načítám data...

Kia Picanto 1.0 T-GDI 5MAN: Génius nadprůměrnosti

Jakož i pán se žlutým sakem má v naší kultuře specifické místo, tak i veselá malá žlutá auta to mají u mne jednoduché.

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Kia Picanto 1.0 T-GDI 5MAN: Génius nadprůměrnosti

Picanto vídávám před svým domem každý den. GT-Line, bílá, s červenýma proužkama. A soused pořád, abych mu řekl, jestli udělal dobře, že si tohle koupil místo Up! GTI. Takže koukejte, sousede, jako vono je to složitější…

Předně Up! GTI je sportovně říznuté auto, Picanto se dělá v podstatě jedno a můžete si na to koupit plastíky X-Line jako tady na obrázku nebo plastíky sportovnější nazývané GT-Line. Auto je tedy kompromisnější a zaměřené spíš na to, aby pokrylo co nejvíce způsobů užití, než že by se profilovalo jako jednostranně zaměřený stroj na pojídání okresek. I když výkonově jsou od sebe s naturbeným Up!em pouze snad o 10 kilowattů, pocitově jde o jiné vesmíry. Navíc "moje" Picanto má tyhlety offroadový plastíky, takže tím bych to uzavřel a začal se věnovat pořádnému testování.

foto: Jan Machač, autickar.cz

Mám malé prcky rád. Jejich na kost oholená konstrukce a minimální rozměry jim vždy seberou setrvačnost, a to je pak na silnici spousta legrace. Jen je mi jasné, že Picanto bude spíše tak akorát rychlé a udělané na vše. Ne jen na srandu s pedálem v podlaze. Nečekám levné Mini a také jej nenacházím. Zdrcnutý automobil s posezem spíše přimomínajícím židli stěží zaplní vnitřky plechových skříní na učilištích, ale tady nejde o krásu. Tady jde o užitečnost. 

foto: Jan Machač, autickar.cz

Naložil jsem tedy manželský pár s dítětem a vyrazil na výlet. Už jen fakt, že jsme se do vozítka naskládali bez následné návštěvy chiropraktika, ukazuje, že se zde hodně myslelo. Nejmenší Kia navíc netrpí nedostatkem výkonu, i když koníků je jen sto. Je až s podivem, jak srdnatě se tříválec chová, když jej tlačíte na sever do hor. Jistě, ostré oktávce nelze uviset, ale také se nekonají komické momenty natolik blízké majitelům malých tříválců bez turba. Ani při naložení na hranu vám prostě kamiony do kopce ujíždět nebudou a to ani omylem.

foto: Jan Machač, autickar.cz

Budeme-li se pak bavit podrobněji o podvozku, musím se přiznat, že jsem si musel v materiálech automobilky vyhledat, jestli je X-Line skutečně jen o designu, nebo jestli je auto nazvedané či jinak upravené. Prý není. Podvozek je ale poddajný, na zubatých zimáčkách hezky drží, nepřetáčí se, nijak extrémně nepluží, nemlátí a zaboha jsem nebyl schopný ho poslat na doraz. Je trochu víc uskákaný na velkých nerovnostech, takže se kolečka na retardérech odlepují od vozovky, ale nic, co by neodpovídalo charakteru srdnatého pracovníka nejnižší třídy.

foto: Jan Machač, autickar.cz

Výsledný dojem z podvozku je ten, že je schopný být radostně neurotický ve městě bez toho, aby řidiče děsil, a přesto budete stěží hledat díru, se kterou by se nevypořádal se ctí. Jistě, sportovní auto si představuji jinak, ale tenhle přístup se sem hodí. Jedinou malou výtku snad mohu mít k nervozitě pod brzdami, ale to je malým autům dost společné. 

foto: Jan Machač, autickar.cz

Řízení a řazení jsou očekávatelné, pocity nejsou "duté" jako v minulé Fabii, řízení není úplně prosté zpětné vazby, ale zázraky zde nečekejme. O motoru by správný petrolhead řekl, že nemá charakter, a proto se k vozu dokonale hodí. Díky níže položenému a vyššímu vrcholu točivého momentu je pružný a nevyžaduje časté řazení. S tím by ostatně byla trošku potíž, protože převodovka je poskládána spíše s ohledem na ekonomiku provozu než nějakou radost. Ale začněte používat pouze první tři stupně, říkejme jim třeba Rozjezd, Město, Meziměsto, a docílíte tím rychlosti hrubě nad povolené limity. Ty dva další stupně si nechte na zimu. Z výše popsaného pak snad plyne, že šestá rychlost mi nechyběla.

foto: Jan Machač, autickar.cz

Vypadá to tedy zatím spíše jako parodie na pochvalu, což? Opak je ale pravdou. Picanto dává od přední SPZ až po poslední znáček na kufru smysl. To, co by vás štvalo u precizního kupé, vám tady vykouzlí úsměv na tváři. A není to proto, že je to špatně, nebo jinak. Je to proto, protože to dává smysl. 

Palubní výbava navíc následuje tuhle filosofii do puntíku. Centrální upatlaný display funguje a neotravuje, budíky budíkují a na všechno důležité jsou tady čudlíky. Ty na vyhřívání sedačky a volantu přímo u řadičky.

foto: Jan Machač, autickar.cz

Až se to zdráhám napsat, stárnu a mám nízké nároky, ale tohle auto je nejblíž legendárnímu Citroenu AX, jak se zatím podařilo. A nejde o radostný a živý jízdní projev, ale promyšlenost, praktičnost, někdy podivné, ale funkční řešení a hlavně offroadový podvozek s náhonem na předek. Jistě, není tady 13 poliček jako kdysi v Citroenu, ale podařená snaha o to, vyrobit maličké auto, které uveze gauč, to se ocenit musí.

foto: Jan Machač, autickar.cz

A jak to dopadne ve srovnání s naturbeným Up!em? Up! je funky krabička na krájení maličkých kontinentů, mám ji moc rád, ale Picanto je lepší auto za nižší cenu. Že bych si já koupil VW, zde asi nehraje roli, protože jde o jiné nástroje. Pokud existuje maličké auto, ve kterém se sebezapřením dojedete i s prckem k moři, pak je to Picanto. Ne pro nic vyčíslitelného, ale pro ten pocit z malých rozumných rozhodnutí, která pojedou s vámi. A člun si holt koupíte na místě no.

Verdikt

Kia Picanto s nejsilnějším motorem je malé auto na vše, což není zas takový úspěch. Ale je tak nějak vyloženo péčí o detail, nesnaží se za každou cenu zaujmout novotami a namísto toho poskytuje vydestilovanou podstatu oněch "novot". Snaží se jen sloužit a sloužit a sloužit. A je žlutá. 

Kupujte, nebudou…

Technické údaje

  • Motor: Tříválec, benzín, přímý vstřik, 74kw (100 koní) ve 4500 ot/min, 175Nm od 1500.
  • Převodovka: Manuální, pětistupňová
  • Maximální rychlost: 180 km/h
  • Zrychlení 0-100 km/h: 10,3 s 
  • Kombinovaná spotřeba: Udávaná 5,4 – 5,7, v testu < 8l/100 km (no co, hory byly)
  • Rozvor: 2400 mm
  • Délka: 3595 mm
  • Ceníková cena auta na fotkách: 419 980 Kč.

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Související články

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

GanGreen
07. března 2021, 20:59
0

Mě se to celkem líbí :) jdu někam mrknout jak vypadá GTline...

reagovat
C70C
07. března 2021, 21:49
4

Kdoví proč mně zaujal test žlutého auta.. Ale jinak ten pocit znám. Neumím říct, proč mi je Kia sympatičtější, než Hyundai.. To je No-go.. Ale Kia..

reagovat
Jakub Pospíšil
08. března 2021, 10:15
2

Mi se tenhle Peugeot nikdy nijak zvlášť nelíbil, ale teda ve žluté je to fakt hodně pěkný auto.

beastar
08. března 2021, 11:02
0

To jsou hlavně skoro poslední spolehlivý Peugeoty. Mě se to líbilo vždycky a ve žluté to vypadá pěkně. Jen teda jízdní vlastnosti nejsou vyloženě top.

Jakub Pospíšil
08. března 2021, 11:10
0

Tohle byly a dodnes jsou hrozné nezmary. Dodnes těch 306 a potažmo ještě 405 a občas i novějších 106 jezdí spousta na vesnicích. Moc to nehnije a motory až na vyjímky taky nejsou nic záludnýho. Nakonec to zajde spíš na kompletní neúdržbu, kdy majitel usoudí, že výměna brzd, tlumičů a filtrů převyšuje násobně zůstatkovou cenu pekáče.

C70C
08. března 2021, 11:15
5

Mám nejslabší motor, 1.6, 65kw a na místní famózní silnice je to úplně akorát. A zjistil jsem, že jsem asi špatný řidič, protože limit toho auta je i tak dost daleko tomu jak jezdím.. Nic se na tom nerozbilo, prakticky to nežere, nic to po mně nechce. Jen je to žlutý a lidi to buď prudí, nebo baví.. A teď mi na tom EU dokonce prodloužila technickou.. Co víc si přát?

St
Staromil
09. března 2021, 10:13
1

C70C : To je móóóóc hezký autíčko, vypadá v krásném stavu. Takové se jeví jako ideální na pohodové výletní vyjížďky s větrem ve vlasech a jen tak pro radost. Jsou to fakt bezproblémá generace Peugeotů ( ty "6" měl jsem tu čest se 405, pak i 406, něco najeto s 206...). Tak ať sluoží a dělá radost.

Mimochodem s Hyundai a Kiou to mám podobně...že by ta svého času agresivní srovnávací přihlouplá reklama ?...když navíc tehdy ta auta zase tak skvělá či nejskvělejší nebyla? Dnes musím uznat, že urazili v Hyundai velký kus cesty a přesto mi to pořád leží v hlavě a Kia je mi "sympatičtější". Těžko to vysvětlit, ale jedna z možných odpovědí to je...

Jenda_K
07. března 2021, 22:58
-2

Rozumný auto, jen mu přebývají jedny dveře, vzadu se stejně budou vozit většinou děti a je moc fain, když nemůžou ven, dokud je řidič nepustí.
A do dvoudveřáku by se lépe nastupovalo.

reagovat
Pochtli
08. března 2021, 10:12
5

"do dvoudveřáku by se lépe nastupovalo" - Jak komu, těm vzadu určitě ne..

CZmisak
08. března 2021, 15:03
3

Ono díky většinou delším dveřím ani těm vepředu leckde ne.

Jenda_K
08. března 2021, 21:11
0

Malé auto obvzláťš takovéhoto ražení si snad nikdo nekupuje jako rodinné auto, a dvoudveřák u malých aut má normální dveře, narozdíl u čtyřdveřáku, kde u malých aut mají velikost dvířek od kurníku a nalézt tam pro nás metrákové je gymnastické číslo. Jezdil jsem v malém dvoudveřáku 12 let, tak si myslím že vím o čem mluvím.

ML
MLKR42
09. března 2021, 10:21
1

Tyjo tak z vlastni zkusenosti v Praze - vylezt z pricne zaparkovaneho F500 muze byt vetsi problem nez z trochu vetsiho 5D jazzu. Kazdy cm delky dveri ti podstatne ukroji z uhlu kterym te to pusti ven.

Pochtli
10. března 2021, 20:39
0

Jenda-K: I já vím, o čem mluvím - 15 let dvoudvéřový Suzuki swift (1999).

PachezZ
08. března 2021, 05:15
9

Vždy když někdo použije slovo "zimáčky" tak si představuju jak se s těma gumama po večerech mazlí, no a nebo mu jsou čtyži... a taky bůh zabije koťátko... :D

reagovat
František Čáslavský
08. března 2021, 09:54
7

Tak ten mentální věk jsi docela trefil :D Domů si je nenosí jen protože by je musel odmontovat a namontovat a jak je asi všem známo, Jeník je na to líný.

PepaSFI
08. března 2021, 16:48
0

Mněli jsme v práci pána, už je dávno v důchodu, ten tak mluvil. V kantýně povídá "paničko, dejte mi sirečky a hřebíčky". Prodavačka samozřejmě rozuměla "syrečky" čili olomoucký tvarůžky. "Né paninko, já chci maličký sirečky". Malou krabičku zápalek. A ty hřebíčky? Cigarety značky Start, beztlumičový, kuřáci měli v zubech tabák, hřebíky do rakve se jim říkalo, ve žlutým obalu, ne, to nebyla krabička.

liška
08. března 2021, 10:42
0

Vypadá to sympaticky, ale hádám že právě kvůli tomu je cenovka 420t a to za to dá málokdo. Takže výsledkem bude asi spíš zase ta šeď základních holobytů za 2 kila, tak jak jsou teď po sídlištích rozházený ix20ky v pastelovejch barvách. Škoda.

reagovat
beastar
08. března 2021, 11:04
0

No jo za 4kila je to drahý. Protože je to malý a korejský. Jinak je to solidní recept na rodinné auto když chceš nový a peníze nejsou.

lu
lumix
08. března 2021, 11:18
2

Je to hezké, ale asi stále na tom nejsme ekonomicky tak dobre aby se tu prodávala auta tohohle typu za více jak 400kk jako druhé/třetí do rodiny. Za 4 kila koupíš (nejen) u Kia vetsi auta a druhé do rodiny bude pak vždy něco staršího a levnějšího. A důchodce si to taky nekoupí. A to i když bude jedno auto v rodině služební třídy Octavia, tak stejně za 400 kk koupíš manželce radeji zase něco většího, alespoň Rio a dá se i Stonic a Ceed.

Jan Machač
08. března 2021, 11:40
1

jenže v jaké konfuiguraci ta auta budou? Ostatně mám na to takový příměr: Můžeš si koupit i auto z Kolína, ušetříš. A to auto ti to bude i každý den svým interierem připomínat!

lu
lumix
08. března 2021, 11:51
0

No řekneme, když je štěstí. Soused koupil rok zpět skladovku Hyundai i30 kombi Style 1,0 tgdi auto už vážně s pěknou výbavou za 365 kk (fakturu jsem viděl). No a já mám služební Octavii 1,5 tsi Style za 488 to je sice víc než tahle Kia, ale .... Ne proste mi to za tuhle cenu nedává smysl, ono sice reálně bude cena nižší než cenikova, ale i tak.

krab
08. března 2021, 11:51
0

Taky zírám co ty nový auta teď aktuálně stojí ... no 420 je drahý, to je evidentní. Za tyhle peníze jde koupit skladový Focus Trend 1.0 Ecoboost 74kw sice se základnější ale v zásadě úplně dostačující výbavou a to mi přijde normální volba. Takový obyč auto, co se dalo s přimhouřením oka vzít jako rodinný bývával Stonic od Kia, ale zázrak to taky nebyl. Focus je jinde...

beastar
08. března 2021, 12:20
6

Jasně v Imofě šlo koupit do nedávna na skladě Tipo hatchback defakto v plný, komplexní příplatky, nějaká ta Gt cosi, kola, navi, okna, polokůže. Po domluvě za 488. Takže ano toto je moc. Zase já si myslím že pro 3 lidi a kočku tohle auto může stačit jako první v rodině.

Tj tady taková Česká chimera mámo musíme mít velkou káru ať ta holota vidí. Pak projíždím Barrandov a ta auta tam stojí a zarostou mechem. Nájezd atakuje za rok 12,000km i s dovolenou. Jako nechápu když už chci nový tak teda kupuju hlavou ne. Jako jasně pokud mám fakt děti 2+ a vím že jezdíme hory, léto kola apod. Tak si koupím povinně větší a silnější auto. Což dá rozum. Jenže pak jsou fakt tyhle sídlištní lidi. Ti mají maximálně chatu. A důchodce si to klidně koupí ale po slevě a ne v takový výbavě. Ne nadarmo je Fabia u nás v soukromých prodejich dlouhodobě top.

A malý auta jsou třeba na západě naprosto běžný. I když si obří zabiják s kerkou AS Roma. Protože to prostě dává smysl. To jenom u nás si musíš koupit 14 let starý X3 aby si měl ten gansta kredit. Stále východ. Takže naší optikou je tak nějak dráhy všechno. Tím nechci hájit tu cenu vysoká je. Spíš poukazuju na to že by si každej chtěl jezdit jak továrník ale skutek, utek.

krab
08. března 2021, 14:21
-2

Ale jo, hele ono každý auto a model má svýho kupce... já jen že koukám na ty fotky, všimnul jsem si ceny a říkám si, ty brďo, to jsem čekal cenovku o 100k níž. Před pár lety ještě stála před slevama od dealera podobný peníze třeba Kona 1.0 GDI 88kw jestli se nepletu. To taky nebyl zázrak, ale působilo to tak nějak cenově víc adekvátně. Je tedy fakt, že já jsem trošku hater korejských vozidel... na žádný kromě i30N, kde jsem uznal, že se to povedlo silně nad očekávání příjemný vzpomínky nemám. Ale korejských vozů jezdí kolem takový množství, že by bylo hloupý to generalizovat, tu klientelu už dneska nalákat umí výborně.

beastar
08. března 2021, 14:47
5

Krab: Ano dobře víš že já taky. Co beru jsou právě tyhle malý auta a Singer. Zbytek jde kolem mě nepovšimnut. A po třetí napíšu ano drahé to je. Dražší než bývalo. Ono taky ten peak z roku 2005, kdy opravdu auta byla hodně levná ten už se jen tak nevrátí. A jistěže obyčejný kupec tohle nikdy za tuto cenu nekoupí. Už proto že je XY skladovek o třídu výš a za stejné prachy. Pak je tu ještě Dacia že.

Když ale kouknu na fotky, rozměry vezmu výkon motoru atp. Představím si zákazníka 40 let středně velký dítě. Manželka, jezevčík a 2+kk hypo. panel práce ve městě. Říkám si proč bych si to nemohl pořídit. Na jednu dovču za rok dojede. Hory nejhůř se sklopenou sedačkou dá taky. A ono my byli se ségrou dva a ve čtyřech jsme kdysi jezdili dálky po Evropě třeba v Ritmu, nebo e36 sedan. Fakt je tohle o tolik menší, nebo výkonnostně horší vůz? :) Ona ta auta taky rostou a to je jakoby malý by bylo před lety velký rodinný auto. Odtud taky mimo jiné růst cen přirozeně. Spotřeba 6 a 100 koní mě se líbí ten přístup. Já ale obecně tady vždycky ty malý auta hajim c3 apod. Clio, protože je mi milejší když vidím rodinný Clio nový, než doutnajicí rádoby drsnou e60 co hulí jak troje kamna sedí to až na dorazech jen aby voe sousedi viděli. V Praze jak přibývá Rusů a Ukrajinců (stejná mentalita) je toho čím dal víc.

krab
08. března 2021, 15:03
-1

Jo, souhlasím, ostatně mě se taky malý auta docela líbí, třeba taková Fiesta je úplně bezva. Asi je to celý tím, jak mám název Picanto spojenej s tím příšerným malým autíčkem co vyráběli před lety :)

lu
lumix
08. března 2021, 16:26
0

Jo tak malý auta taky neodsuzuji, takový UpGti se mi fakt líbí a nebo Fiat 500. Když slyším Picanto vidím, tak vidím ty předchozí hrozné generace a téhle verze xline mi v té barvě připomíná Matize. Když jsme byly mladí a bezdětní měli jsme Clio II 3dv. s 1,6 bohatě to stačilo (tenkrát) a hlavně to bylo tenkrát jen 3 roky stare auto. Žádné olítané báwo 5 za stejnou cenu jsem tenkrát rozhodne nechtěl.

Jenda_K
08. března 2021, 21:04
0

Česká společnost ještě pořád kouká na malé auto zkrze prsty. Přitom jako druhé auto do rodiny nemá většinou smysl kupovat něco většího než nákupní tašku. Jenže proč si kupovat nudnou nákupní tašku když se dá koupit zábavnější auto, Kamarád vlastnící prosperující zahradní centrum si ke své X5 koupil nabušené Mini, když jsem se ho ptal po čase kde ho má, řekl znechuceně, že ho prodal, protože když někam na obchodní jednání přijel v MINI koukali na něj ostatní divně, dneska místo něj meďákem na baterky.
Sám jsem to měl podobně jako rodinné auto když byli malé děti jsme měli VW Sharana, protože jsem na své ježdění nepotřeboval ssebou vozit 3 m3 vzduchu koupil jsem mírně ojeté VW Lupo 3L v plné výbavě za tak velké prachy které jsem ani nemohl říci nahlas. Dopadalo to tak že když jsem někam jel dojednávat práci jezdil jsem stejně Sharanem, protože ty předsudky jsem pociťoval také. Přitom výhoda Lupa před dobou modrých zón byla nesporná v parkování, těch 3,5 m se prostě vždycky někam vmáčklo. I dneska vytahnu na jednání Grandcherokeho na to aby tam jezdil dělat v Mitsubishi Colt.

St
Staromil
09. března 2021, 09:58
0

Jako ne úplně standardní "autíčkář", spíše automobilista praktik ( co má ale rád i ta nepraktická a hezká auta ), u aut převážně oceňuji, když jsou navržena tak, aby plnila ten účel, pro která navržena jsou a na koho míří, případně s určitými kompromisy byla z pohledu užívání co nejvíce univerzální. Tak působí toto autíčko, tedy tak, že u řešení někdo přemýšlel a myslel na jeho hlavní využití. Výsledek za mmne dopadl velmi dobře, líbí se mi, má zde zcela smysluplný motor a z popisu vlastně po všech důležitých stránkách OK. Tedy až na tu zde mnohokrát zmíněnou cenu, ta je pro většinu z perspektivní cílovky v našich podmínkách už mimo. Ano auta obecně zdražují, malá se zvětšují a už nejsou malá, ale co je moc, to je moc. A druhé auto do rodiny ? Do které ? Naše druhé auto do rodiny najelo stěží 3-5 tis. km za rok a celkově to bylo na hraně, že za ta léta jeho existence by se to dalo možná srovnávat s jízdami taxíkem. A to stálo to málo ojeté Clio ( 67 tis. km, pozinkovaná karoserie...) ve velmi bezproblémovém stavu tehdy 75 tis. No, někdo tu cestu automobilismu zaplatit musí, máme zde asi dopady dramatického ekoautomobilismu, k tomu zvyšování rozsahu a zdokonalování výbav a celkové technické (ne vždy smysluplné) "našlapanosti" a zdá se, že si své řekl i značný propad prodejů aut?

reagovat
ransom
09. března 2021, 11:18
3

Míval jsem jeden čas pro miniauta slabost, aj jsem tu zmiňoval svou někdejší lásku - Cinquecento Sporting jménem Jahůdek. Nejvíc mi na tom přijde zajímavý, když se do podobného autíčka vejdu líp než do něčeho zdánlivě většího.
Mohl bych vám klidně dělat testera. Protože pokud se mi do auta dobře nastoupí a uhnízdím se bez vzteklého vrtění a nadávek, povede se to už úplně každému. Kdykoli se soukám třeba z Fabie, musím chvíli skákat po jedné noze a tou druhou kopat, abych tu těsnou svini konečně zul.
Co je ale zajímavý: Znám pár lidí, co si kupují malinká auta "aby se s tím všude vešli". Ale nevejdou se. Naše sousedka z přízemí takhle měla nanoauto Daihatsu Cuore. A ona s tím dokázala u baráku zabrat víc místa než tahač s tříosým návěsem.

reagovat
déčko
09. března 2021, 21:11
1

Na 25km nezáživný silnice do práce a 25km zpět jsem pořídil Up 1.0tsi. Při papírových parametrech 0-100km/h za 9.9s a maximálce 185km/h to vcelku jede. Výše zmíněný výhody malýho auta jsou beze zbytku přítomny, plus se to nečekaně slušně chová i ve vyšších rychlostech. Převody dlouhý,ale motor je uveze, v 150km/h tacho točí 3200ot., spotřeba srandovní. Oblíbil jsem si ho.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V 1995
Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V

1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem

Chevrolet Camaro Chevrolet CAMARO 3.6 V6 241kw  2013
Chevrolet Camaro Chevrolet CAMARO 3.6 V6 241kw

2013 rok výroby
328 koní výkon
3 600 ccm objem

Mercedes-Benz Třídy C c280 1995
Mercedes-Benz Třídy C c280

1995 rok výroby
193 koní výkon
2 799 ccm objem

GMC Savana 1500 5.3 Vortec AWD 2003
GMC Savana 1500 5.3 Vortec AWD

2003 rok výroby
310 koní výkon
5 ccm objem

Audi A3 3.2 VR6 LPG 2005
Audi A3 3.2 VR6 LPG

2005 rok výroby
250 koní výkon
3 189 ccm objem