| Bydliště | Ústí nad Orlicí |
|---|---|
| Registrace | před 7.5 rok. |
| Poslední aktivita | před 23.2 měs. |
| Komentářů u článků | 11 |
| Pozitivních komentářů u článků | 7 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
no přesně tak, pro strach uděláno solidně :-D
Díky za pohodový odpoledne, bylo to fajn :-) Přišlo mi, že tam bylo vícero fotografů, někteří s evidentně sebevražednými sklony, když jsou schopný lehnout si do výjezdů ze zatáčky např. Budou někde k vidění i další fotky?
Jo tak přesně před rokem jsem řešil stejný dilema, až jsme s kámošem přesně k tomuto účelu koupili e46 316i v sedanu. Oba jsme studenti a chtěli jsme nějakou total lowcost káru na ''ničení'' na okruhu, ale furt na značkách, aby se dalo dojet po ose. Výběr byl vlastně relativně jednoduchý, jediná kriteria byla: aspoň trochu schopný, zadokolka a hlavně levný voe. I přesto, že já ani kolega jsme vlastně žádné sympatie k BMW nikdy neměli, můžu s klidem v duši říct, že to za ty peníze byla nejlepší volba. V den koupě to mělo den starou technickou, bílá folie a černý kola a nemělo to SPZ...ale to je zas trochu jinej příběh. Hned po tom, co jsme ten ‚‘zázrak‘‘ přivezli, proběhla spousta odlehčení, postupem času se přidala sedačka, pásy, stabíky a zase odlehčení (s plnou nádrží to má 1200kg rovných), rozložení hmotnosti + pár další drobností. Co se z auta vyházelo, tak se prodalo, aby bylo na benál :D. Čtyřválcová jednadevítka M43b19 sice neoplývá výkonem ani krouťákem, ale je to naprosto blbuvzdornej kus dvouventilový techniky. Po 9 trackdayích (auto fakt nešetříme) a občasném okreskovém svezení přesně 0! závad. Za celou sezonu jsme do toho dohromady se všim (jo jakože i s benzínem a trackdayema) nacpali asi 50K, a to je za tu kupu zábavy a novejch zkušeností si myslim úplně bezkonkurenční. Hlavní výhody volby tohohle auta jsou teda v tom, že to vlastně není úplně pomalý (VM s vlásenkama pod 1:02), je to levný a není to hnusný (narozdíl od compacta). Takže vřele doporučuju ????.
...kdyz takhle jedeš vpohodě kilo po rovince, nikde nikdo, za tebou přilepenej jouda (typicky v rapidu, Sharanu nebo jinym koncernovým werku a ještě nejlíp se samolepku Lucinka a Tomášek v autě) a předjíždět začne tehdy, až se zjeví někdo v protisměru, nebo před začátkem vesnice. Páč jinak by ta jízda byla asi nuda nebo co... Poslední dobou tenhle výjev čím dál častější mi přijde. No a a pak samozřejmě týpci v levejch stoupacích pruzích jedoucí, když pravej je celej volnej, protože prostě musej ukázat kdo je tady king.
přesně, jsem uplně alergickej na to, když jsou prostě líní (rozuměj stojí to dvakrát víc a 90% cílovky je to stejně uplně jedno) udělat levou a pravou stranu tak aby byla vždy po směru. To ať to radši nedělaj vůbec :D a přidávám další do sbírky symetrie.

Paráda, konečně někdo, kdo na to zbytečně nenabastlil milion fejkovejch průduchů, mřížek a podobnýho smetí, jako třeba soudruzi v Toyotě. Teď už jen do hry vrátit targu místo obludnýho roadsteru a všechno bude zas zalitý sluncem....
Díky! Věřím, že se na podobných akcích budeme potkávat. Bělouš je již po pár upgradech a stále v lepší kondici :-D L
Naprosto skvěle užitý odpoledne! Počasí, defakto volná trať, naše plečka nepochopitelně přežila bez ztráty kytičky, no co víc si přát. Paleček nahoru :D
Noo, to těm klukům japonskejm trvalo :D
Pokud do tý rejže opravdu nastěhujou VR30DETT, tak to bude solidní základ pro tunery.
Jak už tu někdo psal o Jagu XF, tak nedávno jsem narazil na tohle: https://www.autofrc.cz/inzerat/jaguar-xf-4-2-sv8-2008/2438/?sort=2&gotoAction=vypis&kw_od=400&rP=0
Sice to není atmo, ale zvuk i motor si myslim, že jsou potentní dostatečně, takže si i tu cestu pro rohlíky užiješ :-) Podle fotek to vypadá docela opečovávaně a navíc to je celkem neokoukaný. Sice to nebude tak úsporný jako CC v naftě, ale s tim budgetem zbyde i na ten benál :-D