reklama
načítám data...

JLK

JménoStanda Panda
BydlištěBrno-město
Registracepřed 2.0 rok.
Poslední aktivitapřed 16.0 hod.
Příspěvků ve fóru168
Komentářů u článků242
Pozitivních komentářů u článků30
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

informace o nas

Posledních 50 komentářů

JLK
včera v 13:33
0
JLK
předevčírem v 15:29
0
Autíčkář se ptá: Násilí na silnici

Za me at' klidne pouzivaji maskovana auta ale at' taky prehodnoti priority co chteji pokutovat.
Kdyz jedu po dalnici tak vidim jak obcas do leveho pruhu vjede kamion bez blinkru, nejaci kreteni se pravidelne lepi na zadek blikaji i kdyz vidi ze jsem zrychlil co to slo a za vterinu se uklidim do praveho, sem tam nekdo hodi mysku kdyz predjizdi me, parkrat me podjizdeli zprava kdyz jsem prejel do leveho abych predjel kamion (to mam nejradeji, zrychlim, zleva nikdo, blinkr, prejet, blizim se ke kamionu a najednou do te nekolikametrove diry vleti zprava jakysi chytrak) a spousta dalsich nesvaru. A nikdy jsem zatim nebyl svedkem kdyz nekoho kvuli tomu zastavili policajti.
Naopak kdyz na prazdne dalnici mimo vas prosvisti 7er 160 tak po par kilometrech ho mijite stojiciho vedle blikajici octavie na sjezdu. Toto se mi stalo uz vicekrat. A kdyz tak premyslim tak prece se spoustou kamer v aute neni problem nekomu prokazat nebezpecne predjizdeni a podobne veci, ktere jsou casto nesrovnatelne nebezpecnejsi nez samotna rychla jizda.

JLK
13. ledna 2017, 16:41
0
Autíčkář se ptá: Násilí na silnici

To meli v Top Gearu myslim kdyz meli za Kia Rio zaprahly karavan. Clarkson tam psal neco ve smyslu 'Sorry, za volantem James May'

JLK
11. ledna 2017, 17:23
1
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Vojta Dobeš: Ano, a podle me pozitivni recenze by byla nejlepsi PR pro firmu a zajimavejsi clanek k precteni nez obycejna reklama.

JLK
11. ledna 2017, 15:06
4
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Vojta Dobeš: touto informaci by ten clanek mel podle me zacinat, a idealne byt vydan az budete mit realne vlastni pozitivni zkusenost se sluzbou (to ale asi bude chvilku trvat).

JLK
06. ledna 2017, 09:31
1
AutoFrc aneb automobilový inzertní server, který tu chyběl!

martin_100: pridat blacklist slov a kdyz jich v textu bude vic tak zvyraznit inzerat nadpisem "Pozor! Prodava kreten!"

JLK
05. ledna 2017, 13:03
0
AutoFrc aneb automobilový inzertní server, který tu chyběl!

redakcni alfa za flasu je prave tam inzerovana za 15k =D

JLK
05. ledna 2017, 08:38
0
AutoFrc aneb automobilový inzertní server, který tu chyběl!

Jsem taky pro moznost prepinani, na mobile.de nebo spritmonitoru to maji a docela pouzivam. Vzhledem k tomu ze je to ciste frontendova vec na par radku javascriptu a aplikace muze dal pracovat s jednou velicinou tak bych to osobne pridal.

JLK
05. ledna 2017, 08:32
0
AutoFrc aneb automobilový inzertní server, který tu chyběl!

Jak jsem uz psal nahore, pouzijte komunitu. Staci definovat nejaky rozumny format ze ktereho to pujde jednoduse pretavit do db, zavolat na foru a prokrastinatori vam behem chvilky nahazeji info aspon k nejpopularnejsim modelum. Pak to jen zkontrolujete, pridate ty mene popularni a hotovo.

JLK
04. ledna 2017, 22:59
4
AutoFrc aneb automobilový inzertní server, který tu chyběl!

Ja bych u inzeratu chtel tlacitko 'Nahlasit chybu', at' uz pro opravu gramatiky, zjevne chybneho popisu nebo udaje. Docela me sere kdyz v inzerci narazim na Punto co ma 1000kw nebo 'benzinoveho' Golfa s nadpisem TDI na zadku a kazi mi vysledky meho zdlouhaveho odfiltrovani odpadu ktery nechci videt. A aby to nebylo moc velkou zatezi pro redaktory tak treba muzete vyuzit komunitu a par lidi poverit pravem na drobne opravy.

JLK
04. ledna 2017, 22:03
1
AutoFrc aneb automobilový inzertní server, který tu chyběl!

Obecne v inzercich mi docela chybi moznost filtrovat krome modelu jeste podle generaci (kde to dava smysl). Kdyz jen tak brouzdam a chci neco rychle najit a z hlavy nevim od kdy do kdy se to vyrabelo, nebo se ty generace vystridaly v pulce roku a tak at rok nastavite jakkoliv tak budou vysledky zapleveleny inzeraty ktere nechcete.

Taky nemam rad v cenovem filtru prednastavene hodnoty s dost velkym odstupem (100, 150, 200), jediny prinos je pro tuneni databaze, ale zase i ty vetsi inzertni servery maji radove desitky az male stovky tisicu inzeratu a to je pro db hracka do zvladnout.

Potom combo por vyber roku vyroby - osobne bych combo pouzil pro vyber custom business polozek s nejakym netrivialnim popisem. Pro zadani obyc. cisla mi to prijde zcela zbytecne - stejne to budu natukavat na klavesnici na prislusnou polozku v combu protoze je to rychlejsi nez skrolovat treba na rocnik 1980. Navic ty moje nejasteji pouzivane mi pak bude naseptavat prohlizec, coz u comba nejde.

Celkove nemam comboboxy rad, takze bych to vyhodil (nebo aspon pridal multiple choice) i u veci jako treba klimatizace (auta hledam s klimou vzdy, ale nechci hledat 2x pro manual a automatickou), barvu karoserie/interieru (asi malokdo hleda konkretni barvu, ale pozadavek "nechci sedou" je myslim docela typicky).

Jeste bych tam rad videl celkem standardni vec jako pocet inzeratu na strance. Kdyz brouzdam na tipcaru tak mam porad zapnute 100 at' nemusim porad nacitat dalsi stranku.

P.S. kdyz rozkliknu podrobne hledani, tak je tam checkbox 'Klimatizace', coz castecne vyrazuje moji poznamku nahore, ale radeji bych to videl sjednocene na jednom miste.

JLK
04. ledna 2017, 21:32
2
AutoFrc aneb automobilový inzertní server, který tu chyběl!

Jaky ma smysl prohozeni sloupcu s nazvy udaju a hodnotami? Myslim proc je tam neco jako:
95 000 Kč cena
1997 rok výroby
142 koní výkon
3 800 ccm objem
Clovek tu hodnotu intuitivne hleda napravo a tam nic, tak si rikam ze to nekdo nevyplnil a ono je to nalevo.

JLK
03. ledna 2017, 12:23
0
Autíčkář na lovu: Co se dá koupit za cenu nové Fabie (a nesedře vás to z kůže)

Fordu zrovna techto generaci (Mondeo, Fokusy, Fiesta) mam ve svem okoli (a v garazi) hned nekolik kusu ruzne udrzovanych a nejaka zvysena poruchovost se nedeje. Turbonafty se po nejakem najezdu serou tak nejak univerzalne nezavisle na tom jestli je to Ford, VW nebo Toyota, zbytek se nicim nelisi od jinych znacek.

JLK
27. prosince 2016, 09:51
0
Fiátkův zápisník: Zhodnocení a zúčtování

Neni v tom i uskladneni kol? Ja platim taky tisicovku 500 prezuti + 500 uskladneni.

JLK
20. prosince 2016, 11:24
0
Autíčkářovy blogy: O čem si chcete přečíst?

Mne chybi vice clanku na tema autickarova kutilstvi. Neco jako je na foru vlakno o hand made tuneni rotorove mazdy. Nebo jak tu byl (bohuzel az moc lakonicky) clanek o opravach MX-5. A kdyby se treba nejak podrobneji rozepsal pan co Goldiemu postavil skoro novou MR2 - to by bylo ctenicko...

JLK
19. prosince 2016, 15:25
1
Ford Edge 2.0 TDCI Sport: Klasika na jiný způsob?

To bude vzdycky nepomer, skoro u cehokoliv noveho najdes za stejne penize neco zajimaveho o 1-3 tridy vys. Podle me nema cenu to sem tahat, jednak existuje skupina lidi co radeji preplati ale budou jezdit v novem, druhak kdyz zacnes do toho pocitat i provozni naklady tak ty ojete alternativy zacnou hodne prohravat.

JLK
19. prosince 2016, 09:59
0
Proč nerad řídím v zimě a proč rád neřídím nikdy?

A co znamena se pobavit s Evem? Jezdit rychle a "efektivne" tak jak to delaji v rally? Tohle by na bezne silnici delal jenom bezmozek, i ti profici v rally to obcas poslou do prikopu i v relativne nevinnych mistech, jen oni tam nemaji auta v protismeru a chodce (no, obcas bohuzel maji jak se ukazalo =/). Nebo jezdit 'normalne' a obcas nejakou zatacku projet polobokem? Tady pravdepodobnost prusvihu se rapidne snizi, ale na takovouto zabavu je nesmysl kupovat Evo, uplne v klidu staci petistovka od fiatu.
A dalsi otazka je vubec definice toho ze 'nekdo s tim umi'. To znamena co? Ze zatim se s tim nevyboural? Nebo naopak ze se s tim uz mnohokrat vyboural? Jak rikam, na YT je plno videi profiku bourajicich v obcas naprosto "pohodovych" mistech. To se proste stava a je nesmysl verit, ze pojedu rychle s Evem nekde na okresce a pravdepodobnost nehody=0. Jde o to snizit tuto pravdepodobnost co nejvic to jde a pak zvazit, jestli ta redukovana zabava jeste dava smysl v kontextu vsech bezpecnostnich opatreni.

JLK
15. prosince 2016, 09:51
1
Proč nerad řídím v zimě a proč rád neřídím nikdy?

Tak ten clanek asi chapeme jinak. Vytahnout Evo v zime klidne muzes, ale pokud mas spetku rozumu tak na to fakticky nemas ani kde poradne slapnout. Takze bud' s tim jezdis na pomeru techto aut jako klobouk nebo pritlacis a obcas je z toho mensi nebo vetsi pruser - nekdo jen vyleti do pole, jiny rovnou do stromu, dalsi do protijedouciho auta. Otazka je jestli ti to stoji za tu radost co z toho budes mit. A z toho pak je ten popsany vztek z prohlizeni TG apod. - taky bych se rad svezl jako Clarkson, ale on kolem sebe ma hromadu lidi na ohlidani bezpecnosti a mohou si dovolit nejakou tu silnici pro sebe uzavrit a blbnout do aleluja. A ja s ti svym Evem muzu jen tise v noci proletet nejakou tu okresku o neco rychleji a hltat horke slzy zklamani z toho ze to nema ani kousek blizko tomu co predvadeji na videich v YT a na co jsem se tesil kdyz jsem to kupoval.

JLK
15. prosince 2016, 09:23
1
Proč nerad řídím v zimě a proč rád neřídím nikdy?

Asi jsi to nedocetl. Autor se spise pta zda ta zabava stoji za stres z potencialniho velkeho pruseru ktery te muze cekat za kazdou zatackou. A v zime ten pruser je o to pravdepodobnejsi, kdyz mas ten kluzky povrch, spatnou viditelnost apod.

JLK
29. listopadu 2016, 12:14
3
Vyladěný policejní Mustang se vydá šířit osvětu

Cilem evidentne bylo neco jineho nez vyuziti 'neomezeneho' rozpoctu pro stavbu nevytunenejsiho Mustangu.

JLK
11. listopadu 2016, 13:48
0
Facelift Volkswagenu Golf – silnější GTI a chcípání při puštění plynu

Myslim si ze technicky neni v tom zas takovy problem neni. Nejspis se vsichni budou ve vysledku ubirat smerem elektrifikace vsech agregatu tak, jak tu byl clanek ze chce delat Mercedes. Pak odpadnou problemy typu posilovac, vetrani atd.
Na webu VW k tomu pisou: " the engine is declutched, allowing the vehicle to coast and roll over a longer distance. The momentum of the vehicle is used to save fuel with a foresighted driving style. When the brake, accelerator pedal or the gear selector lever is operated, the clutch is re-engaged and engine braking / drive takes effect" tj. minimalne s posilovacem brzd problem nebude - podtlak tam bude i s vyplym motorem do prvniho brzdeni a to druhe uz bude s bezicim motorem.
Ja jsem spise skepticky ohledne prinosu tehle veci - v prohlasenich pisou, ze v realnem provozu to zere o litr min nez srovnatelny motor bez vypinani. Coz se mi moc nezda, zamyslim-li se nad tim, v jakych pripadech by doslo k vypnuti motoru. Navic, s touhle srandou v podstate nemuzete brzdit motorem "prirozene" - dojizdite na krizovatce na cervenou, sundate nohu z plynu, motor chcipne a auto vesele plachti na neutral skoro bez zpomaleni. Dotknete se pedalu a ono to nastartuje motor abyste mohli dobrzit motorem? A pri skakani v kolonach by to muselo chcipat/startovat tak casto ze by se z toho stala v podstate jizda na starter, takze at' tam daji radsi hned vetsi elektromotor a baterku dobiji tim tsi podle potreby.

JLK
25. října 2016, 15:15
0
Autíčkář se ptá: Co za volantem vás dokáže vytočit nejvíce?

Co je to za Tdi ze ani neudrzi rychlost do kopce? O_o Tdi jsem kdysi jezdil v Audi 80, tusim slabsi verzi 90 koni a do celkem prudkeho kopce co mame hned za znackou konce obce to na petku v pohode zrychlovalo z nejakych 60 na 90 behem par set metru. Kdyz bylo nalozene tak se ctyrka vytocila o neco vic a jelo se stejnym tempem.

JLK
24. října 2016, 14:30
0
Autíčkář se ptá: Co za volantem vás dokáže vytočit nejvíce?

Ono by se to taky chtelo preznacit nektere prednosti zprava na explicitne dane hlavni a vedlejsi. Prednost zprava je pekna na prehledne krizovatce se stejnym provozem z kazdeho smeru, ale kdyz ji daji i v miste kde je jasne viditelna dominantni ulice s obousmernym provozem a do ni po kazdych X metrech usti jednosmerka tak to je taky na nic. Po te 'hlavni' musite zpomalit kazdych par vterin protoze je mizerny vyhled a nejde videt jestli tam zrovna nechce nekdo vyjet a z te 'vedlejsi' stejne poustite vsechny protoze jak pises "jede prece rovne po dlouhy ulici". Kdyby v takovych mistech udelali hlavni a vedlejsi tak aspon po te hlavni by se dalo jet prijemneji a na te vedlejsi by se skoro nic nezmenilo.

JLK
24. října 2016, 12:42
0
Autíčkář se ptá: Co za volantem vás dokáže vytočit nejvíce?

Hm, nikdo tady nezmínil jednu skupinu, která mně osobně vadí nejvíce, a to piloti co se vytočí kvůli jakémukoliv prdu. Občas mám vážné pochyby ohledně duševního zdraví některých lidí. Třeba jsem přecházel v Brně u nádraží přes přechod, je tam vždy hromada lidí takže někdy s autem stojíte pře přechodem déle, ale jeden pan tam málem dostal infarkt jak mával rukama a mlátil pěstmi do volantu. Nebo tak jedu dálnicí svých pohodlných 120 kmph, potřebuji předjet kamion, zrychlím na 135, najedu do levého pruhu, jsem už vedle kabiny a zbývá mi pár vteřin než udělám dost odstup abych se zařadil zpět. Jenomže v tento okamžik se za mě pověsí nějaký kokot a začíná mě zběsile vyblikávat. Co asi čeká že udělám? Hodím to pod kamion? A když za 2 vteřiny se uklidím do pravého tak na mě ještě mává co si to dovoluji, úplně vidíte jak mu málem praskají žilky z nasraní. Chápu probliknutí někoho kdo se zapomene v levém pruhu, ale k čemu je nadávaní na úplně normálně předjíždějící řidiče? Jestli chce někdo frčet po dálnici 180 tak ať to klidně v mezích možností dělá ale ne tímto způsobem.

JLK
12. října 2016, 19:13
0
Jeep Renegade se při nouzovém brždění umí stavět na přední kola

Zadni kola ale vetsinou skoro nebrzdi, kdyz zadek neni nalozeny. Na to je tam ten rozdelovac, ktery na zadek dava minimum tlaku aby se kola hned neblokovala. Podle meho laickeho pohledu efektivita brzdeni u tohoto Jeepu neni nijak ohrozena, pruser je ze ovladatelnost behem tohoto manevru bude asi "nic moc".

JLK
12. října 2016, 14:20
0
Óda na Mondeo aneb ať žije hranatá krabice!

Takze "v haji brzdy, utrzenej silentblok prevodovky, tece tlumic a ty zbyvajici to maji taky za sebou" a proto je mondeo spatne auto a nepresvedcilo =D Chapu ze se nemusi libit vzhled, velikost, nafta atd, ale za to ze mas zniceny kus model jako takovy prece nemuze.

JLK
11. října 2016, 15:31
0
Nesmrtelný Unimog slaví sedmdesátku

Jak se u fichtlu da dochladit motor vodou? Znal jsem jednoho clapce co to zkusil na stare motorce a byl z toho pekne praskly valec co si pamatuju.

JLK
10. října 2016, 18:06
0
Trendy moderní doby: Multimediální systém

Venca: to je takovy proud dat ze by te rychle preslo to sledovat. Nejake udaje (a celkem dost) umi aplikace pripojitelne pres OBDII zasuvku - parkrat jsem s tim pohral a nerekl bych ze mi nejak chybi moznost tohle sledovat porad. Spise mi vadi ze to neumi na display vypsat nejaky normalni popis proc se rozsvitilo MIL. Kdyz je to udaj snadno zjistitelny pres tu aplikaci na smartfonu tak proc kurna to nemohli poslat rovnou na ten display...

JLK
10. října 2016, 12:08
0
Trendy moderní doby: Multimediální systém

Jaka data bys tam chtel treba?

JLK
07. října 2016, 16:42
2
Příští Mercedes E63 AMG bude mít vlastní driftovací mód

Dokud to chteji lidi kteri za to pak i zaplati tak mohou diktovat cokoliv. My proti tomu muzeme protestovat jedine tak ze si to nekoupime a budeme si tvarit, ze 4x4 je jediny duvod proc nejake to AMG jeste v garazi nemame =D

JLK
07. října 2016, 13:03
0
Óda na Mondeo aneb ať žije hranatá krabice!

Tak ony dost mozna mely najeto jednou (dvakrat?) tolik =D

JLK
30. září 2016, 12:44
0
10 aut, která by si zasloužila přejmenovat do češtiny

A abych to vyvazil necim korektnim, tak Chevrolet Šroub taky nezni spatne.

JLK
30. září 2016, 10:07
0
Ptejte se: Zbytečnost sportovních aut?

Nerikam ze to pro nekoho nemuze fungovat, ale vetsina lidi vetsinu najezdu udela do prace/z prace/behem prace a tak. A to vetsinou dela v casech, kdy totez potrebuji udelat dalsi lidi, takze se pohybuje mezi milionem dalsich aut a nejcasteji po silnicich, po kterych by nejel kdyby nemusel.

JLK
29. září 2016, 18:15
0
Ptejte se: Zbytečnost sportovních aut?

