
johan
Jméno | lu ko |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 4.3 rok. |
Poslední aktivita | před 1.5 hod. |
Příspěvků ve fóru | 29 |
Komentářů u článků | 43 |
Pozitivních komentářů u článků | 8 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
podelis sa prosim o nejake miesta v brne a okoli? kludne do spravy. ja viem len o parkovisku pri okruhu ale to musi byt zasnezene a zetor (ak myslime v lisni pri lidli)
skoda ze to takto nefunguje aj v brne.. tam su auta odsuvane do uzadia, terminov absolutne minimum a v zime 0.
za tych 1000km ho kludne niekto uz mohol pokrstit :D
podarilo sa vyriesit problem s pneumatikami okolo trate?
ja myslim preto ze sauber sa spaja skor s mercedesom
hlavne sa v materialoch udava vykon motoru a nie automobilu
ja by som doporucil micru k11 s benzinom.. na tom aute sa snad ani nema co pokazit, tak je jednoduche. Doma mame jednoliter a okolo toho mini motoru je miesta snad ako v starej 120-ke, takze aj ta servisovatelnost doma bude v pohode. Diely su na to za par korun
Tak pri tom nastavovani svetiel by som ta trochu poupravil. Najvyssia pozicia je defaultna. V pripade nalozeneho kufra sa svetla znizuju.
diky, o tomto viem. bohuzial sa da pouzit len ked je nasnezene, kedze nieje vyasfaltovane. vies aj o nejakom inom v okoli brna?
je to niekde v blizkosti brna? tiez by som sa rad obcas sklzol
To je škoda.. pre mňa to je veľké mínus a nedokážem si ten trackday kvôli tomu naplno užiť.. nedovolím si zariskovat a skúšať limit auta keďže v prípade chyby by to rozhodne nebolo bez následkov.
Budú znova okolo trate tie obrie pneumatiky?
budu okolo trate tie traktorove pneumatiky?
a nechcela by byt redakcia trochu investigativna a zistila pre nas ako to s tym motorom teda je? ;)
s takymto pristupom ale moc zaujimavych aut nevystriedas
Je nejaky vyznam preco su okolo trate tie traktorove pneumatiky? Pre mna to bola vec, ktora mi dost kazila zabavu a pocit bezpecia pri pochybeni, ktore by som od okruhu ocakaval. Kedze tie pneumatiky boli prave na vyjazdoch zo zataciek a pri nechcenom kontake asi auto nezostane uplne bez nasledkov..
nebol som ale dik za info.. snad sa to do buducna napravi
su okolo trate stale tie traktorove pneumatiky? A je nejaky vyznam preco tam su? Pre mna to bola vec, ktora mi dost kazila zabavu a pocit bezpecia pri pochybeni, ktore by som od okruhu ocakaval. Kedze tie pneumatiky boli prave na vyjazdoch zo zataciek a pri nechcenom kontake asi auto nezostane bez nasledkov..
tiez velmi dobra skusenost so zimnymi Nokianmi.. kupil som na nich predosle auto a spokojnost takze som ich minulu zimu kupil aj na sucane. po jednej zime do 10000km takmer nic nezmizlo a drzia vyborne jak na vode tak na snehu
chose: ja ani netvrdim ze je to vela.. cena je dobra, obzvlast za celodenne jazdenie, a dobra cena je aj v brne, za okruch danych parametrov. V porovnani s europou mame lacne jazdenie a budme za to radi :)
a predstav si tu drzost ze ti zdieraci na nordschleife beru 25e.. za jedno kolo! :O
:D :D :D
ano opravdu Chose. opravdu.
zaujimava logika porovnavat cenu okruhu podla toho kolkokrat ho obkruzis :D
v brne nezaplatis 2x tolik.. sice to tam stoji 550 ale je to na 20 minut..
to si asi spatne cital, rwd podmienka nieje. dokonca aj v doporuceniach redakcie su skoro vsetko fwd ;)
a co primera gt? uzasne jazdne vlastnosti, dobra spolahlivost, 4 miesta, velky kufor.. jediny problem je najst pekny kusok ale da sa..
a v com je ta koza lepsia? ze v zime chladi a v lete pali a poti sa na nej prdel? jedina vyhoda koze je omyvatelnost. Naviac v maloktorom aute je prava koza.. vacsinou je to guma
vedla AZ toweru je pomerne velke parkovisko.. cez vikend byva prazdne a neplati sa
ako je to teda so servisom? raz je tam "firmy odradí servisní náročnost" a o par riadkov dalej "jednoduchý servis v domácích podmínkách"
aha, uz som ho nasiel, good job :) ako mimochodom dopadol coronet?
aha, myslel som ze su to 18-ky. Pod 17 mi nevojdu brzdy bohuzial
vojta: a co prenajom casti okruhu? nevyslo by to lacnejsie? minuly rok sa na tuningzraze v brne jazdilo do vrchu, len po casti trate. To by mohlo byt tiez zaujimave
preco sa casomiera spusti na konci cielovej rovinky ale zastavi uz na zaciatku? :O
koho by zaujimalo viac datailov:
"Je samozřejmé, že cena opravy bude extrémní, ale jak moc, ukáže až rozpis zaokrouhlených částek. Známe je až přepočtené na dolary, ale to tolik nevadí. Rovnání rámu stálo 10 tisíc dolarů (245 tisíc korun), nové části karoserie 15 tisíc dolarů (368 tisíc korun), nové mechanické části 75 tisíc dolarů (1,84 milionu korun), vylepšení, tj. brzdy a světla, 12 tisíc dolarů (294 tisíc korun), lakování 10 tisíc dolarů (245 tisíc korun) a renovace motoru a převodovky 45 tisíc dolarů (1,1 milionu korun).
Celkové náklady se tedy vyšplhaly na 167 tisíc dolarů, tj. cca 4,1 milionu korun."
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/jak-drahe-je-dat-zase-do-poradku-nabourany-supersport-s-415-tisici-km/
diky autickarovi za super akciu :)
daju sa niekde stiahnu fotky v plnom rozliseni?
Poslední komentáře
- st. Padre, Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže
Ano vyšší tuhost karoserie je plus, horší přístupnost... - Riccardo Martora, Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže
Nevím, kam audi poslední dobou směřuje, ale ten předek je strašný... - liška, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Jj ja myslel spis MGRRho s tim landakem. To co pises ty je tak nejak... - Jenda_K, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Kupoval jsem venku už několik aut, vyberu na mobile.de, emailem... - jazet, Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže
Sedan je sedan, kdo neprevazi ledničku každý týden, tak mu vstup... - krab, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
to souhlasím, a zajímavý je, že F-type poměrně razantně... - Petju, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Jj, znam ;) - st. Padre, Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže
Člověk nesmí mít růžové brýle. Karoserie sedan vypadá... - Dooby, u blogu Kola pro e46
Tak za mě vedou sice taky BBS, ale styling 32 a 68 jsou taky... - liška, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Díkes, a rovnou mi to připomnělo video od DeMura, kde jsem... - liška, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Ono u toho nikasilu se říká, že pokud to XKčko přežilo... - liška, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Díky. Ty Dunlopy jsem u tvejch blogů zaregistroval, takže... - Mechanik, Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli...
Coolibra - tobě se nelíbí Renault 4CV :-/ Dyť je to klasa - liška, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Hele a jak se to takhle kupuje? To je teda klasickej inzerát,... - El Gringo, u blogu Ford Expedition 4x2 Eddie Bauer...
Já to auto koupil s nejasnou historií, mělo původní svíčky...
Poslední inzeráty
2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem
2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem
2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem
2014 rok výroby
214 koní výkon
3 500 ccm objem
2001 rok výroby
75 koní výkon
1 390 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
91 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
89 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů