logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo

8ball Blog

Moje první (a poslední) zkušenost s AAA Auto

Příběh, jak jsem hledal zimní auto a nikdy neviděl Lincoln Aviator.

Toho času jsem kroužil kolem nějakého SUV na zimu. Jednoduché zadání trvanlivé 4x4 s V8 v zajímavém provedení. U US vozů by nevadilo ani LPG, motorům to (až tak) nevadí a tankovat za 15 Kč místo 38 Kč není úplně od věci. Budget, řekněme co nejnižší 150-200 tis. Procházel jsem různé věci od Grand Cherokee, přes Infiniti FX, chvíli jsem koketoval s Cayennem. Až se na Sautu objevil Lincoln Aviator. V8 z Mustangu Cobra check, 4x4 check, LPG check, odolná technika check – narozdíl od Navigatoru totiž není na vzduchu, ale na pružinách a technika je z Fordu Explorer. Jediné, s čím jsem si nebyl úplně jistý byl prodejce Auto Diskont, značka spadající pod AAA Auto. Ale OK, říkal jsem si, pravděpodobně se mi budou snažit vnutit nějaké super výhodné půjčky a balíčky rozšířených čehosi, ale pokud si auto i smlouvy důkladně zkontroluji, pořád je to jenom nákup z bazaru, nejde se upsat roboďáblovi.

Na jejich webu se samozřejmě nelze dočíst, na které pobočce auto stojí. Klasika, rozhovoru s jejich manažerem zmínili, že prý mají tolik pohybů aut, že nejsou schopni vyvinout systém, který by to dokázal sledovat. Jasně, teď tu o Karkulce, prostě chcete můj mobil, chápu. První telefonát proběhl ve čtvrtek a dle očekávání bez problémů, příjemná paní na infolince, auto stojí na pobočce v Praze a není problém se na něj přijet podívat. Říkám, že bych chtěl VIN a že bych se asi přijel podívat v sobotu, s tím, že bych to zítra ještě potvrdil. VIN dorazí obratem do SMS a ochotně se nabídnou, že mi zavolají. Tady se objeví první zvláštnost, VIN v SMS má jenom 16 znaků. Porovnávám ho tedy s částí VINu, co je na Sauto a ejhle, chybějící znak tam je, ale uprostřed. To nevypadá úplně jako chyba při kopírování, ale třeba to opisovali ručně.

V pátek mi opravdu zavolají, opět příjemný rozhovor, ptám se, jestli zítra auto bude připravené na testovací jízdu, dostává se mi kladné odpovědi, domlouváme se tedy, že dorazím mezi 11 a 12h.

Na místo s kolegou dorážíme přesně na čas na setinu přesně, o hodinu pozdě ve 13h. Nahlásíme se na recepci a prý jsme druzí v pořadí, volný prodejce by měl prý být k dispozici za 15 min. Není problém, počkáme. Co mě překvapilo, byl jednak vzhled a velikost recepce, srovnatelný s luxusními autosalony. Pár drahých zánovních aut, spousta kanceláří, bistro, posezení, Playstationy, stolní fotbálek a podobně. Tak i množství lidí, která tam bylo. Skoro bych to označil jako plno, pár bazarů a autosalonů už jsem v životě viděl, ale takhle plno nikde nebylo.

Po avizovaných 20 min se na nás dostává řada, ale už první slova prodejce nezní pozitivně: “Tak to bohužel nikam nemusíme. Autu praskla palivová pumpa a všude z něj teče nafta.”
Na to trochu překvapen reaguji: “No to nemám úplně radost, dobře, tak se neprojedeme, tak my si ho aspoň projdeme.”
Dále už se situace trochu vyostřuje a proto některé výrazy budu muset vycenzurovat.
Prodejce odvětil: “To v žádném případě nejde.”
“A kdy se to jako stalo s tou pumpou?”
“Já nevim, asi v pondělí.”
“To nemyslíte vážně. Včera jsem volal a speciálně jsem se ptal, jestli je auto připravené na testovací jízdu a bylo mi řečeno, že ano. Tak jděte do …”

To bylo 21.11., čekal jsem tedy co bude. Kromě toho, že se cena nejprve o 10 tis. zvýšila a následně o 20 tis. snížila se až do 1.12. nic nedělo, když tu najednou zazvonil telefon. AAA Auto, že jsem se u nich byl podívat a jestli pořád hledám auto. Tak jsem pánovi na infolince vyprávěl celou předchozí historku a on že se musí zeptat manažera. Chvíli nechal hrát hudbu a se ozval, že prý je to tedy tak, že to byla nějaká velká závada a shodou okolností by se prý auto mělo zítra vrátit ze servisu, a jestli může zítra zavolat.

Druhý den se opravdu v domluvenou hodinu ozvali. Auto má prý vážnou vadu na motoru a neví, jestli se jim povede sehnat odborníka na opravu, když je to tak vzácný model. Odvětil jsem, že je to technicky Ford Explorer, a že to opraví každý, kdo někdy viděl ameriku, ale to telefonista umně přešel. Prý že oprava bude trvat řádově 3 měsíce a vůbec neví, jestli ho ještě dají do prodeje. Každopádně by ho ještě dnes měli stáhnout z webu. Bohužel mi teď nemohou nabídnout žádnou alternativu, ale kdyby se mi něco zalíbilo v jejich nabídce, mám se ozvat, že mi pošle do SMS přímý kontakt.

A druhý den auto opravdu zmizelo z nabídky. A od té doby nic.

Co si z toho odnést? Upřímně nevím. Celá ta historka o prasklé palivové pumpě se zdá podezřelá. Pohádky o neexistujících autech jsem samozřejmě slyšel, ale proč by někoho tahali na autosalon, když by pro něj neměli žádnou alternativu? Nevím, nicméně seriózní jednání to rozhodně nebylo a příště s nimi čas ztrácet nebudu.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.

Komentáře

1 reagovat
PB
20. 12. 2021, 18:08

Zajimava prodejni strategie… nejhorsi na tom je, ze i kdyby to byla pravda, pro jejich bezny smecka jim to nikdo neuveri…

15 reagovat
HeavySmoker
20. 12. 2021, 18:27

Keď z Americkej V8 tečie nafta, je to vážne, chápem že to budú opravovať aspoň 3 mesiace. WTF

1
S.h.I.t.
24. 12. 2021, 12:17

jako jo no, jestli z benzinovy V8 tece nafta, je to dost vazna zavada, to bude trvat sakra dlouho prijit na pricinu. Mozna tajnej ropovod?

14 reagovat
Jakub Pospíšil
20. 12. 2021, 19:53

Je to klasika. Každý auto je skladem, jen si přijeďte pane. Pak už je to jen o historce. Od "zrovna ho tady pán koupil", přes "Brno nám ho sebralo" až po tyhle evidentní lži, kdy z benzíňáku teče nafta.
Byl jsem tam asi šestkrát v životě, vždy se mě, nebo toho kdo tam byl se mnou, snažili obelhat, nebo podvést. Falešné auto z inzerátu je ještě to nejmenší. Není to seriózní firma.

To protahování všeho je jejich oficiální taktika. Časem se unavíš, přestaneš dávat pozor, akceptuješ auto, co by sis jinak nekoupil, pořádně si nepřečteš smlouvu, podepíšeš pofiderni pojištění CarLife, kde ti naúčtují desetitisíce za něco, co je jejich zákonná povinnost... Další milá kratochvíle je zadržení OP (pujcte nám na chvíli doklady...), kdy když chceš odejít, tak jim trvá třeba hodinu, než ti je vrátí. Mezitím se desetkrát snaží ti prodat něco dalšího.

Auto od nich koupíš se suchou nádrží, bez koberečku, bez výbavy, mnohdy chybí kusy interiéru, které jdou vyndat. Kamarád tam málem koupil merivu. Nebyla špatná, cena lehce nadprůměrná, ale nic hrozného. Na testovací jízdě měla koberečky, takové ty desky na servisku, povinnou výbavu a půl nádrže. Pak se začaly chystat papíry, já dohledal na netu ještě nějaké servisní tipy, tak jsme si ji nechali přivézt ještě jednou, že ji okoukneme. Nádrž na rezerve, bez koberců, bez povinné výbavy. Prý to lze dokoupit za dva tisíce. Tak jsme z principu odešli.

Já jsem tam málem koupil focus. Měl zatmavena okna v kufru a přepážku. Pětkrát jsem se ptal na technicak, prý malý je někde v kanceláři a velký mi nesmí ukázat, aby chránili soukromí předchozího majitele, ale auto určitě není N1 a nemá 4 místa k sezení ale pět.

Zacli jsme sepisovat smlouvy, i tomu CarLife jsem se vyhnul, ve smlouvě samozřejmě kategorie N1 a 4 místa. Tak jsem to zrušil, predesilam, že jsem nic nepodepsal, ale dal jim na chvíli občanku a řidičák. Za 5 dní přišly naším do schránky (obyčejně!) doklady od focuse a plná moc, že si to mám přepsat. A faktura na cenu auta plus 4000 za parkovné, protože jsem si vůz neodvezl. Srovnat to dalo další dvě návštěvy, neustále mi tam něco vnucovali a každý tvrdil, že jsem podepsal smlouvu. Až když se podívali dovnitř zjistili, že podepsaná není.

Ten autobazar je dobrý na jedinou věc. Osobně se tam stavit, dát jim falešné číslo a mail a svézt se nějakým autem, které mě zajímá. Nemyslím konkrétním vozem, ale třeba typem. A když se zalíbí, tak jít hledat jinde.

0
Moctezuma
21. 12. 2021, 02:49

Souhlas. Banda zlodějů a lhářů, kde si auto koupí fakt jen lama... Před 10 lety jsem tam byl poprvé a naposled. Přes telefon mi nabídli cca 70k Kč v hotovosti. Při osobním vyjednávání o ceně mi nabídli asi jen 20 tisíc na protiúčet :D Prý to turbo fouká tak na 20 pct u bavoráckého M52B28 :D Prodejci v AAAčkach jsou fakt mistři manipulace a nátlaku, kdy na tebe hodí takovou verbální deku, že se z ní jen tak nedostaneš.

0
Frankie
21. 12. 2021, 09:25

Přesně jak píše Jakub v posledním odstavci. Leda tak se dá daný bazar využívat, pro orientaci mezi ojetými auty.

0
Junior
22. 12. 2021, 23:24

https://www.autickar.cz/blog/clanek/bazina-kolem-aut/1246/
kurva mi ten koment byl hned nějakej povědomej

0
Jakub Pospíšil
26. 12. 2021, 14:03

jo, nechtělo se mi to psát celý znova, ale rád se o tenhle příběh podělím, protože čím víc lidí si ušetří takové martyrium, tím asi líp.

0 reagovat
Mrkef
21. 12. 2021, 09:45

V Auto Diskont odkládají Áčka největší odpad a šrot, co si netroufnou dát na běžný bazar. Výběrem v tomto bazaru akorát ztrácíš čas.....

1
beastar
21. 12. 2021, 10:07

Ono ani na hlavní ploše jak jdeš pro věc 3y-. Tak je to fakticky, statisticky spíš totální šrot, než auto.

3
MiNyFi
22. 12. 2021, 06:14

Já tam koupila dvě auta a dvě prodala. Byla jsem na ty jejich taktiky připravena a nenechala jsem se zblbnout. Můj automechanik mě poučil na co se mám dívat a vše si vyfotila. A smlouvy četla hodně dlouho. Zdržela jsem je až do 11 v noci. Druhý den auto mělo jiné gumy, tak jsem vytáhla mobil a udělala bengal. Okamžitě přežili zpět a příště si mě pamatovali a už na mě nic nezkoušeli. A že to na mě zkoušeli jako na blbou ženskou. Auta mě baví a zajímám se. Ale fakt že to pro morálního člověka není. Jejich prodejní taktiky jsou příšerný.

0
beastar
22. 12. 2021, 13:30

Hustý že áčka mají troli farmu lepší jak ruská ambasáda :))

3 reagovat
beastar
21. 12. 2021, 10:03

Já je mám rád, kde jinde vznikají tam zábavné a bizár historky. Navíc to ukazuje, že někteří zákazníci jsou prostě za blbce asi rádi. Mimochodem dobré auto v tom množství jistě sehnat jde. Je to ale adrenalin. Navíc mají a vždy měli tradičně asi o 30% vyšší ceny, než všichni ostatní. Z něčeho se ta krásná recepce zaplatit musí. Plus armáda lidí na vše. Dostat z toho všeho maximum je pro ně povinnost. Nutnost.

Výkup je svět sám pro sebe. Zde to chce být tvrdší, než oni. Lze to, ale musí to být auto o které vážně stojí. Jinak vás rozcupují a až s vámi skončí. Odjíždíte v Kie za pade protiúčetem za Jaguar:)) Já se naštěstí pohybuji trochu v jiných kruzích, než kam spadá toto OVB s auty. Obchodní model je obdivuhodný obzvlášť v době kdy zákazník může koupit auto pomalu z gauče. Což sem dělal teď nedávno a už bych někde po plochách nechodil. Kvůli mainstream autu už vůbec ne.

Taktika po telefonu vám slíbil vše a pak zkouší různé páky. A auto není a je vlastně v Polsku to je úlet na druhou to se nestane ani v Německu u Mustafy Mustafiče (real name) Bohužel strejda zákazník na to mnohdy čeká on chce být klamán. Dvacet let starý Okty se 144 000 km. Real km man, garance. Tady se posaďte super úvěr už se veze. Zábava pro celou rodinu za auto přeplatit 20% ročně. Já si pamatuji návštěvu někdy před 12 lety. Hrozný že za tu dobu se rozrostli asi 5x a expandují. Evidentně nejen Čech chce být klamán. To tam tak stojím a koukám jak odjíždí na ukázku Audi 80 červený kombi, nafta. Kumčaft uvnitř, za autem modrý dým, zadek sedí skoro u země, brzdy pískají, lak na dveřích světlejší. Říkám prodejci žoviálně. To si děláte prdel to fakt někdo koupí? A on.. To je jasný to by jste se divil. Samozřejmě cena odpovídala top stavu. Další návštěva asi 5 let. Všechny škodovky předražené proti konkurenci jen větší výběr. Auto jedna bourané, lhali, auto dvě Laurin co Laurin být nemohl, lhali, auto tři oktávka s načatým automatem.. To Nee pane to je vlastnost za studena. Tak říkám panu prodejci ať jde raději dělat životka, že mu to hodí víc. Nakonec kamarádka koupila na Jarově u Fojtíka auto, co hodinu před tím přijelo na výkup. Bez lží, nevyluxované a neumyté a má to doteď. Přitom když sem tam měl vyhlídlou emeriku v takové té speciální části ne vyloženě na běžné prodejně. Bylo to korektní a v pohodě. Jediná světlá chvilka. Plus si teda lidi pochvalují ten jejich operák skrze mototechnu. To prý funguje.

0
Justdoit
21. 12. 2021, 12:12

V AAA jsem koupil 2 auta a obě byli v perfektním stavu a za hodně dobrou cenu. Musíte být hodně tvrdí a mít hodně trpělivosti. U druhého mi nakonec ředitel nákupu řekl že jestli chci další slevu tak ať jdu do ******.

0
beastar
21. 12. 2021, 15:36

Tak to je a já to tam i píšu. Pro běžné kupující je to očistec. Když máš čas, trpělivost a znalosti určitě v tom množství jde koupit dobře.

0
Justdoit
22. 12. 2021, 12:29

Přesně tak, a ono si to dělají lidi taky sami dost. Na ploše stojí v řadě 3 "stejný" auta a oni koupí to nejlevnější, tak je jasný že na něm něco nebude sedět....

0 reagovat
Junior
21. 12. 2021, 11:58

Za mě nejmenovaná velká síť autobazarů naprosto výborně.
1. Koupil jsem tam auto do firmy, za pětimístnou sumu. Poplatek za poplatek neproběhl, koberečky mám. I mi to došli přihlásit. "V ceně". Auto dneska slouží v podmínkách, který by nový BMW nezvládlo ani mezi 0-20kkm. Najelo už tolik, že ikdyby zejtra zmizelo (a pojištěný ofc není), amortizace (+ servisní náklady) by byly hluboko pod 1 Kč / km. OK.
2. Prodal sem jim šrot, kterej sem se normálně styděl dát do inzerce, protože sem se bál, že mě případnej novej majitel přijede pobodat. To se snad ani nedá napsat celý tahle storka... Někdy u piva třeba. Nějakých 80k mi dali, už si to nepamatuju přesně. Na prodej pak bylo za míň, než kolik dali mi. A jaká superlativa o mě psali v inzerátu, pečlivý majitel... :) Dokonce si i "koupili" druhou sadu kol. Po tom, co sme jí započetli do ceny, ale do smlouvy sme jí jaksi zapomněli dát. Drobásek, ale tak co už. Karma.
3. Pokusil sem se jim prodat další šrot. Jel jsem tam na blind. Po zhruba 3 letech od bodu 2. Prodejce si mě stále pamatoval, prvně se předemnou schovával a pak mi řekl, že si to mám sbalit a vypadnout s tím do kovošrotu, protože jejich náklady s prodejem jsou větší než cena vráčku a ikdyby to dostali zadarmo, byl by to pro ně ztrátoej kšeft. Fér.. Nakonec prodáno za 5k a flašku vodky nějakýmu zoufalci, co po tom hrozně toužil. Zajištění přepisu a následné proplacení flastru od ČKP, protože samozřejmě přepis trval nějak dlouho, zahrnovalo i jednu návštěvu v lehce balkánském stylu.
Příště to radši nechám v bazaru na dvoře, s techničákem i klíčema uvnitř, a uteču od toho.
4. Uvidíme :-) Autu z bodu 1. budu muset brzo pořídit bratříčka...

0
Junior
21. 12. 2021, 12:03

Uplně mi to připomnělo storku, jak si chlapci z ubytovny naproti koupili takhle z Bazoše auto, 3 roky s ním jezdili, pak ho odvezli do šrotu, tam ho kolega trošku pomazlil lisem a až potom zjistil, že v techničáku je nějaká chudák paní předchozí majitelka. Chlapci to totiž nikdy nepřehlásili.
Paní sem to volal, zněla opravdu nadšeně. O tom, co je ČKP neměla ani potuchy. Zajímalo by mě, jestli už to ví.

-10 reagovat
Pavel Sev
21. 12. 2021, 13:17

tenhle bazar hodnotim pozitivne, protoze jsou mnohokrat horsi tady...s ackama jsem uplne v klidu svoje prvni auto jsme tam kupoval ten den kdy jsem dostal papiry to uz je asi 20 let a na toho rencka megi 1,6 16V jen tak nezapomenu, nespoutanost, otevrenej svet, prvni holka v aute a tak :) :) od tech dob jsem uz vystridal 5 aut a na tenhle bazar jsme fakt nezanevrel, ale ne vsechny auta jsem kupoval tam

4
8ball
21. 12. 2021, 15:59

Hmmm účet založený dnes a jediná aktivita tenhle komentář... Koukám, že už tady asi máme i trolla od marketingového oddělení AAA Auto :D

0 reagovat
8ball
21. 12. 2021, 15:57

Díky všem za komenty. Jenom abych to ještě trochu ujasnil, už jsem pár aut v životě kupoval (soukromníci, bazary i aukce), takže jsem nečekal, že auto bude top stav, servis v oficiálu, jeden majitel :D a více méně jsem se s tím chtěl spíš projet. Ale to, že ho ani neuvidím, mě trochu překvapilo.

1 reagovat
ransom
21. 12. 2021, 21:05

S áčkama tedy zkušenost nemám. Ale co se znám tady po venkově s několika velkoautíčkářema, tak jeden vyprávěl historku. V době kdy byl ještě mladej venkovskej Autíčkář v autosprávkárně svýho táty, jel se jako znalec podívat s kamarádem na nějakou trochu lepší káru do áček. Když se zeptal, jestli by auto zvedli, aby se podívali na spodek, prej byl zvedák náhodou zrovna rozbitej. Jak zkoušeli sepsat smlouvu, z prodejce vypadlo něco v tom smyslu, že jim dají kopie dokladů a originály že přijdou asi za čtrnáct dnů poštou. Tak se R. šel ještě jednou podívat na plac, jen tak ze zvyku sáhnul pod podlahu a tam našel magnetickou krabičku s náhradníma klíčema. Příprava na čórku...

