swein
Jméno | Martin Klein |
---|---|
Bydliště | Vsetín |
Registrace | před 9.3 rok. |
Poslední aktivita | před 5.8 rok. |
Příspěvků ve fóru | 43 |
Komentářů u článků | 38 |
Pozitivních komentářů u článků | 6 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Zajímalo by mě, proč se ten komentář přidal právě do tohodle vlákna?! :D
Mi pytel cementu přijde jako hrozný urban legend. Dejme tomu, že auto má 1600kg, je hrozně težké na předek (reálně to bude blíž k 50/50), že 1000kg jde na přední nápravu, a 600kg na zadní nápravu, to je 300kg na pneumatiku, když přidáš 60kg cementu nad nápravu, zvedneš zatížení nápravy o 10% - fakt by mě zajímalo kdo to reálně pozná.
Já jezdil na Toyo R888 v Jeseníkách vloni na jaře, a když se trochu cíleně zahřejou tak i v teplotách pod nulou se na tom dá celkem slušně jet. Dokonce jsem pak byl okolnostmi donucen jet i kousek po sněhu, a nebylo to zdaleka tak strašné jako jsem čekal.
Docela dobrá punková lokace by mohla být na polygonu v Tatře Kopřivnice. Cena nájmu polygonu nebyla myslím nějak šílená, je to v koutě republiky, ze kterého je to na ostatní trackdaye řádný kus cesty. Navíc si myslím, že by se tam dalo vymyslet něco jiného a nového.
Zdravím, bude se dopoledne kropit - ať jsou nějaké FWD boki? Bude případně otevřená šotolina? Díky za info.
Přesně, I4ka se na šířku nevejde, V6ka by mohla :)
Řekl bych, že úroveň pískání gum závisí skoro výhradně na typu gum. Na zimních Vraníkách to píská jako píchlá svině, zatímco Toyo R888 nepíská nikdy. Taky nevím jaký rozdíl je v podvozku s McPersonem vpředu a multilinkem vzadu z roku 96 a srovnatelném podvozku co sjel z linky letos - pokud teda jsou teda v nerozbitém stavu...
Na STK se bude kontrolovat konzistence kapotového lepidla :D
Přesně, automat, ze kterého je sestaven pohár do Plečkapu je ten nejlepší druh!
Gumi? Naco... Takhle jsme o víkendu dopadli s mýma oblíbenýma Valašskýma redneckama...
Přijde mi, že omezení na road-legal gumy je tak akorát.
Plovoucí bokující Omega, místy nedotáčivá 323F 2.0 V6, extrémně zábavná 323F 1.8 s tvrdším stabíkem...
Ó ano, dnes jsme s jedním 525xD jeli pár set kilometrů, a ono to auto je ambivalentní škatule plná omalovánek, hejblátek a pochybné elektroniky, s tupým umělým řízením, nahovno motorem, podivně sladěnou převodovkou. Začíná to pocitem z řízení připomínat Volkswagen. Ale když se to prodává...
S malým vozem je plechcup větší sranda, s Ooomegou jsem tam byl vloni a jako šlo to, ale bylo to jak slalom s letadlovou lodí mezi bójkama.
Byla už na plechcupu někdy vyloženě plečka corso speciale? Do teď se tam vyskytovaly řekl bych daily plečky a plečky z vrakáče s vyházeným interiérem a byo to poměrně výkonově vyrovnané...
Co zkusit ještě Most, dokud neotevřou tu zatáčku před cílovou rovinkou? Bylo tam dost akcí za levno, vypadá to, že ten nájem byl poměrně rozumný. Ale je možné že to otevírají už někdy teď, nebo už možná otevřeli...
Ješte jsem řídil Citigo s robotizovanou převodovkou a C4 Picasso s robotizovanou převodovkou, ale to nepovažuju ani za automat... Jaký je vhodný vzorek dobré automatické převodovky?
Podle mě automat prostě není dobrá věc.
Řídil jsem 4 auta s automatem
1. Audi A3 (2004) - najel jsem s tím 3000km 6q automat - ten automat byl naprostá tragická sračka - nelze to nazvat jinak, řadilo to zcela náhodně, semtam to nechalo motor z nejasného důvodu v 5k otáček, někdy to jen tak z hecu na 50ce řadilo 6ku, při pohybu plynu o dva milimetry tak to zběsile řadilo o tři stupně dolů a pak zase zpět. Na dálnici to 140 se zapnutým tempomatem na 6ku neudrželo takže to řadilo 5-6-5-6-... cca. 1x za 15s. Při cestě do Itálie jsem regulérně přemýšlel, ze které skály to auto hodím.
2. Audi A6 (2005) 6q automat - najel jsem s tím cca 1000km - řadí poměrně rychle v situaci německý důchodce (10% plynu) nebo při situaci rozčílený prodejce tonerů se snaží dojet a vyblikat BMW5er v levém pruhu na dálnici (100%ˇplynu). Při normální jízdě je to takové trochu ospalé a trochu to kazí pohodu cestování. No každopádně majiteli, který to vlastní od novoty a jezdí s tím hlavně po Praze se to ve 120ti tisících totálně rozsypalo a musel koupit novou převodovku (nejezdí nijak slušně, ale stejně 120k je podle mě hodně málo).
3. Subaru Forester na Islandu 4q automat - najel jsem s tím cca 2000km - tragédie - byl s tím problém atakovat stovku. U auta se 1500kg a skoro 100kw bych fakt nečekal, že se budu bojovat jízdou povolenou rychlostí na okresce.
4. Mercedes Viano Brabus 6q - najeto asi 500km - ok, tady to docela fungovalo, na normální ježdění to ani moc řadit nepotřebovalo, takže nebylo co posrat. Ale to zase není tak úplně běžný povoz. A vlastně když skoro není třeba řadit, tak na co automat?
Já mám na hrkání po městě Skůtr s variátorem - funkční automat :D a na "normální ježdění" plechcupovou s manuálem Mazdu. A za prací jezdím služebním autem taky s manuálem.
Otáčkoměr jedině ručičkový. Tachometr mi v mém současném voze od začátku nefunguje. Je to krásné, člověk jede tolik, kolik je na daném místě vhodné, kouká na provoz a cestu. Naučit se kvůli pražským radarům 50 a 80 podle otáčkoměru, a jinak je prostě přesný "digitální údaj" jak rychle jedu úplně k ničemu. Naopak "tempomatové" ježdění přesně povolenou rychlostí je prostě zlo které by se mělo vymítit. Pak někdo jede 88, zezadu někdo další, přesnější přijede 90 a přilepí se mu na prdel tam žije několik kilometrů, pak ho začne rychlostí 94,2 předjíždět (protože to je přesně tolerance radaru přece). Gr.
Uz mam dorifuto krešu.. Resp. zastavil jsem na krizovatce a zezadu do me vletel Passat, nedobrzdil...
Já chtěl jet dnes tímhle, ale neodemkl jsem zámek od zábradlí :D Koupím rozmrazovač, tak s nad zítra...
Reálná simulace výhledu z auta na včerejší cestě po D1 (lehce poprchalo). KURVA! Když vidíš zadní obrysové světla auta, které je asi tak 4km daleko, OPRAVDU nepotřebuješ zapnout mlhovky. Fakt ne. I když to na Nově říkají. A ten kdo mi bude tvrdit, že prší=snížená viditelnost=mlhovky (i v hustém provozu po tmě na dálnici) tomu přivážu hlavu ke kůlu podepřu víčka sirkou a budu mu do očí 3 hodiny pálit mlhovkou.
Roomster s HTP že jede překvapivě dobře? Dyť tam člověk nahází 5 rychlostí, řve to jako kráva a teprve ho přestanou ho předjíždět cyklisti! A když se snaží nabranou skoro rychlost uchovat tak, že do zatáčky trochu tolik nebrzdí, začnou nápravy podivných a různých rozchodů velmi efektivně vymýšlet způsoby jak poslat auto do příkopy některým z dostupných smyků. A u toho to při poměrně slušné jízdě žralo 12l/100.
Já strašně nutně potřebuji tohle: http://subaru-mb.webnode.cz/products/subaru-vivio-turbo/
Myslím, že Omega rozhodně může být klidně jedním z finalistů...
Já koupil mazdu 323F V6 za 10 tisíc a najel s ní více než 45 000 km, servisní náklady: ložisko 400 Kč, kotouče a desky: 1000 Kč chladič: 800 Kč + to žralo olej (ten jsem počítal do ceny paliva), ale aspoň se nemusel měnit...
-> tj veškeré náklady na servis byly nižší, než plná nádrž benzínu...
Jako uvažoval jsem nad nečím na hrkání po Praze, přicházela v úvahu nějaká malá motorka/babeta/skůtr (ale to nemám kde zaparkovat, do sklepa se mi těžkou herku tahat nechce) nebo elektrokolo/benzínokolo. Nakonec vyhrálo souboj benzínokolo. Nejvíc srandy za nejmíň peněz. Akorát bude třeba koupit nějaké širší pláště a odpruženou vidlici. Pražské kočičí hlavy, přejezdy kolejí a podobné srandy se mi snaží třesením rozbít tělo.
Spalovací motor s příslušenstvím váží 7 kg, kolo Kondom Supréma, (původně TVN TESCO VALUE kolo koupené na Aukru za 399) Kč váží 12 kg, dohromady celý vehikl váží do 20 kg, takže se pořád dá vynést po schodech ze sklepa a takové věci.
Má to 80ccm, výkonu tedy víc než dostatek... Startování mi přijde ok, prostě rozšlapat na 10-15kmh, za studena trochu sytiče a jedem... Dekompresní ventil netřeba. Je to nějaký čínský KITT ale kvalita bych řekl vcelku OK, s ohledem na cenu. Výfuk je úplně v pohodě, vejde se mezi šlapky a je fakt problém se o něj spálit... Stejně celý zbytek motoru je dost úzký takže ničemu nevadí.
Jako správný petrolhead vlastním kolo, které pohání spalovací motor. Maximální výkon taky cca. 2kW, maximální rychlost kvůli zpřevodování spíš do kopců cca. 50kmh. Spotřeba 1-2L / 100 km.
Pořizovací cena motoru a všeho okolo 3 600 Kč, tedy elektrokolo by se vrátilo cca po ujetí 25 000 km.
Přestože je to dvoutakt hulí to asi 10x míň než bych čekal. Dalo by se říct, že pokud je motor teplý, žádný kouř v není vidět. Nenávistné pohledy silničkářů oblečených v kondomu, které v Praze za zvuku nahněvaného jednoválce předjíždím jsou k nezaplacení.
Navíc po ujetí 60 km stačí pro pokračování otočit PETku s benzínem do nádrže a jede se dál.
Poslední komentáře
- Tosh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
A kolik by tak mělo žrát auto, které váží 2,3 tuny a má 300 koní? - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Tá spotreba je...hrozná. Dizajnovo to auto naozaj nestarne,... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
To vymýšlím i tak a to poháry žádný nejsou:D - high_fish, Tato auta zrají jako víno: Modely...
W209 je CLK, ne SLK... - mazany_lisak, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Civic ufo se vyrábělo v Anglii a bylo primárně pro evropský... - Raspby, u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Tak 5 za závod se vším všudy to je sranda :) Ale když se člověku... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Díky, bylo to hlavně poprvé po sedmi letech co jsem si měl... - Frankie, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Je tolik fakt krásných a zajímavých aut, který by stálo... - Raspby, u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Gratulace k zážitku...je to návykové co? :) Já si amatérské... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Ja mam leckdy spis pocit, ze design zustava stale rozporuplny,... - Opelfahrt, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Povedený design a zvlášť tenhle vzor litých kol je prostě... - krab, Tato auta zrají jako víno: Modely...
S tím výběrem docela souhlasím, navíc u toho BMW bych spíš... - Luban, Tato auta zrají jako víno: Modely...
👍nadčasový bourák👌 - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Úplný souhlas. Do dneška to působí jak přízrak, naprosto... - Riccardo Martora, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lancia Delta třetí generace. Z vlastní zkušenosti můžu...
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
23 komentářů