načítám data...

Zapište si do kalendáře termíny Trackdayů a PlechCupu v roce 2017!

15. února 2017, 19:46 58 komentářů Vojta Dobeš Trackday

Je nejvyšší čas začít se připravovat na příští sezónu Trackdayů a PlechCupu. I když detaily akcí zatím ladíme, už pro vás máme termíny hlavních akcí. Pište si do kalendáře!

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Loňská sezóna okruhových akcí Autíčkáře byla zatím nejintenzivnější a nejnáročnější v naší historii. Měla svá světlá i tmavší místa, mnoho věcí nás nadchlo a potěšilo, jiné naopak. O tom se ale více dočtete v článku, který (snad někdy) zanedlouho vydáme. Teď je ale čas řešit sezónu příští a věci, které se zůstávají stejné i ty, které se mění.

První a asi nejnápadnější změnou bude jisté omezení počtu akcí. Po loňských zkušenostech s každoměsíčními akcemi jsme se rozhodli počet velkých okruhových ježdění omezit. Do našeho rozhodování vstoupil i fakt, že na Autodromu Sosnová budou po část sezóny probíhat opravy a je k dispozici jen několik málo termínů. Ve výsledku nám tak nezbylo, než pro tuto sezónu Sosnovou zcela opustit – nicméně v roce 2018 se tam nepochybně vrátíme. Autodrom Písek v nás minulý rok zanechal jistou pachuť finančního neúspěchu a, upřímně řečeno, logistika přepravy na okruh vzdálený od sídelních měst většiny redakce tak poněkud skřípala.

Tedy, jak jste asi uhádli, letos odjedeme všechny akce na našem nejoblíbenějším okruhu – na Autodromu Vysoké Mýto. Termíny akcí jsme strategicky rozložili do celé sezóny. Začneme na Apríla, naposledy se sejdeme den po výročí vzniku Československa a jednou si zajezdíme i uprostřed prázdnin. Tedy, termíny letošních trackdayů vypadají takto:

  • 1. dubna 2017, Vysoké Mýto
  • 16. července 2017, Vysoké Mýto
  • 29. října 2017, Vysoké Mýto

Ano, pouhé tři trackdaye jsou přibližně o tři trackdaye méně než jsme pořádali v minulé sezóně. Sami nejsme s takovým výsledkem zcela spokojeni a proto se pro vás snažíme najít ještě jeden nebo dva další termíny na alternativních okruzích. Variantou může být akce na velkém okruhu na samém závěru sezóny (pravděpodobně na začátku prosince) nebo jeden či dva menší podniky, uspořádané naopak v nějaké ještě výrazně punkovější lokaci než je Vysoké Mýto. Momentálně pracujeme na obou variantách a co nejdříve vám dáme vědět, jak se naše jednání vyvinou. Mezi tím nás však samozřejmě zajímá, jak to vidíte vy. Napište nám do diskuse!

A co se změní dalšího?

Upravený kalendář však zcela určitě nebude tím jediným, co bude v Autíčkářovské sezóně 2017 jinak. V detailech se budou upravovat pravidla PlechCupu tak, aby jeho průběh byl hladší a zajímavější nejen pro soutěžící, ale i pro diváky – s tím souvisí i to, že by se náš rodící se tým videosekce měl postarat o živé moderování celé taškařice. Snažíme se také vytvořit jiný systém organizace, který by umožnil odjet PlechCup tak, aby nezpomaloval průběh volných jízd. Držte nám palce.

Další změnou bude možnost zakoupit jízdné i na část dne, namísto dosavadního rozdělení na celodenní jízdy nebo desetiminutovky. Zatím jsme ještě nevyřešili optimální rozdělení dne ani neodladili ceny, ale pilně na tom pracujeme a s výsledkem vás brzy seznámíme!

V neposlední řadě se také snažíme najít vedlejší program, kterým by se mohli zabývat ti, kteří zrovna nejezdí – pokud máte nějaký nápad, neváhejte se nám ozvat. Stejně tak budeme rádi, když se nám ozve kdokoliv, kdo by měl zájem spojit s okruhovými dny svoji propagaci (jakýmkoliv způsobem od propagace v článcích, přes bannery či stánek na místě až po oficiální partnerství).

Máte nějaký nápad, jak naše okruhové akce zlepšit? Je něco, co se vám na nich v uplynulém roce líbilo nebo naopak nelíbilo? Napište do diskuse pod článek!

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Libas
15. února 2017, 20:24
0

Jak si představujete akci na velkém okruhu začátkem prosince?? :-D To mi trochu nehraje, vím, že tam jsou volné termíny, ale hodně lidí si nezajezdí, tak jak by chtělo.....

reagovat
Franz Kafka
15. února 2017, 20:34
0

Proč ? :D

Libas
15. února 2017, 20:44
1

Třeba pro to, že bude 5 stupňů pod nulou a 10 cm sněhu :-D Jako zimní klouzání pro AWD a RWD, proč ne, ale pro ty, co si chtějí komplexně zajezdit na semislickách, docela o ničem.

sw
swein
15. února 2017, 20:48
0

Já jezdil na Toyo R888 v Jeseníkách vloni na jaře, a když se trochu cíleně zahřejou tak i v teplotách pod nulou se na tom dá celkem slušně jet. Dokonce jsem pak byl okolnostmi donucen jet i kousek po sněhu, a nebylo to zdaleka tak strašné jako jsem čekal.

saage
15. února 2017, 20:59
0

Taky mi ten termin prijde mimo. Plno lidi nedava na svoje vikendovy hracky zimaky. Lepsi termin a jsem pro velkej okruh.

krab
15. února 2017, 21:15
1

Přesně, stálo by za to zorganizovat Most. Ale v nějakým normálním sezoním termínu. Je fakt, že spoustu termínů už je obsazeno. Vlastně v kalendáři mají jako jediný nejbližší termíny "testování" vlastně volných jízd v březnu 9.3. a 10.3. Může být jako tento týden, což by bylo super a jel bych a nebo taky 20cm sněhu. To je právě ten problem...

A nevim by nám pro domluvenou skupinku udělali nějaký podmínky a zabookovali několik stintů podle dohody té skupinky.

Franz Kafka
15. února 2017, 21:22
0

Jo, jo souhlasím jenom mě zajímal ten důvod (přesně tohle jsem si myslel) Jako klouzání fajn... ono na těch letních pokud by skutečně bylo těch 10 cm sněhu bychom ještě vyzkoušeli "volný taneční program". Tak ok, no.

BobAsh
15. února 2017, 21:27
0

Důvod je jednoduchý - cena Mostu závisí na ročním období. A to hodně. V prosinci bychom si možná mohli dovolit i víkendový termín (nebo všední den v listopadu). Na "sezónní most" nemáme peníze ani odvahu riskovat roční rozpočet redakce a doufat, že se to vyplatí :)

saage
15. února 2017, 21:46
0

Tak to je jasny, ze cena Mostu v sezone je nasobkem mimo sezonu. Ale zase pri rozumne nastavene cene za 25 ti minutovku prijede vic lidi v sezone, nez v zime. Zkuste to propocitat, co by to stalo, a od kolika lidi se to vyplati, resp neprodelate.

BobAsh
15. února 2017, 21:55
0

Tam jde spíš o velikost rizika. Most v sezóně (kromě toho, že teď už je na termíny v sezóně pozdě, nejdřív na 2018) by stál víc než celá loňská sezóna dohromady, pravděpodobně. Most mimo sezónu se dá pořídit za cenu malého okruhu v sezóně.

Když se nepovede Písek, stojí to měsíční výplaty. Když se nepovede most, stojí to roční rozpočet :)

Ar
Arnold
15. února 2017, 22:39
0

3 roky zpátky jsem v Mostě organizoval jednu akci, takže mám jisté povědomí o místních cenách. Tipuju že kdyby se tam měl konat autíčkářův trackday, tak by muselo vstupné na akci stát aspoň 5000 Kč aby na tom kluci neprodělali kalhoty. A ruku na srdce 40 lidí, který by byli schopný obětovat takovou částku tady asi nenajdeme.

saage
15. února 2017, 22:42
0

Ok. Chapu. :-) vim ze je to asi tezky neco vubec zorganizovat.

Ho
Honza MX5
16. února 2017, 00:19
0

To stojí most opravdu takovou raketu?!

sheogh
16. února 2017, 11:37
0

To celkem cumim, taky jsem necekal, ze ty ceny jsou az tak vysoko.
Zimni jezdeni je super, ale zablbnout a poklouzat se da na vetsim parkovisti, nebo nekde vecer mimo civilizaci. Na to neni potreba okruh. :-)

Jinak napad perfektni, to Myto jsem chtel vzdycky vyzkouset. Jezdil jsem kolem nejakou dobu smerem na HK. Takze se nejspis uvidime tam :-)

Sa
Safa
15. února 2017, 20:35
0

Okruhy sice nejezdím, ale trackdaye i K&K jsem vloni jako fanoušek navštěvoval poctivě. Proto bych měl dva dotazy: 1. Opravdu ani jeden Písek? Není to škoda? 2. Jak to prosím letos vypadá s klecanskými K&K? Díky...

reagovat
BobAsh
15. února 2017, 21:28
0

Klecanské K&K začnou březnem. Písek nebude, protože to máme všichni organizátoři daleko a loňské Písky oba poměrně drasticky prodělaly.

Sa
Safa
15. února 2017, 21:35
0

Díky za info. Ten Písek mě trošku mrzí, od Prahy to není daleko a lokace je to pěkná, nicméně chápu, že když to bylo prodělečné, tak to opouštíte. Jinak na K&K jsem se ptal proto, že vloni byly poprvé už v únoru (pokud mě neklame paměť), ale ten letošní posun na březen asi dává smysl. A ještě dvě podotázky ke K&K: 1. Opět se počítá s termínem poslední neděle v měsíci? 2. Vyjde ke K&K obecně nějaký samostatný článek - k programu, k lokacím, k výsledkům vaší ankety, co na K&K zlepšit či změnit apod? Ještě jednou dík za info...

BobAsh
15. února 2017, 21:42
0

Ad K&K - odpověď je ano v obou případech. Bude poslední neděle v měsíci a bude i článek. V únoru bychom to klidně udělali, ale zatím to vypadá, že bude furt sníh a hnusně a zima a tak a to by se tam nikomu nechtělo :)

Ho
Hoffik
15. února 2017, 23:19
0

s tim sněhem mi to ani neřikejte já dneska sundal HT :D jinak na klecany se moc těšim! že se něco takového organizuje kousek odemě jsem zjistil až po novém roce (takže jsem prošvihl toho mikuláše :( ) a teď už měsíc netrpělivě čekám :)

sw
swein
15. února 2017, 20:39
2

Docela dobrá punková lokace by mohla být na polygonu v Tatře Kopřivnice. Cena nájmu polygonu nebyla myslím nějak šílená, je to v koutě republiky, ze kterého je to na ostatní trackdaye řádný kus cesty. Navíc si myslím, že by se tam dalo vymyslet něco jiného a nového.

reagovat
Sa
Safa
15. února 2017, 21:20
0

Obávám se, že s tou cenou by to zase taková pecka nebyla. Dřív se tam jezdila Barumka a pokud se dobře pamatuju, tak se tam přestalo jezdit právě proto, že si majitelé polygonu říkali o stále víc a víc peněz...

JayK91
15. února 2017, 21:24
0

tak barumka už je pojem ... nějaky autičkář trackday nebo doknce plechcup tam třeba ani neznaji za pokus se nic neda, líná huba... třeba by to klaplo

dom
17. února 2017, 10:04
0

Tak jsem se včera dozvěděl, že se pojede letos v březnu zase Valašská rally dva dny (ne rallysprint) a oba dny se mají částečně jezdit na polygonu v Tatře!

JayK91
15. února 2017, 21:25
0

Teď možná budu se svým dotazem za blba (ale na okruhu jsem nikdy nebyl), ale proč se třeba neuvažuje nad brněnským okruhem?

reagovat
BobAsh
15. února 2017, 21:28
2

Viz výše ohledně Mostu. Jen s tím rozdílem, že Brno je ještě MNOHEM dražší. Malé okruhy jsou v řádu desítek tisíc za denní pronájem o víkendu, u Mostu nebo Brna v sezóně je potřeba připsat nulu.

JayK91
15. února 2017, 21:33
0

:O :O tak to mě teda po... jo tak to je jasná věc proč ne :) ;-)

jo
johan
16. února 2017, 11:48
2

vojta: a co prenajom casti okruhu? nevyslo by to lacnejsie? minuly rok sa na tuningzraze v brne jazdilo do vrchu, len po casti trate. To by mohlo byt tiez zaujimave

JayK91
15. února 2017, 21:35
0

Ještě mě napadl "Ostravský okruh" ale ten je vyloženě pro motorky (hlavně čířkou tušim) ...
http://www.rabamotosport.cz/

reagovat
Do
Dodo
15. února 2017, 22:36
-1

"Teď možná budu se svým dotazem za blba (ale na okruhu jsem nikdy nebyl)" ... ale jinak v pohodě ;)

JayK91
15. února 2017, 22:38
-1

???

Do
Dodo
15. února 2017, 22:47
-1

Tak pro méně bystřejší, ještě jednou tě cituju: "Teď možná budu se svým dotazem za blba (ale na okruhu jsem nikdy nebyl)"
Opravdu doporučuješ okruh, co vznikne speciálně uzavřením místních komunikací? Navíc jsi nikdy nikde nebyl? Mlčeti zlato se říká...

JayK91
15. února 2017, 22:51
1

1. cituješ jiny přispěvěk, než pod který píšeš proto jsem nepochopil o co ti jde
2. vím jen že nějaky takovy okruh existuje a netušil jsem, že že vznika tim zpusobem, jen jsem ho nadhodil - říká se tomu brainstorming ...

Do
Dodo
15. února 2017, 22:58
-2

Jojo, Masarykův okruh a tohle, brainstorm jak poleno čéče... :-D :-D :-D

Sklenk@
15. února 2017, 21:37
0

Nebyla by možná alternativa polygon bezpečný jízdy v Mostě (případně jinde)? Viděl jsem ho v pár auto recenzí, kdy tam jezdili a moc se mi to líbilo.

reagovat
Sa
Safa
15. února 2017, 22:07
0

To je dobrý nápad. A ještě mě napadá jedna kacířská myšlenka - co pronájem nějaké volné dráhy na letišti a postavení vlastního okruhu z pneumatik? Kluci z Gas Townu by jistě pomohli, starých pneu jsem v Gas Townu viděl habakuk... :)

Franz Kafka
15. února 2017, 22:11
0

Kde ? Příbram malá, Hradec ? Drahý...

Sa
Safa
15. února 2017, 22:32
0

Mnichovo Hradiště? Tchořovice u Blatné?
Co tahle mapa? http://www.motorkari.cz/cestovani/?act=poi&scr=268&s%5Btyp%5D=trenink-letiste

Radek Chlud
15. února 2017, 23:27
0

Tuto záležitost jsme řešili v redakci a ne jednou. Dospělo se k závěru, že to není tak jednoduché, protože ne každý letecký spolek/sdružení rád vidí na své letištní ploše místo letadel závodící auta. Co sám vím, kolem mého okolí - např. v Biskupicích se změnil majitel a hrubě se vymezuje proti takovým zábavám. Na tuhle problematiku je v redakci nejpovolanější Matěj, který je druhým jménem letec. Nicméně odpověď je vcelku jednoduchá - povozit se na letišti na vlastní pěst, v tom takový problém není, ale uspořádat na takovém místě 'oficiální' závod už je o dost složitější. Každopádně, kdyby měl někdo kontakt nebo věděl o někom, kdo by byl ochoten svolit k takové nekalosti a dovolil by nám uspořádat závod na volné ploše, rozhodně nás kontaktujte. (P.S. Nemluvě o komplikacích, které letiště mezi polem a lesem skýtá - soc. zařízení, elektrika atd.)

Do
Dodo
15. února 2017, 23:32
0

Zrovna v těch Tchořovicích je obecní, ale hodně vytížené: http://www.tchorovice.cz/cs/pronajem-letiste/R46-A0/

Woyta
16. února 2017, 00:06
1

Letiste jsou problem, kdyby tam nahodou chtelo pristat letadlo a nevsimlo si gum. V HK je na letisti udelanej okruh Czechring. Me celkem vyhovoval ale jestli se nepletu tak najem sel nahoru.

Radek Chlud
16. února 2017, 08:00
1

Czech ring je zavřený. I přes to, davy se tam nikdy nehrnuly...Zejména kvůli betonovým jersey barierám, ze kterých jde respekt a nikomu se nechtělo o ně opírat svoje auto.

Trinom
19. února 2017, 10:19
0

Bariéry tam posledí rok vůbec nebyly! Osobně bych se na Czechring zase rád někdy podíval.

Trinom
20. února 2017, 18:54
0

Opravdu je zavřený? Já jen, že mě teď na FB trkla pozvánka na CDS, které se tam jede 19. 3. 2017

Radek Chlud
22. února 2017, 11:36
0

"Vážení motoristé a sportovní nadšenci,

Autodrom Hradec Králové - CzechRring byl otevřen v roce 2012 a byl ukončen v dubnu 2016. Nyní bude projekt CzechRing pokračovat mimo původní areál. Online rezevace se nevztahují k původnímu areálu. Uvedené informace na stránkách se vztahují k původnímu projektu CzechRing. O novinkách vás budeme informovat.

S pozdravem

Karel Pohner

RS 2016"

sp
spooon
15. února 2017, 22:20
0

tak Sosna mě trošku mrzí, mám to za rohem, všude to mám jinak nízké stovky km, ale co se dá dělat, nezavděčíte se všem, chápu. Tak alespoň jedno Mýto se budu snažit nějak vyorganizovat...

reagovat
BobAsh
15. února 2017, 23:28
0

Bohužel Sosna byla volná jen v termínech které kolidovaly s prvním a posledním Mýtem nebo byly těsně okolo - a začínat a končit v Mýtě už je osvědčené a má to tradici. Uprostřed sezóny tam nebylo nic volného. Jinak bychom jeden nebo dva termíny vzali.

Ho
Honza MX5
16. února 2017, 00:24
0

Dejte sosnu :-) A slibuju že si zaplatím celodenní ježdění i kdybych nejel :)

St
Stichon
16. února 2017, 01:06
0

Presne, dejte aspon jednu Sosnovou!! 3x myto je vazne bida a je to tak i na ostatnich serialech. Vazne verite, ze myto se vam 3x za sebou zaplati?

St
Stichon
16. února 2017, 01:08
1

A 1 den před vámi je v Písku Miatacup, což Vám dost omezí účast!

Jindřich
16. února 2017, 06:39
1

co milovice nebo bělá?

reagovat
Raspby
16. února 2017, 07:15
1

To je škoda, že trackdayů bude méně. Ale jak už tu bylo zmíněno, letiště, na kterém si postavit dráhu by taky nebylo k zahození. Zrovna v těch Tchořovicích už jsem i byl a je to tam celkem fajn. Nebo třeba Dlouhá Lhota u Příbrami. Je mi jasné, že jsou s tím starosti, stojí to peníze atd..ale myslím že asi většina z nás co ,,jezdí" by si přála více než 3 trackdaye :). Líbí se mi že je to takové komorní, poklidné a přátelské :) Tak doufám že se nějaké řešení najde ;)

reagovat
tomyks
16. února 2017, 07:24
0

Pokud to letos otevřou a pustí tam i auta, mohlo by to být zajímavé: http://www.kartingsport.cz/clanky/novy-motokarovy-areal-v-trinci-3116/
Jinak zdravím všechny, jsem tu nováček.

reagovat
Ja
Jakub "Tejira" Kozák
16. února 2017, 07:33
0

Za mě jedno info k Tatra Polygonu. Myslím že by dnešní vedení mohlo být svolné vzhledem k tomu, že to jsou češi :-) a snad i za lepší peníz než běžně. Mohu se zkusit trochu optat.

reagovat
Vavris Vavrisovic
16. února 2017, 19:32
0

Zkus prosím, a kdyby to vypadalo nadějně, tak se mi prosím ozvi do pošty. Díky moc.

Ro
RobinP
21. února 2017, 23:15
0

Ještě je tu Hradec Králové. Loni předělávali povrch. Jezdí se tam "Rallye Hradec" zkoušel jsem tam PUGa a tomu se nelíbila šotolinová vložka, nicméně šlo by to určitě "nakreslit" jenom po asfaltu. Něco mi řiká, že cena nebude nesmyslná a umístění v rámci republiky je dobrý.

reagovat
Ni
Nickson
22. února 2017, 12:01
1

Tady je opět vidět, že v okolí Prahy zásadně chybí prostor pro motorsport aktivity.
Přitom je spousta vhodných míst - jen chybí investoři, kteří by dokázali vymyslet slušný business plán.

reagovat
Da
Dark1492
23. února 2017, 17:31
0

Bude opet moznost si pujcit na 10 min auto, nebo motokaru? Dekuju za odpoved

reagovat
Ho
Hoblogum
08. března 2017, 11:25
0

Ahoj neplánuje se něco v Hradci na tom novém okruhu?

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem

Ford F150 XLT Singlecab Longbed 1994
Ford F150 XLT Singlecab Longbed

1994 rok výroby
200 koní výkon
5 002 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem