načítám data...

Lexus LC 500 Convertible: Záleží na každém momentu

Můžete si koupit silnější auto. Můžete si koupit levnější i praktičtější. Žádné však nebude jako tohle.

zobrazit celou galeriiFoto:   Daniel Borský

Když se řekne Lexus, většina lidí si jako první vybaví spolehlivost, technologickou vyspělost a bezkonkurenční hybridní pohon. Jenže Lexus znamená mnohem víc. Je to především o silném akcentu na individualismus. Od designu, který si s ničím jiným nespletete, přes naprosto originální interiéry, až po pohonné jednotky, kterými se Japonci nebojí jít proti proudu. Ač se může zdát, že signifikantním zástupcem značky je velký sedan, není to tak docela pravda. Jestli něco vystihuje nejlépe myšlenku této automobilky, je to model LC500, asi jedno z nejúžasnějších aut, které si dnes můžete koupit. Když se nám naskytla možnost si tohle velké GT vyzkoušet, navíc v otevřené variantě, neváhali jsme ani minutu.

Foto: Daniel Borský/www.autickar.cz

„Elcéčko“ se prvně představilo světu v roce 2012 na detroitském autosalonu. Tehdy všem přítomným spadla brada a patrně málokdo věřil, že se něco takového může dostat na silnice. Jenže rok se sešel s rokem (nebo spíše se čtyřmi) a v roce 2016 se na témže místě představila produkční verze LC. A opět všichni zůstali stát s otevřenou pusou, neb finální model vypadal, až na některé detaily, prakticky shodně s tehdejším konceptem. V listopadu roku 2019 se přidala neméně úchvatná varianta Convertible s plátěnou střechou. A víte co? Tenhle šokující design funguje skvěle dodnes.

Foto: Daniel Borský/www.autickar.cz

Lexus LC 500 je fascinující kus automobilového nebe, který i po pěti letech vypadá, jak kdyby někomu vypadla studie vozu z kamionu při převozu mezi jednotlivými výstavami a nějakým omylem se dostala do běžného provozu. Je to design velmi komplikovaný, avšak nesmírně funkční. Možná se vám nedostane pod kůži hned na první pohled, ale díky své sofistikovanosti a propracovanosti osloví snad každého. Minimálně za sebe mohu říct, že čím déle na něj koukám, tím více zalíbení v něm nacházím. Nejsem si jist, jestli je vůbec možné jej popsat výstižně slovy a písmeny. Tohle se musí vidět a prožít. Ani fotografie nedokáže přenést všechny emoce, které ve mne vyvolává pohled na tohle auto. A to je asi největší poklona, kterou mu mohu vyseknout.

Foto: Daniel Borský/www.autickar.cz

Interiér LC 500 je stejně impozantní jako zevnějšek a skvěle zapadá do celkového konceptu vozu. Originální, sofistikovaný, trochu komplikovaný a plný zajímavých detailů, tak by se dal asi nejjednodušeji popsat. Světlá kombinace vnitřku je sice poněkud náročnější na údržbu, tím spíš v otevřeném voze, ale vypadá skvěle, obzvlášť v kombinaci s atraktivní červenou metalízou. Vybrané materiály nepřekvapí svou vysokou kvalitou, stejně jako mechanická přesnost jednotlivých knoflíků uvnitř potěší každého hračičku. Neznalého člověka možná překvapí trochu nezvyklá ergonomie (například ovládání infotainmentu touchpadem), ale zvyknout se na to dá. Třeba mechanicky posuvný budík v přístrojovém štítu nadchne každého, kdo si vytváří k autům hlubší vztah.

Foto: Daniel Borský/www.autickar.cz

Nejdůležitější v takovém aute je beztak pozice za volantem a ta je perfektní. Z místa řidiče máte pocit, že jste součástí vozu, takový ten poslední dílek skládačky. Oficiálně LC 500 Convertible nabízí i zadní sedačky, ale nevejdou se na ně ani děti (dobře jsem asi jediný člověk na světě, kterému se tam povedlo nasoukat tam dvě autosedačky a pak ujet 10 km, ale věřte mi, vážně to nechcete dělat), takže to berte spíš jen jako další prostor pro zavazadla. Což se hodí, protože do kufru vyjma platební karty stejně nic moc nedáte. Jenže o tomhle toto auto vážně není. Tady hrají prim emoce a ty vás naplno ovládnou hlavně při jízdě.

Foto: Daniel Borský/www.autickar.cz

Na začátku jsem říkal, že Lexus jde často proti hlavnímu proudu. Při pohledu pod dlouhatánskou kapotu „elcéčka“ pochopíte, co jsem tím myslel. Nenajdete zde žádný elektromotor (hybrid se dělá jen jako kupé), ba dokonce ani turbo. Tady je plnotučný osmiválec s atmosférickým plněním, který se spoléhá na zdvihový objem. V dnešní době těžko uvěřitelná věc. Hlavní numera jsou 5, 8, 270, 464 a 530. Nebudu vám však ani říkat k čemu konkrétně se vážou, protože čísla jsou zde absolutně nedůležitá. Vůbec na nich nezáleží. Tady jde o pocit, prožitek, emoce a na ničem jiném nesejde. A vězte, že chladným vás tohle kabrio rozhodně nenechá. Když jsem poprvé nastartoval a v chladném ránu vyštěklo všech osm válců zaráz, chtělo se mi plakat štěstím. Kdy jsem poprvé vytočil ten nádherně zpívající pětilitr za hranici 7 tisíc otáček, jen jsem křičel radostí jak malý kluk. Každé přidání plynu ve mně vyplavilo endorfiny z toho, jak radostně motor reaguje a jak neskutečnou chuť do života má. Je skoro až k neuvěření, že si něco takového můžete dopřát i v dnešní době, která cílí na docela jiné vlastnosti. Tohle je motor s velkým M a já se klaním japonským inženýrům, že něco takového dokázali vytvořit.

Foto: Daniel Borský/www.autickar.cz

Přestože pohonná jednotka hraje prim, co se emocí týče, kdyby auto nefungovalo jízdně, byl by ten charakterní motor asi trochu zbytečný. Nebojte, nic takového se však nekoná. LC 500 je dokonalé GT každým coulem. Na delší cestě umí být pohodlné, konejšivé a velmi příjemné. Problém mu nedělají ani vysoké rychlosti, ve kterých zůstává krásně stabilní.  Na dálnici se můžete pohybovat až 160 km/h se staženou střechou, aniž by vám měla explodovat hlava. Neztratí se však ani na okreskách. Ano, tohle velké kabrio, které váží dvě tuny, vám vykouzlí rohlík na ksichtě i na té nejzapadlejší okresce, kterou ve vašem okolí najdete. Nevím, jak se to vývojářům povedlo, ale na úzké silnici se kolem vás tento poměrně velký křižník tak nějak celý stáhne, zhubne asi tak půl tuny a předvádí psí kusy. LC 500 je natolik vyvážené, že vám dovolí jet na samotné hraně adheze, aniž byste měli strach, že ho zahodíte na první hrušku. Jeho repertoár schopností je podivuhodně široký. Můžete s ním jet úplnou pilu, čistou stopu a ono to bude fungovat. Můžete do aleluja jezdit s rozevlátou zádí a ono to bude fungovat. Můžete jet piánko, jen takovou obyčejnou kochačku a ono to bude fungovat. Za každé situace, v každém počasí, na jakékoli silnici. A celou tu dobu si s vámi auto povídá skrze volant i sedačku a vy máte díky tomu naprosto dokonalý přehled o situaci. Neskutečný stroj.

Foto: Daniel Borský/www.autickar.cz

Verdikt

Lexus LC 500 Convertible je bezesporu jedním z nejúžasnějších aut, kterým jsem měl možnost jezdit. Neuvěřitelně funkční stroj, který vás nezklame v žádné situaci, kterou mu můžete připravit. A ještě k tomu vám umí zahrát na emoční strunu tak, že ve vás probudí to malé vnitřní dítě, které nemá žádné starosti dospělého života a jehož jediným cílem je, užít si každou chvilku. Je to zcela čisté a upřímné auto. LC 500 je pro mě ztělesněnou definicí značky Lexus. Až mi někdo jednou nařídí, že si mohu pořídit poslední auto se spalovacím motorem, které si budu moct ponechat až do úplného konce, bude to právě LC 500.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Bavoraczech
13. října 2021, 07:19
5

Krátké, ale výstižné. Jdu si vsadit sportku, protože ze všech těch Jaguarů, Mercedesů a Maserati - tenhle Lexus prostě nutně potřebuji!

reagovat
Raspby
13. října 2021, 08:10
3

Nejlepší kombinace barvy a interiéru u tohoto modelu :). Závidím, i když já osobně bych radši coupe, tak by rozhodně bylo červené s tím béžovým interiérem. To auto je opravdové umělecké dílo na kolech :)

reagovat
beastar
13. října 2021, 08:35
0

Velmi povedený popis. Já neměl tu čest jet s tím déle jak asi hodinu v opravdu hustém provozu. Interiér je nádherný a jestli můžu srovnávat, tak mezi konkurencí stejné koncepce se neztratí. Motor minimálně počtem válců a atmo v dnešní době bájný jednorožec. Prodeje v EU i v rámci kategorie low. Ono je to totiž opravdu dost jiné od první minuty a ne každého to tak pohltí jako Dana. Jinak jo je to pořád velmi dobrý. Přestože mě osobně jpn auta neoslovují kór luxusní...

Jen dotaz pod čarou s těmi okreskami... Really. Are you sure? Mám obecně se srovnatelných aut pocit jak když na mě působí 9g. Ve vyšší rychlosti na okresce, která se kroutí. Po pár prujezdech to přestane brzdit na 100%. Mám pocit supertěžkého předku který se u některých aut jakoby potápí. Obrovsky silný přenos váhy na vnější stranu auta i přes pokročilé podvozky. Jo asi je to super, když umíš řídit a víš jak pracovat s hmotou. Což bohužel velká část řidičů z kategorie Street cz bozz neumí. Poslední věc přesné ale moc rychlé řízení. Nevyvážené reakce. Plus jezdit s tím na mokru (u lc500 sem jel sucho cca plus 27) asi nebude úplně ráj.

Proč to píšu... E500c, XK, RS5, Granturismo, Contík GT, nějaká BMW a pár dalších takových věcí coupé, nebo Cabrio...

reagovat
krab
13. října 2021, 09:51
1

Čau Bíste ... mě Lexus tohle auto taky před asi měsícem půjčil na testovací týden , nebo necelý týden a mě se na něm líbí ty podobné věci jako tady Danovi. Líbí se mi navíc ten skutečně precizní přístup ke konstrukci, kde oni umí skloubit design a funkci v takovou harmonii. Ono to zní jak z katalogových keců, ale fakt máš pocit, že ti to auto postavili na míru. To, že má 2 tuny a kupé cca o 100 kg méně je samozřejmě při sportovnějším svezení znát. Jenže Lexus zvolil dobře geometrii přední nápravy a vhodně převodku řízení tak, že je to řízení docela rychlý a auto se krásně stáčí do zatáčky bez takovýho toho pocitu "bezpečný" počáteční nedotáčivosti jako často u německejch aut. A na výjezdu tomu můžeš klidně fakt naložit a ono se to vesele sklouzne a krásně kontroluje. Ale je to auto primárně na příjemnou jízdu. Je to takový když si chceš udělat radost, ne když chceš jet někde řádit kolem Křivoklátu :-D Na to si vezmeš jiný auto.

beastar
13. října 2021, 10:04
0

Ciao, psal si o tom na garáže? Dík za reakci ještě počkám, co k tomu bude mít slovutný autor. To řízení to je přesně to co myslím. Jakoby rychlé, ale mě to zase moc přesný nepřišlo. Jel sem ale málo takže ok. Reálně to vypadá že to je lepší právě jak obecně konkurence. Kde sem postupně něco najezdil. Německý auta jedou ke kraji vlastně docela přirozeně bez náznaku toho, že to nezatočí. Jako teda ty který se z tím vůbec dají srovnat. To by znamenalo že je to docela řidičský auto. Jasně jasně na trať do mejta to brát nebudeš. Mě šlo o vše v rámci toho jak budeš používat takový auto jako autíčkář. Víš dobře že i v amg kombíku od MB se člověku prostě chce občas jet a užít si sekvenci blbin.

krab
13. října 2021, 10:16
2

Jo, psal ... to najdeš určitě. Když ti to jednoduše shrnu : tohle auto ať už convertible anebo coupe si koupíš, když tě osloví ten styl a skoro až umělecký přístup k designu. A asi i musíš mít rád japonská auta. A je pravda, že první zkušební jízda která je kratší nepřesvědčí hned. Když by ses ptal mě jaký auto pro potěchu a radost v ceně kolem 3 M, tak bude LC500 horkej kandidát, ale předtím než bych to udělal bych si zkusil domluvit ještě delší seznámení s 911 (992) . Nic jinýho bych pravděpodobně nezvažoval, ale ono to je všechno o nějakým osobním vkusu a preferencích značek atd.. Co může někoho na LC 500 zklamat: 1. motor - nechci říct, že by to nejelo, ale lidi jsou v týhle třídě zhýčkaní těmi biturby a tenhle motor je jiný. Je dobře, že to tak je, ale některou klientelu to tím automaticky odradí. 2. infotainment - je to trochu víc oldschool, prostě pro člověka co má rád ty displeje přes celou palubku to auto fakt není. Čímž naopak auto přiláká tu druhou část, tu autíčkářštější. Těch je míň pochopitelně. Převodovka je tu ale fakt dobrá, to se japoncům povedlo. K řízení bych fakt výhrady neměl, nastavení podvozku, navíc to auto je vyvážený 50/50 a dost na tom lpěli ti konstruktéři, když si o tom něco víc přečteš. Vlastně je to za mě skvělý. Navíc i ty ceny těch aut nejsou vůbec přehnaný, pár youtuberů co jsem viděl dokonce říká : je to laciný, měli by to zdražit ... :-D Tak to já zas ne, ale jako jsem rád, že to není v říši 5 mega + , ale v takový tý, že když by se člověku dařilo a chtěl si udělat radost, tak by to třeba někdy i šlo...

Co nevím, jestli by ten Lexus byl pro tebe. To si netroufám odhadovat. Užít si sekvenci blbin si užiješ, ale nedělá to žádný pubertální pops and bangs zvuky nebo něco jako, že je tam přepínátko "tak a teď budu chuligán" , to auto je takový víc pro dospělý... A co jsem ještě chtěl říct - úžasně v tom hraje audio, fakt výborně

Daniel Borský
13. října 2021, 10:19
4

Já to vezmu od konce. To jak to jezdí na okreskach mě skutečně mile překvapilo. Způsob jakým to zatáčí jsem nečekal od tohoto typu auta. Jasně, o půlku menší 911, nebo třeba takový F-Type budou na točitých silnici hbitější o tom žádná. Ale LC umí zapůsobit tak, že člověk nemá šanci ani pomýšlet na to, že na takovou silnici vlastně primárně nepatří. Žádný ponořování přídě se nekoná, ani jsem neměl pocit premotivovaneho řízení (možná v tom nejostřejším režimu trochu, ale ono stačí jezdit na normal a funguje to už tak dobře) Sedlo mi to do ruky tak akorát. Kabrio má oproti kupé nějaký změny na podvozku, kvůli kterým je sice o 100 kg těžší, ale zase má nižší těžiště a o něco lepší rozložení hmotnosti. Když bych to měl s něčím porovnat, tak Conti GT je proti tomu parník, E500 Cabrio nemotorný medvídek, XK jako kočka domácí s mírnou nadváhou. GranTurismo/GranCabrio ve verzi Stradale se k tomu dá připodobnit s tím, že Lexus těží z toho, že je o generaci mladší. O něco lépe brzdí, míň se kroutí atd. Nejbližší konkurent je k tomu asi M850 od BMW. Ta bude jistojistě v každé situaci rychlejší a dravější a patrně i univerzálnější jako daily. Ale postav vedle sebe BMW a Lexus a hádám, že BMW si ani nevšimnu, že tam je. :) Co se mokra týče, tak nevím, já měl počasí úplně super, nicméně na mokru to bude chtít rychlé ruce. Krab to měl pár dní po mně a dost mu toho propršelo, takže bude vědět asi víc.
Edit: já si myslím, že pokud se ti líbí GranTurismo, tak tohle by tě nemělo zklamat :)
-
Komentář upraven 13. 10. 2021, 10:21:43

beastar
13. října 2021, 11:56
0

Hmm tak děkuji oboum za vyčerpávající informace. Krabe tvůj článek si přečtu. Více méně část věcí se mi potvrdilo. Část jste uvedli zřejmě na pravou míru. Jasně já jpn auta prostě příliš nemusím. Z podstaty věci mě málo co z nich osloví. Mimochodem obecně audio v Lexusu chválí lidé často. Asi to dělají vážně dobře. Souhlasím s Danem v tom, že BMW 8 v tomhle směru na efekt a design nemá šanci ani v tom optice. Věřím že je tohle auto lepší než Maserati GCs nejen protože je to novější. Oni to dělají řemeslně prostě líp v Lexusu. To bych nerad zpochybnil. Displeje no. O to třeba mě zase až tak nejde. Jasně působí to cool, ale záleží na provedení toho interiéru. A tohle je přesně citlivě postavené podle mě. Bez snahy šokovat mladé rapery alá Bentley. Které je opravdu obr, celkově ten popis srovnání beru. Jen teda ten Jaguar sem sázel že je hodně blízko podvozkem. To spíš proto že ho mám vcelku rád ten typ pojetí auta. Dospělý je to rozhodně. Taky už nám asi všem 30 bylo člověk to vidí jinak.
Ad. Cena ta je prostě poplatná značce a kvalitě. S tím člověk musí v době kdy se rozšoupneš u Renaultu a máš tam milion počítat. Nakonec v tomhle souhlasím s Krabem, že je to odpovídající obnos. To auto bude pecka i za 10 let. Trochu mě děsí ta charakteristika toho motoru o které píše Krab. U Dana vím, že ty moderní atmo chválí obecně viz. Mazda. Já s tím jel hodinu a přišlo mi to dobrý, ale tak jako aby ne v rychlosti 50 až 120... Zajímalo by mě jak to reaguje na plyn v takové té klasice 4g na 3g sešlápnout a jedeš. Třeba u QP v8 3,8 580 mi tohle strašně vadí ta letargie v normálu. Zvuk to vytvoří ale reakce celého auta je jakoby sekundu za autem.

Jinak 911 krásný, skvělý, nedostižný. Respektuji to. Jen prostě jo je to malý sportovní auto defakto na dnešní rozměry. Je mnohem blíž cestování a GT stylu, než před lety. Ovšem za mě je to moc volba na jistotu. Takový to když někdo dokola kupuje éčko, protože Mercedes. To dělá nejlíp... To asi není nic pro mě takový model uvažování. Ok jak Lexus moc nemusím, tak tohle vypadá skutečně skvěle.

krab
13. října 2021, 12:40
2

Nemáš zač, svezlo se v něm víc kluků, i zarytý porschista a neskryvali nadšení. Motor není takový to dělo plný točivého momentu, ale krásně jemná točivá atmosféra co se rozezpívá od 5000 rpm. Japonskej motor...

A důležitý je taky říct že to auto nebude na trhu k dostání věčně, takže asi kdo ty peníze má a uvažuje radši ať to dlouho neodkládá:)

Augi
22. října 2021, 17:10
0

Jsem jeden z těch, kteří se krátce svezli :) Tu hmotnost to fakt maskuje neskutečně, a měl jsem pocit, že i na ne úplně kvalitním asfaltu se chovalo ukázkově.

Na co bych si musel zvykat na okreskách okolo Křivoklátu je větší šířka. Pří míjení protijedoucího auta jsem se musel fakt pekelně soustředit, abych se držet dost u kraje. Ale...z jiného podobně širokého auta mám zkušenost, že na to si člověk zvykne rychle :)

fortress
13. října 2021, 09:07
0

Interier je skutečně úchvatnej, snad nejlepší co jsem viděl speciálně v té hnědé. Občas kouknu na mobile.de na předváděcí / roční kusy, ale ceny jsou zatím moc vysoko.

reagovat
Avex
13. října 2021, 09:12
1

Nejhezčí moderní auto bez jakejchkoliv diskuzí. A ještě v tý barvě...

reagovat
Jimi
13. října 2021, 09:41
1

Ve verzi coupé, asi jediné GT, které navozuje ten výjimečný pocit, kdy jsem tehdy slintal nad osmičkou E31.

reagovat
Pochtli
13. října 2021, 12:43
0

V pondělí jsem v Brně jedno v téhle barevné kombinaci viděl naživo a fakt v šedi ostatních aut vynikne.

reagovat
Sa
Sato
13. října 2021, 15:54
0

Auto asi fakt úžasné ale nejako to nechápem. Bolo by pri tej hmotnosti taký problém to preskladať aby to malo použitelné zadné sedačky? A keď nie, tak by bol taký problém aby to vážilo menej? Čo je na tom také ťažké vlastne? Koža? Audio? Nepoužili dosť hliníku? Váži to podobne ako GrandCabrio alebo Hellcat ale to sú plnohodnotné 4 seaters.
Uznávam že si to zajtra nepobežím kúpiť, je to pre mňa X ročných platov, takže nie som cielovka, ale nechápem to z takého toho "inžinierkseho" hladiska.
Inak podbne som nechápal hmostnosť 350Z, malá krabička a váži to ako sedan.

reagovat
HeavySmoker
13. října 2021, 16:58
1

Nedávno som videl tabuľku mediánového veku kupujúcich športové autá a GTčka. Pre 911tku tam figurovalo číslo 65. Taký človek plnohodnotné 4 sedačky nikdy nebude potrebovať, núdzové pre vnúčatá stačia. Kompromitovať kvôli tomu design alebo jazdné vlastnosti je zbytočné. Pokiaľ ide o hmotnosť, obecne platí že čím väčšiu konštrukciu skladáš, potrebuješ viac materiálu na dosiahnutie tej istej torznej tuhosti, odtiaľ tá hmotnosť ako taká. Rozdiel v dĺžke medzi GC a LC500 je 12cm, zhruba 2.5% rozdiel v dĺžke, takže predstava že LC500 bude vážiť o 200kg menej je iluzorná.
-
Komentář upraven 13. 10. 2021, 16:59:11

af
afro-r1
15. října 2021, 10:33
0

Tech 65 bych i veril. Mladssi s financnim prebytkem kolem me kupuji spis Multivany, Viana, nebo aspon SUV s kouli. Nahazi veci a vali do sveta...

Jacob H
13. října 2021, 19:53
2

Jako tento Lexus je mimořádně okouzlující auto a sen na čtyřech kolech. Alespoň pro mě. Mít ty peníze koupím si jej a užívám si jej kdykoliv, bych jen mohl. GTčko s klasickou koncepcí a atmosférickým osmiválcem. Může být něco lepšího?

reagovat
beastar
13. října 2021, 22:18
2

Dvanáctiválec.

Jyrki
13. října 2021, 21:25
-1

Auto je to krasny, ale chybi mi pocit lehkosti a vzdusnosti. V coupe je to prijatelnejsi nez v kabriu. Co nejsem schopen odpustit zadnemu autu, digitalni pristrojovy stit. Ja chci klasicke budiky a idealne zapustene v tubusech.
Svezt se? Proc ne. Vlastnit? Diky ne

reagovat
Augi
22. října 2021, 17:07
0

Svezl jsem se jen krátce a to auto fakt hmotnost dokonale maskuje. Jak se píše v článku, jako by mělo o půl tuny míň.

C70C
14. října 2021, 20:16
3

V životě jsem měl to štěstí, že jsem se dostal za spousty volantů. Ale tenhle článek na mně působí tak, že bych ještě minimálně jeden volant chtěl zkusit. Emoce. Emoce. Emoce. Lexus obdivuju. V dnešní době tím víc, když charakter vymírá..

reagovat
af
afro-r1
15. října 2021, 10:27
0

Nalakovat cerveny pruh pod SPZkou, bylo by to zepredu mnohem hezci. Oddelena horni maska a spodni nafuk...

reagovat
je
jerry
16. října 2021, 09:17
0

Krásné auto. Jak jsem japonská auta moc nemusel, tak poslední léta se mi začínají líbit. Možná je to i ústupem evropského designu. Kde jsou ty časy slavných italských návrhářů. A francouzská elegance. Jsem moc zvědavý na novou Mazdu 6.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem