načítám data...

Autíčkář na megalovu: Průlet inzercí od A do Z

Máte naspořeno? Nebudete mít... Nemáte? Tak to je smůla...

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Upřímně, trochu se stydím, kolega Kuba totiž v rámci bazarového snílka lovil teprve předvčerem. Jenže on se zaměřoval pouze na podivná dekapitovaná auta, kdežto tady budete mít výběr všeho možného…  Prostě jsem se včera večer nějak zabrouzdal a půjde to ven…

Alfa 166 3.0 V6 Super

Stará designérská škola, Busso, voňavá kůže, manuál. Prý to stačí. Stříbrná 166 v čistém předfaceliftovém ztvárnění přídě se objevila u nás na Frcu. Nestojí málo, ale je to ta nejsilnější prodávaná varianta. jen ty zadní dveře na řidičově straně měly v minulosti nejspíš nějaký incident.

BMW M3 E92

Je to jedno ze základních vybavení pro jízdu po Nordschleife – M3 v různých generacích i stupni úprav jsou v Zeleném pekle snad nejčastěji zastoupeným vozidlem. No a taky to je universální odpověď na to, jak skloubit požadavky na rutinní užívání i všeliké sportování. E36 a E46 zdrahly a jsou už docela staré, největší smysl v současnosti dává generace E90/92 s užasným osmiválcem 4,0 litru o výkonu 309 kw, sic se jejich cena stále drží nad 650 tisíci Kč. Tahle M3  je ještě dražší, má nudný černý lak a stejně tak nudný černý interiér. Vybral jsem ji kvůli poměru stáří/nájezd/cena (Kupec si beztak ještě odečte DPH). A taky kvůli tomu, že jde o klasickou puristickou variantu s manuálem. 

BMW M5 E39

BMW ještě jednou. A ještě jednou z divize M. Býval to svého času nejrychlejší sedan a doby, kdy se dal pořídit za 300 tisíc už jsou dávno pryč. Tuhle M5  si původní majitel objednal v úchvatné kombinaci modrého laku a okrového čalounění. Mňam. Slintám. A s ohledem na cifry, které si žádají jiní prodejci, vlastně ani není tak moc drahá.

Citroen Saxo VTS 16V

Pokud jste pravidelnými čtenáři, víte, že mám pro tuhle francouzskou krabičku plnou bezbřehé rozpustilosti a vitality slabost. Šestnáctistovka TU se projevuje dosti živelně už ve své tovární podobě a tak si moc nedokážu představit, jak asi vypadá jízda v tomto. Jistě namítnete, že chtít 165 tisíc za takto starou krabičku od sirek je troufalost. Jenže tady někdo věděl, co dělá. Úpravy dávají smysl, o čemž svědčí i deklarovaný čas na okruhu v Mostě – 2:01. Černé Saxo je tedy objekt pro velmi úzkou skupinu kupců, kteří vědí, co chtějí. A taky super sleeper, se kterým půjde devastovat sebevědomí ostatních…  O obrovské zábavě za volantem nemluvě…

Fiat Coupe 2.0 20VT

První velký designérský počin Chrise Banglea nebyl pod taktovkou BMW, nýbrž Fiatu. Jeho Coupé je dnes extraordinérní stejně, jako bylo v roce 1993 a Chris si za jeho design zaslouží poklonu. Popravdě jsem už háklivý na všliké řeči o investičních youngtimerech, ale v tomto případě nemá smysl se tímto spojením zatěžovat. Žluté Coupé v nejvyšší motorizaci 2.0 20V Turbo s 220 koni vás ohromí nejen zátahem, ale i zvukem hutného pětiválce. Mezi předními koly má viskozní svor a protože jde o variantu Plus, nabídne i nestandardní sportovní sedadla. Za kilo to je velmi hezká nabídka.

Lancia Kappa SW 2.0 20VT

Pokud byste snad potřebovali návykový italský pětiválec, avšak karoerie Fiatu Coupe je pro vás příliš nepraktická, nabízí se na Frcu jedna Lancia Kappa. Už i velké pohodlné Lancie takřka zmizely z inzerce. A tak si majitel za Kappu žádá 59 tisíc, přestože nájezd už začíná trojkou. No jo, doby, kdy se Kappy prodávaly za dvě flašky rumu už jsou asi pryč… Ale ta kombinace pětiválce, turba a béžového veluru…

Maserati Quattroporte

Quattroporte. S robotickým manuálem DuoSelect. Bourané. Nájezd více než 200 tisíc. Před tím by se mělo prchat vší silou. Nebo snad ne? První výhoda – tohle Quattroporte je s cenou pod 350 tisíc opravdu levné. Druhá výhoda – závady, které ho případně postihnou, by se beztak nevyhly ani násobně dražším autům. Třetí výhoda – pokud najelo více než 200 tisíc, mohlo by to znamenat, že jde o dobře fungující a spolehlivý kus. Oukej, v případě tohoto auta berte toto slovo s rezervou… Lakýrník evidentně moc dobře netrefil barvu předního nárazníku a blatníku. Volant má až příliš odstávající kryt airbagu.S tím se musíte smířit. Jenže pořád se bavíme o limuzíně s nejkrásnějším zvukem a nejvíce emocemi v segmentu. A ten interiér, to je prostě pravá Itálie.

Mini Cooper S JCW

Mám pro ty první moderní Mini nějak slabost. Tuším, že jsem jednoho linkoval už v posledním svém lovu. Jenže nemohu jinak. Je to JCW, je z posledních ročníků výroby, je žlutý! Kdo by odolal? :-) Takže se připravte na fenomenální schopnost prosmýkat se úzkými vlásenkami, nakrknutý projev chrchlajícího 210 koňového čtyřválce dopovaného kompresorem a taky se urychleně seznamte s nějakým chiropraktikem, budete ho potřebovat.

Mitsubishi Eclipse GSX-T

Upřímně, nevím o tomto autě vlastně vůbec nic. A v inzerátu se toho taky dočtete mnoho – “perfektní stav” – tímhle to majitel uzavřel. A rychlým průletem fotek zjistíte, že by ten popis stavu nemusel být nadnesený, protože opotřební interiéru je minimální a podvozek je bez známek rzi. je všeobecně známo, že cokoli s motorem 4G63T bylo mohutně laditelné a Eclipse první i druhé generace s touto strojovnou v kombinaci s pohonem 4x4 byly oblíbeným nářadím sprinterů na čtvrt míle, dokud jej nevystřídal Lancer EVO se stejným motorem. Pokud mne pamět neklame, prodávala se tato varianta Eclipse pouze na zaoceánských trzích – což dokládají oranžové pozičky v náraznících (ale zadní nárazník má pro změnu výřez na evropský tvar SPZ). Určitě to je zajímavé. Ale jestli jízda v něm stojí za to? Kupte to a řekněte nám to.

Peugeot 405 Mi-16

Poslední sportovní sedan od Peugeotu tu byl dávno předtím, než jistý Daniel proháněl otuněnou a mohutně okřídlenou 406 ve filmovém trháku Taxi. Samozřejmě to byl model 405 v provedení Mi-16 poháněné čtyřválcem 1,9 litru známým i z modelů 205 GTI nebo 309 GTI. Jeho 152 koní na dnešní dobu vypadá podměrečně, ale tehdy to bylo velmi svižné auto. A hlavně, ač je to dnes téměř nemyslitelné, vyráběl Peugeot ta nejvíce řidičská auta napříč třídami. Jen ta cena už není úplně malá ani u té 405, navíc majitel nezapírá, že potřebuje nějaké investice…

Toyota GT86

Toyobaru vám jistě nemusím představovat. Rozverná zadokolka pro řidiče, kteří si chtěji užít radost z řízení a nějaké ty boky. Problém Toyobaru je především ten, že ti, kteří jej chtějí, na něj nemají a ti, kteří na něj mají, jej moc nechtějí. První skupina se může začít radovat. Nejlevnější kusy už jsou na dostřel třem stům tisícům. Pozorní zbystří a začnou se jim vybavovat známé scénáře – jenže tahle GT86 je evropská, žádná americká zbořenina přihlášená přes Litvu. Je jen stará a má vysoký nájezd 180 tisíc kilometrů. Stav zůstává otázkou, ideální při takto nízké ceně asi úplně čekat nelze a majitel toho také mnoho nenapsal. Nicméně, cena je lákavá.

Volvo 850 Estate T5 

Krabice od Volva mi od jisté doby přijdou tvarově neuvěřitelně přitažlivé. Obzvlášť, když se jedná o kombi 850/V70 s dlouhými svislými zadními svítilnami. Tou ideální variantou je pak samozřejmě T5 nebo R (ale to už se bavíme o jiných cenových sférách) s přeplňovanými pětiválci zajišťujícími dynamickou dominanci. Pro mě osobně prosím s manuálem. A přesně v takové specifikaci je bílá 850, která je dle fotek v kondici, kterou anglofonní obyvatelstvo označuje tím hezkým výrazem “mint”. Cena je asi lehce nadstřelená, ale tahle krabice vypadá vážně moc pěkně.

Volkswagen Lupo GTI

Je údajně tím nejzábavnějším autem, které Volkswagen kdy vyrobil. Zda je to pravda či ne nemohu posoudit, neb jsem v něm vlastně nikdy ani neseděl. S Lupa GTI poháněného atmosférickou šestnáctistovkou o výkonu 125 koní se však pomalu stává kult. Proto docela překvapí příjemná cena, kterou si majitel žádá za tenhle stříbrný kousek. Co se za tím skrývá zjistíte v Rakovníku.

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

custom1
27. srpna 2019, 10:57
0

To Mitsubishi se takto prodávalo i v Evropě. Pozičky byly patrně odpojené a přibyly blinkry na blatnících (US verze je neměly).

reagovat
BubaaCZek
27. srpna 2019, 11:11
0

To Saxo je bozi. Prekvapil mne "odnimatelny" bezpecnostni ram.

reagovat
Máří
29. srpna 2019, 11:41
0

A moje pocket rocket okruhove Clio za kilco furt nikdo nechce :( asi tam musim dat ram aby to bylo cool

sheogh
27. srpna 2019, 11:19
1

To QP ma fakt trosku jinej odstina na narazniku, ale v inzeratu o bourace ani slovo :-) Jinak ten Fiatek za kilo je bomba!

Pridavam svou trosku do mlyna - Phaeton za 100k - casove omezena nabidka :-)

reagovat
beastar
27. srpna 2019, 15:23
2

Dovoz CH. A pičo osmiválec v tom ? ,D

sheogh
27. srpna 2019, 17:52
3

Dovoz CH a pico dvanactivalec v tom :-D :-D

Skipper
27. srpna 2019, 19:34
1

To mi nedělej!!!!

riderhenry
27. srpna 2019, 21:20
0

100k je nějak podezřele málo :D

beastar
28. srpna 2019, 11:17
1

Ty pičo. V12 f tom za kylo? To letí ne pičo? A hale nežere tu naftu moc?

sheogh
28. srpna 2019, 12:18
0

riderhenry: jo, je, mas pravdu, spis tak 120k :-) Akorat ze ho ceka fakt velkej servis a me uz se ho nechce delat :-)

beastar: ty jo, prave ze spotreba nafty se limitne blizi nule, to by mohl byt nakonec tady v cr ten nej argument v inzeratu :-D

riderhenry
28. srpna 2019, 21:07
0

Tak já o nějaké koncernové V10/V12 docela uvažoval, když jsem cítil potřebu většího auta. A přijde mi, že nejlevnější kusy byly pořád o fous dražší :)

sheogh
28. srpna 2019, 23:22
0

Je to kazdodenni delnik :-) ale i pres par sramu (rizika parkovani v brne) stale v kondici :-)

riderhenry
29. srpna 2019, 12:00
0

Mám strašnou chuť se na to auto podívat, ale raději to neudělám, ať se nedostanu do problémů :D

Skipper
29. srpna 2019, 12:10
0

Vidím to stejně. Když jsem se svezl bratrancovým Phaetonem, tak jsem pocítil urgentní potřebu tímto strojem rozšířit vozový park. https://www.autickar.cz/blog/clanek/phaeton---nejlepsi-z-nenapadnych/844/

Fa
Fandatik
29. srpna 2019, 13:08
0

Mít aspoň základní důvěru, že to auto najede 10k km, bez nějakýho výjebu tak za kiliána bych ho snad i vzal.

sheogh
30. srpna 2019, 08:52
0

No na pomery koncernu je to extreme povedene vozidlo :-) 10k fklidu :-)

Fa
Fandatik
30. srpna 2019, 13:23
0

Já jsem se s ním svezl pár kilometrů v té základní benzínové VR6 3,2. Dynamicky to nebyla žádná hitparáda. A určitě by to pár oprav/výměn dílů sneslo, aby to byl nadprůměrný stav. Ale to auto dokázalo vytvořit bublinu odtažitosti ve své vlastní dimenzi.

sheogh
30. srpna 2019, 13:36
0

Jo, za me je to porad asi jediny auto, ktery bych si se znackem VW koupil... Mozna jeste to Lupo GTI - to muze byt dobra motokara :-)

beastar
30. srpna 2019, 13:42
1

Ale tak jako zase. Golf GTI neni špatnej v žádný generaci. A Scirocco je taky docela dobrý auto přestože tomu starýmu klasikovy to nový nesahá ani po kotníky. Touareg ten poslední vypadá a jezdí taky velice pěkně. A samozřejmě Phaeton. Ono prostě VW má široký portfolio a relativně konzervativní auta. Vybrat se v tom, ale dá pokud máš dostatečně naditou prkenici.

sheogh
30. srpna 2019, 13:48
0

Na SUV zrovna moc nejsem, ale uz jsem slysel, ze Touareg je kupodivu i celkem funkcni jako offroad... No stary scirocco je klasika, to by me samozrejme doma vubec nevadilo :-) ... Golf je asi v pohode, jinak by nebyl tak moc oblibenej... Ja u nej porad vidim to stigma toho ksiltu dozadu a neonu :-D

krab
27. srpna 2019, 11:27
1

Vavris se toho nebojí koukám....
Na férovku, Quattroporte ( po nějakém manažerovi z Imofy bylo) v šedé metalíze jsem hrozně chtěl v zimě. Vycházelo asi na 450 jestli se nepletu a byl jsem se na to podívat. Bylo to Duoselect. Dost jsem si o nich načítal informace atd...

Dospěl jsem k závěru, že ne...

A pak můj oblíbenej Hoover Tyler ( Hoovies garage) jedno koupil a dodnes to auto nefunguje. A ten snad koupil už verzi se ZF automatem s nějakou vadou. A byla špatná mechatronika převodovky a nikdo to neuměl dát do pořádku, ani ten jeho úžasný Wizzard ( mechanik s dlouhou bradkou všech vědomostí). Jestli neznáte, na Hoovies garage se občas mrkněte, je to zábavný, občas i poučný.

Kdepak ... je to krásný, ale člověk by to do těch aut cpal jen a jen peníze a pak se bál, co se vysere zase za tejden. Tohle v mírné podobě platí i pro tu M3, i tu krásnou M5 a vůbec cokoli starýho, původně drahýho a složitějšího. Z toho výběru se mi líbí ten Miník, ten vypadá fakt že by mohl být suprová koupě. U Fiatu Coupe těžko říct, to chce vyloženě najít fanouška, který se nadchne a chce to zkusit.

GT86 se 170 t km. Jako ona může být paradoxně v lepším stavu než nějaká s polovinou km... Hrozně záleží jak se k tomu kdo choval. Ale už to chce počítat s tím, že se peníze do oprav utrácet budou. To je nejspíš ideální stav ta červená pro někoho, kdo chce stavět svojí custom GT86 a bude měnit hromadu dílů. Tak ho nemusí trápit, že vyhodí dost sériových dílů, už budou beztak trochu opotřebený.

No nic ... ale to Quattroporte je stejně sakra pěkný. Ale ještě že jsem tomu v zimě odolal... plakal bych jinak.

Co se mi aktuálně zdá velmi OK, je tahle bílá 964 v RS styl úpravě. Nikdo jí delší dobu nekoupil, otázka pak je reálnýho provedení a svezení, ale myslim si, že +- okolo té ceny by to tu hodnotu mít mohlo: https://www.sauto.cz/osobni/detail/porsche/911/18047215?goFrom=list

Na ní se tak občas zadívám a pak tu inzerci zase radši rychle zavřu :)

reagovat
beastar
27. srpna 2019, 12:07
0

Asi takhle to Quattroporte je v podstatě neprodejný. Kdo si to koupí ten to zase bude chtít velmi brzy rychle prodat. To jako nic proti tomu autu. Bouračka, špatně opravená, mds, z prvního vrhu, jediný co mě napadá na co bych to koupil je beze srandy na díly. Respektive povozit se dokud se to za 5,000 km neposere a potom z toho mít karosařinu atd. Miník vypadá dobře, stejně tak je zajímavý to Coupé navíc těch žlutejch vídám docela málo.

Saxo, 166 V6 to jsou takový klasiky těhle zajímavých výběrů. 166 se mi dodneška hodně líbí až trochu lituju, že sem si jí nekopupil tehdy když to byly 5-6 letý auta. To sem měl nějaký BMW zrovna. A dneska je to pro fanoušky a tak jako prostě starý auto .... Co by mě asi bezproblémově těch 50-60k neudělalo :D M5, M3 to je trochu celý jinde. Ale myslim, že aby si to mohl uspokojivě provozovat nemusíš být milionář a dokonce si myslim, že s M5 e36 se dá jezdit řeknemě sezónně normálně. Klidně do práce a z práce pokud neděláš teda na Brumlovce, republice atd:)) M3 je super a vždycky byla/bude v podstatě pro každýho kdykoliv a kdekoliv. Celkově to Tomáš vybral docela hezky.

Vojta
27. srpna 2019, 13:05
0

Ono když do tý 166 člověk na začátku pustí korunu a udělá komplet podvozek, aby to jezdilo jak má a potom vychytá známé problémy - zejména preventivní výměna radiátoru topení a rozvody, tak si troufám tvrdit, že by i těch 50-60k bezproblémově dala. Mechanicky tam není moc co by se mohlo rozbít tak, aby to auto nejelo. Na druhou stranu je to furt jen stará vrána, kde bude z historie spousta neřešených nebo zbastlených problémů. Drtivá většina 166, které vídám a majitelé o nich prohlašují, jaké to jsou leštěnky, jsou ve skutečnosti v posledním tažení, provozované za poslední prachy.

Bavoraczech
27. srpna 2019, 13:39
0

Alfa je někdy plná překvapení. Plno toho vyměníš a říkáš si, že už se nemá co pokazit a ono se pokazí :D. Akorát je to většinou nějaká blbina za pár desetikorun až stokorun a auto to nevyřadí z provozu. Nicméně začíná s počtem vyrobených kusů a výprodeji skladů originálních dílů přicházet doba, kdy není problém s poruchovostí ani cenou dílů, ale spíš s jejich dostupností. A to třeba obzvlášť na motory 3.0 a 3.2 V6... Protože na 2.5 už se něco sežene a JTD 10V je evergreen. Tam si troufnu říct že když to není vyloženě zanedbaný, tak je to pořád pohodlný a úsporný daily

st
stirling
27. srpna 2019, 13:46
0

a co je na tom Maserati zle ? Elektrika klasika taliani a prevodovka, ale motor celkom vydrzi co som cital

Vojta
27. srpna 2019, 14:07
0

Bavoraczech: Tak ono zrovna na 3.0 a 3.2 V6 nic specifického nepotřebuješ. Ty motory jsou nesmrtelný, pokud se na nich dělají pravidelně rozvody a nedá se tam vodní pumpa s plastovým kolem.
stirling: Problém QP je ta zatracená převodovka DuoSelect. Motory samy o sobě spolehlivé jsou a dají se i docela levně sehnat z vraků, protože je nikdo nechce. Novější QP pak mají obyč automat ZF a ty bývají v poho. Že s tím lidé jako Tyler Hoover mají problém je jen proto, že kupují nejlevnější kusy, které jsou zbastlené a mají přestříhanou origo kabeláž, protože se v tom někdo vrtal.

krab
27. srpna 2019, 14:23
0

Vojta má nejspíš pravdu, tak taky příběhy US youtubera jsou tak udělaný více méně schválně, aby měl o čem natáčet :)
Ale to co říká Bíst, že ta za 350 je nejspíš dobrá jako na náhradní díly, to mi taky přijde realistický. Já jsem zjistil, že by mi to už radost neudělalo. I kdyby byla funkční a pěkná za 700 ... stejně bych někam jel a pořád měl v hlavě takový ten blbý pocit, že mě to někde nechá u krajnice. Ten kus co jsem viděl v zimě, ten se po nastartování oklepal jak ratlík, zněl jak kýbl plnej hřebíků a kontrolek na přístrojovce bylo jak kolekce na vánočním stromečku. Ale tím neříkám, že by se to nedalo do pořádku, spíš říkám to, že vlastnictví toho auta bude o tom, že budeš trávit hodně času řešením různých oprav po zanedbaný údržbě. Ve skutečnosti věřím, že 90% poruch starších aut vzniká ze zanedbaný údržby. Autorizáky se o auta příliš nestarají, první majitel téměř nikdy pod kapotu nekouká, druhý majitel už je daleko chudší na to, aby to auto jakkoli rozmazloval, třetí už je třeba nějakej šéfik dealerů na václaváku, ten nevymění ani olej a pak se teprv takový QP dostane k nám bláznům do autíček za úplně zbytkovou cenu ... A práce na tom bývá jako na kostele.

Mě by se asi líbilo se starat o nějaké staré Maserati, poslední verzi třeba Coupe co se dala koupit s manuálem. S tím bych si hrál. Ale křísit nejlacinější QP na trhu asi "děkuji nechci".

Z toho výběru je zajímavá ta E39 M5. Cena nad půl mega je bohužel už dneska běžná věc, levnější asi nebudou. Ale krásný pětilitr V8 a manuál, krásná barevná kombinace, jo, to je hezký...

beastar
27. srpna 2019, 15:07
1

Stirling: To si mě pobavil :D Jenom elektrika, jenom převodovka.... X závad na tom neumí skoro nikdo opravit. Navíc to bylo bouraný. Bůh ví jak to opravil a proto ta nízká cena. Motor možná jako takový vydrží, ale periferie taky nejsou žádná sláva.

st
stirling
27. srpna 2019, 15:23
0

No jo ale podobne konkurecne auta su na tom podobne si myslim. Ale chapem je to risk,o tom neni pochyb.

beastar
27. srpna 2019, 15:32
1

Jako záleží co bereš jako konkurenci pro tohle QP. Jako hale on opravdu u toho Maserati je to trochu všechno jiný. Ty auta jsou krásný. I ta pátá generace je dodnes naprosto úchvatná. Jenže to je asi jako takový ty starý AUDI RS6, E55 AMG vokoun.... Zrvona třeba M5 je na tom po všech stránkách o mnoho lépe a cenově se do té e39 vejdeš stejně a je to lepší auto. Prostě to jen nechytne tolik za srdce. Je to jako dnesní auta, co sem si psal s krabem o Giulii qf. To je prostě parádní auto, ale je to úplně jinde, než nějaký Audi. Ono prostě ty Německý auta fungujou .... to je fakt. Já toho nejsem žádný fanda, jako ostatně ničeho. Jen tak to prostě je.

st
stirling
27. srpna 2019, 15:43
0

JJ maserati ma nieco do seba to rozhodne

Vojta
27. srpna 2019, 18:27
0

Ono koupě jetého Maserati se dá ustát a člověka to nezruinuje jen za těch podmínek, že to auto je kompletní (veškerá karosařina a drobnosti, krytky atp. se špatně shání a jsou neskutečně drahé) a že si to člověk servisuje sám. Mně by to pravděpodobně nezruinovalo, ale taky bych se v tom furt šťoural a něco na tom řešil. Ale ono to tak obecně s tou "(d)ojetou prémií" je. Pro mě je důvod, proč QP nemám ten, že slušný kus bych beztak pod 400kkč nesehnal (trvám na ZF hydroměniči, Duoselect ani zadarmo, řadí to nesmyslně pomalu a extrémně se to sype) a to už je problém. A nejen ten, že jsem socka, spíš ten, že objektivně vzato to auto za 400kkč prostě nestojí. Kdyby stálo 100kkč, bylo by to něco jiného. Další kilo bych do toho vrazil abych si to dal do vůně a za 200kkč je zrovna u toho QP ten poměr ceny a zajímavosti tak nějak akorát. Uvažoval jsem taky o starém Biturbu, kde už se kolem 100kkč dá sehnat kus, který není dobastlený nebo zrezlý. Na druhou stranu ta nízká cena má opět svůj důvod - to auto objektivně není v žádném směru dobré. Má dobrý zvuk a styl. Ale tím to tak nějak končí.

Bavoraczech
28. srpna 2019, 08:08
0

No a do těch 100 k je prostě lepší "investice" 164 nebo 166 s Bussem. QPčko by mohlo být ještě pro člověka, který prostě neřeší blbiny a opravuje jen to nejnutnější. Pak by ho nejspíš nezruinovalo. Ale kdo si koupí za svý těžce naspořený peníze Maserati aby na něm neřešil detaily a nepiplal si ho? Tohle si můžu dovolit u pracanta za půl výplaty, ale u málo koho asi je cena průměrnýho kusu QP polovinou výplaty :D

Vojta
28. srpna 2019, 11:10
0

Inu... jak to jen říct :D 166 i 164 s Bussem už naskladněny mám :D Chtělo by se mi říct, že co teď s tím dál, jenže bráno s rozumem - na další auta není nejen místo, ale pořádně ani ten čas. A zároveň 164 jít nenecháme, protože to je dlouholetý projekt a padla do toho spousta vlastní práce, hodně jsme se na ní naučili. No a prodat 166 tak nějak taky nemůžu, protože v budoucnu už nikdy žádnou jinou po prvním majiteli neseženu. Ne za 15kkč :D Jednu dobu jsem se chtěl zbavit naftové 159. Jenže s nájezdem k půlmíči je to auto neprodejné.

Bavoraczech
28. srpna 2019, 11:19
0

Za 15k jsi naskladnil pěkně. Já naskladnil asi za 27 a dalších tak 70 do ní padlo, páč první majitel servisoval ve vyhlášeném servisu a ten po něm neměl o moc větší štěstí :D. No a pak nápravičky, a takový ty věcičky okolo + Zendr pack :-)

Vojta
28. srpna 2019, 11:37
0

Tak já do toho samozřejmě taky nasypal :D Přecijen stálo to od roku 2004 do 2016, kdy jsem to koupil, takže komplet nové brzdové hadice, komplet brzdy, lanovody, všechny silentbloky, Bilstein B6 a pak takový ty věci jako rozvody, radiátor, komplet očista vnitřku motoru a nové vačky (je to 12V Turbo)... všeho všudy to auto vyšlo na nějakých 60kkč, ale to jen proto, že si to servisuju všechno sám a nepočítám si práci, jen matroš. Aktuálně je sice technicky v poho, ale chtěla by polakovat, protože spousta dílů je poškrábaných nebo jinak dojebaných od toho, jak to stálo a používalo se někde ve stodole jako odkládací plocha pro různé věci.

Bavoraczech
28. srpna 2019, 12:01
0

Tak já mám regulérní 3.0 atmošku, ale z nějakýho důvodu tam někdo nacpal jiný výfukový vačky. Než se na to přišlo tak mě hned servis stáhl o 15 aniž by něco vyřešil. Na nápravě jsem taky vykrvácel. Nebylo kde, tak jsem ji nechal dělat taky v servise. nesehnali díly, takže jsem jim díly sehanl já a tak si namastili kapsu na práci. Od tý doby servisuju co můžu taky sám, popř. s kámošem. Lakování stejná zkušenost. Kdy to bude? Tak za 2 týdny. Po 2 měsících si pro to jedu a cena je podezřele nízká... A proč? protože je to zprasený. Tak si najdu jinýho lakýrníka a hádej... Situace se opakuje, akorát čekám místo 2 měsíců jen 1 :D

STANLI
28. srpna 2019, 12:22
0

Tak já mám zadní nápravu zrovna rozjetou... Tlumiče, pružiny o víkendu (dneska čekám pošťáka), unibaly jsou už hotový a ještě čekám na polyuretan komplet do ramen... Ale ty měkčí (80) ať to není moc tvrdý...
A zmíněný radiátor jsem dělal asi 3 měsíce po tom, co jsem to koupil... Začalo podezřele mlžit okno a když se mi starý povedlo vyndat (bez rozpojeni kliky zážitek) tak to bylo za 5/12... No a až udělám zadek, chystám se na předek... Komplet ramena a vypadá to že i poloosy :/
Nekonečný příběh... Ale stejně to auto zbožňuju :D

Bavoraczech
28. srpna 2019, 14:07
1

Nedávej na zadní nápravu ty polyuretany. Ta náprava má určitou kinematiku danou i pružností silentbloků. A tu těma polyuretanama utlumíš nebo úplně zabiješ. Na předku je mám na horních ramenech. Tam je to super, protože ti obligátně ty čepy neodejdou a trochu se zpřesní řízení.

STANLI
28. srpna 2019, 15:21
0

Vybral jsem ty nejmekci, srovnatelný se silenbloky... Červený... Při nejhorším půjdou ramena a kosti ven a udělám si klasiku a tyhle ramena prodám dal :)

Vojta
28. srpna 2019, 18:18
0

Je to přesně jak píše Bavoraczech. Ta zadní náprava je extrémně sofistikovaná a proto tam taky nejsou silentbloky, ale unibaly (ano jsou i v ramenech). Pokud nahradíš unibaly polyurethanem, nebude to fungovat správně, protože to rameno nebude do zatáčky mít ten správný výkyv. Prostě u 166 se s podvozkem nevyplatí experimentovat. Stejně tak je nesmysl to snižovat - opět, nefunguje to dobře. Co dobře funguje jsou polyurethany v předních horních ramenech a pokud někomu nevadí větší rázy do volantu, tak i v těch spodních. Co se tlumičů týče, tak místo série Bilstein B6 - komfort zůstává, ale zároveň zmizí takové ty věci, jako potápění předku při větším brzdění atp.

vonkreuz
27. srpna 2019, 12:30
0

Líbí se mi, jak AR 166 ve stavu moc nepadají na ceně. Svou jsem koupil za mírně nižší částku před 4-5 lety. Zájemcum o Kappu doporučím základní nalejvací článek - http://dfens-cz.com/coz-takhle-dat-si-spagety-lancia-kappa/

reagovat
Vojta
28. srpna 2019, 09:24
0

Když prostě to je tím, že auto ve slušném stavu už prostě míň stát v dnešní době nemůže, ať je to co je to. Vsadím se, že ani pěkné Yugo, pokud něco takového někdy existovalo, neseženeš pod těch cca 70kkč :D

Zvapi
27. srpna 2019, 12:48
0

Nabízím svou zlatou Xsaru VTS s TU5 za jednu výplatu. Kdo nepotřebuje leštěnku, ale fajn káru na ježdění... Eventuálně i překopání na nějaký time-attack, zase tak těžké auto to není :-)
https://www.autofrc.cz/inzerat/citroen-xsara-coupe-vts-2002/2636/

reagovat
beastar
27. srpna 2019, 13:47
1

Já sem na ní nedávno koukal. Jen při zběžný prohlížení to na mě tušim vyskočilo jako poslední přidané vozy. Za ty prachy je to pěkný a živý auto. Nevim jestli sem četl pozorně, ale ty kola co jsou na těch "letních" fotkách k tomu jsou, nebo ty sou za příplatek? (sem z toho pochopil)

Zvapi
27. srpna 2019, 14:05
0

Letní 16" k tomu nechám. Zimáky se Speedliny bych nejraději taky, abych nemusel řešit prodej zvlášť, ale to už by bylo pak na domluvě s kupujícím.

beastar
27. srpna 2019, 15:20
1

Je pěkná poslal sem to kámošovy ať se na to podívá. Jako winterwagen by se mu to myslim fakt líbilo.

Riccardo Martora
27. srpna 2019, 12:52
1

Ta stříbrná 166 je moje :). Popravdě ve mě trochu hrklo, když jsem spatřil svoje auto jako úvodní obrázek. :D Jinak s těmi dveřmi jsem ji tak koupil, ale je fakt, že ten lak na nich má lehce jiný odstín. Cena je nastavena tak, jak je, aby odradila kupce typu "vimněním za iphona" či "na splátku dáte?". Chtěl bych ji dát do dobrých rukou (staral jsem se o ni celých 5 let) a s cenou jsem ochoten při slušném a férovém zajímavě cuknout ;)

reagovat
Bavoraczech
27. srpna 2019, 13:42
0

Je to jedna z nejobvyklejších barev. Dveře z druhý ruky dneska stojí 1000 a když si je umíš vymontovat, tak jsi v cajku. To je jen drobnost. Měnit přední blatník, to je jiná sranda. Kola dolu, podběhy dolu, nárazník, světla a půl dne je v háji :D

Vojta
27. srpna 2019, 14:09
0

Jak říkám, na té stříbrné to je naprosto normální - dělá to. Se změnou úhlu pak zas vypadá, že má jinou barvu blatník nebo zadní dveře... ;) Pomůže celé auto přeleštit důkladně, pak to je lepší.

Vojta
27. srpna 2019, 12:52
0

Ta 166 za ty prachy pravděpodobně nestojí, protože jí bude čekat rozsáhlý servis (zadní náprava, rozvody, radiátor topení, komplet tlumiče a pružiny - ideálně Bilstein B6). Pokud si to člověk oservisuje sám, tak se do nějaký dvacky vleze, ale pokud mu to někdo bude dělat, tak to naskáče. Každopádně ta stříbrná je velice nešťastná barva. Nechápu pořádně důvod, ale všechny 166 v téhle barvě (Grigio Chiaro) vypadají, že mají každý díl jiné barvy, jako ta na fotce. Jen jednou v životě jsem viděl takovou, kde to tak nebylo a ta zrovna byla celkem fatálně v minulosti zbořená :D

reagovat
st
stirling
27. srpna 2019, 13:46
1

Tak strieborna nesvedci vacsine aut

St
StepanB
27. srpna 2019, 13:57
0

Kdybyste snad někdo uvažovali nad tou ledničkou, tak nelze než doporučit. Majitel je dlouholetý fanda krabic, navíc poctivec poctivá...

reagovat
ganmiki
29. srpna 2019, 13:46
0

Podepisuju, Luboš je velkej srdcař a ta krabice je v parádním stavu!

BigBen
27. srpna 2019, 14:03
0

Mě by zajímalo, co z tohoto výběru koupí Krab...

reagovat
krab
27. srpna 2019, 14:27
0

Já už nic... leda, že by mi někdo chtěl financovat kanál "Krab on wheels" a v tomto případě bych šel koupit to žluté Mini

Co
Core
27. srpna 2019, 15:17
0

Jen nekecej krabe,sel bys koupit to porsche...kdyz uz ma podpis samotnyho walthra :) ,mimochodem ten se ted dost zaporne vyjadril o elektroautech a asi ho za to nepochvali kdyz celej ten koncernovej cirkus patri vw a ten nacpal do elektriky hrozny penize...

beastar
27. srpna 2019, 15:22
1

Už ho za to nepochválili. A to dokonce i veřejně a musel se chudák omlouvat, že to jako takhle nemyslel. Mimochodem to Porsche je fakt pěkný za ty prachy.

krab
28. srpna 2019, 11:20
0

Core mě odhalil :-D Tak jasně, že bych si toho bílýho poršáka milerád přidal do sbírky, pokud je postavený kvalitně, svezení bude fantastický. A podpis Waltera to už jen dokresluje....

PS: já jsem stejně zvědavej co budou tyhle korporáty říkat, až začne být zjevné, že ta elektroauta jsou totálně slepá vývojová větev momentálně jen hnaná politicky motivovanou rétorikou

beastar
28. srpna 2019, 11:40
1

Vidíš co se děje s naftou? Tak tohle budou elektroauta za pár let.

krab
28. srpna 2019, 11:44
0

Jo, přesně, to je výbornej postřeh.

Snowman000
28. srpna 2019, 11:36
0

To Lupo chceeeem :)))
Maly sme ho ako 1.4 55kW a bolo to uzasne mestske vozenie a vzdy som v hlave mal ze ake to musi byt ako GTI...

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat 2002
Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat

2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem

Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature 2003
Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature

2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem

Ford LTD Coupe 1971
Ford LTD Coupe

1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem

Ford S-MAX Ford S-MAX 2,0 TDCi, 110 kW 2016
Ford S-MAX Ford S-MAX 2,0 TDCi, 110 kW

2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem