
Wanix
Jméno | Wanix Rotary |
---|---|
Bydliště | Vsetín |
Registrace | před 9.7 rok. |
Poslední aktivita | před 2.7 měs. |
Příspěvků ve fóru | 46 |
Komentářů u článků | 139 |
Pozitivních komentářů u článků | 43 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Sen.
Je to tady, můj sen se splnil. Navíc s příběhem, jaké čteme na různých webech o autech…
Kde že ti autonadšenci jsou?
Včerejší rozhovor s dalším nadšeným autařem ve mě vyvolal jakousi potřebu nějakého druhu kolektivní úvahy či diskuze…
Po-roadtripové dojmy z cest po východu
Je to akorát dva týdny co jsem se vrátil z dalšího letního roadtripu, tak se chci podělit o stále ještě čerstvé motoristické dojmy z cest..
Posledních 50 komentářů

Pak je tady ještě poměr jednotlivých proporcí, to si uvědomíte okamžitě v Miatě první a druhé generace: přestože mám výšku přesně průměrného Čecha, ve mnoha Miatách vidím vážně naprd - koukám přímo do horní hrany okna...a kamarádi s delšíma nohama zas blbě nachází místo pod volantem a pro některé jsou meziplyny takřka nemožné


hele jako dobrý si zavzpomínat, ale jsem poněkud zklamán, čekal jsem větší auto-geekismus, a to že si dáš práci k těm vymyšleným vozítkům najít co nejpodobnější reálnou předlohu ;)


takovéto serepetičky maj skoro všechny koncepty, takže bych se tím nijak nevzrušoval, nicméně článek dobrý, konečně jsem se tu u čtení zas jednou pobavil


Honzo díky za parádní článek, rád si počtu o něčem zajímavém co právě dosahuje veteránského věku a moc známé mi není :) více takových a méně o elektromobilitě :D

Pěkný článek, fajn zavzpomínat na tyhle klasiky, ale s tou 323F seš vedle jak ta jedle. Drtivá většina jich umřela právě na tu korozi, vytuzené byly sice nejvíc vidět jako odstrašující případy, ale bylo to jen velmi malé procento z celkových počtů. Typicky proletěly zadní tlumiče s pružinama hrncem dovnitř do auta, podlaha a rohy za předními koly pryč, prahy a běžné místa jako lemy ani nemluvě (ale na to se neumírá). Motory byly skvělé, na ty to neumíralo nikdy, jen ta kastle...oči pro pláč

super shrnutí parádního příběhu! A co se stalo s tím druhým původním kusem?

"Drtivé většině lidí takové vozítko nepomůže a nebude jim vyhovovat." PŘESNĚ!! A stejně se nás EU snaží buzeracemi za CO2, daněma na staré auta atd. donutit takový kám koupit. Moderní trend že auto se spalovacím motorem je největší zlo na světě, vymývání palicí všude...

Jasně Krabee, FD je ve stylu C5 Vette...až na to, že FD se vyrábí od 1992 (první kusy už 1991) a C5 až od 1997! A ten Firebird co má podobný světla se vyráběl od 1993 (první kusy konec 1992). Tak kdo od koho teda kopíroval hmm?

btw taky mi ale připadá, že Subaru fans trochu nepochopili v čem se soutěží :D

S výsledkem ankety jsem samozřejmě velmi spokojen. Mohu zcela upřímně říci, že pro mě je FD skutečně nejkrásnější auto na světě, a těší mě, že se líbí i dalším lidem. Třeba zmiňovaný E-type je rozhodně taky krásné auto, ale mě prostě nic neříká. Možná proto, že to nebylo auto z dětství, s jehož krásou jsem vyrůstal, jak tady trefně padlo v článku. Stejně tak absolutně nesouhlasím s takovým všeobecným (prakticky hospodským) názorem, že nejkrásnější auto prostě musí být italské...a jak ne, tak jste všichni divní a bez vkusu a bla blaaa bla. Každýmu se líbí něco jiného, DEAL WITH IT!

Trinome, ještě jednou a pomalu. Vy jste fakt úplně mimo v tom co jste schopní započítat do běžné údržby a bezpečnostní výbavy.

vidíš, a právě zde vynikne absurdita celého hraní si na "běžnou údržbu" Mě by rozhodně nenapadlo tvrdit na startu, že to auto vlastně stálo 1500,- a zbytek je jen běžná údržba...


kdybys férově počítal fakt každý výdaj co do FTO šel tak seš tak na 40k, tak tady prosímtě nehraj na trpělivost organizátorů s kecy o běžné údržbě...

před pár lety jsem měl 4 auta, a po pořízení pátého jsem si říkal, že už je to trochu moc a chtělo by to zredukovat...dnes jich mám 7, a už mi to ani jako moc nepřijde, je mi jasný, že přijdou další :D

tady vtipy o Porsche, že jsou jen převlečený Brouk, dostávají úplně novou podobu :D

tohle se vždycky čte dobře. Jenom tedy drobnou poznámku - ve Vegas se dá přespat i za 20 doláčů přímo ve slavném Stratosphere když si to zarezervuješ aspoň pár dní předem, hotely jsou tam opravdu levné


jo design se fakt povedl a pro toto konkrétní použití vehiklu mě dokonce ani nevadí že je to električák, dává to tady smysl

je mi z toho na zvracení a ve výsledku je země původu úplně to poslední co mi na tom vadí

Na našich cestách východními zeměmi převážně bývalého SSSR jsme mnohokrát pozorovali fenomén že každá země má nějaké naprosto typické auto, které tam tvoří třeba polovinu vozového parku. Nikdy by nás nenapadlo, že v Mongolsku to bude i v místech kde nejsou asfaltové cesty právě Prius...

nu co říci...za mě jako automobilového puritána bych byl nejradši, kdyby crossovery vůbec neexistovaly, pokud ale jejich prodeje napomůžou Mazdě k financím na vývoj nějakého dalšího rotary nesmyslu tak budiž

ten masivní C sloupek mi připadá dost hrozný, tak uvidíme jak to bude v reálu...doteď se mi vždy nový design Mazdy líbil, snad se to nezmění. Sedan je zcela vpořádku


myslím že ty naše plečky dokážou jet i víc než kolik dají na cílovce v Mýtě :D

Mám ještě jednu úchylnou zálibu - dolování maximální možné dosažitelné rychlosti ze slabých podmotorovaných shitboxů (jasně šlo by to i s lepšími vozy, ale tam už by byla rychlost přííliš daleko za limity...)

Ale on je přeci vůbec nemusí jezdit denně, i jednou za týden ti takové plánování, vstávání dříve jen abych to zvládl, a nepohodlí během cesty otráví život.

Tohle je zatím nejlepší článek o jakémkoli elektromobilu, co jsem kdy četl. Žádné kudrlinky, strohá fakta - potřebuju dojet tam a tam, trva to tak a tak dlouho, nabíjím takto, jedu takto. A světe div se jak rychle se projeví jak je takový krám nahovno, když to žádný aktivista nepřikrášluje, aby to nějak vypadalo. Díky za skvělý článek s reálným pohledem běžného spotřebitele!

každý garážník přeci ví, že garáž není žádné přehlídkové molo! :D


Bohužel v Kazachstánu pravděpodobně neexistuje jediné místo, které by se filmu podobalo, a obyvatelstvo je mongoloidní ;)


Nejprve jsme neufukovali nic, po prvním zapadnutí tak nějak od oka :D

Napiš mi zprávu do offline, jsem v Mongolsku a dávám si Facebookový detox :D v první polovině října bych měl být doma tak pořešíme :)

Parádní S5ka, kdybys chtěl ty dlouhé JDM zadní světla, tak se mi ozvi ;)

Dozadu se vejdou možná tak beznohé děti takže jsem to v obou FC vykuchal :D

Nakonec jsem je rozchodil normálně, jen se občas seknou o blatník nebo nárazník jak to nelícuje :D

Jo to byl onen den startu :D

Tak konečně nám vyšel náš článek :) už můžeme říkat, že jsme se dostali do Asie, a pokud chcete nejaktuálnější zprávy, můžete nás sledovat na Facebooku "Se třicítkou na krku" který spravuje Vojta, nebo na Instagramu "setricitkounakrku" který spravuju já :)

tohle mi naprosto mluví z duše, obouchaná daily je tak povznášející! Důležité je, aby auto bavilo řídit, motor měl dobrý zvuk, jo a v interiéru teda mám rád čisto a pořádek. Ale z venku? Odřeno a domláceno ze všech stran. Někdo tě odře při parkování? Zero fucks given :)

nový díl blogu právě vypuštěn!
https://www.autickar.cz/blog/clanek/jak-se-stavi-plechcup-special---prvni-start/515/

dost trefné! a třeba by bylo i spolehlivější :D
blog o swapu vychází právě teď! https://www.autickar.cz/blog/clanek/jak-se-stavi-plechcup-special---swap-motoru/474/

wow! tohle je prostě boží, jiný svět...

oh yes! Přesně tyhle články na Autíčkáři potřebuju! Naprostá srdcovka, nesplněný sen, každý článek o tomhle autě musím číst, každé video sledovat. Třeba se jednou poštěstí, zatím jsem řídil jen 1.4 XS a i ta jela moc pěkně..

Poslední komentáře
- CZmisak, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
A co se týče autobusů, tak ještě do nedávna tam vyráběli... - CZmisak, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Továrna Suzuki, tam tuším vyrábí novej Swift, SX4 a Vitaru... - beastar, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
To souhlasím s povahou barvy atd. Filtr no já fotograf nejsem... - beastar, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Aneb jak udělat z debaty pod testem sportovního auta totální... - jc, u blogu GR86, vitaj doma!
Změnil, radikálně :-) Napíšu nějaký update. - BigBen, u blogu Z Mini auta do Mini auta
Gratuluji k nákupu motokáry :-) Mini One byl vždycky chudší... - Trinom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Kdybych neviděl jméno autorky, řekl bych, že to je Jardovina... - Beran, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Az nebude o cem psat, mohla by si redakce koupit neco od prof.... - Jaromír, Honda S660: Upřímný sporťáček
Přidávám se se žádostí o autíčkářsky orientovaný travel-blog.... - Sato, Honda S660: Upřímný sporťáček
Akurat nedavno som videl smart roadster, niekdy som v tom nesedel... - afro-r1, Honda S660: Upřímný sporťáček
Jedna tu byla, ale uz je pryc. - esmo, Honda S660: Upřímný sporťáček
Moc se těším, díky :-) - StreetPro, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Jo, stačí si sednout do Okty IV a říct si, že je v tom o "10... - Marek Brunner, Honda S660: Upřímný sporťáček
Mám v plánu ještě článek o cestování další malou potvorou... - Marek Brunner, Honda S660: Upřímný sporťáček
Ano, asi tak bych to viděl. Mám 183 cm, tedy průměrnou evropskou...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
1979 rok výroby
136 koní výkon
5 000 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů