načítám data...

Je Giulietta dobrý nápad?

15. listopadu 2020, 20:15 49 komentářů milic

Já, mé druhé já a kolegové autíčkáři vybírají auto

zobrazit celou galeriiMilan  Peníška: Je Giulietta dobrý nápad?

G: Zdravím Tě Sméagole. Tak co, už jsi vybral tu novou káru?

S: Ale prd, pořád nemám vybráno. Je to těžký …

G: Co je na tom proboha těžkýho? Odpovědí na všechny otázky života, vesmíru a vůbec je přece Miata !!!

S: To je sice pravda, jenže nová přesahuje můj budget a ojetinu nechci.

G: No to máš blbý, a proč nechceš nějakou voňavku po panu doktorovi nekuřákovi, garážovanou, v zimě nejetou a pravidelně servisovanou vyškolenými specialisty s náležitou odbornou péčí v autorizovaném servise ty vole jeden?

S: Už když jsem byl malý chlapec, tak mi táta vždycky říkal, ojetiny hochu nekupuj, nikdy nevíš, jak se k tomu kdo choval. Sigmund by ti to vysvětlil, přes to, co říkal táta, prostě nejede vlak. Vždyť sám víš, jak to v životě chodí, u ženský nikdy nejsi první, vždycky ji před tebou někdo zajede. Ale u auta chci být vždycky první já!

G: S tebou je to těžký. A kolik na to teda máš?

S: Čtyřistapáďo.

G: No potěš … tak to si moc vyskakovat nemůžeš, pokud to teda má trochu jet a má to mít nějakou výbavu. Máš nějakého kandidáta?

S: Asi Focus. Tříhrnek 92 kW, výbava trend edition. Focus je asi to nej z hlediska jízdy v rámci třídy a budgetu. Jenže tříhrnek, torzka, v nižší výbavě žádný krasavec a těch 125 kobylek je snad asi dostatečných, ale žádná nirvána. Je to spíš jednooký mezi slepými králem.

G: Jenže s daným rozpočtem nic moc lepšího nevybereš.

S: Navíc jsem konzerva, rád bych větší objem a nepřímovstřik. Bude to druhý auto v rodině, spíš na couračky kolem komína. Pak už je ten výběr úplně neřešitelný. Leda tak Hjondé nebo Tipo. Nebo by tu byla ještě jedna možnost – Guilietta, doprodávají se poslední skladovky.

G: Dyť je to 10 let starej křáp! Navíc italskej!

S: Uvnitř je ten věk už vidět, to je fakt, taky ve výbavě chybí spousta prvků, který už jsou dnes standard. Ale zvenku to má pořád šmrnc. A motor – čtyřválec 1,4 s turbem, 120 koní, nepřímovstřik. Trhač asfaltu to nebude, ale na takové to domácí žvýkání to snad stačit bude. Ten 1,0 EB ve Focusu bude mít asi o něco nižší spotřebu, ale nepojede o moc lépe.

G: No jo, ale když to srovnám s tím Focusem, tak kromě víceprvku vzadu a karbónu, kterýho se tak bojíš, nic moc lepšího nevidím. Já v tom teda nejel, ale podle recenzí to asi nepojede líp jak ten tvůj Focus. Hele napiš těm borcům na autíčkáři, třeba ti poradí co je lepší!

S: Myslíš? No tak já to prubnu …

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Romus
15. listopadu 2020, 22:40
-3

Já bych měl asi problém dát 450k za nové auto, který vypadá 10 let +- stejně a ojetý se dá koupi od kolika? 100k? Giulitta mi navíc přijde jako opravdu špatná Alfa Romeo. Nemá podle mě nic zajímavého navíc, aby si člověk mohl obhájit nákup této značky.

reagovat
Riccardo Martora
16. listopadu 2020, 09:02
4

Giulietty si překvapivě pořád drží cenu, za benzínové v normál stavu 150 až 200 tisíc cca. A co je to za kec, že je to "opravdu špatná Alfa Romeo"? Jakože nehnije, elektrika funguje, motory se nezadíraj? V tom případě máš pravdu. A jaká obhajoba značky? Nejde kupovat Maserati. Ty t-jety i podvozky jsou velice snadno udržitelné, spousta dílů je stejná s fiaty.

Vojta
16. listopadu 2020, 10:58
2

Giulietta je naopak naprosto brilantní auto - léty prověřená technika, která se nesype a překvapivě to i suprově jezdí. Za mě je problém jen design toho čumáku a na dnešní dobu ta zastaralost. Pokud někdo rád oldschool, pak je to ale ideální volba.

Romus
16. listopadu 2020, 13:00
-1

za a) nelíbí se mi, ani mi nepřijde nijak zajímavá, interiér považuju dokonce za hnusnej. ( oproti 156,159,Giulia ) za b) suprově za mě opravdu nejezdí, spíš tak nějak normálně v rámci třídy.

Bavoraczech
16. listopadu 2020, 13:04
1

Jo, je to o tom, že je to teď 10 tet starý a za 10 let to bude vypadat jako 20 letý i když tomu bude teprv 10. Na druhou stranu už mají lidi zkušenosti i s 10 letými kusy a to vesměs pozitivní. Proto bych pokecal s někým z majitelů.
Otázkou taky je, jak dlouho si to auto budeš chtít nechat, protože 10 letá Alfa je OK, ale 10 letej Focus už může být nahnilej :-).

Romus
16. listopadu 2020, 14:21
-2

Bavoraczech: přesně tak, za 3-4 roky bude mít vlastně zánovní auto a se stejným autem budou jezdit pravý alfisti ( nejlepší a správná alfa je ta, která stojí aktuálně v bazarech do 100k )

Kuře
16. listopadu 2020, 00:06
5

Já bych se vysral na tutnost toho nového teda...
Za 450 to je přesně ten rozpočet, kde ty nové auta, aspoň podle mě, to je nutné zdůraznit, nedávají vůbec smysl...
A ta metafora s tou ženskou... skoro si říkám, jestli by to nemělo být přesně naopak...

reagovat
Sa
Sato
16. listopadu 2020, 09:10
0

Tak obchody s nejetými ženami sa v našich končinách už moc nenosia, to si treba zaletiet niekam východnejšie.

esmo
18. listopadu 2020, 13:12
3

Jako na Slovensko?

Sa
Sato
18. listopadu 2020, 14:37
0

:-D

beastar
18. listopadu 2020, 15:20
0

:D Dobrej postřeh. Akorát na to Slovensko netreba letět.

liška
16. listopadu 2020, 08:35
0

Já teď nějaký auto vybírám a kdybych neměl za cíl 2+2 a zadokolku, tak bych coby částečný italofil asi neváhal zde:
https://www.sportovnivozy.cz/129315-alfa-romeo-giulietta-qv-rosso-competizione
Jinak kupovat novou, už poměrně zastaralou Giuliettu, jak už tu zaznělo, mi přijde jako nesmysl.

reagovat
Sa
Sato
16. listopadu 2020, 09:02
2

Predávat o generáciu staršie autá nie je žiadna novinka resp. špecialita alfy, spominate na octavie tour? (jedničkové octy sa predávali paralelne s dvojkou) Našlo si to kopec spokojných zákazníkov. Ak si z tých ludí čo si na nejakú aktuálnosť a image nepotrpí, kde aké asistenty sú ti akurát na zlosť, tak veselo do toho. Ak teda reálne odceníš prednosti alfy od focusu.

reagovat
Riccardo Martora
16. listopadu 2020, 09:04
4

Ono je podle mě odpověď velice jednoduchá - prostě zajít do dealerství AR a Fordu a ty auta si prostě zkusit a ošahat. Uvidíš, které ti víc padne a naopak co ti popřípadě bude na kterém vadit. Není to nákup rohlíků, takže bych to takto od stolu s počítačem nerozhodoval :)

reagovat
Greeny
16. listopadu 2020, 10:00
12

To že je Giulietta 10let stará technika bych bral spíš jako výhodu :) Mám za to, že ten motor je dost bytelný (právě díky tomu jak je starý, nepřímovstřik, žádné blbosti jako integrované svody v hlavě) a můžeš si dopředu nastudovat, na co si dát pozor, co je slabé místo atd.. U Focusu tuhle možnost asi nemáš. Samozřejmě, nejlíp uděláš když si to zajdeš projet a posoudíš sám.

reagovat
beastar
16. listopadu 2020, 10:32
5

Zcela vyjimecne tady bych sel do Alfy. Osvedcena technika proverena deseti lety ve vyrobe. Italsky povedeny design. Jde to koupit jako bazarovka. To jde ale kde, co. Spis me desi ten rozstrel Alfa a konzervativni Focus pro masy tj nebe a dudy. Jak tady pisou kluci musis si to zkusit. V tehle kategorii fakt berozhoduje jen to jak to jezdi aby se to dalo shrnout od stolu. Jisty je ze Giulietta bude spis milacek, kdezto Focus spis spotrebka.

reagovat
milic
16. listopadu 2020, 12:44
1

Děkuji všem za názory. Na alfě mě láká právě ta neokoukanost a to, že je stále šmrncovní. Zkušební jízda s Focusem není problém, horší je to s Alfou. V zemi jsou 3 (slovy: tři) ofiko dealeři, bůh suď, zda vůbec mají nějakou předváděčku, se kterou se dá svézt, navíc 20 minut za volantem s votráveným prodejcem na místě spolujezdce mi zas tak moc neřekne. Nezbývá, než začít pátrat, kde bych se mohl pořádně povozit.

reagovat
Bavoraczech
16. listopadu 2020, 13:12
-1

Alfa: Tak si zavolej do Brna do Motortecu, to nemáš až zas tak daleko.
Zajímavá myšlenka by ybla, zajet se podívat do bazaru na starší kousek s požadovanou motorizací a vyzkoušet si, jaké to auto bude za pár let... Teda možná bych volil víc exemplářů, protože jihomoravské bazary nechceš...

wdave_t
16. listopadu 2020, 13:22
0

V Mazdě mě třeba nechali jet novou miatou samotnýho. Moc často se novejma autama neprojíždím, tak jsem myslel, že to je normální.

Bavoraczech
16. listopadu 2020, 13:33
1

Mě nechali jet v Auto Esa vojetou Alfou GT. Bohužel to byl Twinspark a po pár kilometrech kdy párkrát problikla kontrolka mazání jsem jim to raději beze slov vrátil :D.

vy
vystman
16. listopadu 2020, 15:06
2

Nedávno jsem kupoval 1,4 TB, rok výroby 2016 najeto 35k. Na to že je design 10 let starý je to dle mě pořád hodně zajímavé a pěkné auto... někomu se nelibí čumák ale od nikoho sem nikdy neslyšel že by se mu nelíbil zadek. Jinak i těch 120 koníků bohatě stačí jak na okresky tak dálnice. Navíc ten motor už se prodává myslí někdy od roku 2005 a za tu dobu se o žádnejch fatálních problémech nemluví. Co sem se díval na náhradní díly tak cenově to vychází stejně jako Golf a spol. Vzhledem k tomu že fl 2020 a 2016 byli spíš kosmetika, tak vnitřek je defacto shodní s tím co provedli při fl 2013. Nemá to žádný super moderní udělátka ale podle mě stačí klima a multifunkční volant.

Vavris Vavrisovic
16. listopadu 2020, 13:42
3

Z úvodních frází konverzace jsem nabyl dojmu, že požadavek na prostornost kompaktní třídy neexistuje.

A proto by můj primární zájem směřoval do autosalonu Suzuki... jasně, má to přímý vstřik... ale taky to má oldskůl hmotnost pod 1 tunu 8-)

https://www.suzuki.cz/auto/swift_sport/design_a_technologie.aspx?gclid=EAIaIQobChMIiv7mt4qH7QIVydmyCh2HsQCGEAAYASAAEgKBrvD_BwE

reagovat
Ko
Kouzelník
16. listopadu 2020, 14:23
0

Zajímavá a hravější volba. Už asi ani nebude v nabídce. O důvod navíc Swiště chtít. Snad jen by mohl mít nižší poséz, ale svezení perfektní.

Pochtli
17. listopadu 2020, 09:43
0

Souhlas, narozdíl od sviště, navíc vypadá giulietta jako utrápený pes z pořadu "Chcete mě?".

GanGreen
17. listopadu 2020, 13:48
0

Tak to už je zas vyloženě osobní hodnocení dizajnu, mě se třeba Swift vyloženě nelíbí ;)

krab
16. listopadu 2020, 17:43
0

Jestli to má bejt druhý auto, praktičnost tam zjevně z textu neprýští ... kup si tohle. Abarth 595 1.4 T Jet
Novej, skladovej, výprodejovej ... Nový to už stejně dělat takto asi v budoucnu nebudou moct, bude to auto nejen pro radost, ale i kultovní a něco co můžeš schovat dítěti až mu bude 18 :-D
https://www.sauto.cz/osobni/detail/abarth/595/18761970?goFrom=list

Jinak je ten výběr skladovek kolem 450 dost tristní. Nebo takhle, normální člověk si rozhodně má z čeho vybrat, Autíčkář spíš jen zapláče.

Giuliettu bych koupil novou skladovou, když by byla fakt hezká ta cena, je to furt krásný auto, vůbec bych to nikomu nevymlouval. Focus nevím... je to chválený včetně toho tříhrnku litrovýho, ale na tohle já jsem taky příliš konzervativní. Sympatická je nová Toyota Corolla, ale je to čistě praktický auto, v tom emoce nehledejme.

Já bych šel pro Abartha a ten tvůj kolega bude čumět :-D

reagovat
milic
16. listopadu 2020, 21:04
0

Praktičnost ... no, cestou do práce vyklopím u školy potomky, takže to chce druhý pár dveří a trochu místa vzadu, občas taky vezu v kufru psa, z těchto důvodů chci kompakt, pro moje účely je to ideální velikost. A přesně jak píšeš, normální člověk si kolem 450 vybere, ale pokud to má být trochu zajímavé pro člověka, kterého stále baví řídit, tak je to problém. Proto mě napadla ta Giu.

krab
16. listopadu 2020, 21:35
0

Jestli jsou potomci ve školním věku, tak se dozadu do Abarthu 595 vejdou ... pro krásu se musí trpět, takže to by asi vydrželi, horší ten pejsek jestli je relativně velkej...

Víš co, ale proč bys fakt trval na novém autě. Já jsem v životě nový auto sám od sebe nekupoval a jsem naopak dlouhodobě spokojenej s tím, že vyberu něco staršího, na tom se něco opraví, člověk si o tom autě spoustu technických detailů nastuduje, údržbu si udělám sám atd... Neřeším servis , neplatím ten pokles hodnoty v čase, kterej je u novýho auta docela dost vysokej. Ale je pravda, že pokud se ti do toho nechce a chceš nové, tak to taky vlastně i chápu. Spíš fakt co vybrat...

Můžeš si vybrat nějakou ojetou Giulii, která je výrazně lepším autem než Giulietta a bude pořád ještě v záruce třeba na rok, dva. Je pravda, že za 450 jsou zatím hlavně jen diesely, ale možná ten benzinovej 2.0 Super 200 k někdo během zimy za podobnou částku pustí.

Anebo bych doporučil chvilku počkat, přišetřit na Fiestu ST... je to už teď 5 dveř , kolem 600 s DPH a snad i níž by nějaký dealer mohl nabídnout. A takový auto si jistě užiješ.

Cu
Curdin
16. listopadu 2020, 19:55
0

Jak píše Krab, těch aut neni zas tak malo... Co třeba Leon, ten se dá sehnat novej do 450 i s 1.5tsi

reagovat
dom
16. listopadu 2020, 20:30
2

Já si ji koupil a jsem velice rád, že jsem to udělal. Nevím, jak kolega přišel na cenu 450. Dle ceníku je základ za 422, ale já ho od dealera dostal za 363. A za ty prachy nemůže konkurovat ani Tipo, natož Focus. Tam se nechytá ani Hyundai. Měl jsem na operativní leasing Toledo a pak i30. Giulietta se s tím nedá srovnat.

reagovat
Sa
Sato
16. listopadu 2020, 21:40
0

Nova giulietta za 360tis? Tak to uprimne gratulujem.

beastar
17. listopadu 2020, 00:53
0

To já teda taky. Jestli to je cena s DPH. Tak to si narazil asi na zlatou nabídku.

dom
17. listopadu 2020, 07:28
1

363k je pecka. Objednával jsem ji v srpnu. V září byla za 366k. Teď jde koupit jedna v Budejovicich za 371.888,- A pochybuji, že půjde ještě nějaká nakonfigurovat a objednat

milic
17. listopadu 2020, 10:04
0

Ano je v nabídce skladovek za 371. Jenže je to základní výbava - manuální klima, plechové disky, základní rádio ...

krab
17. listopadu 2020, 11:51
2

Jako jestli se dá Julča koupit nová za tyhle peníze, tak neváhej a kupuj :-D To je fakt super nabídka za krásný auto s takovými klasickými jízdními vlastnostmi hatchbacků tak jak to má fanoušek do aut rád. Mě trošičku zklamala Julča Veloce (1.75 TB) protože jsem čekal lepší podvozek, ale 1.4 T , kór za tyto prachy bude bezva. Snad má motor taky tak pěknej zvuk a pocit příjemný dravosti jako předvádí naše Mito , který má teda 99KW , Julča v týhle verzi tuším 88KW a to naše auto ještě splňuje tu starší emisní normu.... Já měl ještě dřív ten Fiat 124 Spider, stejný motor, (103KW) ale už ta nová emisní norma a byl takovej pocitivě oproti Mitu přidušenej. Mito mi přijde takový líp "nakrmený benzinem" a líp reaguje v režimu dynamic. Snad je nová Julča taky tak veselá...

beastar
17. listopadu 2020, 15:25
0

krab: Já bych trochu vynechal to tvrzení ohledně "klasických" jízdních vlastností hatchbacků. To mi přijde jako taková fráze. Protože Giulietta rozhodně nejlepší ve své kategorii není a ani nemůže být. Za cenu trochu vybavené Dacie Duster je to rozhodně dobrá volba. Já bych sobě koupil Mégana 140Tce, ale to se bavíme pomalu o dvakrát tak drahém autě i po slevách. Pravda je taková že těch 88kW je na tu Giuliettu tak akorát pro normální ježdění a má to docela pěkný projev jako celek. Mě se to designově poměrně zamlouvá (narozdíl od VW, Ford, Toyota ap. v této třídě) Pokud to dokáže koupit pod čtyři kila je to pořád velmi dobrý auto s prověřenou technikou. A neutrálním jízdním projevem. Zase bych z toho tady nechtěl dělat nějak super zábavný auto. Protože to v normálních verzích není ani Giulia a v naftě je to úplně normální nuda dost podobná třeba oktávce. Působí to jak BMW e90. A Mito je Grande Punto. To jako v podstatě není Alfa navíc nástupce 147 postavený na o třídu nižší platformě který proti konkurenci kralovat tak akorát cenou. TB má docela dost výkonu a poskytne to takovej ten jak sem tady psal někde low budgetovej pocit zábavnosti, ale nic víc. Giulietta je úplně jinde je to asi jako popisovat Superba na základě jízdy s Fabií. Moudrej z toho asi nebude jediná naděje se tím jít svézt. Ono totiž po pravdě Alfa zase jako každýmu nesedne. Znám pár lidí kterým Giulia prostě nesedla a nelíbila se jim fakticky v ničem a proto koupili jiný auto. Já bych vlastně ani neviděl jako variantu to Tipo... jako jo je to dobrý auto... ALE

Cu
Curdin
17. listopadu 2020, 19:57
0

Já myslim že by se s tím maganem vešel i do limitu.
Např. :
https://www.sauto.cz/osobni/detail/renault/megane/18938026

krab
17. listopadu 2020, 20:31
1

Možná máš i pravdu v tom co píšeš, ale ta snaha tazatele je zkrátka koupit v téhle třídě něco, co neodpovídá úplně běžný konfekci. Když bychom v týhle třídě udělali nějaký "benchmark" car, něco co lidi a firmy kupují nejčastěji bude to Škoda Scala 1.5 TSI anebo Hyundai i30 1.4T-GDI. Pro spotřebitele jistě dobrý, zážitek z řízení těch strojů = 0. Opravdu dokonale bezpohlavní auta. Obávám se, že ani ostatní auta konkurenčně nějak k těmhle srovnatelná na tom nebudou výrazně líp, ani Renault, ani Peugeot, Citroen, Opel, Kia, Toyota atd... S žádnýho z nich nebude vyzařovat nějaký náznak toho, že řidič má rád auta a může z nich mít nějakou radost. Což ta Giulietta nějak dovede nabudit, dojem, že je to není jen auto, ale i trošku hračka, stroj, který vyvolává při jízdě nějaké emoce. Za ty prachy , (do 400 tisíc) za nové je to fantazie řekl bych...

Pak je ta varianta si nějakým způsobem připlatit anebo se spokojit s ojetým místo nového. A v tý variantě připlatit si, vychází hezky Fiesta ST anebo když by to chtělo víc prostoru a stačilo míň vyloženě sportovního ducha, pak Mazda 3 GT181 s motorem Skyactiv X. Navíc ta jde koupit i s pohonem všech kol jak teď koukám na stránkách Mazdy... Ale tohle už se bavíme o autech, který se po všech myslitelných slevách dealerů nejspíš pod 550 tisíc nevejdou, spíš budou kolem 600

beastar
18. listopadu 2020, 10:28
0

Krab: Vzhledem k tomu, ze si bystry diskuter, tak si jiste cetl dalsi moje nazory tady okolo. Ja vubec nerikam, ze Giulietta je spatna volba. Kor kdyz proti ni stoji trihrnek Focus. Navic pokud by se dostal na zminovanou cenu. Je to myslim velmi zajimavy a v danem budgetu se podobne auto, nove, nesezene. Takze jak pises bud ojetina nebo jit do Alfy. Ja jen nesouhlasim a tvym tvrzenim klasicke jizdni vlastnosti a ze to jako bude zabavnejsi nez... A cokoliv z tridy. Nebude jen to proste bude lip vypadat a tim, ze to auto je stary tak nabidne standard roku 2010. Tak je v mnoha vecech prijemnejsi pro autickare. Ano Scala a i30 nejsou uplne srovnatelny a jsou nudna i designem. Jako o tom ze bude jizdne Giulietta nejak vyrazne jizdou lepsi auto, nez Focus, Megane, nebo Corolla fakt muzu uspesne pochybovat. O tom to neni v tomto pripade. Giulietta bude originalnejsi a nabidne vice pocitu. Jak tady nekde pisu G bude spis milacek, Focus a spol spise spotrebka. Ze same podstaty a filozofie auta ale i vyrobce.

Takze jestli to schrasti za 4kila go 4 it. Otazka je zda mu to sedne. Tady se ted rozmohla takova nemoc. Vsechno, co ma jakoby aspon 5% status legendy, nebo auta pro petrolheady je automaticky bezvadna modla. Bez chybza supr prachy. To co neni je srot a nezavavna mrdka. Coz je samozrejme hloupost. Navic kazdy jsme jiny. Ja si umim uzit kdyz jsou podminky i treba tu i30:D

krab
18. listopadu 2020, 13:17
0

Jo, máš pravdu náčelníku. Já jsem tak nějak pod pojmem označení "klasické jízdní vlastnosti" tak nějak chtěl říct - auto postavený po staru, pocitově jako najdeš u 10-15 let starých ojetin.

Já byl naopak asi jeden z mála recenzentů co nehodnotil Giluettu Veloce (QV) příliš pozitivně a Alfisti jistě rádi nebyli. Tam mě doopravdy zklamalo nastavení podvozku, ve výslekdu i řízení nebylo bůhvíjaký, motor byl fajn, sedačky nedržely dobře tělo a dalo by se pokračovat... pak jsem si vzpomněl na to jak úžasně jezdil předchozí Mégane R.S. a byl jsem z rychlý Giu fakt hodně zklamanej.

U těch běžných verzí to ale může vyznít jinak. Obyčejnej Mégane byl naopak v dřívějších dobách strašná sračka (z prominutím) a ten novej určitě udělal hodně dobrej progress. U Focusu nevím, tady se obávám, že šli klasickou cestou trendy auta a nevím no... já furt jako Focus vidím ten hravý, hezký MK1 jako úžasný a pro evropskej Ford přelomový auto. Taky ten poslední Escort stál úplně za starou bačkoru...

Nakonec tady je mezi námi shoda. Za 350-400 tisíc je nová Giulietta parádní. Za 500 už jí asi prodávat dneska nemůžou.... Jediný co mě prostě vrtá hlavou (tady za mistra tazatele) jestli nakonec nedokáže vytáhnout ze štruzoku víc a koupí si Fiestu ST jestli chce trošku jako schopnější "sporťáček" anebo nekoupí tu novou Mazdu 3. Večer jsem zrovna prohlížel katalog na stránkách a i sám jsem nad tím začal mírně uvažovat. I když my budeme potřebovat nakonec asi o něco prostornější auto. Každopádně ta nová trojka, to mi připadá jako zase něco hodně novýho, soudobýho, s pěkným designem a taková volba taky více méně toho autíčkáře :)

