Sklenk@
Jméno | Jakub Sklar |
---|---|
Bydliště | Praha |
Registrace | před 8.0 rok. |
Poslední aktivita | před 3.0 rok. |
Příspěvků ve fóru | 10 |
Komentářů u článků | 51 |
Pozitivních komentářů u článků | 7 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
86kw ročníky do 00 a potom 92kw myslím :-) rok 06 měl myslím 115 :-)
Fsechno to ale děsně rezne, jako vše japonské :-)
Kombíkx mají navíc redukci, ta může být na malém okruhu ku prospěchu :-)
Co si pamatuji, tak zrovna o Accordu v naftě jsem nedávno viděl na YouTube video od Topspeed.sk / nebo přímo od garáž.sk ??? / kde varovali před obrovskou rizikovostí a servisních nákladech ojetých naftovými accordů
A co koupit 2 renaulty thalie... když nepojede jeden, pojede snad druhý :D
Investice i s práci za 15-20k (rozvody/jiný motor) u auta s cenou 50 je bohužel už moc.
Kdyby sis chtěl přihodit motor nebo pro někoho na projekt :-) cena se dá domluvit. https://auto.bazos.cz/inzerat/89200119/BMW-e36-318iS-coupe-samosvor.php
O vikendu mi zdechne milovaný iSo e36 se špérou (rozvody)... a vy na me hned takhlen. Compakt peknej obcas nekde clovek na razí i na svor na prodej. Jenze když clovek tusi moznost sluzebaku a zrovna finance vycákal na nákup první motorky, racionalně se asi rozhodne koupit Renault Twingo :-(
pokud tě podjede, děláš něco špatně :D ... nevím, prostě z těch videí vidím takovou tu náturu když nevím co, tak plnej a vzhledem k tomu, že amatérský závodníci a autaři jsou dvě velmi blízké komunity, nemám v nákup z PL důvěru.. Zkušenosti mám ale nulový, přiznávám
nemůžu si pomoct, ale když na YT sleduju videa z polských amatérských závodů (hlavně rally) ale i ze silnic, představa nákupu auta z téhle země mě děsí...
Autíčkář není první web/server/testovač co nadšeně chválí... Vážně na tom autě asi něco bude :)
tazatel hned v otázce 4x4 vyloučil... JInak po impreze jsem sám nedávno koukal a musím říct, že trh je sakra vybydlenej... Navíc jdou ceny pěkně nahoru + kovomorka, hlavně v zadních podbězích, kam se často a ráda vrací..
Už se těším na postřehy a zkušenosti ... Dokonce jsem na pár kousků na Mobile koukal.. Akorát na daily to bude asi neskutečně tvrdý a overkill
Miata ND je nádherná, nemluvě o RF... akorát nemám kam dat psa a holku zároveň :-( ...
Nemá cenu řešit US TOP Gear, když se vrátila originální série a její facelift pouze s trojicí moderátorů je naprosto dokonalý.
A co ten malý prcek co měl mít 136hp a FR koncepci? :(
No, protože seš pirát, hulvát a okolí destabilizující anarchista...
Podle mě myslí Garaz.tv ... Nemluvil bych ale o konkurenci, ani jedna "organizace" to nedělá z účelem zisku... A už určitě nesouhlasím s tím, že je Mýto o ničem :)
Nebyla by možná alternativa polygon bezpečný jízdy v Mostě (případně jinde)? Viděl jsem ho v pár auto recenzí, kdy tam jezdili a moc se mi to líbilo.
Obhajoba řidičů není nic jiného než Řešenípokut co za sebou "zametlo" stopy vytvořením nového s.r.óčka.. Měl jsem a děkuji nechci.. To že neobhájí 100 % případů je jasné, ale komunikace, respektive nekomunikace celého jejich cirkusu, kdy na zákazníka kašlou je věc jiná... Za celé 2 roky jsem měl jeden přestupek. Obligátní jízdu po dálnici bez známky... Výsledek? 4000 pokuta, 1000 správní řízení a cca 5 500 za službu úplně na prd... Slibované odškodné za (ne)obhajobu samozřejmě nikde, jen výmluvy, že hledají další možnosti (po 2 letech už by je mohli najít) + tvrzení, že případ předali advokátovi, který má žalovat generální ministerstvo celní správoplatnosti... Co na tom, že jejich vlastní právník mi potvrdil že žádný případ nepřevzal, prý stále hledají možnosti.... Takež za mě hnus velebnosti a jsem zvědavý co o článku napíší ostatní... P.S. postupováno přesně dle jejich návodu
Mám to stejně.. Každý týdne stáhnu novou epizodu a po jejím shlédnutí si říkám: Proč bych si měl stáhnout další? Popravdě mě už moc nebavily ani poslední 2 série TG s originálním obsazením... Kde byla mrštnost a vkus, je poslední dobou všeho tak nějak moc... Díly ale stahuju dál... Proč? Nevím, možná prokrastinace a nebo proto, že je to furt 1000 000x lepší než Autosalon na Primě...
Na jednu stranu chápu nevypínatelný ESP, pokud auto nemá svor.... Na druhou stranu nechápu, proč QV ho vypínatelný má, když svor nemá :)...
Anglii můžeme skutečně závidět.. Je to ale způsobený hlavně počtem letišť, který u nich za války vznikly.
Loni v létě jsem si přesně říkal, udělám dobrý skutek a půjčím auto (svojí E36 iSo) v Hradci na CzechRingu Greenymu, který během dne utrousil, že má třícu... Vlastně jsem ho vůbec neznal, touha po webové slávě byla ale větší... Nebudu říkat, že jsem se vnitřně nebál, nikomu (ani ničemu) se ale nic nestalo, takže vlastně všechno super... JENOM TA WEBOVÁ SLÁVA SE JEŠTĚ NEDOSTAVILA :(...
GT3 RS je má taky a pár jich tu jezdí.. Nebál bych se toho, že si automobilka nedokáže vyjednat vyjímku. Kor když je to tak "ze série" :).
znám to, mojí 36 taky nikdo nefotí :D
Vidíš a já měl mylně za to, že seřizování se dělá častěji cca 30k km
Bohužel, co jsem slyšel, tak H6 se s LPG moc nemusí. Už jen kvůli tomu, že se při seřizování musí vyvalit motor ven to není ideální... V rodině jsme měli 2,5 170hp s LPG. Kombinace častá a doporučovaná... Bohužel se to nějak nekamarádilo a věčně hlásilo chyby na lambdě / katu :(... Nakonec šel z domu
Má někdo zkušenosti s trvanlivostí alcantary? Pamatuju si, jak jsem měl v prvním autě "alcantarovej" lowcost odsazenej volant a po dvou letech z ní moc nezbylo...
Já se obávám, že to auto rozhodně není ve stavu aby se do něj vyplatily jiný investice než na doladění dobře fungujícího celku a jeho provozování... Co se týče M3, jsi si tou cenou jistej? 180k mi přijde sakra malej rozpočet i na sakra velkej šrot.
Ve chvíli kdy jsem viděl ND RF "targokupé" sednul jsem si na zadek a řekl to musím mít... Co na tom, že nevím kde pojede pes pokud se mnou v autě pojede něco nechlupáteho dvounohého... Že nevím kam dám kola co poběží na trackday.... Musím jí mít... Jen nebýt ten chudý študák :-(
Kupodivu, aspoň co jsem koukal, tak snad i na nějakýho Bandita bych (omezením) dosáhnul... Jen předpokládám, že budu jezdit už tak za 6-7 což není oproti autu za 9 moc rozdíl...
Podobný vlákna jsem četl a před rokem i založil, bohužel to vždy skončí odpovědí - i když nechceš skůtr, kup si skůtr... A nebo kup si GS500 co je hnusná a malá, ale furt větší než konkurence.. Zároveň je ale stará jak můj baworák...
Jestli se vám můžu přidat do vlákna chlapi...Rád bych si v budoucnu pořídil svojí první motorku. Papíry mám na A2 tj. max 35kW (seškrceno z max 70). Bydlím na sídlišti, pracuju v centru Prahy, školu kam pravidelně jezdím na jejím druhým konci. Chci se důstojně, individuálně, ekonomicky dopravovat po městě i kolem něj, včetně městskýho okruhu (stabilní rychlost aspoň 100km/h). Rozhodně ale nechci skůtr. Říkám si, že by mi mohla stačit i nějaká 250ccm (kategorie naháčů), nebude mi ale malá? Mám 180cm/90kg...
Super článek... Frází: "... okresní přebor v šachu..." mi trochu navlhly trenky :-D...
Mám ve svým okolí 2 podobný případy:
1) Kamarád koupil za 80k E36 325i LSD v cabriu... Má v plánu do toho vrazit až 100k s tím, že z toho prý bude libovka a za 3-4 roky se potom prý lidi utlučou... Ač se snažím sebe víc, nevěří mi, že lepší bude se na to vysrat, zprovoznit to nejnutnější a užívat si vítr ve vlasech...
2) Druhý případ je ten, že můj děda plánuje na podzim prodat svůj bájný Renault Megane coupe, co od roku výroby 98 (1.majitel) najezdil 28 000km. 1.6 myslím 105koní, bez klimy. Skoro jako bájnej Šemík, v zimě nejeto, za deště jen 2x. Auto znám, i jeho gumy (původní) vypadaj jako nový... S blížícím se prodejem ale nastává otázka, jakou nasadit cenu. Rád bych proto poprosil o radu :).. Foto by mělo být příští týden.
Super článek, co mi zvednul náladu u pauzy na oběd... Klátím se tu smíchy :-D
Můžu opět počítat s jednotlivejma jízdama za 200,-Kč/kus? Díky :)
2Vojta: Budeme doufat, že teď zacílí na V8... Někde jsem četl, že si Hyundai v US začíná věřit na BMW, ač mě na jednu stranu zajímá, jak si představuje konkurenci 440i, celkem mě to děsí :D ...
2Evlo: Máš pravdu, zrovna koukám na mobile a ač má 2T převahu, je třiosmiček už na prodej dost. Moje chyba :)
Neviděl bych to tak černě, myslím (doufám), že to stejně skončí "jen" dotaženější a nápaditější konkurencí Camara a Mustangu. Bohužel s o něco větší cenovkou... Ale kdo ví... Cena ojetin snad bude klasat hyundaím tempem a spolehlivost se udrží an dostatečný úrovni... Btw má někdo tušení, jestli pasuje zadní špéra z 3.8 na 2.0T? Bohužel 3.8 donedávna na prodej moc nebylo...
https://www.super.cz/444224-petra-faltynova-se-pochlubila-darkem-od-sveho-miliardare-davida-dostala-auto-za-tri-miliony.html
XLD ... kohopak tak bude asi princezna vozit? Nebo bude jezdit pro Uber? :D ...
Tak jsem otevřel mobile a ty dvě auta jsou fakt hnusný jak prdel :-D
Ahoj, jak na tom bylo auto z hlediska samosvoru, případně kvality automatu, jakožto daily auta? Btw Prowler i SSR jsou nádherný úchylárny, že snad večer nažhavím mobile.de :D ...
Já to mám s okolím tak, že to jsou všichni:
a) mechanici co si všechno udělají na koleni a sypou každou chvíli
b) hovada, co ač v noci jedou lítat do provozu jak vypnutý
c) oboje
Já nejsem ani jedno a vždycky myslím na to, co by se mohlo stát... S tím plechcupem vím o čem mluvíš. Byl jsem teď na RallyX v Sedlčanech i na Autocrossu v prdelce u nás na chalupě a nasazení i výkony super, jen tam prostě chyběj ty zadokolky no :((( ... A pokud se nějaká objeví, doplatí na to, že honit předokolky na výjezdech je mnohem jednodušší a že jakýkoliv kontakt vždycky víc odnese RWD...
Ano, je to tak... Otevřeně přiznávám, že jsem zatím většinou na TD jezdil vzadu na plecháčích se zimákama a otevřeně se za to stydím...
Shrnul bych to asi tak, že drift jsou pro mě osobně přehnaný, nesmyslný úhly (který auto akorát brzděj), neustálý pádlování s ruční brzdou (než aby si hráli s kvaltama a váhou) a hlavně honění nesmyslných koní jen proto, aby dokázali zapálit závodní slicky a hulilo to...
Moje představa o "dokonalý" jízdě je tlačit auto na limit (ano spíš o tom sním, než že bych tak jezdil :D ) takovým způsobem, aby začínalo klouzat, prtž prsotě jedeš tak moc rychle/agresivně/ prostě na vrcholu jeho dovedností. Stále ale takovým způsobem, u kterého jde o co největší rychlost...
Neříkám, že se občas rád nekouknu na nějaký klouzací videa, ale to je zase něco jinýho, než může člověk tady v CZ a obecně ve světě krom japonska vidět -> tj. 200-300hp na hranici možností, bez ruční brzdy a rozhazování vahou.
Svoje názory nikomu nenutím a určitě má každej právo na svůj, jen se mi tahle doba zdá jednoduše "předriftovaná"... A za svoje zadní zimáky se stydím :D ...
To slovo drift mě už fakt neskutečně štve... Věcně ho používá každej s dírou v zadku, ideálně v každý větě dvakrát :-////... Kdo nedriftuje, ten je lůza, kdo driftovat nechce, ten je pošahanec... A člověk co si koupil zadokolku a nemá potřebu s nim neustále lítát bokem je pro některý lidi prostě divnej... Už je mi z toho trochu šoufl...
Poslední komentáře
- jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První... - VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
28 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů