načítám data...

Volvo S60 Polestar Engineered: Óda na radost

Volvo se vyznačuje hlavně pohodlnými a bezpečnými auty. Dokáže ještě vyrobit pořádný sportovní sedan?

zobrazit celou galeriiFoto:   Josef Vyškovský

Volvo je v současné době bráno jako značka, která si za úkol bere vytvořit perfektní přepravní kapsli. Váš vlastní obláček, na který nasednete a počkáte, než dojedete na místo určení. Bez zbytečného stresu, otravy a podobně. Pro obyčejného uživatele a 90 % naší redakce jsou to tedy ideální vozy.

V kruzích petrolheadů a odborné veřejnosti se už ale Volvo takové oblibě netěší. Zarytí libertariáni protestují proti omezovačům rychlosti, nenechají si vysvětlit, že i u omezovače budou fungovat všechny bezpečnostní a komfortní systémy, a vedou nikdy nekončící džihád proti moderní době. Ostatní zase vzpomínají na doby, kdy se po okruzích proháněly ty nejpraktičtější vozy, tedy kombíky. A že Volva od doby, co zmizely modely s označením R a věci s nápisem Polestar mají už jen elektrický pohon, nejsou zábavná. Jako by na ty doby ve Volvu zapomněli.

Je pravda, že na závodních okruzích budeme Volvo hledat marně, i S60 s vidlicovým osmiválcem, která se proháněla po Australských závodištích již odvál čas. Na označení Polestar se ale nezapomnělo. A důkaz, že Volvo stále ještě umí udělat rychlé auto tak trochu ‚postaru,‘ stojí přede mnou.

Foto: Josef Vyškovský

Je to zvláštní. Na první pohled byste totiž neřekli, že před vámi stojí to rychlé a sportovní. Šedá metalíza, žádné spoilery, značka vyhrazena pro elektromobily a hybridy. Pro běžného kolemjdoucího je to automobil nějakého manažera, který si připlatil za velká kola a barevné bezpečnostní pásy. Až když se podíváte znova, zjistíte, že ke zlatým pásům perfektně ladí i brzdové třmeny. A že přední brzdové kotouče vyplňují téměř celé kolo. Kromě velkých brzd Brembo tu najdeme ještě stavitelný podvozek Öhlins. A taky pár koní. 405. 

Ačkoli Volva jdou převážně mimo mě (v redakci je o ně vždy menší strkanice), jejich sedany se mi líbí. Na designu S60 totiž není nic, co bych změnil. Nic komplikovaného. Vyvážené proporce. Nemohu nic jiného než se ztotožnit s Danem, který o S60 napsal, že je perfektním představitelem funkcionalismu 21. století. Nemůžu se vynadívat na záď, linku odtrhové hrany na víku kufru. Na Thorovo kladivo v předním světle. Tolik věcí, které se dají obdivovat, a tak málo společného času.

Kdybych měl popsat interiér, tak by mi plně dostačovalo otevřít libovolnou recenzi Volva na Autíčkáři a zkopírovat. Po usednutí za volant jsem se rozhlédl kolem sebe, podíval se na všechny ovládací prvky a vzpomněl si na poslední Volvo, které jsem řídil, což byla XC40 před rokem a půl. A rázem jsem byl jako doma. K žádné revoluci v ovládacích prvcích nedošlo, což ale ničemu nevadí. Ve Volvu se očividně spíše snaží zdokonalovat již vymyšlené věci než přicházet s revolučními změnami, které vás ve výsledku jen naštvou. Tak je to ale správně. Proč měnit perfektně fungující věc? Hračička ve mně si velice oblíbil ovládání ventilace. Stačí otočit knoflíčkem a klapky se zavřou. Dokázal bych si takhle hrát aspoň půl dne. Kruci, měl jsem si to natočit na video.

Foto: Josef Vyškovský

Co ocení běžný člověk, je vnitřní prostor. Volvo zcela komfortně odveze 4 lidi standardního vzrůstu a nikdo si nebude stěžovat na nedostatek prostoru. A to i přesto, že uprostřed interiéru je velký středový tunel, ve kterém se schovávají baterie. Za sebe ještě musím pochválit pozici za volantem a široké možnosti nastavení sedačky. Za volant se tak pohodlně usadí prostě každý. A za zmínku také stojí, že kufr S60 pojme až 24 krabic s vínem, tedy 144 lahví.

Ačkoli zvenku není S60 vůbec komplikovaná, pod kapotou se dějí věci. Je tady přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec. S kompresorem pro nízké otáčky. A turbodmychadlem pro vyšší otáčky. Tento systém produkuje 318 koní a skrze osmistupňovou automatickou převodovku pohání přední kola. A pak tady máme ještě elektromotor o výkonu 87 koní, pro chvíle, kdy neběží motor. Ten ale roztáčí zadní kola. To dává smysl, že? Nedává? Ano, tento systém by se prostému člověku mohl zdát jako naprostá hloupost, ale má svoje kouzlo. Vnímání zrychlení v autě je jiné. Když šlápnete na plyn, tak nejdřív ucítíte, jak vás dopředu tlačí zadní náprava a až ve chvíli, kdy převodovka podřadí a spalovací motor se roztočí, tak vás začne táhnout zase přední náprava. Celé je to velice efektivní i přes svou složitost. Na stovku se dostanete za 4,4 vteřiny a se správnou reakcí na semaforech budete velice snadno všude první, protože jedete okamžitě, jak sešlápnete plyn. A pak je tu ještě jedna taková… záležitost. Víte, co se dá udělat s autem, které umí okamžitě roztočit zadní kola? Ticho Jeníku, burnout nemyslím. Ano, dokonce se s tím dá i trochu driftovat. Když se mi to stalo poprvé, tak jsem prostě jen potřeboval rychle odbočit a bylo mokro. A tu ejhle, zadek vypochodoval do strany a než zasáhly přední kola a vytáhly auto ven zvoleným směrem, většina křižovatky byla za mnou. Hehehe. Ve Volvu říkali, že by se mi určitě líbilo jezdit s tím na sněhu. Takže tedy tímto prosím a prstíčkem hrabu…

Foto: Josef Vyškovský

Kouzlo celého auta ale nespočívá jen v pohonu. Tím hlavním kouzlem je tady stavitelný podvozek Öhlins. Manuálně nastavitelný. Ano, to znamená žádné aktuátory a elektromotorky. Když si chcete nastavit svůj podvozek, musíte zalézt pod kapotu a k zadním kolům a otočit kolečky. Chvíli jsem se tomu také podivoval, ale pak jsem se smířil s tím, že některé věci nemusí mít logické vysvětlení a raději věnoval trochu času hraní si s nastavováním. Je tu celkem 22 stupňů tuhosti, od ‚Jejda, přejel jsem mravence‘ až po ‚Kajak na řece‘. Už standardní nastavení je dobré, ale když se podvozek o pár kliků přitvrdí, začne fungovat naprosto fenomenálně. Je krásně čitelný a stabilní a společně s pohonným ústrojím a brzdami se ze silničního násilí stane naprosto extatický zážitek. Ano, chybí mu řev motoru, ale potřebuje ho někdo, kromě člověka za volantem? Představte si tichou krajinu za soumraku, lesem a loukami se prořezává zakroucená silnice. Potemnělou krajinou náhle začne prořezávat bílé světlo. Pro člověka za volantem je to zážitek srovnatelný s horskou dráhou. Tady plné brzdy, zatočit a plný plyn, šup a pryč. Může se i trochu podivovat tomu, že natáčející se světlomety mají tak rychlou odezvu. Ale určitě ho ani nenapadne, že by tomu chyběl zvuk. V dané rychlosti se plně soustředí na řízení. A možná mu hraje v hlavě Óda na radost. Externí pozorovatel, sedící v krajině má zase úplně jiný zážitek. Hm, kolem projelo auto. Jelo rychle? Pomalu? Nevím, ale asi pomalu, moc to neřvalo.

Foto: Josef Vyškovský

V tom je vlastně ukryté celé kouzlo tohoto auta. Je to auto mnoho tváří. Sleeper pro někoho, kdo se rád sveze. Klidné a pohodlné auto pro každodenní potřebu obyčejného člověka. Auto pro člověka, co myslí na svou uhlíkovou stopu. Pro správného člověka je to přesně to jedno auto, které potřebuje a ve kterém nebude za idiota i když zrovna pojede politicky nekorektně. A ačkoli je vám všem jasné, v jakém režimu jsem s Volvem převážně jezdil, když jsem měl náhodou záchvat a chtěl se jen v klidu a pohodě dostat na místo určení, stačilo jen zapnout Pilot Assist a počkat, než tam dojedu. A dokonce i s velice obstojnou spotřebou. S nabitými akumulátory a zodpovědným řidičem není problém dostat se ke čtyřem litrům benzínu na sto kilometrů, v běžné praxi pak ke spotřebě kolem sedmi litrů. V režimu ‚Jsem František a líbí se mi, jak to jezdí‘ pak spotřeba vyleze lehce nad 11 litrů.

Verdikt

Potom, co jsem se s Volvem rozloučil, jsem si dlouho lámal hlavu, co o něm řeknu. Z pohledu obyčejného zákazníka nevidím jediný důvod, proč si Polestar kupovat. Oproti obyčejné S60 dostanete jen víc výkonu, což vlastně nutně není potřeba. Nastavitelný podvozek, který budete přenastavovat tak maximálně jednou nebo dvakrát v životě. Velké brzdy, které nejspíš nikdy plně neužijete.

Jenže v tom to je. S60 Polestar Engineered není auto pro obyčejného člověka, ale pro někoho, kdo v úpravách oproti obyčejné S60 uvidí tu doopravdickou přidanou hodnotu a ne věc, se kterou se může pochlubit v obecní hospodě. Pro člověka, který chce rychlý sedan, ale chce něco nenápadného. A vzhledem k tomu, jak moc se mi v něm líbilo, musím konstatovat, že Volvo vymyslelo auto i pro mě. Spousta koní, dobrý podvozek a možnost pohodit zadkem je totiž můj recept na rodinné štěstí.

Foto: Josef Vyškovský

Za úžasné fotky opět děkujeme Pepovi Vyškovskému!

Technické údaje

Motor: zážehový přeplňovaný čtyřválec 1 969 cm³
Výkon pohonné soustavy: 405 koní (302 kW)
Výkon spalovacího motoru: 318 koní (233 kW) v 5 800 – 6 100 ot./min.
Výkon elektromotoru: 87 koní (65 kW)
Točivý moment spalovacího motoru: 430 Nm v 4 500 ot./min.
Točivý moment elektromotoru: 240 Nm 
Převodovka: osmistupňová automatická Geartronic
Maximální rychlost: 250 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 4,4 s
Provozní hmotnost: 2260 kg 
Průměrná spotřeba (udávaná): 1,8 l/100 km 
Průměrná spotřeba (v testu): 4,1 – 11,5 l/100 km
Cena od (s danou motorizací): 1 721 900 Kč (S60 Polestar Engineered)

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Ca
Cartman
07. srpna 2020, 21:24
-11

Faktem je, ze v poslednich 14 dnech bylo na Autickari vicero zajimavych a hezky napsanych clanku. Asi byla potreba se vratit zpet do reality. A to prosim: fanfary.....dalsim oslavnym testem Volva! Highlights: 1. do kufru se vejde 24 krabic vina. coze? jakych krabic? jak velkych?kolik lahvi v krabici?jak je ten kufr teda velky? 2. Brzdove trmeny ladici barevne s bezpecnostnimi pasy. 3. Ovladani ventilace jako nejlepsi cast interieru. 4.chybejici zvuk u udajne sportovniho vozu vlastne nevadi. Tim Autíčkář uzavrel testy vsech modelovych rad Volva, snad neni treba testovat dalsi motorizace, vybavy, barvy, bude stacit ctrl c, ctrl v, jak autor v clanku navrhuje a pojdme dal. Test auta jine znacky prosim (ne skoda, dodavka, elektroauto, hybrid), dekuji.

reagovat
Autíčkový Jelen
07. srpna 2020, 23:49
1

Nutí tě někdo ten článek číst? :)

Ca
Cartman
08. srpna 2020, 00:00
-6

Zvedavost. Jsem zvedavy, jestli se tentokrat najde chybicka:-)

Csaba
08. srpna 2020, 07:19
1

Moc se mi to líbí zvenku i zevnitř (ačkoli zadní světla bych asi "nakreslil" jinak), dynamické schopnosti jsou fascinující, cena mi rovněž nepřijde přemrštěná, ale (a nehledě na to komu nyní Volvo patří) jsem trochu na pochybách že - kdybych na to teoreticky měl - bych si koupil právě tohle. Marně přemýšlím kdy jsem aktuální S60 naposledy viděl, zdá se mi že kdo už tu možnost má si pár tisíc měsíčně za splátku leasingu přidá a vezme S90.

reagovat
riderhenry
08. srpna 2020, 16:02
2

Tak S90 je zase zaměřená trochu jinak. Tam se člověk nebude bavit už fakt nikdy. Jel jsem v nejsilnějším benzínu prvního modelového roku a to auto nemůže nadchnout nikoho, kdo se trochu zajímá o řízení. S90 je takové to ideální auto pro chirurga... :D S/V60 má být údajně o dost zajímavější i jízdně - v tomhle ohledu nejpovedenější Volvo. S tímto rozpočtem spíš většina lidí bude volit 340i, ale tohle je hodně stylová volba.

beastar
08. srpna 2020, 12:10
4

Auto se mi libi i kdyby nemelo elektromotor. Ja si koupil v tomhle segmentu nakonec s6 a v kombiku. Nicmene Volvo postavilo slusnou konkurenci. Tezko si to bude hledat klientelu, ale s tim se urcite pocita. Test vyznel pozitivne. Zrovna tady ale asi fakt nejde hledat mouchy. Vsak krereho autickare urazi sportovni sedan od premioveho vyrobce, coz Volvo nejen cenama je.

Ja vim, ze bych si to nekouopil. Duvody by byli ciste subjektivni. Kdo ma rad Volvo, technologie a sportovni feeling je to pro nej povinnost. Detail pas a brzdice hezky. Dobre resena strecha...

A ten chlap proste umi fotit. To jsou opravdu fotky Evropske kvality. Sice nejsem uplne odbornik, ale vidim co nam mnohdy nafoti lidi. Co si uctuji tisice.. A nebyva to lepsi.

reagovat
Wa
Wakantanka
08. srpna 2020, 17:22
-5

No ja ti neviem, R4 motor vpredu naštorc, primárne FWD, kabína a design z toho prémiu neurobia.

Autíčkový Jelen
08. srpna 2020, 18:07
5

Většina lidí z mého okolí chtějí BMW a ani si nejsou přesně jistí jestli je to zadokolka nebo předokolka a co to vlastně obnáší. Myslím, že pro klientelu pro kterou jsou auta prostě jen přeprava to není tak drtivý argument k nekoupi.

beastar
08. srpna 2020, 18:34
2

Waka myslim, ze tak jak nad tim uvazujes ty se to naposledy bralo tak 15 let zpet. Mame tu 2020. Nejsem zadnej Volvo fanda coz je asi z postu pochopitelny. Jenze prodavam auta skutecnym kupcum... a tady viz. Jelen. Jestli premii specifikuje rwd atd ... tak ze se Giulia tak vyborne prodava, Bmw zacalo delat fwd a Audi uz ho dela roky:) Fakt nee tahle debata nema smysl... je to dneska jinde a jinak. A takovy auto si za 1,7 nejde koupit clovek, co s tebou bude polemizovat kam to zaradit. Cenou, provedenim, vykonem, technologii i zpracovanim tj premie. A r4 v kombu s elektrem je dnes velkej motor... Ja delam v nepremii 300hp z 1,8 a co? Komu v praxi chybi zbastleny v12 z minulosti?:)

Wa
Wakantanka
08. srpna 2020, 23:18
-2

Beastar a Jelen, ja vám chlapci názor neberiem. Vidím to ale trošku inak. Jak Volvo, tak Alfa sa pchajú do prémiových vôd, ale jednému chýba jedno inému druhé.

Autíčkový Jelen
09. srpna 2020, 12:39
0

Ona je taky taková dobrá otázka vlastně to, co definuje tu "prémii". Pro každého to může být něco jiného. Technický náskok? Moderní technologie? Kvalita zpracování? Ať si každý vybere. Já to ze svého pohledu beru tak, že Volvu ani Alfě nebrání pro vstup do prémie ani technologie, ani jiný pohled na věc, ani čtyřválce, ale asi ta nejdůležitější věc pro úspěšné prodeje...jméno. Drtivá většina nakupujících zákazníků aut nejsou nadšenci jako my tady. A i největšímu automobilovému ignorantovi zní líp když řekne, že si koupil Mercedes místo třeba Volva. Stačí se zeptat pár lidí okolo, kdo touží po Mercedesu nebo BMW a kdo po Volvu? Myslím si, že výsledek bude jasný.

Frankie
13. srpna 2020, 08:37
1

Jmeno..., to je dlouhodoba prace. Audi jej nemelo kdysi taky a ma jej ted. Muze se to podarit i Volvu. Jini zvolili svou podznacku, ale vyslo to poradne jen Toyote s Lexusem

beastar
13. srpna 2020, 10:25
0

Audi ho kdysi nemelo ve smyslu jako ho ma dnes coz bylo zasluhou toho jak vzniklo. U Volva je to jinak. Kazdopadne filozofii a cenou, technologiemi, vybavou tj premie uz roky. Nejvetsi omyl je podle me si myslet, ze premii signalizuje vicevalec a zadokolka:)) To je prezity uz 20 let asi.

Mimo jine je zasadni tradice. Taky kvalita montaze, materialy, tvary. Jmeno a tak. Kazdopadne tohle se docela povedlo cenove se s tim trefili a spotreba je premiova. O dvanactivalec se spotrebou 20 uz dneska nikdo moc nestoji. Prim hraje vykon a cisla kolem nej. Umele vytvorene znacky premie... Fakt ze jo jedinej Lexus je na urovni. Z toho co pisu je asi jasny proc Tesla premie neni a dlouho nebude. A proc se i krasny auta jako Stinger neprodavaji...
-
Komentář upraven 13. 8. 2020, 10:26:45

Ju
Junior
08. srpna 2020, 18:07
1

Není to nějaký těžký Horse?

reagovat
Ju
Junior
08. srpna 2020, 18:23
0

Jinak můžete vyreportovat do PR Volva, že článek hezkej a mám chuť se na to jít někam podívat, respektive vyzkoušet si, jak moc to nežere.
Pokud to v režimu bezmozek bere 11, je to provozně snad i výhodnější než 340d / 3.0TDI.
Už se jenom případně smířit s tím, že propad ceny bude šílenej. Jaký vlastně nabízí Volvo záruky?

reagovat
beastar
08. srpna 2020, 18:41
0

Sak oni si to sami prectou. Me se to taky zamlouva. Asi jako jedinny Volvo, co se tady kdy objevilo. Jako za svoje v8 bych nememil, ale to spis proto, ze mam rad stary poradky nez ze bych tomuhle autu neveril...

Ju
Junior
08. srpna 2020, 19:25
0

V8 bych samozřejmě radši, bohužel musím ještě občas koukat i do ceníku a přemejšlet, jak často u tý pumpy stojím.
Ojetinu dobře koupit neumím, takže jsem odkázanej na nový auta. A 1,7 s daní v palbě, něco se ukecá, nezní to vyloženě špatně. Rozumná V8 za ty prachy prostě nebude.

František Čáslavský
08. srpna 2020, 19:57
0

Jsem si pro zajímavost rozkonfiguroval nějaké ty bawka a mercedesy a jako... Pak už ta 1.7 není úplně marná. M340i má ceníkovku 1.6...

Ju
Junior
09. srpna 2020, 14:00
4

No právě.
Nestojí to nesmysl, jede to, dle tvýho popisu to ani moc nežere, vypadá to hezky / neotřele a dá se s tim přijet všude, protože to není ani moc levný ani moc okázalý.
Navíc to zboku vypadá jako klasickej sedan bez dalšího vymejšlení. A to já mám moc rád :)

sheogh
09. srpna 2020, 09:35
0

Dost by me zajimalo, jak to reseni s el motorem na zadek funguje... jinak je to moc pekny, hlavne interier. Jen me nejde do hlavy ten stavitelnej podvozek, kdyz si predstavim typickyho zakaznika volvo, vzdyt na to v zivote nesahne...
...a opet fwd s R4 nastorc... asi radeji v teto kategorii audi, nebo kdyz uz nutne s baterkama, tak lexus (ale ten je kapku drazsi)
-
Komentář upraven 9. 8. 2020, 09:45:49

reagovat
Sob95
09. srpna 2020, 11:37
0

Typický zákazník Volva nepůjde pro Polestar specifikaci, ale maximálně si dá udělat Polestar SW u nějaké D5 nebo T6.. Už i minulá generace měla takhle stavitelný podvozek. A nevím jestli je momentálně Audi výhra, když se všude nadává na prodlevu akcelerace..

eLzyx
09. srpna 2020, 19:10
0

minulá a předminulá generace tenhle podvozek neměla. Měla jen "trapnou" náhražku v podobně tuhostně stavitelných Monroe tlumičů. Tedy asi o tři levely horší podvozek. Öhlinsy Volvo používalo v půlce devadesátých let. A moc setů nejspíše neprodalo.

Sob95
09. srpna 2020, 20:38
0

Dík za opravu, měl jsem to zafixované blbě. :-) Kdysi jsem to viděl v autosalonu, musel kvůli tomu do předních podběhů a v kufru sundat tapecírunk. :D

Pep
11. srpna 2020, 06:57
0

@eLzyx Právě že minulá generace S60 Polestar již měla Öhlinsy. Monroe byly pouze u S60R.

eLzyx
11. srpna 2020, 16:11
0

@Pep - to mi nějak uniklo, že i na P3 platformě měli Öhlinsy. Co tak čtu, tak Polestarů měli vyrobit jen 1500 pro celý svět, což je poměrně nic. Ani na webu to nijak extra neprezentovali.

eLzyx
09. srpna 2020, 10:22
0

co je to za modelový rok, cos testoval? Ještě starý MY20, nebo nový MY21? Ptám se kvůli té Vmax. Volvo tvrdí 180, Polestar 250 ...
Jinak tlumiče Öhlins nejsou u Volva nic nového, tenhle podvozek šlo pořídit už před 20lety na S70/V70/C70. A zpětně i na 850.

reagovat
Ha
Habakukk
10. srpna 2020, 12:33
0

No je to fuk zda MY20 nebo MY21, Polestar by měl být bez omezovače.

eLzyx
10. srpna 2020, 17:22
0

Volvo mi několikrát tvrdilo, že 180 Vmax je pro všechna auta, i pro Polestary. I na webu to mají/měli takto uvedené.

Honza Hamster Křeček
11. srpna 2020, 20:47
0

Auta pod znackou Polestar (neplest s Volvy odladenymi Polestarem) omezovac mit nebudou, auta pod znackou Volvo (vcetne aut ladenych Polestarem) ano. Prvni kusy s omezovacem jsou ted asi uz na ceste k nam, ale v provozu asi jeste zadny nebude..

Opelfahrt
10. srpna 2020, 23:12
2

Díval jsem se do konfigurátoru a dá se to objednat v černé, šedé, stříbrné nebo bílé barvě a jedině a pouze s interiérem v černé kůži. Hm, asi by mně vadilo konfigurovat auto za 2 miliony a nemoct si vybrat barvu ani vnitřek. Bohužel, tady asi třeba Mercedes-Benz nabídne víc, i když jak někdo napsal – s Volvem se dá přijet kamkoliv, aniž by to někdo řešil.

Jinak vtipná je příplatková výbava: „Příprava na alkoholový zámek“.
https://www.volvocars.com/cz/build/sedan/s60/polestar/polestar-engineered/personalize/optional-equipment?s=2G63PP2

reagovat
eLzyx
11. srpna 2020, 15:57
1

jj, přesně to mi taky vadí. Ale naštěstí na to nemám, takže to nemusím řešit. Protože pak by mě mrzelo, že nejde nakonfigurovat V60 T8 Polestar Engineered v Rebel Blue a béžovým interierem.
I na tohle jsem se Volva ptal a bylo mi vysvětleno, že jdou cestou uhlazenosti, zemitých barev, nepotřebují zvýrazňovat design exterieru křiklavými barvami. Nechápu, co je na modré (nebe), žluté (slunce), nebo světlé zelené (jarní tráva) špatného. Dle mého názoru akorát diktují zákazníkům, co přesně si mají koupit, aby s tím neměli takové náklady při výrobě.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem