načítám data...

Nová Corvette už má funkční konfigurátor a díly od úpravců

22. července 2019, 10:11 20 komentářů Jakub Pospíšil Novinky

Jen pár hodin od představení americké sportovní legendy stačilo úpravcům na to, aby zařadili do sortimentu upravené díly.

zobrazit celou galeriiNovinky: Nová Corvette už má funkční konfigurátor a díly od úpravců

O novém Chevroletu Corvette už jsme psali v samostatném představovacím článku, za poslední dva dny se ale objevilo pár drobností, které si zaslouží vaší pozornost. Tak předně: na odkazu níže se můžete oddat oblíbené autíčkářské zábavě a postavit si vlastní Corvette v nově zprovozněném konfigurátoru. Já už mám tuto kratochvíli za sebou a ta nevkusně žlutá věc v náhledu článku a v galerii je můj výtvor. Je to trochu kýč, ale to už ke sporťákům patří. Nutno říci, že v nečervené barvě vypadá Corvette už mnohem více jako americké auto a mnohem méně jako Ferrari. 

Díky konfigurátoru se dozvídáme i o některých zajímavých vychytávkách, které tento supersport nabídne. Za pozornost stojí určitě třeba odnímatelný panel střechy, který může být na přání prosklený. Nakolik se tím změní těžiště vozu oproti karbonové variantě si netroufám odhadnout, nicméně je to určitě zajímavá možnost. Milovníky decentního designu určitě potěší, že si mohou naspecifikovat Corvette bez většiny pomocných aerodynamických prvků, jakými jsou různá křidélka, difuzory a velké křídlo na zádi. 

V interiéru mají zákazníci na výber z několika materiálů čalounění, nechybí klasické prvky jako kontrastní prošívání, nebo karbonové díly palubní desky. Trochu mě mrzí, že si do Corvette nejde objednat dřevěné obložení, byl by to milý americký nesmysl. 

A ještě jedna drobnost. Už pouhých 32 hodin od představení se na trhu objevil první performance díl pro tento supersport. Je jím upravené sání od Holley. Další tuningové části od té doby stále přibývají. Tohle v USA zkrátka funguje bez ohledu na to, kde má Corvette motor, nebo jak se v ní řadí.

Jo a tady je odkaz na ten konfigurátor. S vlastními výtvory se klidně pochlubte do komentářů:  KONFIGURÁTOR 2020 CORVETTE STINGRAY

 


Historicky první performance díl pro novou Corvette.

 


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Knightrider
23. července 2019, 05:42
0

Za mně pořád vede C7 Grand Sport convertible. :-)

reagovat
Sedrik
23. července 2019, 11:32
0

Proti gustu,.....Ale tohle bych asi nedal :) Ten interier vypadá, jako by jej nějaké dítě pobryndalo starou fluorou :p

Knightrider
23. července 2019, 21:42
1

Dle vkusu každého soudruha. ;-)

Sedrik
24. července 2019, 13:56
0

To jo - každému, co se mu líbí :p
Asi by mi to samo nevadilo, ale s tou barvou auta - nějak mi to nesedí. Přitom ta barva interieru je skoro jako jedna z barev mé nejoblíbenější livery - Gulf :)

beastar
24. července 2019, 15:13
1

Ta barva se mi nelíbí, ale líbí se mi naše "čeština" tady.... Nejoblíbenější LIVERY mě dostalo:))

Sedrik
25. července 2019, 07:58
0

Mno jo, to je děsný :)

beastar
25. července 2019, 12:47
0

Víš co. Mě by zajímalo jak by si to napsal Česky? :))

Sedrik
25. července 2019, 13:17
0

Já nad tím přemýšlel a schválně nekoukám do slovníku pro nápovědu (teda, že je překlad livrej, to vím, ale to není v této kombinaci přesné) - je to "válečné zbarvení"? Nebo "reklamní polep", "barvy sponzora"?
Podle mě jednoslovný překlad neexistuje.

Ta věta by tedy mohla znít: Přitom ta barva interieru je skoro jako jedna z barev na závodních autech, sponzorovaných společností Gulf.

Prostě livery :D

Nedalo mi to a slovník ještě nabídl "typické barvy sponzora", nebo "stáj"...mno, OK. Takže "Přitom ta barva interieru je skoro jako jedna z barev mé nejoblíbenější stáje Gulf" To nefunguje....

beastar
25. července 2019, 13:46
1

Hustá úvaha:)) Je vidět že prostě ta angličtina je v něčem lepší. Jak říká můj kolega co se česky teprve učí já nevim 5 let:D Angličtina je dobrá v tom že i bad english pochopí lidi kolem tebe a vědí co chceš.

Ve špatný češtině na tebe koukají jako na idiota. Takhle to rozbalil na typka co řídí bus, že si koupí lístek.

Ahoj, dej mi list na cernak. Dýk. A opravdu ten řidič to nepobral. Asi stejný jako moje oblíbená livrej Gulf... No nic great ot...:D

Sedrik
25. července 2019, 17:46
0

To je pravda. Mě angličtina baví i tím, jak se dá různě ohýbat a tvořit v ní spojení, která jsou sice gramaticky špatně, ale dovedou vyjádřit jedním slovem něco, na co jiné jazyky potřebují větu.

Pamatuji si ještě ze školy, když jsme se učili o sbírkách rozhodnutí Evropského soudního dvora. Ty jsou psány ve všech jazycích EU a jsou poskládány tak, že na stejné stránce daného svazku je z toho rozsudku vždy stejná část, bez ohledu na jazyk (je to kvůli vyhledávání a odkazování - když chceš odkázat na část rozsudku, tak víš, že je to v knize číslo 5 na straně 30 a je jedno, jestli je to v angličtině, nebo češtině).

To znamená, že na té jedné straně je stejný rozsah informací a liší se to jen tím, jakou vyjadřovací schopnost má který jazyk - a zatímco stránka v angličtině je popsaná ze tří čtvrtin, v německé verzi je stránka hustě popsaná celá. Prostě angličtina řekne jednou holou větou to, na co němec potřebuje souvětí, plné mega dlouhých slov :)

Pro mě třeba krásný příklad věty (vymyšlené):

Česky: Interiér tohoto vozu je designem, zpracováním a použitými materiály podobný vozům značky Jaguar.
Anglicky: Interior of this car is very Jaguar-ish.

Stejný obsah a význam :)

ratan groch
03. srpna 2019, 13:28
0

Tu je vidno velkost slovenciny, ktora ma slovo tyrkysova. Pridavnym menom (adjektivum) sa da odtien doladit. Mozno nemame ekvivalent na "dycinky", "floutek" a "má flastr za kradené šmé", ale farieb pozname v slovencine mozno aj 13 (muzi na celom svete len 6).

Mna by vsak zaujimalo, kolko sa ich v Cesko-Slovensku preda. 50K usd v USA sa s lahkostou vysplha na 60K eur a tam uz po odratani "bych" kupujucich sa ti zvysni zacnu prisnejsie pozerat na detaily interieru, kvalitu spracovania a vlastne vsetkeho za urovnou "wow" efekt.

A klobuk dole pred upravcami. Ja sa v motoroch nevyznam, ale nechapem ako mozu mat vychytane, ze to tam pojde namontovat, ze sa to bude dat zapojit a ze to bude fungovat.

Sedrik
03. srpna 2019, 14:14
0

Mno, i za 60K EUR to je pořád láce - tolik stojí základní Boxster. A jiný auto s motorem uprostřed se za tolik peněz sehnat nedá (nové).

ratan groch
03. srpna 2019, 16:20
0

Sedrik, mas absolutnu pravdu. Myslim si vsak, ze clovek, ktory si chce kupit Boxter si nekupi Corvettu len preto, ze ma motor v strede. Koncepty su prilis rozdielne a kupujuci sa sotva (stezi) rozhoduje medzi tymyto dvoma autami. A prave takto sa eliminuje realny pocet kupujucich.
Nesledujem predaje aut, ale podla mna sa ich preda asi tolko co Toyobaru, cize v podstate nic. Kazdy dealer v Austin, TX ich preda viac nez v Cesko-Slovensku dokopy.

Po pravde, neviem si seba predstavit vystupovat z tohto auta pred ludmi. Az na par vynimiek s takymto autom vzdy a vsade vyzeras, ze si tu nespravne.

Caddy
23. července 2019, 11:52
0

tak ja mam, ale zatim je to slaby, maly vyber barev a hlavne neni cabrio :)

reagovat
Caddy
23. července 2019, 11:53
0

jo a je to dese nekvalitni ten nahled, to je normalni, nebo mi to detekovalo nejake spatne pripojeni ci co?

Caddy
23. července 2019, 11:55
0

a ted jeste koukam, ze mi tam skocila spatna barva, ja chtel tu svetlejsi...je to takove nejake precitlivele...

RadekZak
23. července 2019, 12:16
0

Hlavně co mě zaujalo na videu co jsem viděl jsou zadní průběžné blinkry, které se na rozdíl od většiny rozsvítí celé a postupně mizí, nikoliv naopak. Zajímavý detail jak se odlišit, ale popravdě nevím, zda už to někdo někde neaplikoval...

reagovat
Autíčkový Jelen
23. července 2019, 20:01
0

Nějak nechápu touhu v diskuzi po Corvette v kabriu. Přijde mi, že standartní verze s Targa topem je nejlepším možným kompromisem (osobní názor samozřejmě) :D

reagovat
Knightrider
23. července 2019, 21:43
0

Není. Cabrio je lepší. Souhlasím s Caddym. :-)

GanGreen
25. července 2019, 14:10
0

Já tedy souhlasím s Jelenem :)



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler 300C  2005
Chrysler 300C

2005 rok výroby
340 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 2008
Ford Crown Victoria P71

2008 rok výroby
253 koní výkon
4 601 ccm objem

GMC Custom GMC 370 1958
GMC Custom GMC 370

1958 rok výroby
360 koní výkon
6 000 ccm objem

Ford Mondeo 2.0 benzin Ghia 1994
Ford Mondeo 2.0 benzin Ghia

1994 rok výroby
130 koní výkon
2 000 ccm objem

Volkswagen Golf  2011
Volkswagen Golf

2011 rok výroby
77 koní výkon
77 ccm objem