načítám data...

Ptejte se Vojty: Servisní masochismus za kilo

Často se ptáte po spolehlivých autech. Jsou ale lidé, kteří to mají jinak a hledají naopak auto spolehlivé co nejméně. A poradit se musí všem!

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

V rubrice Ptejte se Vojty šéfredaktor Vojta Dobeš (a občas i ostatní členové redakce) každý týden radí čtenářům s palčivými otázkami života nadšeného motoristy – ať už jde o výběr příštího vozu, rozsouzení hospodských debat nebo odpovědi na filosfofické otázky. Máte nějakou vlastní? Pište na redakce@autickar.cz!

Ahojte všici,
předně bych vám chtěl poděkovat za to, jak děláte Autíčkáře. Je to vážně super, díky vám jsem přestal úplně sledovat zahraniční weby o autech, protože všechno důležité (a ještě mnohem víc) se dozvím od vás. Takže pokračujte v nastolené linii. A teď k mému dotazu. Dopředu upozorňuju, že není úplně běžný. Potřebuju poradit s výběrem auta, které bude mít co největší předpoklady k nespolehlivosti. Vím, jsem divnej i kamarádi to o mně říkají. Většina lidí hledá pravý opak. Já jsem asi dítě štestěny, protože každé auto, které jsem zatím měl, fungovalo bez investic a problémů, a to včetně takových nesmyslů, jako jsou VW Touareg V10 či Jaguar XJ40. Chci si proto ověřit, jestli mám opravdu takovou kliku, nebo jestli jsou povídačky o chronické nespolehlivosti určitých modelů jen urban legends. A proto sháním něco, co má potenciál mě finančně zruinovat, vysát celou hypotéku a udělat ze mě nejlepšího kamaráda bulharských lichvářů. Zároveň bych se pořizovací cenou rád vešel do 100 000,- (přece jen když se ode mě odvrátí štěstí, tak ať to tolik nebolí). Máte nějaký nápad?
Váš oddaný čtenář Mirek

Tomu se říká postavit se otázce čelem! Tvůj přístup na celou redakci skutečně zapůsobil a tak jsme dali hlavy dohromady a snažil se najít pár aut, která by ti předvedla novou úroveň nespolehlivosti a masochismu. Musíme však uznat, že pokud jsi dokázal bez investic a problémů dokázal provozovat Touareg V10 nebo Jaguar XJ40, asi se bude s realitou ve tvém okolí dít něco hodně divného.

My jsme si to navíc nechtěli nijak zjednodušovat – bylo by snadné najít auto, které se do tvého cenového limitu vejde jen ve zuboženém stavu, nebo ti přímo poradit koupi špatného kusu či dokonce “projektu”. Máme-li potvrdit myšlenku, že některá auta jsou zkrátka předurčena k nespolehlivosti, je potřeba to udělat nade vší pochybnost. Tedy najít auto, které za 100 tisíc korun koupíš ve výborném stavu,  a přesto bude nespolehlivé.

První, co asi většinu lidí tváří v tvář takové otázce napadne, je zvolit něco italského. My však po krátké debatě s překvapením zjistili, že člověka tvých zkušeností patrně nic italského nerozhází. Největší naděje jsme vkládali v Lancii Thesis, která našeho programátora a fotografa v jedné osobě dovedla téměř k slzám. Zrádná italská elektronika, “chytré” tlumiče SkyHook a spousta dalších vychytávek dělají z Thesis servisně poněkud náročný oříšek, ale benzínový šestiválec Busso i pětiválcový diesel  2,4 JTD jsou rozumně spolehlivé a exemplář v dobrém stavu má šanci jezdit dlouho bez problémů.

Je snad tím kýženým trumfem další země pověstná nespolehlivostí svých vozů, tedy sladká Francie? Tady už máme o něco nadějnější tipy. Co bys řekl na to, spojit svůj úchylný nápad s podobně úchylným vkusem a sáhnout po jedné z největších šíleností francouzského automobilového průmyslu, Renaultu Vel Satis? Ten byl nejen divný, ale také složitý a choulostivý. A montoval se do něj “skvělý” motor 3.0 dCi. Do sta tisíc tak můžeš koupit opravdu krásný kousek – a ani ten tě nejspíš neuchrání před návštěvou servisu.

Když už ale budeš trpět, proč si to neužít? Chtěli jsme najít také auto, které by ti mohlo dělat opravdovou radost, zatímco ho budeš udržovat podobným způsobem jako stárnoucí ruskou stíhačku. A napadla nás pozapomenutá legenda, která je, poněkud paradoxně, japonská. I notoricky precizní obyvatelé dalekého Nipponu totiž dokáží překonat svou pečlivost nutkáním vymýšlet složité věci. Třeba šestiválcový sporťák se čtyřkolkou, dvěma turby a systémem natáčení všech kol. Máme samozřejmě na mysli Mitsubishi 3000GT nebo jeho americké dvojče Dodge Stealth. Se svým rozpočtem bys snad mohl najít použitelný exemplář, ale udržet ho v provozu? Tomu prostě nevěříme.

Nicméně to nejlepší jsme si nechali nakonec. A největší pecky jsou, překvapivě, z Německa. Jako první se samozřejmě nabízí vrcholná přehlídka schopností německého průmyslu, načasovaná do období, kdy i slavný Mercedes-Benz notně zavrávoral ve své oddanosti kvalitě. Mercedes-Benz třídy S předminulé generace, označované interně jako W220 a přezdívané motýlek, byla ve své době pravděpodobně nejlepším luxusním sedanem na světě. S technickým pokrokem přicházely i technické problémy a ty si chceš užít obojího – proto potřebuješ některý z osmiválců. Pokud možno naftovou 400 CDI, která ti ušetří něco málo peněz na palivu, abys jimi mohl částečně umořit dluhy u svého mechanika (poradili bychom ti dvanáctiválec S600, ale asi žádný v daném rozpočtu nenajdeš). K tomu se přidá všudypřítomná koroze, choulostivý vzduchový podvozek Airmatic a spousta dalších vychytávek, které by tě měly snad už konečně srazit na kolena.

Ale ani velký Mercedes není naším finálním trumfem. Němečtí inženýři dokáží všechno a zvládnou překonat i sami sebe. Jsme kolektivně přesvědčeni, že mezi jejich úctyhodné úspěchy patří i zkonstruování servisně nejpříšernějšího stroje nedávné doby, alespoň pokud jde o auta dostupná do 100 tisíc korun. Pokud dokážeš po jakoukoliv signifikantní dobu v běžném provozu používat Audi A6 Allroad první generace (interně C5), pokud možno s benzínovým motorem 2.7 biturbo (i když naftová 2.5 TDI taky umí pozlobit), potom před tebou smekneme klobouk a už nikdy nebudeme nic psát o spolehlivosti. Většina členů redakce totiž zná někoho, komu tahle věc nefungovala ani jako nové auto. U ojetin pak nechápeme, že vůbec nějaké jezdí.

Na závěr bychom ještě rádi přidali pár čestných zmínek aut, na která se nedostalo: druhá generace Range Roveru (P38), Saab 9-5 s motorem 3.0 TiD, Peugeot 607, Nissan 200SX a nějaká další, jež jsme kvůli traumatickým zkušenostem vytěsnili z paměti.

Možná ale naši čtenáři vědí něco, co my nevíme – nebo mají jiné zkušenost. Takže se ptáme: zapomněli jsme na něco? Existuje nějaké auto, které se dá koupit za 100 tisíc v solidním stavu a přesto bude servisní noční můrou? Řekněte nám to v komentářích!

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Woyta
03. srpna 2016, 09:28
1

Pokud se u 200sx bavime o aute za 100k, tak uz bude s velkou pravdepodobnosti vavareno a po generalce motoru. Tedy celkem spolehlive. Nebo pujde o kousek ktery nema moc najeto a je v puvodnim stavu. Ale ty jsou vyjmecne k sehnani.

reagovat
Th
TheLH z práce
03. srpna 2016, 09:31
1

Laguna II předfl, ideálně naftová? Nebo v benzinu zajímavé 3.0 V6 a 2.0T?

reagovat
Pa
Pařez
03. srpna 2016, 12:02
1

Umíš potěšit, po naprosté katastrofě v podobě Megane 1,6 1997 a koupi rodinné Laguny 2.0 1995 jsem v pátek přivezl právě Lagunu V6 2001 v automatu. Schválně jak dlouho vydrží.

Chase
04. srpna 2016, 02:13
0

Pokud poruchovou Lagunu, tak druhou generaci a ideálně 2,2dCi... ten motor je neskutečnej průser :D

Pa
Pařez
09. září 2017, 15:33
0

No vidíš, tak LII až na dva vstřikovací moduly (či co to vlastně kurva je) jezdí NAPROSTO spolehlivě... nečekal jsem to :D

Ha
Hansoff
03. srpna 2016, 09:36
0

A co třeba Focus 1,6 TDCi 80kW s DPF? Za 100kKč se dá sehnat model po FL z roku 2008.

reagovat
M P
03. srpna 2016, 09:58
0

Jako notoricky nespolehlivé, jenom kvůli DPF? To je nuda:)

Michal88
03. srpna 2016, 11:36
0

Nene, FAP celkem šel, ale když se jezdil longlife, odcházela turba a zadíralo se a furt prolínaly vstřikovače nad hlavu... Dvouhmota taky nic moc... Nebo dvojče 1,6 HDi, případně mám takový pocit, že se dával i do Mazdy jako MZR-CD. ;)

Ha
Hansoff
03. srpna 2016, 11:48
0

DPF samotný problémem není, jenom znesnadňuje hledání závad a zajišťuje jejich dřívější projevení. Ikdyž tady platí, že na jeden kus s chronickými problémy přidadá jeden až 2, které jezdí celkem bez potíží (alespoň podle toho, co můžu posoudit z fóra a z vlastních zkušeností). Abych to nenatahoval: hledání příčiny byla ta největší "zábava".
Ale máš pravdu, že skutečný masochismus je potřeba hledat jinde, u vozidel exotických a v nejvyšších třídách s nejširší výbavou, kde se zkouší všemožné technologické novinky (hlavně ty, které se později ukázaly jako slepé větve vývoje). Tam je pravděpodovnost finančního krvácení a depresí majitele vyšší. Zvláště když by auto využíval ke každodennímu dojíždění za prací.

Přemda Honda
03. srpna 2016, 12:18
0

Především Focus je nuda :-)

M P
03. srpna 2016, 12:37
0

Tak ale dieselová trojkombinace turbo-vstřiky-dvouhmota je stále ještě nuda. Existují auta s problémovou elektronikou, což dokáže vygenerovat mnohem více zábavy, než-li snadné opravy typu výměna turba....
Troufám si říct, že každý druhý výhodně nakoupený diesel u nás potkají alespoň dvě závady z oné trojice, takže měřítka je potřeba trochu upravit:)

Chase
04. srpna 2016, 02:16
0

Ono ale Focusy 1,6TDCi okolo roku 2007 netrapí jen drobnosti typu turba, vstřiků, nebo dvouhmoty. Většina jich dojezdí na kliku. Udajně měl okolo tohoto roku výroby Ford problém s udežením kvality materiálu hlavy motoru. Z vlastní zkušenosti mi pod rukama umřeli Focusové s touto motorizací hned dva :)

Michal88
09. srpna 2016, 15:13
0

To je to, co jsem říkal... To není jen tento inkriminovaný rok, to je od začátku výroby a u všech značek (Tzn. Krom 1,6 TDCi to trápí i HDi aj.). Průser není hlava, ale jezdit longlife 20t a víc. Mělo to malou olejovou náplň, tím pádem se rychle vyčerpala aditiva... Pak se bordel začal shlukovat, pěnit olej aj... No a prvními příznaky obvykle bylo odešlé turbo. Vyměnilo se a ono záhy odešlo znovu. No a byly problémy s reklamacemi... Pak se obvykle motor přidřel, protože byl zasraný motor bordelem z oleje... Snad menší problém byl u málo zatěžovaných Jumpy/Partner/Scudo, protože ty měly větší vanu. Longlife tomu ale stejně dával zahulit...

Snowman000
03. srpna 2016, 09:40
0

Citroen XM, pripadne prve ML s uz spominanym 400CDI.
A este mi napada nejaky VAG s prvymi CR TDI motormi.

reagovat
Michal88
03. srpna 2016, 11:34
0

S XM bych souhlasil, ale jen v případě 2,5TD nebo 3.0V6 24V 147 kW. :) 2,5 proto, že nezáleží jestli, ale kdy prdne hlava, hromada blbostí, jako výměník voda-vzduch, dva termostaty apod. A přístup ke všemu šílený (motorem nepropadne koruna) a ta 24V s řetězem, protože se ty motory zadíraly kvůli slabému mazání a k tomu řízení, které občas teče. :) Když si k tomu člověk pořídí automat, tak to byla německá pomsta francouzům, neboť u 123 kW verze automatu 4HP18 fungovala dobře, ale co se pak ke 147 kW dávaly ZF 4HP20, tak to byla pomsta... Každopádně, furt to asi nemá na thesis, jinak bych nedokázal uservisovat dvě xmka (2,1TD se slavným kazícím se Lucas EPICem a 3.0V6 123 kW se 4HP18). :)

Chilli
03. srpna 2016, 10:03
0

Perfektni tipy k zruinovani i skvěly dotaz, fakt jsem se pobavil :-D

K te Audi Allroad bych jen dodal, že ji kamarad chvili provozoval(na sněhu s tim byla celkem sranda:)) a jednoho dne zaparkoval a odešel, tak mu elektronika chytla zničehonic zkrat a cela shořela. Stalo ho to tenkrat zhruba čtvrt míče, páč ji neměl pojištěnou (-:

Přeji šťastny vyběr! :-D

reagovat
Pe
Peter
03. srpna 2016, 10:06
0

Mna by celkom zaujimali skusenosti majitela s Touaregom V10 TDI, takze ak si toto precita bolo by celkom fajn napisat nieco viac, napriklad ako dlho ho mal, kolko s nim najazdil, ake boli problemy, akym sposobom sa ich podarilo vyriesit... Myslim, ze by to mohlo byt celkom zaujimave citanie.

reagovat
ro
rowan
03. srpna 2016, 10:08
0

První generace ML ideálně ve 400 CDi je takovej bazmek, že bych ho nepřál ani nejlepšímu příteli mé ženy. To je zajisté k doporučení. Dále třeba Opel Signum

reagovat
adam7c3
03. srpna 2016, 10:21
1

Divím se, že to ve článku ani v komentářích nepadlo. Co STS s Northstarem?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/cadillac/seville/16611430?goFrom=list
V tý červený se vypadá tak dobře, že bych si ho snad koupil znova.

reagovat
BobAsh
03. srpna 2016, 15:41
0

Tazateli bez problémů fungovala XJ40. To chce větší kalibr než Sevillu.

adam7c3
03. srpna 2016, 17:07
0

Psal, že chce být finančně zruinován a na to je imho STS ideální, stačí aby se sešla výměna tlumičů, čidel a hlav a je v tom za dvojnásobek pořizovací ceny. To si u XJ40 nedovedu představit, motory i převodovky jsou celkem spolehlivé narozdíl od elektriky a nivelace zadní nápravy. To že XJ40 při běžném provozu shnije, nepovažuju za nespolehlivost :) To Maserati o pár příspěvku niž bude asi nejlepší volba.

Chase
04. srpna 2016, 02:19
0

Za STSu s Nothstarem bych se přimlouval taky. Krom ne uplné životnosti tohoto jinak geniálního, byť trochu moc složitého motoru, ji trapily i docela zábavné a hlavně nákladné závady v elektroinstalaci :)

ni
nikdo
03. srpna 2016, 10:29
-1

A co RXo od Mazdy? Tam je to s wanklem asi taky na jistotu a jeste se s tim autem paradne pobavis...

reagovat
Trinom
03. srpna 2016, 12:44
0

Jednou za sto až dvěstě tisíc GO a zbytek radost. To není úplně recept na zruinování :D

Bigg.I
03. srpna 2016, 10:53
4
reagovat
PeterLuk
03. srpna 2016, 12:16
0

To by mohlo byť zaujímavé! Vždy ma to auto priťahovalo, má krásny dizajn exteriéru aj interiéru a nízke ceny , ale všetci ma odrádzali, že je to hrozný šmejd.

BobAsh
03. srpna 2016, 13:43
0

Wow, že se tyhle věci ještě dají koupit za kilo, to jsme přehlédli! Řekl bych, že to je vítěz!

briza
03. srpna 2016, 16:08
0

Onehdá jsem jedno viděl zaparkované u zákazníka ve skladu. Dle jeho slov nemá to srdce to prodat, ale ve chvíli, kdy se rozhodne to zase zprovoznit, nasype do toho nesmysl a za pár dní opět nejede, má chuť to rozřezat flexou. Takže ho zakonzervoval a šetří si ho na důchod :)
Jinak onehdá jsem byl na pivu s pár kamarády, z nichž dva C5 v Allroadu měli. Oba od nového, jeden zmiňovaný 2.5 turbodehet, druhý oturbenou benzínovou 2.7. Samozřejmě přišla řeč na auta a postupem času jsme se dostali i k téhle proklaté paralympiádě. Výčet závad vypadal skoro stejně, jako když si s dalším kámošem porovnáváme zranění a zlomeniy, tzn. takřka nekonečný. Když skončili, zeptal jsem se jich, jestli by si to auto koupili znova, kdyby byla ta možnost sehnat fungolvku. Žádné rozmýšlení se nekonalo a oba okamžitě vypálili "Ty vole hned." s tím, že to auto je sice neskutečně sra*o, ale když fungovalo, tak bylo super. Od té doby jsem se začal cíleně vyptávat bývalých majitelů a zatím jsem nedostal negativní odpověď. Lidi jsou fakt zvláštní...

Skipper
03. srpna 2016, 18:42
0

Tohle je to pravé! Má to styl a myslím, že jsi našel krále nespolehlivosti.

Aleš
04. srpna 2016, 07:16
0

Taky bych lu ho doporučil. Auto krásné,ceny taky krásné,ale ta spolehlivost tam jaksi chybí(což he asi u takhle starých italů normál)
A co Alfa Alfasud. Jak je ta na tom se spolehlivostí?
Našel jsem jednu docela i hezky vyhlížejcí(kromě podvozku dokonce i nezrezlou,což je velmi zvláštní)
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Alfa-Romeo-Alfasud/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:900_13_/pg:vipcar/221323833.html

Ma
Majkllll
03. srpna 2016, 10:58
0

Mondeo ST!

reagovat
zimbic
03. srpna 2016, 11:48
0

Co nějakej levnější Rover 75, myslím že tam tě servisová pohroma určitě nemine.

reagovat
jájak
09. srpna 2016, 19:40
0

Ano to byly excelentní mrdky

KD
KDB
02. září 2016, 08:55
0

Pětasedma je po stránce spolehnlivosti normální auto, takže bohužel výstřel mimo terč....

zimbic
02. září 2016, 14:25
0

Po stránce spolehlivosti to moc spolehlivý teda není....

KD
KDB
02. září 2016, 22:07
0

Mám slušný přehled o větším, než malém množství provozovaných kusů tohodle modelu, a nemáš pravdu.
Jestli se sypal nějaký kus v Tvém okolí, neznamená to nic, než špatnou údržbu, nebo sabotážní opravy.... Pak i kusy s žádnou údržbou jsou na tom líp.

kubas
03. srpna 2016, 11:54
0

Trochu bych přitlačil a prubnul Citroen C6.

reagovat
PeterLuk
03. srpna 2016, 12:16
0

Čo nejaký Jaguar?

reagovat
Skipper
03. srpna 2016, 18:43
0

Už mél XJ40- defacto auto, které zruinovalo pověst Jaguaru...

Goldies
03. srpna 2016, 12:23
0

Cokoliv s motorem 1ZZ prvni generace :-D tam se kazdy majitel trepe kdy to zaklepe :-D

reagovat
Tomb
03. srpna 2016, 13:57
0

Tak když auto na blbnutí s tím že brzo přestane fungovat.
Vřele doporučuji Volvo S80 T6 200kW který si k snídani rád dá převodovku.
Tohle jestli kolega pojezdí aspoň rok bez poruchy. Tak je jasnej klikař a rovnou může sázet euromiliony na jistotu. :)
https://auto.bazos.cz/inzerat/63064690/Prodam-Volvo-s80-T6-28-200kW.php

reagovat
Chase
04. srpna 2016, 02:23
0

Problém je v tom, že krom převodovky ta T6 bude jezdit v podstatě furt, když jí dáš dost oleje. :)

reagovat
BobAsh
03. srpna 2016, 15:40
0

XJ40 už měl a fungovala mu. Na Scimitaru se nemá moc co rozbít, je to dost primitivní auto s jednoduchým motorem z Fordu. Ta dodávka je už úplně nesmysl - pokud to nebude zdevastované (což odporuje původnímu požadavku), tak je to úžasně spolehlivá věc, řekl bych na úrovni naftového Piána.

Ta Daytona, na druhou stranu, to je silný kandidát.

Ev
Evlo
03. srpna 2016, 15:16
0

Ja bych proste koupil rx-8 v poctu 3ks a proste to meril na cas jak dlouho to potrva kazdemu nez ho vyhodis.

reagovat
Aleš
03. srpna 2016, 15:56
0

Jak zaznělo na Autíčkářovi FB. Co takhle Phaeton W12(i když nejde sehnat do 100k). Sice spolehlivost tam je prý dobrá(ale nevím,nikdy jsem ho neměl),ale zase cena servisu. Co třeba tenhle kousek?
https://auto.bazos.cz/inzerat/63811001/Phaeton-W12-LONG-LPG-450-koni.php

reagovat
MG
MGRR
03. srpna 2016, 21:32
0

Ja Phaeton W12 měl a je to úžasné auto, troufnu si říct, že je celkově velmi spolehlivé a masivní. Můj problém byl lambdasonda za 100euro = aby se vyměnila, demontáž motoru v DE 1.000euro (v CZ demontáž 45.000+DPH).

Do
Dodo
03. srpna 2016, 17:55
0

Já myslím, že to prostě není dobře položený dotaz... Protože když koupím auto za 100k ("cena odpovídá stavu"), které je pověstné notorickou nespolehlivostí a má běžnou bazarovou cenu 50k - 80k, bude tohle pravděpodobně mezi zachovalejšími (když nekoupím mimořádně blbě).
Naopak když bych pořídil auto za 100k, které je obecně nákladné a nespolehlivé, cena odpovídá stavu, a prodává se běžně za 130k - 200k, už to bude docela challege :-D

reagovat
Do
Dodo
03. srpna 2016, 18:13
0

A jak už tu padlo třeba to Maserati Biturbo 422, prostě dotaz měl být buďto: "Chci do toho cpát prachy v servisu, protože pořád hlásí, že tomu něco je"
Nebo: "Chci mít pokaždý trochu šimrání v žaludku, jestli dojedu a nebudu muset po cestě opravovat"
pak v tom druhým případě nechť to je auto staršího data ideálně české provenience v předrenovačním nebo lehce zrenovovaném stavu, třeba: http://www.rajveteranu.cz/10652-skoda-octavia-combi-704

Liqid
03. srpna 2016, 20:01
0

Multitronic od Audi, tam si užiješ.

reagovat
Ty
Tyrael
03. srpna 2016, 21:57
0

Chrysler PT Cruiser

reagovat
Ku
Kuba VTS
03. srpna 2016, 23:11
0

doporučil bych Lancii Thema 8.32, i když je otázka jestli se dá nějaká sehnat do 100k...

reagovat
Deenz
04. srpna 2016, 12:01
0

A6 allroad 2.5tdi ve slabší verzi 110kW spřažená s multitronicem musí zrujnovat každého, je to snad nejhorší auto an spolehlivost. Ale to svezení, když to zrovna fungovalo tak se s tím jezdilo nádherně, výkonu dost, pohodlný podvozek, parádní audio, všude tuna prostoru, ale znova už bych to nechtěl. za rok ježdění 70k v servisu.

reagovat
Aleš
04. srpna 2016, 12:38
0

A co Jag XJS-12? Vím,že měl už XJ40,ale co V12? To by už mohlo člověka ruinovat. Slyšel jsem,že v dobrém případě stojí na servisu ročně 100 000 Kč(nevím co je na tom pravdy,neměl jsem ho).
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Jaguar-XJS-V12-Automatik/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:12400_15_12/pg:vipcar/230256431.html

reagovat
Ra
RadekZ
04. srpna 2016, 23:03
0

v tom pripade bych musel davno zkrachovat :) mel sem ho 6 let a nic moc to nestalo ...
samozrejme svicek je 12, oleje prez 10 litru, nemrzky skoro 20l atd, ale jinak nic zasadniho

jájak
09. srpna 2016, 19:37
0

Nissan Maxima QX kterákoliv motorizace

reagovat
KD
KDB
02. září 2016, 09:06
0

Co se týče Range - model P38, tak to žádní servisní masochismus není. Jedinou výjimkou je motorizace 2,5TDs, která je téměř neprovozovatelná, pokud majitel v ptovozu nedodržuje velmi úzkostlivě pravidla šetrného chování k turbonaftovým motorům...plus navíc je moc nezatěžuje za vyšších teplot (+20°C)...

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem