
Greeny
Jméno | Vojtěch Kubiš |
---|---|
Bydliště | Vsetín |
Registrace | před 9.8 rok. |
Poslední aktivita | před 8.5 měs. |
Příspěvků ve fóru | 68 |
Komentářů u článků | 89 |
Pozitivních komentářů u článků | 25 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Dříve pravidelný redaktor, nyní spíše občasný přispěvatel, který většinu svého času dělí mezi udržování svých starých BMW a ještě starší Alfy a mezi bláznivé cesty do podivných míst. |
Posledních 50 komentářů

Díky za hezký článek ! Jen mě trochu překvapuje to řízení v Kappě. Pamatuju si když jsem měl půjčenou Kappu 2.4 pětiválec (o které je tu mimochodem taky článek), že mi to řízení připadalo docela dobré. Jakože v něm byla i zpětná vazba, v nájezdu do zatáčky tuhlo a tak.. Naopak podvozek mi připadal spíš obyčejný, ani extra pohodlný a určitě ne sportovní.

Tenhle článek mě nadchnul jako dlouho žádný článek na autíčkáři. Díky za něj! Hodně mi to připomíná mé vlastní cesty po zapadlých koutech světa v autě, které k tomu není zrovna nejvhodnější. Dobrodružství, svoboda, příroda, auta. Co víc chtít :)

To bych si asi troufl nesouhlasit :) Že Lada byla licencovaný Fiat ještě neznamená že v SSSR nevyvinuli a nevyráběli osobní auto vlastní konstrukce. Jako prvni mě napadnul Moskvič a potažmo Iž. Motor byl sice náramně podobný BMW M10, nicméně o žádnou licenci nešlo. Hned za tím mě napadá ZAZ zvaný Záporožec, který mě se svou vzduchem chlazenou V4 fascinuje dodnes :) V sovětském svazu vznikla i Lada Samara, kde už o nějaké licenci mluvit nejde, dál pak Lada Oka, Moskvič Aleko nebo ZAZ Tavria.. Nehodnotím jestli ty auta byly nějak zvlášť dobré, ale jen říkám, že i jinde než v československu a východním německu vyvinuli vlastní osobní vůz.

no, a je to vyhlášeno jako závod pleček anebo jen se každému účastníkovi, co je v těch dvou vymezených hodinách na trati budou měřit časy na kolo a kdo chce tak si to prostě může porovnat? Tedy bude někde seznam účastníků plechcupu a nějaké výhlášení vítězů anebo je to jen na bázi dobrovolnosti a "jak si to kdo zařídí"? Efektivně tedy stejně jako si mohli lidi i dřív mezi sebou domluvit závod aut třeba od 100 do 200 tisíc kč ceny a stopkama si stopnout časy a pak si sami vyhlásit vítěze? :)

Plechcup jakožto závod levných aut je tedy defacto zrušen, jestli chápu správně že?

Reagoval jsem na část článku, kde se píše o tom jak se na ten dotykový displej vlastně vůbec nemusí sahat a na vlastní zkušenosti jsem dokumentoval, že to tak v Tesle nefunguje. A ano, nejedná se o chybu auta, dělá to tak jak je nastaveno z továrny. Jen dle mého nározu by bylo lepší, kdyby mělo tlačítka, protože by to bylo uživatelsky přívětivější. Možná by to bylo vnímáno jako staromodní, ale bylo by to lepší.
Ono totiž dokud člověk má ruce a prsty kterýma ovládá věci, tak je pravděpodobné že existuje jen jedno nejlepší řešení. A to už bylo nalezeno za těch zhruba 100 let vývoje aut (tedy v roce 2000). Automobilky se snaží vyvinout něco lepšího, modernějšího, něco nového aby byl důvod si koupit to nové auto. Jenže jakoby zapomněly, že člověk je fyzicky furt stejný a s tím se nedá nic dělat.

Můžeš mi ukázat nějaké nové auto, kde to tak jak píšeš opravdu funguje? Jakože tlačítka nepotřebuju, protože všechno funguje skvěle a vždycky tak jak chci. Zrovna minulý týden jsem jel zas po nějaké době Teslou a teda nevím jak to funguje jinde, ale v Tesle to takto rozhodně nefunguje. Budu konkrétní, vyhřívání volantu bylo minulým uživatelem zapnuto, když jsem sedl do auta. Byla zima, fajn, tak ať to hřeje, je to příjemné. Jenže po 10 minutách byl volat opravdu teplý, po 15ti byl horký a už to nebylo příjemné. Asi bych teda čekal že se to samo vypne, ale nevyplo. Takže jsem to musel udělat ručně, což byl ale zádrhel, protože jak Teslou jezdím málo, tak jsem fakt nevěděl, kde to vypnu. Takže jsem musel reálně zastavit a hledat.. Kdo je zvyklý, tak budiž, asi to zvládne i za jízdy. Ale tlačítko se symbolem volantu bych hledat nemusel.. Další věc, vystoupil jsem z auta, šel vyřídit věci, nastoupil zpět a sedačka se mi začla sama měnit do jiné pozice než jak jsem ji nechal. Aha, chytré auto si myslí že nastupuje majitel onoho klíče který mám já teď ale půjčený, což ono nepoznalo ikdyž jsem si tu sedačku sám předtím přenastavil, takže asi zas tak chytré nebude. No takže zase sahat na displej a zapínat si tam moji pozici sedačky. No a pak jsem jel a předjížděl jsem. A začlo mi tam vjíždět ono předjížděné auto. A ikdyž je Tesla nabitá asistenty, tak to ani nepíplo ani nesáhlo do volantu (za což jsem teda já osobně rád) a já jsem se rychlým manévrem až za krajnici protisměru onomu autu vyhnul a zabránil střetu. Tedy asistent v situaci, kdy když by řídil neschopný řidič, tak by došlo ke kolizi, neudělal vůbec nic. Naopak v situacích naprosto zřejmých (jakože jde chodec někde v dálce po přechodu, já ho vidím a pomalu brzdím) tak mi zapípá, že "bacha"..
Takže sorry, ale až teda budou auta fungovat tak, že fakt nebude potřeba opravdu vůbec nikdy na nic sahat, tak ať tlačítka nemají. Ale dokud tak nefungujou, tak ať prosím tlačítka mají.. :)

Jednorotor nebo ne, je to úplně jedno. Je to wankelův motor a to je to důležité. Myslím si, že v dnešní době je to sakra velký úspěch :) Je to hlavně naděje do budoucna, protože je to důkaz že se ještě vůbec někdo wankelovým motorem zabývá..

Je to bomba kluci, oba dva díly. Konečně jsem si zas na Autíčkáři přečetl text, při kterém mi běhal mráz po zádech. Díky! :)

Nooo, já tam vidím nejméně čtyři prvky výbavy, za které se dřív mohlo u některých aut připlácet :) Přihrádku před spolujezdcem, zapalovač, tříramenný volat a spolujezdcovo zpětné zrcátko :) Takže tak zlé to přece není.. to jen my tady v Evropě jsme moc zhýčkaní :)

Přesně tak :D pak vám začně Chaser nebo Skyline připadat jako úplně normální, tuctové auto :)

Neboj Františku, prohlížel jsem si i tento obrázek :) a vzhledem k tomu, že poslední roky je mým zaměstnáním konstruktér automotive světel, tak vím co je to reflektor :) Já narážel na to, že z tvého textu to vyznívá jakoby tam reflektor do 80tých let vůbec nebyl přítomen. Parabola má funkci reflektoru. To že v 80tých letech se reflektor začal dělit na menší segmenty aby došlo z lepšímu nasměřování světla "tam kam chceš" z toho úplně zřejmé nebylo. Zároveň to taky dost pomohlo variabilitě designu, protože se pak dal světlomet tvarovat i do jiných tvarů než dřív. Ono automotive lighting je obecně vzato hodně o designu, co si budem povídat.. :)

"Prvním zásadním posunem bylo použití reflektorů v parabolách."
Jakože do 80tých let tam ty paraboly byly jen tak na okrasu a funkci reflektoru dělalo něco jiného? :D Nebo co to teda je ten reflektor, že tam do 80tých let nebylo?
Když už článek s nádechem techniky tak by ještě u těch projektorů možná nebylo špatné vysvětlit k čemu tam ta čočka je. Že to není místo skla, jak to teď vyznívá. On ten projektor má navíc kromě čočky ještě clonu. Reflektor je zaostřený hned za clonu, která ořízne světlo a čočka pak toto světlo posbírá a vysvítí vpřed. Díky tomu má projektor mnohem ostřejší obraz a tedy lépe využije prostor předepsaný normou.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ed/Headlight_projector_schematic.png

Nechci mluvit za redakci, ale na facebooku proběhlo, že akce se ruší, důvodem jsou vládní omezení.

Vojto, mluvíš mi ze srdce :D Taky tíhnu k Alfám, ale až na výjimky lidí okolo Transaxle jsem nikdy nepotkal "Alfistu" s kterým bych si měl co říct. Nejen že jsme si nesedli osobnostně, ale přesně jak píšeš, techniky neznalí, bez peněz, hlavně aby to vypadalo výjimečně a nebyl to ten nudný zlý Passat nebo nedejbože BMW..

Vojta: Suchá hmotnost Bussa je 133kg? To jsi změřil jak? :) Anebo tím myslíš jen blok a hlavy? Já jsem postavil na standardní váhu pro lidi moje 24v busso, byl to jen blok a hlavy a vana, nic víc, ani výfukové svody, ani sání, ani aletrnátor, starter, držáky nebo nějaké další věci, prostě nic. No a ukázalo to rovných 150kg. Může být že 12v by ukázal 133kg (ikdyž se mi tomu nechce věřit, ten 12v je rozměrově prakticky stejně velký jako 24v). V každém případě bych ale takto odstrojenému motoru neříkal motor a nemluvil o jeho váze :) To pak můžeme říct že škodovácky mrd 1.3 OHV váží 60kg :) A taky by to nebyla úplně pravda.

Zrovna minulý týden se mi stala hezká příhoda. Na parkovišti u Tesca vidím VW transportér a pod ním se válející osobu s dlouhými vlasy. Přijdu blíž a nabídnu pomoc. A z pod auta vyleze drobná, opravdu hezká, mladá žena. Dáme se do řeči. Prý teče servopumpa a dělá divné zvuky a tak snaží se aspoň sundat řemen a pokračovat dál bez serva. Jenže má ožvýkaný šroub a nedaří se jí to povolit. Domluvíme se, zajedu do garáže pro sikovky, slečně to povolím a rozloučíme se.
A pak že nejsou.. V zmiňovaném Transportéru cestoval mladý německý pár a byla to právě žena která očividně autům rozuměla víc.

J.K.: já bych hlavně chtěl vidět 50% žen v dole kopat uhlí... Cos napsal je nesmysl a další zbytečné hledání rovnoprávnosti tam, kde to není potřeba. Ženy mají stejnou možnost řídit jako muži. Jestli se tak neděje, tak budiž, asi to tak nemá být. Je to stejné jako s těmi horníky, že to dělají jen muži není žádná forma diskriminace.

Ha, tak dokonce i ten pomník tam fakt je :)
https://www.google.cz/maps/@61.0350227,76.0827026,3a,15y,231.4h,91.09t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2nIa3gw6L_cNI_5fiwBsEA!2e0!7i13312!8i6656

https://www.google.cz/maps/@61.0350035,76.0812797,3a,75y,0.96h,77.22t/data=!3m6!1e1!3m4!1sfD1TbKlziFiL7-YaS6-ZTQ!2e0!7i13312!8i6656
Nekecal, fakt na té Sibiři Karosy jsou a dodnes jezdí :)

Mluvící Renaulty jsou super, tady je to v němčině :)

jak často v tom kdo měnil olej samozřejmě nelze jen tak z videa říct. Ale jen když si podělíš počet km na počet roků, tak je jasné že úplně krátké trasy to být nemohly. Vychází to průměrně na cca 45km za den. Dá se předpokládat že to úplně každý den nejezdilo takže denní nájezd bude reálně o trochu vyšší. Spíš bych řekl že doba se přecijen změnila a zároveň že 1.4 TSI je fakt průser :)

Ano, nová doba. Tady je jedno hezké video dokumentující, že když VW v 70 tisících drží pohromadě, tak je to fakt úspěch.
Je to celkem dlouhé tak rovnou zvlášť doporučuju mrknout na časy: 1:00, 2:05, 5:40, 6:00, 9:00, 11:20, 12:00, 14:20
Anebo ve zkratce - dvouhmota na odpis, vymlácené rozvody, vydřené válce, zničené písty, zakarbonované ventily a možná další věci kterým nerozumím.. To vše po pěti letech a 82t km.

Říkat o dvacet let starém autě že nějak extrémně hnije mi připadá dost úsměvné. Je to dvacet let staré auto. Co bys chtěl? DeLorean to není.. Asi bych neřekl že je 156 nějaký etalon antikorozní ochrany, za mě je to prostě průměr. Jsou auta která reznou mnohem víc (všechny Mazdy, Focus, Primera) a auta která reznou míň (asi soudobá Audi, ikdyž to neříkám rád :-) )

Jak píše Jagy. S tím odkupem je to problém u aut ve kterých je značné množství investovaného času (nikoliv peněz). Zvlášť když si vzpomenu na RX-E30, tak to bylo opravdu mnoho a mnoho času stráveného v garáži, troufám si říct mnohonásobně víc než obě Mňam dohromady, a v takové situaci by byl odkup dosti nevhodným řešením. Naštěstí RX-E30 zajížděla tak mizerné časy, že nikoho ani nenapadlo protestovat a tedy navrhovat nějaký odkup :) Zároveň RX-E30 byla nezpochybnitelně za 15 tisíc v celkových nákladech, schválně tady může Wanix taky nahodit tabulku s rozpočtem, jen tak pro srovnání třeba s FTO :)

V reakci na FTO a jeho značně zpochybnitelnou cenu mě napadlo další pravidlo. Co tak zavést, že auto co vyhraje jeden plechcup nemůže vyhrát následující další plechcup? Ať závodí, ale ať se to nepočítá do výsledku a cenu v zájmu soutěživosti a zábavy všech zúčastněných dostane další v pořadí :)
Je to jen návrh, nečekám že to někoho nadchne jako mě :)
Další můj návrh je aby se do ceny auta počítala i cena pneumatik. Protože když si někdo koupí velmi dobré UHP pneu za řekněme 2500kus, tedy do toho nasype 10k a někdo jiný jede na sjetých Barumkách, tak to taky vyrovnanosti startovního pole a zábavě všech zúčastněných nepřidá. Pořád to má být přece nízkorozpočtové závodění ne?
Opět jen návrh.. :)

Ehm, dovolím si malé rýpnutí.
"Onen nákres, jež přináší naději všem příznivcům “rotaček” (a tím nemyslíme diesely se systémem čerpadlo-tryska)"
Ne že bych byl velkým fanouškem TDi, ale "rotačka" opravdu není systém čerpadlo-tryska (pumpe-düse, zkráceně PD), nýbrž jeho předchůdce s rotačním vstřikovacím čerpadlem..

super, díky za info :) Rád bych se tam někdy podíva. Je zajímavé že i oficiální Tatra zdroj uvádí Magadan.
https://www.tatratrucks.com/about-the-company/press-and-media/press-releases/tatra-road-show-2010/

můžeš mi napsat víc informací o tom pomníku Tatře? Já se vždycky dočetl jen to, že je "na Sibiři" a některé zdroje tvrdí že je v Magadanu. Konkrétní místo jsem ale nikdy nedohledal.

WOW, tak to jsem netušil :D to je ještě divnější auto než jsem si kdy vůbec myslel. Díky za rozšíření povědomí :D

hezký článek :) Mám jen poznámku, jste si opravdu jistí těma kotoučovýma brzdama na předních kolech? Já mám za to, že Tavrie měla právě kvůli konstrukce kol i vpředu bubny..

1) ano, přesně tak. Vejdeš do hotelu a paní na recepci ti řekne, že tady žádný hotel není. Jde o to, že ubytovávat turisty je pravděpodobně nějak hodně státem hlídané a tak tě prostě raději ani ubytovat nechtějí.
2) jo, v Severní Korei jsme ještě nebyli, ale takhle nějak si to představujeme :)

To ne, to je až za odměnu když tam dojedeš :)

Alfa a turínská automobilka? :) to by tě Alfisti vynesli v zubech... :)
(pokud to teda není skrytý hate na to, že se v Miláně už nic nevyrábí :) )

Plánujeme i cestu domů :) máme relativně dost času, tak bychom to měli stihnout.

sám sis odpověděl :D
přes Rusko chceme jet zpátky :)

No, ano i ne. Dílo vznikalo v komplikovaných podmínkách a tak lepší dojem udělá, když se o některých věcech jen píše :D

ano, skutečně nejkrajnější. Myslím si, že pokud je auto "prostě moc dobré na PlechCup" a je důvodné podezření, že je v něm investováno více než 15 tisíc, tak by na 99.9% těchto případů měla stačit prostá diskvalifikace.
Osobně se trochu bojím aby slovo "odkup" nezpůsobilo lehkou paniku a nesnížil se počet účastníků anebo nezávodily ještě obyčejnější auta než jak je tomu teď.
Jinak zcela souhlasím s tím, že se bude víc hlídat startovní pole a bude se lépe posuzovat, jestli může nebo nemůže dotyčný závodit.

s tím odkupem vidím problém v situaci, kdy někdo do svého PlechCup speciálu investoval velké množství vlastní práce. Takové auto může mít bez problému veškeré vstupní investice pod 15 tisíc a přesto by majitel mohl být hodně nešťastný, kdyby o něj za 20 přišel. Proto by se mělo především posuzovat jestli auto není "prostě moc dobré na PlechCup" :)

V Ait Ben Haddou taky! Konkrétně Yunkai. Vojta z toho nebyl patřičně nadšený a do textu to nenapsal :D Markéta

tak snad už :D to je klasika, člověk ví co chce přečíst, tak to tak prostě přečte ikdyž to tam není :)

opraveno, díky :) a fotka není prohnaná ničím, se zapadajícím sluncem to opravdu přesně takto vypadá.

No, myslím si, že to reálné je, ale ne touhle formou jak jsme to jeli my :) malý by asi nevydržel trávit tolik času v autě a zároveň bych asi doporučil i jinou roční dobu. Podle toho, co jsme slyšeli tak ideál je březen/duben anebo listopad. Maroko je jinak na turisty dobře nachystané, není problém bydlet v pěkných čistých hotelech, půjčit si auto s klimatizací a tak.. Potkali jsme holandský pár, co tam byl s malými dětmi, cca 6-8 let a říkali že úplně vpohodě, že s dětmi jeli na velbloudech do pouště a že děti byly nadšené, že každé mělo svého velblouda a že si připadali jako v pohádce.. Co neumím úplně posoudit je riziko nějakých nemocí.. A zažívací problémy hrozí i dospělým, to asi všude v Africe :)

já měl na mysli prvni Giuliettu téhle generace, jinak máš samozřejmě pravdu :) teď když jsi to tak napsal tak mi to taky připadá trochu matoucí

A pokud jde o peníze - znám z mého okolí spoustu lidí, kteří jsou studenti nebo nebo mají podprůměrný plat a zábavy za volantem si pravidelně užívají vrchovatě. Ano, možná ne v Evu, ale je to právě zimní zábava na kterou nepotřebuješ žádný závoďák. Stačí chtít.

Naprostý souhlas s Chargerem. Nebudu ani hodnotit článek samotný nebo jeho přítomnost na autíčkáři. Ale věta "v dobách socialismu jste mohli přijet z práce se svojí stopětkou přímo na start závodu a nikoho netrápilo, že máte na předním sedadle nákup z Jednoty, prostě jste závodili." To mě naprosto srazilo do kolen. Jakože dneska to nejde? Takováto věta právě na autíčkáři jakžto pořadateli těch nejvíc lowcost závodů je do nebe volající nesmysl a plané stěžování si na první lepší věc. Jakože "tenkrát bylo prostě líp".
Že se v zimě bojíš jezdit tak moc, že to překročí míru získaných požitků? Tak nejezdi. Tečka. Líp pro tebe i pro okolí.

No, víme že měla Panda opravdu hodně moc najeto, 500 tisíc úplně klidně. To samo o sobě ale nestačí na to aby diff jen tak vybuchnul. Aby diferenciál vybuchnul, tak se musí něco zadřít - ložisko. To se přidře, zvýší se tření, celý diferenciál se začne hodně zahřívat až se ložisko úplně roztaví a pak už je to o náhodě, někudy musí něco ven. V našem případě to bylo přesně stejně, ložisko (nebo i jiné části) z diffu doslova vytekly, celá skříň diffu měla stovky stupňů, soudě podle vody která se neustále vařila, když jsme diff po explozi hasili a chladili. No a aby se mohlo ložisko zadřít, tak musí být špatně namazané. Tohle je tedy vcelku jasné. Jenže dokud tam je olej (a my víme že tam byl, protože by jinak nemělo co hořet), tak je to ložisko dobře mazané. Takže problém byl téměř s jistotou především v oleji. První varianta - olej měl najeto asi tak stejně jako celé auto a už zdaleka neměl vlastnosti jaké by měl mít a jednoduše to už nestačilo. Druhá varianta - poněkud víc teoretická a snad i méně pravděpodobná. Jelikož ten diff nedělal žádný výrazný hluk (narozdíl od převodovky, která se projevem blížila přímému zubu :) ), tak mě napadlo, že do diffu před prodejem majitel nasypal piliny - známý trik aby diferenciál přestal hučet. A možná to stačilo, my jsme s Pandou jeli jen do Sosnové a zpět a pak 1400 km Istanbultripu + nějaké menší vyjížďky v okolí Brna, dohromady teda tak 2200 km. Ale vzhledem k tomu, že se při výbuchu všechen olej spálil, tak už nic nešlo zjistit.

vau, tak tím se jinak cestuje. Taky dobré, nemusíte se pak bát nějaké offroadové zkušenosti. Ale trochu se i divím že se vás tam vešlo všech šest i s věcma. Hadám že si každý bral svoji krosnu, k tomu karimatku a spacák, nějaký ten stan.. ono se to nasbírá. Já bych třeba do Třícy už dalšího člověka s věcma fakt nechtěl :) dva jsou tak akorát :)
Třetí díl bude zase v pátek :)

my jsme vyjížděli na konci srpna a vraceli jsme se v půlce září, takže jsme se asi nemohli potkat :) Jinak taky dobrá trasa, do Albanie bych se taky chtěl někdy podívat. A jakým autem jste to jeli?
Poslední komentáře
- FidoBlack , u blogu K&K na Severu?
Tak na jednu stranu, čím míň lidí, tím víc kafe pro nás..... - spooon, u blogu K&K na Severu?
Lidi budou problém. Já mám takový dojem, že už před lety... - FidoBlack , u blogu K&K na Severu?
Souhlasím, jen to chce pár lidí aby to mělo cenu. A taky... - M1chal, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
EQS/EQS suv sú už trošku za čiarou, čo sa týka hmotnosti.... - spooon, u blogu K&K na Severu?
Já sem určitě pro! Klidně i letos, ale to by se to muselo... - Štěpán, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
A nebylo by lepší nenechat výběr auta jen na manželce? :) - Sato, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
Pride mi to ako auto ktore vam vyberie manzelka kotra nerada... - Bernard L., Když jeden kloub nestačí: Z historie...
Je fajn, že i v té Praze se to začíná pomalu měnit: https://zdopravy.cz/obrazem-tri-clanky-temer-25-metru-a-nezvykly-zvuk-skoda-ukazala-obri-trolejbus-pro-prahu-177377/ Už... - Bernard L., Když jeden kloub nestačí: Z historie...
U "moderních" kloubáků (už to měla Karosa řady... - Opelfahrt, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Hm, tak to já zase pamatuju časopis Ogoňok pro základní... - ransom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
"Variabilní kvalita" je geniální slovní spojení. - ransom, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Pamatuju, že někdy v osmdesátých letech se psalo na dvojstránce... - mariov8, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
To je slušný archiv a slušný bizár. Netušil jsem, že kromě... - bitner, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Do toho bych posadil Orbana, ať vidí, kam to vede. - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Díky, tohle byla první věc co jsem zjišťoval. Dneska jdeme...
Poslední inzeráty
2013 rok výroby
310 koní výkon
3 700 ccm objem
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů