načítám data...

Deenz

JménoDaniel Koželuh
BydlištěKlatovy
Registracepřed 7.3 rok.
Poslední aktivitapřed 7.1 dny
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků19
Pozitivních komentářů u článků2
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Deenz
19. září 2022, 13:18
0
Kolik kilometrů vydrží vaše auto?

Pánové jak tady čtu problémy se suchým DSG tak se mi tomu ani nechce věřit, sám provozuji denně Leona s 1.6TDI a suchým sedmikvaltem. Auto má najeto skoro 260k a původní jsou spojky i mechatronika, zatím to ani nevypadá, že by se spojky někam chystaly. Na sousedovo OIII, taky sedmikvalt odešly spojky v nějakých 250k. Tak buď mám prostě štěstí nebo to provozujete ve městech a ještě s vlekem. :D

Deenz
02. září 2021, 08:32
2
Největší kravina, jakou jste si kdy koupili?

Audi A6 C5 2.5TDI quattro... To auto strávilo víc času v servisu než na silnici, olej tekl všemi směry, šílená přední náprava vyrobena z tvarohu studentskou peněženku ruinovala. Žralo to jak tank a nakonec se to zastavilo v pátek odpoledne uprostřed nejrušnější křižovatky ve městě v prostředním pruhu. No co chtěl jsem silnou 4x4 tak jsem ji měl :D. Uvnitř byly kožené recaro sedačky za jejichž cenu jsem auto prodal hnědocechům v nepojizdnem stavu. Po sečtení našeho ročního soužití, kdy jsem si poctivě psal každý servis a každý litr nafty, jsem zjistil že jsem mohl celý rok jezdit taxíkem. Školné zaplaceno :)

Deenz
02. ledna 2018, 16:30
0
Volkswagen Crafter: Ze života muže v bílé dodávce

V Ducatu nejenom, že není odpružená, ale ještě je otočná a kdyz sedim rovně tak prostě koukam na horní hranu okna. mám 185cm. Naproti tomu v Crafteru máme odpruženou a je to velká paráda. Zato sedačka spolujezdce nejde ani posunout dopředu, dozadu, nahoru dolu, prostě nikam, ani sklon opěradla se seridit nedá. Přitom je to jedna z nejvyšších výbav :)

Deenz
02. ledna 2018, 11:28
0
Volkswagen Crafter: Ze života muže v bílé dodávce

Se starší verzí Crafteru mám něco málo najeto a co je třeba říct, že už ten starší se řídí opravdu jako osobák. Ovládání všeho je prostě VW, vše je na svém místě a funguje to, nic krásného nic co by stálo za pozornost. Co však za pozornost rozhodně stojí je spolehlivost těchto strojů. Náš Crafter má najeto 236k za tu dobu stihl 2 turba, DPF a vstřikovač AdBlue. Spotřeba je naprosto šílená a výkon není nic slavného. Auto má originálně 125kw, po chipu to jede přecejen trošku víc. Ve srovnání s druhým autem, kterým je Fiat Ducato s třílitrovým dieslem a nástavbou velkého obytňáku je to auto ekonomicky naprostá katastrofa. Na druhou stranu, když není naloženo a jede nás v tom 5 (máme pětimístnou verzi) tak dálniční přelety ve 180km/h nejsou problém a z auta na konci 5 hodinové cesty vystoupíte naprsto čerství. Zatímco z Ducata bolí záda protože sedačka je moc vysoko a vyšší člověk z toho nevidí a musí se hrbit.

Deenz
21. dubna 2017, 15:06
0
Autíčkář se ptá: Nejlepší zábava bez koní?

S tím jsem taky něco najezdil, jezdil jsem výhradně s naloženým vlekem a denně stejnou trasu, na které byl jeden prudký kopec, zatímco dolů se to horko těžko ubrzdilo, nahoru se na vytočenou jedna jezdilo 30. Super zážitky :)

Deenz
06. ledna 2017, 12:48
0
Co je vlastně jinba-ittai?

S tou Felicií, bohužel jsem Alfu rozmetal o pangejt, takže teď denně jezdím dědovou felicií, auto mělo 27k na tacho, výbava žádná, 1.3 MPI 40kW. Osadil jsem ji podvozkem HP Sporting, dal rozpěry mezi tlumiče a auto je jako motokára, to že to nemá posilovač má něco do sebe, tady opravdu cítíte ve volantu každý hrb a to jek je to lehký taky není k zahození. Po instalaci předního stabilizátoru už to byla spíše motokára. Jen škoda té zadní nápravy, která uskakuje, jinak si myslím, že to je skvělé splynutí člověka a stroje, auto nemá zádné asistenty a posilovač jenom brzd. Jenom to předjíždění je peklo :(

Deenz
04. srpna 2016, 12:01
0
Ptejte se Vojty: Servisní masochismus za kilo

A6 allroad 2.5tdi ve slabší verzi 110kW spřažená s multitronicem musí zrujnovat každého, je to snad nejhorší auto an spolehlivost. Ale to svezení, když to zrovna fungovalo tak se s tím jezdilo nádherně, výkonu dost, pohodlný podvozek, parádní audio, všude tuna prostoru, ale znova už bych to nechtěl. za rok ježdění 70k v servisu.

Deenz
09. května 2016, 16:30
0
Autíčkář se ptá: Bokem, nebo čistě?

Zajímavá otázka, jezdím raději čistě a mám strašnou radost z čistě a bezchybně projetých sekcí. Když ale sedím na horkém křesle spolujezdce nebo se na někoho jen koukám, mnohem raději mám rozevlátou jízdu plnou smradu a kvílení gum.

Deenz
20. dubna 2016, 23:12
0
Autíčkář se ptá: Bez čeho byste nevyjeli na silnici?

V kufru vozím Kanady, spacák, polní lopatku, výstražné vesty pro všechny členy posádky, deku, svítilnu na 12V, zapalovač, celtu, základní nařádí a dalekohled. V kastlíku pak nůž, automapu (kdyby došla baterka v mobilu), žvejky a Tesa pásku.

Deenz
09. března 2016, 18:45
0
Kdo nestřílí, ten je srab aneb o prskání z výfuku

Kamarád teď v hloubi inzerce našel Lacii Kappa 2.0 turbo, nerezová rovná roura a střílí nádherně.

Deenz
29. ledna 2016, 12:34
0
Bazarový snílek: Mazda RX-8

Tu slabší nebrat, je ve spoustě věcí horší ;)

Deenz
11. prosince 2015, 10:19
0
Za odstranění palivového filtru pokuta 50.000 Kč!

Reálně si nedovedu představit, jak by to chtěli kontrolovat, software nezkontrolují, na to by potřebovali najmout lidi, co to umí a brzu taky taky na techický nemají, takže se jen zase něco vymyslelo, ale v reálu si to fakt nedovedu představit

Deenz
30. září 2015, 09:15
0
Autíčkář se ptá: Drobnosti, které vás v autě vytáčejí

Alfa 156 - žádnej držák na kafe!! proboha v italským autě si nemůžu odložit espresso?
Volkswagen Transporter T5 - Když v držáku na pití mám kelímek, nejdou zapnout varovky, takže nejen, že při nouzovém brždění si rozlejete kelímek, když budete hledat čudlík, ale u dodávky, se kterou se crcáte po městě s podvalem a potřebujete někde couvat nebo parkovat, zapnout varovky znamená přstěhovat pití.
Koncernové ovládání hlasitosti na volantu, vždycky když parkuju, tak přidam zvuk.
Ford a jeho otevírání kapoty klíčkem bych dal ale na vrchol blbostí.

Deenz
16. září 2015, 14:02
0
Autíčkář se ptá: Které auto ani zadarmo?

Cokoliv s koncernovým 2.5 TDi V6

Deenz
28. srpna 2015, 08:58
1
Alfa Romeo 164 Super 2.5 TD: Luxusní sedan zchudlého hipstera

Nechcete do testu 156 2.0 Twin Spark? Nic o TwinSparkach jsem tu ještě nečetl a myslím si že je to škoda :) Kdyžtak se stačí ozvat.

Deenz
21. června 2015, 19:39
0
Autíčkářův týden: Alfa Romeo a to ostatní

Pravda je, že v sériovém autě, které má fungovat jako každodení stroj, je transaxale blbost, všechno je dražší, složitější a ostatně, když dokáže Alfa udělat správné rozložení hmotnosti, (kvůli ničemu jinému se to nedělá ne?) což by v dnešní době neměl být problém je to nesmysl, ale krásnej, to musíš uznat :)

Deenz
21. června 2015, 19:27
0
Autíčkářův týden: Alfa Romeo a to ostatní

Mohl bys udat zdroj? ja četl akorát něco málo na autocaru a nějak se mi pořád nedaří najít nic moc čemu bych věřil :D pokud jsi někde četl dobrý článek dej prosím odkaz dík.

Deenz
21. června 2015, 19:13
0
Autíčkářův týden: Alfa Romeo a to ostatní

Po pravdě v transaxale nevěřím, zadohrab bude, o tom už asi není moc pochyb, ale transaxale nevím nevím už proto, že to má být na Ghibli a to rozhodně transaxale není. Ale samozřejmě by se mi taky líbila :)

Deenz
10. června 2015, 11:52
0
Autíčkář se ptá: Kterou ztracenou značku byste chtěli oživit?

Určitě osobní divize Tatry, ale hlavně, překvapuje mě, že to tu ještě nezaznělo, skutečná Lancia, protože se nebáli dělat něco jinak a díky této automobilce máme spoustu vynálezů, bez kterých by automobilismus dneska nebyl tam, kde je.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Lincoln Town Car  1986
Lincoln Town Car

1986 rok výroby
150 koní výkon
0 ccm objem

Ford F250 Ranger XLT Lariat 7.5 tažné 1978
Ford F250 Ranger XLT Lariat 7.5 tažné

1978 rok výroby
240 koní výkon
7 500 ccm objem

Chrysler Newport Custom / MONTANA, USA 1969
Chrysler Newport Custom / MONTANA, USA

1969 rok výroby
216 koní výkon
6 277 ccm objem

Oldsmobile Delta 88  1968
Oldsmobile Delta 88

1968 rok výroby
365 koní výkon
7 500 ccm objem