
JLK
Jméno | Standa Panda |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 8.7 rok. |
Poslední aktivita | před 10.9 měs. |
Příspěvků ve fóru | 310 |
Komentářů u článků | 397 |
Pozitivních komentářů u článků | 87 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace informace o nas |
Posledních 50 komentářů

Pokud ty baterky nedaji na strechu bude teziste tak nizko ze otocit to na strechu da docela zabrat. Rollover test Tesly X vypada jak snaha donutit kocku spadnout zadama na zem :D

"Není k tomu důvod. Lidé chtějí možnost svá auta řídit a automobilky jejich tužby poslouchají."
Duvod by nebyl kdyby se to vyvijelo ciste podle trznich pravidel. V realnem svete, az se autonomni rizeni odladi natolik aby bylo z bezpecnostniho hlediska srovnatelne s manualnim, se velice rychle najde politik co dokaze masam prodat napad na zakaz neautonomnich aut. A kdyz vystoupite z autickarske bubliny tak zjistite, ze vetsina lidi vlastne zadnou zabavu v autech nevidi. Az jim nekdo rekne "tak od zitrka uz jen autonomne, protoze ti ridici to je samej pirat, divejte se kolik uz prejeli maminek s kocarkem! to tak prece nenechame!" tak to sezerou a jeste budou mit pocit jak je ti nahore chrani pred divokymi hajzly co litaji bokem ve svych rezavych Miatach.

Tyhle znacky vznikaji jenom z duvodu cinske legislativy, postavit tam jen tak tovarnu nejde, musi se zalozit spolecny podnik s nejakou cinskou automobilkou (v tomto pripade FAW). Relativne to dava smysl, uz nemusi cinsti inzenyri obchazet auta s pravitkem na autosalonech, ale dostanou se k tomu normalni cestou.

No prave ze o te znacce nikdo neslysel :D Podle me otazka nezni, proc Toyota vubec nevyrabi elektromobil, ale proc ho nevyrabi v meritku odpovidajicim objemum produkce normalnich aut.

"proč automobilka nevyrábí také plnohodnotný automobil" - tak to je hodne dobra chybicka :D


Ja jsem se takhle jednou podivat prijel. Po chvilce ocumovani jsem se ocitl jako spolujezdec v neci Miate a bliz k zaviracce jsem dal dve jizdy s vlastnim nijak sportovnim autem.

Toto jsem zrovna nedavno potkal v Brne, docela jsem koukal.

Trend je jasny, "auta jsou fuj". Takze prochazi jakakoliv picovina ktera lidem zneprijemni zivot. Ze se to navrhuje hlavne kvuli prijmum je jedno. Omezeni rychlosti, modre zony, zkomplikovani STK atd atd, ze vseho nekam nekomu ukapavaji penize a jelikoz se to da schovat za heslo "my ta hnusna auta omzeime(nevime kam, co a proc, ale koho to zajima ze jo)!" tak tomu jeste hromada lidi tleska (!).


Tak nekteri kamionaci jezdi i se zaplou rampou a nijak jim to asi nevadi. I kdyz jej probliknes tak mu akorat tak posvitis na naraznik, takze nejake prepinani nemuseji resit.
Ale zas na druhou stranu kdyz jedu nekde v noci po skoro prazdne silnici tak jet za kamionem a jeho megalampami je super, osviti tim pulku zemekoule, poradne vyplasi vsechny srnky a pripadne pesi sebevrahy. Navic kdyz se v protismeru nekdo neobtezuje prepinanim svetel tak pripominka od kamionu je mnohem ucinnejsi nez moje opatrne probliknuti

Nejlepsi je kdyz ridice v protismeru probliknete, aby vypnul dalkova svetla, on nic, probliknete jeste jednou a on zapne svoje OPRAVDOVA DALKOVA a vy se divite, ze potavackami se da vubec takhle vypalovat zrak :D A stejne tomu pilotovi nedojde ze by to mohl aspon sklopit.

Habakukk: Pickup nemusi byt povinne hardcore offroad. Je to alternativa dodavky, takze nejakou expedicni vybavu bych od toho ani necekal.

Nejaky zvuk a koncepci motoru neresi 90% lidi. V diskuzich to tak nevypada, protoze se tu logicky sejdou lidi co se o to zajimaji a berou to jinak. Do showroomu ale chodi i lidi co nevi jak funguje spalovak natoz jak je do detailu reseny pohon noveho Volva.

Honza 'Hamster' Křeček: a dobjelo se to ze zasuvky behem testu nebo pro ten "plne elektricky" den provozu se to nabijelo za jizdy na spalovak den predtim?

Jsou nejake zasadni zmeny v pohonu pro testovany 2018 model oproti treba 2014? Koukam ze je jich pomerne dost na prodej jako ojetin za pomerne dobre ceny, pokud i v tech starsich je stejne vymazelny pohon tak by to mohlo byt taky zajimave.

Vsadim se ze ani sluzebaky bez CNG na tom s vydrzi kol a vseho ostatniho nebudou nijak sklele.

No rekl bych ze i zakaznici Lexusu ten kufr obcas pouzivaji. Oni dokonce i Miataci to obcas otevrou, tak nevim proc to ma byt nejake zakazane tema.

Ten deleny kufr bych bral hned. Mam rad pohled na uklizeny prazdny kufr ale neco tam vozim porad, takze ve svem aute jsem to videl jednou kdyz jsem to koupil :)

C-HR neni jen nejake pozlatko na Yarisu, je to dostatecne odlisny a podle me lepsi model. Proc se divite, ze lidi jsou ochotni zaplatit vice za lepsi auto? To ze to ma nekde uvnitr nejake komponenty z jineho auta je uplne nepodstatne.

Zakaznici Yarisu a C-HR neresi co je to za platformu. A z pohledu mnoha kupcu (treba i me) C-HR vypada byt hodnotnejsim modelem - na prvni pohled je to vetsi kus auta, vyssi podvozek (ale zas ne zbytecne vysoky) se hodi, kufr o 100 litru vetsi, vypada to solidneji nez hracka Yaris. No proste lepsi auto. Jestli to postavili na Yarisu a budou na to mit vetsi marzi tak good for them, ale toto je posledni co me bude zajimat pri nakupu.

Vsak to je jen o nejakych 20 cisel delsi jak Fabia, to neni velke nejenom v pomerech Jeepu. Jen je to vyssi krabice, takze nepusobi tak subtilne.

Krab: takze uz vidim jak budou vypadat clanky o Caterhamu: Je pekna nedele a jelikoz podle predpovedi bude cely den a minimalne 2 dalsi dny optimalni vlhkost a nulova pravdepodobnost srazek tak jsem se rozhodl vytahnout Cata ze sve klimatizovane (a v pripade potreby i vytapene) garaze na kratkou a velice opatrnou projizdku. Bublinkovou folii z toho radeji sundavat nebudu, pojedu sice jen kousek ale vite to, nahodne skrabance jsou svine. A kdyz uz ma byt ta projizdka kratka tak to pro sichr ani nebudu startovat, platak a tatovo X5 4.4 zajisti dostatecne (ale stale velice poklidne) zrychleni.

"že v tom jezdil slavný novinář Podhorský" - treba to potom prodas nejake silene Matejovo fanynce za 2x tolik.

No prave ze polomrtve jsou, vsem ostatnim vyrobcum na tyto kilowatty staci 180 koniku, tady je potreba o 20 vic.

Mne prijde vtipne jak do tech prototypu rvali jeden za druhym nevhodne motory. Stavi tank pro armadu, nacpou tam motor ze supersportu. Divi se, ze to zere. Ok, poresili to naftakem o 130 (nebo 150?) ponicich. Prekvapive to nejede (kdo by to ale cekal pri te vaze). Jak to vyresit? Samozrejme lodnim motorem, cim jinym prece. Kdyby warp drive existoval nejen ve Star treku tak by taky zrejme skoncil pod kapotou nejakeho LM00x, hned po tom co by se zjistilo ze 1.2 trivalec v LM00x-1 je prilis slaby.
To jako v te dobe nebyli schopni vyrobit nebo od nekoho koupit motor co by se hodil do podobneho auta? Nebo to hned od zacatku brali jen jako showcar v army stylu a nejaka aspon hypoteticka konkurenceshopnost jim byla ukradena? Proc tam pak vubec zkouseli ten zdechly diesel?


Quattro: no to je taky fakt. a proti hluku na dalnici staci hlasitejsi radio.

Rovnou prihodim perfektne vyhovujici exemplar (trochu napadeny tuzerem, ale da se to oddelat)
https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a8/17753350?goFrom=list
Splnuje vsechny pozadavky (i ty, o kterych si autor mylne mysli ze jsou zbytecne)
- je usporna (zakladni 2.8),
- levna na udrzbu (krome S8 asi jediny motor s manualem),
- spolehliva (namotanych 318kkm to potvrzuje)
- na dalnici je s tim jizda jedna basen (oproti P106 apod. jeste ze by ne),
- a pozadavek na vek se snadno obejde jednoduchou uvahou: tahle trida vzdycky minimalne o jednu generaci predbihala mainstream, takze vezmeme-li zivotnost modelu = 6 let tak se s D2 dostavame presne kam je potreba.
No neni to idealni kandidat?

TheKubajs: nemas ty generace nejak pomotane? Vidim-li spravne tak 1. generace je ve vyrobe od 1995, takze moralne tak jeste o 3 roky starsi a dnes se uz hodi tak maximalne do plechcupu.

PepaSFI: ja se klidne priznam ze se mi to hodne libi :D

On se chce jen premluvit k nakupu nejake A8 D2 nebo punkoveho Jaga, ale aby mel ciste svedomi tak na to jde takhle oklikou :D

V aute za pade LPG instalovane neznamo kym a kdy taky nemusi byt zrovna vyhra. To uz mozna lepsi bude nejaky stary diesel. Jak tu nekdo psal SDI, jede to pomalu ale jiste.

A k cemu by byla v A2 oteviraci kapota, k prohlizeni uchvatne 1.4TDI? :/

Sestistupnovou prevodovku maji i 1.2, vykon to moc nema ale na poklidne plachteni to asi staci. A 3d verze i dnes je celkem hezka.

Quattro: na celkove zpevneni konstrukce uz davno existuji nalepky ala karbon. Timto polepena Octavia vydrzi i pridavne tryskove motory.

To byl nejaky diletant, kazdy prece vi ze pro podobne pokusy se hned po nalepce "Brembo" musi bilou fixou na bocnice gum nacmarat "Pirelli", jinak neni sance takoveto vykony ukocirovat.

Quattro: a co by se tak stalo kdyby nekdo v ramci generalky motoru tu nalepku jebnul rovnou na kazdy pist... To by Muskuv Starman jen cumel jak kolem jeho Tesly svisti ereso :D

Taky mam Bremba na Focusu (a neni to zadne ST :(). Stalo to srovnatelne penez jako ATE apod.

Tak zrovna do centra z vetsiny mist jedou tramvaje, pokud se nebojis zloutenky byva to rychlejsi.

Kdyz na to mas 2 delniky tak to rychleji nedas :D
Loni jsem chodil do prace rozkopanou Leitnerovou ulici, a dost casto tam ani rano, ani pres den nebyl vubec nikdo. Naproste ticho na stavbe v pracovni den.

Hansoff: jestli tvoje dcera vydrzi bez ridicaku do 40 tak mozna jo...

"Negativní vášně, nebo žádný vášně?" Ale tech, komu se to libi, je taky dost. Takze to neni jenom "negativni reakce vs. zadna reakce" ale "nejaka reakce vs. zadna reakce". Automobilce je to asi fuk, protoze se to ve vetsi mire tyka starsich modelu (klasicky tech na vrcholu zajmu bazarovych snilku tj. aktualni generace minus tak 2 zpatky)
Ale subjektivne jsou pro me tyto ustrelky zajimavejsi, nez modely pred a po - nejvice to plati u e60, kde predchozi a nasledujici modely jsou tak uhlazene a nekonfliktni ze az je to nudne. E60 sice pusobi trochu kolotocarsky a citil bych se v ni jako zacinajici drug dealer, z tech 3 generaci bych chtel pouze tuto. A to stejny i 6er - e63 je takovy podivin, ale vzdy se otocim kdyz to vidim. Nasledujici generace si ani nevsimnu - ano, bavorak; ano, je to pekny a drahy, ale je mi jedno jestli tam stoji nebo ne.

To mam stejne, ale nova svetla na sedanu se mi libi vic nez puvodni.

Mne se ty "Benglovsky" zrovna libi, aspon jsou trochu zajimave. Nebyt jej tak ty bavoraky dopadnou jako Audi, kde poslednich 20 let jedou vice mene facelifty tehdy povedeneho designu. Takhle ma BMW v historii aspon tuto odbocku, ktera dokaze vzbudit vasne. Slyseli jste se nekdy nekoho hadat ktera A6 nebo A4 je hezci?

Puvodni OII je v poradku, celkem pekne provedeny funkcni vzhled.

Neco malo elektriny v tech baterkach bude i na dalnici, otazka je jestli to umi jeji pouziti naplanovat tak aby byla k dispozici kdy je pocitove potreba nejvic.



Zabranit prasecinam muze pouze mozek. Bohuzel zadna technicka vychytavka nezabrani debilovi byti debilem.
Poslední komentáře
- CZmisak, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
A co se týče autobusů, tak ještě do nedávna tam vyráběli... - CZmisak, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Továrna Suzuki, tam tuším vyrábí novej Swift, SX4 a Vitaru... - beastar, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
To souhlasím s povahou barvy atd. Filtr no já fotograf nejsem... - beastar, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Aneb jak udělat z debaty pod testem sportovního auta totální... - jc, u blogu GR86, vitaj doma!
Změnil, radikálně :-) Napíšu nějaký update. - BigBen, u blogu Z Mini auta do Mini auta
Gratuluji k nákupu motokáry :-) Mini One byl vždycky chudší... - Trinom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Kdybych neviděl jméno autorky, řekl bych, že to je Jardovina... - Beran, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Az nebude o cem psat, mohla by si redakce koupit neco od prof.... - Jaromír, Honda S660: Upřímný sporťáček
Přidávám se se žádostí o autíčkářsky orientovaný travel-blog.... - Sato, Honda S660: Upřímný sporťáček
Akurat nedavno som videl smart roadster, niekdy som v tom nesedel... - afro-r1, Honda S660: Upřímný sporťáček
Jedna tu byla, ale uz je pryc. - esmo, Honda S660: Upřímný sporťáček
Moc se těším, díky :-) - StreetPro, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Jo, stačí si sednout do Okty IV a říct si, že je v tom o "10... - Marek Brunner, Honda S660: Upřímný sporťáček
Mám v plánu ještě článek o cestování další malou potvorou... - Marek Brunner, Honda S660: Upřímný sporťáček
Ano, asi tak bych to viděl. Mám 183 cm, tedy průměrnou evropskou...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
1979 rok výroby
136 koní výkon
5 000 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů