Michal „MiB“ Vlachý
| Bydliště | Hradec Králové |
|---|---|
| Registrace | před 10.8 rok. |
| Poslední aktivita | před 3.9 rok. |
| Příspěvků ve fóru | 48 |
| Komentářů u článků | 28 |
| Pozitivních komentářů u článků | 2 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Moje bývalka, 530i AT 170kw na LPG, stahlblau metalic s paketem shadowline, m-podvozek, lámací sportsitze...super kára to byla.

Sice menší, ale náš :-) Grand Voyager, takže 7míst+kufr nebo 4místa+postel 200x120. Dle mého názoru nejlepší poměr cena/výkon/výbava.


Byl jsem na motorce na GG, objel jsem feldou za 3000Kč po hranicích ČR(Expedice Scrab) a láká mě Stelvio, Transfagarasan a Gumbalkan :-)
a což takhle papamobil...
https://auto.bazos.cz/inzerat/102695255/VW-Transporter-T4-24D-57kw-multi-star-9mist-AKCE-104-900-.php
má to i klimu a bufík, na dovolenou nebo na fesťák super...
Hodně zajímavý byl letošní závod ME v autokrosu v Nové Pace...sestřih:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10207469169-svet-motoru/218471291269106-me-v-autokrosu-nova-paka
Jeden ZIL se sněhovou frézou je na prodej tady... http://www.bazar-roudnice.cz/auta_v/detail.php?autak=10510&lang=cz
Jak tak koukám, tak jsem asi slušný exot. Můj volný čas kromě prohlížení autoinzercí, čtení článků o autech a sledování videí a filmů vyplňují naše 2 Jack Russell teriérky, s přítelkyní vyhledáváme dobré restaurace, jezdíme na výlety(hlavně do přírody a hrady/zámky) a o víkendech běhám po fotbalových hřištích s píšťalkou. K tomu nějaká práce doma a na zahradě a na nic jiného není čas.
Anebo ,,hotové" auto tady... http://honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=66432
A zbyde i na podval a tažnou káru, která může sloužit jako dailly(třeba 530d)
Tohle vypadá jako slušný základ ... http://honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=66275
u tohohle mi cuká ruka a šátrá po šrajtofli...
https://auto.bazos.cz/inzerat/71553763/Prodam-nebo-vymenimLancia-Delta-16-Le.php
Taky mě jakožto MAZDAře potěšil tenhle článek a děkuju Vavrisovi. BTW má nabídka na zapůjčení ojetiny(6ka 2,5i) k testu stále platí...

Taky jsem měli jednoho kombíka, 1.8 92kw s LPG, parádní svezení za 10l plynu, motor lenoch - musí se holt točit. S autem naprostá spokojenost, ale byl to model předFL navíc v blbé barvě a dost to hnilo, tak šel z domu.

Otázkou zůstává co s tím...vrazit 200tis do auta, kterému zabaví první policejní kontrola ORV a neprojde první technickou? Nebo ho vozit na podvalu na okruhy? A dělat z pikapu nebo MPV silniční raketu nebude rozhodně jen o swapu motoru...
S tímhle nájezdem dává LPG smysl, bohužel v dnešní době už není moc motorů na to stavěných(přímovstřik, šetření na materiálech motorů atd). S podobným problémem bych šel asi taky do co nejjednodušší nafty typu:
https://auto.bazos.cz/inzerat/63951258/Golf-5-SDI.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/62175911/Skoda-Fabia-combi-19-SDI.php
Klima a relativně nízký nájezd by byly podmínkou. Plus pokud není Clio vhodné do šrotu, tak si ho nechat jako náhradní auto.
Jo, kolem Pardubic nic moc, ale do Rychnova to není daleko, tam pokračovat na Pěčín, Zdobnice, Deštné v O.H. a zpět na Kvasiny. Pár let zpátky jsem tam jezdil na motorce skoro každý víkend...
tak koukám, že to trochu zjednodušili konečně a nemusí se dělat EK ani pojistka, plnou moc si napíšeš jakou chceš(nepíšou, že musí být úředně ověřená naštěstí), u registračních značek nahlásíš ztrátu...a vývozní spz ti budou Pandu připomínat až do smrti na zdi garáže
http://www.hradeckralove.org/urad/vyvoz-vozidla
Achjo, RIP Pandě, jen mě ještě tak napadlo, že jestli se dělá vývoz stejným způsobem jako před cca 8lety, kdy jsem tyhle věci dost často zařizoval, bude potřeba nejen KS, ale taky evidenční kontrola a povinné ručení(stačí třeba na měsíc) na jméno kupujícího, kopii jeho pasu, velký a malý TP a registrační značky(SPZ). S tím na úřad, kde vystaví vývozní značky a zapíšou cizince do TP...
Taky bych šel do RAMky s HEMI, ono když už chce člověk pickup na parádu, tak proč se spokojit se 150k nafťákem, co žere 10l, když může mít 300k V8, co pojede do 20l plynu. Nehledě na to, že HEMI se tolik srát nebude(žádný turbo, vstřiky atd)
Já bych to stříknul na černo a udělal z toho pohřební vůz pro nudisty a exhibicionisty. Nebo na korbu přidělat nějakou V8 a prohnat to po Nordschleife. Ale nejspíš to skončí s šípákama a bude z toho malotraktor...na vesnicích nikdo neřeší, že různé přestavby a vari systémy jezdí po silnicích bez světel a papírů...
Jsem na vážkách - velmi dobře mě povozila e39 530i s LPG, koupeno jako nouzovka, když jsem měl JEEPa měsíc v servisu. Nakonec mě pohodlí, rychlost(měl m-podvozek) a spotřeba cca 12l plynu chytla natolik, že Jeep šel z domu a bmw chvilku zůstalo(po roce provozu prodáno za skoro stejnou cenu jako bylo koupeno. Servis skoro žádný nebyl třeba. Jako druhá volba by mohla být Fiesta XR2i se 130koňovou 1.8čkou na nízkoprofilových 15kách...když mi bylo 20, připadal jsem si s tím, jako nejrychlejší člověk na zemi(nebo minimálně v ČR). To auto sice bralo 8-10 na sto, ale za rok provozu jsem jednou vyměnil olej a filtr, nic víc nebylo potřeba.



Vojto, kdybyses chtěl projet kombíkem verze GH, rok 2008 s motorem 2,5i MZR, dej vědět ;-)
mám to podobné, 3 auta, se kterýma jsem jezdil pár let v polopřevodu nechtěli nic než občas vyměnit olej a lít palivo. Dražší auta, co jsem přepsal na sebe festovně krvácely(hlavně Grand Cherokee V8 stál na opravách asi 100tis za 2roky mého vlastnictví a najetých 20tis km)
Mě napadl Dodge Charger z filmu Mistři hazardu: http://www.csfd.cz/film/197215-mistri-hazardu/
BTW: To jak s ním tam zacházeli mi trochu svíralo krk a zvedalo žaludek :-)



Je to tak, prošel jsem si podobným výběrem(ať už pro sebe nebo pro rodinné příslušníky) už několikrát a tesal bych do kamene určité zásady:
1.kašlat na bazary a překupníky, auta mají předražená(o jejich provizi), nevědí nic o stavu auta a co vědí, to zatají.
2.nezaměřovat se na konkrétní značku, typ, natož pak barvu a výbavu. Vybírat jen podle stavu-ono ve finále není takový rozdíl mezi minivozítkem s litrovým benzínem, hatchbackem s 1,6kou nebo kombíkem s tdi nebo 2.0i.
3.Spousta lidí zapomíná/neví/neřeší věci po nákupu. Povinné ručení, přihlášení(300Kč evidenčka+800Kč přihláška), na EKO zlodějinu, na prvotní servis(aspoň olej a filtry), druhou sadu pneu atd. Pak se z auta za 25 může rázem vyklubat 35(překvapilo mě, kolik dneska stojí povinné ručení i na blbou feldu, když člověk nemá bonusy).

