spajda77
Jméno | Jiří Špaček |
---|---|
Bydliště | Tachov |
Registrace | před 9.3 rok. |
Poslední aktivita | před 15.7 měs. |
Příspěvků ve fóru | 17 |
Komentářů u článků | 26 |
Pozitivních komentářů u článků | 1 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Do práce to mám 14-20 kilometrů v závislosti na trase a časově 15-20 minut. Je to hlavně po kroucených okrskách s možností si občas provětrat auto na dálnici, takže nezevšedněla. ;-)
Stejně mi přijde podivné, že GM raději EV1 sešrotovala, než by je prodala čímž mohla zmírnit ekonomickou ztrátu na tomhle projektu.
To jsem rád, že tyto destinace navštěvují i jiní blázni. :D Do Pobaltí autem je docela dálka, ale určitě to za to stojí. Stejně tak Balkán. Když jsme projížděli Polsko, tak jsme sice věděli, že silniční síť je méně hustá, ale že jsme 300 km jeli 6 hodin, to na nás bylo moc. :D O setkání s mědvědem v ruském pohraničí nemluvě. :D
Díky za článek. :-) Balkán a hlavně Kosovo máme s partou rovněž v plánu. Vaše zkušenosti se nám budou hodit. Letos nám to nevyšlo, a tak jsme udělali nouzový plán a to okruh po Polsku (trasa přibližně: Stříbro-Ústí nad Labem-Štětín-Mezivodí-Leba-Gdaňsk- trojmezí PL-RF-LT, pak Bialystok, Waršava, Krakow a domů...). Chtěli jsme vzít i Rigu, ale to už jsme časově nedávali, tak někdy příště. :-)
https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=21.4337068&y=51.1188230&z=6&rc=9d.Q5xWB-Z93NojxW1ay9e2EMxXDcD9fm4sx1-iC9h5gVxpIJ39jGaNxorbf97.6extctp9r6RVxrPzn9ve2fxo0TBu0A0xxqsLxu0rUVxrNhbuAswVxliT299l4sxXz.79mV2xxWBgS9dyfVflk&rs=muni&rs=muni&rs=muni&rs=coor&rs=osms&rs=osmm&rs=coor&rs=coor&rs=osmm&rs=coor&rs=osms&rs=osmm&rs=coor&rs=muni&rs=muni&ri=1588&ri=1453&ri=1454&ri=&ri=92941967&ri=15763&ri=&ri=&ri=13060&ri=&ri=39904283&ri=17388&ri=&ri=2820&ri=1588&mrp=%7B%22c%22%3A1%2C%22tt%22%3A1%7D&mrp=%7B%22c%22%3A1%2C%22tt%22%3A1%7D&mrp=%7B%22c%22%3A1%2C%22tt%22%3A1%7D&mrp=%7B%22c%22%3A1%2C%22tt%22%3A1%7D&mrp=%7B%22c%22%3A1%2C%22tt%22%3A1%7D&mrp=%7B%22c%22%3A1%2C%22tt%22%3A1%7D&mrp=%7B%22c%22%3A1%2C%22tt%22%3A1%7D&mrp=%7B%22c%22%3A1%2C%22tt%22%3A1%7D&mrp=%7B%22c%22%3A1%2C%22tt%22%3A1%7D&mrp=%7B%22c%22%3A1%2C%22tt%22%3A1%7D&mrp=%7B%22c%22%3A1%2C%22tt%22%3A1%7D&mrp=%7B%22c%22%3A1%2C%22tt%22%3A1%7D&mrp=%7B%22c%22%3A1%2C%22tt%22%3A1%7D&mrp=%7B%22c%22%3A1%2C%22tt%22%3A1%7D&mrp=%7B%22c%22%3A1%2C%22tt%22%3A1%7D&rt=&rt=&rt=&rt=&rt=&rt=&rt=&rt=&rt=&rt=&rt=&rt=&rt=&rt=&rt=
V Plzni jsou cyklostezky ve měste a přechody jsou kombinované. Je tam pruh na přechodu jak pro chodce, tak pro cyklisty. Značka ideál. Co jsem byl letos dlouhodobě v Dánsku, tak tam je běžné, že v cyklopruhu jede skůtr. Zda legálně či nelegálně nevím.
Řízek je na cesty klasika, ale ten si dovolím jíst pouze, když auto stojí.
Letos jsem jel v rámci stáže několikrát štaci ČR-Dánsko s pauzama cca 12 hodin cesty a pomalu 1100km. V autě vždy sám. Na hlavní jídlo jsem vždycky zastavil, ale stejně na člověka občas nějakej ten menší hladík přišel. Osvědčili se mi tousty se salámem a sýrem (+kečup, hořčice, cibulka...) zapečené v toustovači a rozdělené na jednotlivé trojhránky. Mastné to bylo minimálně (hadřík to, ale jistil), z krabičky se to dalo vyndat poslepu, konzistence a chuť ideální. K pití za volantem jsem používal klasickou cyklo lahev. Zkrátka ideální způsob stravování za volantem s jednoruční obsluhou.
Waze sice žere data, ale ta spotřeba je dejme tomu 20MB/1000km. Já používám jako offline navigaci Sygic. Dovedl mne všude kam jsem potřeboval, ale samo své mouchy má. Pro použití jakékoliv navigace platí, že se stále musíme řídit vlastní hlavou. ...
To mě oproti ostatním uteklo mnohem skromnější vozidlo. Mělo být mé první. Byl to excelentní kousek Citroenu AX v dieselu. Tenkrát jsem mnohem hlouběji do kapsy než dnes a i bezúročná půjčka od příbuzných či přátel se mi příčila a v podstatě je tomu tak dodnes. Spooker o tom ví své. Dokonce mi volal, abych to ještě zvážil a já se nakonec svolil k tomu, že bych využil peněžní "famillybuffer," a tak jsem tedy volal majiteli, ale AX již našlo svého kupce.
Nápad s papírovým autíčkářem se mi zamlouvá, ale spíš než aktuální občasník, bych rád viděl knihu/brožuru s tím nejlepším co na autíčkářovi bylo a třeba i s bonusem, co se na web nedostalo. :-)
To pouštění autobusu ze zastávky, platí v obci. Mimo obec ne.
Dle mého názoru, nás každé auto něco naučí. V autoškole jsem začínal v roce 2012 s tehdy novým Fiatem Punto, který měl absolutně přeposilované řízení. "Řídit" jsem se naučil až s naším rodinným Citroenem Xsara 1.8i16V 1998, který máme dodnes, i když zadní náprava už dávno není co bývala. O to větší pro mě bylo překvapení se svést se stejně starou "Oktáfkou v TDI," kterou tady všichni tolik "milují," a viděl, o kolik víc si k tomu autu mohu dovolit. Lépe řečeno, sedí v zatáčce jako přibitá a odpustí řidičovi spoustu chyb, která by Xsara nemilosrdně potrestala. Zrovna tak Spookova sejra.
Suma sumárum nevím jaké je nejlepší auto na naučení, pro každého podle mě bude jiné, ale rozhodně to nebude Octavie.
Pěkný článek založený na nezapomenutelných vzpomínkách. :-)
Pokud jde o ten Banát, tak doporučuju udělat trip aspoň na týden. Fakt to stojí za to. Hospodský ve Svaté Heleně je fajn člověk. Má přezdívku "Pepsi," byl totiž první, kdo ji do Banátu dostal. :D Eibenthal je taky fajn, zrovnatak Gerník a je příjemné slyšet, jak se mění český dialekt mezi vesnicemi.
Technicky to až takový problém není, ale pokud trošku projdeš web, tak zjistíš, že to je legislativně tak obtížné, že je lepší se na to rovnou vysrat.
Ano, to jsem zaregistroval, nicméně za mě stále platí to, co jsem napsal.
Jsem zvědav jaké věci se po tomto personálním rozšíření budou dít. Věřím, že to bude ku prospěchu věci. Nicméně Autíčkář 7 dní v týdnu? Budu raději, když se během týdne objeví články třeba jen jeden či dva, ale budou stát za to. Bude těžké v takovém tempu udržet kvalitu.
Povedenej článek! Donutil mě se zamyslet a musím dát Bobešovi za pravdu. Jsou lidé, kterým je jedno, co maj za auto, hlavně, že je to pohodlný, celkem ekonomický a nemusí se bát smrti při nárazu 35 km/h.
Ještě jsem si vzpomněl, že naši tam normálně měli kočárek s nejstarší sestrou, kočárek se krásně houpal a ségra chrupkala, nebo, když se jelo na dovolenou, tak tam spal bratranec se sestřenící (za jízdy samozřejmě), vše to vypadalo jako idylka, dokud se to auto neotočilo přes střechu...
Když táta pustil za volant mého dědu (svého tchána), tak děda s ní neujel ani kilometr a vystoupil zní. Byl zvyklý z motorky, že kam to poslal, tam to jelo, zatímco u tohoto auta, byla vůle v řízení, takže to musel člověk korigovat. :-D
Škoda 1202 bylo první auto mojich rodičů. Jezdili s ní oba. Táta ji dokonce otočil přes střechu. Dodnes nechápu jak tohle auto mohla řídit moje mamča, když se bojí zaparkovat kombík.
Tenhle Kiwík je fakt pěkný a určitě si najde svého majitele, ale nejsem si jistý za jak dlouho. Přeci jen ne každý je ochoten dát hnedle 40k za 20 let staré auto této kategorie.
Poslední komentáře
- Sato, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Tak 0-100 uz davnejsie nie je zaujimavy udaj, kazdy porovnava... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Jinak Myrryne,nevím jak to myslíš s tou skrytou inzercí.Inzerci... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
se polepším - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dám ti vědět během pár dní ,jak bude prodaný a pošleme... - VK, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Technická poznámka, bez mezer za čárkami se to skoro nedá... - myrryn, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Je to tak. Zoufalý pokus o prodej v podstatě neprodejného... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
:-) - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Nazdárek,Tak všechno fakt z rodiny nemám,ale třeba půl roku... - Jakub Pospíšil, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Hele já na to právě koukám a už je to třetí auto během... - briza, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ale je, respektive je třeba oplakávat Volvo jako celek. - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
To jo, ale prave myslim, ze vic lidi by ocenilo treba octavku... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
20 let starý Land rover co jezdí do těžby opravdu polepy... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
No, jasně, ale tohle jsou většinou jiní lidé - starší... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lidé se otáčejí protože jsou to držky zvědavé. Jezdím... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Hrozná pixla, na parkovišti se neztratí protože tam nic divnějšího...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů