou být tvrzení o nespolehlivosti pouze mýty? Někteří tvrdí, že ano a že i Alfa Romeo 147 Twin Spark může být velice spolehlivá a bezproblémová. Ale jak to vlastně je, v tom nemáme jasno ani my sami. Proto máme našeho redakčního guru BobAshe, který za směšný peníz zakoupil sobě Chrysler LHS a v současné době zkouší, jestli se tvrzení o jeho chronické nespolehlivosti (pozn.: Chrysleru, ne BobAshe) vyplní.

Která auta si ale svojí reputaci zaslouží nejvíc? Které z vašich aut bylo to nejnespolehlivější? Popřípadě která z aut ve vašem okolí se neustále kazila? Podělte se s námi v komentářích!

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Adam
23. března 2015, 18:51
0

Určitě Rover 75. Už si nepamatuju konkrétní vady, ale oboji naši známí, který 75ku vlastnili, toho s ní moc nenajezdili.

reagovat
Woyta
23. března 2015, 19:11
0

Pokud pominu nehody, tak nase Daewoo Tico vyzadalo jen novy vyfuk a par dalsich drobnosti. Vyrobeno 1997 a predloni slo do srotu. Oprava brzd by vysla na castku jakou melo auto hodnotu. Kupovali jsme ho jako bourane na zadek. Doma zazilo jeste dve rany do cumaku. Proc bylo spolehlive? Protoze v nem nic nebylo. Vse mechanika. Nejkomplikovanejsi vec na aute byl sileny karburator. http://www.autopartslib.com/daewoo-tico-carburetor-components-assembly/

reagovat
JP
23. března 2015, 19:44
0

Moje nejnespolehlivější auto bylo jednoznačně Audi A8 D2 4.2Q, překvapivě tam neodešlo nic drahýho, ale NEUSTÁLE jsem zůstával stát kvůli mnoha různým nesouvisejícím problémům v elektronice. Na druhou stranu s S8 jsem už najezdil 3x tolik a zatím je zcela spolehlivá přestože většina těch dílů co mi odešla na A8 je stejná. Vlastně když jsem vztekle prodával A8 ihned po poslední opravě, řikal jsem si že teď možná bude jezdit 10 let bez poruchy, ale nervy na to abych to zkoušel já jsem už neměl...
Druhý nejnespolehlivější auto byla Fabie, ta mě sice nechala stát jen dvakrát, ale na opravách vyšla asi 2x dráž než A8.
Hodně mě překvapila Kappa 16v Turbo - za rok jsem na ní vyplejtval roli power tape, ale nic důležitýho tam neodešlo. Vzhledem k tomu jak dostávala za uši jsem čekal, že se sesype při každym křivym pohledu a ono to přitom bylo tvrdohlavě spolehlivý auto.
Pokud jde o vážný závady (= vyřazující auto z provozu a nezaviněný zanedbanou údržbou), celkově se mi vždycky velmi ochotně sypalo všechno od koncernu (kromě S8, zatím) a na italech za celou dobu nikdy nic - vždycky jsem s nima dojel.

JP
23. března 2015, 19:50
0

pardon, asi jsem se uklikl, neměla to být odpověď ale samostatný příspěvek... Alespoň přidám jednu tématickou fotku:D

Be
BeNy
23. března 2015, 19:17
0

Zkusil bych Hondu civic 1.5vtec :)

reagovat
ch
chose1337
24. března 2015, 20:44
0

S D15Z6 motorem zkušenosti nemám, mám D15B2 a popravdě žádný problém. U Hond jsou 2 problémy - tím prvním jsou tenké plechy tj. rychlejší rez případně tragická nehoda a tím druhým je majitel, který se o auto neumí starat.
Mám najeto s automatem něco přes 15tkm a jedinou vadou je unikající olej skrz těsnění, prvně přes víko - opraveno, poté přes vanu - opraveno a nyní přes gufero u kliky. :D Ale jinak nemůžu autu nic vytknout.

K nejnespolehlivějším autům bych sáhnul do Evropy, přesněji do Francie. Máme AXko a to je jeden problém vedle druhýho, děs. Megane II taky katastrofa, vše začlo protočeným ložiskem na klice a skončilo GO turba a převodovky. Modus - už i ta výměna oleje je katastrofa. Nehledě na to, že se Renaulti s kartou strašně rádi sami zamykají, když zapomenete kartu uvnitř. Fiat je kapitola sama o sobě, ale musím uznat, že ty auta vydrží opravdu hodně. Ducato i Fiorino toho mají za sebou spoustu a i přes nasátou vodu s kroupama v motoru - zadření motoru se po částečné GO vesele jede dál. Ducato má druhý motor a taky pohoda.

Bufik
23. března 2015, 19:19
0

Nejspolehivější byl GIII s 1.4i :)

reagovat
Trinom
23. března 2015, 19:33
0

Největší mrdka, co mě zradila kdykoliv mohla? Opel Vectra A 1,6. Už nikdy více Sopel! A poté, co jsem se měl možnost svézt Sweinovou Omegou jsem se v tom jen utvrdil. Brzdy měla taky stejně na draka. Jen mě teda zradila elektrika, bohužel ještě v době, kdy jsem tomu moc nerozumněl.

reagovat
sw
swein
23. března 2015, 22:56
1

Myslím, že Omega rozhodně může být klidně jedním z finalistů...

BobAsh
23. března 2015, 23:03
0

Náhodou zásobovací Omega funguje úplně fpoho :) Jen ta elektrika je nějaká divná. A taky jí má kámoš teprve tejden, takže ještě uvidíme :)

Wa
Wassa
24. března 2015, 09:54
0

Já měl Corsu B v 1,7d a kdyby se nerozpadla vinou koroze, tak by jezdila dál.. Ale najeto přes 370000 a až na kraviny jezdila, vlastně se tam ani nemělo co rozbít, když tam nic nebylo.. Kdybych našel nějakou v dobrém stavu, tak bych do ní na dojíždění zase šel, člověk by nevěřil, jaká s tím je sranda :D

dr
driver
24. března 2015, 14:19
0

Souhlasim, měl jsem Opel Astru 1999 1.6 a taky mrdka co každej týden jela zpátky do servisu.

Je
Jenyk
24. března 2015, 20:55
0

Já najezdil Vectrami a Omegami ke 100 000 km a nikdy žádný problém.

Ja
Jarda
24. března 2015, 23:48
0

Všechny sopely nejsou špatné :D já osobně je nesnáším a přesto jednoho mám :D jedná se o astru f 98 čajovnu 1.6 8v 55kw a to auto se vůbec nesype ale zřejmě to bude tím že mělo jen 2 majitele má poctivích 160 tis a bylo o něj postaráno :D taky čekám kdy začne trpět oplovinou :d

custom1
06. ledna 2016, 07:40
0

Měli jsme v rodině čtyři Oply. Jednoho Kadetta E 1.6 (3dr, s nárazníkama a kapotou z GSI), dvě Astry F 1.6 (Caravan Club a 5dr hatchback) a jednu 1.4 (5dr hatchback) a všechny byly po mechanické stránce bez problémů.
Problémem však byla koroze, kvůli které byly všechny zralé na zametení na lopatku... :(

Ma
Martin
23. března 2015, 19:35
0

Jako nejnespolehlivější auto bych označil Audi Allroad první generace (C5). Měl jsem ho jen krátce, na tom autě je tolik pastí, že bude zázrak, když auto bude fungovat bez problému jednu sezónu. Nejde jen o četnost poruch, ale i o cenu dílů. Nespolehlivost tohohle auta hraničí s vtipem a dokonce i majitelé v US si stěžují na to, jak moc nákladné je na provoz. Za mně tedy Audi Allroad C5, nejlépe s motorem 2,5 TDI s převodovkou Tiptronic :D
P.S.: ale i přes to všechno bych si ho koupil znova, srdci prostě neporučíš :D

reagovat
BobAsh
23. března 2015, 22:29
0

V USA má obecně Volkswagen a Audi pověst složitejch a nespolehlivejch potvor, který si člověk koupí, když má peníze na "sofistikovaný evropský auto" a nevadí mu, že bude pořád v servise. Víceméně mám občas pocit, že jedinej důvod, proč se v Evropě považujou produkty VAG za spolehlivá auta, je existence PSA a Renaultu :)

Daniel Borský
23. března 2015, 19:36
0

Ze by priprava na dalsi Top10 zebricek?! :) i kdyz tohle by chtelo aspon top 20... Z mych zkusenosti napr.: Mazda RX-8, RR P38, Jaguar S-Type, Renault Vel Satis, Opel Signum, Saab 9-5 r.v.99. K temhle autum potrebuje clovek vlastnit servis :) ale dalo by se pokracovat urcite dal, viz spousta "nadsenych" majitelu Laguny II , posledniho Fiatu Croma apod. ;)

reagovat
František Čáslavský
23. března 2015, 20:10
0

Samozřejmě, že TopX by z toho mohla být :) S-type? RX-8? Pověz nám o tom víc! :)

No
Noname
23. března 2015, 21:45
0

Nj RX-8 každý ji tu měl tak ví že je to srač**.

Normální stav v čechách :-D

yorkin
23. března 2015, 21:50
0

S-type s 3.0 V6, u kterého se podařilo vyrobit tak malou olejovou vanu, že při trochu ostřejší jízdě motor nemazal. 2.7D byla paradoxně nejspolehlivější motor, co se tam dával, ale zase některé (a není to úplně zanedbatelné procento) kusy mají tendenci spáchat kolem 170kKM sebevraždu (ten samý motor to ovšem dělal i třeba v LR DIII). A ta elektrika.... Ale pokud jede, tak je to příjemné, i když ne vyloženě sportovní svezení. Jak se ceny propadají hluboko pod kilo, tak se pokušení to risknout zvětšuje :-)

is
isachs
24. března 2015, 10:31
0

RX-8 mám a nemůžu říct, že by byla nespolehliva. Vlastně mě nikdy nikde nenechala. Když se k tomu člověk chova, tak vydrží dost. Problém je s auty po bezmozcich celkove. Největší pruser, co jsem kdy měl byly paradoxne všechny super držáky od koncernu.

Picklenose
23. března 2015, 19:46
0

Za mě Passat B5, 1.9 TDi, při jízdě v dešti se přepínal do nouzovýho režimu, na závadu nemohli kluci mechaničtí přijít, až když se skoro dával nový motor, tak to záhadně přestalo, pár dní na to byl ukraden...

reagovat
Ma
Matouš
23. března 2015, 19:47
0

Citroen C8- nejnenažranější auto co jsem potkal co se týče peněz do oprav.

reagovat
David Marek
23. března 2015, 19:50
0

Libovolné auto, které se přepíše na mě

reagovat
BobAsh
23. března 2015, 22:30
0

True story!

MiB
24. března 2015, 09:46
0

mám to podobné, 3 auta, se kterýma jsem jezdil pár let v polopřevodu nechtěli nic než občas vyměnit olej a lít palivo. Dražší auta, co jsem přepsal na sebe festovně krvácely(hlavně Grand Cherokee V8 stál na opravách asi 100tis za 2roky mého vlastnictví a najetých 20tis km)

Ku
KubaVTS
23. března 2015, 20:58
0

Za mě jednoznačně S-type, už jsem tu o něm jednou psal, za těch 6 let co je ve firmě byl víc v servisu než na cestách a náklady na opravy jsou tak kolem 200k, a to se pořizoval jako čtyři roky starý a 150 tkm najeto (teď má asi 220tkm), takže nebrat ani zadarmo. Odchází prakticky všechno, jediné s čím nebyl za celou dobu problém byl motor (2,7D)

reagovat
bobo23
23. března 2015, 21:20
0

Za mê Fiat Uno a jakékoli starší Ducato ( přičemž jeho sourozenci od Citroenu a Peugeotu se drží většinou dobře). Velkým překvapením je pro mě ovšem výdrž dalšího Itala Iveco Daily.

reagovat
briza
23. března 2015, 21:25
0

Za mě asi Subaru Justy,ale tam to bylo koupený jako past a postupně se z toho stalo normální auto,ovšem funfactor měla tahle malá zrůda od začátku :) Dal jsem to dohromady, chvíli poté prodal a novej majitel to další den poslal do příkopu tak, že z toho udělal totálku. No a pak asi Žigul aneb bývalé rodinné a pak moje studentské vozidlo. Nicméně s ním se vždycky dojelo a všechno se dalo pořešit cestou. Jednou se mi například ulomila šaltpáka,z kufru se vyndal trubkáč a kladivo,pár uderů,trubkáč sednul a jelo se dál. Doma se pak na trubkáč navařil šroub,našroubovala bakelitová koule z traktoru a tramtadadá,zkrácená sportovní řadička byla na světě :) Ale jinak zatím všechno vypadá sluníčkově. Jednoznačně nejspolehlivější Carina E. V rodině byly 2 kusy. Jedna stále vozí dělníky u kamaráda ve firmě a má natočeno už takřka 800tis. Druhá slouží v rodině dál,jakožto putovní auto pro začínající řidiče.Uděláš papíry,dostaneš Carinu a používáš do doby,než je udělá někdo další,pak předáš dál.Ale ta se teprve zajíždí,protože má jen lehce přes 400.

reagovat
Di
Divočák
06. dubna 2015, 19:53
0

Jakože s tou Carinou jsem se teď hodně pobavil :D "teprve se zajíždí" I když, Patrol s 390k je taky teprve zajížďka :D

briza
08. dubna 2015, 14:58
0

No jo :) Ty auta jsou prostě neskutečný. Taky když občas mrknu na inzeráty, nikdy jich není na prodej víc,jak 2,3 kousky. Každý si to nechává.

De
Deenz
23. března 2015, 21:36
0

Za mě jednoznačně Audi A6 avant quattro C5 2.5TDi, to vám byl takovej sráč, to auto od koupě až do prodeje s nefungujícím čerpadlem, rozsekanýma ramenama a vydřenýma vačkama nikdy nejelo víc jak měsíc v kuse, měl jsem ho rok, nasypal jsem do toho jen na servisu a oleji (ten tekl snad i nádržkou na ostřikovače a to byl motor 2x kompletně přetěsněn) cca 50k na 10 tísících kilometrech, žralo to jako tank. Ale bylo to fajn auto, měl jsem ho rád, díky stálé 4x4 to jelo parádně všude, díky obrovskému kufru to hodně uvezlo, díky 2 tunám na kouli to hodně utáhlo, díky koženým recarám to bylo pohodlné, díky BOSE to hrásně hrálo. Za srdce chytla, ale za peněžku taky, když jsem to nepojízdné, bouchlé na zadek a zrezlé skoro všude ještě prodal za 15k (nový majitel věděl o všech závádách) spadnul mi kámen ze srdce. Dále jsme v rodině měli E34 TDS, taky kastrofa, hlavy na to by mohli prodávat na benzínkách. Jinak teď mám Alfu 156 2.0 twin spark a je to paráda!! je spolehlivá a nikde mě ještě nenechala, půl roku a 12 tisíc kilometrů bez větších závad.

reagovat
yorkin
23. března 2015, 21:57
0

Ze starších bych zmínil Volvo 960 s benzinovými šestiválci. Pro povrchního autíčkáře poslední klasické Volvo s RWD, vzor spolehlivosti, pro zprvu nadšeného majitele nikdy nekončící černá díra na peníze. Ale kdyby mi někdo nabídl ten samý kousek, co jsem v roce 2003 koupil za 60kKc za ty samé prachy dnes, tak bych neodolal :-D

reagovat
Ma
Martin
24. března 2015, 07:26
0

Hmm, jednu 960 - tku s 350 000 km mám, za těch 10 let jsem do ní investoval 150 000, ale to je částka za vše s vyjímkou benzínu , takže cena auta, rozvody ve 180 000, ve 290 000, pneumatiky, filtry, oleje, oprava klimatizace, destičky, spojka ve 260 000,.... kde je ta Tvoje černá díra ?

yorkin
24. března 2015, 11:23
0

Jsou to dvě zkušenosti s černými dírami v podobě udržovaných 960ek, které se po koupi staly brutálními pokladničkami. Z toho jedna byla kupovaná u T6R a taky se ji tam snažili zprovoznit (kamarád, kterému jsem T6R doporučil, tehdy neplatil celé opravy, protože uznali, že aspoň 100km od nich by mělo auto ujet bez problémů)...

Da
Dad
25. března 2015, 02:24
0

Jednou 25 let starou 960 jezdim poslednich 7 let denne do prace. Mimoto se mnou projela velkou cast evropy a kousek asie. A vzdycky se vratila. Ne ze by byla vylozene bezproblemova, ale kdyz vidim zkusenosti majitelu jinejch aut, netroufl bych si ji oznacit za etalon nespolehlivosti.

Láďa
23. března 2015, 22:16
0

Za mě BMW E38 750i. Vyměnil jsem jen baterky v klíčku následkem čeho se auto paličatě zamklo a nešlo se do něj dostat. Následně se centrál podařilo zprovoznit ale auto pro změnu nestartovalo. Po dlouhém bádání a roce a půl co auto sálo jsem ho prodal s obrovskou finanční ztrátou. Takže za mě BMW NE!

reagovat
yorkin
23. března 2015, 22:42
0

Btw. ta ilustrační fotka je dost nešťastná. Staré peugeoty jsou dodnes v Africe k vidění a že fungují při místní úrovni údržby je důkazem jejich spolehlivosti. I když v posledních deseti letech je tam nahradilo dost MB w124.

reagovat
BobAsh
23. března 2015, 22:47
0

Řekl bych, že František jí tam dal záměrně, jako ironii. Zajímají nás totiž právě i ty případy, které odpovídají tomu Peugeotu. Lidi, pro které byla finanční pohromou třeba W124 nebo kteří spolehlivě jezdili s Alfou :)

yorkin
23. března 2015, 23:04
0

Jo ták, tož dlouhé vedení :-). Jinak w124 300E 4matic umí samozřejmě také pěkně majiteli zatopit...

BobAsh
23. března 2015, 23:05
0

Zatopit umí každá W124, protože každá W124 shnije. Ideálně tak, že to do poslední chvíle není vidět...

Adam
23. března 2015, 23:58
0

Na základě toho peugeotu sem si myslel že se v nadpisu píše nejspolehlivější. Až po následnym přečtení odstavce a rozluštění slova nejnespolehlivější, mi to došlo :D

František Čáslavský
24. března 2015, 00:14
0

Vojta to řekl úplně přesně. Prve jsem chtěl nějaký typický rozbitý auto, ale pak mě napadlo, že fotka auta, které se obvykle nerozbíjí, bude legrace.

martin_100
23. března 2015, 23:09
0

U mě škoda 105 užovka pak jeden konkrétní trabant a pak fiat cinquecento.
Užovka byla pekelná srala se hrozně brzo šla z domu ... ostní výtvory z AZNP už byly v cajku a nikdy mě nikde nenechaly. (100L M120L a 125L)
Trabant tam se sraly kraviny ale za to furt ... opět jen jeden konkrétní kus... ostatní dva (resp 3) co sem měl byly spolehlivý až to hezký nebylo.
Fiat cinquecento to byla mrdka neskutečná.... mechanicky nic to drželo všechno ale elektrika, elektrika jo a pak ještě elektrika...

reagovat
An
Andre
23. března 2015, 23:26
0

Paradoxně to bude můj Japonec, Nissan Primera. Ale asi to bude chybou obsluhy. Minulý rok se mi rozpadla spojka, nedojel jsem. V posledním půlroce: špatné svíčky = nedojel jsem. S tím se rozjebal i rozdělovač, sotva jsem dojel na parkoviště, musel mi pomoct náhodně jedoucí řidič zatlačit. A teď startér, auto opět nejede, resp. nestartuje. :D

reagovat
Vo
VoFi
23. března 2015, 23:51
0

VW Passat B2..doma jsme měli něco s menším obsahem, ale ten motor stejně bral 12-14/100, olej tekl proudem a výfuk byl věcně někde děravý, až nakonec odpadl úplně :D
Passat B4 variant se slabší variantou motoru 1.8 na tom nebyl o nic líp. I po GO motoru bral 10-12/100, věcně bylo něco kolem motoru rozbité, výfuky se měnily po cca půl roce..ale pravda, že odmínul jet jen jednou, když prasklo cosi v chladicí soustavě. Po doplnění zvládnul v dešti 10 km, než se motor přehřál a dolévalo se znova.. Teď ho navíc dostihla koroze hrozící odpadnutím zadní nápravy při necitlivém přejetí přejezdu.
P.S. Po koupi nového auta odmítá startovat

reagovat
sp
spooon
24. března 2015, 06:37
0

jak to tak čtu, tak sem měl asi hodně velký štěstí při výběru. První auto, Mondeo MkI s 1.8 benzínem...koupeno za 25tisíc před 7 lety a krom prvotního většího sevisu (spojka + rozvody + náplně) se tam vysypalo až podezřele málo věcí (přední ramena, chladič servo kapaliny a podobný ptákoviny) a nebýt jedný super slečny, co mi urvala chladič, tak by mě nikdy nikde nenechalo. A to sem s tím najezdil hodně přes 50kkm a jezdilo by dodnes, kdyby ho nesežrala kovomorka. Skončilo s asi 450kkm na budíku a oleje si od výměny k výměně vzalo kolem 1 litru...
Další auto, Focus MkI se stejným motorem, koupeno vloni za 17kkč od kámoše, který ho měl 5 let. Po výměně poloos (na všech fokusech první generace odcházely tripody) a brzd už najeto asi 12kkm a nemůžu si ztěžovat. Aktuálně nájezd 220kkm.
A z druhého spektra, rodinný Mégane první generace..no, jedodušší by bylo vypsat, co se tam nerozbilo...elektrika, problémy se vstřikama, elektrika, zasekávající zadní brzdy i po repasu, elektrika, přední kotouče se měnili častěji než se tankovalo, elektrika...

reagovat
pb
pbkarvina
24. března 2015, 08:12
0

když čtu ford ježí se mi chlupy :-D já měl escorta zetec, ale 1,6, auto mě nikde nenechalo, ale otáčky si dělaly co chtěly, sem tam chcíplo za jízdy před křižovatkou atd. Diagnostika bez závad, vyměnilo se čidlo otáček, váha vzduchu, lambda, svíčky, kable a já nevím co a změna se nedostavila, takže jsem to bral jako vlastnost, jezdil jsem s tím 5 let a 5 let kolega než to dal na vrakáč kvůli korozi. Na různých forech je o tom spousta diskuze. Nyní zažívám to samé, když si kluk pořídil jako první auto fiestu 1,3. Bláhově jsem si myslel, že tento motor nemá tyto nesmysly, že je má až 1,25, ale to jsem se spletl. Auto sloužilo na krátké popojíždění, tak se závada neprojevila, ale klukovi auto po zahřítí chcípá, tak jsem všechny ty nesmysly ponořil do tech. benzínu a už to jede :-D

JLK
24. března 2015, 08:53
0

Mondeo Mk1 jeste donedavna mela sestra, a to auto bylo zajimave tim, ze i kdyz na nem bylo neco permanentne rozbite, tak porad jezdilo. Proste nebyla jedina vec, ktera by tam byla v poradku - bylo to shnile, motor delal co chtel, od podvozku divne zvuky, kliky dveri se ulomily hned po vymene atd, ale to auto majitelku nechalo na cestach za dlouhe roky pouze jednou (!) - a to kvuli tomu, ze zapomnela natankovat =D

martin_100
24. března 2015, 10:35
0

Starý fordy sou v cajku ... scorpio 2,0dohc z roku 90 mi dva roky slouží denně občas se podívá i někam dál a jen tankuju a udržuju vysloveně že by něco odešlo se říct nedá...
Předtim sem měl focuse 1,8 zetec mam dojem 2001 teď ho má už několik let kamarád a vlastně se mu jen rozpadla napínací kladka klíňáku což je na auto (v jeho podání) bez údržby taky dobrý.

pb
pbkarvina
24. března 2015, 11:58
0

jak píšu, nikdy mě ford nikde nenechal, ale ty otáčky mě sraly, ale dalo se s tím žít. Když tak nad tím přemýšlím, mě žádné auto nikde nenechalo, když cítím nějakou závadu včas jí odstraním a to poslední dvě auta už dávno neměla jezdit, aspoň podle zdejšího redaktora :-D

Ja
Jan M.
24. března 2015, 23:38
0

Naopak, nejlepší sou Fordi. Máme Mondeo Mk3 s 2.litrem benzín a má najeto už něco přes 300tis,bez oprav čehokoliv!, jen běžný servis, dokonce nikde ani nerezne (rok 2003) a náš další Fordík C-max 2.0 tdci už se taky blíží ke 200 a taky uplně v pohodě.odešel jen termostat,jinak jen běžná údržba. Proti fordu fakt nemůžu nic říct,jen chválit. Zato škodovka neudělala nic moc dobrýho...naše Felda dopadla po 10 letech a skoro 400tis jako kdyby jezdila někde ve slanej vodě, nenašlo se na ní místo,kde by nebyla rez. a potom už to šlo...přední náprava,vysypaná převodovka,spojka,brzdy,výfuk,upadlý držák převodovky a řazení,tacho nefungovalo atd,atd...prostě po 10 letech šrot.

pb
pbkarvina
25. března 2015, 18:13
0

novší mondeo, focus atd. na tom budou asi lépe

ts
tsu
24. března 2015, 08:17
0

Za mě cokoliv s 3.0 dCi od Isuzu. Známý si kupoval kdysi Espace s tímhle motorem od novoty a ty problémy bych nepřál nikomu. To auto najezdilo bez problémů snad 20k km, pak přišly věci které se dejme tomu u dieselu dají čekat, ale rozhodně ne po ani ne roce běžného zacházení, tzn. vstřiky, turbo, EGR atd. Poslední kapkou byly prasklé válce. Co jsem tak vyčetl, tak tohle je snad u tohoto matoru klasika napříč všemi modely, do kterých se dával.

reagovat
mi
mido
24. března 2015, 09:15
0

No medzi moje najnespoľahlivejšie auto patrí P405 1,9td, povesť posledného kvalitného peugeota zrejme obišla moj kus :) Ale skôr to bolo tým že mal už najlepšie za sebou. Kúpil som ho údajne s prasknutým tesnemím pod hlavou, potom som menil čepradlo, odišla hlava, vymenil som hlavu, ďašie čerpadlo a vstreky, riadenie, potom mi zablokovalo ABS rozbil som bránu v servise, odpojil som konektor od ABS, závada odstránená :) aspoň že ten elektrický šíber išiel ;) Dosť dielov som si pozháňal zadarmo, všetko si robil sám takže to nebolo až také drahé, nakoniec do mňa nabúrala jedna milá slečna, tak som dostal prachy od poisťovne a bolo vyriešené :D Auto som potom predal, za tie tri roky čo som ho mal asi rok stálo, nie vždy som mal chuť hneď všetko opraviť. Medzi tým som mal asi pol roka e34 TDS, šupa auto len škoda že ho brala korózia tak som ho radšej predal. Ďalší poruchový hlavolam Fiat Ulysse nový model, pokiaľ som odrstánil všetky faulty čo to vypisovalo tak mi to trvalo asi mesiac, našastie som mal jedného rozbitého darcu orgánov. Nedávno som kúpil opäť ulysse, opäť faulty... Teraz k tým spoľahlivým, v roku 2008 tesne predtým ako som dostal vodičák sme kúpili odťahovku Peugeot J5 2,5TDi motor Iveco, máme doteraz na ťahometri 400 000 asi po druhý raz, od začiatku nešli synchróny na 2 a 4 stupni, nejdú doteraz, radíme medziplynom, jazdené ako posledný mohykán po celej Európe, celková hmotnosť súpravy bola 5,5t, rýchlosť na diaľnici 100-110km/h naložená, nikdy nikde nenechala. Všteko búcha trasie, v interiéri hučí, ale motor ide ako hodinky. Jedna kuriózna situácia keď sme išli z Holandska tak v Čechách na dialnici som to chcel trochu rozbehnúť pred kopcom, predo mnou kamión, tak že ho obehnem, on to chcel rozbenúť asi tiež, dupnem na plyn, na budíkoch 120 horko ťažko obehujem kamión, pozerám ci kokos ťahač Tatra. Máme aj deväťmiestny boxer, tiež 2,5 tdi, tiež bezporúchoový. To je asi všetko, aj tak je už toho asi dosť :)

reagovat
ya
yaroush
24. března 2015, 09:32
0

Nejspolehlivější auto co jsem měl byl Mitsubishi Lancer '94 CAO 1.6 16V 83kW. To auto mělo najeto jen 300kkm, takže bylo akorát dobře zajetý. Ale oproti "konkurenci" z francie veškerá elektroinstalace fungovala, v interieru nic nevrzalo, neunikal olej, nic.A ještě k tomu žralo okolo 7 litrů a trhalo prdel frajerům s TDičkama....Prostě auto jak má být i po 20 letech....

Nejnespolehlivější auto nemůžu moc posoudit. Naštěstí jsem nikde nezůstal ještě, vždycky jsem si nějak pomohl...
Mám zkušenosti s dvěma peugeoty 306 a 309 co ze dne na den přestali jet....Závada v elektroinstalaci, kterou žádnej servis nespravil....
Dále potom můj favorit....Musím zaklepat, že mě zatím nikde nenechal, ale po různu nefungují stěrače, světla, nebo jiné věci. To je způsobeno tou deskou na které jsou pojistky, vždycky se tam něco uklepe, a pak to musím spravovat pájkou.... Naštěstí to auto je tak jednoduchý, že můžu daný nefunkční spotřebič napojit na šťávu napřímo a tím si dočasně pomoct. Nicméně po určité době tohle člověka omrzí a vzpomene si na to jaký to bylo jezdit japoncem a neřešit takovýhle věci...

reagovat
dejv3052
24. března 2015, 11:06
0

Tak ta největší popelnice co jsem kdy koupil byl Opel Corsa B 1.4 ač na pohled libovka, jen si na tu věc vzpomenu... už se mě klepou ruce, a mám tik v obličeji. Naopak mě provazí nějaké prokletí a furt si kupuju Renaulty 11,19, Laguna, Espace III 2x bengál i ropa, a nesere se na tom teda nic? A nebo mám velké štěstí :D Nejspolehlivější a téměř bezudržbové stroje co jsem měl, Renault Twingo I - Felicie - Trabant

reagovat
ci
cibaRoyal
24. března 2015, 11:47
0

Za mě jednoznačně Alfa romeo 159 2,2 jts.. Snímače, rozvod motoru a elektrika. A ještě to žere a nejede.

reagovat
bi
bitner
24. března 2015, 11:53
0

Hm, to se tezko porovnava. Nejnespolehlivejsi byl Megane ´97 1,6 8V - koupen jako 10 lety dotazeny z Italie. Tezko rict, kolik mel najeto, budikove cislo 111 000 byl spise vtip. Nejvtipnejsi zavada byla ulomeny cep, ktery drzi prvni dil vyfuku hned za svodama. Svody byly praskle uz pri koupi. Pak se rozlamal mechanismus stahovani okna u ridice. Trpelivost mi dosla pri opakovane nefunkcnosti vetrani - v zime prakticky nepojizdne. Bohuzel jsem nenasel nikoho, kdo by to tenkrat opravil, pouze jsem za to vysypal asi 6000, aby to vzdy po mesici zase prestalo fungovat. Benzinove cerpadlo jsem odvaril svoji blbosti (po zplynovani jsem jezdil temer bez benzinu a cerpadlo se uvarilo).
Ted mam Focusa ´99, u ktereho vyuzivam faktu, ze do nej predemnou nasypal bracha asi 30 000 a dalsich asi 20 000 otec. I tak uz radsi nesaham na predni okna v el. a central jde odemknout za telpot pod 5°C pouze ze strany spolujezdce. Obcas nejde zaradit zpatecka. Taky uz statecne hnije. Predni svetla menena pred 2 lety.
Nejspolehlivejsi je tak Dacia Sandero ´11, hlavne proto, ze ma teprve 3,5 roku a skutecnych 52 kkm. Meneno 1 cidlo teploty chladici kapaliny za 300 Kc.

reagovat
vi
vita
24. března 2015, 17:19
0

Za me Peugeot 406 2,2i. Auto bylo velmi pohodlne, prijemne se v nem jezdilo, motor tak akorat. Ale diky el.siti Multiplex si elektronika zila svym vlastnim zivotem. Napr. radio nekdy neslo vypnout jinak nez odpojenim baterky, nekdy nesel ovladat klimatronic, nekdy nesla svetla, nekdy prestalo fungovat kdejaky cidlo a po tydne zase zacalo, ap. Dodnes se v noci budim hruzou, kdyz si vzpomenu, jak se mi pri predjizdeni nebo i nekdy jindy prepinal motor do nouzoveho rezimu. :-D

reagovat
SG
SG
24. března 2015, 17:36
0

Kam na ty auta chodíte, nevím. Já měl zatím auta tři, všechny francouzské a ani jedno nebylo nějak výrazně poruchové (Renault Clio I. generace, Citroen AX 1.4 D, Citroen Xsara 1.9 D). Xsara dokonce sloužila 15 let a najela ke 400 000 km, než jí jiný kretén zbořil celý bok na totálku. Zase je pravda, že ani jedno z nich nebylo nějak šíleně komplikované.
To slavné 2.0 TDI BKD, co mám teď, už nešlo nastartovat kvůli spadlé naftě - vadné těsnění kolem vstřiků :-) Kolečka gumy za pět korun, ale ve VW to prodají v sadě s čímsi za 700 Kč na jeden vstřik.
Ale jinak se to zatím nesere a to jsem s tím najel 40 000 km a celkově má 152 000 km.

reagovat
Be
Beaumont
24. března 2015, 19:06
0

Na starých Italech se sice každou chvíli vysype nějaká ptákovina, ale v drtivé většině případů auto dojede do cíle a obvykle se s ním dá klidně ještě jezdit, než se člověk dostane k tomu to (nechat) opravit. Ano, ta příslovečná jedna série dvoulitru Twin Spark v Alfách 156 (ne 147) je výjimkou potvrzující pravidlo, ale jinak jsou závažné problémy s motory nebo převodovkami u Italů velmi zřídkavé. Jo a slyšet u (nebouraného) italského auta nějaké pazvuky z interiéru je poslední dobou taky výjimka.

Přesně naopak auta z koncernu VW, čím novější, tím horší: drobných banálních závad minimum, ale v porovnání s Italy nepříjemně často přichází velké závady, které auto náhle a dokonale znepojízdní a jejich oprava obvykle stojí velké peníze - typicky motory (HTP, TSI, 2.0 TDI PD, 2.5 V6 TDI a další) nebo převodovky DSG.

Z Francouzů musím velmi pochválit starší Peugeoty 405 a 406, v mých službách to byla skvělá, odolná a spolehlivá auta (ovšem v obou případech benzíňáky)....

reagovat
PepaSFI
24. března 2015, 19:52
0

jo u italů bývá problematická elektrika, čím starší tím hůř ale to potkává i jiné. Většinou platí kontox, prostříkat konektory a zas je na pár měsíců klid. Obvykle když něco odejde, bývá to německé. Bohužel, mě právě teď postihla výjimka potvrzující pravidlo. Vozítko začalo trucovat, nechtělo se mu přidávat plyn a ukázalo se že jde o závadu řídící jednotky Magneti Marelli. Zítra by měla krabička přijít z léčení, levný to nebude ale hlavně že se to vyřešilo. To je blbější závada než když to nejede vůbec, plazit se na dvojku 20 kmh.
Když nepočítám zbědovaný trosky tak nepozoruju že by nějaké auto vyloženě dělalo potíže. Škodovka 105 byl sráč, furt něco teklo, viklalo se nebo naopak zarezlo, Trabant taky, ale pořád to nějak jelo. Taliáni jsou v pohodě. Dnešní škodovky v okolí taky trpí spíš uživatelem a trapnýma drobnostma jako třeba kolegovi chcípají budíky. Někde je vyklepaný spoj, prý je to známá závada ale musí se rozebrat půl palubky takže jezdí bez tacha a palivoměru což se teda nemusí vyplatit. U francouzů taky nějak neshledávám žádný tragédie, jen občas divný nápady s tragickým koncem. Jako se stalo sousedovi na Scenicu kde kdovíproč je řemen alternátoru pod společným krytem s rozvoďákem. Jakási volnoběžka v alternátoru, což taky nechápu k čemu to je, způsobila že odešel řemen, jeho pozůstatky se skamarádily s rozvodem a potká píst ventila a říká " a sakra!"

ri
riprex
24. března 2015, 23:23
0

Vybrat nejnespolehlivější auto bude asi dost složité. Ono skoro všechny se tak nějak sraly. Nicméně asi to nejhorší s čím jsem se zatím setkal je kupodivu Favorit. Na to, jak v tom nic není se to sype furt. To je tu kontakt, tu rozhašenej karbec, tu zaseklý stěrače, furt někde nějaká vůle... ale je to už starej pekáč. Na druhou stranu i Alfa 164 ze stejnýho roku s kilometry drátů byla spolehlivější. Trochu... z palubní elektroniky tam taky půlka věcí nefungovala a ta druhá blbě. Ale nic co by se týkalo motoru, jen okna, klima, centrál, el. sedačky... většinou to očištění kontaktů spravilo.
Celkem sráč byla taky naše Fábie. Kupovaná nová, několikrát vyhořela pojistkovka a nefungovalo pak vůbec nic, 2x měněný výfuk, celkem pokročilá koroze, neustále nějakej šotek v elektroinstalaci, nový žárovky každej měsíc...
Peugeot 106... taky zajímavej případ. Začal se rozpadat motorovej svazek a půlka drátů se musela nahradit. Jen co se opravila jedna věc, tak se jiná vysypala a při zapnutém blinkru do rytmu kmital i palivoměr.
Na svá soukromá auta jsem měl ale vždycky zatím celkem štěstí a nikdy mě žádné z nich nikde nenechalo. Jen současnou 159 2.4 jsem jednou nechal na půl v poli a bez kola já :-D

reagovat
Ro
Roman
25. března 2015, 00:18
0

nejhorsi zkusenost mam s Alfou 156 1,8 twinspark... Ale i tak jsem to auto mel rad!! ma svoje kouzlo. jsem presvedcenej ze kdyz se autu da to co potrebuje a nesidi se to, tak muze slouzit dobre a dlouho..u te moji Alfiny byl na vine spatny olej a tak mi bohuzel podala klika ruku. :-(

reagovat
Mi
Miro
25. března 2015, 06:08
0

ahoj ja uz prestavam verit predsudkom hlavne co sa tyka ojetin podla mna 80% toho ake auto je zalezi na.jeho predoslom alebo predoslych majiteloch pre porovnanie moje prve auto DAEWOO nexia 1.5 16v po duchodci mnel.sem ho rok za.ten rok odysla len.spojka inak uplne vsechno fungovalo ;-) a pred 5 mesiacmi som kupil Toyotu celicu 1.8 vvtl-i po 30 rocnom.chlapovy za 3 mesiace odysla kľikova hriadem oprava cca 100 000 tak som to predal teraz mam Hyundai Lantra coupe asi mesiac a okrem zavad co malo na zaciatku tak sa knim chvala bohu nic nepridalo tak uvidime ;-)

reagovat
Lu
Lukas
25. března 2015, 07:40
0

Najviac sa u mna kazila felicia 1.3Mpi najprv sa uvolnila ojnica a rozbyla blok tak sme tam dali druhy motor ktori vobec nemal tah, nakoniec sme zohnali "novy" motor a ten uz ide ako hodinky, ale rozsipal sa katalizator, vyfuk, prava predna brzda nejde :D
Najspolahlivejsie auto bolo prekvapivo peugeot 206 2.0 gti az na obcasne strajkujuce dialkove zamikanie sa pokazil len ventilator chladica

reagovat
Lu
Lukáš
25. března 2015, 07:54
0

Nejspolehlivější auto co u nás doma kdy bylo, byl určitě Chrysler Grand Voyager 2.5TD z roku 1998, který nám sloužil 10 let a najeli jsme s ním přes 200 tkm..za tu dobu, když pominu oleje, brzdy a filtry, tak jsme měnili pouze kompresor klimatizace a opravovali spojku + plus byl problém s rezavějícími zadními dveřmi, které jsem zvládl opravit na parkovišti za 2 hodiny. Do světa šel z důvod koupě nového auta, ale dále ho potkáváme a jezdí bez problémů dál.

reagovat
Da
David
25. března 2015, 08:51
0

mel sem ti cest s renaultem espace který mi teď stojí na zahradě 2.2 dci 110kw pěkné velké silné auto které nedojel domu ani z bazaru pak stalo rok a ani nikdo z Renaultu nevěděl co s tím je vyměnili kupu věci a hovno z toho díly drahé jak prase pak se mu za chtělo jezdit ... Jezdil cca 3 roky než se vysypalo turbo v servise me pěkné podělali protože věděli ze motor je na hovno kouři pod tesnenim a ma spaliny v oleji a stejně mi udělali repas za 16 tisíc ... Zatím co mám alfu 147 1.9 jtd a musím zaklepat jezdí krásné asi 10 tisíc km jen sem dělal filtry jediná vada je ze trosku chytá zespod

reagovat
Ma
Maty
25. března 2015, 12:16
0

Za mě nejhorší auto, které jsem mohl pořídit byl VW Golf mk4 Variant 1.9SDI. I když se o sdi říká že je to nezničitelný motor tak mě nechal snad všude kde se dalo. V servisu si nevěděli rady co s tim je. 5x vyměněný čerpadlo, řidící jednotka a auto furt nestartovalo a když už nastartovalo tak po cca 500km zase zdechlo a dál nejelo. Po opravách je zatim vše v pořádku. Takže za mě 1.9sdi nejhorší motor. Nejede a furt to zlobí.

reagovat
La
Laro
25. března 2015, 15:59
0

Mam Hondu City 1.4 i-dsi od novoty. Auto ma 9rokov a najazdenych cca 210000km. Jazdi sa na nom kazdodenne a este ani raz nebol s nim ziadny problem. Samozrejme servisovane je pravidelne, naposledy som menil lozisko na zadnom kolese. Inak plechy su bez korozie, vyfuk je este stale povodny!! a vyzera, ze este dlho vydrzi. Motoricky je auto uplne v poriadku. Neveril som, ze tak dlho vydrzi ale teraz som uz v pokuseni si ho nechat az dokonca, lebo som velmi zvedavy ako dlho este bude sluzit :-)

reagovat
To
Tom H
25. března 2015, 17:28
0

Za me nejhorsi auto co jsem kdy mel byl jednoznacne Golf 2 Gti,pak Opel Astra F 1.6,pak Polo3 1.9sdi,pak dloho nic ,no Skoda 120 relativne dovezla kam jsem potreboval,pak Alfa 146 1.9JTD provozni naklady investice prekvapive levnejsi jak VW , na brzdy,olej atd to investice byt musely,ale tohle italsky auto me nikdy nikde nenechalo jako Germany vozy,ted mam Peugeota 407 2.0HDi a garazovku Alfu Romeo 2.4JTD a oproti koncern opravdu spokojenost.Jezdi to paradne,zvuk motoru R5 pozitek a pohodli z jizdy maximalni a vzdy jak vidim ty silence v nemeckych autech mam usmev na tvari.Alfa jezdi a slouzi do ted,me slouzila 6let.

reagovat
Pa
Patrick
25. března 2015, 17:28
0

Podle je nejlepsi skoda octavia :) najede 600 000 a furt jede :)

reagovat
Dr
Dr1v3R
25. března 2015, 19:14
0

Naprosto jednoznačně Peugeot 205 1.9D - co se na tom může pokazit ?:)

reagovat
Lu
Lukas
25. března 2015, 19:25
0

Tak já jsem přesně ten klikař kterýmu se údajný držáky rozsypávaj pod rukama a největší sráče drží a drží :) Nejspolehlivější a nejmilovanější bylo BMW 325TDS který až na spojku a baterku za necelý dva roky nechtělo vůbec nic, jen pak začlo reznout tak šlo pryč. ale po praze jsem s ním jezdil za 8litrů svižně. Další držáci Ford Escort 1.6 16v neZetec, a Ford Mondeo 2.0tdci :) paradoxně.. ale může být že než se vysralo tak jsem ho rozbil čelně :/ no a bezkonkurenčně největší zmetek byl Golf 3 1.9tdi kde mi odešlo turbo, převodovka, začlo do toho pršet šíbrem a já nevimco všechno ale každopádně to auto většinu času co mi patřilo stálo .!.

reagovat
Ji
Jirka
04. května 2015, 19:04
0

Vzhledem k tomu, že jsem měl 3x Alfu Romeo, tak nejnespolehlivější auto, co jsme kdy měli byl Ford Orion 1.8D. Kdy rovna nesypalo, tak to hnilo. Navíc to mělo výkon asi jako nasranej krysařík a do kopce aby to člověk tlačil očima. Druhé nejhorší auto byl překvapivě Ford Escort 1.8TD. Úplně ten samý případ, jen trošku mírnější. Následoval asi Opel Corsa 1.5TD, ale to bylo auto, které rodiče nutně potřebovali koupit, aby se dostali do práce a moc nestálo...nakonec se dostalo ke mně. Sice jsem si s ní užil, ale už na to měla věk a právo a to auto bylo na úplně jiný úrovni než Escort. Následuje Alfa 156 1.9 JTD facelift. Blbý kup. Zaslepen dokonalostí své předchozí Alfy jsem ji koupil. Bylo toho tam na výmenu dost, vše resty předchozího majitele - většinou spotřební věci + podvozek, spojka, tripody. I tak to auto stálo za to, protože se ho, už jako pěkně servisované podařilo za dobře prodat. Myslím, že i současný majitel je spokojen. Následuje současné Palio Víkend 1.2 - auto po zjevně odfláknutém servisu, ale bylo za 13 000 a jezdí. Poruchy - upadlý výfuk, prasklá brzdová trubička, koroze. Následuje také současné auto - Alfa 166 2.4 JTDm automat. Větši závadou byl cukající automat od japonského výrobce Aisin. V porovnání s tím, za kolik jsem auto koupil a jak luxusní je a jak skvěle se v něm jezdí, má silný a úsporný motor - to auto naprosto stojí za to. Pořizovací cena + cena oprav sotva atakuje ceny těch nejlevnějších stejně starých Oktávií, přitom je to o třídu větší auto a oktávie se výbavou ani jízdními vlastnostmi vůbec nechytá. Pak tu máme Opel Astra G. Za 3 roky provozu jen olej, vyčištění EGR samo domo, jedna žhavička a zadní brzdové kotouče. A nejlepší a nejspolehlivější auto? Alfa Romeo 156, 1.9 JTD 77 kW z roku 99. Měl jsem ji sice jen krátce, ale tak vymazlené auto po majiteli servisu Alfy z Rakouska už se prostě sehnat nedá. Bez závady, vše fungovalo luxusně. Auto tichoučké, motor a znějící jako nový :-)

reagovat
Ev
Evžen
07. září 2015, 10:44
0

Nejspolehlivější z levných aut co jsem kdy měl je DAEWOO TICO - má najeto 186000km , vozi náklady i 250kg v kufru, minimální udržba a v zimě, v Létě chytá na první pokus. Za celou dobu se nestalo aby odmítlo poslušnost a projelo se na něm Holandsko, Belgie, Rakousko, Chorvátsko.

reagovat
Ji
Jirka
30. listopadu 2015, 17:04
0

Jsem poněkud zaskočen závadou na mém novém VW Golfu 7, 1,4TSI s DSG. Po půl roce najeto 8tis a žádná závada, vše perfektní, dynamikou auta jsem unešen. Najednou po normálním zaparkování jsem po půl hod přišel k autu, otočil klíčkem a pííííp-na display: závada převodovky a motor nešel ani nastartovat. Zatím je v servisu ale ještě mi nevolali o co jde. Nějaký zkušenost s DSG přeplňovanými nízkoobjemovými motory? Můj předchozí VW Golf 1,4 atmosféra jezdí 11 let bez závady, najeto 180tis.

reagovat
Ev
Evžen
04. května 2016, 14:17
0

Pokud jde o užitkové vozy, mám špatnou zkušenost s Fiatem. Porouchal se mi motor už v prvních měsících a na servisu mi řekli, že oprava se mi nevyplatí. Poté mi kamarád doporučil autopůjčovnu www.dodavkyzababku.cz , kde jsem si vyzkoušel Ford Transit a musím uznat, že jsem nikdy nebyl více spokojený.

reagovat
Ch
Chose Staník
18. června 2016, 00:08
0

Jednoznačně Francouzi zkurvené jízdní vlastnosti pohodlí asi ano ale závodit těžko a pořád něco odchází já říkám Citroen Peugeot celkem drží ale když sleduju souseda co má pořád Renaulty ten víc opravuje než jezdí garážuje v servisu.Takže nebrat natož Dacie Brr ani raději netuším. A nechci .

reagovat
Pe
Peťa Termix
27. února 2017, 18:17
0

Měl jsem Ford Escort 1.8 Zetec 1996 77kw. Kdyz jsem ho koupil tak jsem nevedel o tom kolik ma doopravdy najeto,kdy byli měněny rozvody, prostě nic. Najezdil jsem s nim cca 60 000 km. Sral jsem na všechno, vymena oleje asi 2x za tu dobu,1x olejovy filter :D Olej jsem dolival az kdyz to začlo rachtat. Olej jsem nekupoval, na dolivání stačil ten vyjetej kterej mi zbyl v garáži po kamaradech jak si u mě měnili. Kdyz začlo hučet ložisko tak jsem ho odmontoval z jineho Escorta na vrakovišti. Venku bylo -10 stupnu a jelikož jsem zimořivej, tak jsem po nastartovani aspoň minutu držel 3000-4000 otáček at začne co nejdriv topit. Silentbloky motoru byli časem v řiti, protože to cukalo po pridani a uvolneni plynu az se hejbala řadici paka. Hodněkrát mi cukl kdyz jsem zapomel ze tam mam jednicku a nastartoval bez spojky. Kdyz se pokazil ventil odvetravani klikovky, tak jsem tu hadici ustřihl a zalepil izolepou at nejde falešny vzduch a pohoda. Hrabačky, ostre rozjezdy, vyřazování bez spojky, za studena občas vytočeno na rozjezdech do 5000-6000 rpm. Bylo jasné ze tohle nemuze trvat věčne, takze po cca 60000 km roztrženy rozvoďak a potkaný motor. Auto šlo do šrotu, ale posloužilo par let.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Cadillac Coupe deVille  1973
Cadillac Coupe deVille

1973 rok výroby
210 koní výkon
7 729 ccm objem

Chrysler New Yorker 4 Door hardtop 1969
Chrysler New Yorker 4 Door hardtop

1969 rok výroby
350 koní výkon
7 200 ccm objem

Ford F250 2016 SuperDuty 6.2L 2016
Ford F250 2016 SuperDuty 6.2L

2016 rok výroby
390 koní výkon
6 200 ccm objem

Lincoln Town Car Signature Series 1990
Lincoln Town Car Signature Series

1990 rok výroby
120 koní výkon
5 000 ccm objem

Ford Mustang Mach1, Manuál, 300HP 1970
Ford Mustang Mach1, Manuál, 300HP

1970 rok výroby
300 koní výkon
5 800 ccm objem