Kdyz nekdo sedi dost casu v aute tak to nejspis nedela kvuli radosti z jizdy ale kvuli presouvani sem a tam, vetsinou po dost nacpanych silnich a casto ve spicce. Takze predstava ze kdyz si na denni jezdeni koupim Porsche tak si budu porad jen uzivat se mi zda hodne naivni. V prumeru si to uzijes tak mozna jeden kilometr na kazdou stovku co najedes. Pak vyvstava otazka zda neni lepsi si koupit neco levnejsiho co bude na tech 99 kilaku ze 100 a ten ztraceny kilometr zabavy pak nahnat cilene na okruhu nebo v nedeli na projizdce jen tak pro radost.

JLK
23. září 2016, 14:23
1
Jedenáct měsíců s Rudou potvorou

Tak nadavat jinym do idiotu muze taky jenom idiot. Co kdyz treba mel od prodavajiciho dolozene, ze tam jsou rozvody cerstve vymenene? A posun o jeden zub na rozvodech taky ne vzdy podle zvuku poznas, to ti trkne az mas moznost porovnat

JLK
23. září 2016, 11:54
0
Jedenáct měsíců s Rudou potvorou

František: pokazde kdyz je tu dotaznik co chybi na autickari tak se ozvou lidi ze chteji vic technickych clanku nebo 'navodu' jak na to kdyz se neco pokazi. A ty tu zrenovujes pulku Miaty a nerozepises se o tom :) Ja bych rad videl aspon par fotek jak to vypadalo v prubehu tech oprav. Nebo bylo by pekne natocit video jak to znelo pred narovnanim rozvodu a po nem. Treba by se nekdo poznal ze to ma spatne taky =D Nebo i treba mala reklama na ty lidi co se umi poradit s podobnymi problemy. Nebo mozna i mala informace o tom pronajmu garaze - mate to pres zname nebo znate misto kde se da kratkodobe pronajmout garaz se zvedakem (podle popisu jsem pochopil ze tam zvedak byl?)?
I kdyby to bylo auto co me totalne nezajima, tak takovyhle 'hands on' popisy ctu mnohem radeji, nez rozsahle elaboraty na filosoficka temata (nic proti nim, ale prece).

JLK
22. září 2016, 17:39
0
JLK
19. září 2016, 12:16
0
Autíčkář se ptá: Co dělá z dobrého auta dobré auto?

Ja osobne v autech nesnasim odflaknute veci. Treba kdyz v sedacce citis nejakou soucast jeji konstrukce nebo nejaky kus palubky tlaci do kolena apod. Takove veci by preci mely byt odhalitelne pri tech bambilionech najezdenych testovacich hodin, ale nekdy se to i presto dostane do produkce. Takove drobne detaily pak mohou shodit i celkem dobre auto. Takze pro me zaklad dobreho auta je absence takovychto nedodelavek. Vsechno ostatni uz zalezi na ucelu auta. Obecne mam rad auta univerzalni - primerene vykonne a rychle abych nebyl nejpomalejsi, dostatecne velke abych jel na dovolenou, tak trochu luxusni abych se v tom citil dobre, 4x4 abych mohl na dovolenou nejen k mori ale i na hory a idealne neco co se hezky ridi abych se cestou na ty dovolene neunudil. Takze nejlepsi auto je to, ktere vsechny veci dokaze implementovat nejlip.

JLK
19. září 2016, 09:24
1
Autíčkář na lovu: Studentský speciál

Fusion je dneska od 50k. Pro studenta celkem dost, ale na druhou stranu hodne jich je opravdu po duchodcich a opravdu mohou mit malo najeto, takze by se to dalo provozovat celkem za malo.

JLK
16. září 2016, 10:38
0
Autíčkářův výběr: Ohavní exoti

Je tu nas takovych vic, exterier PT se mi docela libi. Interier uz moc ne.

JLK
16. září 2016, 09:52
1
Autíčkářův výběr: Ohavní exoti

Mam asi nejakou poruchu, ale vetsina techto aut se mi docela libi D=. Jen to porsche je divne.

JLK
16. září 2016, 09:36
0
Ptejte se: Kombík, který chytí za srdce

No nevim, ta fora jsem prolezaval taky a tam se porad resi nekolik typickych veci, na ktere si treba dat pozor. Nejake zajimavejsi veci se tam nevyskytuji casteji, nez u jinych aut. Celkove jsem z toho nemel dojem ze je to nejak poruchove.

JLK
15. září 2016, 15:39
0
Ptejte se: Kombík, který chytí za srdce

Ty kecy vznikly hlavne z porovnani s predchozi 156, tam 159 opravdu pusobi tezkopadneji. A s Focusem 1.6 to snad nikdo nesrovnava, nevim proc to vytahujes. Je tam rozdil 1-2 trid, nemuzes Focusu vycitat, ze ma horsi odhlucneni =D

JLK
15. září 2016, 10:11
1
Ptejte se: Kombík, který chytí za srdce

Focus je fajn ale docela nuda (myslim vzhledem a jakousi 'vyjimecnosti'), v tom se nemuze s 159 rovnat. Mondeo kdyz je v nejakem tom paketu muze vypadat pekne, i kdyz je taky dost tuctove.

JLK
14. září 2016, 09:34
0
GAZ-69: Hrdina Sovětského svazu

S 469 jsem se ucil ridit, z uzivatelskeho hlediska je to horor ale sranda to byla i presto. Pak jsem presedlal na typ UAZ-31514, ten mel pevnou strechu, normalni sedacky, plastovou palubku a par dalsich vylepseni a bylo to nesrovnatelne prijemnejsi svezeni. Zajimave, jak nekolik takovych drobnosti dokazi ze tehoz auta udelat pouzitelne vozidlo.

JLK
13. září 2016, 16:38
0
Autíčkář se ptá: Látka, nebo kůže?

Ale kolik tech vetranych mimo luxusni segment je? =/

JLK
12. září 2016, 14:14
0
Autíčkář se ptá: Látka, nebo kůže?

Nevim jak moc vhodna je alcantara na volant, ale na sedackach byva obvykle kombinace alcantaroveho sedaku/operadla a kozenych bocnic a tam ta alcantara podle me vydrzi vic nez auto. Znamy mel passata s takovymi sedackami a asi 300kkm na budiku a sedacky jako nove.
Tady treba jak vypadaji podobne sedacky po pulmilionu km http://www.tipcar.cz/inzerat/mercedes-benz-ml-350cdi-170kw-alcantara-cz-25471072.html

JLK
12. září 2016, 09:26
3
Autíčkář se ptá: Látka, nebo kůže?

Lacine a nudne nemusi vypadat jen textil - zalezi predevsim na tvaru sedacky jako takove. Kdyz je tvarovana jako pytel brambor tak zadny potah to nespravi. Naopak pekna formovana sedadla vypadaji skvele i v latce.

JLK
12. září 2016, 09:05
3
Autíčkář se ptá: Látka, nebo kůže?

Kuze vede nejvic po strance udrzbove - kdyz se ti v aute poblije pes tak jsi rad ze tam nemas velur =D
A k te esteticke strance veci - nemyslim si, ze kuze je nejak implicitne hezci. Kozena sedadla obvykle vypadaji lip, ale spise proto ze jsou drazsi a je do nich vice investovano po strance ergonomie a vzhledu. Kdyz obcas nasednu do auta co ma "obycejne" sedacky, ale potazene kuzi, tak to vypada snad i hur nez ta latka. A na druhou stranu hezka tvarovana sedadla potazena latkou mohou taky vypadat velice dobre - mne se treba libi ta typicka sedadla v Golfech GTI - tam bych kozena nikdy nechtel.

JLK
09. září 2016, 13:25
2
Alfa Romeo Giulia uzmula zpátky rekord Ringu

Giulia Quattroformaggi? =D To je nejaka spesl edice?

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

AMC Eagle AMC Eagle Wagon 4x4 limited 1962
AMC Eagle AMC Eagle Wagon 4x4 limited

1962 rok výroby
109 koní výkon
212 ccm objem

Cadillac deVille 4,1L, 8V 1980
Cadillac deVille 4,1L, 8V

1980 rok výroby
135 koní výkon
4 100 ccm objem

Cadillac Eldorado special edition 1985
Cadillac Eldorado special edition

1985 rok výroby
135 koní výkon
4 100 ccm objem