Martin „high_fish“ P.
| Bydliště | Frýdek-Místek |
|---|---|
| Registrace | před 3.3 rok. |
| Poslední aktivita | před 6.2 měs. |
| Komentářů u článků | 56 |
| Pozitivních komentářů u článků | 39 |
| Negativních komentářů u článků | 4 |
Posledních 50 komentářů
Mimochodem Jardovi držím palce, jsou to především jeho články, co mě stále přivádí zpět. A vůbec, berte to jako konstruktivní kritiku:-) vím, že to asi stejně nic nezmění, taková je doba. Peace.
Habakukk: Tak pokud je cílem Autíčkáře zrcadlit preference průměrného zákazníka, to to bude jistě velmi zábavné. Možná by se časem mohly přidat tipy na dovolenou v Maďarsku a nějaký ten recept na bábovku.
Nevím, proč pánové z redakce pořád shazujete dřívější (tím nemyslím nějaký pravěk, ale dobu třeba před pár lety) obsah Autičkáře slovem "blogísek". To máte to slovo (mimochodem příšerné) na nástěnce v redakci a hážete do něj šipkami? Nevím, jak jiní, ale já jsem sem dříve chodil kvůli zajímavě psaným článkům o nevšedních autech (ano, třeba nevšedních jen tím, že byla prostě stará), živým a zároveň inteligentním diskusím pod nimi a také kvůli pestrým čtenářským blogům. Dnes se bohužel pro mě obsah přiblížil sterilnímu průměru, který si mohu přečíst kdekoliv jinde, komentářů často nula, blogů poskrovnu (nevím, proč tomu tak je, možná i potenciální pisatelé blogů vnímají, že už je tady ta atmosféra jiná). Takže za mne měl ten "blogísek" něco do sebe. Ale to už se tady řešilo nespočetkrát. Je každopádně super, že Vás současné směřování a obecně Vaše práce tady baví, jen aby u toho do budoucna ale byli ještě ti autíčkáři na druhé straně.
A máme tady další SUV a hybrid k tomu, hurá. Opravdu nechci znevažovat práci autorů, s každým článkem je práce, ale nejvíc ohlasů za poslední dva týdny tady měl text o Fabii I. Není to trochu z zamyšlení? Ale třeba je chyba ve mně a jiní jsou s obsahem spokojeni. Jen mě mrzí, že mě bohužel Autíčkář už nebaví jako dřív.
Další obluda, ve které nejčastěji pojede jen řidič jako ve většině nových kodiaků, které potkávám. V korporátech už žhaví konfigurátory.
Ten design je tak specifický, že vypadá z boku naprosto stejně jako současná RAV4. Určitě ale bude mít signifikantní světelný podpis nebo jiný zásadní a převratný designový prvek jako každá z těchto krabic.
Já bych netvrdil (tedy za sebe), že fakt, že tě baví řízení nějakého auta musí nutně souviset s tím, že s ním jedeš "na krev"...
VK: Mohu se zeptat, proč pořád někomu vnucuješ, že nemá rád novoty? Není čas být teda ten chlap a přiznat si, že pořád existují lidé, kterým EV nemusí vyhovovat a není jich málo a není za tím jen nějaké dětinské brm brm? Já k tomu přistupuji zcela pragmaticky a z ekonomického hlediska je to pro mě úlet. A to mám možnost nabíjet denně doma. Bohužel tohle BMW neotočí ani nejkratší trasu z těch, co 2x- -3x týdně jezdím bez nabíjení. Takže mi to vychází, že za dobu 3 let, po kterou většinou auto vlastním bych strávil cca 10 dní na rychlonabíječkách (best case - za předpokladu, že tam budou a budou hned volné). Najedu cca 40 tkm /rok. Nevím , kolik máš času ty, ale já jej teda v tom případě raději strávím na dovolené nebo smysluplnou prací. A cena PHM za ty 3 roky stále ani náhodou nepokryje v daném případě rozdíl v ceně auta i kdybych nabíjel výhradně doma, což je v mém případě nereálně.
Nechápu, proč jste vy příznivci EV v obhajobě svých názorů tak militantní, to je snad nějaká nemoc nebo co.
Tak třeba to, že když sám uznáš, že to není pro každého, tak proč by to někdo nemohl odsuzovat a dělat z jednoho případu závěry..?:-D
Já jsem teda v Multiple nikdy nejel, ale ta palubka mi přijde boží:-D
Já v tom teda z původní R4 toho moc nevidím..
W209 je CLK, ne SLK...
Pobyt na zadních sedačkách ve mně u těchto aut evokuje něco jako pobyt v bunkru. Ale ono je to stejně jedno, ven už dnes nikdo z cestujících nečumí (stačí si všimnout v koloně, často ani ten řidič ne). Alfě stále fandím, ale kam se poděla Bella Italia...
No podle mě zrovna na té fotce vypadá nejlíp:-D
Ad fotky: asi je to umění, které nějak nedokážu ocenit, holt buran z vesnice:-D
Autor promine, ale nějak marně pátrám po to, čím je ten zevnějšek vkusný. Nevidím tam (snad kromě vypiplaných zadních světel) jedinou designovou nápaditost, která by to odlišovala od ostatních (ne)vkusných SUV a crossoverů (což je nakonec možná dobře, když si vzpomenu na DS3)..
Je trochu smutné, že se lidé se sebeohyzdnějším zjevem časem smíří a nakonec se jim to začne líbit.. ale pravdivé. Obzvlášť, když té krásy na kolech ke srovnání je v posledních letech opravdu poskrovnu
Další designový skvost . Obzvlášť ten předek. Výraz designérova zoufalství nebo rauše nebo obojího dohromady.
Opravdu je 310 kW "tak akorát na naše cesty"...?
S těmi křížky je to kříž a přitom to novináři tak rádi používají.. špatně. Deset křížků znamená sto let, k tomu má tento jinak jistě trvanlivý Benz přece jen ještě daleko. Jinak fajn článek, v záplavě testů současné produkce je už i čtení o desetiletém mercedesu příjemným osvěžením (imho).
Starý dobrý bavorácký design měl podle mě trochu jiné proporce.. a i ta zelená ascotgrün byla lepší:-D

Jak píše autorka.. Bohužel chuť vyrvat tu věc uprostřed ve mně přebíjí všechny ostatní dojmy:-D
Jak píše Frankie níže, Z4 nebyla tak docela pokračovatelem Z3... když už, tak bych porovnával současný model se Z4 E85 (a už ta byla o 40 mm delší i širší než Z3). V tomto srovnání je pak do očí bijící hlavně o 20 mm kratší rozvor u G29, která je však celkově o výrazných 230 mm delší. To je asi to, co mi na současné generaci vizuálně vadí nejvíc. Ale to může být i tím, že na E85 čumím denně:)


Díky za zajímavé poznatky a krásné fotky!
Mám podobnou barevnou kombinaci, ale neměnil bych:-D

Sato: Asi žiju v jiné bublině...
Proč mají ta kola tak obludný, k velikosti auta disproporční rozměr?
Bývaly doby, kdy člověk po nových modelech bmw toužil. Holt časy se mění. Nepochybuji, že to je technicky i zpracováním na výši, ale šimrání v břiše se při pohledu jaksi nedostavuje (v případě sedmy a XM je to spíše šimrání v oblasti žaludku).
Musel jsem to "nepříliš zajímavé předohnané kupé" vyhrabat v jeho původní podobě.. vzpomeňme tiše.. sorry za ot :)

Měl jsem pocit, že DS3 z minulého týdne nastavila laťku designového zoufalství současné produkce hodně vysoko, ale dokázali jste ji překonat. Gratuluji.
Přesně. Spousta zbytečných fotek exteriéru, ale sedačky (ani přední) nejsou vidět ani na jedné.
Mně ta kola přijdou super:-) připomnělo mi to trochu staré renaulty, třeba fuego nebo R18. Zbytek auta poplatný době.. ten zadní "nárazník" nebo jak to nazvat to je děs, proč to vždycky musí vypadat jako kus jiného auta vražený do nadzvednuté prdele dotyčného vehiklu

Samozřejmě, je to trochu nefér, ale otázkou je, jak by dnes vypadal nástupce C6... abychom byli spravedliví, fotka s hjondé a kyjou je pro C5X pro změnu spíše lichotivá
Ta C6 má má v přímém srovnání s novým spotřebičem neskutečné charisma
Minimálně u předohrabů asi ano, ale většinou to tak nepůsobí.. tady to design zadní partie zvýrazňuje
Z fotek mám u toho auta pořád rušivý pocit, že zadek má menší rozchod než předek, i když tak tomu asi není (nepátral jsem).
Proč mi ta poslední fotka v galerii tak připomíná zvednuté záchodové prkýnko..? Aha, možná proto, že tam někdo položil kabel:-D ... jinak je ovšem tento pohled dokonalá noční můra autíčkářova
Přemýšlím, jestli je lepší, že byla tato alfa focena potmě... Ale barvu má hezkou:-D
Uměle drahá a minimálně zezadu pěkně hnusná.
Právě jsem vstřebával fotku č. 2 v galerii a venku zaržál kůň - tomu se říká dokonalý timing:) Ač jsem staromilec a ze současné produkce mě osloví designem jen máloco, zde nesdílím názor Mechanikův - jasně, velká kola, malá okna, vzadu to bude pocitově trochu bunkr.. ale jako celek ten design podle mě funguje na výbornou a je to jedna z nejpovedenějších kreací za poslední dobu a to i v kategorii "umění". Je to svébytné, naštěstí to opravdu není rozměrově typické SUV a tu hmotnost skrývá docela dobře. Moje srdcovka tahle kategorie není (nejen kvůli cenovce), ale o prodeje se myslím není třeba bát, bude to časem možná nejprodávanější Ferrari.
Když přivřu obě oči, tak ze zadobočního pohledu to ještě docela ujde , ovšem z boku (ano, ten přední převis je děsný) a taky zepředu to teda krásy moc nepobralo. Hodnoceno čistě subjektivně:-D Ad cena... fakt to za mega někdo koupí (a já už jsem úplně mimo)?
To je ještě dobrý, já jsem zjistil, že u ani jednoho z nich nevím, jak vypadá:-D
Vždycky, když tohle auto vidím, připadá mi, jakoby vezlo v kufru něco jako deset pytlů cementu. I když to není naložené, celá ta těžká prdel toho auta na mě tak působí.
Nemohu si pomoct, nejen pro toto auto, ale pro celou produkci DS mi přijde přiléhavé jedno krásné české označení... naleštěný prd.
