načítám data...

A nehodilo by se mi spíš jedno auto jen na okruh?

Nedávný vytrvalostní závod pleček mi přecejen trochu nedá spát. Nejenom, že bych chtěl víc, ale uvažuju, jestli by se mi nehodilo mít jedno auto speciálně určené k tomu, aby dostávalo bídu na okruhu.

zobrazit celou galeriiBazarový snílek: A nehodilo by se mi spíš jedno auto jen na okruh?

Na report toho, jak se nám dařilo na šestihodinovém vytrvalostním závodě 6 heures sur le Most (čti: 6 hodin pod Mostem), si ještě budete muset chvíli počkat. Zatím vám ale můžu povědět, jaký je následek. Chci víc. Víc času na okruhu, víc závodění a ideálně méně obav, že moje auto je kromě okruhového zároveň i prostředkem každodenní přepravy a v koutku mysli stále mít obavu, že když to teď odpravím, budu do práce následující měsíce jezdit autobusem nebo italským jednostopým vozidlem.

…venku je zima…

Přivedlo mě to na myšlenku: Což takhle postavit si relativně levné auto, které bude určené jen a pouze na okruhové radosti? Člověk může slevit z komfortu a ubrat kompromisních řešení a nebude se o to tolik bát. A když už se to rozbije, tak to bylo levné…

Aby to nebylo tak jednoduché, i tady bych si dal několik podmínek. Musí to být schopné dojet po ose. Komu by se chtělo dělat si papíry na plato a pak si ho půjčovat, a ještě mít tažné vozidlo, že? Protože musí dojet po ose, musí alespoň na první pohled vypadat, že je legální s ním jezdit po pozemních komunikacích. A to je vše.

Co bych si tedy mohl postavit?

Nápad první: Svézt se na vlně nostalgie.

Primera nám byla dobrým ořem, proč se jí tedy nedržet a nenajít si tu svou? Na bazoši se jich válí několik a není problém najít kousek s motorem SR20DE. Jak se již v praxi ukázalo, je to skvělé auto na okruh, které vydrží veškerou bídu, kterou mu dáte. Podvozek je skvělý, výkon dostačující a kdyby vám to nestačilo, tak je tu mnoho možností, jak motoru trochu přidat. Turbokit? Není problém. Nebo vám turbo nevoní? Pak je tu možnost swapu na SR20VE a ejhle, dvěstěkoní. A pak je tu samozřejmě možnost nedělat nic z toho a nechat to levné.

Pro Primeru existuje i docela slušná nabídka dílů, takže bez problémů seženete coilovery, stabilizátory a cokoli dalšího, po čem vaše okruhářské srdíčko zrovna bude pást. A když se tak zasním, vidím to moc hezky. Odlehčený automobil, interiér v rámci možností zredukován na nutné minimum, výfuk, brzdy a můžeme se radovat z pohybu na čerstvém vzduchu. S postupem času a chuti „investovat“ (čti: vyhodit peníze oknem) by se pak dalo postupovat dále. Udělat silentbloky, případně koupit nějaký ten podvozek. A když už by byl zbytek auta až moc rychlý a motor ne, byl by čas zaměřit se na něj. Slyším zvony? Ah, já se zapomněl. No nic, popojedem!

Nápad druhý: Bez zadokolky ani ránu

Ano, i mě realita každodenního ježdění se zadokolkou zničila tak, že auto, které hrabe a zatáčí tou samou nápravou nemůže bejt ono. Teda, trochu přeháním, ale v myšlenkách se stejně vracím k tomu, jestli by nebylo na čase nechat jednu Miatu jako daily-driver a koupit druhou, u které bych nechal průchod fantazii a všem nemožným úpravám, co bych na Potvoře neudělal, protože mám sám sebe rád. Jenže, má to svoje úskalí. Zaprvé, já už další fakt nechci. A zadruhé, i levné Miaty už tak trochu docházejí. Je to pech, levné zadokolky jsou něco, čeho není nikdy dost. Co by se dalo koupit místo toho? Jasně, máme tady různě shnilé E36, které na tom budou pravděpodobně hůře než nějaká ta levná Miata. Tudy cesta nevede.

Nebyl bych to já, kdyby neměl zvrhlý nápad. E46 Compact. Se čtyřválcem. Je to trochu novější, dost hnusný na to, aby to nikdo nechtěl, ale přitom to jezdí vážně hezky. A je to BMW, takže na to seženeme zase skoro všechno. Compact sice bude těžší než Miata, ale to nějak tak venkoncem může bejt jedno. Mírná nevýhoda bude, že všechny ty tunerské díly budou asi kapánek dražší, než na naši oblíbenou petrolheadskou Felicii (čti: Mazdu MX-5). Na druhou stranu, obyčejné díly budou docela cajk i když to rozbijete. Na jeden pojízdný je totiž na bazoši přibližně pět na díly. A to se vyplatí!

Možná si to ale představuju jako Hurvínek válku (což o to… možná… spíš určitě) a Compact je na to úplně blbej. Raději se zase poposuneme.

Nápad třetí a poslední: Zkusit něco nového

Čas od času se mi stane, že při brouzdání po inzerci moje oči skončí u nápisů Subaru. Je to prosté. Zadokolku už jsem měl. Předokolku už jsem taky měl. Ale čtyřkolku… Vážně bych jednu chtěl vlastně jenom proto, abych si celý ten pohon osahal trochu více zblízka. A taková stará Impreza s atmosférickým dvoulitrem je něco, co bych si domů klidně pustil, ačkoli je velmi dobře možné, že bych si pak nadával do idiotů. To se prostě stává.

Zatím mi to ale připadá jako skvělej nápad. Když se člověk smíří s kombíkem, pak s trochou štěstí najde takovou i za dvacet. A když trochu přitlačí, tak by se snad i sedan mohl najít. S touhle motorizací, co jsem si tak četl po internetech, by to mělo být vcelku nenáročné a nezáludné auto, se kterým by zejména v zimních měsících měla být spousta srandy. Takže pro moje účely skoro ideální, že? Navíc Imprezy jsou stejně jako MX-5 takové skládačky, kdy je spousta věcí kompatibilních napříč roky, takže by se s trochou štěstí a snahy dalo časem z auta mdlého výkonu postavit docela slušnou okruhovku…

Všechno mi to připadá jako velmi dobrý nápad, ale možná to ještě raději nechám chvíli uležet. V hlavě mám totiž jiný směr, jakým bych chtěl vlastnění dalšího automobilu směřovat. V mezičase mi ale můžete dobře poradit v komentářích, či se podělit s vlastními zkušenostmi, či nápady, jaké okruhovky a jestli vůbec mají smysl. Je to vaše!

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Jakub Pospíšil
21. prosince 2020, 08:14
0

Poradil bych ti Mazdu 323, ta se osvědčila, ale ony už došly.

reagovat
Vr
Vrták
21. prosince 2020, 09:05
0

Já pořád přemýšlím nad koupí dalšího Forestra tentokrát s turbem, technika je z 90% (podvozek, pohon, motor, brzdy...) stejná jako u imprezy. ale ceny za XT jsou poloviční než za jakoukoliv imprezu s turbem...

reagovat
Ju
Junior
21. prosince 2020, 09:17
1

Offtopic historka
Jak mluvíš o tý Impreze, tak se mi vybavil jeden příběh tady známého, co měl STI, něco jako rok 2005, od nova. Prvně jako svoje hlavní auto, pak na pocuky kolem baráku a víkend, pak se na tom rozježďoval (a 2x to zbořil) jeho syn a teď je z toho full vyrámovaná svině na průlety po polních cestách v tempu, který by normální člověk neprovozoval ani v Raptoru, protože by mu to bylo líto.
To je ta pravá nostalgie :-)

reagovat
beastar
21. prosince 2020, 11:14
1

Ja nevim jak stara reza, ale Raptor na hodne spatny ceste v kilu je porad docela nuda. A moc neverim, ze vyramovana Impreza by ho v jizde po nezpevnene ceste v cemkoliv prekonala:) Historka pekna.

Ju
Junior
21. prosince 2020, 15:45
0

Já taky neříkám, že by to nedal líp, ale že když za to dáš 2,5, tak se k tomu většinou chováš líp než k 15 let starý hujde. Což dost limituje i tu zábavu.

beastar
21. prosince 2020, 15:58
1

Jo to je pravda. Dat za to 2,5 je treba pro me docela nepredstavitelny vzhledem k vyuziti.

Ju
Junior
21. prosince 2020, 22:46
1

Pro mě taky :)
Táta si to (F150 Raptor) na dovolený v US of A vyzkoušel přes nějakou P2P půjčovnu, bo to chtěl reálně kupovat, a dost to ochladilo jeho nadšení. "Bych na otočku do Blavy jel radši Superbem ty vole"
Mi se tyhle velký pickupy hrozně líbí. By bylo auto, kterých bych uměl mít rád. I potom, co vyjde novej model... Ale nemám s tím moc co dělat. V kontextu běžnýho ježdění je to pro mě naprd, na dálniční přelety není moc "míň vhodných aut". A na těch pár dní, kdy to potřebuješ, no to si můžu vzít dodávku a za těch 1,5 bez daně nebo kolik nějakej slušnej fullsize vyjde, dát radši do něčeho normálního.
Přitom já bych tak chtěl :D Na AF.cz chodí chlap, co tahá auta a nějakou těžkou techniku a má F-150. S aftermarket kompresorem. Moc gut :)
Ikdyž, poslední dobou se občas přistihnu, že to po dálnici nemám už potřebu pořád hrotit 200+ a radši si jedu svých 140 na tempomat a poslouchám audio knížky. Začínám fotrovatět... Čas na SUV se asi blíží...

Augi
21. prosince 2020, 10:03
6

Nemá ten dvoulitr od Subaru 92 kW? Navíc něco "sežere" čtyřkolka, takže to aby sis vzal do Mostu knížku, aby ses na rovinkách nenudil :)

reagovat
František Čáslavský
21. prosince 2020, 10:25
-1

nebo snad 85 kW :D Nevim. Ale zvládli to s tou 1.6 nebo 1.8 kroužit v mostě celej den a nudou neumřeli. A tunit se to dá dycinky :D

[email protected]
21. prosince 2020, 21:43
0

86kw ročníky do 00 a potom 92kw myslím :-) rok 06 měl myslím 115 :-)

Fsechno to ale děsně rezne, jako vše japonské :-)

Kombíkx mají navíc redukci, ta může být na malém okruhu ku prospěchu :-)

krab
21. prosince 2020, 10:34
0

Gratulace klukům a klobouk dolů, že Primera a ostatní "plečky" vydržely kroužit takhle dlouho. To je úžasný samo o sobě. Kamarádi teď chystají něco podobnýho, jen závod nebude striktně ohraničený nákupem za 25 tisíc, takže zkusí jet s E36 325i. Tu jsem si půjčil na podzim, obkroužil jedno odpoledne pár veselých pomalých kol v nečisté stopě na deštivé Sosnové a bylo to suprový. Na to hraní si na závody jsou E36 s 2.5 litrem skvělý stroje, zrovna jako upravený Miaty. Otázka je, co je pak opravdu to "levný" hraní si na závody a co už moc drahý. Mě přijde jak to sleduju a kamarádím různě s lidmi co se o to amatérský závodění pokoušejí, že laciný to vlastně není nikdy. S tím se člověk musí smířit. Připravit si tu E36 na sezonu MX5 cupu nebo podobnýho podniku , případně Miatu aby byla konkurenceschopná , tak to je stejně nakonec kolem 2 kil. Když se poctivě všechno započítá. Možná i víc.

Pro to amatérský závodění mě ale stejně nejvíc fascinuje Caterham Roadsport 1.6 , to jsou sice už dražší stroje, ale zas na to co vydrží, jakým způsobem se s tím dá naučit jezdit a jakým jiným autům dovedou rychlostí konkurovat, tak jsou vlastně naopak levné. Ale to už se zas pohybujem v cenách silně mimo úvahy tohoto článku... Jo, motorsport, ten lacinej prostě nebyl nikdy.

reagovat
beastar
21. prosince 2020, 11:33
0

Nejlepsi amateri:D Jinak rezu, s4, evo ideal. Levny to nebude nikdy ani s feldou ci fabii..
-
Komentář upraven 21. 12. 2020, 11:34:29

reagovat
Vojta Nekvapil
21. prosince 2020, 13:27
0

E46 compact jsem si zkusil v Mýtě. Oproti E36 compact výrazně klidnější podvozek. S tlumiči, silentbloky a odklony marnej nebude. V rámci pohybu po ose asi nej řešení. Rezu jsem zkoušel taky ale tam budou velke ztraty v pohonu a na okruhu 4x4 moc nevyužiješ. Pak tu jsou různé hot hatche. Třeba SR20 Micra, Colty, Protony (1,8 gti jsem nedávno viděl za levno). Mě dělá radost FTO. Původně to měl být jen dárce motoru a převodovky ale líbilo se mi jak se chová a tak se udržuje při životě. Jen dostupnost dílů je tragická, papírově to je komplikované atd.

reagovat
jendaaa
21. prosince 2020, 13:35
1

Závodění není levný, i když počáteční investice, řekněme na prvních pár závodů, se může zdát malá. Pokud jedeš divizi nějakých jakobysériáků. Jenže není sériák jako sériák, někteří šikovnější tam prostě nenápadně nějaký koně navíc dostanou. Navíc máš víc levý ruce. Tak začneš pomalu taky sypat. Nakonec to auto nebude road-legal, tak už to po ose nepůjde. A když už, tak už, a šup tam klec, skořepiny, pásy, nádrž, překopat eletriku.. Pak to chce nějaký zázemí na závodiště. Přístřešek, nářadí, zvedáky, plachty..... :D
Je hodně těžké, se udržet dole. Každý chce být konkurence schopný :)

reagovat
Zkywalker
21. prosince 2020, 13:37
2


Jo tak přesně před rokem jsem řešil stejný dilema, až jsme s kámošem přesně k tomuto účelu koupili e46 316i v sedanu. Oba jsme studenti a chtěli jsme nějakou total lowcost káru na ''ničení'' na okruhu, ale furt na značkách, aby se dalo dojet po ose. Výběr byl vlastně relativně jednoduchý, jediná kriteria byla: aspoň trochu schopný, zadokolka a hlavně levný voe. I přesto, že já ani kolega jsme vlastně žádné sympatie k BMW nikdy neměli, můžu s klidem v duši říct, že to za ty peníze byla nejlepší volba. V den koupě to mělo den starou technickou, bílá folie a černý kola a nemělo to SPZ...ale to je zas trochu jinej příběh. Hned po tom, co jsme ten ‚‘zázrak‘‘ přivezli, proběhla spousta odlehčení, postupem času se přidala sedačka, pásy, stabíky a zase odlehčení (s plnou nádrží to má 1200kg rovných), rozložení hmotnosti + pár další drobností. Co se z auta vyházelo, tak se prodalo, aby bylo na benál :D. Čtyřválcová jednadevítka M43b19 sice neoplývá výkonem ani krouťákem, ale je to naprosto blbuvzdornej kus dvouventilový techniky. Po 9 trackdayích (auto fakt nešetříme) a občasném okreskovém svezení přesně 0! závad. Za celou sezonu jsme do toho dohromady se všim (jo jakože i s benzínem a trackdayema) nacpali asi 50K, a to je za tu kupu zábavy a novejch zkušeností si myslim úplně bezkonkurenční. Hlavní výhody volby tohohle auta jsou teda v tom, že to vlastně není úplně pomalý (VM s vlásenkama pod 1:02), je to levný a není to hnusný (narozdíl od compacta). Takže vřele doporučuju ????.

reagovat
Ev
Evlo
21. prosince 2020, 13:50
0

Nebo si kup motokaru

reagovat
Vojta Nekvapil
21. prosince 2020, 14:24
4

reagovat
beastar
21. prosince 2020, 15:57
2

Bububu. Pekny...

BigBang
26. prosince 2020, 12:33
0

Jako hezká pohádka, ale reálná jen na ostrovech, vzhledem k cenám jejich ojetin...

beastar
26. prosince 2020, 13:05
0

No jo souhlasim. Stejne to neni uplne cheap.

Riccardo Martora
21. prosince 2020, 14:57
-1

Tak co jiného, než Cuore sportivo žejo :) Pamatuju si pár let zpět, že nějaký šampionát amatérů ma okruzích v ČR vyhrál borec v černé vykuchané Alfě 166 s bussem. Anebo taky zkusit nějakou 156 a vypucovat si ju :)
Chtěl jsem ještě hodit tajný tip, Lanciu Kappu s motorem 2.0 16V turbo (stejný jak v Deltě HF) za dvacku, ale už inzerát zmizel :(

reagovat
Sa
Sato
21. prosince 2020, 15:18
2

Na YT boli nejake onboardy borca s 156kou so swapnutym 3.0 + patricne odlahcena ak sa dobre pamatam, nahanal sa tam z kadecim o dost drahsim. 156ka je dost lahka kasna, ked sa vyhadzu sedacky, klima a ine blbosti tak tam vela hmotnosti neostane, 3.0 24v ma slusny vykon, swap namiesto 2.5 by mal byt easy. Dneska to uz asi nema zmysel GTcko 3.2 sa da najst za lacno, predpokladam, ze to robil v dobe ked stali este o dost viac.

Vojta
21. prosince 2020, 15:36
0

Alfy jezdily i teď v Mostě, ale tím, že jsou hoši nedůslední a připravovali to většinou strašně na rychlo, odnesla to spolehlivost. U jedné rozvoďák, druhá byla těsně před závodem čipnutá a tak jezdila furt v nouzi a třetí se rozhodla ztratit brzdový třmen, protože pravděpodobně chybně vyrobené/naprojektované redukce. Ale ano, prostor tam je. Sami jsme Mýto jezdili se 166kou a mít na tom rozumný gumy, pružiny nezkracovaný flexou, zadní nápravu bez vůlí a hlavně seštelovanou geometrii tak, aby obě přední kola mířily správným směrem, asi by to ani nebylo tak hrozný. Ale aspoň jsem před závodem stihl udělat rozvody a měli jsme prakticky sériové auto bez úprav, tak bylo spolehlivé. Předtím jsme jezdili s Microu SR20DE a ta sice zajela jedno rychlé kolo, ale pak se hodinu opravovala...
Každopádně otázka, jestli dává smysl něco takového jezdit. Já sám jsem rád, když si na okruhu vydržím těch deset minut a pak mám dost. Krouhat to tam šest hodin, byť na střídačku s ostatními z týmu... to bych asi stejně spíš nechtěl.

Vojta Nekvapil
21. prosince 2020, 20:18
-1

Alfu chce málokdo udržovat při životě na silnici, natož na okruhu. :D

Vojta
21. prosince 2020, 20:33
-1

A proto byla výrazně spolehlivější než Nissan :D

beastar
22. prosince 2020, 11:29
-1

Alfu na okruh. Kdyz do toho nasypes nesmysl, tak se i svezes. Jednou. Nebo to udelas tak, ze uz to vlastne ani Alfa nebude. Uz u toho popisu 166. Kdybychom nemeli to a tamto, tak bychom... ;D

Vojta
22. prosince 2020, 11:41
0

Si musíš uvědomit, že rozpočet plechcupu je 15kkč. Takže auto jsme získali zadarmo a už jen udělat na tom rozvody a základní servis, brzdy, pneumatiky... za ty prachy nic smysluplného nepostavíš, pokud se chceš držet pravidel a nechceš to dělat způsoby, které tady byly hojně kritizovány. Navíc 166 byla na okruhu spolehlivá a za celý den s ní nebyl problém, což se o Micře říct nedalo. A když došlo na měřená kola, byla rychlejší než Micra, která sice v tréninkových kolech dosahovala o trochu lepších časů, ale měřených kol se nedožila. V daném rozpočtu zkrátka řešíš kompromisy.
Ten Most má výhodu v tom, že rozpočet na auto je 25kkč a k tomu ještě do servisu a vylepšení můžeš nacpat kolik chceš. Máš pak o dost volnější ruku a nemusíš se rozhodovat, jestli za ty prachy radši uděláš rozvody a vyměníš olej, koupíš dobré pneumatiky a nebo uděláš geometrii...

beastar
22. prosince 2020, 11:52
0

Jo to urcite. Kazdy mame nejaky zkusenosti. Ja s tim low budgetem zase tolik ne. Ano v zasade plati ze slusny zavodni auto jde postavit z lecceho. Vcetne treba 156, 166 je zbytecne velka. I kdyz to je taky relativni. Jen teda jedna vec je jista, ze kompromis funguje malokdy. Dojet na okruh po vlastni ose je nakonec dost problem. I pokud si jen hobík jak pise rad Krab.
-
Komentář upraven 22. 12. 2020, 12:14:34

Vojta
22. prosince 2020, 13:16
0

166 je zbytečně velká, ale zase má výhodu té větší robustnosti a ve výsledku ne o moc vyšší hmotnosti. Holt ale auto zadarmo bylo proto, že to byl vyřazený taxík z Francie s 410tkm, který pak někdo po bouračce tady u nás opravil a dojezdil do neprodejného stavu a na rozprodej na díly neměl kapacitu a čas. Důvod pro ni byl u nás ten, že pokud takhle stavíš něco hodně lowcost, tak bys měl vycházet z aut, které znáš a případně na ně máš i spoustu věcí, které se ti válí všude okolo. K tomu ještě to bylo dost na rychlo, protože nám vlastě Micra došla tak nějak neplánovaně před koncem své plánované životnosti. Nebýt Covidu, pokračovali bychom asi tuto sezónu dál a věřím, že bychom to vylepšili do stavu, kdy by to dopadlo i na to první místo, to auto na to mělo. Jenže... prostě nemůžeš dělat všechno, místa není neomezeně a musela ustoupit jiným, zajímavějším projektům.

bu
buteo
21. prosince 2020, 23:27
1

Tak na ten report ze šestihodinovky už se těším, dozvěděl jsem se o tom s křížkem po funuse.
K tvým úvahám, Franto:
Já jsem si tím procesem od daily až k tahání na podvalu na trackdays s Miatou prošel. První krok byl od série ke hračce na okresky a MX Cup, daily konec.. Takže swap na větší motor plus 6q plus LSD, k tomu lepší brzdy, gumy, rollbar. Konec daily, chvilku to takhle fungovalo (trackdays a okresky). Jenže soutěživost si brzo vynutila tvrdý okruhový podvozek, semislicky, sedačku, odlehčování, ..., takže okresky konec, po ose se drkotat na trackday, nic tam nepolámat a zase po ose domů. K tomu opruz s STK, platit povinný ručení. (Mezitím samozřejmě ve vozovém parku přistála jako "výletní" jiná Miata.) Takže v poslední fázi značky do depozitu, podval a tažný soumar k tomu. Konečně jsem se na trackdays nebo na Touristenfahrten nemusel bát, že se něco podělá nebo nepovede a bude problém dostat se domů. Takže za mě, jestli to s tím rekreačním sportováním myslíš aspoň trochu vážně, by se ti asi jedno auto jen na okruh spíš hodilo. Teď ale jaký, že?
Já bych v dané situaci šel asi do Compacta, klidně i E 36. Když se neomezíš jen na český rybníček a poohlídneš se v Německu, dá se vybrat za rozumný peníz i vhodná motorizace, dokonce jsou v nabídce občas už i předpřipravené "tracktools". Oproti Miatě asi daleko větší potenciál pro úpravy, samozřejmě v závislosti na finančních možnostech. Letos s náma jezdil na MX5 Cupu jeden kluk s pěkně udělaným Compactem se swapnutým velkým motorem, podvozkem, na slickách a jezdilo mu to moc hezky. Nebo ta 325, co s ní jezdil Krab v Sosně, se mi taky líbila .... Za mně takové optimum pro trackdays-zábavu.
Ale samozřejmě, motoristické sportování i na této základní úrovni nějaké peníze stojí, to se nic nedá dělat.
Co mě osobně dost štve, je malá nabídka možností svézt se na okruhu takto amatérsky v české/moravské kotlině, když už si jeden nějakou tu hračku pořídí. Bohužel nejsme ve Spojeném království. O Brně lépe pomlčet, v Mostě je to lepší, ale my Moraváci (i ty Františku) to tam máme fakt daleko. Z Moravy se dá snad ještě uvažovat o Slovakiaringu, Severomoraváci a Slezané by snad mohli něco vědět o polském Silesiaringu. Tím máme opravdové okruhy vyčerpané a zbývají nám už jen miniokruhy: Sosna, Písek, Mýto. Dostat se tam není jednoduché, protože zájemců je stále více: např. místa pro všechny podniky příštího ročníku MX5 Cupu byla nedávno vyprodána během několika dnů, pokud vím. A na Ring se většina z nás z různých důvodů může reálně podívat tak jednou za sezónu.
Takže mi přijde, že skoro větší problém než s čím jezdit je: KDE jezdit ?

reagovat
BubaaCZek
22. prosince 2020, 12:38
0

Tady je jeste jedno misto volne:
https://www.4hoursmost.cz/

Bulldog
22. prosince 2020, 20:52
0

Cau kluci.
Pokud by nekdo shanel cloveka do skupiny, tak bych si to zajel. Auto na to nemam, zkusenosti jen par z Myta. Amater :)

PB
22. prosince 2020, 05:31
0

A co Legacy? Je sice trosku vetsi, ale da se sehnat s 2,5, ctyrkola je ta sama...

reagovat
BubaaCZek
22. prosince 2020, 12:50
1

Dedikovany tracktool je lepe z nekolika duvodu:
1) Vysoka pravdepodobnost, ze se neco rozbije a potrebujes to dostat domu - klid v dusi, kdyz to provezes na podvalu.
2) Chytit te s tim na ceste policajti jdes dom pesky.
3) Pokud by se po ceste tam stala jakokoli nehoda, tak se to pekelne prodrazi a muzes mit mega prusvih.
4) V tracktoolu se muzes svobodne vrtat bez obav z bodu 2 a 3.
5) Az to odrovnas, tak se nic moc nedeje a po vikendu zijes normalne dal.

Nevyhody:
1) Leze to do penez. V tomhle rezimu ty veci proste nevydrzi. Mi ten FIRE ted odesel po presne 7hodinach a 40 minutach cisteho ostreho rezimu od generalky. Na stole uz je pripravena nahrada, ktera urcite nevydrzi vic, ale zato bude o 40% vykonnejsi.
2) Leze to do penez. Pokud nemas kde sehnat podval a mulu zadara.
3) Je to navykove, repeat bod 1 a 2 :)
-
Komentář upraven 22. 12. 2020, 12:51:00

reagovat
Fižid
22. prosince 2020, 14:00
0

Trochu prasárna, ale stejně je to prý obouchané a na německých dokladech... :D
https://www.tipcars.com/fiat-coupe/kupe/benzin/fiat-coupe-2-0-16v-servisni-knizka-12423569.html

reagovat
Megaschiza
22. prosince 2020, 14:21
0

narvi do imprezy h6 a nemas co resit

reagovat
H_F
26. prosince 2020, 02:22
0

to neni moc chytry napad montovat delsi a tezsi (a ne nejak extra vykonny) motor u auta s koncepci, kde motor sedi celou vahou pred napravou

Vojta Nekvapil
25. prosince 2020, 20:27
0

Jestli tak čtu dobře, tak Frantíkovi přebejvá minimálně půlka Miaty. Co postavit tohle? To by možná šlo tahat i na normálním vozíku. https://tipo184.com

reagovat
BigBang
26. prosince 2020, 12:32
0

Jako hezký, ale v něčem takovým nechceš jít jezdit na okruh a jezdit na limitu. Už jen pro ten chybějící rám nad hlavou...

Vojta Nekvapil
26. prosince 2020, 12:49
0

No ram čelního okna v Miate výdrží kulové a hodně ochranných rámu je vzhledem ke způsobu upevnění jen pro ozdobu. Takže zase tak kriticky to nevidím. A pořád to má jen výkon Miaty.

BigBang
26. prosince 2020, 13:06
0

Ale taky diagonální pneumatiky o kontaktní ploše možná 1/3 origo pneu :D



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Toyota Celica Sti 1993
Toyota Celica Sti

1993 rok výroby
105 koní výkon
1 587 ccm objem

Oldsmobile Cutlass Cruiser SL 1989 1989
Oldsmobile Cutlass Cruiser SL 1989

1989 rok výroby
147 koní výkon
3 340 ccm objem

Mazda MX-5  2005
Mazda MX-5

2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem

Chevrolet Express 5.3V8, 4x4, Flexfuel, 5 míst 2010
Chevrolet Express 5.3V8, 4x4, Flexfuel, 5 míst

2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem

Subaru Outback 3.0R H6 MY2004 2004
Subaru Outback 3.0R H6 MY2004

2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem