Picklenose
Jméno | Vojtěch Nesvadba |
---|---|
Bydliště | Písek |
Registrace | před 9.3 rok. |
Poslední aktivita | před 23.4 měs. |
Komentářů u článků | 39 |
Pozitivních komentářů u článků | 4 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Jak jsem si auto amerického důchodce koupil
Aneb jak jsem si sen malého kluka splnil.
Posledních 50 komentářů
Ford v našem městě má plnej sklad Fiest, Pum a Transitů a ty auta mu mizí docela rychle. Jestli je prodává do Čech a nebo za kopce, to už těžko říct.
Dělám nové Škodovky a Škoda PLUS, v tuhle dobu tedy víc ty ojetiny.
Jako užitkový auto tomu nemám co vytknout, to auto obstojí velmi dobře, ale když se v poslední době prodávali hezky vybavené Berlinga za ceny 600 - 750 tisíc, pak bych už bych očekával jinou kvalitu.
Jinak jak píše Kuba, Kia/Hyundai, Toyota a Ford jsou teď asi jediné automobilky, které čipovou krizi vcelku dobře ustáli a mají auta. A prodávají se velmi dobře.
Pracuji v dealerství, kde máme zastoupení i značky Citroen, a posledních pár let je to velká tragédie. Ať už se to týká náhradních dílu, (které jdou mimochodem přes Slovensko, takže cesta Francie-Slovensko - ČR je otázka miminálně týdne, když už je to štěstí, že daný díl vůbec mají. Běžně se stává, že i na celkem frekventované díly se čeká v řádech měsíců), servisních služeb, garancí aj.. Kvalita zpracování je mnohdy až zoufalá, zvlášť u Berling, kde přední plastová maska u denního svícení/kapoty má jinou mezeru napravo než nalevo, slícování dveří, které mnohdy nedoléhají, a různovarné díly nejsou nic neobvyklého.
A co se týče jízdy, ten infotanment je tak zoufale neintuitivní, že mám pokaždé (když už tu nic jiného než Citroen nezbyde) chuť ho z toho auta vzteky vyrvat. O manuálních převodovkách, které podle mého názoru jsou spíš rosol a člověk spíš odhaduje, jestli tam daná rychlost je, či není ani nemluvím.
Výhodná koupě tohohle auta byla naposledy před dvěma lety, za tu dobu Citroen výbavy tak osekal, a zejména zdražil, že je tam člověk rázem o 100 jinde. Za příklad uvedu ten středový tunel, který dřív šel od prostřední výbavy přikoupit, ale nyní je až u té nejvyšší, kde už člověk má třeba i panoramatické okno, který málo kdo potřebuje, ale jiná cesta k tunelu zkrátka není.
O tom, že bude Berlingo už jen elektrika nemá cenu hovořit, takhle si zaříznout dojnou krávu dokáže opravdu jen Francouz.
Na druhou stranu, to auto je opravdu praktické a má nijak na něj nechci kydat špínu.
Sám dělám jinou značku, a kolegy obdivuji, že to auto dokáží prodat (cena ho v dnešní době už bohužel neprodává), já bych to nedokázal.
Ta Camry byla moje, bylo to perfektní auto, pohodlný, velký, s příjemnou spotřebou, nikterak náročný na údržbu, občas byl i WAU efekt, ale po třech letech to začalo enormně žrát olej, a když jsem se pídil po někom, kdo by to opravil, tak předemnou začali zamykat dílny, utíkat od ponků a nebrat telefony. Ale najel jsem s ní asi 100 tisíc kilometrů a vážně mě bavila. Auto ještě jezdí, prodal jsem jí kamarádovi, který narozdíl odemne nemá stihoman z toho, že musí dolejvat olej a je spokojenej.
A původně je to evropská verze, dokonce koupená jako nová v Čechách v roce 1995, na ameriku jsem to předělal až já :)
Nedokážu si představit jet v MX-5 ty serpentiny od Opařan směrem ke Stádleckému mostu, tam ze mě třásla duši i moje Camry :D
Bejvávalo, teď už má AdBlue i 110 kW verze...
Jakožto prodejce Škodovek jsem si jí na víkend půjčil, na vyzkoušení a vyfocení, za mě můžu říct, že jí dizajnové omlazení pomohlo, podle mě vypadá prostě o něco lépe, možná je to díky tomu, že máme předváděčku v Monte Carlu. Ve srovnání s předešlou se mi zdála „línější“, (obě byli 81kW verze) a taky docela papala, ale to přisuzuji nezajetému motoru. Naopak co musím pochválit, jsou Full Led světlomety, bez nich bych už Fabii asi nechtěl. Uvidíme, jak bude vypadat až nám přijde Active...
Od nového modelového roku 2019 (jeho nástup je letošní srpen) je tahle 2.0 TSI zesílena na 140 kW. Měl by přijít i Kodiaq RS, se silnějším motorem.
Tady se dá dodat jen jedno: My Jeep is not a SUV, your SUV is not a Jeep.
Já mám koníčky dva, jedním se živím to je focení a druhým jsou auta, ve kterých se rád hrabu, když fotit nemusím. Ale hodně se ty koníčky propojují, protože za focením jedu autem a občas jedu autem, abych fotil auto, je to těžký. :D
Úžasný člověk, díky za článek.
Tak snad evropskou verzi neohizdí předním nárazníkem alá lavička, jako je to u nynějšní generace. Jinak se mi líbí, jsem rád, že se prognózy nenaplnily.
S tím Milevskem má ale svatou pravdu, ale on ho aspoň nemá v okresu! :D
Já mám nejraději „Šumavaring“ s úsekem Kvilda - Vimperk. A v okolí Písku pak Písek-Paseky-Neznašov a zpět.
Mám látku v Camry a nemůžu si jí vynachválit, nevýhoda je, že se v interieru více „práší“. Nejlepší koženej interier jsem měl v Cherokee XJ, kde byla kůže přijemně měkká a pohodlná a v létě ani moc nepálila.
Dokonalost, čistá dokonalost. A mimochodem moc pěkný fotky!
Rozhodně musím uznat, že facelift mu sluší, zvláště přední světla s led proužky vypadají moc hezky. Ale tak nějak si pořád ten třívalec neumím představit, ale zkušenosti s ním nemám. Mimochodem s tou předešlou 1.2 jsem nějakou dobu jezdil, ikdyž ve Fabii a byl to skvělý motor. Tak snad bude litr alespoň projevem stejný.
Zajímavý článek, letadlům nerozumím, ale tohle dává tak nějak smysl. Díky :)
Jen škoda, že Born in the U.S.A. není zrovna song, který opjevuje Ameriku, ikdyž si to spousta lidí myslí :D
Jinak hezký článek! :)
Měl jsem tu čest svést se jím na akce Jeep Parade, kdy byla v lese postavená trať po které jezdil jak trialový speciál, tak právě i předváděčky Jeepu, to auto nemá sebemenší problém s terénem, ochotně přejíždělo kořeny, prudké šikné sjezdy s kolama ve vzduchu, typickou „houpačku“ (křížem kola ve vzduchu), celkově to auto obstálo na výbornou. Samozřejmě to není Wrangler, se kterým se tam dělali ještě větší blbosti, ale Renegade je opravdu dobrým Jeepem
Ano a mnoho jezdců GP má ve smlouvě dodatek, že se nesmí Isle of Man účastnit...
No, půjčil jsem auto kamarádce, která v ten den dostala papíry a všude prohlašovala, jak jí autoškolák chválil, podlehl jsem a dovolil jí, aby se odvezla domů (jsou to asi 3km), na těch třech kilometrech auto dostalo takovej kouř, že jsem uznal, že mám statečnou spojku a brzdy (to jako vážně se teď učí před křižovatkou vyřadit na neutrál a všechno to rvát přes brzdy?). No, každopádně jsem pak ještě dostal seřváno, že je v mém autě vše na hovno a jde to ztuha a že chce zpátky autoškolovýho Fusiona. Autoškolák se jí zřejmě celou dobu koukal na kozy, jinak to chválení nechápu :)
Jednoznačně Cherokeeho XJ, to auto bylo super, dokaď se mu neposral motor a neshnila podlaha, rád na něj vzpomínám...
Auto hodné: Cadillac CTS-V
Auto zlé: Jeep Grand Cherokee SRT Hennessey HPE600
Auto hnusné: Peugeot 3008
Ještě bych doporučil Deuce of Spades (http://www.csfd.cz/film/293962-deuce-of-spades/prehled/ ), který se opírá o Hot Rod kulturu :)
Tak pro mne to byl asi tento starý Mercedes 408 po strejdovi, se kterým jsem jako malý jezdil po kuchyni a houkal na celý byt. A taky šlapací Moskvič, to byli časy :)
Za mě Passat B5, 1.9 TDi, při jízdě v dešti se přepínal do nouzovýho režimu, na závadu nemohli kluci mechaničtí přijít, až když se skoro dával nový motor, tak to záhadně přestalo, pár dní na to byl ukraden...
No jsem zvědavý na to GMC, Wrána je ikona offroad vozu Ameriky... Tak snad jí novým modelem Wranglera nezmrší
Být mafiánem v 60. letech minulého století, asi by to byl Lincoln Continental 4. generace s jeho legendárními "suicide doors" a necelým osmilitrem pod kapotou... V dnešní době? Asi 300 minulé generace ve verzi SRT8
Poslední komentáře
- VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"... - Vapno92, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Ono je to pekné, ale je to niečo také, ako "Nike ONE 2022"...
Poslední inzeráty
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
27 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů