Ačkoliv jsem v redakci za exota s dodávkami a offroady, troufám si tvrdit, že Autíčkářových okruhových kroužení mám na hrbu nejvíce. Od skromných začátků (mimo jiné) na staré verzi hradeckého Czechringu jsme už stihli vystřídat slušnou řádku tratí a celou dobu jsem od účastníků poslouchal stesky: „Škoda, že nemáte taky něco jiného než okruhy.“ Sdělení bylo jasné: Žádné únikové zóny a vymazlený asfalt, prostě aby to bylo ‚jako ze života‘. Inu, přání se vyplnilo a po prvotní obhlídce zázemí jsme se sešli večer osmnáctého května na prázdném okruhu. Postavili jsme hřiště pro Miaty, vytyčili retardéry a jako etalon traťového vozu jsme použili Ford Transit. To aby se do všech těch šikan závodní vozy bez potíží vešly. Ráno již byli na trati nastoupeni traťoví komisaři, na startu čekal start-maršál s komixovým Jeepem Renegade a v docích vyčkávala sanitka připravená na nejhorší. Autíčkář se tedy zařadil mezi zodpovědné pořadatele se zdravotníky a kontrolou a výsledek na sebe nenechal dlouho čekat. Účast byla přímo rekordní. Zatímco na startu se šikovala obě dorazivší auta, probíhala rychlá kontrola a hurá na trať!
Notně upravená Felicia, která mi připomněla dětství strávené hraním Rally Championship, vyrazila na zakroucenou lesní pasáž. Dojem to byl impozantní. Ačkoliv výfuková soustava (prý) splňovala hlukový limit, znělo to, jako by na různých místech lesa káceli stromy. Postupně se začínala trať zaplňovat, a když na startu stála dokonce čtyři auta, začínali jsme se obávat o kapacitu okruhu. Naštěstí aspoň dvě Miaty využily vytyčené hřiště, takže si mohly ukrátit až desetiminutové čekání ve frontě. Asi tak kolem oběda se začalo bourat. Stříbrné Suzuki do závodění dávalo srdíčko a při průjezdu kolem startu zapojilo i nárazník a chladičovou příčku. Cuknutí na zpátečku přes kurtu přivázanou ke stromu však rychle vrátilo mezery mezi panely zpět do tovární specifikace a mohlo se dál závodit. A bourat. A vylétávat z trati. Se stejným nadšením se do souboje o stromky u trati pustla i modrá Miata, která se obešla bez vážnějších následků. Jak se nedokázala vejít do šikany dimenzované na transit, moc nechápu. Asi ji zkrátilo Suzuki. Nebo Felicie. Podezřelých zase tolik nebylo.
Když jsme večer uklízeli hřiště, byli jsme schváceni úpalem a přecpáni nevybranými vouchery na oběd. Tak mám pocit, že Autíčkář zůstane u okruhového ježdění. Tahle profesionalita je našemu punku prostě ideově příliš vzdálená a konečně i Vysoké Mýto zvládá nápor závodníků přeci jen o něco lépe.
foto Lukáš Senohrábek: https://www.zonerama.com/radekchlud/Album/5337306
29. května 2019, 09:50
0
Byl jsem v Bělé poprvé, téměř nulové únikové zóny stahovaly zadek slušně, ale jinak to bylo super!
Mezi jedenáctou a půl pátou jsem v klídku najel 7 stintů, svezl 4 lidi včetně synka a všichni byli happy. Návštěvnost byla slabší, ale zase se není čemu divit, pokud v rámci tohoto víkendu jsou další akce typu Legendy, ADAC GT Masters v Mostě a další. Naopak si myslím, že účast vzhledem k datumu byla ještě v pohodě. Jinak díky za organizaci i zajištění stánku s teplým i studeným občerstvením. Malinovka nebyla zlá :-)
Mám prosbu, celý den jsem se někomu věnoval a nemám žádnou akční fotku té mojí modré škatule s bílýma kolama, pokud jste někdo fotil/ natáčel, prosím o sdílení. V galerii článku je jedna ucházející fotka zadku se zdviženou nožkou a na další jen půl auta. Díky za případným dobrým duším.
29. května 2019, 10:13
0
Něco mám v galerii - link na konci článku jsou moje fotky, plus mám něco nezveřejněné. Připomeň se mi do SZ, pošlu ti fotky....
29. května 2019, 10:14
0
Lukáš Senohrábek ji párkrát také chytil:
https://www.zonerama.com/radekchlud/Photo/5337306/185721037
https://www.zonerama.com/radekchlud/Photo/5337306/185722068
https://www.zonerama.com/radekchlud/Photo/5337306/185722087
https://www.zonerama.com/radekchlud/Photo/5337306/185720954
EDIT: a už se koukám i stihl ozvat :)
-
Komentář upraven 29. 5. 2019, 10:15:06
29. května 2019, 10:20
0
Úplně jsem ten link na konci článku přehlédl, moc děkuju oběma! Ozvu se!
29. května 2019, 12:35
0
Teď se dívám na tu Tvoji parádní Primeru a všiml jsem si kol. Jsou to ty veleslavné ruské Desmond? To by byla docela specialita...
29. května 2019, 13:33
0
Děkuji za pochvalu, rád svezu, stačí říct :-)
Ten design kol je s Desmondem velmi podobný = jen funkčnost, ale ty moje jsou trochu jiná rarita.
Lehoučké japonské kola s váhou pod 4,5 kg v 16" s označením Keii Office ks-ce. Keii Office je značka japonského závodníka Keiichiho Tsuchiyi (DoriDori/ Drift King...), který byl u startu fenoménu Skylinu r32 - godzilla. Snažil jsem se ty kola sehnat 3 roky a povedlo se, jen je problém tu bílou udržet bílou v kombinaci s prášícími brzdovými deskami.
29. května 2019, 14:39
0
Bílý kola mám taky. Je to hezký, ale čištění je peklo :-)
29. května 2019, 14:49
0
Chtěl jsem zachovat origo vzhled, u mě si ani nejsem jistý, jestli je to hezký :-)
Časem pravděpodobně ztratím trpělivost a půjdou do nějaké šedočerné ať to není tak moc vidět. Možná byl problém, že jsem nenechal klasicky vypálit práškovou barvu, ale chtěl jsem jim věnovat péči a nechal jsem odstranit barvu chemicky a lakovat mokrou cestou. Výsledek je jako vždycky "super". Bylo 2x dražší a nejde to z toho vůbec dolů :-D
29. května 2019, 14:56
0
To zrovna řeším. Mám ještě jedny kola, odrbaný a v jiný barvě. Chci dár novej lak. Co je lepší? Prášková barva nebo klasický "mokrý" lak. Hádám, že u zapékaného prášku se asi může objevit něco ve stylu "pomerančové kůry" nebo ne?
29. května 2019, 15:08
0
Je to vždy o lidech a technologii. Vše má své pro a proti. Snažil jsem se o těch rozdílech vyhledat co možná nejvíce, tak alespoň ve zkratce.
1. nejdříve je nutno odstranit původní nástřik/lak a to buď opískováním/ otryskáním
Někde otryskání provádějí moc hrubými částicemi, které udělají do alu důlky a pak další postup musí být tmelení = to nechceš!
Buď tedy vyhledat, kde to dělají jenými částicemi nebo zvolit chemickou cestu odstranění laku/ barvy.
2. samotná barva/lak
Mokrá cesta lakování je opět méně riziková pro kola, ale trvanlivost a kvalita závisí na pečlivosti lakýry a také na výběru barvy.
Prášková barva se musí na alu vypálit což by mohlo narušit pevnost disku. Po mnoha referencích se obrátím na mostečáky renovace-alu.cz. Sice toho mají strašně moc a čekačka měsíc, ale přes zimu mi to tolik vadit nebude..
29. května 2019, 15:55
0
Na čištění se mi dost osvědčil Iron Out. Možná jsi na to na JDM fóru taky narazil.
29. května 2019, 16:11
0
Vojta Nekvapil: Právě čekám až dojde Auto Milit a prubnu. Pokud bude naprd, jdu po Iron Out ;-) Asi blbě hledám, ale na JDM jsem na to nenarazil. Uctivě děkuji za radu Vojto.
29. května 2019, 18:15
0
To tryskani je bez problemu...to ze je to dulkate neni zpusobeno ani tak velikosti zrn abraziva, ta je normalizovana, je to ale zpusobeno tim, jak moc to ten tryskac(pracovnik) "napere". Chce to proste cvik... jinak toto se da jeste eliminovat pouzitim tzv. balotiny. Je to takove jemnejsi tryskani, kde to abrazivo neni kovove, ale plastove a taky extra cistene...standardne by se to melo pouzivat na hlinik, nerez, elektron atd...
29. května 2019, 19:19
0
Celym jmenem to to je Auto Finesse Iron Out Contamination Remover https://autokosmetika.heureka.cz/auto-finesse-iron-out-contamination-remover-500-ml/
30. května 2019, 07:59
0
S auto Milit bych byl opatrný, mám takovej pocit že to je docela solidní sajrajt. Doporučuju zkusit to co říká Vojta - jakýkoliv přípravek na "polétavou rez", který po aplikaci zfialoví - tzn CarPro IronX, AutoFinesse Iron Out nebo spoustu dalších. Funguje to fakt excelentně...
A co se týká toho odlakování - určitě se to vždycky snažit dělat chemickou cestou. Pískování ty kola vždycky trochu poničí, hlavně v oblasti nápisů/nálitků a dalších drobnějších věcí.
30. května 2019, 09:00
0
Díky za info! Vojto, už jsem objednal litrovku :-) Uvidíme co to udělá.
30. května 2019, 09:27
0
Ještě koukám, že si zmiňoval Mostečáky renovace-alu.cz - k těm bych nedal už ani kola na Fábii. Měl jsem v rukou dva produkty jejich snažení (jedna moje sada a jedna kamarádova sada) a u obojího dost odfláknutý. Primární chyba co dělají, že nezamaskují/nezačistí dosedací plochu a středovou díru. Komaxit nanesený na dosedací plochu není nikdy úplně rovný a výsledkem toho celé kolo může po namontování dost citelně házet. A komaxit ve středové díře zase způsobí to, že kolo musíte z auta sundavat kladivem (jako vážně, jinak to nešlo)...
Když jsem dal kola místnímu borcovi na soustruh (aby tu dosedací plochu stáhnul), tak jsem se navíc dozvěděl, že ty kola jsou navíc křivý jak pr..l, takže je ani do soustruhu neupne a musí je nejdřív srovnat. Takže jejich plané sliby (na webu), že každé kolo prohlédnou a kdyžtak srovnají, jsou taky fejk....
30. května 2019, 12:15
0
bkralik: Díky moc za reference! Měl jsem tu čest získat reference od pár jejich zákazníků (kolem Vánoc 2018) a byli spokojeni. Koho ale jiného doporučit? Přece nebudu kola sundavat kladivem :-(
30. května 2019, 14:15
0
No, jedna možnost je "nechat si to dodělat" - obvykle každý "rovnač kol" umí tu dosedací plochu stáhnout - a akceptovat to, že tě to bude stát celkem o litr víc....
Nebo najít někoho jiného, kdo to taky dělá - já znám jenom chlapíka v Hradci Králové (http://www.komaxit.wz.cz/), který umí ty kola nechat chemicky odlakovat a pak i nechat očistit tu středovku. Ale neviděl jsem od něj nikdy hotové kolo, takže bohužel nemůžu říct že to určitě umí...
03. června 2019, 16:00
0
bkralik: I tak moc děkuju! Až to bude aktuální, zkusím zaútočit s dotazem i do HK.
03. června 2019, 22:56
1
S rynou mam zkusenost hodne davno. Nechaval jsem si lakovat ram na kolo a spokojenost. Barva stale drzi.
29. května 2019, 11:10
1
.. my si to s rezou naramně užívali .. dali cca 80 "ostrých" km (dotankovali 31L), ale nějak se ji z toho tak zamotala "hlava", že teď trošku tahá doprava :D ..
30. května 2019, 00:21
0
Me zas po bely zacalo evo strilet do vejfuku a nemuze se nafukovat turbo, jinak to vynechava:D
30. května 2019, 14:07
0
Já teď rovnam a lakuju blatnik. Pak mě čeká zjistit odkud se bere olej ve vyfuku.
04. června 2019, 10:41
0
.. :D jo ty "válečné" zranění .. taky mi vibrujou přední kotouče (desky ds2500) .. nemáte někdo nějaké "solid" alternativy za slušný peníz ? (Teď tam mám Brembo max a nedaly to) .. Zase bych tam nechtěl kupovat DBA protože chci sjet ty desky a sehnat vetší 4-pístky .. tak pak.
04. června 2019, 21:03
0
No jednu dobu se doporucovalo davat nove kotouce zamrazit.
29. května 2019, 11:23
0
Mě to bohužel nevyšlo. Kolik tam bylo celkem aut? Vypadá to na komorní akci...
29. května 2019, 12:16
0
Řekl bych velmi hrubým odhadem do 20 aut. Takže zas až taková komora to nebyla...
29. května 2019, 12:05
0
Takže další termíny v Bělé padají? To by byla škoda, i když chápu, že vám to v těchto počtech možná nestálo za to úsilí. Faktem je, že to kolidovalo s jinými akcemi jak píše ToMyx, což mohlo mít taky vliv.
Já dorazil teda bohužel jen jako čumil, protože auto bylo toho času nepojízdný, ale měl jsem tenhle podnik za humny, tak by byl hřích nedorazit. Dojmy ale super a na plechcup v těchto podmínkách bych klidně dojel :) Relativně svižná trať, přijeli jsme odpoledne, když už bylo dost aut pryč, ale i tak se to hemžilo miatama, naháněla se tam Reza a Evo, felda lítala jak o život, na BRZ ve spodním vracáku i 350Z gumující na place byl taky fajn pohled a kluci v oranž Coltu byli soutěživí až do konce trpělivosti jejich spojky. :-) Jasně, bylo omezení počtu vozů na trati, ale střídání bylo v rozumných intervalech. Takže za mě palec nahoru. Někteří traťoví komisaři tam ale byli zdálo se spíše za trest, zejména ten dole u vracáku, co byl většinu času někde u auta 100m od trati a moc to nesledoval, takže omezovat v případě potřeby provoz stejně nemohl. Pravda, už bylo odpoledne.
Tak držím pěsti a snad někdy dojedu i po ose. :D
29. května 2019, 12:15
1
Hehe, 350Z gumovalo na place se synátorem na sedačce a takový ůsměv po vystoupení už dlouho neměl :-)
Také se připojuji k přání dát Bělé ještě šanci!
-
Komentář upraven 29. 5. 2019, 13:41:21
29. května 2019, 12:57
0
Nestěžujte si, že bylo málo lidí, když to naplánujete na víkend kdy jsou Legendy, Rallye Krumlov, GT Most, a možná ještě něco dalšího většího..
Další věc která odradila třeba mě je ta, že na Autíčkařovic trackdayi například v Mýtě bylo fakt přerváno.. Kdyby byl nějaký limit aut, tak by to bylo lepší.. A vstupný teda může být taky o nějakou stovku levnější, ale to už se dá pochopit.
Rozhodně bych Bělou po jedný akci hned nezatracoval, kort když už jste tu dělali reklamu na jiný termíny..
29. května 2019, 13:30
0
Je pravda, že konkurence ten den byla hodně vysoká, taky sem dal přednost Legendám... A to sem na bělou hodně zvedavý:)
29. května 2019, 13:42
0
Bylo možné příště zvolit delší část trati. Lesní část je fajn, ale pro diváky není nic vidět, pokud by bylo možné trať protáhnout přes parkoviště na druhou stranu (Specialdrive to tak měl také), bylo by postaráno i o zábavu pro diváky. Nebo je tam nějaké omezení?
29. května 2019, 16:07
0
Adame. Auto se jízdou na zpatecku obvykle nerovná. Nemáš kontrolu nad velikosti deformace a zda to nedělá nějakou neplechu. Případně prohra ne jedno kolo a nic se nestane. Prověřená metoda jsou nákladní kurtny kolem stromu, v autě stát na brzdach a kurtnu zub po zubů natahovat. U Swifta se příčka chladiče opřela o výfuk a větrák skrtal o vanu baterky. Je to sice už poněkud tuhý profil na takové rovnání ale povedlo se příčku dostatečně vytáhnout vpřed aby auto mohlo fungovat. Dal to bude chtít něco silnějšího. Třeba řechtačkový zvedák.
29. května 2019, 16:35
1
Abychom uspokojili vaši zvědavost... Další termíny v Bělé jsou v tuto chvíli nejisté, reklama nereklama. Osobně se nám tam hrozně líbilo, areál, služby i organizace jsou perfektní. Jenže "komorní" akce je v tomto případě slabé slovo a nevrátila se nám ani polovina nákladů. Jednou to zvládneme, podruhé už bychom museli rozbíjet prasátka a lepit ztráty z našich rodinných rozpočtů. Máme vás rádi, máme rádi trackdaye, ale musíme najít nějaký model, který nám bude fungovat. A tenhle bohužel nezafungoval.
Volba termínu je samozřejmě jedna věc, tentokrát nebyla úplně šťastná. Jenže je tu další problém - pokud by byla návštěvnost řekněme dvojnásobná, abychom skončili na nule, kapacitu okruhu bychom naplnili na limit a možná i přes. Čekací doby by byly neúnosné. Takže teď zvažujeme, co dál. Jakmile budeme vědět, dozvíte se to i vy.
29. května 2019, 17:04
0
Je pravda, že max 3 auta na trati a pouštět je jen po 10 minutách není úplně ideál.
29. května 2019, 19:20
0
Obcas bejvaj akce v Koprivnici. A co novej Czechchring? Zatim jsem nepotkal nikoho kdo by se podelil o zkusenosti.
29. května 2019, 19:22
0
a nebylo by řešení (ohledně počtu aut na okruhu) již řečená delší varinata trati?
Samozřejmě se mi to kecá, když to není na moje riziko, ale já bych rád jel i příště. A konečně i s plechcupovým speciálem ;-)
29. května 2019, 22:04
0
Delsi varianta je problemova, protoze pak vede skrz depo a uzavira cely prijezd do arealu...
30. května 2019, 07:30
0
@Vojta: CzechRing zase funguje? Nebo je to jiný, než ten v HK?
30. května 2019, 11:37
0
Na letišti je to zavřeno. Ale kousek od Hradce je novej. Co vím tak tam probíhá výuka drift a podobně. Ale to je asi tak vše co vím.
30. května 2019, 15:32
0
mozna blba otazka ale co letiste v mnichove hradisti popr. areal v dlouhe lhote (mezi Pribrami a Dobrisi) kde jsou skoly smyku ?
30. května 2019, 22:39
0
V hradišti na letišti je nějaký "okruh"? Co vím, tak tam jen pouštěj na kus asfaltu na vyblbnutí...leda tam nějakou trať vykuželovat.
31. května 2019, 11:13
2
Předpokládám, že to tak bylo myšleno. Mohla by to být zajímavá varianta - autoslalom.
31. května 2019, 12:10
0
presne tak, je to neco jineho. Jen by se musela pronajmout komplet cela plocha nebo jasne ohranicena cast protoze kdyz tam pusti vic soukromych osob najednou muze to byt chaos - nikdo behem slalomu nechce vedle sebe potkavat nejake jine vozy co zkousi na te plose Vmax nebo drifty.
31. května 2019, 14:08
0
za mě proč ne, určitě zajímavé zpestření. A cenově by to možná vyšlo líp jak Bělá.
31. května 2019, 14:10
0
...a alespon nebudou diskriminovani ucastnici co maji letaci auta :D muzou se na letisti predvest.
31. května 2019, 14:22
0
K CZringu - nový nájemce je jakási spol. Thalie a ta si nepřeje pořádání závodů. Majitel vedlejšího polygonu a bývalý nájemce okruhu, firma S-Drive, je sice okruhovému řádění nakloněna, ale jejich polygon není závodní okruh, ale místo pro výcvik bezpečné jízdy. Pronájem okruhu na letošní rok od firmy Thalie si nepořídili proto, že minulý rok byly závodní akce Thalií bojkotovány. CZring tedy bohužel padá.
K těm letištím, tam je to ošemetné. Už v Bělé jsme byli moc rádi, že zodpovědnost za zajištění trati na sebe vzal majitel okruhu a poskytl nám trénované komisaře. A že jich bylo třeba - každou chvíli odháněli cyklisty a bařúžkáře, kteří si přes závodní trať chtěli zkrátit cestu do nedalekého volnočasového areálu. Na letišti bychom potřebovali zajistit obdobně celý prostor několikakilometrové dráhy a to by bylo extrémně personálně náročné.
31. května 2019, 14:27
0
jenže na tom letišti bez povolení nikdo nemá co dělat, vjezdy na plochu jsou jen 2 lehce kontrolovatelné, takže by muselo jít o kompletní pronájem té volné plochy
31. května 2019, 16:08
1
+ letiště se musí nahlásit aby tam někdo nezkoušel přistát. Btw ty ceny za pronájem pak otvírají otázku sponzoringu. Pro nějakou firmu by mohlo být zajímavé mít tam stánek a případně dělat soutěže o jízdy.
31. května 2019, 21:18
0
to si pletes pristavaci draha je vedle a teoreticky funkcni - autama se jezdi se po takovy 'druhy ranveji' ktera ale neslouzi svymu ucelu... kazdopadne clovek se musi poradne rozehlednout kdyz tam jede/vyjizdi protoze se jede pres tu opravdickou 'runway'
31. května 2019, 23:09
0
Vedle zive ruwaye takovou akci delat nechces. Jen jako příklad Canadian Airlines Flight 143. http://hawaii.hawaii.edu/math/Courses/Math100/Chapter1/Extra/CanFlt143.htm
31. května 2019, 23:30
0
tak za zeptani a zjisteni situace a cen nic nedate, a od toho je na letisti sluzba s vysilackou a radarem aby dali vedet ze zrovna pristane boeing ;)
01. června 2019, 00:26
0
1) Na malem letisti radar nenajdes. 2) Ten Boeing to placnul na spatnou drahu. Proto rikam, ze vedle aktivni drahy nechces delat akci. Nemluve o tom prejizdeni drahy.
01. června 2019, 10:34
0
Ono jde i o velikost dráhy - pokud chceš dělat akci pro pět aut, vejdeš se i k tomu Novýmu Bydžovu ? Sice to tam má 500 metrů na délku, ale jen 14 metrů na šířku, což je hrozně málo, to pořádně neuděláš ani zatáčku. A už vůbec se ti nikam nevejdou lidi, pokud teda chceš aby jich přijelo víc než 10...
Alfisti měli párkrát akci na Kameni (letiště pod Pacovem), tam už to bylo lepší kafe - délka rwy 2 kilometry, šířka 30 metrů a pojížděčka k dispozici. Sice to není závodní okruh, ale špatné to taky úplně nebylo -
03. června 2019, 12:52
0
Aktivní mezinárodní letiště v Mnichově Hradišti fakt není použitelné pro jakoukoli akci, jednak si nepřejí drifty a spol, ale hlavně je to logisticky neřešitelné. Zkuste si prosím uvědomit, že přes hlavní dráhu se přejezdy synchronizují s místím řízením provozu ;-)
A pak jsme taky obcházeli letiště u Ralska. Tam je to hezké, dokonce i pronajmutelné, ale povrch je prostě letecký - něco mezi smirkem a rašplí, takže počítám, že životnost pneumatik by se počítala maximálně na desítky minut a to už pak s levným závoděním nemá nic společného.
03. června 2019, 15:13
0
To, že letiště Hoškovice je nepoužitelné pro jakoukoliv akci vysvětluj někomu jinému, Alfisti tam mají sraz prakticky každý rok už posledních x let a žádný problém s tím není - např https://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?t=23049 ;-)
03. června 2019, 16:10
0
No kdybychom s těmi lidmi osobně nejednali, tak bych to netvrdil. Navíc jsme tam točili ten dragrace BMW vs. Volvo a sledovali, jak se řeší doprava na onu pronajímanou pojížděčku. A to fakt na větší akci není. Možná se to změnilo, ale osobně o tom pochybuju.
03. června 2019, 16:32
4
A nebude stavět Autíčkář vlastní okruh? Kdyby jo tak prosím někde u Prahy ať to nemáme moc daleko. Podle všeho by byl Autíčkář Ring Praga FIVE dobrej nápad. Myslim že to závodiště pro koně v Chuchli je stejně k ničemu, takže tam by to byl ideál. U výpadovky... Jestli bude transparentní účet tak určitě něco zašlu.
03. června 2019, 17:04
1
Hele jasně, je to v plánu, ale nejdřív kupujem X5ky za cash. Potom bude okruh. Za cash.
03. června 2019, 17:10
1
Proč? Nekupuje služební X5 každej rok za CASH Viola? Jako flotilu pro redaktory Autíčkáře a jejich rodiny. Kdyby jste se jeden rok uskromnily a přestali škemrat suvéčka a iphóny a služební obleky od Kárla Lágrufelta bylo by na okruh hned. A nějaký diskuse o letištích by nebylo třeba. Pronajal bych vám svoje letiště, ale víš jak je tam špatnej asfalt a často se litám proletět touch and go se svou 737.
03. června 2019, 17:23
3
Hele hele býste...Já chci svoje SUV a Lágrfílda. Rozdávej si z cizího jo? My tu bušíme do klávesnic minimálně půl hodiny denně a máme to jako dělat v hardech z háemka?
04. června 2019, 10:37
1
proletět se za touch & go!!!!! :-D
Další romantické zvolání jako stvořené na třičko. Hezky jedeš bíste!
04. června 2019, 12:10
0
No jo to sem čekal největší milovník suv a značkových obleků z redakce se ozval. A já komu na Vinohradech patří ta zlatá X5. Tak já nemyslim, že by vám to úplně vzali... Tak snad stačí X3 a Klajn ne.
04. června 2019, 12:17
0
No jakoby nevím, víš jak to je. High society je na tyhle "drobné změny" citlivá. Když přesedláš o třídu níž, začnou se šířit drby, členství v klubech ti najednou expiruje a obchodní partneři začnou mít divné otázky na téma bonita.
04. června 2019, 12:24
0
Tak znám to. Sebeprezentace je strašně důležitá a to nakonec golf a slevy na LV taky. Dokonce i ta kartička do cukrárny pak pozbude platnosti. Zase ma druhou stranu. Obětovat se pro dobrou věc! Vzít si u úst a přispět tak na okruh. To by mohla být skvělá kampaň! Ať už to slovo v kontextu Čr působí jakkoliv směšně.
01. června 2019, 13:24
0
K tomu termínu (a účasti) se taky přidám - přijel bych se aspoň podívat (nevím, jestli bych se tam s tím svým autobusem vůbec vytočil), ale byli jsme koukat v Mostě na ADAC...