Jakub „kubas“ Štěpánek
| Bydliště | Tachov |
|---|---|
| Registrace | před 11.8 rok. |
| Poslední aktivita | před 1.7 měs. |
| Příspěvků ve fóru | 19 |
| Komentářů u článků | 73 |
| Pozitivních komentářů u článků | 8 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
https://auto.bazos.cz/inzerat/205510545/prodam-fiat-grande-punto-14t-88kw.php
tady zrovna jeden (na pohled) slušnej T-Jet
"A taky v autě, které je na poměry dnešní produkce překvapivě vyváženě tvarované"
střih / fotka č.8
..ale teda ten Quicksilver se mi líbí moc!
Díky za článek, příběh fantastickej a auto víc než zajímavý.
asi nedůstojný, ale poplatný době
E38 725 tds - 105kW
A8 D2 tdi - 110 kW
Dostal jsem ho z půjčovny v Pise 3 týdny zpět. Stejnej motor, stejná barva, stejná výbava. Musím říct, že když mi dali klíče a přistavili to, chtělo se mi brečet. Zepředu je to fakt ošklivý.
Každopádně jak jsme spolu trávili dny, tak musím říct, že jsem na to auto dost změnil názor. Není v ničem nejlepší, ale je úplně normální a upřímný. Motor mě celkem bavil, dost mi připomínal 1.5 Skyactiv od Mazdy. Jezdil jsem spíš jako důchodce, prohlížel si Toskánsko a po dotankování mi spotřeba vyšla na 5.7, což mě teda překvapilo dost.
Otázkou je ta cena no.. u nás se jich vzhledem k Fabii asi moc neprodá, ale doporučil bych případným zájemcům si to aspoň projet.
Jako kovanej volvař, jsem si jednou "odskočil" a koupil tds v hezkym stavu.
A jakoby nevim, ta M51 mě vlastně nijak neuchvátila (krom toho, že to "hučelo jak kamion").
Streetpro tady mluvil o pravděpodobné poluci po přesednutí z VW TDI. Ale ve stejné době, jsem sedlal 850 TDI (čili VW r5 TDI) a ten motor lépe jel, měl menší spotřebu a charakter (na diesel!) měl taky zajímavej.
Když to po chvíli začalo hnít, byl jsem rád, že jsem se toho zbavil.
M57 je ale jiná písnička, to zas jo.

tohle rozhodně není reklama, ale Veteráni na Truc mají aktuálně dva v nabídce:
https://auto.bazos.cz/inzerat/193834488/hudson-hornet-50.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/193830171/hudson-hornet-v8-1951.php
Jaká je běžná dodací lhůta? Už čekám trochu déle, než bych čekal :D díky!
Nooo, dříve se šuškalo o pětihrnku 2.5 TFSI, to by podle mě byla trefa do černého.
Zepředu, zezadu, ze všech možnejch úhlů vypadá... divně. Ale z boku se mi líbí moc! Má to zvláštní proporce, ale nějakym způsobem to na mě funguje.
A zrovna je i jedno na prodej :) http://www.rajveteranu.cz/15877-citroen-sm-praha
To je jistě skvělá zpráva, ale já se ptám: Kdy se konečně do závodních her dostane Škoda? Jasně, teď toho kromě Fabie R5 moc není, ale prohánět se po Nurburgringu třeba v 130LR nebo 200RS je nádherná představa, no ne? A navíc, když Seat zastoupení většinou má.. a ruku na srdce Škoda má určitě bohatější závodní minulost.
Škoda toho interiéru, ten se vážně moc nepovedl.
Ta dřív bejvala hrozně dlouho na sportovních vozech za tuším 38k. Jestli se teda nepletu :) a pro mě osobně je ten kombík nejhezčí :D
Jak už tu nahoře padlo: kůže nebo nic! A je jen málo výjimek, kde bych byl ochotnej polevit z tohoto pravidla :)
A co Citroen DS3? V "kábru" se taky dělal. Akorát do 200k bude bez střechy asi jen 1.2. Každopádně se střechou by za ty peníze mohla bejt hezká 1.6thp.
Jednoznačně Clio v6! A možná bych ho zvládl i postavený na současný generaci s šestihrnkem třeba z 370Z :)
Hej já moc nechápu ten všeobecnej hejt na Aztek, mně se to auto docela líbí, není to vyloženě krasavec, ale nepřijde mi nijak extrémně obludnej. Třeba multipla mně sice nevadí, ale tam to chápu :D
Noooo, lepší... Já nechci vypadat jak nějak zabedněnec, tvůj názor chápu. ALE stojím si za svým, já jsem s tím takhle spokojenej, dělá mi radost se na to auto klidně jen dívat. A myslím, že o tom je to hlavně, musíš mít svoje auto rád. Jakmile máš, vyhráls. A já vyhrál.
No, jako vlastník Jetty mk2 "na zemi a na kolech" mě trochu zamrzel tenhle článek.
Ale co, je to moje víkendovka, mám ji rád, tak jak ji mám. Jezdit se s tím opravdu moc nedá, ale co si budem povídat, 1.6 karbec k žádnému závodění stejně sestrojenej nebyl a na normální ježdění mám jiné auto.
Je to o tom, co se lidem líbí, nejde obecně říct, ze tohle je kekel a tohle paráda, protože vždycky se najde někdo, kdo to bude mít jinak ;)
Je mi 22, řidičák od osmnácti a vlastním osmé auto, takže jsem spíš taková děvka :D
Ovládání mlhovek u řadičky - alfa 156
a ovládání oken tamtéž - kdekoliv, kde to je :D
3,0 dci/cdti/tid, 1,5dci, 2,5 V6 tdi 110kW, 1,9 tdi (první PD 85kW)
Asi půjdu proti proudu, ale mně se to fakt líbí. A ta zlatá barva? No to je asi nejhezčí zlatá, kterou jsem kdy viděl.
Tyjo, už asi pod třetí tvůj komentář, mam nutkání napsat: "Hej, čteš mi myšlenky". No, tak to teď dělám.
Upoutavka na tohle volvo, které se nedávno prodávalo na bazoši za 15000? Prosííííím
parádní počtení :D
Já bejt hipster a nemít jettu, tak to řeším asi takle http://auto.bazos.cz/inzerat/50413953/Alfa-Romeo-164.php
Jednoznačně Noble M600 - 4,4 V8 od Volva/Yamahy (tady však dvojitě přeplňovanej) 650k, 818N.m, 1250kg a žádná elektronika, ani ABS.
Šílenost! :D
no a nebo to pojmeme jinak :D http://www.germanexotics.com/wp-content/uploads/2011/10/orange-tires-620x465.jpg
pěknej výběr! :)
mě osobně hrozně mrzí, že VW nedotáhl do konce tohle: http://preview.netcarshow.com/Volkswagen-Bulli_Concept-2011-hd.jpg
Ještě mám jeden dotaz, tady http://www.autoweek.nl/auto/3312/volkswagen-jetta-16-cl jsem si zjistil, že moje jetta stála v přepočtu v roce 1988 13.725 euro, jak do toho započítám inflaci, když v těch letech ještě euro neexistovalo? Díky! :)
takže moje 166 V6 super, kterou jsem koupil za 35.000, stála i s příplatkovou výbavou podle autoweek v roce 1998 47.915€, což s momentálním kurzem dělá necelých 1,3mio (bez inflace). To je slušná ztráta hodnoty :D
dost často ale C-čko bylo podobný s S-kem, nejblíž to podle mě bylo u w203 a w220.
já bych řekl, že nejrozšířenější kei car v evropě je první generace opelu agila :)
Alfu! A nebál bych se ani tý 2,4jtdm, neuvěřitelná síla a zvuk. A dálnice okolo 6 litrů. Jo zní to jako tdi klišé, ale vážně se bavíme o alfě :D
Jistě, ale tady šlo o auta, které si lidi mohli koupit (o tom, že tu q7 si mohl dovolit málokdo bych radši taktně pomlčel) a tady je prostě první 12-ti válcovej diesel žejo. Zároveň taky poslední. Asi nezměnila nic, ok, beru, ale je to tak úžasnej nesmysl, že zmínku by si zasloužil.
Na tu r8 jsem byl tenkrát hodně zvědavej, škoda, že to u fauvé nedotáhli :(
Tyjooo, tak to bude hodně zajímavej seriál! Už se moc těším, jaký značky budou dál. Díky hoši :)