Tomáš „tsu“ Jedno
| Bydliště | Jeseník |
|---|---|
| Registrace | před 11.8 rok. |
| Poslední aktivita | před 9.5 měs. |
| Příspěvků ve fóru | 6 |
| Komentářů u článků | 15 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Přední ano. Superb byl měl mit akustická všechna boční bez ohledu na výbavu. Octavia Exlusive selection pak přední boční.
Ad Sup IV vs Octa IV v dieselu, vážně je v těch autech tak velký rozdíl co se komfortu cestování po dálnici týče? Aktuálně řeším nového služebáka, budget buď na Octávku narvanou po střechu nebo Superb Selection s pár příplatky, oboje 2.0 TDi 110kW. Vyzkoušeno oboje, resp. Superb v L&K a mít tu možnost, tak ho beru bez diskuze, primárně kvůli sedačkám, které jsou jedny z nejlepších, co jsem já na svém pozadí vyzkoušel. Jenže nemám a tak řeším třeba to, že v Octávce můžu mít Matrixy, bez kterých se mi už moc jezdit nechce a na ně už v Supu nedosáhnu. Oboje auta by měla mít akustická přední skla, což sice neznamená, že bych snad, hlavně při akceleraci, zapomněl, že tankuju naftu, ale při mé typické jízdě - chvíle motání se po městě a pak tempomatových 140/150 na dálnici, mě neuráželo ani jedno. Jasně, Superb o něco novější, větší, pohodlnější atd. ale fakt nevím, jestli o tolik, abych dělal kompromisy v pro mě důležitých prvcích výbavy.
Po nafasování služebního Peugeotu mě vytáčelo, že když jsem chtěl pouze jednou setřít přední okno, tzn. ťuknutím odpovídající páčky dolů, stejně jako snad u všech aut co jsem kdy řídil, tak jsem si tímto pohybem zapnul automatické stírání, které se pak muselo stejným způsobem vypnout. Docela dlouhou dobu mi trvalo přijít na to, že ve Francii se takhle stírá pohybem páčky k sobě, stejně jako když chci přední okno ostříknout.
Top Gear jsem objevil kdysi dávno, tuším kolem třetí série. Bezbřehé nadšení vystřídalo u posledních sérií zklamání, už to nebylo ono a na většině „scének“ bylo prostě hodně poznat jak je všechno připravené a nachystané. Invence taky minimální, takže jsem byl docela rád za jejich vyhazov v očekávání restartu. A musím, že spokojenost. Ano, není to jako tehdy, kdy jsem hltal každý díl okamžitě poté, co jsem ho stáhnul, ale beru to jako příjemně strávenou hodinku týdně. Největší zklamání pro mě byl druhý díl, kdy jsem nevěřícně kroutil hlavou a doufal, že takhle to snad pokračovat nebude, což se naštěstí potvrdilo. Místo nevtipného amíka bych najal někoho jiného, stejně jako bych se od další série vyfláknul na ty celebrity, ale jinak jak říkám, spokojenost. Doufám, že se v BBC chytnou na nos, přestanou doufat, že bez těch tří půjde v Top Gearu pokračovat a vytvoří nový koncept s Opičákem v čele.
V rodině máme kousek z roku 2004, tzn. po faceliftu, natočeno přes 350k a s proklínaným 2.0 TDCi po kapotou. Momentálně má funkci třetího auta a víceméně se s tím jen převáží bordel a čeká se kdy tam klekne něco, do čeho už nebude mít význam investovat (mimo jiné je tam původní turbo, spojka atd.). Neříkám že to je v 1A stavu, začíná být prostě takové celkové rozbředlé a kovomorka je pomalu ale jistě na postupu, jenže v době, kdy plnilo službu hlavního rodinného auta, bylo snad nejlepší kombinací jízdních vlastnosti, prostoru a spolehlivosti kterou jsem kdy doma měl.
Multipla předface, stejně jako u pár lidí nade mnou. Tak ošklivé, až se mi líbí. A v týdnu jsem po dlouhé době viděl Daewoo Espero, nevím proč, ale nějakým zvráceným způsobem se mi z určitých úhlů taky líbilo.
K těm zprávám radši no cement.
Stejně by mě ale zajímalo jak to bude v praxi s chiptuningem, ne že bych se vyžíval v tunění ropáků, ale naši mají Yetiho 4x4 81kW. Po zjištění že naložené po střechu to v Alpách fakt moc nejede to nechali chipnout...jak to bude na STK? Nedokážu si představit že tam budou kontrolovat SW řídící jednotky, nebo ano? Bude to mít v praxi nějaký reálný dopad a dojde k utažení šroubu, nebo se kromě klasického zaplevelení legislativy nic reálně nestane?
P.S. Filtr v autě mají, zatím :)
Za mě cokoliv s 3.0 dCi od Isuzu. Známý si kupoval kdysi Espace s tímhle motorem od novoty a ty problémy bych nepřál nikomu. To auto najezdilo bez problémů snad 20k km, pak přišly věci které se dejme tomu u dieselu dají čekat, ale rozhodně ne po ani ne roce běžného zacházení, tzn. vstřiky, turbo, EGR atd. Poslední kapkou byly prasklé válce. Co jsem tak vyčetl, tak tohle je snad u tohoto matoru klasika napříč všemi modely, do kterých se dával.
Ve firmě je jeden starý Citroen C3, který se používá jen na poskakování po městě a to v případě, pokud nic jiného nezbyde. Irituje mě sice už jen vzhled, který je tak slaďouštý, že si při jízdě případám trochu 4%ně, ale to vem čert. Na tom autě je prostě všechno špatně, mrtvolné řízení, dýchavičný motor, typická žabožroutská převodovka, kdy hledání kvaltu připomíná loterii, sedí se v tom vysoko a jako na hajzlu a interiér je tak hrozný (a to podotýkám nejsem ochmatávač měkčených plastů), že si člověk připadá, jako kdyby seděl v PETce. Děs.
Co jsem tak načetl na netu, tak u Mondea celkem problém s motorem, respektive s malou olejovou vanou...pokud předchozí majitel nehlídal hladinu oleje, tak celkem průšvih.