Josef „Pep“ Novák
| Bydliště | Praha 5 |
|---|---|
| Registrace | před 8.3 rok. |
| Poslední aktivita | před 2.5 rok. |
| Komentářů u článků | 6 |
| Pozitivních komentářů u článků | 3 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
@eLzyx Právě že minulá generace S60 Polestar již měla Öhlinsy. Monroe byly pouze u S60R.
Třetí generace Volvo V70 v tomhle cenovém rozhraní nemá cenu. Jak je spáno výše, za zmíněný budget se dá sehnat pěkná 2. generace a ještě by mohlo něco zbýt na servis.
"protože servis staršího Volvo se umí dost prodražit" - s tím servisem to tak hrozné není. V rodině máme S60 1. generace s D5, najeto 300 tis. a za tu dobu, krom jedná prasklé vysokotlaké trubičky, která vede od railu, se nic nepokazilo.
Sám mám S60 T5 a krom repasu řízení (s tím jsem auto kupoval, běžná bolístka ročníků 2004), jenom měním náplně a filtry.
Díky za osvětu. Tak teď to smysl dává.
Btw tady je to celkem hezky vysvětlený.
https://www.autocar.co.uk/car-news/technology/under-skin-latest-cvt-gearbox-technology
Hezky napsaný, zajímavé auto, ale tohle nedává smysl po technické stránce: ,,Díky pomoci elektromotoru a planetové převodovce, která stále udržuje ideální otáčky Camry velmi ochotně zrychluje, dech ji dochází až někde u sto šedesáti. Narozdíl od některých jiných vozů s CVT”
Místo planetové převodovky by tam mělo být napsané CVT, či variator, nebo: ,,převodovce s plynulou změnou prevodového poměru”.
Souhlas, jinak v tomhle cenovém limitu se dá sehnat i novější S60 nebo S80.
Stanou se i horší věci. ;) Mimochodem plánujete do budoucna nějaké další testy Volv? Třeba nové XC60 nebo S60 Polestar?