Zkusím to dnes jen kratší a výstižnější, protože, pokud to ze sebe nevysypu hned, tak stejně neusnu. Koupil jsem si další Porsche! Po šesti letech soužití s modelem Carrera 2 řady 996, které mi umožnilo vstup do drahého světa Porsche 911 jen protože bylo mezi ostatními typy vlastně levné, jsem neodolal a vstoupil do vod vzduchem chlazených modelů.
To jsou přece ta pořádná Porsche, dočtete se všude. Pravda je, že jsou to specifická auta a mě řidičsky absolutně sedí. Baví mne ty zvláštně trčící pedály z podlahy, boule podběhu blatníku místo odkladiště levé nohy a onen velký analogový otáčkoměr uprostřed přístrojovky. A vpravo zřetelně tikají mechanické hodiny od VDO Quartz. Nápisy jsou všude v němčině, asi jako v nějakém lehkém obrněném transportéru z druhé světové a dvěře zavírám rovněž docela silou a ony kovovou, ale přitom hezky utlumenou ránou zapadnou v zámku dveří. Na starém Porsche je vše nesmírně fortelné. 
Poslední blog jsem věnoval zbrusu nové Alpine A110S a jak skvělý dojem na mne udělala. Opravdu by bylo bývalo racionálnější leccos ze své (nevím jestli tomu říkat “sbírky”) prodat a koupit si novou Alpine, která je tak skvělým sportovním autem. Jenže to nešlo. Jistá příležitost nabídla možnost koupě evropské verze Super Carrery z roku 1978 v modrém metalickém odstínu a s lehce, byť dobově vylepšeným motorem 3.2, který přišel na trh v roce 1984. Puristé asi zprásknou rukama, ale pro mě jako uživatele je lehká dobová nesrovnalost vlastně benefit, protože auto jede díky tomu lépe. Má výkon 231 koní a po dvou projížďkách nemám důvod tomu nevěřit. Jede za plynem, zejména nad 4 500 otáčkami přímo báječně. Převodovka 915 je proslulá svými dlouhými drahami, ale s kitem, který je umí zpřesnit a zkrátit je řazení přímo labůžo. Rukou musím táhnout řadící pákou hezky plynule a jemně v kulise řazení a nic neuspěchat. Podřazování s meziplynem znamená slyšet vyštěknutí plochého šestiválce, a když kvalt hezky mechanicky zapadne v převodovce, je to velká radost.
Už asi nemůžu jinak. Moderním autům vůbec nerozumím a těm na elektriku co se prezentují v dnešní době už vůbec ne. S blogem budu moc rád pokračovat, určitě někdy srovnám rozdíly (které jsou veliké) mezi starým Porsche a novějším, jelikož má oblíbená 996tka soukromou garáž neopustila a jen tak neopustí a doufám, že si spolu ve starém Poršáku užijeme hodně kilometrů společně se synem. Na to se těším asi úplně nejvíc. Taky už mi auto dnes odpoledne pořádně prolezl a něco mi říká, že tomu snad i v těch jeho necelých dvou letech i rozumí. Jo, co já bych za to dal, kdyby u nás tenkrát, když jsem byl takový prcek bylo tohle auto! Jezdili jsme v ojetý 110 LS, vlastně měla taky motor vzadu. Rozdíl mezi sedmdesátkovým Porsche a Škodovkou je ovšem poněkud větší… Ne ve skutečnosti mě nesmírně překvapuje jak příjemně i rychle staré Porsche jezdí. Doufám, že zažijeme spoustu krásných výletů. A aby to nebylo jen o nějakém “chlubení” novou károu, dodám spotřebitelskou radu: pokud jste staré vzduchem chlazené Porsche vždycky chtěli, máte na něj i něco našetřeno, nečekejte, běžte do toho po hlavě, váš sen to auto nezboří, naopak ho upevní v kramflecích.
PS: fotek zatím ještě poskrovnu, dnes jen z odpolední předávací akce





Moctezuma
8. 12. 2022, 02:12Krása, moc gratuluji a budu se těšit na srovnání. To auto ti bude určitě dělat jenom radost a zároveň máš dobře uložené peníze.
Jezdím co 14 dní svým plochým, vzduchem chlazeným čtyřválcem o neuvěřitelném výkonu 40HP a pokaždé si to užívám. Staré auta jsou radost.
Vapno92
8. 12. 2022, 07:16Ja pokukujem po 964, ktorá je najviac vysmievanou a asi nenávidenou generáciou 911 (ak nerátame 996 teda, heh) ale pre mňa to má svoje čaro, ideálny mix klasiky a skorých 90. rokov.
Ľudia najviac adorujú 993, tá za mňa vypadá ako žaba xD
Ronin
8. 12. 2022, 17:49964 je najuhladenejsi 911 dizajn po prvej serii, takze way to go.
krab
8. 12. 2022, 17:52Taky si říkám, tu 964ku už spíš fanoušci naopak hrozně moc chtějí a až bych snad řekl, že adorují, se podívejte na ty ceny ... 964 C2 v pěkným stavu s nějakou historií vyjde na 2 miliony a víc ...
beastar
8. 12. 2022, 07:38To se dalo čekat. Tuhle akvizici chápu určitě víc jak tu Alpinu. Hezký auto který už chce opravdu trochu toho umění řídit. Když se chceš opravdu svézt. V dnešní době jako kasička to má ještě větší význam. Tak snad to nerozstřelíš někde o strom. Btw. Budeš s tím jezdit i mimo sezónu?
krab
8. 12. 2022, 08:26Dík, byla to taková zvláštní příležitost a koupě od kamaráda, který si tohle Porsche nechal dovézt z Holandska, udělal se na něm kvalitní servis a stejně s ním nakonec nejezdil... možná udělám časem blog, až se nám povede udělat hezká společná fotka, protože tahle koupě byla součástí legračního "kulového blesku" , největšího stěhování aut mezi nadšenci u nás ... v podstatě směna (s doplatky různými směry) pěti aut, pěti lidí. :-D
S tím jezděním: teď záleží na počasí, potřebuju zajet na evidenčku, tak snad to dneska i půjde, i když ráno koukám z okna a lehce pocukrováno .. no prostě svezu se, ale když nebude na silnicích mokro a nasoleno. Jinak holt budu vyhlížet jaro, s tím se nedá nic dělat. Jako třeba ještě s 996tkou bych teoreticky v zimě jezdit mohl v jakýmkoli počasí, ale i to mi je líto... Ale se starým Poršákem určitě během roku něco najezdím, těším se třeba do Alp
Sato
8. 12. 2022, 19:28Ako to je s tym solenim, su na to nejake pravidla ako odhanut kedy nebude nasoleno? Staci, ze je pod nulov a uz solia alebo musia byt aj nejake zrazky alebo hlasena namraza?
Ked uz mam tiez tu ulozenku na leto tak nech to netaham zbytocne do soli. Kazdopadne raz za mesiac by som to chcel trochu posunut/prevetrat nech sa nesplostia gumy.
krab
8. 12. 2022, 19:43Na dálnici a hlavní tahy už bych asi moc nejezdil, to už bude ... to jsem viděl ráno, taky jsem jel běžným autem, ne poršákem , ale odpoledne to celé oschlo a bylo fajn, tak jsem se s ním projel. Ale já bydlím na hranici CHKO a tady v širším okolí tu sůl na silnice II. a III. třídy fakt nesypou, ale třeba D5 asi už slušně nasolená byla, tý jsem se radši vyhnul. Navíc jestli máš to auto zespodu ošetřené nějakým Dinitrolem třeba a lak nějakou keramikou něbo něčím potažený, tak pak to po takový jízdě, kdy si nejseš jistej jestli to tu solanku nedostalo zespodu prostě na wapce celé pořádně zespodu omýt, podběhy taky atd.. a ono se to spláchne
gramo
9. 12. 2022, 13:42Nádhera, gratuluju! Tato verze 911 se mi líbí snad nejvíc. A 911 SC, ještě k tomu s lepším a dobovým motorem, je příležitost, která se jen tak nezopakuje. Těším se na srovnání s 996.
krab
9. 12. 2022, 16:36Dík, no abych to jednoduše rozklíčoval, tak je to 911 SC koupená nová v Holandsku v červenci 1978, původně byla hnědá podle prvního techničáku, kód na štítku mám, tak se na to chci mrknout jaká hnědá to vlastně byla. A dochoval se i návod, serviska, jsou tam psaní 3 majitelé až do roku 98 je to vedené a ten od kterého to kamarád koupil měl auto přes 10 let, takže těch majitelů ani tolik nebylo. A jeden z nich, mám sice fotky renovace, ale ne datum, takže řekněme někdy před 10 - 20 lety se to auto celé renovovalo a zbyla jen holá kastle. A lakovalo se do téhle zajímavé modré metalízy komplet, na původní barvu už nejde ani nikde narazit. No a v rámci repase šel (asi na přání anebo ten původní motor už stál za prd) novější motor 3.2 , kterej se dával do aut od roku 84 , je v tom nejsilnějším provedení. Vlastně to auto se pak od 84 roku nejmenuje 911 SC ale 3.2 Carrera, v reálu je to to samé, myslím od 85 ročníku už dostalo inovovanou palubku a různý drobnosti jinak, ale i hmotnost šla nahoru trošku. Takže já mám vlastně v té lehčí SCčkové kastli ten novější silnější motor, tak si říkám, že to v porovnání s jinými pojede fakt pěkně. A rychlý auto to fakt je! Dneska jsem se svezl chvíli s 996tkou a s SCčkem a je to zajímavý porovnání , vlastně je to neporovnatelný. Teď vypadá, že bude s jízdama utrum, nasolí to přes víkend a jestli bude sníh, tak bude sporťákům na letních konec a budem čekat do pořádný oblevy
esmo
8. 12. 2022, 08:19To je nádhernej kus krabe. Sice v těch starých 911 vůbec neorientuji, ale tahle generace se mi vždycky líbila nejvíc :-)
Mechanik
8. 12. 2022, 08:49Krásný stroj, gratuluji. Překvapils, jsem čekal že budeš aspoň rok nasávat tu Alpinu a ty si celkem brzo po sobě koupíš další kus.
Tvoje žena má asi svatozář, že :-D
V tomhle bych se někde zabil, máš můj obdiv že si troufáš. Tak přeji ať to jezdí
krab
8. 12. 2022, 09:16Díky za přání! Snad se potkáme na nějakým výletě v sezóně ... upřímně, mě to taky překvapilo. Já o tomhle autě věděl zhruba rok a říkal právě tomu kamarádovi, že kdyby to někdy prodával, tak se postavím do fronty .. a přišlo to rychle. Takže se jinýmu společnýmu kamarádovi nabídla žlutá Elise na kterou si zas brousil zuby on a jsme všichni spokojený. Tedy mě Elise mrzí, ale říkám si, že od doby co máme děcko nebyl na ježdění s ní příliš čas (za poslední rok jsem najel sotva 2 tis km a žádnej pořádnej delší výlet nebo okruh) , tak jsem jí přenechal zase chlapíkovi co už má velký děti a užije si to.. A do poršáka můžu tu dětskou sedačku dát a nějaký ty výlety budou.. No zkrátka koupil jsem to, že byla příležitost, protože ceny těch "vzducháčů" obecně furt lezou nahoru, víc už jich nikdy nebude, tak jsem si řekl, že není na co čekat. Lotus Elise si možná, když bude na takový auto třeba někdy zase čas se bude dát snad koupit i v budoucnu...
S Porsche jsem najel zatím málo, ale řídí se příjemně, nezáludně, ale mám na tom nové tlumiče, podvozek udělaný, nové gumy atd.. no budu se seznamovat postupně a s rozumem :-D Výkon to totiž má!
HeavySmoker
8. 12. 2022, 09:12Ako majiteľ 996 ktorý nevie dostať chrobáka s vzducháčom z hlavy Ti fakt pekne ďakujem! Teším sa na blogy o tom ako sa s tým žije, ako sa to nakupuje a v čom všetkom je to lepšie, tipujem že to bude jeden z tých blogov čo ma budú stáť viac než len čas :)
orobo
8. 12. 2022, 13:02Tak buducu sezonu muzem udelat jungster sraz, co ty na to, Krabe? :)
krab
8. 12. 2022, 13:48Super, jsem pro ????
krab
8. 12. 2022, 13:48Sorry, to měl bejt palec nahoru, ne otazníky...
Irwinek
8. 12. 2022, 15:13Tak to je moc pěkný vánoční dárek :-) gratulace
Calif
8. 12. 2022, 16:37Za mě lepší jak Lotus.....
Je to kráása ... klasické Porsche jak má být...
Ronin
8. 12. 2022, 17:56Ako tak citam ze Lotus musel ist kvoli tomu z domu tak si skrabem hlavu, no chapem ze sa vzdy nieco omrzi alebo strati svoj povodny vyznam a potom sa rozhoduje lahsie.
3.2 SC by bola urcite tiez moja volba keby som uz mal kupovat “G” (alebo toto uz nieje G? Oficialne je G tusim len 2.7 od roku 74 do 77) a musi to ist velmi hezky. Co mi vacsinou na tychto autach vadi je, ze su take zavlhle a vyprdene, vacsinou ale z USA. Jednu vec som si ale nevedel nikdy predstavit. Aky mas z toho pocit ako spracovanim, tuhostou a takou solidnostou auta? Anglicani a taliani su plechove krabicky, tak ze ci Porsche 911 z tej doby je niekde dalej.
krab
8. 12. 2022, 19:39Je to vždycky něco za něco a každej z přátel jsme si tím pádem udělali velkou radost .. Já si říkám ale, že Elise nebo Exige si někdy v budoucnu zase koupím, třeba ne tu stejnou, ale trochu jinej typ ať nejdu úplně do totožnýho co jsem měl, ale uvidíme ... Model G se označuje obecně myslím všechno od roku 74 do 89. Ale jako Porsche má to názvosloví docela komplikovaný a každý ten mezityp v rámci toho "géčka" má ještě svoje označení. Někde se taky uvádí typ 930 podle typu motoru. Mám tam 930/20, což je 231k verze bez katu (pro Evropu). Jinak moje auto bylo celou dobu v Holandsku , původně byl vzadu 3 litr, protože je to SCčko, v rámci renovace šla 930/20, on je to motor už s lepším typem vstřikování + má hydraulický napínáky rozvodů a další věci, navíc má dobrej výkon. Typ motoru mám normálně zapsanej, takže klasicky budu provozovat na bílejch RZ.
Tohle auto jezdí fakt hezky. Je tuhé, nerozvrzané, voní tak jako starý káry z těch let, má takovou specifickou vůni uvnitř a furt přemejšlím co mi to připomíná, doufám, že ne dědovu škodovku 105L užovku :-D Porsche je ale opravdu pečlivě slícovaný a zpracovaný tak, že člověk smekne pomyslný klobouk. Dneska jsem najezdil asi 120 km , odpoledne to šlo + jsem musel na evidenčku, takže jsem využil suchýho počasí.. Je to hodně specifický auto a ničemu se ta jízda nepodobá. Jedeš vlastně rychle, ale připadáš si jako ve velmi starým veteránu, kterej ovšem podvozkově funguje a výkonnostně doháníš stejně vše v provozu co se objeví před tebou, to se ani nemusím snažit, navíc se teprv sžíváme.
Zrovna jako Lotus Elan je specifickej tím jak na svoji dobu skvěle jezdí, tak něco podobnýho je i stará 911, ale v takovým zase svým duchu ...
high_fish
9. 12. 2022, 08:37Pecka Krabe, gratuluji! Za mne nejhezčí 911 všech dob.
krab
9. 12. 2022, 09:47Díky moc! Za mě nejhezčí jsou ty nejstarší, ale líbí se mi ten postupnej technickej pokrok, konkrétní auto je 3,2 930/20 motor, spolehlivej, rychlej a ještě pořád lehká karoserie SC (v návodu píšou 1160 kg) a tak je to na 45 letou "bábu" furt dost ostrá jízda
mtucek
9. 12. 2022, 18:10Ahoj Krabe. Ať slouží, 911 3.2 jsou spolehlivé a je radost s nimi jezdit. Kdyby jsi potřeboval
s něčím poradit není problém. Tu svoji stříbrnou 3.2 za těch 6 let co mám už znám poměrně
dost a sám si ji opravuju.
krab
9. 12. 2022, 19:19Díky moc ... naštěstí mám dobrý zázemí u kamaráda v Hostivici, má menší dílnu a starý poršáky právě speciálně dělá. Tak bylo auto udržovaný po dovozu u něj. Spoustu je hotovo , zatím to vypadá, že je připravený na novou sezonu, resp asi dvě drobnější věci ještě doladíme . To jsem rád, že říkáš, že je spolehlivé, právě o 3.2 motorech se to říká obecně, že při pravidelný nezanedbaný údržbě najedou neskutečný porce km...
ReVolte
9. 12. 2022, 12:56Krabe paráda! Sice já jsem ten mainstream pozér se zálibou v 993, tak tohle je také krásný kousek a musí to být parádní way back machine, jaké ty vždy adoruješ :) Jen já furt nechápu, kde na to bereš čas. Taky jsem si pořídil jedno mini-me a mám sotva čas na osobní hygienu :D
krab
9. 12. 2022, 16:48Dík, no taky to mám s časem hrozný, já mám jedinou výhodu a to poměrně hodně práce z domova, takže ušetřím fakt čas na dojíždění, jinak letos u mě proběhlo mezi autama dost změn, ono to vypadá, že jsem tu v září psal o Alpině B10 co jsem koupil a teď o 911 SC ,ale v reálu aby to šlo, tak jsem zase 2 jiný auta prodal. V září jednomu sympaťákovi MGB GT , ten z něj byl nadšený a teď kamarádovi, který o něj hodně stál Lotuse Elise. A to jsem si myslel, že nikdy ani neprodám, ale s tím děckem pak fakt čas na to se dostat třeba na okruh nebo na Ring a tam jezdit nebyl a když povětšinou letos stála anebo jsem Elise projížděl tady na komínovejch vyjížďkách, aby se vůbec projela, tak to nedávalo smysl držet dýl. S těma poršákama (oběma) toho přeci jen najedu víc a dítě si můžu vzít s sebou... do Elise ani ta dětská sedačka nešla dát
ReVolte
9. 12. 2022, 16:58Jo to "nikdy to neprodám" tvrzení u mě proběhlo taky a auto už jsem prodal a zase koupil :) Za mě bych klidně snesl i blog na téma vyjížďka s potomkem a jeho výhody a nevýhody. Klidně poskytnu testovací subjekt i roadster k tomu :D Jen z toho nedělat emimino!
Karel TB
9. 12. 2022, 22:28Moc ti to přeju! Hele úplně rozumím tomu, že sám za volantemnje půlka srandy oproti tomu, když děcka, piští nadšením. Na YT je dokonce kanál DadysCar:)
Není to tak dávno, co jsme si psali "kdo se bojí nesmí do lesa". Tak vidím, že rozhodně nejsi ten případ a přeju ti, aby tompod tebou tikalo jak má.
Karel TB
9. 12. 2022, 22:37Kvůli děckám jsem ostatně vynechal tu akci s eF kama v manuálu, ale víš jak...
Oris
10. 12. 2022, 20:17Půjčil jsem BMW 130i zeťákovi a když vezl 2 letou vnučku (moji vnučku, jeho dceru), naložil tomu cestou do kopce a po ubrání plynu se zezadu ze sedačky se ozvalo, jupí, ještě!!!!!! a ručičky nahoře, holčička se řehtala na celý kolo.....
buteo
9. 12. 2022, 22:33No pecka, Petře, žasnu a tiše závidím! (-:
Už jsem tě chtěl nazvat začínajícím českým Jay Leno, ale pak jsem se dále dočetl, žes musel přece jen část tvé “sbírky” pustit - škoda Elise. Ale líbí se mi, jak si člověk dokáže vždy všechno zdůvodnit - myslím tou dětskou sedačkou pro juniora. Taky mě napadá, že pořizovat si takovéto poklady je docela příjemný způsob, jak čelit současné inflaci ….
Ať dělá jenom samou radost!
krab
9. 12. 2022, 23:40Dík Jindro ... Jay Leno, to je legrace, kdepak. Letos to dopadlo překvapivě, dvě auta jsem prodal, dvě jiná koupil, ten počet mám daný tím kam ty auta jdou zagarážovat a to mám vlastně jedno ještě v garáži co mi laskavě nechal tchán, protože jí nepotřebuje.. Takže jedno auto ani nemám přímo doma. Když připočtu i běžný auto mojí drahý polovičky, tak se musím starat o 6 aut a to je až až ti řeknu :-D
911 SC byla příležitost co se naskytla úplně mimo inzerci a bylo nutno nějak konat. Tak bohužel i padla Elise, protože jiný kamarád na ní měl zálusk a dala se realizovat taková menší akce "kulový blesk" ono v tom bylo víc kamarádů a víc aut, tak to někdy zkusím nějak glosovat v blogu, to se i nasmějete...
Ve výsledku jsem to "vyhrál" se vzduchem chlazenou 911 a už jsem si od středy něco pojezdil a fakt jsem nadčšenej. Na jednu stranu mě vždycky mrzí auta co jsem prodal, třeba na Z3 Coupe když si vzpomenu tak mě zamrzí, že nemám, Elise to bude to stejný, budu vzpomínat, ale najel jsem s ní 20 tis km , byl v Alpách, byl na okruhu, byl na Ringu prostě jsem si užil většinu toho co se s tím autem zažít dalo. A když člověk má zas další sny, tak holt něco musí obětovat aby se to nový dalo realizovat... pokud teda není ten Jay Leno a podobní co na to fakt ty peníze mají... jenže já nevěřím, že těch 100+ aut co má ve sbírce fakt dokáže nějak využít nebo jen zapamatovat si v hlavě co všechno vlastně má , to musí bejt fuška
Junior
10. 12. 2022, 00:20když vidím to oslovení Jindro, tak jsem si vzpomněl, jak mi krab jednou dobře poradil... Tak díky i tobě, buteo :-)
beastar
10. 12. 2022, 01:05Kdy to bylo ? Rady od Kraba jsou vše jen ne spotřebitelské:))
Junior
11. 12. 2022, 12:16Náhodou, tohle bylo velmi spotřebitelské.
Shodou okolností mě to nahnalo do náruče naftovýho koncernu :-D
beastar
11. 12. 2022, 13:09Co jiného je Porsche než benzínový koncern:)) Od jisté doby teda.
krab
11. 12. 2022, 13:17No jo, protože když chceš sportovní auto, koupíš si 911 a když chceš jen auto, koupíš si Golfa :-D
Ne, dělám si srandu, ale mě koncern vlastně nevadí, i když si myslím, že mají některý auta předražený a nevím jestli bych si od nich v dnešní době vybral. Ale třeba před těma 15 - 25 lety? Golf, Passat , to bylo objektivně vynikající
Junior
11. 12. 2022, 18:41vono to předražený může bejt jenom od oka.
ale praxi... Co jinýho si koupíš? :-)
C70C
10. 12. 2022, 15:29Gratuluju. Jsi další z důkazů, že prakticky neexistuje jedno Porsche, ale první Porsche. Kamarád vloni koupil po velkém přemýšlení Boxstera a do roka k němu přibyla ještě 997 CS.. Užívej si je, jak jsem to pročítal, tipoval jsem, že šla Elise z domu.. Taky si teď, s dětma neumím obhájit 2 místný roadster..
buteo
10. 12. 2022, 15:40Znal jsem jednoho týpka, který v situaci, kdy pro jeho čtyřčlennou rodinku nestačil jeden dvoumístný roadster, pořídil druhý dvoumístný roadster ! Aneb každá situace má řešení -:)
Jenda Pear
10. 12. 2022, 21:28Gratuluju, a plně souhlasim s aurou toho auta.
Je to 2 roky co sem si řekl, a kdy jindy když ne teď, pustil do světa 2 auta, rozbyl prasátko, utrhnul si od huby jakožto dělnická třída ,co šlo a v době nejpřísnějšího Covidu vyrazil do holandska pro nepojizdnou 911 75', rok práce a je zpět na cestách, a vykouzlí rohlík na ksichtu po každym nastartování. Svezení je opravdu úchvatný.Tak spoustu krásných zážitků přeji. Třeba se někde potkáme
beastar
10. 12. 2022, 21:38Máš můj obdiv. Takhle sem to řešit nikdy nemusel. Je to ale opravdu srdcovka. Když si v podstatě do toho narval většinu peněz a pak ještě obětoval čas a energii. Ono koupit káru za hotový vrazit to do servisu, všechno poplatit a hurá umí taky každý.
Jenda Pear
10. 12. 2022, 21:50Díky,koupit si "práci", byl jediný způsob jak na to dosáhnout, aspoň jsem to auto důkladně poznal, oživovat K-jetronic po 17ti letech nehybného stání byl teda zažitek, stejně jako předělávání amerického pokusu o vyvaření a lakování.
Junior
11. 12. 2022, 08:25"Ono koupit káru za hotový vrazit to do servisu, všechno poplatit a hurá umí taky každý."
kromě všech kupců á vosmiček nad 5 let staří....
Mechanik
11. 12. 2022, 17:12Jo amíci umí, když mě se dostal do ruky Fiat spider 124 rok 78, vypadal krásně, když jsem ho prolezl, prodal jsem to radši s tím že je to před renovací. Předělávat zkurveny auto, to jsem se raději pustil do vraku kterej aspoň nebyl napadenej, už teda úplně jiné auto.
krab
11. 12. 2022, 17:47Fakt klobouk dolů, já teda radši koupil hotový auto, v listu údržby pro příští rok toho zas tolik moc není .. no uvidíme :)