Dad
Jméno | David Podracky |
---|---|
Bydliště | Praha |
Registrace | před 9.4 rok. |
Poslední aktivita | před 6.5 rok. |
Příspěvků ve fóru | 4 |
Komentářů u článků | 96 |
Pozitivních komentářů u článků | 6 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Markeťák od hjundaj by měl ze všeho nejdřív vymyslet jiny logo. To šišatý H je prostě děsný (kór ve srovnání s Hondou, kterýmu se nelze vyhnout), a ovlivňuje vsechno za sebou.
Jak to tu tak čtu, mám asi ohromnou kliku. Ne snad že bych kokoty nepotkával, denně, ale nebývá to osobní. Asi že na ně netroubím, neblikám, negestikuluju, nejvejš se na ně nesouhlasně podívám.
Ale stalo se mi přece, že jsem něčím, ani už nevím čím, naštval takovýho strejčka ve stopětce či ekvivalentu. Když jsem ho pak předjížděl, stáhl okénko, a PLIVNUL po mě! A ten velkej, hnusnej, zelenej flusanec se mu přilíp způlky na obličej, způlky na zadní okýnko, a pomalu se přes něj vodorovně šinul ... až mi bylo pána líto, zvlášť když viděl jak se řehním ...
Ja jen ze Krocanovi se dosud nedostalo podpory a rad bych to napravil
Ja bych navrhoval sehnat Davidovi iPad, aby mohl optimalizovat pro Safari na ios. Tam se ty weby chovaj drobatko divne
Hezky napsáno. Děkuji zejmena za myšlenku, ze jakkoli dyzly nesnášíme, bo sou slizký a smrdej, nemeli bychom v žádném pripade podporovat jejich zakaz.
ja mam z aut jen pocity, takze mi prijde zasadni, ze pocit z duetta byval nejspis podobnej jako by byl pocit z mozny alfaty. Tzn. krasne se to ridi a je to chic. Toho konceptu je mi uprimne lito, byl krasnej.
ja si budu muset stoupnout jeste o poradnej kus dal ... ok, Z4, ale ono udelat opravdu ohavne coupe se nepovede casto, a nekdo si to holt vyplaca u fiatu
Jako nemajetny staromilsky miatnik s afinitou k americkym vozum se nemohu nezeptat - chces pesti?
Spravne. Jakkoli i roadster se da pouzit, pokud zrovna neprsi.
Pripijim na zdravi. Jen bych upresnil, ze to, na cem jede vesnice, neni Unimog:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_short_bonnet_trucks
a pridal par obrazku te nejhezci generace
https://roadstars.mercedes-benz.com/en_GB/magazine/route/03-2015/unimog-u-406-green-classic-of-the-north-sea-coast.html
Me X6 pripomina stabni chevrolety z valecnych filmu, tak ji mam docela rad
Cerveny sklo zneviditelnuje otravny semafory (vyzkousel jsem za vas pomoci designovych bryli), coz se v takovym aute hodi.
To tedy nevim. Rekl bych, ze dobre auto musi byt co nejjednodussi, robustni a dobre vyrobene, aby dlouho a spolehlive jezdilo. Musi nabidnout dostatek pohodli a vykonu, aby se v nem dobre jelo. Volvo 740.
Jenze: mam miatu, co je nepohodlna a rezne, a je to dobry auto. A range rover, kterej neni ani pohodlnej, ani vykonnej, ani spolehlivej, a je to dobry auto. A mel jsem x dalsich, ktera se definici rovnez vymykala a byla rovnez dobra, protoze jsem je mel rad. Takze se pripojuji k Horakovi a #nevim
To je tezke. Fascinuji mne opulentni art deco vozy let tricatych a ctyricatych, male britske a italske sportacky let padesatych a sedesatych, stihla auta konce sedesatek a pocatku sedmdesatek a i leccos pozdejsiho. Ale nekde zacatkem devadesatych let jsem se ztratil, sikmookost a klinovita karoserie mne nechavaji chladnym, new edge a fluidni design nechapu a drtiva vetsina soucasnych aut mi pripada kdyz ne rovnou hnusna, tak urcite designovana pro nekoho jineho. Asi je to vekem.
To je tezky, kdyz existujou hnusny i krasny latky, hrozna i skvela kuze ... asi bych byl nestastny z textilu, jaky najdeme ve skodach fabia, ale velka plysova kresla jsou pravdepodobne to nejpohodlnejsi, v cem se muj drahy derriere muze vezt. A zase na kratsi cesty s castym nastupovanim neni nic lepsiho nez pevna a klouzava kuze. Asi, jako vzdycky, zalezi na ucelu a provedeni.
Pametnici si gazik spojuji spis s lesniky a spravci horskych chat nez s Rudou Armadou, ktera k okupaci pouzivala uz novejsi uaze. Takze gazik je jen sympatickej
Porshatko je kouzelny a kdyby se jmenovalo MR2, chtel by ho kazdej.
Daimler vypada jako kazdy druhy selfie co lajkujete.
A chybi Citroen SM. Ale zas je to moc pekne napsano.
tak tam najdes trivalec se sesti turbama, zbytek cumaku vyplni obri filtr pevnych castic
bych chtel videt jak ta pixla jede po praze a zkousi cist znacky, tipuju, ze by brzy radeji presla do nouzovyho rezimu
Pche, prej nesmim hejtovat suv - si budu hejtovat co chci, rap, cernej bez, suv ... Suv proto, ze pres ne z miaty prd vidim a jak se mi blbe predjizdej, jeste na mne smrdej dyzlem. Jak bila dodavka, ble.
No dobre, taky mam suv, ale to je aspon krasny.
Ja bych v gastownu uvital vic kresilek a stolecku. Na to kafe.
Neco na tom asi bude. Ale nejde az tak o downizovany motory nebo eletricky posilovace. Na novejch (myslim od osmdesatek vejs) autech mi vadi spis design, kterymu nerozumim a tedy mne neoslovuje.
Mimoto mam, mozna prilis romantickou, predstavu, ze legendarni auta, s nimaz hipsteri a stary lidi vsechno srovnavaj, byla dilem jednoho osvicenyho konstruktera s jasnou vizi spis nez vysledkem kompromisu mezi marketakama, ucetnima a predpisama eu. Cest vyjimkam.
Mozna si to pletu, ale neni tohle nahodou uvnitr ohavne plastovy, jak robot na baterky od vjetnamce?
Ja bych chtel eletrickou miatu, na vikendovy projizdky je dojezd akorat a delsim vyletum by to mohlo dodat tu zminovanou romantiku.
Ale volvicko na baterdy uz asi ne, precijen s nim musim kazdej den do prace a musi na nej bejt spoleh.
No a eletrickej range je uplna pitomost, zejo.
Zkusil bych si rad vsechny, ale protoze nekolik uz jsem jich ridil soudim, ze i ta ostatni budou uplne nepouzitelna. Pokud tedy jeden neni zrovna prepper. Takze puvodni Range
No, to se tedy mylis. I v obci musis z levyho uhnout rychlejsimu, tedy pokud muzes a pokud zrovna neodbocujes. A rika to i predpis, pokud obycejna slusnost nestaci.
Volha 21 jezdila a jezdila, byt mnohokrat bourala. Moskvic 1500 jezdil pres absenci udrzby a pozar. Peugeot 504 dokazal dojet kamkoli a pro silnice umrel, az kdyz se mu ulomil kufr nalozenej nekolika metraky uhli. Volvo 740 s najetym pulmilionem porad pusobilo jako dustojnej vuz pro par ve strednim veku v jizni Francii a tricetiletej olitanej Range obstal na Sahare. Jiny petadvacetilety volvo mne vozi denne do prace a kamkoli si vzpomenu, petadvacetileta mazda lita kazdej vikend po okreskach po cely Evrope ... asi kazdy auto je "drzak", kdyz mu promineme drobny vrtochy a doprejeme trochu pece.
luxus je prilis individualni pro definici, asi to bude vsechno hezky navic k tomu, co staci ke spokojenosti. Tzn. pro jedny ze nemusej autobusem, pro mne treba absence umely hmoty v interieru nebo auto, byt laciny, ciste jen pro radost. Co to muze bejt pro bohaty lidi je tezky si predstavit.
"premiovy" je vazne ohavne, navic naduzivane slovo. Primy ekvivalent sice nemame, ale je jiste mozne se mu vyhnout a podle kontextu mluvit o znackach drazsich, lepsich, vehlasnych, nekdy snad i luxusnich.
"Bezny" misto " ne-premiovy" se uz nabizi samo.
Prej dokonalost - a co ty boulovaty svy na operce na obr. 13?
Se stylem je potiz, ze se srazi s realitou. Jste sice telem i dusi zalesak a ani nevite, co ten lambrsexual vlastne je, ale oststni ajtaci vam do nich furt nadavaj. Jste sice objevitel, ale rusaci v hurghade se smejou vasi kolonialni prilbe. Jste sice dokonala, tajemna femme fatale, ale vedouci u vas v lahudkach ... chapete co myslim.
No a u aut je to snad jeste vyraznejsi, jako osameleho rebela vas vas zasly, ale vykonny muscle car perfektne doplnuje, ale do oblibeneho baru s nim jet nemuzete, jsou tam modry zony, a doma na sidlisti tu kravu parkovat je na pul hodiny.
Myslim, ze by mi sluselo tohle
V aute pro radost mam sadu cepic do ruzneho pocasi, rukavice, ustrizeny ponozky k ochrane zapesti, ipod, nahradni zapalovac a deku, aby bylo na cem sedet v trave.
V daily byvam prekvapen co nachazim - naposledy bednu knizek, nalozenou o rok drive.
Zato expedicni vuz je vybaven prikladne dvema bednami nahradnich dilu, obri sadou naradi a nastroju pro vyprostovani, servisnimi manualy, mapami a nafukovacim zviretem.
Tomu se rika pozitivni pristup. Ze neco nedava smysl me nebo vam neznamena, ze ho to nedava nikomu. A nekdy neni spatne se zamyslet, komu by to smysl davat mohlo a proc
Eletricka miata by mi davala asi nejvetsi smysl, na vikendovy projizdky je dojezd akorat, teziste by mela jeste niz, vykon kdykoli ... a sinout si to neslysne lesem taky neni k zahozeni.
Tohle mi vrta hlavou - poptavka po dobre vyrobenem a super jednoduchem, tedy spolehlivem a snadno provozovatelnem aute prece existuje. Tak kde jsou?
No - panhard mel sice maly moturky, ale sesterskej citroen mel ve stejny dobe dvoulitry. A capri sice existovalo se ctyrvalcem 1.3, ale taky se sestivalcem 3.0 a vsim mezi tim co mel ford k dispozici.
Co se zacalo pozdeji objevovat jsou velky motory v malejch autech a jeste vetsi ve velkejch, ale jinak mi prijde, ze se dlouha desetileti objemy skoro nemenily.
Plakaty jsem tedy nemel. Zato jsem mel ale asi pul milionu zadnich stranek nejakyho casopisu (svet motoru? VTM?) ktery obsahovaly vzdy tri karticky, osobak, nakladak nebo letadlo, a motorku. A mezi nima citroeny ds, sm a cx, nejuzasnejsi auta vsech dob
Nadhera. Skoda, ze to nema funkcni pohon. Vecny auto jem si vzdycky pral.
Jako prehnane konzervativnimu starci se mi nelibi temer nic novyho (cimz myslim r.80 a vejs) a zas libi kdejakej starej kram, treba Moskvic 412. Za to se ovsem nestydim. Co ovsem casto nezminuji je moje slabost pro rav4 prvni generace, tahle
Jako jindy i tady zalezi na situaci. Mam treba miatku, a kdyz s ni jedu po meste nebo nekam daleko po dalnici, je uplne nanic, fici do ni, drnca, dela kraval, nejede, rizeni je bez posilovace tuhy, no hruza, reknu vam pani, horsim autem ste nejela.
No a pak mam velky stary volvo a na horskejch okreskach je taky k nicemu - co je platnej velkej motor, kdyz mi automat pred zatackou preradi nahoru? A pak mu trva pul minuty nez podradi zas zpatky? A nejakej cit v rizeni? Nenechte se vysmat ...
Tak mi nezbejva nez jezdit na okresky tou miatkou a do dalek nebo po meste tim volvickem a vida, najednou jsou obe ty auta bozi.
Tam co vprostred trci volic automatu nema byt u predniho nahonu nic, jen prostor na nohy, u zadniho nahonu, kde uz je tunel, tam pak ma byt stolek s popelnikem, stojanky na salky a polickou na drobnosti.
Kde je volic je skoro fuk, ale americky zpusob se zda byt provereny, prakticky a spolehlivy.
Ono i manualni razeni pod volantem se mi zda, pokud nejde o tradicni sportak, tak nejak prijemnejsi, clovek dvema prsty s rukou stale na volantu presouva packu ...
Poslední komentáře
- Sato, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Tak 0-100 uz davnejsie nie je zaujimavy udaj, kazdy porovnava... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Jinak Myrryne,nevím jak to myslíš s tou skrytou inzercí.Inzerci... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
se polepším - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dám ti vědět během pár dní ,jak bude prodaný a pošleme... - VK, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Technická poznámka, bez mezer za čárkami se to skoro nedá... - myrryn, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Je to tak. Zoufalý pokus o prodej v podstatě neprodejného... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
:-) - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Nazdárek,Tak všechno fakt z rodiny nemám,ale třeba půl roku... - Jakub Pospíšil, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Hele já na to právě koukám a už je to třetí auto během... - briza, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ale je, respektive je třeba oplakávat Volvo jako celek. - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
To jo, ale prave myslim, ze vic lidi by ocenilo treba octavku... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
20 let starý Land rover co jezdí do těžby opravdu polepy... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
No, jasně, ale tohle jsou většinou jiní lidé - starší... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lidé se otáčejí protože jsou to držky zvědavé. Jezdím... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Hrozná pixla, na parkovišti se neztratí protože tam nic divnějšího...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů