logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Miroslav „mtucek“ Tuček

BydlištěPraha 4
Registracepřed 8.7 rok.
Poslední aktivitapřed 9.9 měs.
Telefonjen registrovaným
Komentářů u článků9
Pozitivních komentářů u článků5
Negativních komentářů u článků0

Posledních 50 komentářů

2
mtucek
17. 3. 2020, 06:16
Ptejte se: Sedan pro radost

Já bych asi zvolil z důvodu kvality a servisu Mercedes žehličku v kupé nebo SL. Osmiválec nebo dvanáctiválec.. Tahle generace bude už jenom stoupat na ceně a není moc poruchová.

2
mtucek
28. 12. 2019, 10:13
Deset blogů z roku 2019, které by vám neměly utéct

Přesně tak. Sny se mají plnit. Mám Porsche 911 turbo už dva roky, najeto ročně okolo 10 tis.km. Náklady zatím jen olej, pneu a přední kotouče a desky????. Oni ty motory Mezger u starých TT jsou fakt dobrý.

0
mtucek
18. 12. 2018, 07:14
Řidičské rukavice - ano či ne?

Já jsem si je nechal ušít na míru vč výběru tvaru a barev na Pierre Deluxe.
Cena do 1 tis Kč vč pošty.

2
mtucek
20. 12. 2017, 14:10
Porsche 911 Carrera 2: Z deníku Sally, vládkyně Krabových blogů

Smutné je ,že starší vzduchem chlazené 911 najedou 3x tolik do GO , tohle je holt daň za pokrok a větší výkon.

5
mtucek
14. 11. 2017, 10:28
Podle Röhrla je GT2 RS příliš rychlá pro Ring. Kdy už je rychlosti moc? | Autíčkář se ptá

Mylím ,že Vojta chtěl říct , že např. 20-30 let stará 911 je stejně zábavná na řízení při 100 km/h stejně jako nová
při 190 km/h ,což je na silnici docela už dost. Mám to vyzkoušené na vlastní kůži a je to tak. A to se nebavíme a zábavnějších autech.

0
mtucek
7. 10. 2017, 18:53
Porsche 911 3.0 SC: Když řízení je umění

Povinná výbava

0
mtucek
5. 10. 2017, 17:22
Porsche 911 3.0 SC: Když řízení je umění

Já se svojí 911 3.2 jezdím skoro denně do prvního sněhu. Výhodou je, že se dá jet na pohodu i ostře.
Servis si většinu udělá člověk sám, auto je ještě jednoduché. Kamarád má 911 SC s nájezdem 340 tis mil a motor je furt ok.A některé díly jsou překvapivě jak na Škodu Fabia . Jen ta pořizovací hodnota, já to vyřešil dovozem z USA.

0
mtucek
3. 10. 2017, 21:49
Porsche 911 3.0 SC: Když řízení je umění

To je pravda, 3.0 je zatím u klasických 911 nejdostupnější a také na provoz nejlepší na údržbu - je ještě relativně jednoduchá a velmi spolehlivá. A pokud je ve verzi Targa je to v létě paráda.Ale na častější ježdění už moc vhodná neni jako pozdější verze vzduchem chlazených 911. Jinak na okraj - tebou testovaná US verze má oproti EU verzi výkon jen 180 HP z důvodu emisí v US, ale vůbec to nevadí.

2
mtucek
3. 10. 2017, 18:12
Porsche 911 3.0 SC: Když řízení je umění

A to ještě 911 3,2 s G50 převodovkou přidává citlivou hydraulickou spojku a přesné řazení a větší výkon.