Jinej kamarád se zase se rozhodl vyměnit auto za zánovnější na leasing. Tak se vydal do jednoho východočeského bazaru, co měl plno reklam v rádiu. Vybral auto, dohodli se na smlouvě, podepsal. A když přijel domů, tak zjistil, že podepsal i úplně dole umístěnou klauzuli o "Odměně za zprostředkování leasingové smlouvy ve výši 880Kč...", což na dalším řádku pokračovalo drobným šedým písmem "...měsíčně po dobu trvání leasingu."
Nasral se, poradil se, a vyrazil zpátky, že podle zákona má právo od smlouvy odstoupit, pokud dodatečně zjistí nějakou nesrovnalost. Obchodník na to, že absolutně není problém. Ale že už ty smlouvy poslali do Prahy na ústředí. Tam že se to zdrží na podatelně, pak je víkend, pak než to proleze systémem, tak ať asi tak deset dnů počká a pak že se to vyřídí. Auto že tam zatím může nechat. Zákonná lhůta pro odstoupení tehdy byla sedm dní...
No, byl z toho brajgl zakončenej vítězstvím. Ale říkám si: Kolikrát tam přijede rodinka pro nějakou vypelešenou vraždu, podepíše leasing na tři roky, a s takovouhle dohodou ten leasing zaplatí dvakrát?

0
jazet
22. 12. 2021, 17:52

Áčka jsou zmrdi, nicméně v jako každým bazaru se tam dají najít total vraždy, tak i slušný kousky. Rozhodně bych si u nich nikdy nevzal auto na úvěr, protože to přeplatis dvakrát. Ale historka s klicema pod podlahou mi přijde trochu přitažená za vlasy.

0 reagovat
martin_100
22. 12. 2021, 12:10

Jo áčka :-)
Koupil sem tam jdysi feldu. Vybral na netu zavolal a domluvil prohlídku v prahee. Dojedem s kamarádem že jdem na to a to auto. Ha auto už není ale mají dost jiných jděte se mrknout. Felin tam byly desítky. Tak sme vytipovali 3 a nechali si donest klíče. Jedna blbě opravená rána, druhá vytopená ( 3 roky po povodních 02 v motorálu vididelná čara ponoro) třetí slušná. Koupil jsem. Smlouva podivná auto sem po čade zjistil vzalo svodidla. Vypatral sem majitele tak naštěstí jen blatník a dveře. Nic hnutýho. Čadem sem udělal spojku, dostalo to liťáky s letnima a zimáky na plechu. Když sem to prodaval ozvaly se áčka jestli he to auto od nich a jestli jim ho dovezu.Ok stála 85 za dva roky sem najel 15tkm plus výse zmíněný. Chci 70. Neni prej problém. Do prahee nejedu výkup máte v plzni jedu tam.
Vzal srm kamaráda ať se pobaví. Technik čurák. Ouředník zmrd. Nabídka 12 lipo a noty nechtěl vrátit. Po hodině sme na něj vystartovali že mu rozbijem držku. Papíry vrátil že se nemáme vracet ne o zavolá fízly. :-)

0 reagovat
H K
22. 12. 2021, 13:55

Souhlasím s Vámi, same vymluvy.. Vybrala jsem si na netu auto, volala jsem na jejich centralu s tim ze mam zajem o koupi vozu, bylo mi receno, ze auto je v naprostem poradku a ze neni problem abych se prijela podivat.. Tim, ze byl patek jsem rekla, ze se stavim v pondeli.. cely vikend volali zda to stale plati a jestli mi maji dat rezervaci, ze je o auto velky zajem, tak jsem rekla ze ne, ze bud bude nebo nebude.. V pondeli jsem jela na pobocku do Plzne, kde melo auto byt.. take tak jak pisete Vy, docela dost lidi predemnou, talze jsem cekala cca pul hodiny.. kdyz na mě dosla rada, tak jsem tedy rekla na jake auto jsem se sla podivat, a uz nastal problem.. neaky šasek tak od nich mel auto dovest pred prodejnu, skoro po hodine se vratil s tim ze auto bohuzel nejde nastartovat a ze mechanika tam jiz nemaji abych prisla dalsi den???????? tak jsem rekla ok.. na druhy den jsem tam opet dorazila s tim ze si auto odvezu uz, a opet auto nepijozdne, s tim ze to bude trvat delsi dobi ta oprava ???????? ale ze mi mohou nabidnout jine auto.. tak pochopitelne za uplne jine penize.. tak jsem rekla ze to je jiz po treti co jsem si u nich vybrala vuz a vzdy meli problem a kecy ze auto je rozbite atd.. a odpoved byla, ne pani akorad blba nahoda.. takze asi tak..

0 reagovat
Zdeny
22. 12. 2021, 13:57

Já mám úplně stejnou zkušenost, okořeněnou tím, že jsem auto chtěl vidět v Brně a proto jsem navíc jel do bazaru ještě jednou abych jim dal vratnou zálohu.. Byla to 130i co jsem nikdy neviděl a jestli se nepletu porucha měla být taky ohledně palivové pumpy :D

1 reagovat
Sato
22. 12. 2021, 14:25

Neplatíme si z daní náhodou nejakých úradníkov, čo by sa mali starať o nejaké to zneužívanie BFU? ČOI alebo tak nejako sa to volá? Zoberiem bábu z vrátnice úradu, spravím s nej agenta provokatéra, zapíšem protokol, dám pokutu. And again, and again, and again. Nastavím max počet opakovaní hrubého porušenia zákona a následne pozstavím subjektu činnosť. To fakt zase nie je taká raketová veda. Jo.. to by sa niekomu muselo chciet.

2
Junior
22. 12. 2021, 15:51

Jenže ono jaký zneužívání, jakej podvod. Všechno je v těch papírech napsaný, že na tebe prodejce držkuje a je drzej není trestnej čin.
Lidi chtějí být klamání.

0
beastar
22. 12. 2021, 21:50

Přesně tak. A je teda pravda, že i spokojený zákazník tam existuje. Statisticky prostě úspěchy mají. Byznys model je jaký je. Je to tvrdý žádný náš zákazník, náš pán. Jenže když budeme fér, tak žádná velká úspěšná firma napříč obory není fér a friendly. Jen tady u obchodu s ojetinami všeho druhu je to víc na očích. Vše je legální a kdyby byl snad problém družstvo právních zástupců je ready bránit práva nevinného. Tedy bazaru.

0
Jenda_K
22. 12. 2021, 22:37

Já s AAA obchodoval třikrát a ani jednou jsem nebyl nespokojený, prvně jsem jim prodal deset let starýho Formana s dveřmi z papíru a motorem bez těsnění pod hlavou a s vyžranou hlavou za 33 tisíc, naprostá spokojenost. Ppodruhý devítiletýho Sharana po smrti s 320 t kilometry za 65 t, auto které bych nedaroval ani největšímu nepříteli, obratem bylo na place za 95 ze serviskou, kterou jsem nikdy neměl. Po prvním majiteli - kupoval jsem ho jako přitaženku z Německa. V inzerátu se vyjímaloe 78 t km, to opravdu na tachometru bylo, ale jenom díky tomu že před těmi 78 t byl vyměněn za budíky s Maxidotem které počítaly od 0 v autě byly i původní budíky a o skutečníém počtu km jsem jim řekl. A poslední případ bylo zánovní Mitsubishi, kde jsem si u původního majitele ověřil, že to není levá, sice se cestou od něho přes Áčka ke mně ztratila sada gum a střešní nosič, od kterého mám klíče a zvedla cena o 50 t ale já byl spokojen, oni ho od něj vykoupili jako 15 měsíční ojetinu za polovinu prodejní ceny a já ho za 2/3 prodejní koupil se skutečně najetými 15 tkm, taky spokojenost.

-1
Junior
22. 12. 2021, 22:38

Jak píšete kolego, tak to je.
Já nepotřebuju, aby mě měli zákazníci rádi. Já z nich potřebuju vyždímat co nejvíc a přitom nepřekročit hranici, při který už se "nikdy nevrátí". Udržet se na týhle hranici je kouzlo celýho obchodu a budování firmy.
Bejt hloupej, nečíst smlouvy, důvěřovat lidem (...) holt člověka připraví o spoustu peněz. Ikdyž je to pohodlný. Znám takových lidí spoustu, i ve svým nejbližším okolí. Reálně se pak ovšem při bližším zkoumání situaci ukáže, že jim nikdo nelhal. Nikdo je nepodvedl. Pouze je navedl uzavřít špatnej obchod... A v takový situaci holt nic neuděláš, nemáš na jakých základech.
Si uplně pamatuju tu reportáž z černých ovcí. ženská koupila dvouletýho passata za 300k (lol), po koupi a zaplacení ho odvezla na kontrolu do servisu a tam se ukázalo, že auto je svařený ze dvou půlek.
Jasně. Life is bitch. Ale on jí prodejce nikdy netvrdil (nepodepsal) že to auto ze dvou půlek není... Tak co chceš v takový situaci dělat.

0
Junior
22. 12. 2021, 22:41

můj koment směřoval na beasta, ne na Jendu.
Lidi si bohužel odvykli ostražitosti. Že ten pán, co jim cokoliv prodává, není motivovanej jejich štěstím, ale svým ziskem, jim přijde jako podvod. Ale tak to není. Je to přirozená vlastnost světa :)

0
Sato
22. 12. 2021, 23:56

Mam pocit, ze tuto diskusiu sme uz raz viedli, takze by som to uzavrel, ze sa zhodneme ze sa nezhodneme.

0
beastar
23. 12. 2021, 09:59

Mimochodem jak píše Jenda a je tu takových víc. S radostí jim tam lidi cpou neprodejné pelechy. A ano oni je vykoupí, protože proč ne. Někdo jiný koupí. Jako když dostaneš špatný dárek k Vánocům. Příští rok ho dostane tchýně.

Já nemám pochopení pro ten jejich model. Agresivní politiku a arogantní chování. Jen tak to prostě v tom jejich světě chodí. Když se bojíš jdi jinam. Mimochodem jsou velké bazary s velmi dobrým přístupem a slušnou pověstí. Třeba Davocar, nebo Štěpánek jen... Ono je to táto drahý. Podívej to maj v áčkách takový nízký nájezd. A show začíná: D Když teda zrovna auto mají. Jak tady někdo psal když tam stojí 40 stejných oktávek a ty vezmeš tu nejlevnější někde bude háček. Passat za 300 novicka, paní nejeté je jen třešnička na dortu. Zajímavý že různý podvodníci jsou spíš na Bazoši a ti většinou nepokrytě lžou já tomu říkám žumpa... A tady to kolikrát lidi adoruji jakože.. Tvl auto jen vod soukromníka to sem nedávno viděl na utube takový pěkný skrytá kamera video. Super klasický Porsche. Tady je to svařovaný pane... Jooo to já nevím... Taky super prodejce :D Takže asi tak, co ale čekat ve státě, kde si můžeš dát kafe za 500 a dvanáct podměrečných Plzní co si nikdy nevypil. Tady by se měla hlavně zaměřit kontrola. To že strejda koupí slepenec čtyř Thali za šede to je to nejmenší.

0
8ball
23. 12. 2021, 11:02

To Sato: Ono to neni tak, že by je nikdo nekontroloval a nepokutoval viz třeba:
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/coi-ulozila-aaa-auto-a-auto-diskontu-pokuty-17-milionu-40345707
Takových článků najdeš hromadu. A jak tady někdo psal, mají armádu právníků, která se bude hodně snažit, aby nic nezaplatili. A i když je zaplatí, problém je v tom, že jim se prostě vyplatí podvádět. To by tam jedině musela ČOI chodit každý den.

0 reagovat
stirling
22. 12. 2021, 15:20

Ja som tam predal P207 kombi, nikto ho nechcel. Natahovali sme sa celkom dlho ,prisiel som o 5tej, odisiel o po 12tej vecer :)
Presne ten isty pripad kamos tiez s P207 kombi, obe podobny osud pozostalost po otcovi.
Ale zo znamych pozname dobre priklady kupi, je to ako kazdy bazar je tam vela dobrych aj vela zlych aut. Len ta drama okolo mi pride zbyocna. Este som mal tento rok na pol roka novu Kiu Ceed cez mototechnu na operak,a servis fakt super,az som bol prekvapeny.

1 reagovat
Josephus
22. 12. 2021, 18:30

Nerad vidím, když se hejtí AAA autošmejdi s.r.o...
Co bychom si bez nich všichni počali? Co bychom dělali s těmi vraždami, které už pro nás dojezdili, když ještě mohou potěšit výkupčího v tomto fenomenálním institutu? Kam bychom se pak chodili zahřát a pobavit se na dlouhé hodiny a užili si při tom něco psychologických her? AAA je pro mne něco jako zábavný park, kde neplatíte vstupné.
Podobnou zábavu (ale trochu na nižší úrovni) dnes již nabízí jen autobazaroví zm*di v teplákových soupravách. ;-)
Skvělý autobazar jsem objevil v Plzni hned pod místní pobočkou AAAček, kde dokonce byli takoví borci, že auto mělo najeto méně, než když jej ze Švajcu dotáhli oni, opravili na něm i to, co na něm nikdy nebylo a prodávali ho ve stavu jako novém jen s tím, že ve smlouvě stálo něco ve smyslu jako "soubor náhradních dílů".

0
martin_100
27. 12. 2021, 08:39

Tak já když posílam nějaký svý auto do světa tak mam taky smlouvu sestavenou tak že prodavam v podstatě vrak kterej ani kovošrot nechce. Ono jsou totiž kupující který sou schopný vymejšlet skrytý vady celej půlrok co i jako soukromej prodejce musíš držet "záruku".

0
Josephus
9. 1. 2022, 16:42

Pokud auto, kterého se zbavujeme, za něco stojí, prodáme auto sami a kupujícího se vším seznámíme. A pokud nestojí, jede k borcům do bazarů, kde přeberou záruky a použijí svá výše zmíněná kouzla. Dělá to stejně tak většina lidí. Koupit dobré auto v bazaru není úplně nemožné, ale je to neskutečná náhoda.

0 reagovat
Pete1427
23. 12. 2021, 14:22

Znám jednoho týpka, je to lhář, zmrd a umí balamutit lidi. Dělá v áčkach na reklamačním oddělení...
Jinak zajímavé požadavky na zimní auto.
Mě stačí jen STK a pojízdné, do 20...

4 reagovat
Martin Stt
26. 12. 2021, 14:01

Jooo, tak k tomuhle Lincolnu Vám povím krásný příběh. Taky jsem se na něj byl podívat, ale už 4.10.
Jste v šoku?
Ano, skutečně tam kára stála už od začátku října, tehdá byla v inzerci POUZE v Annonci a na stránkách Auto Diskont, jinde ne (takže ani sauto, ani stránky AAA prostě nic.)
Na auto sem se šel fyzicky podívat toho 4.10.
Stálo na pobočce v Praze.
Spod auta hutně zrezlej, podle mě to jezdilo pravidelně v terénu, motor běžel po nastartování divně, až se to po minutě trochu ustálilo. Jeli sme se s tím projet, ale ručička palivoměru byla na nule, tak se sám prodejce, starší pán bál s tím jet, tak zajeli k technikům aby tam nalili 10 litrů benzínu a když to tam nalili ujeli sme 100 metrů a mávaj na nás at zastavíme, že z toho něco těče. A skutečně, z auta chcala antifreeze jak niagára a podle mě to nebylo ani z hadic, ani z chladiče. Takže otázka odkud, možná dokonce zda nebyla prasklá hlava. Těžko říct.
Každopádně prodejce mi sliboval, že se mi ozvou až to opraví. Už nikdo nevolal a kára dlouho nikde v inzerci dál nebyla, až někdy koncem listopadu se objevila na stránkách AAA.
Tak by mě zajímalo co s tím měsíc a půl dělali.

No prostě podle mě pěknej vrak no.

0
8ball
27. 12. 2021, 11:01

Tak aspoň, že to auto opravdu existovalo :D jinak zajímavý prequel, taky by mě zajímalo, co s ním dělali a hlavně proč ho znovu dali do nabídky, když evidentně absolutně nefungovalo...

-7 reagovat
Jerry65
28. 12. 2021, 06:10

Já mám zkušenost s AAA a zatím si nemůžu stěžovat. Prodal jsem u nich již několik vozidel a kromě jednoho, o které kvůli závadě nemeli zájem, všechny vzali za velice pěkné peníze. Také jsem u nich koupil VW Touareg 3.0 V6, údajně bez servisní knihy, koupený v ČR a nájezdem 141tis. Podle cebie vše sedělo. Neměli problém, že jsem si přivezl vlastní diagnostiku a nakonec mi i slevili vzhledem k absenci servisní knihy. Tuto jsem dostal od původního majitele, který byl první majitel v TP. S autem jsem zatím neměl jediný problém. Toto není reklama jenom moje zkušenost. Taky na mě zkoušeli různé triky, ale musíte použít jejich taktiku a něco o vozidlech vědět. Můj děda mí vždy říkal, kdo po tobě kamenem, ty po něm chlebem, ale počkej až ztvrdne. Takže stále nebrečte, že je někdo chytřejší než vy a něco s tím udělejte..

1
8ball
28. 12. 2021, 11:31

Že by další troll? Registrován dnes a jediný komentář zde :D

1
beastar
28. 12. 2021, 13:10

Jo to je aaa trolí farma. Podle mě to mají za úkol ti kluci a holky, co jinak dělají telefony. I když možná dnes už tam je i support oddělení pro tohle. Berme to velmi s nadhledem.

0 reagovat
Mydlik
10. 1. 2022, 13:15

I já mám špatnou zkušenost a AAA už nikdy v životě.

0 reagovat
Prd
13. 1. 2022, 17:10

Ano je to pravda. Mam osobni zkusenost uplne stejnou. A aby toho nebylo malo, toto me potvrdil jeden majitel auto bazaru. Osobne jsem podal pdnet k prosetreni pres COI. Napsali ze oni se timto nezabivaji a nekam to preposlali. Cekam 4 mesice a nikdo se neozval. Chtelo by to cerne ovce?

0 reagovat
Vit
29. 1. 2022, 15:38

Dobry den. Autičkáři. Take se chci podelit o zkusenost. Z me strany jen podvod. Chtel jsem prodat v AAA velmi prknou Octavii. Po svarovi ,ktery je automechanik a auto mel 5let kupovane se 100tis km. V dobu prodeje byla podobna auta za 50-90tis v s nasim najezdem 160tis km 75tis +. Probehla veskera komunikace. Jak vlastne auto hrozne chtej a zacly s na bidkami po tel. Nejdiv od 45??? To jsem jim hned rekl ,ze nepripada v uvahu. Pak mi volali 3 dny pokazde nekdo jiny a dostali jsme se na 60. S tim ,ze mam prijet na pobocku ,,ja Kladno". Tak jsem dorazil. Po 15min co jsem se dival za sklem jak typek prosel okolo auta jednou a zkontroloval vin ,cisla TP a tazneho. Pak se tam neobjevil uz ani jednou. Prisel manazer a rekl mi ,ze auto bylo bourane, ma lakovane asi 3-4 dily. Nejspis i stocene kilometry. A jsou schopni mi dat max. 40tis. Tak jsem se jim vysmal. A druhy den jsem auto obratem prodal za 67. Jezdi do dnes bez zavady, rzi a pod. Do AAA uz nikdy. Jen max. Prodat nejaky vrak...

-1 reagovat
Koteram
17. 5. 2022, 13:42

moje první zkušenost tam byla po autoskole v roce 2008 a tim autem jeste stale jezdi mati do prace :D absolutne bezudrzbova fabka

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte