načítám data...

Autíčkář se ptá: Která auta vám utekla?

Všichni máme auta, která jsme mohli koupit, nekoupili a teď litujeme, protože víme, že to byla chyba. Která utekla vám?

Autíčkář se ptá: Autíčkář se ptá: Která auta vám utekla?

Při pohledu zpět se často věci jeví jednodušší a jasnější, zvláště pokud jde o záležitosti tak komplikované a nepředvídatelné, jako je vývoj cen a dostupnosti klasických aut. Dnes se může zdát jedině logické, že ceny starých Porsche se za posledních pár let zdvojnásobily ( i když to vlastně logické být nemusí), stejně jako působí zcela přirozeně, že legendární hot hatche osmdesátých let se z opomíjených ojetin stávají uctívanými klasikami. A nikoho také nepřekvapí, že některá auta, která jsme brali jako naprostou samozřejmost a běžnou součást našich silnic, najednou dramatickým tempem vymizela, a i když třeba nejsou drahá, najít zachovalý kousek je náročné až nemožné.

Když byla levná a dostupná, většinu z nás by ani nenapadlo, že před sebou možná máme poslední příležitost pořídit s něco, co jednou bude výjimečné. Kdo z nás by si, s dnešními informacemi, v 90. letech nekoupil jednu ze zachovalých aerodynamických Tater, nejlépe starou T77? Kolik motoristických nadšenců by před deseti lety zastavilo byt, kdyby věděli, jakou hodnotu bude dnes mít Porsche 911? A o kolik víc byste se snažili sehnat solidní exemplář Peugeotu 309 GTI, kdybyste věděli, že už zkrátka nebudou?

Vynechme teď auta, která jste měli a hloupě je nechali proklouznout, tak jako já své dva Fordy Capri – o tom jsme totiž mluvili nedávno. Zaměřme se spíše na auta, která jste ‚málem měli’. Chtěli jste je koupit a na poslední chvíli záměr vzdali, nebo se rozhodli, že je to vlastně hloupé rozhodnutí a dotyčnou starou herku můžete pořídit i později, kdykoliv si vzpomenete. Sám si vzpomínám na dobu, kdy jsem vážně uvažoval o tom, že místo některého ze svých amerických vehiklů pořídím Jaguar E-type 2+2 ve stadiu projektu – tehdy, koncem minulého desetiletí, se dal docela snadno zachránitelný kus pořídit i za 300 tisíc korun. Dnes? Raději se ani nedívejte. A ani nemluvím o tom, že mě v téže době lákalo Porsche 912, tehdy taktéž poměrně dostupná klasika. Jenomže nakonec vždycky vyhrály americké osmiválce, které dnes mají skoro stejnou hodnotu jako před deseti lety…

Stejně tak jsem nikdy nesáhl po některém z mnoha hot hatchů, starých BMW nebo po několika Mitsubishi Starion, která jsem před lety zahlédl prodávat tu za 20, tu za 30 tisíc korun. Měl jsem pocit, že si tahle auta můžu koupit kdykoliv a důležitější jsou ony osmiválce…

Která auta utekla vám? Kterých zaváhání dnes nejvíc litujete, když sledujete ceny dalece převyšující vaše možnosti?

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Sh
Shackall
25. dubna 2016, 07:46
0

Chevrolet Camaro III., Firebird III a jedna hnusná, omšelá hromada rezavého plechu za 8 tisíc, která kdysi (tak okolo roku 1985) byla Tatrou 603.

reagovat
Vavris Vavrisovic
25. dubna 2016, 07:58
0

Doteď lituji, že místo okmažitého zvednutí zadku a cesty do nejmenovaného největšího autobazaru, jsem před dvěma lety volil raději dvoudenní přemítání na téma "osobní finance" a googlení "Opel Speedster buying guide" a "Opel Speedster Issues".

Takže jsem si moh po těch dvou dnech vyslechnout pouze "Je mi líto pane, vámi vybraný vůz je již rezervován na pobočce v Praze" a sen o žlutém Speedsteru za 250 tisíc se rozplynul... ach já debil!

reagovat
Vo
VojtaS
25. dubna 2016, 09:12
0

Datsun 260z 2+2, bez koroze, po laku, funkční, sednout a jet - 4000 eur
Datsun 280ZX, krásný originální stav, k tomu náhradní motor, dva diferenciály a dvě převodovky - cca 160 tis.

Ze žalu nad vlastní blbostí jsem si pak pořídil Porsche 944 z první serie. Ale pořád tam chybí dva válce...

reagovat
Bigg.I
25. dubna 2016, 09:37
0

Ford Escort 1987 ( TOP STAV ) za 13 000 kč a mohl jsem mít své první auto. Někdo byl rychlejší.. a ten někdo si ho vzal jen jako dárce dílů :(

reagovat
spajda77
25. dubna 2016, 09:37
0

To mě oproti ostatním uteklo mnohem skromnější vozidlo. Mělo být mé první. Byl to excelentní kousek Citroenu AX v dieselu. Tenkrát jsem mnohem hlouběji do kapsy než dnes a i bezúročná půjčka od příbuzných či přátel se mi příčila a v podstatě je tomu tak dodnes. Spooker o tom ví své. Dokonce mi volal, abych to ještě zvážil a já se nakonec svolil k tomu, že bych využil peněžní "famillybuffer," a tak jsem tedy volal majiteli, ale AX již našlo svého kupce.

reagovat
Ho
HonzaM
25. dubna 2016, 09:46
0

Tohle AX uteklo víc lidem :D

spajda77
25. dubna 2016, 10:12
0

To věřím. Bylo excelentní. :D

Tomb
25. dubna 2016, 10:35
0

Chuť uškubnou si hlavu mám pořád kvůli: pojízdná Tatra 603 s papírama za odvoz (cca 17let zpět)
olezlé funkční škodovácké Rko za bůra.. (cca 15let zpět)
a předminulej rok kompletní pojízdnej Golf 1 cabrio bez papírů na díly za desítku....

reagovat
adam7c3
25. dubna 2016, 10:47
0

Napadají mě snad jenom dvě, černej kulatej Caprice za 95 tisíc, kterej se objevil jen chíli potom, co jsem koupil jinou ameriku a pak Jaguar XJ Sport v krásný carnival red metalíze v Anglii asi za 1500 liber. Jsem spíš rád, že jsem spoustu aut nekoupil nebo mi utekly, protože jsem se v danou chvíli vyjímečně řídil rozumem.

reagovat
CerVus
25. dubna 2016, 11:31
0

U mě bylo největší chybou porsche 968. Tehdy jsem si říkal, že dávat za něj skoro 300k je sázka do loterie a teď když jsem nedávno zjistil, že se ho v Polsku snažili prodat za pětinásobek tak bych si nejraději nafackoval. Hodně ale rozhodlo, že mi na tom modelu něco prostě nesedí.
Raději bych měl v garáži 944s2 nebo turbo S, u kterých jsem se také nedokázal rozhoupat. A nakonec to bylo E46 M3 v době kdy poslední příležitost je koupit než začali opět závratně stoupat na ceně. Mělo špatnou barvu interiéru :) No a dnes to došlo do stádia, kdy se při nákupu nemá řešit jestli má manuál nebo pádla (která skoro nikdo nechce). Holt výmluva se u mě vždy najde.

reagovat
E3
E36
26. dubna 2016, 01:20
0

Taky budu nejspíš nucen vzít ty pádla :-D je to šílený jak to stoupá ty M3 e46 :-(

Ch
Chizzz
25. dubna 2016, 11:31
0

Před 5 lety bylo na tipcarsu BMW E30 M3, bylo špinavé, sem tam orezlé ale vypadalo kompletní a funkční. Stálo 30tis. Do týdne bylo pryč. Někdo zřejmě nevědel, co má... Aktuálně se dívám po E36 328i, je jich miň a míň a jsou dražší a dražší. Tohle bude taky dobrá investice, o M3 e36 nemluvě.

reagovat
Iv
Ives
25. dubna 2016, 14:00
0

Ano ty E30..těch bývalo kdysi strašná kvanta, bohužel už jsou ty doby prč kdy se tyhle kousky daly pořídit za 5 tisíc....no dneska sehnat kousek se kterým by se dalo jezdit je strašný problém, podobně i E28..

toto jsem si nastěstí uvědomil, takže svoji E36 dávám dokupy a snažím se jí dostat stavu kdy sní budu spokojen dokud to ještě jde a díly jsou pořád levné. :-)

Pa
Pablo
25. dubna 2016, 12:02
0

Nedávno jsem přemýšlel nad Mazda 323f bg po jediném majiteli, garážované, v luxusním stavu za asi 15k s eko daní. Bylo by to mé první auto a zároveň se mi šíleně líbí (mrkačka). Nebyly ale zrovna peníze a půjčovat si od někoho se mi nechtělo. Bohužel bylo za den pryč a taky jako dárce ND. Je to škoda, měl jsem si na to půjčit, stálo by to fakt za to! :)

reagovat
mv
mvrlik
25. dubna 2016, 12:18
0

Z3M coupe par let zpatky - cca 350k :( a moc hezky Datsun 240z za 300, ktery mi vyfoukli pred nosem...

reagovat
Ja
Jan
25. dubna 2016, 12:19
0

Slušný 110R za dvacku (psal se rok 2005). Dnes je za desetinásobek a vím, že už ho nikdy nebudu mít.

reagovat
bobo23
25. dubna 2016, 12:23
0

Lituji, že pár let nazpátek nebyly finance, abych mohl mít svou Hondu CRX první generace. Tehdy se slušné kousky daly sehnat za relativně nízké ceny. Bohužel zájem tunerů o plastové doplňky a nezájem o postupující korozi způsobil vymření těchto aut. A dnes už ceny lezou moc nahoru.

reagovat
Gulf91
25. dubna 2016, 12:33
0

No mě hrozně mrzí že mi utekla Calibra 4x4 turbo za cca 50tisíc. bylo to před dvěma lety kdy sem vybíral svoje první auto, když sem volal tomu chlápkovi tak mi akorát řek že teď za nima zavřel vrata. Do teď se ujišťuju že mám lepší auto a na údržbu snazší, ale tenkrát sem jí moc chtěl. Nedávno nám známej oznámilže prodal jeho rx7 z roku 88 asi za pade, to sem chtěl brečet. No a kdysi když sem neměl ještě řidičák tak sem přesvědčoval tátu ať koupí starý erko že narostou na hodnotě. Tenkrát byli cenově na dně a on říkal že takovej vrak nemá cenu koupit. No a v této době jsme měli možnost koupit mbx a zase byla odpověď co s tím. Když známej přišel s tím že to prodal nějakýmu nadšenci, tak sem se potom s tátou hrozně dlouho nebavil.

reagovat
Ev
Evlo
25. dubna 2016, 12:48
0

1.8 NB s klimou prodaval nekdo u me za barakem, kupujici se k tomu moc nemel, neco spekuloval, tak jsem se zacal vyptavat no a rikal sem si, ze je blbe mu to takto vyfouknout, no pak to vzal, ale proste vtip :D

reagovat
JP
25. dubna 2016, 13:39
0

Nikdy se mi nic takovýho nestalo, všechno co jsem vážně chtěl jsem vždycky nakonec koupil. Jediný co mě mrzí je, že jsem neměl na moje vysněný 550 Maranello před pár lety, kdy se dalo běžně koupit za něco přes milion. To co stojí dneska bych za něj už asi nedal...

reagovat
KristianSK
25. dubna 2016, 15:50
0

škoda 120 za prepis v dobrom stave

reagovat
ja
jawor
25. dubna 2016, 19:12
0

Pamatuji si, když jsem jako kluk jel s tátou kupovat naše nové auto do německa. Byly jsme v autobazaru a v rohu jim tam stála originální BMW M5 e28 z roku 1986. Stála 3 500 DM. Prohlídli jsme si ji a jeli ji projet. Auto jelo neskutečně. Dokonce si pamatuju, že to byla verze s Airbagem (tenkrát za neskutečnej příplatek). Já jsem z něho byl hotovej a začal jsem přemlouvat tátu, že to je přesně ten vůz co naše rodina potřebuje. No neuspěl jsem :-) Bylo to tak v roce 1995 a tenkrát to byl prostě starej pekáč. Dále si jel táta v roce 2001 koupit bílou BMW M3 e30 z roku 1990, auto jsme si prohlídli a projeli a nakonec jí stejně nekoupil. Zdálo se mu to už starý. Já osobně si jel v roce 2002 koupit Tatru 603 z roku 1968. Auto tehdy stálo 20 000 Kč. Jel jsem si pro ni přes celou republiku. Když jsem si jí prohlídl a řekl jsem pánovi že jí beru tak z pána vylezlo, že k ní je v ceně ještě jedna kompletní na ND a dalších 6 náhradních motorů a spoustu dalších věcí. No a že buď to odvezu všechno nebo že z toho nic nebude. No a v představě, že budu muset ještě zaplatit odtah za tu druhou jsem ji nakonec nevzal. Dále jsem mohl v roce 2006 koupil Lancii Deltu Integrale EVO z roku 1992. Byl jsem pro ni přímo u prvního majitele. Ve stodole měl 2 úplně stejný. Jedna měla najeto 20tkm a ta druhá 44tkm. Obě byly jako nový. No a tu druhou by mi prodal tenkrát za 10 000 €. Já jsem souhlasil a nadšeně odjel domů shánět peníze. Šel jsem si je tenkrát půjčit od táty a ten když viděl, na co ty peníze chci tak mi řekl, že za tak starý hranatý auto je to moc peněz a že prý mi stačí to moje auto (tenkrát jsem měl červenýho Fiata Coupe 20V Turbo, rok 1999). Nakonec jsem peníze nesehnal :(...tohle mě asi mrzí nejvíc, protože to bylo opravdu ve stavu nového auta. No a aby toho nebylo málo, tak jsem náhodou v jednom německým zapadákovu našel na prodej originální ALPINU B7s Turbo Coupe (stará BMW šestka, výkon 300 koní, vyrobeno jich bylo ca. 313 ks). Tenkrát byla za 8 500 €. Nebyla sice top, ale nebyl to žádnej vrak. S trochou péče to mohlo být nádhrený auto. No a já tenkrát musel řešit bydlení :(

VoFi
25. dubna 2016, 18:52
0

Mně neskutečně štve, že mi utekla Primera o které se tu psalo. Dlouho ji nikdo nechtěl (netuším proč) a nakonec cena spadla někam na 20 (nebo snad dokonce 15?) Jenže v tu dobu "to bylo zbytečný, když je k dispozici Favorit, ten mi přece bude na začátek stačit".
Favorit nakonec putoval na vrakáč a domů se nastěhoval Rover..

http://www.autickar.cz/clanek/nissan-primera-laska-az-na-druhy-pohled/

reagovat
Souča
26. dubna 2016, 16:38
0

Primera byla moje :) prodala se za 15k po půl roce, přitom se přijeli podívat jen 2 lidi! Jinak lidi jen psali emaily a spekulovali... taky jsem to vůbec nechápal... interiér pěknej, koroze nijak závratná a celkem jsem se o ni staral - nicméně před nedávnem skončila na boudě...

VoFi
26. dubna 2016, 19:02
0

Tak to je hodně smutný :/
Já ji opravdu moc chtěl, ale neměl jsem peníze a přemluvit rodiče že za 15 je to naprosto skvělá koupě se mi nepodařilo. Pak když se ukázalo, že Favorit se opravovat nebude jsem si neodpustil poznámku že se Primera měla brát. A jak to dopadlo? Ještě jsem dostal držkovou že jsem nebyl dost důrazný..

Ro
Rob
25. dubna 2016, 19:35
0

Ford Sierra sedan 2,9 v6, 1992 :(

reagovat
ma
martin586
25. dubna 2016, 21:08
0

saab 9000 light presure turbo automat a podobny s 2.3 turbo ne automat 1994 rocnik

reagovat
PeterLuk
25. dubna 2016, 21:42
0

Nu mne zatiaľ neutieklo nič, nči som zatiaľ nekupoval a veľmi si tani dovoliť žiaľ nemôžem - veľmi ma ale štve, že mi v rodine utiekli hneď dve Tatry - 603 a Tatraplán, ktoré môj dedo z maminej strany, respektíve pradedody z otcovej predali kamarátom - aby to tí predali týždeň nato za niekoľkonásobnú cenu :/

reagovat
ha
habanero
25. dubna 2016, 21:51
0

Nic mi nikdy neuteklo, jelikož jsem na to moc mladý a out of cash. Ale stejně mi přijde na hovno tenhle trend, jak staré sporťáky (a nejen ty "staré) rostou šíleně na ceně a pak si je koupí někdo, komu jen leží v garáži, místo, aby se prodávaly za drobné a jezdily se... Na druhou stranu by se potom sešrotovaly a nebylo by jich vůbec..

reagovat
sk
skape
25. dubna 2016, 22:31
0

Nejvetsi chyby byly tyto tri: E30 325e za litr (ano, za 1000Kc a nebyla vubec spatna) cca 10 let zpatky, Volvo Amazon 122S za 12 tisic cca 15 let zpatky a Wartburg 311 po prvnim majiteli, v dvoutonu a garazi za 15 asi pred peti lety....

reagovat
E3
E36
26. dubna 2016, 01:16
1

M3 3.0 dakargelb. Dokonce je tu o ní i článek :-D Byla za polovični cenu než dnes, ale je dost možné, že to mělo svůj důvod :-D, nicméně při testovací jízdě bylo vše OK.

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
26. dubna 2016, 08:30
2

Je to asi 6-8 let zpátky, kdy jsem narazil na pěknýho Trans Ama 1978, 6,6L V8 ve verzi Smokey and Bandit v tý černozlatý kombinaci. Tenkrát byl za 160 tisíc a mě hodně lákal, ale říkal jsem si, jestli jít do veterána nebo ne. Než jsem se rozhoupal, tak byl samozřejmě pryč a dneska jsou ceny minimálně na dvojnásobku, spíš ještě vyšší.
Před třema rokama jsem koupil Corvettu. Mám jí rád, ale asi měsíc po její koupi se v Německu objevil na prodej tenhle červenočernej 1970 Plymouth Barracuda 7,2L V8 za směšných 650 tisíc Kč. Myslel jsem, že si vyrvu vlasy. Tohle je můj veterán snů a já měl příležitost ho koupit, navíc za super částku. Dneska ceny začínají o 200 tisíc výš, navíc peníze už nejsou. Na netu doteď zůstaly jeho fotky, tak se občas pokochám a současně naštvu, obzvlášť, když si pustím video, který prodejce dal na Youtube. Ten zvuk je famózní. Ale říkám si, není všem dnům konec, takže jednoho krásnýho dne se stejně zadaří a Cuda bude doma. :-)
Odkaz na video přikládám, ať se každej řádně pokochá: :-)

reagovat
Kr
Krocan
26. dubna 2016, 19:45
1

To se musím hodně pochlapit tím, že jsem Trans-Am této generace a v této typické barevné kombinaci řídil, akorát to byl 5.0. Nebylo by na tom nic tak zvláštního, kdyby to nebylo v roce '89. U nás se jezdila mezinárodní mototuristická soutěž a startovalo okolo 200 posádek, polovina ze západní Evropy. Každoročně k nám přijížděla švýcarská parta, měli dva Trans-Am, Mustanga, Corvette a Corniche. Rolfovi (majiteli Trans-Am) praskla brzdová trubička, tak to sundal a u kamaráda v dílně jsme ji trochu zkrátili, porovnali a rozpertlili. Tak se Rolf vyprdl na Rallye a celý víkend prožil s námi. Tu první noc po seznámení jsem přijel domů a u ségry na stole byla jeho fotka, jak řídí v kovbojském klobouku se sundanou targou. Přemýšlel jsem, jak je to možné, jak zjistil mou adresu a proč mi poslal fotku. Ráno jsem se dozvěděl, že když startující večeřeli v Sokolovně, ségra mu z balkónu hodila psaníčko, že se ji líbí atd. atd. Takže fotka byla ségry:)
Další den jsme ho vzali do kina na Vetřelec II, akorát se hodilo, že byl angličtině. No a také jsme si Rolfem vyměnili auta, takže já si projel Trans-Am a Rolf porajtoval mou soukromou 1203, což mu přišlo neskutečně crazy.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
26. dubna 2016, 19:50
1

To musel byt poradny kulturni sok, ta 1203. :-D

Kr
Krocan
26. dubna 2016, 20:49
0

...to jo, hlavně, když jsem pak sundal poklici z předního kola a měl jsem pod ní jenom tři matky, protože jsem majzlíkem zkurvil závit na jednom šteftu.
Jinak on ten kulturní šok se víc odehrával v hlavě nás výchoďáků, než reálně. My jsme si mysleli, že zápaďáci ani neprdí, všichni chodí na operu a mají IQ 150.
Když se na to dívám s odstupem, tak na západě měli dodávku Citroen, VW a Transit. Citroen je horší a VW není o tolik lepší a Transity zas nebyly designovky.
No a já se pohybuji denně po fabrikách a skladech po celé Evropě a mohu říci, že kdyby se tam nemluvilo cizí řečí (v Německu rusky, v Anglii polsky, ve Francii arabsky a ve Španělsku rumunsky...to jen tak špásuju, všude dělají i cizinci, ale stále je převaha místních), tak není poznat ve které zemi jste. To platí i pro veřejnou dopravu, krámy, hospody......

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
26. dubna 2016, 22:29
0

Tak to ja musim rict, ze jsem vzdycky naopak vnimal ty kulturni zmeny, kdyz jsem byl nekde za hranicemi. Rakousko mi pripada ciste a kultivovane, teda kdyz pominu Viden, Nemecko strohe a bohate, Francie rozevlata a uvolnena, ale nejvetsim markantem pro mne byla vzdycky architektura, silnice a doprava obecne. Holandsko se pozna docela dobre podle domu i silnic s cyklo pruhy, Italie ma taky specifickou architekturu budov a hlavne naturu a zpusob vyjadrovani mistnich. Jasne, ze hlupaci jsou vsude. Kdyby meli na zapade vsichni IQ 150, tak by nam ty hranice ani nikdy neotevreli. :-) Ale je fakt, ze v zasade ten normalni zivot je asi vsude stejny.

František Čáslavský
26. dubna 2016, 16:50
0

Pontiac Grand Prix T-top, kterej se objevil pár dnů potom, co jsem dovezl domů Lincolna. Několik MX-5, na který jsem tehdy měl. Porsche 924, do kterýho bych se vysypal... Bylo toho moc a spousta jich ještě uteče. A to je dobře :)

reagovat
Kr
Krocan
26. dubna 2016, 20:32
0

Mě teď neustále utíkají nějaké Jaguary. Vlastním 12 let XJ40 a protože už je dost opelichaná, tak mám svrbění si k ní přikoupit něco trošku důstojnějšího, čili jakékoliv XJ mimo generace X351, aby vypadalo udržovaněji a elegantněji než to mé a vzbudilo ve mě důvěru, že s ním nebudou problémy (pro mne znamená; mít problém s Jaguarem - nedokázat ho vyřešit).
Ještě před rokem se válely kocoury na inzercích třeba několik let, ale teď se kupci urvali (asi také kvůli nízké ceně benzínu) a takové kousky "Value for money" záhy mizí. Také asi začíná hysterie "ještě něco urvat", protože opravdu ceny všech nostalgických předmětů (jejichž počty se už jen zmenšují) lezou docela rychle nahoru. Myslím, že naše střední generace "kurví" ceny těchto artefaktů, protože "na to má". Myslím to tak, že dotyčný nemá na XJ220, ale zda dá za XJ40 v hodnotě 100.000kč třeba 200.000kč je pod práh jeho bolestivosti . A pokud se takovéto věci kupují pro radost a nevrací se na trh, cena již nikdy nespadne.
A abych se vrátil k mým utečencům. Vždycky, když se už pro nějakého kocoura rozhoupu, tak se na Jag-fóru začnou probírat problémy, jejichž symptomy padnou jako ulité na mnou vybraná auta a já dostanu strach, že by se mi výběr nemusel povést a nechám si auta utéct. A když už se nadechnu a řeknu si, že takhle bych si nikdy nic nekoupil a pro nějakého kocoura se rozhodnu napevno, tak člověk, který mi má obstarat dovoz a přihlášení, nemá tak dlouho čas, až auto z inzerce zmizí. Takže...mám auto rok a půl nepojízdné, z toho čtyři měsíce v opravě. Pracovně jezdím náklaďákem, takže silnic mám plný zuby a po projížďkách netoužím. Ale když potřebuju řešit něco s pomocí osobáku, tak si půjčuju auto od kamaráda, což ale nejde do nekonečna (přestože mu ho vracím s plnou nádrží). Jinou značku si koupit nechci a tak se cítím jako v pasti :D:D:D ...

reagovat
Ro
Roman
26. dubna 2016, 21:43
1

Tak dlouho jsem vybíral M3 e36 3.2 až najednou začali v roce 2013 letět ceny nahoru,v tu dobu já řešil reko baráku a když jsem se s původním rozpočtem vrátil v roce 2015 zpět tak jsem zjistil že ty auta v podobném stavu jako v roce 2013 a s cenou kolem 250tisíc korum stojí v DE najednou 450, dnes už je to cca 500-550tisíc korun,šílený jak to letí navrch a tím pádem už pro mě nedostižné.Co já si jich pamatuji i v českých inzercích a ted se neobjeví jediná sériová 3,2 M3 za celý rok. :-(

reagovat
munilaw
27. dubna 2016, 01:24
0

Jak já ti rozumím :-D Čím víc se dívám na inzeráty tím víc brečím :-D a přitom jak říkáš před par lety bylo člověku líto těch 250 000 za krásnou 3.2 dát :-(

pa
pavel
28. dubna 2016, 21:31
0

Mě asi před rokem utekl Peugeot 106 rallye mk1 v českých budějovicích za něco málo přes 10000kč, každý den jsem projížděl inzeráty a jednou jsem se nepodíval a zrovna se tam tohle auto objevilo a hned bylo pryč.

reagovat
coolibra
05. května 2016, 15:27
0

Dlouho jsem po prvním přečtení tohoto článku přemýšlel co mi v životě , pominu-li roky, uteklo a to i z aut, které jsem chtěl mít. Teď mi muška našeptávačka připoměla, že asi před dvěmi třemi roky bylo v Praze na prodej BMW M5 E 34 z roku 1989 ve velmi zachovalém stavu za bratru 58.000,- Kč. Vzhledem k tomu , že jsem líný, tak jsem chlápkovi co prý odjížděl do zahraničí ani nevolal a samozřejmě to bylo do večera pryč. Takže přeji všem větší rychlost v rozhodování

reagovat
Ro
Robertone
07. května 2016, 23:38
1

V roce 92 jsem nechal plavat porsche 911 targa ve stavu nového,moc předražený(300tisíc),potom ponorku od vw T1 za odvoz(moc starý-sháněl jsem T3) před pár lety Golf rallye za 100k, v roce 2013jensen interceptor 2 kusy s levostrannym řízením za 5800eur a pár kusů dnes už ikonický v8 oceli jsem poslal dobrovolně do hutí.Vloni jsem odmítl e46 330icoupe za cca50tisíc kč s nájezdem 160tkm od prvního majitele v Itálii(jezdím a sbírám VW)..Už pár let sbírám cokoli co se jmenuje golf mk1+2 a nepustim z ruky ani šroubek,naopak vymetám šmelcy a vrakáče a hledám poklady vyhozený většinou ihned po vyřešení dědictví.. Takhle jsem našel i svoje Audi Ur-quattro rok 86 za tunu železa vyměněný,nebo nádhernou BMW e30 za 3tisíce kč a vloni na vánoce nepojízdný jedničkový golfGTI (v původním stavu bez nehod jen s nefunkčním K-jetronikem) jako gratis bonus k obyčejné mk1 za 1300eur :-)

reagovat
Vr
Vrakoviště Brno Poděbradova
08. května 2016, 07:16
0

Názorný příklad Vrakoviště Brno Poděbradova zachraňuje podobná auta která než dáme na recyklaci se pokouušíme prodat, viz další inzeráty prodejce: http://auto.bazos.cz/inzerat/60678112/Toyota-Camry-XL-18-66kw-Pekny-veteran.php
Ano je to pravda lidé vyhazují všechno ale už ubývá i těch co takové staré autai kupují kupují a nám se to nevyplácí skladovat.....www.sbazar.cz/vaclavpurc . Např Škoda 105 v zachovalém stavu na prodej již přes rok za cenu 10kč za kg to je cca 10 tis a přijde taky pravděpodobně z recyklovat ! Atd...

reagovat
ro
robertone
12. května 2016, 09:39
1

Právě jsem zachránil Audi 100 avant 2,3 sport !!! Momentalně zachraňuju ze šmelcu krásný saab 900 kabriolet,vyhozen kvuli rozbitýmu čelnímu sklu a nefunkční baterce..

piwel
17. června 2016, 00:41
0

Já mohl mít Škodu 110R, po prvním majiteli, sice negarážovaná, ale najeto asi 50.000km...v roce 2011 za 12.000,-Kč!!!! Já vůl!!!! Ještě jednou, slovy, STODESETER za DVANÁSTTISÍC!

reagovat
Ro
Rosťa
20. června 2016, 15:05
0

Jaguar XJR v Manuálu.... koupili ho těsně předemnou...

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Thunderbird  1971
Ford Thunderbird

1971 rok výroby
500 koní výkon
7 000 ccm objem

Dodge Ram Charger  1982
Dodge Ram Charger

1982 rok výroby
105 koní výkon
5 200 ccm objem

Cadillac Coupe deVille  1973
Cadillac Coupe deVille

1973 rok výroby
210 koní výkon
7 729 ccm objem

Chrysler New Yorker 4 Door hardtop 1969
Chrysler New Yorker 4 Door hardtop

1969 rok výroby
350 koní výkon
7 200 ccm objem

Ford F250 2016 SuperDuty 6.2L 2016
Ford F250 2016 SuperDuty 6.2L

2016 rok výroby
390 koní výkon
6 200 ccm objem