jsem „habanero“ rychlej
| Bydliště | Vsetín |
|---|---|
| Registrace | před 9.6 rok. |
| Poslední aktivita | před 9.5 rok. |
| Komentářů u článků | 9 |
| Pozitivních komentářů u článků | 0 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Je mi z toho fakt zle. Máš auto, které je ještě v lepším stavu, než nové a prostě to nedostaneš. Byl bych moc sprostý, kdybych se k tomu měl vyjádřit, naštěstí jsem STK prošel s pomocí známého.
Většina lidí si jde prostě koupit auto. Nečtou autíčkáře. A to je jejich chyba! :D
Ach jo, no sranda, ale původ problému bych viděl v lidech (popř. firmách), kteří si koupí tříválec a pak ho vláčí denně ve 150 km/h po dálnici (místo nějakého alespoň 1600ccm) nebo naopak s ním jezdí jen po městě, kde se zmíněný motůrek musí nadechovat přes turbíčko, jak přes inhalátor a protože by jinak auto nerozpohyboval, tak si samozřejmě bere a tím taky žere. Bych se potom nedivil, že bere tříhrnek i 9 litrů i když jsem to od nikoho známého ještě neslyšel (a taky moc těch lidí kolem mě 3-šálek nemá) :-D horší je, že někdo (například žena) o tom ví prd, prodejce jí vychválí tříhrnček a ona ani neví, do čeho jde.. přitom člověk nemusí jet Ecorally tempem, aby s tím tříválcem jel za málo, ale chce to taky nejet pořád brzda plyn. Jsem zvědav na ten výtvor od VW v Oktávě.
Od mk1 mě to auto nějak neláká, ale zajímalo by mě kolik má tohle na brzdě, když se ví, že údaje o výkonu na kolech od koncernu jsou veskrz podhodnocené..
Nic mi nikdy neuteklo, jelikož jsem na to moc mladý a out of cash. Ale stejně mi přijde na hovno tenhle trend, jak staré sporťáky (a nejen ty "staré) rostou šíleně na ceně a pak si je koupí někdo, komu jen leží v garáži, místo, aby se prodávaly za drobné a jezdily se... Na druhou stranu by se potom sešrotovaly a nebylo by jich vůbec..
Ale jo, zase bude na cestách trochu smutněji, protože odchází auto, které se od jiných liší.
Na druhou stranu bych si to snad nikdy nekoupil, takže je mi úplně fuk, že končí..