beastar
18. listopadu 2020, 15:11
1

Jo zrovna Fiesta ST (když se mu líbí Focus jakože Ford) by dávala dobrý smysl. Trojka Mazda má zase docela zdařilý design, takový sportovní look právě s těma běžnýma autama segmentu nezaměnitelný. Giulietta bude prostě dobrá i s těmi negativy. Které právě ale možná uvidí jako pozitiva to musí posoudit ten tazatel až se sveze kluk ušatá. To co píšeš o Méganu není hezké, ale je to pravda byl v obyčejné verzi strašná mrdka. U Focusu se taky shodneme ano uživatelsky, objektivně to prostě jako recenzent, novinář musíš pochválit. To nakonec si musel i předešlou generaci ofce v tom starter edition provedení to za ty prachy prostě fungovalo s litrem dobře. Jenže jestli v tom hledá trochu toho srdíčka (z čehož si Kuba "noiososvedise" Pospíšil dělá vytrvale prdel) a má prostě ten rozpočet napjatý a ojetinu spíš nechce tak prostě tu Alfu defakto vzít musí... protože přímá konkurence není.

Já jsem teď dostal na chvíli Mégane GT to TCe205 na mým vozíku nechávám před zimou dělat nějaký úpravy plus dávám zimáky. Tak jezdím teda asi od dopoledne touhle "polo" sportovní verzí. Kterou novináři vlastně moc nechválili. A já vůbec nechápu proč to auto za ty prachy jezdí super kam se hrabe třeba oktávka RS III. A ta 205 jde v pěkné modré co měli i žurnáli v CZ k dispozici jde koupit lehce zajetá za nějakých 500.000,- možná trochu méně. A jako jo je to pocitově tolouštík oproti Alfě ale zase to má důstojný výkon... a je to třeba kilo rozdíl. To se ale v zásadě opakuju stejně jako ty jenom s jiným receptem. Fiesta ST vs Megane GT, tady bude zase Fiesta minimálně "sportovností" kralovat. Megane bude lepší v denní použitelnosti (větší no) Jako je to alchymie.

Mimochodem všimni si jak to krásně popírá tady to občasné brečení, že dneska je to v prdeli není z čeho vybírat. Podle mě není z čeho vybírat když máš na auto 30 000 a představu, že koupíš prémii, šestiválec, coupé a nebude se to srát. Jakmile máš normální rozpočet je to na dlouhý debaty.
-
Komentář upraven 18. 11. 2020, 15:12:14

Er
Eric
17. listopadu 2020, 05:03
7

Dobrý den. Jako majitel giulietty bych se také rád vyjádřil. Kupoval jsem ji jako novou začátkem roku 2018. Julca dnes uz samozřejmě na svou konkurenci ztrácí v oblasti bezp.asistentu a je trošku hlučnější od podvozku ale kdo chce nejzabavnesi hatch c segmentu( nepočítám různé rs st gti verze) je tu na správné adrese. To jak julca zataci a jak se dá krásně ovládat plynem to opravdu dodnes nemá konkurenci. Perfektně nastavené esc vůbec nekecá do řízení a nechá julcu krásně klouzat a utahova zadeckem zatáčky. Řízení přesné a strmé řazení lepší průměr. Focus jsem měl půjčený ve verzi st-line 1.0. Je to výborné auto. Daleko komplexnější než julca. Ale bavit se za volentem jako v julce urcite nebudete. Není tak ostrý nevtahne do děje a esc je strašně otravné. Navíc z julci je cítit takova bytelnost a jeste neojebanost. Viz hliníkové těhlice a části naprav. Navic 1.4 tjet 88kw díky krátkým a na sebe perfektně navazujícím kvaltum nechá vsechny litriky pěkně za sebou. V pruznosti diky nim zahanbi i 150konove turbiny.(vše vyzkouseno na letišti). Ano spotrba je trosku vyšší ale to je daň za krátké kvalty a nepřímý vstrik. Julinka je krásný stroj a má punc jedinečnosti. Jestli vám jde hlavně o jízdu a baví vás řídit julca vám bude dělat jenom radost.

reagovat
BubaaCZek
17. listopadu 2020, 16:00
1

Za mně Giulietta. To auto má šmrnc! Vypadá stále skvěle a nepůsobí jako spotřebák.

reagovat
FidoBlack
20. listopadu 2020, 12:27
0

Běž do toho, to auto je krásný, motor je pokud vím tak v pohodě, ty 1.4tjet se dávají do nových Brav, 500 a tak dále a dále. Hlavně je to neokoukaný auto, moc jich u nás v Čr nepotkáš.

reagovat