Zdeněk „Zdeny“ Náhlík
| Bydliště | Blansko |
|---|---|
| Registrace | před 11.9 rok. |
| Poslední aktivita | před 6.3 měs. |
| Příspěvků ve fóru | 28 |
| Komentářů u článků | 25 |
| Pozitivních komentářů u článků | 9 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Posledních 50 komentářů
Slza ukápla, potvrzuji statisíce za první rok vlastnictví :D
Za mě to naopak největší smysl mělo s 4x4 TDI. Taky jsem ji měl jako výborný služební auto.. Hezký, svižný a univerzální na všechno. V benzinové předokolce mi to přijde k ničemu když můžu mít Cupru s větším výkonem a 4x4… takto jsem na jaře čekal na facelift a nakonec ostrouhal..
Mám k tomu jen dvě poznámky. Jednu k autu, druhou k recenzi - auto nutne potrebuju ! Nutne…. A nesnáším slovo “kombíček” zvlášť pro auto co vypadá jako rodinej vůz Bruce Wayna.
No ty barvy mě trochu rozesmutnili a záviděl. Pak jsem uviděl chybějící CANTON, masážní sedačky a dorazila to chybějící 4x4 TDI tak jsem zase chvíli vpohode se svou firemní šedivkou :D
Já teď hlavně otevřel konfigurator a mám hned tři poznatky. Krásný exkluzivní lakování včetně žluté a víc zelené než je mamba, zdražení ale hlavně je tam jen 2.0tsi s FWD !?! Nechápu nic..
Myslím, že bys měl pořídit 325ti v M-sportu :D Je to koukatelný, ve všem o kus lepší než 318ti, do budoucna určitě bude drahý. Zárověň jede téměř stejně jako 130i i rovně, dá se koupit i s SMG kdyby byla chuť po moderně. Bylo to nejlepší a nejméně problémový auto co jsem měl. Kdyby to bylo málo nebo zbyly peníze, koupíš samosvor, v dalším levelu M54B30 a pak to prostě musí být nejepší věc na světě :D
Za mě to je nejošklivější škodovka a i přesto ho máme objednaný pro paní. Aktuálně největší výhod je dodání - na oktavii je to minimálně rok, aktuálně se mluví i o 3 letech, skladové octavie sou o statisíce dražší. Tady máme objednaný sportline s 1.5tsi a DSG za 800 kde je i DCC a ACC s dodáním za 3měsíce a to je prostě dobrá nabídka. Vlastně jsem se snažil najít něco lepšího, ale za 800 s automatem a slušnou výbavou moc výběr není.
Měl jsem ho půjčený výměnou za RS Octu a mě to vlastně mile překvapilo a uklidnilo od paniky z elektroau - líbí se mi naladění kdy to prostě jede jako silnej diesel a nechová se jako teleport co člověku dá pecku do zad když se podívá na plyn, libil se mi interier i chování auta, byť ta váha je tam prostě znát a měl jsem pocit že se to dost hrne pryč. Tuhost mi teda rozhodně nechyběla - šly ti přepnout režimy auta když nefungovala obrazovka ? Protože to DCC na sport mi přijde tuhé až až i na RS.
Co se týče toho plného výkonu - mě to bylo řečené taky trochu jinak - 30s s baterkou nad 88% a pak klesá čas po který je to auto schopný dávat ten plný výkon. Což jak říkáš není úplně problém, protože pak to už stejně jede těch 180.
Cena mi přišla za takto velký a 300hp auto poměrně slušná, než jsem vyzkoušel BMW I4 M50 s 540 co má cenu od 1.8 - ten rozdíl mi prostě příjde malej ikdyž jasně, nakonfiguruješ ho klidně za 2.5 a na tudle cenu si u škodovky budem muset počkat na to 7místné SUV.
Sice ten rozdíl je v detailech od auta co potkáš 8x za den. Ale co taková E91 335d - 300koní, zadokolka, hezká spotřeba. Do 400k bude faceliftový auto v supr stavu :)
Já to právě beru z pozice člověka co by si to eventuelně koupil. Já mám soukromou 335i a na rovinu, jedem-li nakupovat nebo někam dál, beru si oktávku, protože je pohodová a přitom se příjemně řídí a nežere 15. V benzínu mi to už takový smysl nedává, není to sporták, není to úsporný, je to předokolka. Takže jasně, univerzální auto ve všem neexistuje, naftová, 4x4 mi u RS ale dává nejvíc smysl protože umí nejvíc věcí a ty který dělá nedělá špatně.
Jasně, tam je to pro mě o tom, že na soukromé ježdění mi nedává smysl koupit si to RS v benzínu vůbec právě proto, že na hothach je to málo, na ježdění pro rohlíky zas trochu moc. Proto mi k povaze toho auta příjde nejlepší právě to TDIčko, protože sporťák to prostě nebude tak jako tak.
Za mě je jedinná správná specifikace nové RS je ta co jsem si vybral jako služební auto :D a to 4x4 TDI.
Protože - chtít koncernový "sportovní" auto vždycky jdu do Cupry - už jen protože může mít 300koní v benzínu a 4x4.
Pro tudle naftovou specifikaci platí vše co je v článku, je to moc hezký auto co příjemně jezdí, zároveň nežere víc než 7dm na sto a má 4x4 - což zase nenabízí ani Golf GTD nebo Cupra. A taky - nenasere to tolik sousedy a zákazníky jako si dovézt CLA nebo 120xd..
Máš pravdu, tyhle příběhy někomu můžou pomoct od že je všechno špatně jen na vlastním autě. Vlastně mě dost inspiruje k sepsání jak se dá za rok vlastnictví utratit zhruba 300tisic za servis auta za 300tisic :D neboli ódu na N55..
100 lidí, 100 chutí. Neváhal bych ani vteřinu a běžel pro CHR. Respektive vůbec by mě nenapadlo přemýšlet o koupi Xceedu, za to todle se mi vážně líbí.
Zákaz driftování a nedělání bordelu mimo trat asi nejvíc ilustruje toto video
,speciálně pa od 1:36 :D Já teda musím potupně přiznat že můj Focus ST na tuto trat nepatří a 10minut stint uplně stačil na to, si uvědomit že je třeba na příště dovézt něco jiného....Snad vydrží počasí ! :) Pak to od nás z ulice bude R10 BI-Turbo z americko-německé kooperace :D
A nebo za kilo ten kompakt. Prodávám krásnej kousek v rozpočtu co rozhodně není vrak, nepotřebuje žádný investice a ještě je to hezký auto co jede jako 30i a řídí se ještě líp za polovinu peněz :) https://auto.bazos.cz/inzerat/102727824/BMW-325ti.php

No BRABUS je jen stříbrnej nebo černej. Místa dost po všech směrech, vzadu díky posuvné lavici snad víc jak v Octavii. A jede to fakt moc dobře
;t=750s . Byl jsem s ním i v Chrovatsku a taky to zvládl za 6l na sto. Jen je to fakt tvrdý jak blázen a v dálniční rychlosti už je hrozně napruženej a hrozně by chtěl jet až do 230 kde mu dojdou otáčky :)Je to origo, já s tím zatím nic nedělal. Bokům v Brně dost pomohla moje blbost - že přece nebudu ufukovat pneu, dopadlo to tak, že kloudně držely 3 kola a pak to moc rovně jezdit nechtělo..
Já dal na autíčkáře, koupil kompakt a byl moc spokojenej jaká je to legrace, pak jsem ho vzal do Brna a trochu mě zklamal. Drifty sice epický, ale i při slušné jízdě byl o vteřinu pomalejší než 328i kombík.

Chlapi má to něco málo přes tunu, 180koní,stovku za zhruba 6.5, kola v rozích a dobře(ikdyž hodně tvrdej) podvozek naladěnej do lehké přetáčivosti. Zároveň to má 4* v NCAPU s lepším hodnocením než třeba E46(kterou jsem v 28u měl před tímto) a dotoho slušnou výbavu daleko za standardem třídy. Fakt to není zlý jen proto že jich je málo :)
A co tak něco podobně GAY jako MX5, co není okoukaný, má 5dveří,slušnou výbavu a do 150 se s dohodou se vlezeš i s minimálně 20koníkama navíc proti aktuálnímu stavu. https://www.autofrc.cz/inzerat/smart-forfour-brabus-2006/1338/?sort=1&gotoAction=vypis&z-0=3146&rP=0
Jé, moje ex cupová puma. Jak jí to jezdilo ? A co se jí stalo s křídlem ? :) Je mi po ní trochu smutno..
Já to mám rozdělený na delší dobu a vyzkoušení. Na delší dobu kdy o autě nic nevím, půjčuju naprosto výjimečně a opravdu pár lidem. Za to na vyzkoušení půjčuju docela rád - zajímájí mě názory ostatních, zvlášt lidí co mají obyčejná auta a v ničem silnějším třeba nejeli a pak jsou překvapení jak se to vlastně hodí a hezky to jezdí ikdyž nechcete závodit atd. Takže je to vlastně i osvěta pro lidi co auta nezajímají, že výkon není jen na závody a akční filmy :D
Trochu si přihřeju polívčičku :) Není sice nejvíc ulítlá, zato téměř neznámá a to forfour BRABUS. Než bych dohledal nějáké info, musel jsem ho koupit :) Jestli je puma gay auto, todle je doslova gay autíčko na steroidech :D Těch protažených obličejů co jsem viděl když jsem jej vyměnil za 328i a marných tipů, že to má maximálně 90koní a já chtěl přece sporťák :D
