tsu
Jméno | Tomáš Jedno |
---|---|
Bydliště | Jeseník |
Registrace | před 10.2 rok. |
Poslední aktivita | před 21.1 měs. |
Příspěvků ve fóru | 6 |
Komentářů u článků | 13 |
Pozitivních komentářů u článků | 1 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Po nafasování služebního Peugeotu mě vytáčelo, že když jsem chtěl pouze jednou setřít přední okno, tzn. ťuknutím odpovídající páčky dolů, stejně jako snad u všech aut co jsem kdy řídil, tak jsem si tímto pohybem zapnul automatické stírání, které se pak muselo stejným způsobem vypnout. Docela dlouhou dobu mi trvalo přijít na to, že ve Francii se takhle stírá pohybem páčky k sobě, stejně jako když chci přední okno ostříknout.
Top Gear jsem objevil kdysi dávno, tuším kolem třetí série. Bezbřehé nadšení vystřídalo u posledních sérií zklamání, už to nebylo ono a na většině „scének“ bylo prostě hodně poznat jak je všechno připravené a nachystané. Invence taky minimální, takže jsem byl docela rád za jejich vyhazov v očekávání restartu. A musím, že spokojenost. Ano, není to jako tehdy, kdy jsem hltal každý díl okamžitě poté, co jsem ho stáhnul, ale beru to jako příjemně strávenou hodinku týdně. Největší zklamání pro mě byl druhý díl, kdy jsem nevěřícně kroutil hlavou a doufal, že takhle to snad pokračovat nebude, což se naštěstí potvrdilo. Místo nevtipného amíka bych najal někoho jiného, stejně jako bych se od další série vyfláknul na ty celebrity, ale jinak jak říkám, spokojenost. Doufám, že se v BBC chytnou na nos, přestanou doufat, že bez těch tří půjde v Top Gearu pokračovat a vytvoří nový koncept s Opičákem v čele.
V rodině máme kousek z roku 2004, tzn. po faceliftu, natočeno přes 350k a s proklínaným 2.0 TDCi po kapotou. Momentálně má funkci třetího auta a víceméně se s tím jen převáží bordel a čeká se kdy tam klekne něco, do čeho už nebude mít význam investovat (mimo jiné je tam původní turbo, spojka atd.). Neříkám že to je v 1A stavu, začíná být prostě takové celkové rozbředlé a kovomorka je pomalu ale jistě na postupu, jenže v době, kdy plnilo službu hlavního rodinného auta, bylo snad nejlepší kombinací jízdních vlastnosti, prostoru a spolehlivosti kterou jsem kdy doma měl.
Multipla předface, stejně jako u pár lidí nade mnou. Tak ošklivé, až se mi líbí. A v týdnu jsem po dlouhé době viděl Daewoo Espero, nevím proč, ale nějakým zvráceným způsobem se mi z určitých úhlů taky líbilo.
K těm zprávám radši no cement.
Stejně by mě ale zajímalo jak to bude v praxi s chiptuningem, ne že bych se vyžíval v tunění ropáků, ale naši mají Yetiho 4x4 81kW. Po zjištění že naložené po střechu to v Alpách fakt moc nejede to nechali chipnout...jak to bude na STK? Nedokážu si představit že tam budou kontrolovat SW řídící jednotky, nebo ano? Bude to mít v praxi nějaký reálný dopad a dojde k utažení šroubu, nebo se kromě klasického zaplevelení legislativy nic reálně nestane?
P.S. Filtr v autě mají, zatím :)
Za mě cokoliv s 3.0 dCi od Isuzu. Známý si kupoval kdysi Espace s tímhle motorem od novoty a ty problémy bych nepřál nikomu. To auto najezdilo bez problémů snad 20k km, pak přišly věci které se dejme tomu u dieselu dají čekat, ale rozhodně ne po ani ne roce běžného zacházení, tzn. vstřiky, turbo, EGR atd. Poslední kapkou byly prasklé válce. Co jsem tak vyčetl, tak tohle je snad u tohoto matoru klasika napříč všemi modely, do kterých se dával.
Ve firmě je jeden starý Citroen C3, který se používá jen na poskakování po městě a to v případě, pokud nic jiného nezbyde. Irituje mě sice už jen vzhled, který je tak slaďouštý, že si při jízdě případám trochu 4%ně, ale to vem čert. Na tom autě je prostě všechno špatně, mrtvolné řízení, dýchavičný motor, typická žabožroutská převodovka, kdy hledání kvaltu připomíná loterii, sedí se v tom vysoko a jako na hajzlu a interiér je tak hrozný (a to podotýkám nejsem ochmatávač měkčených plastů), že si člověk připadá, jako kdyby seděl v PETce. Děs.
Co jsem tak načetl na netu, tak u Mondea celkem problém s motorem, respektive s malou olejovou vanou...pokud předchozí majitel nehlídal hladinu oleje, tak celkem průšvih.
Poslední komentáře
- Habakukk, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ojebávka na zákazníka. V této ceně to má být trvalá čtyřkolka... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Mňa ešte zaujala transparentnosť automobilky. Tie údaje sú slušné... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
z tejto :P - Sato, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
M1chal: to je screenshot z ktorej hry? :) - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Chvilka času - ano, číší z toho hranatá krabice z 80-tek,... - Habakukk, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
No ty obyčejné auta tam pořád jsou na druhé straně tam přidávají... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Beru rok 2003 jako vrchol tvorby aut podle pozadavku zakazniku.... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První... - VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
30 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů