načítám data...

DS Automobiles DS9 Performance Line: Velký...

Velký Citroën byl vždy podivností na kolech, která stála zato. Podaří se největšímu DS navázat na tradici, nebo jde o úkrok stranou? Na to jsem se snažil najít odpověď...

zobrazit celou galeriiFoto:   Jan  Machač

Když jsem stál na ploše dovozce a pozoroval ta moderní SUV, cítil jsem se až nepatřičně. Jdu si pro auto, které má naději vozit francouzského prezidenta. Stojím tu v ošuntělých riflích a špinavé bundě, protože jsem na cestě z pod Camara směrem na zahradu. Vůz je mi však svižně přistaven, zaparkován napříč příkazy a zákazy a je mi popřáno dobrého dne. Pokládám bundu před zadní sedačku, padám do alcantarového interieru a vyrážím.

foto: Jan Machač, autickar.cz

První, čeho si hned všímám je kapota. Zase. Je to už druhé auto od Stellantisu, kde mě zaujala tak banální věc. DSko má lištu přes celý čenich, která je z interieru vidět prostě pořád a je krásná. Sice je taky vidět, že vyrobit ten prolis úplně přesně není žádná sranda, ale rozhodně musím pochválit snahu a jsem potěšen, že dnes může zákazník za něco takového zaplatit. Navíc stejně jako hvězdička u Mercedesu, i tenhle lesklý proužek umožňuje jednoduše odhadovat, kde máte pravá kola auta. Posaďte se za volant jen trošku rozumně a zabodněte tu lištu a levou hranu kapoty mezi čáry na silnici. Geometrické zákony zafungují a auto máte tam, kde ty dvě linky.

foto: Jan Machač, autickar.cz

Jinak se ale musím přiznat, že ač jde o velký sedan, nějak jsme se minuli co se designu týče. Možná jsou to jen mé preference, ale tenhle kulatý styl s agresivním čumákem a nijakým pozadím mne na první dobrou moc nezaujal. Auto je ale opentleno krásnými chromy, jejichž použití na masce jsem si pořádně uvědomil až při focení, a všechna světla jsou tak plná detailů a maličkostí, že je pořád na co koukat. Blinkry v zadních sloupcích mohly na originální kulaté díly z Citroënu DS trošku více odkazovat a rafinované brzdové světlo je takové promarněné, když se na něj nemůže majitel dívat jak svítí, ale co, cingrlátka jsou to milá.

foto: Jan Machač, autickar.cz

Vevnitř je pak zrovna tahle nejlevnější verze vybavena takovým množstvím sametové alcantary, že to člověka prostě musí potěšit. Ten příjemný materiál je fakt snad všude, i kolem výdechů klimatizace. Semtam si to vyžádalo mírné kompromisy ve slícování a návaznosti panelů, ale působí to přirozeně a upřímně: Raději tohle než i ten nejkrásnější plast, nebo "broušený hliník". Všechny přepínače jsou částečně kovové a ve tvaru kosočtverců, nebo spíš prolomených poštovních obálek a navazují tak na grafiku obou displayů. Jen se zase tahle hranatá grafika pere s kulatým okolím středové konzole a naprosto standardní kapličkou pro kulaté přístroje.

foto: Jan Machač, autickar.cz

A když už jsme u digitální výbavy: Jde o přeskinovaný systém známý ze všech Peugeotů a Citroënů. Není z nejrychlejších a některé jeho funkce jsou pro mé vnímání světa zorganizovány naprosto chaoticky, ale vše funguje, asistenční systémy mají své dedikované čudlíky a jediné, co zamrzí, je nutnost zapínat třeba noční vidění pokaždé, když se setmí. Tedy zobrazení nočního vidění do kapličky. Auto ho totiž za dne automaticky vypne. Tohle bych si fakt odpustil. A když už jsme u toho nočního vidění: Má varovat před chodci a třeba Jakub si pochvaloval, jak ho v Peugeotu používal pro detekci srnek na jejich oblíbeném místě, ale já… No poprvé to na mne zapípalo někde na Legerově ulici v centru Prahy. Trošku jsem se lekl, zahleděl se do displaye a málem vyčelil dodávku co přede mnou skočila na brzdy. Pak mi to ještě několikrát zapípalo přesně v momentě, kdy jsem chodce míjel, pak jsem to chtěl vypnout a nenašel jsem jak a pak jsem to prostě začal ignorovat. Nemusíte mít noční vidění zobrazeno, ale auto přesto pořád kouká a semtam se vás pokusí nachytat malou hrou "hele chodec". Nu což…

foto: Jan Machač, autickar.cz

Ale jinak si na asistenční systémy nemohu stěžovat. Adaptivní tempomat funguje hezky a "zelený volant" držící auto stále aktivně v pruhu vám z cesty po D1 udělá relaxační odpoledne. Jen se musíte ovládání naučit předem, protože na popisky té páčky se za jízdy nemáte šanci podívat. 

foto: Jan Machač, autickar.cz

Auto má několik režimů, ale vzhledem k velikosti, mé vrozené lenosti, poháněné nápravě a tak vůbec, jsem používal pouze módy Normal a Komfort. Normal, protože v něm auto startuje a komfort, protože velký Citroën byl vždy o tom, jak nenuceně cestovat. DS tvrdí něco o kameře skenující vozovku a tak, ale bohužel, musím zde opět prohlásit, že hydropneumatický pocit z odpružení zde nenaleznete. 

foto: Jan Machač, autickar.cz

Auto je ale konejšivě měkké. A když mu to dovolíte změnou módů, začne se krásně pohupovat a snad jen nervozita, která proudí z kol do interieru, nám prozradí, že magický podvozek je ten tam. A neurotickým bylo bohužel i pohonné ústrojí. Je tu sice měničový automat, ale v kombinaci se startstopem se auto vždy rozjíždí trošku cukavě, navíc neřadí pod tahem, takže se na akceleraci semtam čeká. 

foto: Jan Machač, autickar.cz

Vzal jsem limuzínu i na své oblíbené okresky a agresivní jízda se jí vůbec nelíbila. Motor se začal hlásit o slovo v interieru svým přímovstřikovým bručením, podvozek nevěděl, co se třemi vrstvami záplat, a celé to vypadalo, jako bych tahal kočku za ocas. Rezignoval jsem tedy na roli Ariho Vatanena, rozvalil se, pustil skvěle hrající rádio a jen tak trošku rychleji plul. A pak to začalo fungovat a tak to má asi i být.

foto: Jan Machač, autickar.cz

A nad rámec tradičního popisu pocitů jen dodám, že na zadních sedačkách je skutečně královský prostor a do kufru se vleze nejedna basa vína, takže kdokoli si vůz pořídí jen tak do vily asi nebude zklamán.

Verdikt

DS9 je zástupcem vymírajícího druhu pohodlných sedanů za rozumnou cenu. Jeho plebejská konstrukce sráží náklady a pokud se vzhlédnete v osobitém interieru a chcete jen pohodlný vůz, asi neuděláte chybu. Jen si prosím prohlédněte katalog a zamyslete se, jestli náhodou nemáte odvahu na ten červený kožený interier. Protože ten by hluboce modrému vozu jistě slušel, no ne?

Technické údaje

  • Motor: 1.6 litru, turbo, benzín, 165kw (225 koní)
  • Převodovka: 8 stupňů, planetová, hydroměničová, automatická
  • Spotřeba: Udávaná 5,7, v testu 8,5 l / 100 km, adekvátní.
  • Délka: 4 934 mm
  • Hmotnost: 1 540 kg 
  • Cena: Motorizace od 1 325 000 Kč, testované auto cca 1 571 000 Kč

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Michal88
24. října 2021, 20:59
6

Viděl jsem i u konkurenčních recenzentů, ale troufám si tvrdit, že tohle rozhodně není důstojná náhrada za staré Citroëny... Je vidět inspirace poutí, co mají rádi Číňané a design je jinak nemastný neslaný. Tak nějak slovy D-Fense, leštěný prd... O technice raději pomlčím, oturbená 1,6 s neslavnou pověstí a výbava nepřinášející žádné inovace taky nejsou žádný terno.

reagovat
Sa
Sato
24. října 2021, 22:20
0

Z venku fakt pekne. 4.9m takze vyssi stredna? Mate si spominam ze stigner s 3.3 stal nejako tak podobne.. ale uz to je nejaky ten rok.
A co ta oidna tematika na "budikoch", to ako vazne?

reagovat
Sa
Sato
25. října 2021, 13:38
0

< > oidna

beastar
24. října 2021, 23:13
1

Já se snažím marně přijít na to kdo. Kdo je ten koho to skutečně osloví. Bohužel tohle auto sahá tak možná po Superb, Insignii, Mazdě 6 a hodně stěží po menším Mercedesech. Ds7 má relativně za ty prachy, co nabídnout a je to v módní suv podobě. Tohle je v podobě umírající kategorie. Kde cena 1,5 není úplně ok. Docela by mě zajímalo proč bych si neměl koupit BMW 3 za podobně smělou cenu. Chuť být výjimečný? Se značkou která má ještě menší renomé a vážnost jak samotný Citroën. Zepředu to vypadá jak auto z komparsu nějaké B class movie. A jako interiér. Tím že to zaplácneš tunou hadru který po dvou letech a 20 000 km bude k zblití. Neuděláš luxusní introš. Čistě osobní problém je 1.6 a ten autobusový automat. Co je jedno z mála plus podařilo se udržet na uzdě hmotnost. Když vezmu údaje z recenzí, no tak good luck DS jednou to bude cenný youngtimer.

reagovat
Wa
Wakantanka
26. října 2021, 16:09
0

Píšeš mi z duše, len k poslednej vete, obávam sa že ani to nie.

PB
25. října 2021, 05:43
8

Musim rict, ze interier se mi libi moc. U vsech DS. Je zajimavej, takhle z rychliku vypada kvalitne... a to je vsechno. Nenachazim duvod, proc bych mel za hezky calounenyho pazouta s motorem ze sekacky platit jeden a pul mega. Nema nic, cim byly puvodni citroeny prevratne, nema ani vetsinu toho, cim si dokaze zakaznika ziskat cokoli jineho.
Neporovnavam to rozhodne s nejakymi premiovymi znackami, ale i tak - pro predstavu:
1.) Camry 2021 v plne palbe (v podstate si lze priplatit jen za barvu) 1 100 000.
2.) Lexus ES 300h, limitka 1 240 000, za 1,5 mega potom nesrovnatelne lepsi auto (a priznavam, jejich interiery miluju, zvlast ty ruzne hnede:))
3.) Jaguar XE SE (takze ne uplne holatko, s benzinem a ctyrkolou) ... nejakych 1,3 mega. nejdrazsi 1,6.
4.) Genesis Exclusive: pokud chcete V6, 4x4 a mate slabost pro obskurni znacky: budete tam za 1,6.

Proc by mel nekdo proboha chtit tohle DS?

reagovat
Opelfahrt
25. října 2021, 10:52
6

Auto bude to pro francouzské vysoké politicko úřednické kruhy (dostanou to befelem) a pár Číňanů, co se přežrali šnekama pod Eifellovkou a rádi na to vzpomínají.

Pólin
25. října 2021, 06:17
3

Tak co si budeme vykládat: je to hlavně pro číňana a podle toho to i vypadá... a takový číňan si řekne: evropské auto, to je nóbl, a vyrábí se u nás...to je taky dobře...práce pro naše soudruhy...
Chtěl bych obdivovat velké citroeny, které jsou nóbl, elegantní a extravagantní...ale tohle je fakt hodně východní vkus... a to nemluvím o výše zmíněných alternativách od značek, které jsou o level jinde (bmw, jag...)

reagovat
esmo
25. října 2021, 06:27
1

Design za mě na jedničku. Asi jsem číňan ... :)

reagovat
beastar
25. října 2021, 10:52
-11

To bude věkem. Dozadu na okno nalepit sticker InstakundacarMilan3... Ještě to chce o palec větší kola. U řidiče stáhnout okno nasadit kapucu, brejle z benzinky. A wroom wroom Instacool, Instaboss.

Co se ti na tom tak líbí?

esmo
25. října 2021, 12:08
4

By mě zajímalo, jestli tvůj styl vyjadřování je jen nějaká póza nebo jestli se takto chováš i v běžném životě :-)
Líbí se mi auto jako celek. Interiér / exteriér. Je to tak těžké pochopit, nebo toho nejsi schopen? Audinka to není no...

beastar
25. října 2021, 12:40
-8

No zapškli ani zaražený fakt nejsem. Póza:)) Určitě. Jako jestli bych ti to řekl i na chodníku před školou? To asi určitě. Máš tak málo nadhledu jen tady? Nebo to máš tak i v životě.

Audinka to zaplať pan bůh není no. Co bych to nebyl schopen pochopit. Líbí, nelíbí se vždycky těžko určí. Snad umíš vysvětlit tvůj názor ne? Nebo toho nejsi schopen...

esmo
25. října 2021, 12:54
4

Nevím, chodíš si stopnout jen tak před školu? To by mohlo být docela nebezpečný, ve tvým věku.
Já teda ne, to se ti raději přijedu podívat do byznysu.
Nemám ani potřebu si před tebou obhajovat svůj subjektivní pohled na design. Líbí se mi aktuální design Peugeotů, tak i tohoto Citroenu. Naopak mě hodně přestala bavit německá prémie. Nic víc v tom není.
Na moje komentáře reagovat vůbec nemusíš, já se taky neozývám na každý tvůj výblitek ;)

beastar
25. října 2021, 14:24
-10

:D Miluju když se dotknu namachrovaného masírka jako si ty. Máš problém s reakcemi na své rádoby provokativní příspěvky? Tak je nepiš. Evidentně nechápeš nadsázku s nemáš moc nadhledu. A jsem docela rád, že na mě často nereaguješ nemáš moc přehled ani znalosti, které by ti mohli stačit na diskusi semnou. Tak si z tebe alespoň dělám občas srandu. Což se snažíš dohnat jakoby nadhledem který ale nemáš. O Německé prémii si začal ty. Nemusíš nic obhajovat šlo mi o to co je na tom tak super a jiného. Krom pokusů o futurismus. No to je jedno. Časem třeba pochopíš, že když máš říct něco k tvému názoru nemusíš to brát jako osobní atak. Ve tvém věku by si možná měl víc poslouchat, co se děje kolem. Než prudit do starších nemusí se to občas vyplatit.

Sa
Sato
25. října 2021, 15:12
15

Hele redakce, ten kto tento tyzden pise beastara zbytocne moc tlaci na pilu. Dajte to zajtra niekomu inemu.

esmo
25. října 2021, 16:01
2

beastar: Co to meleš? :D Ty seš fakt jen namachrovavnej buran :D
Ale že se divím, vždy jsi byl takový ;)

beastar
25. října 2021, 16:14
-6

esmo: To soudíš podle sebe? Nevím na co si tu hraješ ty? Vždy? Nemyslím si že o mě víc víš jak já o tobě. Pořádně si přečti, co jsem psal. Potom se zamysli. To ti nejde. Zhodnoť své znalosti. Začal si v rámci tématu, než si ukázal svou omezenost. Jak jsem napsal namachrovaný, mladý jouda, co si myslí že se svět kolem něho. Tím bych svou účast v tomhle sporu ukončil. Měj si svůj názor. Názor bez příčiny:) Si rebel fakt...

esmo
25. října 2021, 16:19
3

Mně se líbí, jak ti tady rupá žilka kvůli klukovi, kterej napsal, že se mu líbí čínskej design francouzského vozu. Opravdu frajer!
Nemám znalosti na co? Na subjektivní názor? Ajejeje, to mě mrzí :-)

Ju
Junior
25. října 2021, 19:02
1

sem dycky chtěl bejt jako beast. Krok 1 -> Nechat se poslat dopíči stejným člověkem. Krok 2 coming soon :)

Autíčkový Jelen
26. října 2021, 11:14
3

Odpovědět někdy na to proč se člověku něco líbí není jen tak, je to trochu jak když se někdo zeptá proč mi něco nechutná...prostě nechutná a tečka. Nicméně mně osobně se design DS9 líbí a tak tady zkusím trochu popsat proč. Líbí se mi, že je tak trochu jiný a má podle mě přesně opačný efekt než tady popisuje beastar, tedy se nějak nabubřele předvádět jak to dělají lidé v německé prémiové trojce (upřímně kdo vůbec z normálních smrtelníků ví, že značka DS existuje). Líbí se mi nějaké chormované detaily (například ta lišta na kapotě), ale hlavně se mi líbí celkové proporce, stejně jako u DS, CX, XM a C6 jde poznat, že je to velký kus auta, ale s předním náhonem,. Je stejně jako její předchůdci designově trochu "nose heavy", což není tak hezké jako klasická koncepce, ale mám to s nimi tak nějak spojené a ikdyž to nebyl tady asi designový záměr, tak to tam jde furt vidět trochu podle mě (prostě dané koncepcí). Plus mi to nepřijde nějak hrozně předesignované jako některé dnešní vozy.

Ono když to srovnám s konkurencí tak Audi je posledních pár let typicky "Marvelovské", každé auto pohledné, ale všechna nic extra (kde jsou časy A4 B7) a u BMW to jde každou modernizací a novou generací skopce. Na druhou stranu myslím, že současná E-class je po modernizaci moc hezká a hezčí než tady DS9. Takže designově na tom DS9 tak zle není.

Tak to bylo čistě k designu. Koupí si to tady někdo? Ne. Koupil bych si to já mít ty peníze? Taky ne, klepal bych na dveře dealerství Mercedesu a šel si pro E-Classe. Je to důstojný nástupce starých Citroenů? Také podle mě ne, chybí hydraulika a více bláznovství/inovací. Nejsem toho auta nějak extra fanoušek, ale musím říct, že designově se mi zatím z fotek líbí, jsem zvědavej až nějakou potkám na živo (jestli se tady v česku nějaká objeví někdy :) )

HeavySmoker
26. října 2021, 13:51
10

Už som prišiel na to prečo je Beast tak vytočený: https://www.auto.cz/v-cesku-bouralo-vzacne-pagani-zonda-141357

Wa
Wakantanka
26. října 2021, 18:44
1

Jelen, kde na tej natiahnutej 508 vidíš proporcie DS alebo XM?

Autíčkový Jelen
26. října 2021, 23:35
0

Chápu, že to tam moc vidět nejde, ze všech velkých Citroenů je to tady patrné nejméně, nicméně stále podle mě jde vidět, že je to prostě sedan postavený na platformě poháněná přední kola . Což znamená jiné proporce, více masy (i designové) v přední části vozidla, kde tady to ještě dotváří zúžená zadní část vozidla. Neříkám, že je to hezčí takhle, ale všechny velké Citroeny měly poháněná přední kola a vypadaly tak na to a tady tomu tak je stále (ikdyž už doopravdy docela lehce). Jinak co se designových prvků týče tak bych řekl, že každý velký Citroen byl docela odlišný, přeci jenom XM taky nevypadá jako původní DS, ale jako prostě velký Citroen z té doby, podivný prostě po svém. Takže tohle nevypadá ani jako odkaz na původní DS, ani jako odkaz na XM nebo C6. Šlo mi spíše o proporci celkovou danou koncepcí vozidla, která všechna tato auta spojuje. Jinak se samozřejmě designově na XM nebo třeba C6 vůbec nepodobá, ale upřímně, to třeba ani C6 vůči XM.

Wa
Wakantanka
28. října 2021, 20:42
3

Ja ti neviem, vidieť v tom niečo z minulých veľkých Citroenov je asi viac o chcení ako realite. Ja vidím natiahnutý Peugeot 508 s niektorými inými detailami a ani zďaleka nič zo šarmu či extravagancie DS resp. XM.

Michal88
06. listopadu 2021, 16:04
1

Z DS to má tak maximálně ty blinkry ve sloupkách, jinak nic... A jen tak mimochodem, CX byl svébytný model a poslední pod taktovkou pouze Citroënu s hromadou neotřelých technických a designových řešení, XM, které si dal Citroën k 70. výročí založení automobilky odkazovalo na model SM (lomení oken v zadních dveřích, vysloveně šípovitý tvar předku, tvar zadku) a C6 pak částečně odkazovala na CX (zadní konkávní okno, tvar karoserie z profilu). Ale CX, přineslo alespoň napříč uložené motory, mělo dostat Wankela (to zaříznul Peugeot) a nízký aerodynamický odpor, SM přineslo DIRAVI, XM pak hydractive (některé kusy pak měly první sběrnicovou elektroinstalaci, vrátily se u Citroënu pod kapotu šestiválce, dvojité okno v kufru a další drobné chytré detaily) a C6 dostala AMVAR na hydropneumatice (AMVAR měla i 607, ale vzhledem k tomu, že byla na tlumičích, nemohla se komfortu C6 vyrovnat). Tohle recenzované DS má jen jméno a blinkry, zbytek je leštěnej prd.

Csaba
06. listopadu 2021, 21:17
1

A to ještě z těch pitomých blinkrů přímo křičí ta prvoplánová snaha plácnout na tu nataženou 508 aspoň něco co by s původní DS jakkoli souviselo, i kdyby to mělo vypadat/působit sebehůř a sebetrapněji.

Bavoraczech
25. října 2021, 08:15
0

Isi nejsem Číňan jako Esmo, ale za mě hnus zvenku i zevnitř. Zevnitř mi to přijde asi tak jak si v 85. představovali interiéry aut v roce 2000. Akorát ten LCD displej má vyšší rozlišení než 7 segmentů...
Jak tu již bylo psáno, za podobné peníze je tu hodně zajímavějších kandidátů.

reagovat
VK
VK
25. října 2021, 09:29
0

Ta hybridní verze s elektropohonem i na zadek by byla slušná. Jenže >1,5 mio, co to má stát, za to se seženou i lepší takové. Nebo ekvivalentní za míň.

reagovat
HeavySmoker
25. října 2021, 09:34
4

Oceňujem pragmatický prístup pri vývoji. Naposledy sa inžinieri Citroenu naozaj natrápili aby vyrobili predajný prepadák (C6). Teraz sa im to podarilo zjavne bez námahy. Pre ďalšiu optimalizáciu firemných procesov by mohli proste len na linke prelepiť logo na 508čke podľa toho či ju chcú predať alebo nechať zapadnúť prachom u dealera.
-
Komentář upraven 25. 10. 2021, 10:05:45

reagovat
Sa
Sato
25. října 2021, 13:39
3

Toto si mi pripomenul:

Souča
25. října 2021, 10:07
0

Co to je "přímovstřikové bručení"? :-)

reagovat
Jan Machač
25. října 2021, 21:14
1

to je takové to bručení bez jiného tónu, jako 50hz z elektriky, ale rychleji a ÚDERNĚJI.

Oh!Gust
25. října 2021, 15:29
2

Auto ma ani veľmi nezaujalo, ale chválim pesničku zachytenú na displeji! :D

reagovat
Csaba
25. října 2021, 17:14
-2

O 10 cm prodloužený a kolotočářsky-cingrlátkovitě "načančaný" Peugeot 508, zadarmo drahý.
Jediný smysl to dává pokud to majitel ihned po koupi někam zavře a vytáhne se to za 40 let
jako "hodobéžová absolutně neojetá ojetina".
Prostě, i když hovno zabalíš do kašmíru a navoníš Chanelem No.5, pořád zůstane jen hovnem.

reagovat
Moses
26. října 2021, 12:31
1

Ten exterier posobi naozaj dost cinsky ale je este relativne v norme. Horsi je uz ten interier, ktory na mna posobi strasne lacno. Vzhladom na to, ze DS sa snazi profilovat ako premovejsia znacka, tak by som cakal trochu viac. Hodnotim to ale iba podla fotiek, tak snad v reali je to lepsie.

reagovat
PB
27. října 2021, 12:28
0

Taktez jsem na zaivo nevidel, ale verim, ze to bude dobre. Mozna to uplne nevydrzi (jak rikal ten clovek co psal naposled Beastara :))) ale verim, ze prvni wow efect bude super

Jacob H
02. listopadu 2021, 18:18
1

Jsem velice rád, že PSA dělá i v této podivné době nadále sedany. Je otázka, jak si toto auto povede, ale úspěch bych přál už jen proto, že se vyrábí. To že není dokonalý, bych nepovažoval nutně za problém. Kupovat si jej budou lidé, kteří Němce nechtějí a jsou zvyklí na auta tohoto francouzského koncernu. Designově se mě osobně líbí, má to pěkný interiér. Zda je technika dostačující, je možná diskutabilní. Na druhou stranu si myslím, že PSA bude mít zájem nadále modely od DS zdokonalovat. Přeci jen taková nová DS 4 působí na první pohled, že chce menším Německým "prémiovkám" zatopit. Samozřejmě to pořád bude velmi Francouzské a "Němcofilům", promiňte mi ten výraz, se to příliš zamlouvat nebude. Ani bych to nečekal. Ti zkrátka chtějí od auta něco jiného. Pro ostatní zajímavá alternativa. Asi bych si to vybral nejraději ze všech aut koncernu PSA. Bohužel jsem se s tím zatím nesvezl, nemohu hodnotit jak to jezdí. Ale bez Hydractivu to staré Citroeny připomínat asi moc nebude.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Lincoln Town Car  1986
Lincoln Town Car

1986 rok výroby
150 koní výkon
0 ccm objem

Ford F250 Ranger XLT Lariat 7.5 tažné 1978
Ford F250 Ranger XLT Lariat 7.5 tažné

1978 rok výroby
240 koní výkon
7 500 ccm objem

Chrysler Newport Custom / MONTANA, USA 1969
Chrysler Newport Custom / MONTANA, USA

1969 rok výroby
216 koní výkon
6 277 ccm objem

Oldsmobile Delta 88  1968
Oldsmobile Delta 88

1968 rok výroby
365 koní výkon
7 500 ccm objem