Daniel „smyko“ Smyček
| Bydliště | Frýdek-Místek |
|---|---|
| Registrace | před 9.6 rok. |
| Poslední aktivita | před 5.9 rok. |
| WWW | http://www.subaruclub.cz/vozidlo/subaru-impreza-i-gc-gf-gm-wrx-gt-5183 |
| Příspěvků ve fóru | 1 |
| Komentářů u článků | 10 |
| Pozitivních komentářů u článků | 4 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
.. za mě byla ta Bělá zase jedna z nejlepších zážítků roku ;) .. a réza si taky chroch.. tedy brumlala blahem. Škoda že nebude repete .. jel bych hned, ale chápu.
Taky bych byl pro kopřivnici. Jezdíme se tu dívat na "Travia cup" a "Kopr cup" a trasy jsou zajímavé a urpostřed je obrovksý plac i na kuřelovou třeba.
.. :D jo ty "válečné" zranění .. taky mi vibrujou přední kotouče (desky ds2500) .. nemáte někdo nějaké "solid" alternativy za slušný peníz ? (Teď tam mám Brembo max a nedaly to) .. Zase bych tam nechtěl kupovat DBA protože chci sjet ty desky a sehnat vetší 4-pístky .. tak pak.
.. my si to s rezou naramně užívali .. dali cca 80 "ostrých" km (dotankovali 31L), ale nějak se ji z toho tak zamotala "hlava", že teď trošku tahá doprava :D ..
Za mě Assetto Corsa + Thrustmaster T300 + H-cko. Je to paráda mít alespoň takhle možnost vyzkoušet si třeba 911R nebo staré RSR (každé z ofic. aut jde poznat jak je krásně jiné + ty možnosti si ho donastavit) + naučit se tratě/zatáčky na zpaměť. Za sebe si myslím, že jako doplněk k reálnému učení se řídit a zvládat určité situace je to hodně dobré. Assetto ma velmi povedenou fyziku. Člověk zkouší limity, zatímco v reálu je od nich ještě nějaký ten kus (ten mozek ale jakby někde hluboko věděl a je si jistější).
Ještě bych bral jako upgrade nějaké pořádné club sport pedály od fanatecu, protože ta citlivost pro jízdu bez ABS je prostě nic moc. Jinak můj největší "herní" zážitek byl právě, když mě kolega posadil do jeho kokpitu za majlant, na hlavu mi nasadil oculus rift, a nechal mě si projet s ofic. skenovanou formulí norda. To jak to člověka pohltilo, ta rychlost, ty informace .. vetšinu tratě jsem projel v křeči jak jsem se nemohl jakby nadechnout a když jsem po pár kolechy skončil .. byl jsem spocený jak pes :D. Těším se co nám blízká budoucnost v tomhle nabídne, protože to co jsem viděl zatím splnilo očekávání.
.. dožiju se nějaké revize rychlosti na úsecích ?! .. od mých představ relativně "bezpečné" dynamické jízdy kdy prostě člověk o řízení uvažuje a předjímá je to daleko .. když se člověku nepoštěstí "čistá" cesta, je to jen frustrace se malátně plížit za dalším "slušným Čechem" .. a ty rádoby ochránce zákona z lidu mam taky nejraději .. konkrétně v pátek pred vánoci .. jel jsem si pohodovým tempem domů a na jedné táhlé rovince, mezi Ostravou a Šenovem po staré cestě, chtěl vyjíždět autobusák zprava .. jel jsem asi o 30km/h rychleji než bych správně předpisově měl jet .. no asi si řekl že jsem vraždící bestie co si v subaru hraje na závodníka .. sledoval jsem jeho a on mě jak se blížím .. jakby schválně čekal na vhodnou situaci aby mi následně najel čumákem do půky cesty .. myškou s přibrzděním do protisměru jsem to musel vzít .. jak ja nadával .. když vezmu v potaz že asi sto metru proti mě jelo další auto .. bylo to naprosto zbytečné a nesmyslné
Mě čeká tuhle zimu AWD premiera s imprezou gt. Je třeba se naučit co a jak .. takže ještě poladit spojkovou hydrauliku .. první pořádný prašan a hurá na zapadlé příměstské parkoviště učit se jak "neutrhnou" nápravu :D..
.. no já měl možnost rok jezdit/servisovat 156 sportwagon s 2.4 jtdm 20v s 6-ti kvaltem (co vím tak stejný dávali pak do 159) a můžu říct že když alfu (a né busso) > tj. nafťák .. tak jedině 5-ti válec. Je pravda že co se týče servisování (v motorovém prostoru místa poskromnu) mi za tu dobu vypadalo spoustu vlasů (výměna pitomého olejového filtru = downpipe pryč, výměna spojkových válců ani nemluvit). Největší slabinu jsem viděl asi ve vedení elektriky (ty kabley byly chatrné až běs > na spoustě místech šlo vidět jak je vydřená izolace = fačování fačování). Taky ta převodovka nebyla nic moc (odstupňování ok,ale to řazení aj) Na druhou stranu to auto jelo a jelo pekelně. Ten zvuk v 3000 + zátah snad do 4200 mmm. Mám vůči traktor=dieslům docela averzi, ale když naftu tak 5 val jo. Poslouchat ho při každodení cestě do práce joo šlo (otec má 1.9 jtdm 16v a zvukově prostě běs). Spotřebu jsem měl dlouhodobě 6.2l/100 .. takže spokojenost. Když si ale člověk spočítal co ho čeká na opravách/repasích do budoucna (setrvák, vstřiky ...) a vzhledem k pozdějšímu malému nájezdu po městě musela z domu ...
.. zajímavý postřeh a první věc na co jsem se soutstředil po koupi .. základni údržba a potom hlavně si to své "pracovní" místo přizpůsobit k obrazu svému .. tj. pedály, alcant. volant, zkrácené žazení + poly. silentbloky ... = lvl. up v radosti z řízení ..
..za mě látkové (popř. polokožené) .. měl jsem možnost porovnat různé alfy, vw atd .. a nejvíc mi vyhovují/aly klasiky ze subaru a potom polokožené v cupre 2 gen.
.. no a co tak něco urobit v Ostrave :D .. viděl bych to tak na oblast dolních vítkovic v předvečer ...
