
Jméno | Jan Zavrtálek |
---|---|
Bydliště | Olomouc |
Registrace | před 3.3 rok. |
Poslední aktivita | před 24.6 měs. |
Komentářů u článků | 36 |
Pozitivních komentářů u článků | 17 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Podle zadání bych to viděl na Subaru Legacy, který je sice s automatem trochu rozežraný, ale spousta se jich prodává s LPG, drahý servis je jen taková urban legend, ještě jsem nepřišel na nic, co by bylo výrazně dražší než servis na mé předchozí povozy... do rozpočtu by se v klidu vešla i impreza (i když automatů není tolik), ale je pravda, že ta má kufr asi stejně velkej ne-li menší než 156... každopádně ať Ital slouží
hurá recenze na mé oblíbené levné auto, místama se mi to teda docela špatně četlo a úplně jsem nepochopil některé sdělení, ale to se asi časem poddá... Dacie mám rád, protože mi to připomíná bezstarostné časy ve starších renaultech od příbuzných, které jsem si půjčoval v mezidobách, kdy jsem zrovna žádné auto neměl... Se Sanderem jsem měl tu čest pouze jednou a byl to krásný výlet do minulosti, kde všechno funguje prostě jen jako auto, předchozí generace měla několik fičur, co převzala ze starších modelů megane třeba automatické zpomalení stěračů, když člověk zastavil, nebo spuštění stěrače zadního okna, když jste dali zpátečku a měli zapnuté přední stěrače... asi si jednu LPG verzi v budoucnu pořídím jako beater :)
To lumix: Jestli má RS verze víceprvek tak se omlouvám, pak by to auto mohlo i fungovat. Ale jak píšeš není to jen o rychlosti.
To beastar: ještě jedna poznámka, pár článků zpátky se vedla debata nad spotřebou a názor byl, že sme na autíčkáři a nemá smysl tohle hodnotit. Takže argument Superb je za ty peníze větší auto mi přijde stejně lichej...
Možná, že jsem trochu debil a mám rád své názory, ale stavět Škodovku a BMW vedle sebe mi pořád nejde (hlavně po tom co jsem zažil v servisech Škodovky, leč skoro před dekádou a všemi zkušenostmi z korporátní flotily)
Ty problémy s kotoučema jsou zvláštní, ale měly to 4 na sobě nezávislý Superby do dvou let stáří a všechny v rozmezí 15-25k km, když začal covid, tak se tak na 3-4 týdny z jara uzemnily a pár měsíců na to ty kotouče úplně zrezly (viděl sem teda jen jeden exemplář), odpověď ze servisu stejná jak beastar, máte s tím jezdit.
Když Superb jede v dešti, tak bych podle hluku vůbec neřekl, že se jedná o prémii, na vině je asi odhlučnění podlahy a prahů. Na zadní lavici jsem projel 2krát a po hodině člověk už neví jak se tam usadit, nepamatuji, že by se mi někde sedělo tak nepohodlně... každopádně mi Superb pořád přijde lepší deal než ofce, ale stejně bych si zvolil radši dvojku BMW a z koncernu bych asi vybral A3...
Na normální ježdění bych si tipl, že tohle BMW bude výrazně lepší volba než RS ofce s nápravou ,která tě v zatáčce po potkání příčné nerovnosti naučí odříkat "otčenáš"...
Ano dieselová octavie s automatickou převodovkou a vlečenou zadní nápravou je skutečně příslib úžasných jízdních zážitků... to nejsportovnější na tom autě je ten subwoofer co se snaží znít jako díra ve svodech...
No srovnávat to zrovna s Superbem nevim...v práci jich máme několik pro vyšší management, pravda žádný LaK (spíš samé 4x4), ale pochybuju, že něco udělali s tím podprůměrným odhlučněním od kol, nebo komicky nefunkčním infotainmentem... nemluvě o špatně vymyšlených zadních brzdách, které shnijou, když to necháte měsíc stat (tohle už se opravovalo na 4 ks, co měli najeto do 20k km)... i když nejsem velký fanda BMW a žádný předohrab od nich jsem neřídil, tak věřím, že Superba to předežene ve všech měřitelných ohledech... snad kromě místa na zadních sedačkách, ale k čemu ti to je když tam nainstalovali místo sedaček kostelní lavici...
Ještě si zpětně dovolím jeden komentář k tomu, proč se tu řeší spotřeba... no asi proto, že je to hybrid, co bychom měli u hybridu asi řešit jinýho? jeho účelem je mít nízkou spotřebu a emise, je super když je to kutlivované, tiché auto se zázračným podvozkem s vlastnostmi létajícího koberce, ale takových najdu víc (kór s touhle cenovkou), ale hybrid má prostě nějaký účel... to že ten účel dokáže plnit jen když to nemám moc daleko do cíle, cestou si nezatopím a pojedu sám je k smíchu... vlastně když si člověk odmyslí ten hybridní pohon tak je to dost průměrné auto (vzhledem k ceně možná i podprůměrné)... jinak článek se mi líbil a ta technika použitá na hybridní pohon je fakt skvělá, ale prostě na tom autě mi chybí ten smysl...
beastar : však se taky snažíme být konzistentní ve svých názorech :D
P.S. měl jsem zase rozepsaný sloh o nesmyslně ekologické agitaci, ale celý jsem to smazal a asi to na díly sepíšu do blogu :D
nedávno jsem zkoušel najít nějaký pěkný Mondeo ST200 (dpovídal jsem na 10 inzerátů a na asi na polovinu sem se byl podívat osobně) a pod 80k to všechno byly buď "tuningem" zničený vrány, nebo vraky s amatérsky vyvařenýma prahama a druhým motorem... kombi Mondea mají vždycky těžkej život a sedan je pod 100k z říše snů (snad jedině dovézt)... celkově mě tahle zkušenost dost odradila
Zajímavé zadání, ze kterého se těžko určují preference... kdybych měl soudit podle sebe, tak bych to viděl na již výše zmiňovanou dodávku, nějaký pěkný transporter by se dal pořídit, člověk do toho nacpe spoustu kámošů i věcí a dá se v tom spát, pokud vyloženě člověk nemá ambice blbnout na okreskách nebo trávit víkendy na okruhu nebo srazech, tak považuju dodávku ze nejlepší auto pro mladýho člověka... je to prostě rozdíl v tom mít víc rád auta/nebo mít radši tu svobodu a cestování... Nevim jestli bych GT doporučoval jako první auto, jako je krásný, je zajímavý, ale když člověk nemíří k petrolhead autu, tak nevím jestli je to šťastná volba... zmiňovaný renault 19 1,8 16V je moje srdeční záležitost, ale je to auto pro fajnšmekra, je už dost staré a nejsou k sehnání díly... Můj osobní typ na originální auto by byl PT Cruiser, je kolem toho dobrá komunita lidí, dílů je pořád dost i z aftermarketu a rozhodně je to originální auto, v rozpočtu by se dala možná najít i verze GT s turbem, nebo nějaký málo jetý benzinový dvoulitr.
Ten neuvěřitelný rozdíl ve spotřebě v testu a tabulkách je dán čím? Zase hodně těžká noha, nebo opět potvrzení naprosté nesmyslnosti měření spotřeby při WLTP, na které je auto účelově nastaveno?
Já bych dal přednost Accordu před Mazdou a to z jednoho důvodu...vrzání podvozku. Z nějakého důvodu jsem ještě nepotkal Mazdu 6, které by na podvozku nevrzal nějaký silentblok a znít na každém retardéru jako koňský povoz mě prostě irituje, ale jinak je to skvělé auto, motor 2,5l je asi nejlepší volba, infotainment je už jiná, třeba párování telefonu jde udělat jen přes hlasové ovládání a to nefunguje úplně dobře... taky si myslím u Hondy bude lepší výběr, protože to není tak populární auto...jak někdo už psal, tak ve výčtu úplně chybí francouzské značky a myslím, že třeba Laguna by nemusela být špatná volba, vzhledem k tomu, že si nese své břímě poruchovosti z minulých modelů, tak ceny nejsou nijak přemrštěné a spolehlivost se posunula na míle dopředu... což se nedá říct třeba o Mondeu, kde se poslední generace podle statistik od ADACu propadla v žebříčku spolehlivosti na naprosté dno
to je asi taková rada jako bys mi řekl a'ť si přečtu složení jídla na krabičce a představím si jak to chutná... testy aut se dělají právě proto, abys měl porovnání s tabulkovými hodnotami, které jsou mnohdy vykouzlené... i když se po dieselgate teď všichni kasají jak jsou hodný kluci, tak třeba Audi u předchozí generace TSi mělo vypínání válců, které bylo nastaveno primárně pro snížení emisí při měření v cyklu a takhle se v autech nastavují všechny systémy... myslet si, že nás WLTP spasilo je blbost, pouze se upraví parametry spínání různých eko prvků. převodové poměry, spínání hybridního pohonu atd., aby více odpovídaly cyklu... cyklus samotný má slabiny, třeba doba potřebná ke zrychlení je stejná pro fabii jako pro R8, což realitě rozhodně neodpovídá...
Ok tak v tomto kontextu to dává smysl. O té dynamice nepochybuju, moderní turbomotory mě většinou baví, i když proti nim mám své výhrady, ale určitě ne z důvodu jízdní dynamiky... Autíčkář by mohl zavést nějaké koeficienty pro úpravu spotřeby při testu podle "těžkosti" nohy, škála by mohla začínat u zlokočky a letních balerínek a končit u jenckovo kované kanady o hmotnosti menší neutronové hvězdy...
kolik že to žere? má to hybridní pohon, malý turbomotor, 7-st převodovku a žere to stejně jako moje subaru s 2.0 atmosférou, čtyřstupńovým prehistorickým automatem a stálým pohonem všech kol? Kde je ta ekologie sakra? To palivo se prostě promění na spaliny, zákon o zachování energie je neúprosný, jen to udělalo "méně" jakéhosi sodovkového plynu, který žerou kytky, ale zase to udělalo asi více pevných částic (nebo nevim kam ten uhlík mizí), které se vyvezou někam za město a spálí se v dálničním režimu...docela mi chybí ty doby, kdy se automobilky přetahovaly o co nejnižší spotřebu, to alespoň dávalo smysl, ale tohle je fakt komedie, když si člověk uvědomí, kolik "ekologické" energie tam padlo na výrobu čínské minibaterie, která má na celkovou ekonomiku provozu asi stejný dopad jako bilaterální smlouvy na anexi Krymu...
čirou náhodou vaculík včera publikoval tuhle recenzi mazdy a to auto je krásným příkladem jak všechno výše zmiňované může fungovat (třeba manuální tlačítko na vypnutí jízdních asistentů je úplně říše snů)
Problém moderních motorů vidím v jejich nepředvídatelné údržbě a choulostivosti na vlivy, které se odlišují od laboratorních podmínek... starší atmosférický 1.6 (nemluvím o 90. letech ale řekněme o tom co přišlo po roce 2000) vydržel s rozumnou údržbou 200k km a to v režimu denně dálnice i denně 5km do práce bylo mu to jedno, jezděte denně s nějakým TSI 5km denně do práce a do 100k km vás čeká 2krát rozebrání motoru a opravy za desítky tisíc... nebo si kolega koupil novou vitaru a teď každý půl roku musí dobíjet baterii, protože v rámci úspor paliva mu to odpojuje alternátor, životnost baterky je 2 roky...tohle považuji za problém moderních motorů, ta hra na ekologii je opravdu jen hra
Hybridy mám rád, ta technologie se už dostala někam kde má smysl a dokáže fungovat, ale třeba prius toho není ukázkou, já vlastně nevím, čím prius kromě PR lidi oslnil, měl sem možnost s tím krámem najet pár tisíc kilometrů (hlavně po dálnici), a ekonomika provozu byla naprosto zoufalá, běžně jsem se dostával přes 7 litrů a ten nedostatek výkonu byl skoro až život ohrožující (třeba sem nenašel připojovák na dálnici, který by byl dostatečně dlouhý, abych se dostal z 60 na 130)...Můj oblíbený typ hybridu je ten, kde spalovací motor funguje hlavně jako generátor pro dobíjení baterií, je to nejlepší z obou, ten motor běží v ideálních otáčkách s nejvyšší možnou účinností a nejnižšími emisemi a elektromotory se starají o pohyb auta, bohužel tenhle koncept automobilky moc nezajímají...
Jízdní asistenti jsou dobrá věc pokud fungují, jejich nejhorší vlastnost hlavně v levnějších autech je jejich nepředvídatelnost a nemožnost nastavení... to s těmi žlutými pruhy na dálnici se mi stalo ve Scale, to auto se se mnou vyloženě pralo, i když sem měl obě ruce na volantu tak to nebylo vůbec lehké přeprat ten asistent a nastavení nějaké citlivosti tam samozřejmě chybí, takže sem to radši vypnul, což šlo jen před dotykovou obrazovku schované asi v páté vrstvě různých menu (a když sem opět nastartoval tak se to zase zaplo)...další problémem je, že lidi vůbec neví co v těch autech mají a neumí to používat, lidi běžně pouští brzdu když jim abs kope do pedálu, vysvětli takovému člověku jak funguje adaptabilní tempomat nebo brzdový asistent... zatenhle stav podle mě může hodně vzdělávání v autoškolách, ale to je zase na jinou diskuzi.
tablety na ovládání všeho v autě jsou zhovadilost, některé věci prostě mají zůstat v tlačítkách, prostě za jízdy si potřebuju upravit teplotu nebo foukání na okna a ne hledat menu, kde se to nastavuje... stejně tak ty asistenty, nějaký si vypnu a od se při nastartování opět zapne, já na to zapomenu, tak mi nezbývá než to zkusit za jízdy vypnout nebo si udělat někde pauzu... co mi na tom vadí nejvíc je to, že automobilky to prostě málokdy umí odladit, klikat na obrazovce na klávesnici a čekat 2s než se to písmeno napíše (viz. Bentley), nebo klikat na tlačítko zpět, které nic neudělá, tak kliknu znovu a o pár sekund později mě to hodí zpátky o 3 menu, neuvěřitelně složitý a nespolehlivý párování telefonů. tyhle problémy jsme měli na tabletech a telefonech před 10ti lety (u některých výrobců ještě před 5), tohle mi uniká, proč si na tvorbu těchto systémů neseženou někoho kdo to umí...
Sorry za vylití srdíčka, ale tenhle článek podle mě úplně minul podstatu těch problémů a staví vůči sobě extrémy jako moderní motor se vstřikováním a dvoutakt z wartburga...
Fakt má ten e-boxer stejnou spotřebu jako můj forester sg 2.0X se čtyřstupňovým automatem (ok možná o půl litru míň, ale forester je taky těžší)? V principu mi ten motor nevadí, ale kde je nějaká výhoda? Výkon navíc to nemá, levnější provoz očividně taky ne... prostě jen emise a to je pro subaristu trochu málo
Dnešní zážitky se služební caddy a motorem 2.0 TDi mě utvrdili, že tudy cesta nevede, 2 hodiny pro přejetí D1 mě ještě pořád bolí uši...btw stala se mi zajímavá věc, zrychloval sem s tím krámem do kopce, plyn až na podlaze, ale sotva to drželo rychlost, tak sem zapnul tempomat a ten werk začal zrychlovat? zkusil sem to ještě jednou v jiném úseku a to samé, může mi někdo vysvětlit, co je to za funkci ?
Dobrý vědět, nebyl jsem u toho když se to stalo, jen sem to táhnul na laně až když bylo po všem... je to skoro 8 let zpátky, tenkrát jsem ani nevěděl, že je něco takového možné, až internet prozradil, že je to poměrně známá záležitost
Upřímně diesely mi vůbec chybět nebudou a to hlavně kvůli tomu, co člověk potkává na ulicích. Pravidelně potkávám Touarega V10 TDi, který ze sebe valí saze jako parník Dittrich, protože týpek měl na auto, ale už nemá prachy na údržbu. Slavná 1.9 TDi je taky kapitola, nejvíc ji obhajoval jeden kamarád, lepšího auta podle něj nebylo, jen olej do toho lil po litrech, což se mu pak vymstilo, když všechen ten olej z turba začal ve velkém prosakovat do sání a následně se z toho stal nezastavitelný stacionární motor s 6000 otáčkami, který čekal až vysaje olejovou vanu, aby se následně zadřel...
ale kdybych měl vyzdvihnout nějaký diesel, tak by to byly dva motory z francouzské produkce (trochu mě mrzí, že ve výběru není žádný francouzský motor). první by byl 1,9 dCi v jednom z mých prvních aut, což byl první megane po faceliftu, nespolehlivost tohoto motoru je tak známá, že už je to skoro urban legend a já ji musim bohužel potvrdit, nejdříve se posralo napínání drážkovaného řemene což vedlo k jeho destrukci a namotání na kliku, roztržení rozvodového řemenu a následné přátelské poplácání vršku pístů od ventilů, to se stalo asi v 80 000 km, no a ve 90k odešlo turbo a chvíli předtím začala odcházet váha vzduchu... pár věci na tom bylo reltivně pozitivních, za prvé jsem po této zkušenosti dospěl a řekl si, že na diesely se**, za druhé cena těch oprav nebyla nijak astronomická (všeho všudy cca 40k a to před 10ti lety), za třetí jsem ale taky zjistil, že diesel nemusí být jen zvukem a vibracemi otravný kus závaží na přední nápravě, o kultivovanosti a neotravném zvuku toho motoru se může jakémukoliv 1,9 TDi jen zdát a strčí do kapsy i "moderní" 1,4 TDi...
Mé nejlepší zážitky z dieselu jsou ale s motorem 3,0 dCi ve VelSatisu, nevím jestli to bylo tak vysokou úrovní odhlučnění VelSatisu, ale o tom motoru člověk vůbec nevěděl, nikde vibrace, nikde hluk, nástup výkonu tak akorát co se slušelo tomu autu, pro mě jako pro člověka, co do té doby poznal jen diesely z koncernu, bylo jako zjevení...tenkrát sem píchal buchtu co řídila ibizu TDi (s červeným i, což ani nevim, co znamená, ale fandové koncernu se vyžívají v tom, aby to zdůraznili) a z toho auta mě bolela hlava po pár kilometrech, až sem pojal podezření, že dovnitř někudy lezou spaliny, ale nikdy sem nic nenašel, takže to přisuzuji "komfortu"
lidi spíš pořád ještě vůbec netuší, že to tam mají...pořád mě dokáže překvapit, když se mě někdo zeptá, co má s autem, když jim teďv zimě pořád kope brzdový pedál, byl jsem u nehody, kdy pani ucukla s nohou protože se toho lekla (tohle fakt řekla policii), nemluvě o tom, že lidi si myslí, že ABS zkracuje brzdnou dráhu...ABS není ale tak nebezpečný, protože je to v zásadě pasivní asistent, který ti nekecá do řízení na základě nějakého koncernového woodoo založeného na linuxu...
Takhle mě hlídání v jízdním pruhu málem nacpalo pod dodávku... to auto bylo půjčený a musel sem absolvovat cestu do Bratislavy, tak si tak jedu po D1, začíná klasika zúžení, tak se držím podle žlutých čar, ale asistent jízdy v pruzích se mě snaží nacpat do pruhu vedle podle bílých čar... měl sem skoro bláto na hřišti, ta síla, kterou jsem musel vyvinout nebyla úplně malá, ještěže sem měl obě ruce na volantu... tohle ten asistent udělal pokaždý, už jsem věděl o co jde, ale stejně sem to po třetím pokusu o udržení čistého textilu vypnul (což byl sám o sobě dost voser)...
To bylo ale opravdu jediný k čemu se dala použít :D nic neuvezla, pořád se na tom něco s**lo, terénní vlastnosti jsou taková urban legend, něco sem s tím najezdil na brigádách u lesníků a jakmile zapršelo, tak sem byl pořád někde zapadlej, zlatá Tatra to bylo jiný kafe :D
Největší blbost co jsem udělal byla, že jsem si nenechal své první auto a to Renault 19 1,8 16V z roku 1991, ach jo :(
Nečekal jsem takový výpis armádní techniky, vážně nevím, co je to za úchylku toužit po V3S, to zařízení má jen spoustu chyb a snad ani jednu výhodu :D Na posádce v Žatci mi ukazovali fotky z nasazení V3S někde v poušti, jednalo se o vyprošťovací vozidla, Američani se jim prý hrozně smáli, ale nakonec to bylo jediný vozidlo na základně co mohlo vyjet do písku vytáhnou Hummer a zase odjet bez toho, aby muselo být samo vyproštěno :D
Já teda nesnáším, když mi někdo hrabe do nastavení klimatizace nebo autorádia, klidně ať si řekne, že potřebuje nějakou změnu, ale ať mi nematlá na ovládání :D Taky nesnáším ty pootevřený okýnka, dělá to jenom hluk a vzduch navíc se dovnitř žádný nedostane.
V minulé práci jsme měli mechanika motorů (obřích stacionárních motorů), když ještě jezdil favoritem/skoda 12, tak si prý cvičně každý rok udělal generálku motoru, sundal nápravy udělal ochranu spodku, rozebral interiér a kompletně ho vyčistil,. Té historce jsem nevěřil než jsem viděl jeho dvojkovou Octavii, která při nájezdu 80tis km vypadala a voněla uvnitř jako nový auto, když jsem viděl jak své děti (kolem 20ti let) nutí nazout si návleky na boty než nastoupí dovnitř, tak už jsem věřil všemu :D
Já pořád přemýšlím nad koupí dalšího Forestra tentokrát s turbem, technika je z 90% (podvozek, pohon, motor, brzdy...) stejná jako u imprezy. ale ceny za XT jsou poloviční než za jakoukoliv imprezu s turbem...
U Sparty to nic není, ale taková Sokolovská naproti Divadlu Gong, tam pod tu tramvaj někdo vjede co 3 týdny, přitom se stačí podívat do zpětnýho než vjedu na ten pruh nebo otočit hlavou...
Telefony jsou u mě TOP, hlavně u něžného pohlaví s novým SUV, tam prostě to handsfree je v základu, nechápu, že musí ten telefon držet u huby.
Dále bych vyzdvihl "park anaywhere button" rozuměj tlačítko výstražných světel, které nejlépa použiji tam kde sem línej hledat místo k zaparkování o 100m dále a zablokuju tak jeden pruh "jdu přece jen pro cigára vole".
Taky miluju podrbržďovače, který se po okresce táhnou 70 a když dojedou do obce tak zpomalí na 40, aby pak mohli zase zrychlit.
Také mistry řidiče, co nechápou koncepty dopravního inženýrství, takže na nejrušnějších tazích musí pouštět auta z vedlejší, čímž naprosto po***ou kapacitu dané komunikace.
Ještě bych vyzdvihl takovou úžasnost co se učí v autoškole a to brždění motorem do křižovatek, ono když to člověk pořádně neumí tak to auto začne zpomalovat dost rapidně a to bez brzdových světel (tohle bohužel dělá starší generace moc ráda) a s tím trochu souvisí borci co nejdříve šlápnou prudce na brzdu a teprve potom dají blinkr.
Zip a připojovací pruhy ani nebudu komentovat, nakonec jsem rád, že si někdy ušetřím stání v koloně díky VIP pruhu.
Opely jsem měl vždycky rád, právě proto, že jsem v nich nikdy nenašel nic, co by mě vyloženě štvalo... byly tam věci, které by se daly vylepšit, ale vždycky to fungovalo a nijak neotravovalo, ne jako když to člověk srovná s konkurencí jako je třeba Superb, kde člověka prostě s***, že vzadu je spousta místa na nohy, ale na těch "sedačkách" si připadáte jako ve školní lavici a po 45minutách chcete, aby už zvonilo a vy se mohli vykrást ven oknem na cígo... Od koupě Opelu mě vždycky odradila mizerná nabídka motorů a pofidérní kvalita laku (jen si prohlédněte v podstatě jakýkoliv model vyrobený po 2010 a určitě najdete odloupnuté místo laku s krásně viditelnou bílou základovkou)
Největší problém těhle systémů je, že naprosto neumí odhadnout situace v nízké rychlosti. Mě takhle XC90 způsobilo docela vážný problém s krční páteří, přijížděl jsem k debilně umístěnýmu automatu na lístky u závory na parkoviště, obrubník byl tak široký, že se člověk musel vyklonit z okénka, tak jsem vytáhl ruku a hlavu z okénka a Volvo si najednou všimlo závory, takže prudce zabrzdilo, krkem jsem narazil do rámu dvěří až jsem měl tmu před očima a další rok mi chyropraktik napravoval krční páteř...
Rapid s tříválcem je na delší cesty naprosté utrpení, opomenu to, že osobně v něm nemohu najít pohodlný posaz, ale kombinace toho uřvaného tříválcového dieselu a naprosto žalostného odhlučnění kabiny je největší pomsta všech korporátů svým obchodním zástupcům... naopak taková scala s 1.0 TSI mě až překvapila jak může být jízda s malým motorem pohodlná i na dlouhé vzdálenosti (několikrát jsem s tím absolvoval jízdu Praha-Bratislava)
Na tomhle autě mě vždycky nejvíc rozbijou ty 20" kola s šířkou jako 13" kola, ten design jsem v tomhle ohledu vůbec nepochopil.
Chtěl bych redakci poděkovat a změna pravidel v této podobě více než vítám, konečně mi dává smysl se tohohle úletu zúčastnit. Myslím, že to pozvedne ducha celé série a do budoucna z toho bude něco jako Finská Folkrace :)
Nechápu jak jste mohli vynechat Mondeo ST200. Ano sice má jen 6ti válec a 205 koní, ale oproti Vectře nebo Passatu to umělo i zatáčet a nežralo to i trávu u silnice. S Volvem i Saabem souhlasím, ale jinak výběr nic moc.
Poslední komentáře
- Sato, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Jednu takuto modru som stretol dneska niekde kolem Bukovinky.... - Junior, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Tady bude nablito. - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Lukáš: Je to tak, republiku mám sježděnou křížem krážem.... - rock, u blogu Exkurze do Holandu
Článek dobrej a těším se na další díl. Ranní soundtrack... - Hookec, u blogu Exkurze do Holandu
Krab: Díky moc, myslím že to nakonec byla rozumná volba.... - beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Ono snad obecně jakoukoliv větší silnější naftu. Víc... - beastar, u blogu Exkurze do Holandu
Krab: Není to složitý. Už i ty matláci v Česku si s tím... - beastar, u blogu Exkurze do Holandu
Dlouhá cesta je to poprvé jak si to natrénuješ ani ti to nepřijde.... - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Naftová V8 je jako Rolls. Buď to máš nový, nebo to neměj... - HeavySmoker, u blogu Exkurze do Holandu
Krab: N52B30 sa robil aj v 160kW verzií, ale iba pre toto konkrétne... - krab, u blogu Exkurze do Holandu
Já bych řekl gratulace! N52B30 motor je povedenej, i když... - Hookec, u blogu Exkurze do Holandu
Bude :) Formou návodu na dovoz, spoiler alert: je to fakt jednoduché - jazet, u blogu Exkurze do Holandu
Těším se na pokračování. - ransom, Brooks Walker a jeho parkovací patent:...
Historicky nejúspěšnějším pokusem o usnadnění parkování... - krab, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Nakonec byla za celej tejden co jsem tu Teslu 3 používal ta spotřeba...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
300 koní výkon
4 602 ccm objem
2018 rok výroby
450 koní výkon
3 498 ccm objem
2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem
1966 rok výroby
97 koní výkon
2 687 ccm objem
Rušné diskuse
- Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru
94 komentářů - Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola
47 komentářů - Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna
41 komentářů - Auta, která mi způsobují smutek
30 komentářů - České, evropské, světové... A jaké je vaše auto roku?
30 komentářů - Třaskavé novinky pro letošní rok: BMW ukázalo XM, 750e a M3 Competition Touring
29 komentářů - Moderní nesmysly, které mi pijí krev
28 komentářů - RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná svoboda
26 komentářů