Miroslav „mtucek“ Tuček
| Bydliště | Praha 4 |
|---|---|
| Registrace | před 8.7 rok. |
| Poslední aktivita | před 9.9 měs. |
| Telefon | jen registrovaným |
| Komentářů u článků | 9 |
| Pozitivních komentářů u článků | 5 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Já bych asi zvolil z důvodu kvality a servisu Mercedes žehličku v kupé nebo SL. Osmiválec nebo dvanáctiválec.. Tahle generace bude už jenom stoupat na ceně a není moc poruchová.
Přesně tak. Sny se mají plnit. Mám Porsche 911 turbo už dva roky, najeto ročně okolo 10 tis.km. Náklady zatím jen olej, pneu a přední kotouče a desky????. Oni ty motory Mezger u starých TT jsou fakt dobrý.
Já jsem si je nechal ušít na míru vč výběru tvaru a barev na Pierre Deluxe.
Cena do 1 tis Kč vč pošty.
Smutné je ,že starší vzduchem chlazené 911 najedou 3x tolik do GO , tohle je holt daň za pokrok a větší výkon.
Mylím ,že Vojta chtěl říct , že např. 20-30 let stará 911 je stejně zábavná na řízení při 100 km/h stejně jako nová
při 190 km/h ,což je na silnici docela už dost. Mám to vyzkoušené na vlastní kůži a je to tak. A to se nebavíme a zábavnějších autech.
Já se svojí 911 3.2 jezdím skoro denně do prvního sněhu. Výhodou je, že se dá jet na pohodu i ostře.
Servis si většinu udělá člověk sám, auto je ještě jednoduché. Kamarád má 911 SC s nájezdem 340 tis mil a motor je furt ok.A některé díly jsou překvapivě jak na Škodu Fabia . Jen ta pořizovací hodnota, já to vyřešil dovozem z USA.
To je pravda, 3.0 je zatím u klasických 911 nejdostupnější a také na provoz nejlepší na údržbu - je ještě relativně jednoduchá a velmi spolehlivá. A pokud je ve verzi Targa je to v létě paráda.Ale na častější ježdění už moc vhodná neni jako pozdější verze vzduchem chlazených 911. Jinak na okraj - tebou testovaná US verze má oproti EU verzi výkon jen 180 HP z důvodu emisí v US, ale vůbec to nevadí.
A to ještě 911 3,2 s G50 převodovkou přidává citlivou hydraulickou spojku a přesné řazení a větší výkon.

