načítám data...

Ta nejlepší auta, která jsem si nekoupil.

26. září 2019, 11:46 32 komentářů Vavris

Neštěstí druhého vždy potěší. Čtěte zkazky o tom, jaký jsem loser...

zobrazit celou galeriiVavris Vavrisovic: Ta nejlepší auta, která jsem si nekoupil.

Kdybych býval nebyl přizdisráč a koupil si tenkrát…“   Říkali jste si někdy něco takového? Já už několikrát. Nápady má, koule mu chybí! Seznam neuskutečněných transakcí, nad kterými bych dnes div neronil slzy, právě začíná…

Rok 2007 – BMW 325i E30 a Alfa Romeo 75 V6

50 – 60 tisíc Korun, za takové odrobinky se dal pořídit některý ze dvou hranatých zástupců střední třídy pozdních 80. let. V docela hezkém a zachovalém stavu…  Zdá se vám to při ceně dnešních youngtimerů nemožné? Mi už po pravdě taky…  Škoda, že dva-a-dvacetiletá verze Vavrise byla debil. Vavris debil tahle auta považoval za moc hranaté, staré a potenciálně nespolehlivé… Takže si místo toho raději koupil hnusnou delfíní variantu Escortu RS2000, který byl beztak taky starý, potenciálně nespolehlivý, navíc chodil po rukách a na rozdíl od BMW a Alfy ho po 3 letech nikdo nechtěl. Kdybych se mohl vrátit v čase, vyliskal bych si. Narozdíl od následujících neuskutečněných rozhodnutí totiž v tomto případě nebyla problémem cena, ale jen blbost.

2013 – BMW M3 E36 a BMW Z3 M Coupe

Před 6 lety jsem už vlastnil Miatu, ale nespokojená duše toužila po krvi, brutalitě a výkonu. Modrá anniversára proto putovala do světa a začal hon na rychlý vaporizátor zadních pneu. Kdesi v Jeseníkách byla dlouho na prodej předfaceliftová M3 E36 3.0 v nádherném zachovalém stavu, ve vlastnictví dlouhodobého majitele a oděna do odstínu Avus blau. Byl podzim, sezona končila a cena tehdy nechtěné generace (každý přece tehdy věděl, že M3 jedině v generacích E30 nebo E46 vole) klesla až na 210 tisíc Korun. Tehdy to bylo ještě o chlup přes rozpočet, ale byl jsem rozdhonutý, že jakmile jen trochu dospořím, volám, a věci jako GO motoru si vůbec  nebudu připouštět. Volal jsem až v březnu… Debil! A samozřejmě to bylo jen o pár dní s křížkem po funuse…

Jenže nabízela se alternativa. Bláznivá. Z3 M Coupé, černé, perfektně vypadající. Stálo na Slovensku a stálo 18.000€. Musel bych si půjčit, což se samozřejmě neslučovalo ani se špetkou zdravého rozumu. Ale stejně jsem se na ten inzerát díval snad každý den… Nakonec jsem si to se skřípěním zubů zakázal.

Škoda, pravděpodobně bych dopadl finančně líp, než když jsem se rok snažil učit Z3 Coupe 2.8i sportovat a prodělal na tom kalhoty.

2014 – Opel Speedster

Z3 Coupé mi tedy vydrželo rok a šlo pryč… Shodou okolností v té době manželka začala vypadat, jako by spolkla meloun vcelku. Ale Z3 by šlo pryč tak jako tak, na pořádný hooning prostě nemělo geny. Očekávaný příchod malého Vavrise začínal převracet dosavadní život naruby. Tmavě červený Opel Speedster s černými pruhy, ve vlastnictví prvního a jediného majitele, shodou okolností také majitele jednoho oplího dealerství a ještě k tomu za velmi sympatických 275 tisíc, tedy musel být vytěsňován jako věc absolutně nehodná pozornosti.

Pak se narodil malý Vavris a ten zpropadený Speedster si koupil jakýsi člověk z vedlejší vesnice, aby mi mohl každý týden projíždět pod okny. Fakt super…   Kolik stojí Speedstery teď asi víte..

2015/2016 – Honda S2000

Je to vážně relativně nedávno, kdy Hondy s tím poplašeným dvoulitrem pod kapotou začínaly na sumách lehce nad 200 tisíci Korunami.  Jen co malý Vavris trochu odrostl a zvykli jsme si na poněkud převrácený život, byl čas po více než roční pauze zase nasát nějakou dvoumístnou kravinu.  A v té samé době se kdesi u Jihlavy prodávala nádherná, opusinkovaná a ŽLUTÁ (odjakživa chci žluté auto!) S2000 z roku 2002 za nějakých 330 tisíc. Dneska by stála 600. Jenže to by opět tehdy znamenalo půjčit si a to u zbytné věci, ještě když je navíc na krku jedna malá křičící harpyje, prostě z principu odmítám.

Ano, že je tenhle princip na hovno, v případě věci, která za tu dobu vylezla na hodnotě skoro 2x, mi nemusíte říkat…

2018 – MX-5 NC 

Nepsané pravidlo celovečerních hollywoodských filmů praví, že každý příběh má skončit happyendem. Jak jste pochopili, v tomto případě se nejedná o auto, které jsem nekoupil, ale které mám. Bílá Miata mi už rok dělá parťáka, a přestože nedosahuje exkluzivity ani jednoho z výše uvedených vehiklů, poprvé v životě jsem se svým autem vážně spokojen a šťastný. A to se mi ještě nestalo…   možná je to teda tím, že se ze mě stal vyměklý dědek, ale to pomineme…  hlavně že jsme všichni zdraví…

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

krab
26. září 2019, 13:22
1

Naprostá klasika.... ale člověk nesmí litovat toho co neudělal, ale brát to s klidem. Můj seznam by byl nejspíš ještě delší. A tu Avus Blau M3 jsem tenkrát chtěl taky. Ani tam nevolal... Nějak jsem nevěděl jestli jí chci nebo ne. Dneska to nechápu. Místo toho jsem koupil Ford Focus ST 225, alespoň byl taky modrý :)

Jinak ten můj list v krátkosti:
1. 2007 cca : TVR Grantura (1960) za 10.000 liber +-
mohl jsem s ní dneska závodit klidně i v Goodwoodu...
2. 2008: Jensen Interceptor (1972) : 10000 liber ( nekoupil jsem protože jsem nechtěl americký motor a automat, pitomec)
dneska podobný stojí aspoň 30
3. 2009 Porsche 911 Carrera 2 964 (1990) : to auto stálo v jednom bazaru luxusních aut na Proseku, stálo 550 tisíc a nejspíš bylo pěkný. Radši jsem na něj ani nechodil dívat, nějaký prachy bych si musel půjčit. Neudělal jsem to...
2009. BMW E30 318iS za 3750 Euro, taky jsem do toho Německa nejel... A to auto muselo být tehdy v opravdu parádním stavu.

Od roku 2010 už nějak těch nákupů co jsem udělal nelituju. Některý auta mi nevydržely dlouho, asi na dvou, možná třech prodejích jsem v životě i něco "vydělal", zbytek klasicky prodělek, Beastar ze mě zkrátka nikdy nebude :)

Taky jsem takových posledních 5 aut rozhodně nekupoval nějak s "investičním" záměrem, stejně se těm věcem spíš vysmívám. MG jsem si koupil zpátky kvůli nostalgii, Porsche 911 protože se mi tenkrát zkušební jízda hrozně moc líbila, Lotus tam to bylo čistě o tom, že jsem si koupil přesně co jsem dlouhodobě chtěl a teď ten Fiat 124 Spider, no to byl lehce impulzivní nákup, ale po měsíci jsem pořád nadšenej. Ale přiznám se k jedný srandovní věci. Před týdnem se objevil inzerát na šedé Porsche 944 Turbo (1987) za 440 tisíc. Ze Švýcarska, podle fotek a popisu vypadá na solidní nabídku. Včera jsem zrovna chvíli seděl a říkal si: "Ty vole, Krabe, jak to udělat aby sis ho koupil a vyměnil za toho novýho Fiata". Ale nějak mě to přešlo. Porsche 944 S2 třílitr jsme řídil už docela dost na to, abych měl vědět, co vlastně chci... Věc je ta, že 944 je parádní charakterní auto. A Turbo jsem neřídil a věřím, že to bude větší zábava než třílitr šestnáctiventil. Jenže realita je, že bude stát prachy a spoustu času zase na údržbě, je to prostě starý auto. A tak jsem pak večer ještě někam musel jet, sedl jsem si do 124 Spider a uvědomil jsem si, že jsem vlastně šťastný, že mám tohle a ne další starší "kasičku" od Porsche. Vždycky je něco za něco...

reagovat
Jakub Pospíšil
26. září 2019, 13:32
0

Já jsem asi nikdy nic takového vyloženě nezažil. Ono v ranku aut do padesáti tisíc nejsou zrovna žádné zásadní dreamcary. Mrzí mě jen jeden Trabant, co prodával kolega z práce. Byl v super stavu a chtěl za něj desítku, leč já se nějak neuměl rozhoupat a tak ho prodal jinam. Byl fakt krásnej, v "plný palbě" a dneska bych ho fakt bral všema deseti. A taky mě občas mrzí, že jsem prodal svojí Lancii Lybru (která skončila jako vybydlenej vrak).

reagovat
liška
27. září 2019, 18:38
0

Ale to vis ze jsou. Respektive jak pro koho. Ja v dobe nakupu tzv za dvacku ozelel jednu hezkou 190 1.8i, pac ji prodaval cikan. Neska je to 50+za vrak nebo 50- za diesely po taxikarich. A bylo toho vic, i ta AR 75 olizovala kdysi dno, cromu uz nesezenu ani themu, atd...

Nimrod
26. září 2019, 19:13
0

před +- deseti lety jsem si měl koupit porche 924/944. jenže před deseti lety jsem si ještě stále myslel, že to vlastně není vůbec porsche, nýbrž křáp. holt jsem v tomhle mýtu vyrostl... ani v nfs 5 jsem s ním nechtěl jezdit... holt blb

reagovat
bitner
26. září 2019, 22:01
4

Ze su postizeny, to uz jste asi pochopili. No proste kdyz jsem kupoval 2. nove auto behem 4 let v roce 2015, tak stal na showroomu modry Logan celebration (metaliza a MODRE poutaci pasy - limitka k nejakemu vyroci). Pod kapotou mel trhace 0,9 TCe. Misto toho jsem vzal bilou nudu 1,2 16v LPG....

reagovat
Oh!Gust
26. září 2019, 22:11
0

na jeseň 2018 bola na predaj v Ostrave tmavozelená Camry XV10. Z roku 1995, šesťvalec, manuál. ŠPZ v starom formáte OVX. predávajúca nevyzerala byť v obraze o predaji (vyzeralo to ako dedičstvo), dala málo info, radšej ofotila malý technický. A pýtala 15 tisíc korún. Vtedajšia rodinná situácia nepriala môjmu individuálnemu motorizmu, a tak som túto vzácnosť musel nechať odplávať. Škoda, dnes také v CZ/SK na predaj hľadám darmo.

reagovat
BubaaCZek
26. září 2019, 23:28
0

2010 v AR cars v Ově byl cerveny Cayman 2.7, manual petikvalt za 500k. Musel bych si na to samozrejme pujcit a v praci by na me moc blbe cumeli. To auto bych mel urcite doted a pak dokud by se nerozpadlo.

reagovat
krab
26. září 2019, 23:46
0

Cayman 2.7 to tě příliš mrzet nemusí. I když asi v roce 2012 nebo tak nějak prodával kamarád podobnýho, akorát byl černý. Ale chtěl myslím lehce přes 600. Ta 2.7 je taková ležérnější. Jde to, ale od Porsche čekáš lepší průběh výkonu. A problémy s nima nakonec jsou taky. Půjčit si na relativně moderní Porsche ať už Boxster, Cayman nebo 911 je podle mě vážně kravina. Reálně potřebuješ mít na kupní cenu + 30% z kupní ceny ihned bez obtíží k dispozici na servisní záležitosti. Teoreticky jsou lepší vzduchem chlazený anebo Turba, ale ty stojí citelně víc a ta údržba ve výsledku taky není zadarmo. Spíš se na nich nestává, že ten stav motoru po rozebrání vyžaduje náročnější GO.

Vlastně pořád nejsem přesvědčený, že bych si i dneska šel půjčit na nějaký auto v domnění, že pak třeba podle analogie z minulosti půjde jeho cena nahoru. Mnohokrát už jsem nad tím přemejšlel. Možná, že si časem fakt nějaký peníze půjdu půjčit na to Ferrari 348 TB, pokud se na trhu objeví něco hodně neodolatelnýho. Ale současně vím, že je nutný mít aspoň 2/3 ceny v cash a pár set tisíc mít stejně ponechaných v záloze na opravy. Proto to vlastně celý zůstává dál v oblasti automobilovýho snu.

Pólin
27. září 2019, 08:53
0

Já bych si s takovými nákupy počkal na nějakou menší krizi... a pak se třeba člověk obejde i bez těch půjček...ono jako obecně si myslím, půjčovt si na auto je hloupost...

Pólin
27. září 2019, 08:58
0

Respektive na auta pro zábavu o kterých se tady bavíme... A docela mě zajímá ten Cayman 2.7. Máš s tím více zkušeností? To mě právě lákalo, jako taková lehkonohá kára...a říkám si, že 240 koní, nebo kolik to má na takové malé auto bude stačit...

krab
27. září 2019, 09:16
1

Původně jsem chtěl právě Caymana. Kamarádi co poršáky znají a pak myslím ještě Honza Červenka mě odrazovali od té 2.7, že to prostě nejede. Jeden kamarád ho měl, ale v té době jsme se ještě neznali, takže jsem se nesvezl. Můžu jedině vycházet ze zkušenosti s 2.7 Boxsterem. A ten problém je kombinace dlouhých převodů a nedostatku točivýho momentu toho motoru. Chybí tomu trošku ta šestiválcová síla středních otáček. Nahoře ten motor jede krásně jako všechny flat six motory.

Můj názor je: Není to špatná volba, hodně budeš muset podřazovat na dvojku, úzkej vracák kolikrát na jedničku a pokud se budeš chtít fakt svézt, tak udržovat otáčky nad 4500. Zkrátka Cayman S 3.4 je varianta, která je o dost lepší, proto jí víc lidí vyhledává. Motory jsou konstrukčně stejný, čili můžeš čekat stejný problémy i rizika u obou.

Ceny Caymanů 987 neklesají v zásadě už několik let nikam, takže počítej, že 500 tis je dno za manuál 2.7, 600 je střed a začínají tam eska a nějaké krásné kusy 700 a víc. Do roku 2009 je tam M96/M97 motor, ten co je i v 996 a 997.1 a nějaký to riziko nutnosti GO co jsem tu předloni popisoval v článcích přeci jen je. Takže v černějším scénáři si k ceně nutno připočíst 300 tisíc (obecně) Od 2009 mají nové motory, mají přímý vstřik paliva ( trochu problém s usazováním karbonu, ale žádné IMS, nevyskytuje se tam ovalita atd.)

Pak je Cayman 987 s tím stejným přímovstřikovým motorem. A pak čtyřválec 718.

Ona vlastně zůstává velká otázka co je vůbec lepší. Piplat si starý Cayman 987 a počítat, že nákup + investice v řádu třeba dvou sezón dosáhnou +- 1 mil korun (v nějaké horní hranici) anebo si jít koupit nějakou novější 981 3.4 s ještě zbývající prodlouženou zárukou Porsche. Protože takové auto jde za 1.25 mio třeba. Anebo jít do takřka nového 718 , dát cca 1.4 mio a mít ho například ještě 4 roky v plné záruce a užívat si to. Mě by asi dneska nejvíc lákal ten 981 protože čtyřválec mi v 718 nezní zkrátka příjemně. Ale je tam výhoda, že je to nový. Takže možná bych se zlákat nechal.

Na druhou stranu, když jedu se svojí 996, tak si pokaždý uvědomím jak dobré je řízení Porsche z těchto let. Je to mechaničtější, lepší zážitek než ty s tím elektrickým posilovačem. A ta auta taky rostou. Takže možná dává smysl koupit co nejhezčí Cayman 987 S 3.4 (první generace) a starat se o něj.

beastar
27. září 2019, 11:59
0

Koupit starý, olítaný Porsche mi pro většinu lidí přijde jako totální nevýhodný nesmysl. A je jedno zda to je Boxster, nebo Cayman. Ano i já o tom přemýšlím. Ale asi to neudělám.

Protože proč. Boxster není 911. První Cayman už vůbec ne. Jezdí to parádně má to image, ale za jakou cenu. Pokud s tím ujedes 5000 ročně možná to má smysl jinak pro obyčejný lidi ne. Obyčejný člověk.... Bere pod 100 čistýho měsíčně a x jiných závazků než jen auta. Není odborník na Porsche ani automechanik s dilnou.

BubaaCZek
27. září 2019, 12:31
1

Hele neco si musime nechat i na potom co decka vypadnou z baraku. Pak to bude davat trochu vetsi smysl jak financni tak prostorovy.

Pólin
27. září 2019, 13:41
1

Tak ono 10-15 let staré Porsche si asi na denní hrkačku nekupuje nikdo...to je jasná věc. I Krab s tou svoji 911 spíše hlavně výletuje...mám ten pocit. Ale jinak na těch 5000km ročně nevidím důvod proč ne. A když někdo vydělává třeba 200K měsíčně, tak nemá potřebu kupovat starého Caymana, ale holt si to lízne fungl nové třeba za 40 měsíčně.

beastar
27. září 2019, 16:43
0

Kdo tady psal o denní hrkačce. To co píšu platí i v případě, že to máš čistě pro zábavu. Chlapci buďme soudní. Krom Kraba kterej do toho už taky hodně zahučel... Finančně. Tak nevíte nic. Tak Póline nesnaž se to udělat pro ty mladý naivní hezký:D Hezky to je levný ne. Můžeš tady napsat třeba Semrymu jak je spokojen s 911. A zase já netvrdim že máš mít 200 čistýho. I s tim kilem si jde to Porsche nalízovat f klidu když nemáš hypo, děti a zijes jen auty. Prostě není to pro každého a je to krajně riskantní spass.

krab
27. září 2019, 17:50
0

Já doufám, že ohledně Porsche stáří 10-20 let jsem se snažil co nejpoctivěji říct jak to je. Zkušenosti jsou různý a jsou lidi, kteří koupili Caymana, 996, 997 a těch peněz navíc je to příliš nestálo. Ale spíš je to stálo... Musí se s tím počítat. Zrovna Semry po opravě jezdí se svou 911 skoro denně, já jsem rád, že jí vezmu někam na vyjížďku jednou za týden, záleží kam se zrovna jede. Těch 5.000 ročně, to je docela přesně i můj nájezd. (asi bych najel i 10 ročně, mít míň aut a nemít relativně často různá "testovací)

Sranda je, že i kdybych dneska měl řekněme těch 750 tisíc na víkendový auto, tak neumim jednoznačně říct, co dává nejlepší smysl. Je to prostě individuální. Trochu jsem to popsal v jednom článku min. víkend ve vedlejším periodiku, kde impulzem bylo několikadenní ježdění v Hyundai i30N Fastback. To auto si navíc v ten týden chtěl objednat jeden náš kamarád, protože je na něj zrovna docela zajímavá nabídka od importéra. Jakoby jsem ho dal vedle Fiata 124 Spider (ale mohla by to být klidně i nová Miata) a pak jedním odstavcem zalovil ve vodách sportovních klasik, prostě za 750 může přesně být Cayman, 996, může být M3 E46, může být Honda S2000 a vymysleli bychom asi i mraky jiných lákavých aut.

Ale zatímco auta typu nový/roční F 124 Spider zaplatíš kupní cenu (navíc zdaleka ani nepotřebuješ 750, díky trhu stačí fakt ani ne 500 a dá se vybrat) , velmi příznivou havarijní pojistku a jen jezdíš a užíváš si lehký roadster a výborné jízdní vlastnosti, u i30N zas dostaneš opravdu velkej výkon, parádní zvuk atd a jen jezdíš a neřešíš nic, u těch vyjmenovaných starších klasik to tím nákupem prostě začíná. A ty starosti o taková auta ti vlastně jen vykompenzuje fakt, že máš něco zajímavějšího, v případě Porsche je to aura Porsche a delikátní jízdní zážitek, který ti nový "juniorský" sporťák prostě nenabídne. Musíš to ale umět ocenit.

Ve skutečnosti já se vám vlastně dneska vůbec nedivim, že Vavris na konci článku napsal: Teď mám to NC facelift a jsem konečně šťastný. Ono totiž já zažívám už měsíc vlastně něco obdobnýho s Fiatem 124 Spider. Je to prostě nový auto, nemusím vůbec řešit takový ty lehký obavy jestli tam a tam dojedu, co zas by si zasloužilo další měsíc vyměnit atd... Je to vlastně velká úleva po letech jen se staršími sporťáky a veterány. Ale to se mi to hezky říká, když pak třeba v neděli nasednu do Lotusu, nastartuju (když zrovna není vybitá baterka) a jedu se projet. Anebo do Porsche. Pořád je ta 996 Carrera 2 jedním jistě z pěti nejlepších aut, která jsem kdy vůbec řídil, a že už jsem měl šanci vyzkoušet ledacos. Takže závěr to nemá :-D Rozhodnutí je na každým co udělá.

beastar
27. září 2019, 00:10
0

Tenhle blog je dobrý k tomu si uvědomit že auta nejsou o logice. Viz. Rostoucí ceny například škéc 120, fáček. A dnes se kát za to, že já nekoupil tehdy 944 případně e30 v emku. Prostě tehdy to byly obyčejný starý piksly. Navíc novější bylo lákavý ne jak dnes. Kdy s nostalgii bereme na milost kdejakou pitomost z 90s. Volský woka vod Porsche, broučí woka vod vSubaru a tak dále.

Mimochodem ty auta co jich lituje Vavrinho v článku. Nechtěl bych dnes ani jedno. Buď jsou to veterány, nebo jako Spídsta. To nechceš díky raději knihu, nebo true Lotusss.

Nakonec se ta mijata ukazuje jako dobrý nápad. Škoda snad jen té s2k. Tam nás ujelo dost. Navíc vekem člověk názory dost mění. Já si svoje sny a touhy plnil skrze Maserati, Lambo woe, AMG a dnes sem rád, že už mě tyhle picoviny opustily. Přemýšlím teď nad Gaymanem se 187 000 km... Je odpočtovej a černej... A vím že je to dementni nápad.

reagovat
Kuře
27. září 2019, 00:33
0

A pak, že žíjeme v blbé době pro nadšence do aut.
Houby, je to super doba. Všecky zajímavý auta už vystřelili kreténsky vysoko, a tak si nic z toho koupit nemůžu a nemám nad čím přemýšlet ani čeho litovat... A mám po starostech.

reagovat
Blix
27. září 2019, 08:21
0

Já si nadával když jsem sháněl daily 406ku. Hned první kousek co jsem se byl podívat byl celkem OK ale nepřišel mi dost hezký, samozřejmě se za hodinu prodal a já pak jezdil po inzerátech a byl to už jen samý vrak a hnus klidně i za násobnou cenu... :/

reagovat
Ondřej
27. září 2019, 10:39
2

Pěkně se to četlo. Všechny jmenované auta bych taky rád pořídil. Některé mě potkaly právě v době, kdy to klaplo. Takže třeba e30 jsem měl několik dá se říct všechny motorizace a varianty kromě Mka samozřejmě. Alfa se mi zatím vyhýbá, ale nevím na jak dlouho. :-) Jinak, abych tě ještě trošku víc naštval ta 36 o které píšeš je kamaráda. A jen pro info ten motor je snad nesmrtelný. Jezdí s ní hlavně okruhy a už jí řádně upravil, ale neskutečně drží. Taky samozřejmě dostává péči. Já jsem v těch dobrých letech nasál taky Mko sice možná pro někoho míň zajímavé, ale myslím ,že spíš pro ty co se nesvezly. Mně sedí moc a postupně ho dokopávám do normál stavu a třeba o něm už konečně napíšu...

reagovat
krab
27. září 2019, 17:31
0

M5 je fakt krásná, tak na článek o ní se moc těším!
A sedí sem. Přesně to je jeden z minulých snů, který jsem si nesplnil, ale zase nelituju toho, protože jsem si radost udělal jinými auty. Ale E34 M5 je taková bavorácká klasika.

milic
27. září 2019, 13:54
0

Vy všichni jste šťastní muži. Já si sebou bohužel vleču trauma z dětství. Už když jsem byl malý chlapec, tak mi táta vždycky říkal "Auto, hochu, kupuj vždycky nový, u ojetiny nikdy nevíš, jak se k tomu kdo choval". Pořád to mám někde v podvědomí uložené, takže taktéž vzdychám nad lákavými kousky v inzerci, ale zatím jsem nenašel odvahu ...

reagovat
Vavris Vavrisovic
27. září 2019, 15:16
0

Myslím, že pokud člověk nakupuje obeznámen s modelem a osazen chladnou hlavou, dá se riziko považovat za minimální.

Aneb, když i já - flink a technický nevzdělanec - jsem za celou dobu učinil pouze jeden nákup, který nedopadl úplně dobře, musí to vzládnout každý inteligentní člověk taky :-)
-
Komentář upraven 27. 9. 2019, 15:17:05

Rush
27. září 2019, 13:58
0

Takhle vysoko jsem nikdy nemířil, donedávna studentské příjmy mi dovolovaly koukat se v kategoriích do pade... :-) Na tohle téma bych měl spíš spoustu story s veteránskejma motorkama za posledních 15 let. Z toho, co mě tak nějak mrzí u aut, jsou samý i dnes relativně levný plečky, ale bejvaly mnohem levnější. Takže u mě je to Forman Solitaire, skoro netknutej za 6 tis... Golf Mk II GTD v krásný červený za 8 tis... pěkný Probe II 2,5 za 25tis... E30 1,8 za 8tis... Rover 216 Cabrio za desítku... a stará dacha DoubleCab 4x4, ale asi dobře že jsem to neudělal. :-D Nebyl prostor kde skladovat další vehikl. Jo a minulej tejden byla na Jarově Alfa GT 2006 za 33tis, to by stálo za prozkoumání, naštěstí už zmizla. :-)

reagovat
M P
27. září 2019, 15:25
7

Takový to, když napíšeš článek jak “ze starýho Autíčkáře” a tento skončí někde v blogu :D :D :D

reagovat
Franke
27. září 2019, 18:54
1

A já speeedstera mám, heč ...

reagovat
Franke
27. září 2019, 19:00
0

Btw. a to jsem ho kupoval od roku 2006

FamArt
27. září 2019, 21:58
0

E30 320iS M paket II. Na za 7000E. Bol som pozrieť, nezdal sa mi ťah motora a pri predstave nejakých opráv som to vzdal. Blbec...

reagovat
Bavoraczech
01. října 2019, 11:38
0

Ona se ta doba celkově zajímavě změnila. To sis koupil poměrně obyčejné auto v listopadu jednoho roku a za dva roky na podzim jsi ho prodal za kupní cenu + cenu oprav za ty dva roky. Bylo fajn se projíždět 2 roky s autem, které vlastně ve výsledku nic nestálo. Někdy jsem byl mírně v + a jindy mírně v -, ale ve finále nákup a prodej 3 naftových aut a bilance po cca 7 letech 0 Kč. Teď je taky zajímavá doba. Za jednu výplatu se dá koupit relativně slušné a spolehlivé auto na spoustu let provozu se skoro směšnými provozními náklady. Ceny 5+ válcových aut už začínají pomalu stoupat a do 10 let už budou v kurzu snad i řadové 4 válce.

reagovat
Skipper
05. října 2019, 01:00
0

Tu spokojenost s NCčkem po osbní zkušenosti naprosto chápu. Mám s ní jediný problém, to auto se mi naprosto nelíbí, ale v interiéru a za volantem jsem z toho byl nadšený.

reagovat
Vavris Vavrisovic
07. října 2019, 13:44
0

Tak to jsem rád... Mohlo to být ještě lepší, teď tam je fakt geo typu "more you push, more you get" a v nižších rychlostech to je takové netečné i vinou té neideální zpětné vazby od Uniroyalů...

No a jak se ti vůbec líbilo ND?
-
Komentář upraven 7. 10. 2019, 13:45:09

Skipper
07. října 2019, 23:12
0

K te ND - projel jsem jí jen po městě, takže jízdně jí hodnotit nedovedu. Vzhledem k tomu, že Tvoje NC byla první Miata, ve které jsem seděl, tak mě u ND docela překvapila stísněnost interiéru a to jsem na stísněné interiéry docela zvyklý :)