načítám data...

Nejpekelnější motor světa teď můžete mít ve slevě. Stojí jako nová Fabia.

20. března 2018, 12:22 Dominik Valášek Novinky

Na kolik přijde zbrusu nových 707 koní? Na miliony? Překvapivě ne. Monstrózní osmiválec s kompresorem si můžete koupit za rozumné peníze a nacpat třeba do starého pickupu.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Již před časem jsme informovali, že bude skrz dealerskou síť Moparu (tuningové díly pro vozy Chrysler) k dispozici takzvaný „Hellcrate“. Jak již název napovídá, „pekelná krabice“ obsahuje osmiválec o objemu 6.2 litru, pohánějící Challenger potažmo Charger SRT Hellcat, nebo Jeep Grand Cherokee SRT Trackhawk. S kompresorem a výkonem 707 koní se jedná o naprosto dokonalý doplněk, kterým musíte disponovat při stavbě závoďáku, nebo třeba „resto-modu“ – tedy veterána s novými vnitřnostmi.

Že Chrysler prodává svůj druhý nejvýkonnější motor zabalený v krabici, to by ještě nebyla zase taková novinka. Zajímavá je ale právě cena a hlavně kompletnost balení, se kterou je motor téměř „plug and play“. Hellcrate vedle samotného agregátu obsahuje například kompletní kabeláž, lambda sondy, palivovou pumpu, řídící jednotku, ale i elektronický pedál plynu. V rámci sady příslušenství si pak můžete pořídit ještě hotový alternátor, posilovač řízení a samozřejmě i klínový řemen s kladkou.

Ve výsledku tak nepotřebujete moc fištrónu na to, abyste rozeběhli motor na stolici, a ani jeho zástavba do motorového prostoru v zásadě čehokoliv se nezdá být moc komplikovaná.

Takřka komická je potom již zmiňovaná cena. „Hellcrate“ měl původně stát 19 530 dolarů, tedy 403 500 korun. Jenže aktuálně se v USA nachází i obchod, kde cena se slevou vychází na 309 900 korun. A to je velká spousta muziky za hodně málo peněz.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Beny
20. března 2018, 12:11
0

Krásnej vlhkej sen, jen škoda že u nás prakticky nejde změnit ani typ motoru i když se v daným modelu vyskytoval...

reagovat
Ho
Honza123
20. března 2018, 13:06
0

Je to ruzne podle znacky.. Treba u BMW neni problem jakakoliv zamena motoru, pokud se do daneho modelu seriove montoval..

Beny
20. března 2018, 13:30
0

Dřív platilo i u nejmenovaného roadsteru. No longer. :-/

Wanix
20. března 2018, 13:14
0

wow! tohle je prostě boží, jiný svět...

reagovat
Cu
Customman
25. března 2018, 18:04
0

Třeba v Polsku jde evidentně leccos, takže EU to asi úplně nebude. A v SRN je sice byrokracie, ale nakonec se tam taky něco legalizuje. O GB nemluvě...

To v ČR je spíš orientální bordel. :(

beastar
20. března 2018, 14:22
1

Bohužel jurop junijn nemá pro takový věci pochopení. V usa vznikaj potom krásný věci jestli jim zůstala nějaká svoboda, tak je to právě kolem aut. Holt na koně a kolty si nikdo nedovolí vztáhnout haksnu korektního bolševismu.

reagovat
Beny
20. března 2018, 14:38
0

Ámen.

Trinom
20. března 2018, 20:19
0

Jedině stavba / přestavba a přes zkušebnu s tím.

beastar
20. března 2018, 20:27
0

Jasně no to se potom ale trochu protáhne a vlastně i prodraží. Nemám s tím osobně zkušenost, ale slyšel sem hrozný horory.

Beny
20. března 2018, 20:41
0

Co si budeme povídat, to už je snazší tam vyrazit / vygravírovat numera dle potřeby a stejnak to skoro nikdo nemá šanci poznat. jen mě štve to házení klacků pod nohy když dřív to normálně šlo.

beastar
21. března 2018, 13:07
0

Dříve šlo věci. Se západním standardem života přichází i západní buzerace:))

Trinom
21. března 2018, 17:42
0

Jen ten západ je blízký západ. Vzdálený západ tomu naopak je celkem nakloněn.

beastar
21. března 2018, 19:34
0

Jo tak sem to myslel řekněme že západní Evropa. To USA je si myslim bylo nastíněno vejš. Ono zase ale v Kanadě tam je buzerace jako vyšitá.

Jejich Jasnost
21. března 2018, 10:40
0

Sehnat kvalitni kit car GT40 a nacpat to do toho, to by se mi asi libilo nejvice.

reagovat
H_F
22. března 2018, 10:55
0

do kvalitniho kit karu gt40, nebo treba cobry snad nic jinyho, nez patricnou fordi v8 cpat nebudes ne? kdyz uz ty kity stojej par milionu, tak usetrenejch par penez za puvodni motor vubec nedava smysl

i ty stary fordi v8 jdou v atmo plneni vysroubovat pres 500 koni, obvzlast big blocky 427 jsou bezny kolem 550k za 2/3 ceny toho moparu

https://www.ebay.com/itm/427-FE-Side-Oiler-Complete-Engine-Service-Block-out-of-Original-427-Cobra/162943997837?hash=item25f038178d:g:fqsAAOSwbWZaUA4n&vxp=mtr

https://www.ebay.com/itm/427-Ford-Crate-Engine-575Hp-Dyno-Tested-Custom-Cobra-Turn-Key-302-331-347-351/170710656204?epid=631473394&hash=item27bf25e4cc:g:AjUAAMXQnXFRZ5a6&vxp=mtr


tim nerikam, ze to je spatnej motor, ba naopak je super i za skvelou cenu na novej motor, na kterej navic budou i beznejc sehnatelny dily, jen do fordich replik se proste nehodi
kdyztak do kit karu, jako je ultima gtr, by to smysl davalo

Jejich Jasnost
22. března 2018, 21:05
0

Pokud to není originál, kde bych chtěl všechno tak jak má být, tak tyhle věci neřešim. Kdybych stavěl kit car, chci se s tím bavit a chci aby to fungovalo, dlouhodobě, jako celek. Tady dostanu v bedně skoro vše. Potřebuji aby s tím byla sranda a kdyby to navíc vypadalo jako GT40, bylo by to supr. Je to jako restaurování starých amerik, kde zůstane většinou zachovaný vzhled, ale vnitřnosti se komplet předělají a to auto může sloužit klidně jako daily car. Třeba jako něco takového:



Nezajímá mne kdo vyrobil ten motor do toho Trans Amu, stačí mi ten fantastický projev. U GT40 by mi šlo hlavně o výkon a výdrž. Možná by byla trochu potíž to uchladit, čert ví. Ač jsou mi auta vším, pořád je to stroj, který má sloužit.

H_F
23. března 2018, 00:36
0

v atmo plneni se s fordi 427 podivas klido pres 600k, porad v cene toho hemi
myslis, ze by ti to nestacilo?

dobrej kit kar, at uz kobry, nebo gt40, vyjde neco kolem 3 milionu, a tam fakt cpat sebelepsi nepatricnej motor, at uz treba od mercedesu, nebo moparu, fakt smysl nedava

Jejich Jasnost
23. března 2018, 19:14
0

Jasný, zaleží na pohledu. Někdo si kupuje GT40 a dává do toho motor. Já bych kupoval motor a kolem toho stavil nějaký kit car.

Cu
Customman
25. března 2018, 18:00
0

Jediná stylová bastardizace GT40 by byl Cammer. :) Ale to tak pro někoho s kešení jako Jay Leno.

Cu
Customman
25. března 2018, 18:06
0

V Bricklinu by to bylo stylový, proč pořád muscle and pony...

reagovat


Poslední komentáře