načítám data...

ganmiki

Jménoganmiki ganmiki
BydlištěNymburk
Registracepřed 4.8 rok.
Poslední aktivitapřed 3.1 rok.
Komentářů u článků48
Pozitivních komentářů u článků11
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

ganmiki
16. prosince 2020, 11:45
2
Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?

Včera jsem si to tady přečetl a říkal jsem si, že dost z toho co je tu napsáno mě asi i vadí, ale zase ne tolik aby to stálo za nějakou hlubší analýzu, snažím se jezdit dost defenzivně a pitomcům ze zásady uhejbám, nicméně se mi to rozleželo v hlavě a je jedna věc co mě vytáčí dost a to smraďoši, vadilo mi to vždycky, kdysy to byla jízda za nějakým trabíkem, nebo Warťasem, dnes jsou to mraky do mrtě ojetých dízlů a mě prostě ty brikety v krku a saze v nose vadí a to dost, voní mi benzín, voní mi když nadlábnu svojí Yamahu, ale ropáky před smrtí bych šrotoval rovnou v provozu.

ganmiki
21. října 2020, 12:58
0
Pět automobilových dvojčat

Moje úplně první auto, které jsem si koupil byla Dacia 1300, ale pozor jedna z prvních ještě montovaná z dílů z Francie, takže na motoru krásné logo Renault12 a ač dnes mám k francouzům tak trochu "odpor" tak v tý době to byl parádní povoz a motor šlapal jako hodinky.

ganmiki
15. října 2020, 15:56
6
Autíčkář se ptá: Máte svou autíčkářskou partu?

Mám sociální fobii, lidi mě většinou serou a naprosto nerad jsem účastníkem hromadných akcí, přesto jsem na své pouti životem a díky mnoha koníčkům a dopravním prostředkům, které jsem vlastnil či vlastním pochytal z různých sociálních skupin desítky přátel se kterými udržuji nějaký kontakt. V tomto kontextu mě vždycky mírně zarazí, když je někdo členem ( třeba ) Nissan Klubu a čile komunikuje s ostatními, pomáhá, účastní se srazů a v okamžiku když auto prodá ( sešrotuje ), tak nastává doba loučení ( tak se tu mějte, jdu jinam, apod. ), jako by bylo to co člověk vlastní důležitější, než jaké lidi díky tomu poznal, je to směšný. Proto se i přes mé sociální fobie snažím udržovat kontakty s lidma co mi sedí ať už pochází z jakéhokoli mého "zájmového" období, pár jich za to stojí.

ganmiki
17. září 2020, 12:31
0
Autíčkář se ptá: Vozíte v autě maskota?

Mám kérek několik, dokonce používám i jabko a navíc nosím i kšiltovku a světe div se, nepřipadá mi to divný a to ani v BMW jako ve svém asi 15 autě a nepřišlo mi to divný ani v žádném jiném před tím, jo a blikám a maminky s kočárkem na přechodu nepřejíždím ;)

ganmiki
27. července 2020, 00:46
0
Autíčkář se ptá: Jak vypadá ideální víkendovka?

Pokud se na to podívám jak nejvíc objektivně dokážu, tak ideální víkendovka se bude odvíjet od spousty faktorů maitele od naditý kešeně až po preference v použití, můj soused má nějaký hodně poladěný off Nissan, protože je pečenej vařenej v Milovicích a jeden kámoš zase novýho Mustanga protože na něj měl a má to pro něj nějakej social status, no a čistě subjektivně, pro mě je víkendovka i daily, protože jako člověk pracující ve směnném provozu mám někdy víkend i v úterý :) takže jsem vždy šel cestou kompromisu aby se s tím dalo jezdit daily a aby to bylo i nějak zábavný ( SAAB 900 Turbo 86, Volvo 240, 740 a 744 redblock, Primera SR20DE, E39), nebo něčím zajímavý ( Citroen CX Palace, Renaul 12 ).

ganmiki
05. července 2020, 23:26
1
Bazarový snílek: Obyčejná stará auta

Jo jo taky mě to občas popadne a koukám co za hračku bych si zase koupil, než mi dojde, že ty peníze raději dám zase do vylepšení své E39 se kterou prostě fakt rád jezdím, nicméně i tak bych rád doplnil jedno auto, které zmíněno nebylo a je také vcelku zajímavé a to:
https://auto.bazos.cz/inzerat/121629211/lancia-y-12i-1-majitel-servisni-kniha-96-000-km.php

ganmiki
05. dubna 2020, 00:05
2
ganmiki
24. února 2020, 01:18
0
ganmiki
24. února 2020, 01:16
0
O ohleduplnosti, rozhledu a informovanosti

Skoro každý pondělí ráno jezdím z noční po cca 20 hodinách v bdělém stavu a tak jezdím fakt opatrně, bohužel občas se mi stane, že na některé moje s pondělním ránem nervózní spoluobčany působí velmi klidně jedoucí černá E39 jako červenej hadr a ač se snažím nepřekážet a tempomat je můj největší ranní přítel mívám s toho docela stresový situace jako předjíždění před horizontem, vysení na zadku auta, přednosti apod.

ganmiki
22. ledna 2020, 11:28
0
Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

A mě tam chybí nějakej Bayerische Motoren Werke.

ganmiki
22. ledna 2020, 11:15
0
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

To je mi jasný. Jinak ze všech aut co jsem kdy měl tak po stránce koroze, tedy spíš nekoroze byl jednoznačný vítěz Volvo 745.

ganmiki
22. ledna 2020, 06:36
0
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

No hlavně se to furt sralo, víc to stálo v servisu než jezdilo a to mě u auta fakt nebaví.

ganmiki
20. ledna 2020, 11:50
0
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

Souhlasím, jsou, mám jich dost, co se dá dělat ;)

ganmiki
20. ledna 2020, 11:16
0
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

Popravdě již nějakou dobu se zaobírám myšlenkou zda nějakou Alfu nevyzkoušet, po designové stránce se mi vždy líbily, nicméně švagr měl kdysi 33 a byl to strašnej krumpl a kasička, takže ve mě asi zůstane ta nedůvěra i nadále.

ganmiki
21. listopadu 2019, 21:05
0
Bazarový snílek: Co bych si koupil, kdybych nebyl srab

Na to že jsi skeptik umíš tedy nahlodávat :)

ganmiki
21. listopadu 2019, 10:01
0
Bazarový snílek: Co bych si koupil, kdybych nebyl srab

Stará Impreza 4x4, už kolikrát jsem na ně v inzercích koukal a říkal si že bych si to jednou na zimní radovánky chtěl vyzkoušet, ale strach z deklarovaného tuzemského drahého servisu Subaru mě vždy odradil.

ganmiki
21. listopadu 2019, 07:32
0
Dacia Duster TCE100: Dále, než všichni ostatní

to beastar: k těm nákladům na servis jenom osobní zkušenost, neříkám že jsem nějaký průměrný vzorek populace a věřím že je to i o štěstí/smůle při nákupu ojetiny, dále na tom zda má člověk přístup k nějakýmu rozumnýmu servisu a taky jestli si umí něco udělat sám, nebo jezdí do servisu i na výměnu žárovky, ale já měl za posledních 15 let dvě daily, 7 let Volvo 740 a 8 let WP11, u obou jsem si vedl/vedu si online servisní knížku a věškeré náklady včetně pořizovacích cen vyjma povinnýho ručení a benzínu mi za těch 15 let vycházejí na cca 360 tis. ( je to o chlup méně ) což je 2 tis. měsíčně, popravdě mě nenapadá jaký nový auto jsem si měl jako variantu před 15 lety koupit abych byl dnes na podobných nákladech, já nejsem žádnej ortodox do motorsportu a právě poměr cena/užitek je pro mě dost podstatnej

ganmiki
20. listopadu 2019, 15:53
0
Dacia Duster TCE100: Dále, než všichni ostatní

Nic ve zlém ať si každý jezdí v čem chce, já se jen musím pozastavit respektive pousmát nad tím patnáct let starým vrakem, tohle čtu nebo slyším docela často, nevím kde se to bere v této době, ano před 20 lety v tom byl velký kus pravdy, konečně když jsem si někdy od roku 1993 začal kupovat první auta tak to byly právě cca 15 let starý Lady, Dacie a Škody a ano vzpomínám, že to z mého dnešního pohledu byly vraky a za neskutečnou cenu, v poměru k výplatě, ale dnes? Já osobně tento nízor nezastávám, tedy tím neříkám, že nějaký 15 let starý auta nemůžou být vraky, to jistě můžou, dokonce klidně i pětiletý auta, ale rozhodně vnímám ten kvalitativní posun a auta zavedených automobilek z přelomu tisícletí rozhodně vydrží při dobrém zacházení a údržbě mnohem víc než tehdy ty socialistický výtvory. Nakonec mě vždycky pobaví, když přijedu na STK a tam technici obdivují tu mojí starou vránu v jakém je stavu, což se mi stávalo jak s Volvem 740 ( vlastnil jsem ho jako 17 - 23 letý auto ) i Primerou ( 12 - 20 let, ještě mám ), jsem zvědav co řeknou příští rok napodzim na 20 letou E39. :)

ganmiki
11. listopadu 2019, 17:42
0
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

Taky se mi to nezdá, 260 tis. není na E39 nijak moc, je jisté že to nemělo na hrbu víc? Jinak oni jsou takový dva přístupy při nákupu ojetin, běžný uživatel jako třeba můj kolega v práci našetří na ojetinu určitou sumu a v té shání +- auto a pak jezdí dokud se mu něco neposere a až poté to řeší, já to mám úplně opačně já našetřenou sumu vydělí +- dvěma za půlku koupím auto a za tu druhou uďelám hned po detailní prohlídce servis,neřikám který přístup je lepší stejně je to u ojetin i tak trochu o štěstí ale já mám prostě hned od začátku rád když vím co tam je a jak dlouho, dělám to i nebo vlastně především i na motorce prostě nerad čekám až se mi něco někde vysere protože jsem chtěl ušetřit pár tisic. Takhle jsem třeba u BMW hned na záčátku vyměnil svíčky, cívky, disu, hadice sání, těsnění sání, separátor, těsnění ventilovýho víka, všechny oleje, fitry, řemeny příslušenství a když už to bylo na zvedáku tak rozhodit podvozek, celková kontrola, kostky, podlaha co bylo potřeba udělat tak udělat a dál hnd spojku i s dvojhmotou protože bylo jasný že je tam těch 300 tis a že bych jí stejně musel dělat později tak proč to neudělat v jednom, prostě po nákupu 3 tejdny na zvedáku, ale teď jenom jezdím a zatím se nic nesere, snad to vydrží.

ganmiki
10. listopadu 2019, 13:37
0
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

Musím souhlasit s beastarem, raději starou E39 než cokoli novýho za 250 tis. a co se týče toho drahýho udržování tak myslím že to je o úhlu pohledu, ono to možná člověku přijde že když dá do auta za 60 během třeba dvou tří let další kilo že to je dost, ale ruku na srdce pak máš fungující parádní auto o kterým víš co jsi tam kde dělal a dal za díly a co oproti tomu? Co koupíš za slušnou ojetinu za 160 tis která nebude nic potřebovat, podle mě žádnou možná nějakýho Avensise třeba ale ten taky bude něco chtít. A co se týče toho motoru, já furt tvrdím źe M52TU je to nejlepší co se tam v benzínu dávalo, na M54 jsem slyšel mnohem víc stížností hlavně s tím žraním oleje, tohle já neznám, nedolejvám ani decku meti výměnama a to má na hrbu 329 tis. Prostě já nejsem žádnej fanatik ale v týhle cenový relaci to podle mě ještě teď má smysl, za 5 a více let už to tvrdit nebudu ale co si pak člověk koupí to fakt nevím, když vidím auta z let který budou pro mojí peněženku a naturel přicházet k dispozici tedy něco kolem 2010 roku plus mínus tak váźně zatím nic nevidím.

ganmiki
08. listopadu 2019, 12:24
4
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

Hele já ani nevím jestli ho nebo jí mám rád, rád mám svoje děti, ženu, mámu, ale o auto minto přijde divný to říkat, mě na tom spíš baví víc věcí než na jinejch autech co jsem měl, jasně je to způsobeno tím, že jsem nikdy neměl to nutkání abych měl drahý auta, z části proto že jsem na to nikdy neměl cash a zčásti proto že jsem se bál toho, že by mě taková drahá věc svým způsobem zotročila, bál bych se zaparkovat před supermárketem, bál bych se aby mi ho neukradli, neojeli klíčem atd. a to mě prostě nebaví nerad jsem otrokem věcí, jasně jako kluka mě auta v časopisech zajímali ale bylo to jako když si prohlížíš playboy s těma modelkama, hezký ale nereálný a najednou je teď doba kdy tyhle auta člověk může koupit ta 3-5% jejich původní ceny, což z přihlédnutím k inflaci a reálnému poměru platů tehdy a teď je třeba za 1-2% to je prostě mazec, jasně jsou to už letitý stroje a občas něco potřebujou ale i tak jejich zůstatková užitná hodnota je na mnohem větších procentech a navíc se o to člověk už nemusí bát a tohle je přesně to co mě baví.

ganmiki
07. listopadu 2019, 21:34
3
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

Chápu že pro některé automobilové fajnšmekry může být 170 koní v celkem těžký E39 nudný, nicméně já jsem jenom obyčejnej vesnickej kluk co potřebuje od auta dobrý poměr v aspektech jako pořizovací cena, spotřeba, pohodlí a i ten xicht a popravdě raději jezdím v tomhle než v ovci, focusu nebo c5 a vzhledem k tomu, že moje poslední auta za 15 let byly Volvo 740 s redblockem 2.3 a WP11 s SR20DE tak mi prostě subjektivně to auto nudný nepřijde, je to holt o úhlu pohledu.

ganmiki
06. listopadu 2019, 21:34
0
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

Ty jo vidíš a já když letos přesedlal z daily WP11 do daily E39 tak jsem byl ( a stále jsem ) z toho odhlučnění auta a kvality bussines cd nadšenej.

ganmiki
06. listopadu 2019, 21:30
0
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

Pěknej tour. Jinak co se týče těch Styling 33 pak pro mě ( nikomu nenutím, zrovna kola jsou hodně individuální věc ) je to k E 39 klasika která tam sedne jako prdel na hrnec, štěstí je že komunita je bere jako takový obyčejný a tak se dají pěkný sehnat za hubičku, mám k tomu ještě orígo Styling 48 s letníma co to s nima podle vin sjelo z linky a budu je na jaře pouštět prostě tolik mě neberou, zkusím místo nich sehnat Styling 5 v R16 to by se mi na léto líbilo.

ganmiki
06. listopadu 2019, 21:22
1
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

Jasně nedovolil bych si M57 nijak hanit a jak kvalita motoru tak jeho vlastnosti jsou fajn a jede to rozhodně lépe jak můj benzín a o spotřebě ani nemluvě, prostě jen já nejsem na ropu nic víc v tom není.

ganmiki
06. listopadu 2019, 15:03
0
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

Já na ropu tedy nejsem, ale to je každýho osobní svoboda, ale ta barva je pecka, co to je? San marino blue?

ganmiki
06. listopadu 2019, 14:26
2
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

Díky. No popravdě na ní furt ještě makám, ono jak jsem poznal při objíždění inzerátů tady v ČR, když jsem se rozhodl že jí chci, tak sehnat úplnou TOPku za rozumný peníze je nadlidský úkol a úplnou hnilobu jsem nechtěl, navíc jsem byl omezen tím, že již na začátku jsem věděl že chci pouze M52TUB25 protože pro daily je to podle mě ten nejlepší kompromis mezi spotřebou/spolehlivostí/výkonem. Nakonec jsem i tak musel slevit z nároků a kupoval jsem to s tím, že na tom prostě práce bude ale zase byla za slušnej peníz a zaměřil jsem se na to aby to mělo minimum koroze a nemuselo se třeba do zvedacích bodů svářečkou, což se nakonec povedlo, byla jenom jedna malá dirka pod spolujezdcem a jeden bod byl na malou opravu, jinak jsem podvozek řešit nemusel, jenom jsem ho natřel antikorozí a vystříkal dutiny, práce byla na věcech kolem motoru na který ten děda holt léta prděl, když s tím jezdil jenom do Lídlu a zpět, takže sahara, svíčky, cívky, váha, přetěsnění ventilovýho víka, nějaký hadice sání a hlavně celá spojka s dvojhmotou a samozřejmě oleje, filtry atd. No ještě mi pár drobností zbejvá, ale už jsou to jenom blbostičky typu že když je teplo vrže stahovačka u řidiče atd. Takže zatím celkem spokojenost, ale najel jsem na tom cca 13 tis. takže uvidíme jak se to bude vyvíjet dál. Zatím jí mám rád :)

ganmiki
06. listopadu 2019, 12:02
0
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

Přesně z tohodle důvodu jsem se letos rozhodl E39 pořídit, protože je prostě poslední čas jak za "pár drobných" pořídit k vyzkoušení "poslední dobrý báwo" než jich většinu sežere kovomorka a ty co zůstanou budou za nesmysl, E60/61 a dál mě už nic neříká a to jsem v podstatě BMW nikdy nechtěl.

ganmiki
06. listopadu 2019, 10:54
5
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

Díky za článek. Já se toho jako daily už pár tisíc km nebojím. :) 523i, 5/2000, 319tis.

ganmiki
03. listopadu 2019, 19:16
0
Lancia Ypsilon: Když se řekne Lancia

Sice zde přicházím s nějakým spožděním, ale co už, aktuálně začínám vybírat nějaký levný menší auto na naučení pro dceru, vzhledem k tomu, že mám velmi dobrou zkušenost s P11 a WP11 myslel jsem na Micru, nicméně jsem na Y četl v poslední době porůznu po netu nějaký články a začínám si myslet, že by se mi doma tohle autíčko v 1.2 docela líbilo, navíc se dá nějaká ta ojetina za pár tisíc koupit i u nás, no uvidíme, ale má to styl.

ganmiki
28. října 2019, 00:43
0
Autíčkář se ptá: Kolik aut potřebujete mít?

Zajímavá otázka, asi záleží na velmi mnoha proměnných, věk, bydliště, rodinný stav, děti, zvířata .....a našlo by se toho asi i povícero, osobně jsem to měl v každý etapě ( věku ) jinak, jako mladýmu cápkovi mi stačilo jedno a bydlel jsem na vsi, s přítelkyní posléze upgradovanou na manželku nám stačilo jedno, bydleli jsme v Praze, s první děckem nám v Praze taky stačilo jedno, po přesunu zpět na vesnici ( jinam než je rodiště, menší, horší dopravní dostupnost a vybavenost obce ) už byly potřeba dvě, jedno daily pro mě a jedno záložní + když potřebuje žena, druhé dítě na tom nic nezměnilo, vesnice rovná se dvě auta, no a teď když dcera oslavila 18 a začíná mluvit o řidičáku, počítám, že na jaře budu shánět třetí, nějaký malý holčičí na naučení a do začátku, no a tím bych rád skončil.

ganmiki
16. října 2019, 07:54
0
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

Zadarmo žádný.
Za vlastní peníze u mě nikdy neskončí Prius.

ganmiki
09. října 2019, 16:10
0
Ford Escort 1.3L (1981): V jednoduchosti je síla

Tak to mi vykouzlilo úsměv na rtu, tedy ne tohle konkrétní auto, ale vzpomínka, na XR3i z roku 83 jsem se učil v 16ti řídit auto, když ho asi rok vlastnil přítel matky, byla to docela švanda. Díky.

ganmiki
09. října 2019, 07:51
0
ganmiki
01. září 2019, 22:29
0
Lancia Lybra: Přehlížená, ale schopná

S tou 1,8 moc nepomůžu, mám WP11 8 let a ještě letos jsem měl i druhou P11 obě se SR20DE a a ne 144 a to je prostě hodně povedenej motor, mám 340 tis. a jezdí, ale olej už taky bere/uniká, nehodlám to u dělníka řešit, navíc jak už není daily a ty km nájezdy nemá tak mě to tak netlačí, nicméně v low end kategorii ojetin když se pohlídá koroze beru Primeru jako použitelnou, tedy až po P12, ten holport s renaultem tomu moc neprospěl.

ganmiki
29. srpna 2019, 13:46
0
Autíčkář na megalovu: Průlet inzercí od A do Z

Podepisuju, Luboš je velkej srdcař a ta krabice je v parádním stavu!

ganmiki
28. srpna 2019, 15:26
0
Násilí na silnici - už jste ho zažili?

No cestu vlastní obec tak předpokládám že to účelová komunikace není a vzhledem k tomu, že tyto nepodléhají žádný speciální evidenci pak by dokazování toho či onoho mohlo být zajímavý. Každopádně se snažím střetům vždy raději vyhnout.

ganmiki
28. srpna 2019, 14:20
0
Násilí na silnici - už jste ho zažili?

Ale abych byl spravedlivej, nejvíc asi ječím na cyklisty a to do 100m od baráku, bydlím totiž na konci vesnice a k našim posledním třem barákům a pár chatám vede už taková spíš polňačka a má i zatáčku a tam už jsem nespočetněkrát málem nějakýho vyfešákovanýho bajkera svezl na kapotě a to tam jezdím tak 15 km/h a co nejvíc vpravo, no a pak se přijede na křižovatku z tý naší "polňačky" a není značená hlavní takže mám přednost zprava ovšem k už více asfaltový silnici a tam je to taky občas zajímavý. Ale zatím bez průseru tak snad to vydrží.

ganmiki
28. srpna 2019, 14:09
0
Násilí na silnici - už jste ho zažili?

Věřím pořekadlu "kdo čím zachází tím také schází", nevozím k sebeobraně nic, nevystupuji, neblokuji, nevybržďuji, blikám, dávám přednost ...... prostě takovej Mirek Dušín v černým BMW na ústeckejch značkách ( lol ), ale na motorce bych občas ty kretény mlátil zmrzlým prknem přes držku to jo.

ganmiki
26. července 2019, 16:06
0
Totálně zklidněná doprava

Ale o tomhle jsme se přeci nebavili, nebo jsem to špatně pochopil, já to bral tak, že si stěžuješ, že díky nesporně kvalitnějšímu zpracování ( některých ) aut v oblasti odhlučnění pak řidič díky zhoršenému vnímání vlastní rychlosti nepřizpůsobí tomuto své soustředění a to podle mě nemá z dodržováním nějaké povolené rychlosti či poslechem hudby nic společného, když se nebudeš věnovat řízení dostatečně tak se vymeleš i v neodhlučněný káře ve který pojedeš 30km pod stanoveným limitem pro to místo a rádio nezapínáš protože ho ani neslyšíš.

ganmiki
26. července 2019, 15:38
0
Totálně zklidněná doprava

Nesouhlasím se zobecněním. Řidič kokot ano, řidič nekokot ne o tom to celý podle mě je.

ganmiki
26. července 2019, 15:16
0
Totálně zklidněná doprava

Ano, ale je to špatně? Mě se to třeba líbí, odhlučnění, dobrý podvozek a slušný audio mi jednoznačně zlepšují zážitek z jízdy a jako magor nejezdím, stejně je to všechno jenom o lidským faktoru, jezdit jako prase a někde se rozšťípat můžeš i ve vyklepaný řvoucí felině.

ganmiki
26. července 2019, 14:58
0
Totálně zklidněná doprava

Jen dodatek k lepičům, když se mi to stane tak naprosto v klidu, tedy žádný brzdy, prostě jen sundám nohu z plynu, začnu na rovném přehledném úseku zpomalovat až k hodnotě kdy mě lepič předjede a pak si rychlost zase v klidu upravím podle sebe, je to pro mě mnohem méně stresující než jet x km s lepičem na zadním nárazníku.

ganmiki
18. července 2019, 09:37
1
Autíčkář se ptá: Jaký je nejlepší materiál čalounění sedadel?

No kromě kůže a vlny jsem měl asi v autech všechno, kůži jsem nikdy nechtěl právě ze zmíněných teplotních důvodů , nicméně kdo ví třeba by mě to až tak nevadilo, těžko soudit když není zkušenost, asi nejlepší pocitově byly sedačky v SAABu 900 z roku 96 co jsem měl a teď v E39, nicméně netuším co je to za "hadr", nějaká látka ale myslím že ani jedna ze zmíněných ( viz foto ).

ganmiki
16. července 2019, 12:03
1
BMW 523i E39 vs Opel Omega 2.6 V6: To nejlepší z levných velkých zadokolek

jak jsem napsal, nevylučuji to ale nechápu, jinak k tomu možnýmu měnění sedaček, zrovna u té mé si dovolím tvrdit, že se tak na 99,9% nestalo, mám tam celkem atypický červený látkový interiér a ono je vůbec problém takový auto sehnat, když jsem se díval ještě minulý týden tak ani u nás ani na autoscout či mobile nebylo s tímto interiérem ani jedna e39 a dle vin tam tento je z fabriky, přesto je i po 320 tis. v parádním stavu, každopádně bych to už dál neřešil, prostě mě to jen z těch fotek překvapilo, mám totiž kamaráda co mě k e39 přivedl a ten má z švícar 523 z 97 s poctivejma tuším 180 nebo tak něco pod 200 a má ten interiér taky jako nový, má taky látkový, ale takový ten "mikroplyš", já mám takový hrubší

ganmiki
16. července 2019, 11:04
0
BMW 523i E39 vs Opel Omega 2.6 V6: To nejlepší z levných velkých zadokolek

ok, nebudu se přít, nicméně si při kvalitě použitých materiálů v e39 nedokážu představit takovéto poškození při nájezdu 8 tisíc ročně, na své staré wp11 která sloužila jako pracovní auto, jezdila se mnou do lesa pro dřevo, snášela montérky, rukavice a kanady mám aktuálně 330 tis. a 170 tis jsem najel/napracoval já a oproti mé e39 se kvalita materiálů opravdu nedá srovnávat, přesto ani zde nemám prodřenou sedačku a volant, takže jak říkám, nevylučuji že to je možné, ale já si to opravdu nedokážu představit, sorry

ganmiki
16. července 2019, 10:27
0
BMW 523i E39 vs Opel Omega 2.6 V6: To nejlepší z levných velkých zadokolek

To je asi nějaký vtip ne? Asi chybí nula co, protože takhle interiér e39 se 170 tis. opravdu nevypadá, mám na svojí poctivejch 320 tis. a s tímhle se nemůže srovnávat, nemám žádný odrbaný sedačky a už vůbec ne prošoupanej volant, tahle micina má minimálně 500t na krku za to dám ruku do ohně, nicméně to v podstatě nehraje roli, jen mě vždycky dostane to jaká se dává v čr nájezdu důležitost, pak se nelze divit masívnímu stáčení a to nejen v bazarech.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem