načítám data...

Škoda Octavia 2.0 TSI: Ta nejlepší z rodu

Škoda Octavia asi nikdy nebude první volba automobilových nadšenců. Pokud však z nějakého důvodu musíte jezdit Octavií, pak doporučujeme tuhle.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Test jedné modré Octavie jsme vám přinesli relativně nedávno. A teď tu máme druhou. Co je jinak, kromě toho, že jedna byla kombík a tahle je liftback? Tak především, tento liftback má benzínový motor, pohon předních kol a chybí mu odznáčky RS. A přesto můžeme s čistým svědomím říct, že právě tohle je ta nejlepší Octavia, kterou si dnes můžete pořídit. Ale pěkně popořadě. 

Třetí generaci Škody Octavie není třeba dalekosáhle představovat. Všichni vědí, jak vypadá a kde jsou její silné či slabé stránky. Je to také pravděpodobně poslední test této generace, kterou na našich stránkách čtete. Jak někteří možná již víte, na dveře klepe Octavia číslo čtyři, která by někdy v příštím roce měla nahradit tu stávající. Takže dnešní recenzi můžeme pojmout jako takové rozloučení s trojkou, kterou na silnicích vídáme již od roku 2013. 

Řešit nějakým způsobem design automobilu, který vídáme denně po desítkách či stovkách kusů, připomíná ono pověstně nošení dříví do lesa. Nejkontroverznější částí tak zůstávají dělené čelní světlomety, které vlastně v reálu rozdělné ani nejsou. Někomu se líbí už od prvního představení vozu, někdo tomu nepřišel na chuť ani po dvou letech na trhu a někdo to po čase přestal řešit a bere to, jak to je. Osobně se řadím do té třetí skupiny, prostě to neřeším a je mi jedno, jak to vypadá. Snad jen si dovolím takovou poznámku, že to vypadá o něco lépe, když je Octavia vybavena černým optipaketem, který zahrnuje černou mřížku chladiče a tmavý lem oken. A také to chce lepší světla horizontálním denním svícením. Žel bohu, testovaný kousek byl vyveden v klasické chromované variantě. Nu což, taky jsem to přežil. 

Místem, na kterém se nejvíce vyřádil zub času, je jednoznačně interiér vozu. V přímém srovnání s modernějšími konkurenty jasně vidíme, že vývoj šel kupředu. Octavia tak nemá moc možností, jak oslovit své zájemce. Celý vnitřek je takový smutný, až příliš konzervativně tvarovaný a je dost tmavý. Nepomáhá tomu ani ambientní osvětlení ve dveřích, které vypadá spíš jako, když ho tam někdo dodělal na poslední chvíli, jen aby se neřeklo. Aspoň je programovatelné a nabízí asi deset barevných schémat. Displej infotainmentu je umístěný mimo zorné pole, což není úplně nejvhodnější řešení, protože docela odvádí pozornost. A fakt, že přišel o veškerá fyzická tlačítka to jenom podtrhuje. Velmi často tak bude váš zrak sjíždět někam dolů, kam by asi při jízdě neměl. Chcete změnit zdroj hudby? Nebo přehodit rádiovou stanici? Kuk dolů. Vůbec fungovaní celého infotainmentu mi přineslo zklamání. Uživatelské prostředí má sice přehlednou grafiku a je vcelku jasně srozumitelné a také dostatečné svižné, ale ta konektivita. Samozřejmě že si můžete připojit telefon přes bluetooth, nebo pokud máte se sebou kabel, pak je tu možnost využít protokol Android Auto. Ale ani jedno, k mému nepříjemnému překvapení, pořádně nefungovalo. Telefon se vcelku pravidelně ze záhadného důvodu odpojoval a zase připojoval, což poněkud znesnadňuje použití například Spotify. A o aplikaci Android Auto snad vůbec škoda mluvit. To funguje čistě na náhodné bázi. Někdy se spustí, jindy zase ne. Což je trochu mrzuté v dnešní době. Aspoň že příplatkový virtuální kokpit plní svou funkci dobře a rozhodně doporučuji zaškrtnout tuto položku při specifikaci vozu. K dokonalosti chybí snad jen funkce zrcadlení mapy, pokud máte připojený telefon a jedete podle mobilní mapové aplikace. Tak snad příště. Co do prostornosti interiéru těžko něco vyčítat. Octavia nabízí dostatek místa v každém směru, tady není nač si stěžovat. Sportovní sedadla jsou mnohem příjemnější než ty základní a dá se na nich vydržet i delší cesta. Jen tedy jejich jednolitá konstrukce trochu komplikuje interakci s dítětem na zadní sedačce, protože tam skrze ně nedá dozadu dosáhnout. A také mi nevyhovuje pozice za volantem. Připadá mi, že sedím zbytečně vysoko a především vysoko. To je bohužel vlastnost všech aut na platformě MQB. 

Na začátku jsem napsal trochu odvážné tvrzení, že právě tahle Octavia je nejlepší, kterou si můžete dnes pořídit. Ptáte se proč? Největší podíl na tom má extrémně povedené pohonné ústrojí. Pod přední kapotou pracuje dobře známý přeplňovaný dvoulitr TSI, který nahradil předchozí 1.8 TSI. Pod pravou nohou tak máte k dispozici 190 koní a 320Nm. Věřte, že tohle je naprosto ideální porce výkonu. Chvílemi jsem dokonce měl pocit, že to jede lépe, než by podle papírových hodnot jet mělo. Tachometrová dvěstěpadesátka není problém a pružné zrychlení z dálničního limitu někam ke dvoustovce je až překvapivě svižné, v této motorizaci tak s naprostým klidem můžete okupovat levý pruh autobahnu, aniž by vás někdo potupně vyblikával. Vysoké rychlosti nejsou překážkou ani v prudším stoupání a celé to působí tak lehce a samozřejmě. Prostě jen sešlápnete plyn až na podlahu a nemusíte se starat, co se děje za vámi. Motoru skvěle sekunduje také sedmistupňová dvouspojka, která kupodivu dobře funguje i v kolonách, kde vás nebude otravovat škubání, jako u starších verzí. Tohle se povedlo. Zvážil bych asi jen příplatek za pohon všech kol, protože když je navlhlá silnice, tak se Octavia potýká s trakcí. A nepomůže ani Launch control, který funguje trochu zvláštně. Potěší i spotřeba, která se dá udržet v rozumných mezích. Na jedné mé cestě do Brna, při které jsem dodržoval všechny rychlostní limity, se mi povedlo stlačit ji až na hranici 5.5 litrů, což je teritorium dieselů. Zároveň si budete užívat příkladnou kultivovanost zážehového motoru, které se ten vznětový neumí ani přiblížit. Celý testovací týden jsem zakončil lehce pod 8 litry, a to je poměrně úctyhodný výsledek, když vezmu v úvahu svou těžkou nohu.

 

Druhou povedenou věcí na této Octavii je podvozek. S touto motorizaci se pojí použití viceprvku vzadu a je to poznat. Záď této Octavia je klidná i na pověstných nerovnostech “dé jedničky” zbytečně to nemlátí ani nehází autem, jako se to stává občas u verzí s jednoduchou nápravou. Pohodlí na silnicích přidávají i adaptivní tlumiče, které v komfortním režimu nechají celé vozidlo příjemně pohupovat. Na dálnici ideální nastavení. Na nějaké velké sportování to samozřejmě není, tady narazíte na limity poměrně brzy. Ale rychlá a zároveň klidná jízda Octavii plně vyhovuje. Jen brzdy by zasloužily vylepšení. Opakované brždění z vyšších rychlostí se projeví na brzdovém pedálu dříve, než by se mi líbilo. 

Verdikt 

Octavia je pořád Octavia. Asi nikdo z nás, nadšených autíčkářů, nehoří touhou v ní jezdit. Nebo ji kupovat. Běžným spotřebitelům však dokáže prodat své kvality. Je na ní vidět, že trochu stárne, ale své si odvede. Pokud byste však měli Octavii obdržet třeba v práci od svého zaměstnavatele jako služební vozidlo, zkuste si vyjednat přesně tuhle variantu. Neříkám, že budete naprosto spokojeni, ale je to asi nejlepší možnost ze všech verzí Octavie, a to včetně RS. Nebudete trpět stigmatem pouličního a pubertálního závodníka, který se se “sportovnější” Octavií často pojí. A přesto dostanete vůz, který umí být více než dostatečně svižný na cestách. 

Technické údaje

Motor: zážehový přeplňovaný čtyřválec 1 984 cm³
Výkon: 190 koní (140 kW) v 4 200 – 6 000 ot./min
Točivý moment: 320 Nm v 1 500 – 4 100 ot./min
Převodovka: sedmistupňová dvoujspojková DSG
Maximální rychlost: 230 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 7,3 s
Objem zavazadlového prostoru: 590l 
Provozní hmotnost: 1388 kg 
Průměrná spotřeba (udávaná): 5,9 l/100 km 
Průměrná spotřeba (v testu): 7,8 l/100 km
Cena od (s danou motorizací): 692 900 Kč (výbava Exclusive)
Cena s danou motorizací a výbavou: 860 900 Kč (výbava Style)

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

ratan groch
30. května 2019, 16:37
0

Obdivujem VAG ako dokazal udrzat v hlavach Cechov, ze Skoda je ceska znacka.
Pred dvoma tyzdnami Skoda predstavovala nejaky derivat Superbu. Svetova premiera to nazvali.
Urobili to pocas majstrovstiev sveta v hokeji, ktore sponzoruju uz skoro 30 rokov.
Takze to prebehlo na Slovensku, odprezentoval to nejaky Nemec z ustredia a cele v anglictine. Ani naznak ceskeho prvku. Este aj pivo sa davalo slovenske.
V Cechach nemozu rozhodnut aky motor bude Skoda mat, na akej platforme bude, po pravde zrejme mozu Cesi len rozhodnut ci bude pri pase prestavka o 9:20 alebo 9:30.
Napriek tomu je Skoda dobra ceska znacka a Hyundai zly korejsky pankhart.
Klobuk dole pred Nemcami.

reagovat
Skipper
30. května 2019, 16:39
1

Tohle by mé asi ani tak nevadilo. Právé díky těm némcům vyrábí Škoda kvalitní mainstream. To, jestli jí někdo bere jako domácí značku nebo ne je v dnešním globalizovaném světě vcelku jedno. Pro Italy je Lamborghini taky italské, i když je to koncern. To stejné Bentley pro Anglány. S tímto opravdu nemám problém.

ratan groch
30. května 2019, 17:07
0

To som nemyslel ako podpichovanie alebo posmievanie. Na Slovensku vyrabame najviac aut na svete na cloveka a nemame vobec ziadnu znacku. Porsche Cayenne sa robi kompletne v Bratislave a rozhodne to nie je nase auto :)
Navyse ten problem s "ceskostou" znacky nastastie nie je na tomto portali. Je pravda, ze na tejto stranke ma viac fanusikov Mazda nez Skoda, ale nikto ju bezdovodne neuraza.
Kdezto na viac mainstreamovych portaloch o autach je vecna vojna medzi vernymi fanusikmi ceskej znacky a jej neprajnikov plus permanentne dehonestovanie Hyundaiu. Na auto.cz v lubovolnom teste zvitazi Skoda nad akymkolvek superom. Vzdy sa najde kategoria v ktorej je nasa Skoda lepsia. To som mal na mysli

beastar
30. května 2019, 17:10
3

Ve tvém komentáři úplně ignoruješ historii a automobilku která je historicky v Mladé Boleslavy v České Republice. Roky ne poslední jako Hyundai, které nemá absolutně žádnou historickou souvislost s ČR. Absolutně popíráš logiku jako Lamborghini Italské (vlastní Němci) nebo Jaguar Britský (vlastní průběžně Indové atp) Od Slováka mě to zní jako malost a podlost. U vás žádný průmysl nikdy nebyl kdyby ho tam ta zlá ČSR nedovezla a pracně nebudovala. Pliveš tím i na památku mého dědy který vám ty fabriky jezdil otevírat a sprovoznit. Tak se sklidni a smiř se s tím že ŠKODA je Česká značka. Stejně jako je z Čech ŠKODA PLZEŇ, nebo TATRA.

Skipper
30. května 2019, 17:19
0

To s těmi testy je ovšem pravda, ale je to spíše úsměvné.

beastar
30. května 2019, 17:29
0

Ano to s těmi testy na mejnstrýmový magazínový scéně je pravda. A to s těmi fóry taky.

ratan groch
30. května 2019, 18:08
0

ad beastar: Ja viem, ze nie som dobry, ale to o Lambe a Jaguare som nepisal ja, ale Skipper.

Nechcel som sa nikoho dotknut a ak ano tak sa ospravedlnujem. Skoda vsak uz nie je v ceskych rukach a Cesi nemozu ovplyvnovat v ramci znacky takmer nic. Prave to som chcel napisat, ze Vam zo Skody ostala uz iba historia a hrdost. A napriek tomu sa dari Nemcom vyvolavat dojem, ze Skoda je stale ceske rodinne striebro. To je skutocny obdiv k tomu ako dokazali, aby Cesi mali radi ich firmu.

Este raz. Rad si rypnem, ale tentokrat ak som to urobil, tak nevedomky.

XT
XTad
30. května 2019, 20:40
0

Vyvoj, vyroba i sidlo firmy je v CR. Co vic bys chtel. To je jak kdyby svickova najednou nebyla cesky jidlo, protoze si ji v hospode objednal korejec.

Kyjaq
30. května 2019, 21:30
1

Velká část skodovek, co si v týhle zemi někdo koupí bude postavená na drivetrainu z Německa (tsi, tdi, dsg). Na druhou stranu velká část prodanejch škodovek po světě bude nejspíš na drivetrainu vyvinutým v Česku (MPI do zemí jako Indie, Čína).

Cu
Curdin
31. května 2019, 00:02
0

Škoda nebyla nikdy česká. Jako že naše. Vzdycky někomu patřila. A ten si rozhodoval co bude vyrábět. Naše byla jenom tehdy když ji komunisti ukradli a jak to dopadlo...
A že nerozhodují Češi.... Kabaň teď rozhoduje jak bude vypadat Rolls royce máte pocit že je už trošku Slovenský?

fortress
31. května 2019, 07:48
4

Já mám nějaký akcie VW AG takže jí prohlašuji zpátky za českou. We must go deeper.

Holofaust
31. května 2019, 07:50
0

Ratane, víš jakej je rozdél mezi českou škodovkou a automobilkama na slovensku? Když dodavateln řeší něco v rámci vývoje se škoovkou, jede do boleslavi. Když se něco řeší na vývoji třeba c3 pro trnavu, jede se do vesoulu. VW blava taky tak. Navíc komunikace probíhá v boleslavi s čechama, v blavě s němcema a v trnavě s francouzema. Co se týče hyundaie, tam je to dost dáno tím, kdo donedávna vedl jejich marketing, navíc nulová tradice a slabé napojení na cs dodavatele - většinu součástí si vozí kontejnerama z koreje a tady to jenom smontujou... Co se týče sk jagu, o tom zatím nevím jak to tam funguje, i když toho asi budou považovat za anglána i kdyby ho sbouchali v číně jako focus...

ma
martinw
31. května 2019, 09:07
0

Na druhou stranu skodovka ma obdobnou pozici v tovarnach v rusku a indii - tam jsou taky vnimany jako cizi automobilka a rozhodne si take spoustu dilu vozi z cr/nemecka. Dodavatel muze jet do boleslavi ale pokud se jedna o dil nebo konstrukci kterou skodovka prevzala od koncernu z platformy tak si sednete do zasedacky a popovidate si s nemcema, spanelama apod... Ale nepopiram ze je skodovka 'sikovna' jen je to vsechno o dost vice globalizovany nez si myslite.

Leo29
31. května 2019, 13:30
0

No je vidno ako malo tu väčšina vie ako fungujú takéto automobilky ako Škoda alebo VW. Či je škoda česká? Áno jednoznačne je má sídlo v čechách a platí tam dane.
S hľadiska kto v nej pracuje je medzinárodná. Rovnako je to aj s VW. Sídlo má v nemecku ale tým je medzinárodný. Takisto pohľad na to že autá sa vyvíjajú inde ako sa stavajú je značne skreslený. Výrobný závod (či je to MB alebo BA alebo Gyor alebo Zwickau) sa od začiatku vo veľkom spolupodieľa na vývoji novej generácie vozidla a má na to vytvorené špeciálne oddelenia obsadené ľuďmi ktorý majú bohaté skúsenosti s výroby a dokážu viesť vývoj smerom k funkčnému produktu.

Nie všetko čo sa v centrále nakreslí aj v skutočnosti ide vyrobiť. Preto sa v predsérii rieši kopu problémov na vychytanie "múch" čo znamená že vývoj prebieha od istého momentu vo výrobnom zavode nie centrále.

Mladá Boleslav je v tom ale trochu špecificka kedže vyvoj aj produkcia prebieha v jednej krajine (až na par výnimiek napr Citigo) preto sa dá povedať že práve škoda je naozaj česká značka. Taký Touareg je s veľkej miery produkt medzinarodného týmu ľudí v DE sa nastavia len zakladné vlastnosti a hrubý dizajn.

Inženýr
31. května 2019, 21:57
2

Nevím, co tady řešíte. Škoda je českou automobilkou asi tak jako je Bentley nebo Jaguar britský, nebo Lamborghini italské. Takže ano nebo ne - podle toho jak se na to člověk dívá. Historicky je Škoda samozřejmě česká, stejně jako Tatra, Avia nebo Jawa.

Ny
Nyte
03. června 2019, 22:18
0

" mozu Cesi len rozhodnut ci bude pri pase prestavka o 9:20 alebo 9:30. "
to je unikátní popis činnosti vývojového oddělení a motorárny.

Skipper
30. května 2019, 16:37
9

Další test Octavie ve stylu - jede to, brzdí to, svítí to. :D

reagovat
Skipper
30. května 2019, 16:55
2

Tak jinak. Co třeba vzít všechny tři generace a udělat srovnávačku? To by aspoń mohla být sranda.

beastar
30. května 2019, 17:28
0

Fakt že sehnat jedničku a pak ji zničit na plechcupu by šlo. Dvojka taky nebude problém. Jen jsou tam ty FL vlastně jde o 6 aut jakoby. Aby to bylo objektivní, ale vlastně to je jedno :D

Skipper
30. května 2019, 17:32
1

Právě, že je to jedno. Jde o to, že před pár dny jsem si tady přečetl úžasný test Corvetty, kde jsem měl pocit, že jsem za volantem a to auto přímo řídím. O tom vždy autíčkar byl a má být. Kdybych chtěl číst nudné články o nudných autech, tak čtu auto.cz. Chápu, že i nudná auta je potřeba testovat, vždyť proč ne? Ale kumšt je udělat to zábavné.

beastar
30. května 2019, 17:38
0

No já soudě podle staršího blogu o Octavii RS s 2.0tsi můžu říct, že sic to neni Corvette. Tak prostě tady je část lidí, kteří si prostě o tom chodí přečíst a jsou s těmahle rychlejšíma okynama spokojený. Stejně jako prodávám jiným lidem velké množství zánovních dle třeba tebe stejně nudných AUDI:D Já taky toho nejsem fanoušek, ale bohužel to spoustu fanoušků má. A jestli mohu odhadovat tak dlouhodobě článek o Octavii s dobrým nadpisem bude mít tak 10x takovou návštěvnost, než Vette. Nezapomínejme že je to prostě pořád tak trochu obchod. Nejsem na webu classicauto.com .... Mě nevadí taková okyna, nebo Kia GT. Mě serou věci typu crossover hovno GTR 3x jinak, dacia lodgy a podobný paskvilní věci to sem podle mě nepatří a ani to vlastně nikoho nezajímá. A sem rád, že tomu byla učiněna přítrž.

Skipper
30. května 2019, 18:10
0

Mně Octavia taky neva, v rámci mainstreamu je to naprosto OK auto. Jednou jezdím jako spolujezdec v praci (řídit mé nenechají) a to auo opravdu dovede. Dokonce si myslím, že je to právě 2,0 TSI DSG 4x4. Jen je to trochu nuda číst v podstatě to stejné. Jo, vrcholné TSI pojede, automat jiź konečné odladili a multilink je lepší řešení.

Pr
Prudy
30. května 2019, 21:33
0

Díky za test! Zajímalo by mne srovnání s Octavií 2 RS s TFSi motorem. Právě tento vůz vlastní rodiče a z důvodu nájezdu a stáří hledají náhradu. Testovanou variantu mohou pořídit přes operativní leasing jako novou s výslednou cenou kolem 600k. Existuje v této cenové hladině ještě nějaký vůz, který by stál za zvážení? Sedan, výkon nad 140 kW, max 3 roky staré s nájezdem například do 50kkm. Napadla mne Giulia 2.0 T 147 kW.

reagovat
Ha
Habakukk
31. května 2019, 09:43
2

Tak dneska se Giulia prodává nová s 2,0T a automat kolem 850t Kč s DPH což mě připadá jako fajn cena.

beastar
31. května 2019, 13:42
2

Mondeo rok starý testovačky nejetý od cca 650 000,-. Řekl bych že 140 kW tam je v hybridu třeba. Benzíny se shání blbě a nový už je to drahý. A když vezmeme 3 roky stáří je za 600 i Superb L@K 2.0tsi 280hp. Zatimco 3leta Giulia je za 600 tak po odpočtu dph. Do 600 se podle mě zatím moc vejít nejde. Problém je sedan, nebo pseudosedan neni toho moc.

Já osobně bych si sehnal Kiu Optima 2.0tgdi. Za 600 dostaneš málo jetou do 20000km. V plný výbavě a 250 koní. Navíc serepetičky jakože sport look atd. Pak jsou ještě k sehnání Infiniti Q50 2.0t. Dost pod 600 000kč. V Čechách jich ale moc nebude v nabídkách. Do Alfy bych nešel.... Přestože se mi líbí a tak dále.

Gazdiq
01. června 2019, 16:13
2

Za tú cenu máš NOVÚ insigniu s 130kw, trochu prihodia a máš 200 konovu 1.6. . Ktorá je väčšie a krajšie auto ako toto tu.

A ta cenovka na konci 870 tisíc je čistý žart

beastar
01. června 2019, 18:30
0

Cena na konci je tady často zavádějící a hádám, že za tyhle prachy takovou škodovku nasaje málokdo. K té Insignii ano je to pravda. Nicméně dnešní Opel zdaleko neohromí každého a dni kdy se počítal k "top" značkám už jsou dávno pryč. Dneska bych řekl, že je to fajn volba rozumu asi jako například běžný produkty Renaultu:)

Lyšák
31. května 2019, 15:58
0

Vysloveně úsměvné mi příjde to START/STOP tlačítko na místě klasického klíčku :) Opravdu praktické...

reagovat
beastar
31. května 2019, 16:41
1

Není to neobvyklé řešení, co je na tom špatně? Prostě to jenom zmáčkneš a je to... téměř nezáleží kde to je hlavně, že je to po ruce ne?

Ji
Jirka_1
31. května 2019, 17:24
0

Také nevím, co je na tom špatně, mám to také a nějaký problém v tom nevidím.

Sob95
31. května 2019, 20:44
0

Snaha ušetřit za každou cenu. Pokud VW nepřejde čistě na keyless, těžko budou vyrábět dvě verze, jednu pro klasický klíč a další s el. rozvody a jinou středovou konzolí nebo kam by to dali. :-)

Ji
Jirka_1
31. května 2019, 17:22
1

Milý Danieli, Škoda je konzervativní značka, takže tam nemůžeš čekat nic jiného, než konzervativnost. Souhlasím s tím, že beztlačítkové ovládání infotaimentu je na mindžu a co mi nesedí, je neustále viditelně ohmataný displej. Uvidíme, co s tím provedou v Octavii IV, ale iluze si moc nedělám. Co se týka BT, na starých Nokiích typu 6230i funguje spárování bezvadně, jen mi vadí, že se přitom odpojí rádio (u těch přístrojů se totiž dbalo na základní funkci, což je telefonování a jelikož se přístroj nemusel zabývat pitomostmi, jako napojení na net, BT měly slušně vymakané). Člověk poslouchá dopravní zpravodajství o místě, kam jede a najednou někdo volá. Než to člověk vypne a naskočí zase rádio, trvá to nemožně dlouho a informace je pryč. Celkově je infotaiment pomalý, jen přepínání stanic je dobré (mám ovládání na volantu), ale jinak je to děs a hrůza.
Mám stejná sedadla a největší problém mám s pásem, známý pohyb pravou rukou přes rameno nedám, takže změna levou rukou za sebe. Co se týká posazu - pokud bys chtěl sedět níž, neuvidíš ven... :-)
To Brno za 5,5 l - musel fakt foukat silný vítr do zad... :-))) Při 140 km/h to auto žere nad osm litrů. Jo, a 250 km/h skutečně nejede, to jen ukazuje rychloměr... :-)

reagovat
sheogh
31. května 2019, 18:07
0

za 860k? :-) hmmm

reagovat
beastar
31. května 2019, 18:37
0

Mňam do piči?

sheogh
31. května 2019, 19:19
0

presne :-D

beastar
01. června 2019, 18:31
0

Tak jako před dépéháčkem proč ne. Víš jak von to nějakej kolík z dílny volítá jako služební,)

briza
31. května 2019, 20:23
0

Anžto tadydlenc pidlovokou Růženu sedlám už skoro rok a mám najeto cca 60tis.,tak jen věcná k android autu, respektive k faktu, že podobné chování jsem nezaznamenal a celou dobu funguje lajkečárm. Za ten rok se mi stalo snad třikrát, ale všechno to bylo u starého telefonu s echt vyčochtaným konektorem. S novým se mi to nestalo nikagda. Jedinou výtku mám k fungování Waze, ale to asi nebude chyba na straně AA.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem

Ford Mustang GT 2012
Ford Mustang GT

2012 rok výroby
417 koní výkon
5 000 ccm objem