načítám data...

5 aut, která zvednou sebevědomí!

02. listopadu 2020, 11:59 93 komentářů beastar

Dnes několik aut, která odčerpají z vašeho bankovního účtu nemalé prostředky. Ovšem zvednou váš společenský status, sebevědomí a pomyslnou prestiž. Takzvaná "status cars".

zobrazit celou galeriiLe patron des patrons Beastar!!: 5 aut, která zvednou sebevědomí!

Jsou velká a jsou většinou velmi drahá. Často to jsou také nepraktická auta s nesmyslně silnými motory, jejichž potenciál zůstane povětšinou nevyužitý. Na druhou stranu bývají nositeli pokroku a v jejich útrobách bývají použity ty nejnovější a nejfajnovější technologie dané doby. Když jsem kdysi býval ještě mladý a nezkušený jinoch, chtěl jsem stejně jako někteří kolem mě takový vůz vlastnit. Bohužel zbývalo tak akorát na předešlou generaci předchozí generace. Dnes by při troše dobré vůle na takový královský kočár i bylo. Jen potom, co jsem si některá auta vyzkoušel. Nevím, nevím. Zda ještě chci. Zástupy automobilů vyšší třídy anebo řekněme luxusních mě za posledních pár let prošlo rukama mnoho. To bychom tady byly dlouho a na to není v nadnárodních médiích typu Autíčkář místo. Proto to vezmeme stručně. Tedy ne úplně stručně, ale vyberu jen auta z posledního úspěšného právě pomalu končicího roku. Protože přesto, že byznys je velmi nestabilní a ze všech stran slyšíme, jak automobilový průmysl trpí. A on vážně trpí a my s ním.

 I tak nějaká ta skvělá auta téhle kategorie pro lepšolidi a pražskou kavárnu jsem vyzkoušel. Mimochodem výraz lepšolidi má patentovaný náš úžasný pan President. A automatická korektura ho evidentně nezná. Za to podle mě může Peroutka. Jak jsme se mohli během roku přesvědčit, lidé kolem prezidenta dávají přednost Mercedesu. A jako správní vzorní úderníci rovnou třídě . Zatímco náš nejvyšší jezdí zakázkovým Superbem. Nevím asi méně drncá. Mimochodem když jsme u těch Mercedesů jednoho a to rovnou AMG provozuje i náš pan premiér Babiš. Jistě zaslouženě. Přestože pracovně se nechává vozit v BMW 7. Kdyby vás to zajímalo tak ano mají to v plné a v longu.  To jsem odbočil, ale jako příklady se to perfektně hodí. Všichni rovnější, než my rovní jezdí povětšinou vozy, které můžeme bez ruměnce na tváři zařadit mezi status káry. První vůz na mém seznamu mě ale opravdu mile překvapil zejména jízdními vlastnostmi.

Mercedes AMG-GLC 63s 4Matic

Jasně zcela nepřekvapivě je to suv. Ona obecně kategorie velkých SUV nenápadně odtlačila mimo velké sedany. Ještě před pár lety by byla hlavní statusová věc S-klasse. Dnes je to právě něco jako GLC, nebo ještě lépe opulentní a skoro až nechutná stodola GLS. Ta má ve variantě AMG 612 koní. Proč se mi ale líbí taky těžká a na první pohled rádoby obyčejná GLC. Ona totiž i přes svou mohutnost a stavbu jezdí vážně skvěle. Umí jezdit krásně i po křivolakých cestách. Jde s ní vyjíždět zatáčky a cítit se jako v normálním nízkém autě. Taky jí jde ale neskutečně zábavně rozhodit. To tedy jenom na letišti, nebo na velkém okruhu. Jinak obejmete stromoví. Nicméně je to prostě dokonalý univerzál, který ještě navíc pro dnešní dobu příznačně reprezentuje. Věřte, tohle auto si svou cenovku dokáže obhájit. Navíc v karosářské variantě coupé vypadá i zajímavě. Co naplat že s původním významem coupé nemá nic společného. Navíc tohle auto chválí snad všichni žurnálové, které znáte od Rudné (u Pragy) až po Ostravu. Takovou tu v Polsku. Zrychlení z 0-100 je 3,8 sekundy a dvakrát přeplňovaný osmiválec nabídne pocit, jako když sedíte v raketoplánu. A i ta zvuková kulisa je. Možná trochu přehnaná a na Mercedes teatrální, ale je. Takže teď už jenom mít asi tři miliony korun a v sousedství budete mít svůj statut a nezaslouženou pověst Ruského zbohatlíka.

AUDI Q8 50 TDI

Nejvíce mě momentálně štve nový číselný systém značení motorizací, který je prostě hloupý. Pokud to mělo být cool. Tak není. Jenže Q8 je skvělá a to i s naftovým třílitrem. Prostě to funguje celé jako dobře namazaný stroj. Motor, který označuje ta 50 má totiž 282 koní a na těžké, ale těžce trendy SUV je to akorát. Q8 působí na některých fotkách jako vysoké auto s podivným těžištěm. Když jsem viděl první fotografie, byl jsem zděšen. Zcela upřímně se nabízela otázka, jestli tohle má být ten nový flagship a nositel technologií v módním kabátě dneška. První setkání s naftovým kouskem v tradiční černé barvě, ale ukázalo, že auto se vážně podařilo.  1,71 metrů na výšku je totiž v praxi v dnešní době a měřítkách docela málo. Auto působí v rámci kategorie suv dynamicky a přitom si zachovalo poměrně konzervativní linky AUDI. Je ale dostatečně své, aby bylo jasno, kdo to jede. Respektive ani veřejnost vozům neholdující nezůstane na pochybách čím, že jste to dorazili na rendezvous. Tahle naftová motorizace je pro Q8 jako zrozená. Nejen že má dostatek síly tu masu plechu dát do pohybu, ale ještě to dokáže velmi kultivovaně. Navíc zvládá jezdit dlouhodobě pod deset. Samozřejmě věřím, že ti nejmovitější zákazníci chtějící být na špici půjdou pro RSQ8. Jelikož se nejmenuju Jenda Koubek, tak tou jsem zatím opravdu nejel. Navíc tohle je prostě ještě o kus jinde, než obyčejná A8. Na autě je hodně vidět, že si někdo dal práci s tím, aby jezdilo skutečně, neskutečně komfortně. Cenově se pohybuje Q8 s pár příplatky někde kolem 2,5 milionu korun. Což není žádná láce, ale za svoje peníze dostanete skutečně vypiplaný status car.     

       

Maserati Quattroporte (2019)

Ano populární čtyři dveře. Auto se stejně jako většina Maserati posledních let moc dobře neprodává. Já mám pocit, že je to něco jako svérázná taktika tohoto brandu. Oni ještě neslyšeli o tom, že je třeba využít ženské zbraně v reklamě a PR. Technologie na palubě jsou prostě proti konkurenci slabota. Rovnou můžete zapomenout na nějaká přídavná jména typu sportovní, lehkonohé. To ani náhodou, elegantní a okouzlující to ano. Quattroporte má v záloze dva obrovské trumfy. A těmi jsou řízení, které je naprosto skvělé. Kazí to jen typicky italská vyšší pozice za volantem. A ten největší bonus je pod kapotou, tedy všechny motory v nabídce jsou pecka. Nicméně vidlicové šest válců mající biturbo s rukopisem od bratrského (sesterského chcete li, přece jen ano ženské zbraně) Ferrari je motor na špici. Spaluje to benzín rychlostí světla, ale je to rozkošné.

 To auto samo o sobě dokáže působit na okolí řekněme majestátně. Jenže ten zvukový projev co předvádí motor. To je prostě Maserati. Objektivně je i podvozek a převodovka prostě pomalejší, než u stejně koncipované konkurence. Jenže tohle je těžce neobjektivní záležitost. Pokud máte nějaké kolotoče, nebo vymáháte dluhy a rádi řídíte tak jděte do toho. Přece jen auto od takového výrobce za 4 miliony není pro všechny. Nikdy bych neřekl, že to napíšu, ale je to velký sedan pro pravé petrolheady. Staromilce. A navíc to prostě dodá ten pravý společenský statut. Demigod.

Porsche Panamera 4 2016

Panamera je přesně pravým opakem Quattroporte. Měl jsem možnost ochutnat základní verzi s šestiválcem o objemu 3,6l. Řekněme, že 300 koní na auto takového ražení stačí. V normálním provozu je to žralok. Porsche obecně zaujme tím jak je to auto udělané. Modely z posledních let v sobě snoubí precizní práci s materiály a naprostou technickou dokonalost. I netrénované oko jen při letmém pohledu na auto vidí, že vše je jak má být. Tenhle pocit se nemění ani, když si sednete do ergonomicky dokonalého interiéru. To kde třeba Quattroporte tápe, mají v Porsche v paži na jedničku s hvězdičkou podtrženou rychlostí převodovky PDK. Nikdo nesází kvalty rychleji, než tahle holka. Možná je to kluk? Tomu by odpovídal ten volič převodovky. Přestože se jednalo “jen“ o základní verzi samotný motor je velmi příjemný společník a dokáže jak je u Porsche dobrým zvykem jezdit za doprovodu pohodové zvukové kulisy i po městě. Když ale potřebujete ukázat, že to tam je ve vyšších otáčkách to celé má i vcelku ostrý zvukový projev. Řízení i podvozek myslím nezůstávají pověsti výrobce sportovních aut nic dlužny. Oboje je na výborné úrovni a zejména dostatečně tuhý podvozek mě bavil. Zkrátka ideální a praktický společník pro každý den. Který posune váš status obchodníka se starožitnostmi, nebo majitele modelingové agentury ještě o kus dál. Ovšem bude to stát taky nějaký ten milion a kousek v případě šestiválcové startovní verze. A za tyhle peníze už je to taky jen ojetina.   

Ferrari F430 2008

Nebyl by to správný výběr, kdyby chybělo něco placatého a naprosto nesmyslného. F430 je vlastně takové docela použitelné Ferrari. Jezdit s ním denně pravděpodobně jde, ale moc zábavné to není. Jako takové vyloženě nenaplňuje znaky auta, které by mohlo sloužit jako symbol, statut. Je to ale Ferrari. Nic víc člověk, co chce ukázat, že má prachy, moc a něco znamená, nemůže ukázat. Teda vlastně může mít Rollse. Jenže na toho zase nesbalíte žádnou silikonovou přítelkyni a tím vám body na boss indexu zase klesnou. No nic raději k autu. O tom že osmiválec Ferrari je famózní asi nemá cenu moc psát. Přestože Enzo si to kdysi nemyslel. Tak to každý ví. 430 má krásný interiér a to nejen optikou tehdejší doby, ale i dneška plus konečně nevypadá jako u starších modelů, že se každou chvíli rozpadne. Z auta máte oprávněný pocit, že jste koupili celý sporťák a nejen famózní motor. Někteří z vás si jistě vzpomenou na dnes již skoro zdomácnělou hlášku ze zdejší diskuse. A to sice… už si jel někdy 300 vole? Tak já už někdy ano. I předtím, než sem se mohl svézt 430. Nicméně v žádném jiném autě to nebylo tak skvělé. Jako právě v tomto elegantním Ferrari. O tom ale tohle auto není. Funguje vlastně velmi dobře jako obratné a rychlé GT.

 Na okresce s dobrým povrchem (takže všechno mimo ČR) je tohle auto opravdová pila a řídí se příjemně. Auto už působí moderně a vlastně vám ani nedojde, že řídíte něco konstrukčně šestnáct let starého. Fakticky vzhledem k danému kusu tedy dvanáct. Většina věcí, co nabízí můj moderní hothatch tady je. A nutno dodat celé to funguje velmi dobře. A to dokonce i ve městě. Jen ten servis a spotřeba. A samozřejmě nutnost připravit si taky více jak dva miliony na slušný kousek. Váš status to ale zcela jistě vylepší. Ego a duši fanouška motorismu zaručeně pohladí. No neber to.  

A co by to bylo za TOP 5 , kdyby tady nebyla tajná šestka!

Dodge RAM 5.7 20 

Jestli něco evokuje pocit nesmrtelnosti za volantem, tak je to přesně tenhle kapesní náklaďák. Když jsem do toho lezl, ptal jsem se, jestli si mám oblíknout flanelovou košili a kovbojskou obuv. Jenže ouha uvnitř na vás čeká poměrně hezky útulno. Jasně některé ovladače nepůsobí zrovna luxusním dojmem ani ta kůže není jako v Bentleyi. To tady ale není hlavním lákadlem. Necelých 400 koní pod kapotou na obra s aerodynamikou cihly není mnoho. A on vlastně ani k nějakým jízdním výkonům neláká. Je to jiný svět. Svět kde koukáte do očí řidičům sedmitunek a zásobovacích dodávek v největších specifikacích. Pod kapotou ševelí osm válců a ta Amerika je tak nějak blíž. Pro mě to úplně není. Nicméně nemůžu říct, že by to určité kouzlo nemělo. Prostě se valíte. A co se týká statusového vzhledu a specifikace RAMu obecně je jasné, že tohle nenechá nikoho na pochybách, že na to prostě bylo. Navíc budete platit za nonkonformního a pracovitého chlápka, co má to divný velký auto. A co si možná něco kompenzuje. Nebo má prostě jenom rád seriál Walker Texas Ranger. Určitě se o vás bude ale vědět. A to za těch dva a půl milionu přece stojí, nebo ne?    

A to máme pro dnešek všechno. Vzhledem k tomu jak se nám vyvíjí současná situace kolem smrtící nemoci. Je téměř jisté, že nám to ovlivní i rok následující. V současné chvíli není vůbec jasné, zda se budu autům ještě profesně věnovat. Takže se může stát, že tohle byl poslední rok, kdy jsem měl možnost prolézt si auta, na která se normálně čeká pořadník. Tedy pokud si je nekoupíte za své vlastní úspory. I když na tahle auta se nešetří, na ta se vydělává. Projekt, který jsem zde nenápadně představil před pár měsíci je v tuto chvíli mrtvý. Nevylučuji však, že se do něčeho individuálně pustím. Za pomoci největší marketingové pravdy. Když nevíš, dej tam prostě kozy. Navíc člověk ještě navíc aspiruje na krásnou cenu v anketě “Sexistické prasátečko“. Příště už opravdu slibuji, že dokončím blog o své největší a neutuchající lásce v oranžovém županu a kosočtvercem ve znaku. To je auto přesně na opačném břehu téhle řeky. Status vám neupevní ba ani respekt nezajistí. Za to řidičský um utuží a zábavu za volantem dodá měrou vrchovatou.

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

BubaaCZek
02. listopadu 2020, 13:40
0

Jak se to u Tebe projevilo na ochote lidi kupovat auta?

Jedno RSQ8 vidam temer denne. V cerne. Pusobi to prekvapive strizlive a nijak to nekrici. Ja ty ostre hrany dnesnich Audi moc nemusim, jinak bych rekl hezke auto. Na rozvoz deti do skolky idealni...?

reagovat
Kuře
02. listopadu 2020, 14:18
4

Do Q8 se zamiloval nás pán šéf v práci, upřímně fakt počítám dny kdy v tom přijede;)))

Jeho zástupce zas básní o Arteonu...

...a já si říkám, že novej podvozek na ZRko je vlastně taky fajn;D
Takhle mi to v tý práci máme rozdělený;D

beastar
02. listopadu 2020, 18:05
1

Kuře: Tak to bývá prostě kapitalismus:D
Bubák: Co ti mám povídat. Projevilo se to hodně. Na jedné straně je chuť prodávat, na druhé kupovat, ale s představou že kvůli koroně to bude za půlku což je pitomost. Plus zavírání, otevírání provozoven. Chaos a hlavně mě nebaví do toho sypat peníze horem, dolem aby se jako přežilo. O tom podnikání není. Takže se uvidí.

Sedrik
03. listopadu 2020, 09:37
1

Kuře: https://www.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/svaz-dovozcu-prodej-aut-se-propadl-o-ctvrtinu-ale-byl-mirnejsi-nez-jinde-v-evrope-1372783

"Ve Španělsku se letos počet prodaných aut snížil v rámci Evropy meziročně nejvýrazněji, a to o více než polovinu. Například v Německu prodej osobních aut klesl o 34,5 procenta."

Lidi neví, co bude, hromada lidí přišlo, nebo přijde o práci a tak odkládají spotřebu. pokud máš auto, které jezdí, tak zrovna teď je nebudeš měnit. Ono ještě rok, dva, tři vydrží.

Sedrik
03. listopadu 2020, 09:38
0

Reaguji na BubaaCZka, ofc :) Sorry

KS
02. listopadu 2020, 14:48
-1

Že si někdo koupí RAMku (která stojí okolo 1,5M, že?) ještě neznamená, že je příliš ve vatě. Ale běžná veřejnost, která netuší, že je to tak levný...

U M-B kdo si může dovolit řidiče, vezme Sko v longu. Ale ty největší "řízci" jezděj v černejch AMG G-čkách.

Maserati je fajn volba pro individualisty. Akorát z tvého text by se mohlo nabýt dojmu, že V6T jsou od Ferrari, což je taková poloviční pravda. Základ je z americkýho Pentastaru (úhel rozevření 60° a výrobně levný blok motoru open-deck, který se nehodí pro vysoké litrové výkony), Italové motor výrazně upravili (tužší blok, přeplňování, přímý vstřik). Čistě Ferrari motory jsou 3.8T a 2.9T v Alfách.

F430 pocitově považuju za docela rozumnou volbu. Samozřejmě největší raketu stojej auta v manuálu, kde pomalu, teda spíš rychle, končil. Oproti F355 by mělo být spolehlivější. Výhodou je motor s rozvodovým řetězem - z F355 i 360 se musí motor každých pár roků vyndat kvůli výměně řemene - to pak servishodiny ve Scuderii pěkně naskakujou... Ale na druhou stranu tyhle starší pětiventily znějí fantasticky. Přestože auta s motorem uprostřed nejsou moji favoriti, jako kompromis bych se přiklonil k 360 Modeně - mix následujícího: (předpokládaných servisních nároků / větší nabídka aut s manuálem a z toho vyplývající větší cenová dostupnost / zvuk) - prostě bych tu výměnu rozvoďáku za 3? roky skousnul. Já vim, že to je ve všech dalších položkách kapka v moři. Ale spíš nemám rád "zbytečné" rozdělávání něčeho, co funguje, protože je určitý riziko, že se to při smontování nepodaří dát do indentickýho stavu jako před rozborkou. Zlatý (redneck) ameriky s OHV :-D jede to furt a vše je za pár doláčů.

reagovat
beastar
02. listopadu 2020, 18:04
1

Hale já tam dal jenom auta kterými se fakt jel. A to alespoň já nevím 500 km abych měl představu. A jen za poslední rok. Samozřejmě že je hromada aut který nazvedají ego daleko víc. I když zrovna teda S v longu no nevim to je jako tak pro Hotel kde to řídí řidič. Když už tak Maybach ale větší hit je teď právě zmiňované GLS. Ty limošky jsou takový hodně no neřidičský, kde se tak nějak předpokládá, že ti to někdo řídí a to je trochu mimo můj point.

RAM je samozřejmě tady ve střední Evropě super kára. V Kanadě a v USA je to normální auto pro střední třídu z kterýho nikdo na prdel nesedne. I když jako úpravy a tuning kolem toho slušně sypou a je tam kolem toho v některých státech velká komunita. 5.7 double cab ve slušné výbavě z fotky stojí přes dva miliony. A to jsou dva Superby v plný, takže by to neudělalo parádu bych se fakt nebál. K tomu Maserati. Víš já bych ti strašně rád dal za pravdu, ale to je taková věc kdy jdeš asi hodně do minulosti. V6t je velmi blízce příbuzný s V8 použitým pro tohle QP a ten je taky s dílen Ferrari. Základ nevim nevim ano 60. Respektive na vývoji a lazení těch motorů se podílelo Ferrari. A když otevřeš u V6 kapotu vidíš totožné věci jako když tam je V8 jen prostě o dva válce méně. Celkové pojetí QP je o tom udělat dojem. Zejména na okolí. Takže pro nějakou sebeprezentaci a pocit nadvlády se perfektně hodí. Už jenom proto že jich je pár:)

F430 je výborný Ferrari na pomezí nové éry a těch starých dobrých aut z osmdesátek. Jako jasně ten servis a náklady na Ferrari jsou obecně strašná volovina. Taky tam píšu, že jako daily to jde používat, ale asi je to dost o hovně v důsledku. Status to ale zvedne hodně a ego pohladí. Protože když řekneš mám Ferrari. A ono opravdu tak vypadá, tak je to společensky výhra.

A jako jo AMG G je samozřejmě topovčička! Nicméně lepší je jak dokazuje třeba starej Kočka Géčko od Mansory to si potom pán zla:D Akorát teda za mě je to nevkus.. ale... že

KS
02. listopadu 2020, 19:55
0

Nevěděl jsem, že jsi vybíral jen z aut s osobní zkušeností.

Největší kolotočářský hnus je něco jako S-klasse ve zlatý / fialový fólii... :-D

U Maserati nevím co zpochybňuješ, Ferrari v tomto tisíciletí nevyvinulo žádný motor s rozevřením 60° (V12 - 65°, V8 - 90°)...
Od doby modelu 458 už měli zkušenosti s přímým vstřikováním, tak znalosti použili i při úpravě 3.0. Info o téhle spolupráci se docela špatně hledá, ale mám to:
Ferrari has designed a variant of the Pentastar V6 which is very different from the Chrysler version, but uses the same basic design. The engine is primarily used by Maserati, but is expected to go into various Alfa Romeo cars. With twin turbochargers, the Maserati - Ferrari V6 achieves 404 horsepower.
To je podobný, jako když Jeep používá 2.0T od Alfy, ale nevěří technologii Multiair (která je dost náročná na kvalitu oleje), takže hlavy jsou klasicky DOHC.

Ferrari bych si přes léto uměl představit jako daily, ale zejm. model California. Pohodlný auto, který vypadá skvěle jak se střechou, tak i topless, což je docela kumšt, ale kdo jiný by to měl zvládnout, než italští mistři. S laděným výfukem ani zvuk není špatný (za mě zn. Armytrix).

beastar
02. listopadu 2020, 20:25
0

Ok ale já jsem nezpochybňoval to s tím pentastarem jakože přesně to co si našel. Basic design. Jen se mi to právě nechtělo rozepisovat. Ano vím. Ono chodit až takhle úplně ke kořenům není moc cool. Takže prostě obecně se používá designed by Ferrari. A nebo na motoru se podílelo... Samozřejmě že fakticky jde potom o výsledek jak ten motor funguje a tady zrovna opravdu skvěle. California je skvělá a taky by se mi líbila. Jako pokud bych bydlel někde v Californii a nemusel řešit každý dolar. Prostě někde kde jsou pěkný silnice, teplo celoročně. Ono to jde provozovat i u nás, ale není to ono. Já několik těch lidí, co to zkouší poznal jakože jezdit s tím hodně a neužiješ si to. Jinak cokoliv ve zlatý, nebo fialový fólii je hrůza a jebat to na klasický auta jako je Sklasse to je na facku ano.
---

K té zkušenosti. Ono já to tam na začátku píšu sice tak jako obšírně asi sem to napsal málo k věci. Jenže do nadpisu to jako moc nacpat nešlo. Takže je to potom dále v textu. Jsou to auta za rok 2020 za mě osobně co sem řídil která bych zařadil do takové škatulky...

Sedrik
03. listopadu 2020, 09:45
1

KS: k Ferrari - protože uvažuješ podobně, jako já (360 jako jasná volba), tak ti udělám radost: u Ferrari 360 nemusí motor ven pro výměnu rozvodů. Italové se poučili už u F355
https://www.affordablesupercar.com/post/ferraris-most-feared-maintenance-item-the-engine-out-belt-service-revisited

Navíc i v ČR se začínají objevovat independent dílny, které ti starší Ferrari uservisují za zlomek ceny v origo servisu. Takže pokud se něco opravdu nevysere, tak samotný servis nemusí být tak strašný. Známý má F430 Spider, tak se ho někdy zeptám, kolik do toho ročně sype, ale neservisuje to určitě ve Scuderii.

A jinak - ani, California by byla taky moje volba prvního Ferrari - auto, se kterým by se dalo opravdu jezdit denně. Tmavě modrá barva (nenápadka), manuál (ale nemusel by být - ta dvojspojka je podle mě super) - nádhera.

beastar
03. listopadu 2020, 10:44
3

Třeba AR-cars servisují i Ferrari, tady kolem Prahy je taky pár lidí, co to docela umí. Ona jedna věc ten servis o kterém oba píšete. A druhá potom když se něco opravdu rozbije. Taky je to teda o tom, co to je za Ferrari. Každopádně v kostce je to drahé všude. Respektive levné to nebude nikdy. Nicméně koukám, že o tom Sedrik píše. Pokud s tím člověk jezdí "víkendově" a auto funguje. Tak už se to dá. Jezdit s tím denně v ČR to asi snad nikdo takový neexistuje, co já vim.

California, tady jedna na prodej automat se 100000km jen za 1,800,000:D

Sedrik
03. listopadu 2020, 11:59
0

Jaj - jo, to je přesně ona

st
st. Padre
03. listopadu 2020, 12:14
-4

Ferrari to je ta firma co prodává klíčenky a čepice? Občas vyrobí i nějaké to auto ale lidé s nimi moc nejezdí a nechávají je stát v garážích. Asi to nebude nic moc.

KS
03. listopadu 2020, 20:12
0

Sedrik: Díky za info, aspoň už nebudu šířit bludy. Bral jsem to tak, že motor s řemen = při rozvodech musí ven...

Docela zajímavý, jak jsme se shodli na Californii a 360 :-D

Californií s manuálem existuje velmi málo, což znamená klasický scénář = příliš drahé.
Dvouspojka je při rozumném používání v pohodě, samozřejmě poskakování po velkoměstě jí moc nepomůže. Do takového auta už spíš patří automat a bral bych ho (nebydlím Praze, větší výběr aut za lepší cash a hlavně dotváří uvolněnější charakter auta).

beastar
03. listopadu 2020, 23:03
0

Málo? Ona v podstatě v manuálu neexistuje a když tak není moc často na prodej. Mimochodem jak tam píšu, že jezdit s tím denně jako obecně s Ferrari nejde. Tak dnes sem potkal po Praze dvě. Jasně není to záruka, že jezdí hodně. Když to ale někdo vytáhne v Listopadu po centru do deště v Praze už to něco znamená. A to jedno byla červená California. Ideál na takové auto, co tam nahoře postuju je nějaká riviéra, nebo místo kde se dá jezdit takhle topless celoročně. Mimochodem za 1,8 to není vůbec špatný kup.

krab
04. listopadu 2020, 11:17
0

Californii má jednoho kamaráda známej, který není zrovna ani moc autíčkář, má to protože je to Ferrari to je asi hlavní důvod. A tenhle můj kamarád, velkej autař, tu Cali řídil a popsal mi to v tom stylu, že nelíbilo. Je to těžký auto a není to žádnej zázrak pro sportovní svezení. Já si myslím, že pro nás nadšený řidiče je to zrovna takový jedno z nejblbějších Ferrari co si můžeš přát. Motor je vpředu, ale není to dvanáctiválec, hmotnost i rozměry docela velký, pevná skládací střecha ... design samozřejmě je Ferrari, to bych tomu autu neupíral, ale nějaká ta hlubší jiskra na to svezení, tu bych hledal asi jinde

beastar
04. listopadu 2020, 12:28
0

krab: Jo jako to tak bude. Proto se perfektne hodi presne sem. Mas to protoze to je Ferrari. Ja si myslim, ze tady v tom vlakne to spis je mysleny, tak jakoze Ferrari na pohodu. Korzovat si se stazenou strechou. Neresit moc sportovni jizdu. Ja slycham mezi Ferrari fanouskama na Cali jen hejty. Jenze nechapu proc je to dobry auto. Jen ne uplne klasicky no. Stejne jako 944 neni uplne typicke Porsche.

Sedrik
04. listopadu 2020, 12:53
0

Souhlas - mě se líbí I PROTO, že se většině lidí, co nosí košili Ferrari nelíbí. Kdybych ji měl, tak by to byl takový ekvivalent vlastnění SL55, nebo DB9 Volante - prostě výletový auto, který když chceš, umí udělat parádu a vykouzlit úsměv na rtech. Ale není to sporťák, ani omylem.

Ten V12 by mi nechyběl (Cali jsem slyšel a zní nádherně - jak F430) a prostě - střecha dole, hezkej interier, příjemný svezení. Proč ne.

A Beast: za 1,8 je to fakt pěkná cena.

beastar
04. listopadu 2020, 13:05
1

Sedrik: Je to dovoz z Luxu takze dobry. Akorat ma na Ferrari docela dost km. Zase na ty ucely o kterych pises je to jedno. Kdyz to budes mit na vylety vic jak 10k/rok nenatocis. Presne tak to vidim taky to neni lehky sportak. To je proste takova pohodova vec na Leto, Jaro bez strechy s peknym zvukem. A velmi hezkym interierem. Navic s tim pravym znackem a detaily ve smyslu Ferrari. Ja myslim, ze to fanousky nejvic sere ze to auto se vlastne povedlo a neni objektivne moc co kritizovat:)

Sa
Sato
02. listopadu 2020, 15:23
0

Pri tom Maserati ma napadlo, že kedysi davno som natrafil na fórum českého maserati klubu a tam si nejaká úzka skupina fanúšikov udržovala v chodu staré kúsky prevažne z DeTomaso éry. Všeobecný konsenzus bol ten, že všetko novšie, tj. od prevzatia pod ferrari, je už pre bežných ľudí neuservisovatelné. Neviete niekto či nastal v tomto nejaký posun?.

reagovat
krab
02. listopadu 2020, 16:02
0

Teď v aktuálním autotipu classic je článek (přeloženej od německýho autobildu classic) a tam porovnávají staré Maserati Biturbo ještě z té staré éry s ostatními klasiky 80. let. Je to moc pěknej článek asi na 6 stran... A chudák Mase dostalo nejhorší hodnocení. A to i po stránce těch nákladů, dostupnosti dílů atd... Ale vyzdvihli rychlost a výbušnost motoru. Ono to tak asi férově hodnoceno bude... ostatní auta tam byla 911 Carrera 3.2 , Audi Coupe Quattro, BMW 6er E24 ...

Ty jo přemejšlím jaký auto může bejt na zvednutí sebevědomí :-D Mě by se líbilo jednou jezdit v tom vínovým Bristolu jako míval inspektor Lynley, to bych si připadal vážně jako člověk z vyšší společnosti co se rovnou narodil už s nějakým tím titulem

beastar
02. listopadu 2020, 18:10
2

Pořád platí, že je to jen pro opravdové fanoušky s hromadou peněz. A nebo ještě je šance když to fakt budeš mít jen v garáži, tak že to bude pohoda. To zase ale postrádá smysl jako auto. A i to Biturbo o kterým píše Krab je strašně nespolehlivá kára a už v době kdy to byla nová auta se objevovali špatnosti:) Prostě člověk když se o to zajímáš žasne že Maserati jako značka existuje a produkuje vozidla. Tam bývají i problémy s obrovským propadem hodnoty. Dokonce i u nových aut jsou potom prodeje dosti komplikované. Nakonec to je fakt auto tak jak píšu jen pro nadšence. Jinak to nejde udýchat. Jediný model který je rozumný a trochu se liší je Ghibli(samozřejmě to moderní) to se s dobrým příjmem dá živit a jezdit. Vlastně Maserati je jako staromilský nadšenci... Asi jako když se Krab rozepíše o tom jak a kdy a kde ta auta byla před 50 lety skvělá a vyhrála tohle a tamto.Dneska naprosto nepodstatný věci...
-
Komentář upraven 2. 11. 2020, 18:10:50

KS
02. listopadu 2020, 20:13
0

Je mi jasný, že vycházíš ze zkušenosti s 3200GT, to je fakt auto pro nadšence, který dokáže skousnout (a ufinancovat) i fatální věci. Někde kolem 4200GT by se to už mělo otáčet - spolehlivější motor i elektronika, že jo? Ale robotizovaný manuál je zlo - jízdně i servisně, kus s manuálem je lepší volba. Granturismo a pozdější modely by měly být už relativně OK. Finančně nejlíp vyjde Ghibli Diesel, ale je to nafta = jen spotřební auto.

beastar
02. listopadu 2020, 20:29
1

Ghibli diesel sem měl rok. A je to nejlepší auto který ti joudové postavili za dvacet let posledních. S potenciálem se prodávat více, méně samo. Bohužel politika FCA ale to sem nepatří. Já mám za to, že bohužel i 4200 GT je značně problémové auto pokud má fungovat jako auto. Dvě poslední generace QP jsou dobré jen jako nová auta. Naproti tomu QP4 je vlastně docela rozumné. A je docela rozumné i jako klasika teď. Duoselect je sračka o tom už jsme si tady psali. QP5 už s automatem ZF jakžtakž funguje ale jsou tady další věci, který se dělají blbě. Navíc to často neumí lidi pořádně opravit.

krab
02. listopadu 2020, 21:01
0

Maserati 4200 GT má jeden týpek, co se s ním zná Vavris a dokonce tu bylo to auto v článku. My jsme letos mysleli, že se i potkáme a nakonec na ten náš letní výlet nemohl, ale nevadí, třeba se i příští rok uvidíme. Taky by mě zajímaly ty praktický zkušenosti.

Jednu dobu jsem se trošku aktivnějš zajímal o QP5 s duoselectem, tak jsem hledal a pročítal všechno možný. Sračka to úplně nebude, ten robot, akorát je nutný k němu mít správný očekávání. To je asi jako s BMW SMT. Svým způsobem je to převodovka na kterou by taky v BMW rádi zapomněli, že kdy uvedli na trh, ale ten kdo tyhle roboty naprogramoval, uvažoval jako člověk, který vyrábí závodní sekvenční převodovky. Takže ono to řadí, funguje, ale jen v otáčkách, v zátahu a není to na nějaký crclání se v kolonách nebo po městě. A to byl průser toho QP5. Byla to luxusní limuzína, jenže s polozávodním srdcem. A ono to dohromady asi moc nešlo...

krab
02. listopadu 2020, 21:02
1

BMW SMG pochopielně... překlep, sorry

beastar
02. listopadu 2020, 21:59
2

krab: To auto neumí s MDS couvat! To je prostě v prdeli. To je ta největší slabina. Taky se podívej na to srovnání cen předfl a fl aut. Navíc vyměnit uprostřed výrobního cyklu v rámci fl automat u výrobce jako je Maserati. To mluví samo za sebe. Byl to přešlap který definitivně pohřbil už tak dojebanou pověst QP5. Proti tomu je šestá generace pohádkově spolehlivá a velmi příjemná uživatelsky. Nemůžeš prostě postavit sportovní sedan kterej umí jezdit jen otáčkách. Prostě do takovýho auta závodní řešení nepatří. Jako ojetinu to opravdu nedoporučuju vůbec nikomu. 4200GT já vím já sem to tehdy četl to byl velmi pěkný článek. Asi takhle u toho auta záleží jak moc s tím jezdíš. A hlavně jak. Jinak je to jak píše KS už trochu lepší a ta kvalita toho auta je po všech stránkách už jinde, ale pořád je tam hodně ALE.

st
stirling
04. listopadu 2020, 09:29
0

Mal som to Biturbo pozicane Je to fakt zvlastne auto,cim ide clovek rychlejsie tym je to lepsie. Aj vnutorny priestor bol dost v pohode a to mam 197 cm. Vykon je aky je,ale ked zapli obe turba ,islo to fajn. Kazdopadne ten servis je peklo,co majitel hovoril tak mnozstvo dielov si museli vyrobit sami.Kazdopadne klobuk dole ze dali podobne auto do pozicovne. Uz je predane,ale maju v ponuke napr Lanciu Deltu Integrale https://legendarycars.sk/

beastar
04. listopadu 2020, 09:44
0

Krásný. Ano není to špatné auto ve své době to byla neskutečná pila a luxus. Mě se to taky vcelku zamlouvá, ale je to přesně tak. Dostupnost dílů je mizerná, poruchovost vysoká. Spousta věcí je poddimenzovaná už z výroby atd. To ti ale nemusím psát. Jako že to dali do rentu to je fakt šlechtí. Je to relativně lehký a malý dnešní optikou. Má to hlavně hezký zvuk. Neznám nikoho kdo by to měl a jen si to užíval. Co ten Švýcar vedle ten jde taky na půjčovnu? Ty Maserati jsou prostě nespolehlivý krámy s drahým servisem, ale jinak když to máš rád.. je to pecka:)

st
stirling
04. listopadu 2020, 10:42
0

Nie to je znameho . Zatial servis iba standard najazd to ma pomerne nizky,ale fakt je ze problemy s tym neboli ziadne.Maju ho v rodine uz dlhsie (5+ rokov).Ten V8 je v tom bomba, neskutocna parada.

beastar
04. listopadu 2020, 11:05
0

Jo ja to trochu prehanim. Ja nemel taky s Ghibli zavaznY problemy. Kdyz to ma nizky najezd a clovek se stara da se to. A ty biturba uz zas maji vek tak maji narok na vrtochy. Fakt je ten ze qp5 s mds je celkove spatny auto aspon predfl. Qp6 je spis narocna protote je unikatni a luxusni. Qp4 se mi hodne libilo to jsem mel k prodeji minuly rok jezdil s tim par dni a na nem nebylo znat, ze je pomalu 40 let stary.

krab
04. listopadu 2020, 11:13
0

Teď jsem zahlídl v inzerci jedno QP4, z fotek hodně pěkný a za jakousi výprodejovou cenu 150 ... ten týpek se snaží rozprodat takovej menší arzenál starších luxusních aut. To mě láká, i když je to teda automat a vůbec nevím co bych s tím dělal... ale chvíli jsem se nad tím inzerátem zamyslel. QP4 s designem od Gandiniho je totiž pecka

st
stirling
04. listopadu 2020, 11:30
0

Ten co mal Biturbo mal predtym QP4 a hovoril ze strasna raketa,aj v automate to ide brutalne.

beastar
04. listopadu 2020, 12:58
0

Jo QP4 velmi dobry svezeni. Automat asi nevadi nevzpomenu si, ze by me vadil. Jsou levny. Kdyz clovek nenaleti na blby kus, koroze, ten automat to chce zkontrolovat, elektriku zda to neni dobastleny mas hezky vyletni auto s prijemnym rizenim a slusnou obratnosti. Plus origo design. Ja o nem po pravde obcas premyslim taky pro radost ciste to mit na 3000 rocne.

krab
04. listopadu 2020, 13:29
0

Je to hezký ... mě by se to líbilo, mít fakt za domem velkou garáž / stodolu, menší halu, prostě kam ty auta dát a za takovouhle nějakou cenu v případě, že by to bylo dobrý (má to být dovezené z JPN, ale už na CZ papírech) , tak by to bylo hezký na hraní a občas to pro radost někam na výlet projet. Ale v reálu ty prostory nemám a auta pro radost mám a jsem z nich šťastnej...

Co skutečně nemám a v příštích pár měsících aktivně budu chtít dořešit je auto na denní používání pro rodinu. A už bych to taky nechtěl nějak střídat rok co rok něco jinýho, ale najít něco co bude fakt šikovný a fungovat... Čumím do těch inzercí, vylézá z toho leccos včetně ojetých Range Roverů Supercharged, ale to asi není ta cesta ... byť mě bude stačit nájezd 10 tis ročně na tom autě, to je teď realita toho bílýho Mita. Za rok a půl najelo 10 tisíc , protože se většinou stejně jezdí delší trasy s Porsche.

Ale bude potřeba vzít často víc krámů a o víkend jezdit rodiče, výlety , přes týden takový ty příměstský kolečka atd... Jedna varianta jsou ty kombíky, to se zase už moc mé drahé nelíbí, takže klasika čumím i po těch SUVčkách. Jenže nechci diesel ani nějaký tyhle čtyřválce typu TSI a ono ti toho moc nezbyde...

Teď jsem objevil, že za rozumné peníze jde koupit (je na trhu hned několik nabídek) Dodge Durango s motorem 3.6 Pentastar. Vypadá to obyčejně i uvnitř, ale tak nějak bytelně... Tak třeba tohle auto bych si rád někdy zkusil. Beastare, má to někdo z těch vašich kamarádů kolem koní? Prdku o tom vím, jen že ty V6 Pentastar bývají v podstatě povedené motory....

st
stirling
04. listopadu 2020, 14:30
0

Nemas ten inzerat nahodou na to QP4?

beastar
04. listopadu 2020, 14:38
0

Krab: Já to mám tak nějak podobně. Už sem víc aut měl a prostě to bylo vlastně o ničem. A na takové tyhle QP4, 928 a tak. Na to by fakt člověk musel mít někde místo, kde mu to nevadí. Postupně k tomu přicházet. Já to QP4 mohl koupit za 2 roky poslední tak pětkrát. Fakt vždycky pěkný auto defakto něco jak si koupil toho starýho Lotuse. V dobrým stavu jen dodělat drobnosti a vyjet. Jenže potom se nad tím zamyslím a říkám si že by to minimálně znamenalo další parkovací místo někde v podzemnim parkovišti. Kde na tom nic nemůžeš dělat. Nebo si pronajmout garáž někde a už mám jasno že je to spíš starost než radost.

Jako těch 10,000 ročně na auto běžné spotřeby znamená, že tě nemusi tolik trápit spotřeba a nemusí to být nutně obyčejný. Jenže já bych se stejně držel trochu stranou s těma výlevama typu AMG a podobně. Už jenom proto, že na tyhle účely je takový auto prostě k hovnu. A pokud nepřemýšlíš jako lidi, co kupujou auta tady z toho blogu uvedená nahoře, nebo jako dole ten kulturista. Tak to fakt je naprosto o ničem aby tvoje drahá co má řízení jakože nutnost jezdila do Billy na nákup v AMG a ty aby si to jednou za měsíc vyvezl k vašim s kočárkem ve "stylu"... a stalo se nedej bože to co psal vtipně Vavris... že bude amg zeblitý. Prostě když rodina tak rodinej wágen. Jako zase rozumím že nechceš prostě koupit Passata v tsíčku a nebo nějaký auto typu Mazda 6. Kolem koní mají lidi právě dost Range. Ti chudší korejce. Největší dlouhodobej hit je Land Cruiser všech tvarů a generací což je samozřejmě nezdolnej tahoun. Pozírci maj Touaregy, Cayenne, GL,ML. Z těch amerik dlouhodobě frčí Dodge RAM to Durango sem snad nikde neviděl. Známej mají 3,5 Explorera dovoz z US. To je nějaká 2016, 300hp a strašně to žere i bez vozejku... A to to taky jako nemusí řešit... Podle všeho co ale vím tak to Durango by pro tebe nemusel být špatný kup. Snad jedině jestli to nebude na manželku moc velký. Ono zrovna ty US auta prostorem moc nešetří. Mě ještě napadlo jestli by se ti třeba nelíbila Subaru Tribeca ta 3.6 akorát to nepobralo moc krásy. Anebo na tyhle malý kilometry kup prostě Cayenna 4.8, případně mě ještě napadá Infiniti FX50 to máš všechno v cenách Duranga. A přece jenom jsou to velikostně docela snesitelný auta. A když koupíš za 400 000 Cayenne tak kdyby náhodou to přišlo k úhoně tak se z toho nestřílí je to přece jen dneska už ojetej krám.
---
My měli hrozně dlouho to GL500 to je sice obr ale dobře se to řídí. Na dálnici to jede i do terénu se to úplně nebojí (jasně neni to offroad) Nesralo se to dělal se jenom olej. Žralo to ale tak jako 5,5l. Veškerá výbava, pohodlíčko, tichoučko. Naložíš všechno a všechny kdyby náhodou. A dneska jde kolem 500 sehnat a to auto ti vydrží nafurt...

krab
04. listopadu 2020, 15:25
0

To Maserati je tenhle inzerát : https://auto.bazos.cz/inzerat/126041303/MASERATI-QUATTROPORTE-AUTOMAT-82000KM.php
Na jiným místě ale psal ten inzerát v tom smyslu, že má asi 5 aut a prodává všechny, že chce nějaký jedno dražší jiný a tak tam uváděl cenu u QP 150...

Dík za ten postřeh k těm SUV. Já si myslím, že Durango ( 2011-2015 cca) by bylo asi vážně šikovný řešení, ale muselo by se objevit něco v reálně pěkným stavu. U nás jsou ale US auta (ta pěkná co za něco stojí většinou docela drahá... ale uvidíme). To GL500 co jste měli bylo asi skvělý, to by se mi taky nakonec asi moc zamlouvalo na ty naše účely. Infiniti už radši nechci, ono se ti tam může stát, že se porouchá třeba ten centrální displej a hromada jinejch věcí a servis na to moc není, tyhle původně luxusní auta z Japonska bych radši nebral. V pěkným stavu se toho skoro nikdo nezbavuje a když se to dostává do prodeje, tak už většinou na tebe zbydou ty opravy. Zrovna ale taky přesně jak píšeš, nechci primárně sáhnout po Passatu Variant 2.0 TSI DSG, ačkoli by to byla vlastně ideální volba...

AMG asi holt nebude, ten rozpočet vážně musí být vyšší, výjimka je snad C55 AMG W203, ale to je za první už auto, který když přivezu domů, asi nesklidím moc pochvaly a za druhý, údržby a starostí s tím se jistě nevyhnu. I když je to parádní auto - jenže zase musela by se stát náhoda a být to auto po někom solidním. A to by byla fakt náhoda...

Hele, ona by ten účel fantasticky plnila i benzinová X5 první generace, jakou už jednu máme doma (ale tu mi táta nedá) Ale sežeň nějakou co ještě neprošla rukama dvou vietnamců a třech ukrajinců... Ale věřím, že pěkný po solidních majitelích někde ještě jsou, ale bude jich málo. Kamarád takhle předloni koupil původně jen na zimu (ale než to prodal tak zůstalo rok) X3 první generace s třílitrem. No, šel na to "od lesa" a koupil nejlacinější na trhu, myslím to tehdy bylo za 150 ... vcelku to bylo pěkný auto na první dojem, ale když to odvezl mechanikovi, ten mu vyměnil olej a pak mu připravil 2 varianty přístupu k servisu : první pečlivá, opravit vše co si to zaslouží, tak to byl rozpočet asi 70 tisíc hned... a druhá ve stylu "hele, ono to všechno ještě relativně drží pohromadě, tak jezdi" Tak s tím ještě úplně v pohodě rok odjezdil a ještě to po něm někdo další koupil. Tím chci říct, že tahle kategorie aut jak se dostane do nějakýho věku a nízký ceny, tak prostě trpí na totálně zanedbávanou údržbu. Takže výběr bude ještě sranda :-D

Ju
Junior
04. listopadu 2020, 15:51
0

krab: TO QP je bazarník, žádnej sběral co likviduje sbírku...

st
stirling
04. listopadu 2020, 15:55
0

mne sa zda ze to bol MGRR aj pozriet.

krab
04. listopadu 2020, 16:22
0

Jo, je to určitě nějakej bazárník, jen někde na nějaký facebook skupině to inzeroval trochu v jiným stylu a přidal tam 5 dalších aut co má...
Kdoví jak to funguje/ nefunguje, ale na první dojem to auto z obrázků nevypadá špatně. Ale tyhle obrázky známe ... to kolikrát tak nesmírně zkresluje

beastar
04. listopadu 2020, 20:12
0

Tohle auta za vyšší cenu se probíral už s MGRR kterej tam byl a ano mají více těhle klasických levných aut. Prý je to hrozný krám dle toho jak to popisoval a že to tam nechal určitě nebrat.

Krab: SUV v téhle ceně se vybírá dobře. Buď můžeš jít jeho cestou a koupit první levný, nebo vymazlený. To je otázka co. S tou první X5 máš pravdu. Ono to hravě zvládne i druhý ML s nějakým pěkným motorem. Jenže to už jsou prostě starý auta kdy nevíš dne ani hodiny co drahýho se posere. To Durango 11-15 a podobný současníci už jsou zase jinde a fatální problém by neměl nastat. Každopádně jsou to docela obři to teda nakonec i to mnou doporučený GL500. Jenže z nějakýho neznámýho důvodu se to GL ženský řídilo dobře. Složitější je to akorát píchnout před nákupák když je to moc napraný, ale to nakonec všechno jiný než kompakt a mini class.

st
st. Padre
02. listopadu 2020, 18:41
-4

Zvedat sebevědomí autem potřebuje jen ten co má malého kašpárka. Sebevědomý gentleman dokáže zanechat dojem i když přijede Trabantem (a teď nemyslím zrovna toho Přibáně).

reagovat
beastar
02. listopadu 2020, 18:45
6

Jo tak to musí být fakt borec takovýho sem ještě nepoznal. Tuším že tak 77% Čechů má malý přirození. A ten zbytek malý sebevědomý. V okolních státech to bude podobné:D

st
st. Padre
02. listopadu 2020, 19:06
-3

Tohle je typ aut, které tě řadí do ne příliš originální škatulky. Podobně jako holka co chce zaujmout a tak si vezme umělé řasy, nechá si udělat umělé cecky a koupí fejkovou Vuittonku. Něco takového nechceš potkat třeba v baru... natož s tím jít domů.

beastar
02. listopadu 2020, 19:19
6

Já nevím fejkovou Vuittonku poznám, umělý řasy taky a umělý kozy nejsou úplně špatný. Minimálně na focení se to hodí. A pořád to drží tvar:) A jestli tě takový Maserati Quattroporte řadí do neoriginální škatulky, nebo taková F430, tak potom bych teda docela rád viděl něco, co tě řadí do kategorie originální gentleman. Kromě snových hloupostí starých 40 let v reálném světe denně nejezditelných, protože to vydražíš za hodnotu 5 nových Q8. Trochu mi tvoje frflání přijde jako takový to když na to nemám koule, nebo prachy tak je to prostě špatný a trapný. Jo a jinak umělý řasy jsou přirozený asi jako umělá noha to jo. Ale i ty jdou udělat dobře,)

st
st. Padre
02. listopadu 2020, 19:59
0

Nemyslím že bych na to neměl prachy nebo koule, jen mě to nic neříká. Na mě to jsou všechno moc velká a těžká auta. Jsem plně spokojen s Miatou. Z těch aut mi dává smysl snad jen to Ferrari, ale jedině jako roadster. Uznávám, že to Maserati je originální, ale já bych asi raději Morgan.

Inženýr
02. listopadu 2020, 20:15
5

st. Padre: Jsme na automobilovém webu, takže se asi shodneme v tom, že kdyby ten gentleman přijel v Trabantu tak se s určitostí bude jednat o člověka, který se o auta zajímá a to Trabi bude obdivovaná klasika v super stavu. Takový člověk pak určitě bude mít v garáži i něco jiného.

Ale OK, já chápu cos tím myslel. Chceš mi říct že kdybys měl na výběr mezi řekneme tím rezavým Loganem nebo Maserati tady v článku, tak se v obou autech budeš cítit stejně? Jsou prostě lidi kteří se o auta zajímají a vědí co chtějí. Z pohledu petrolheada je lepší jezdit třeba starším luxusním sedanem než-li zánovní Fabií, protože někomu prostě lichotí když se jeho auto lidem líbí a chválí ho. I kdyby to mělo být třeba auto násobně levnější než zminěná Fábie, tak si piš že lidé koukají jak to vypadá, kdo to vyrobil a tak dále. Tak to prostě je.

Nechci hned trvdit že to zvyšuje sebevědomí, ale je nesmysl tvrdit opak. Tohle už je taková psychologie a je zbytečné se o tom hádat - každý člověk je jiný, s jinými hodnotami a radostmi.

beastar
02. listopadu 2020, 20:18
1

Ok tak to tě asi docela chápu. Ona je to pravda to nejsou auta pro lidi pravda až na to Ferrari kteří by skutečně chtěli mít radost z řízení auta. Dobře to vystihuje dole Krab v tom textu o tom kulturistovy. Je jasný že lidi jako on, nebo asi ty budete spíš tíhnout k něčemu pro většinu lidí obskurního. Jako je například Morgan, nebo některý auta od Radicalu, Caterham a podobný. Prostě a jednoduše milovník Miaty určitě nepůjde ze dne na den pro Q8 i kdyby ty peníze měl cash. Ono kdo tady čtě tyhle věci psané mnou, tak vždycky říkám, že to chce fakt nadhled. Píšu to zábavnou formou nikomu to necpu. A sám to teď ani nepraktikuju. SUV jsme prodali a mám kombíka Audi a HH... takže nic STATUSovýho ani hustýho.

KS
02. listopadu 2020, 20:26
3

Když ti tenhle blog nic neříká, tak jej přejdi, easy...
Mísí se tu fandové lightweightů, majitelé Koček s V12, Phaetonů W12, veteránisté, plynaři. :-D Prostě všehochuť.

Osobně taky moc nemusím 2,5 tunové krávy, víc mě zaujme třeba Lotus s kompresorovou V6. Ale pobublávající G-wagen s 5.5 biturbem, mmm.... To je kára, pro kterou bych šel světakraj! :-D

st
st. Padre
02. listopadu 2020, 21:33
-2

Já to píšu za sebe. Od auta pro zábavu čekám hlavně emoce už v legálních rychlostech a pak také to propojení s autem a okolím. Když už jedu rychle, tak chci také tu rychlost cítit a na to je nejlepší ideálně lehký roadster. Proto mi nic neříkají německé prémiovky maskující skutečnou rychlost s odtažitým řízením, nebo těžká rozežraná SUV se sníženým podvozkem a velkým motorem. Třeba taková Q8 dává smysl snad jen jako showcar.

beastar
02. listopadu 2020, 22:14
3

Ono to teda hlavně není moc o zábavných autech ba naopak. Pokud si to celé pročetl jde z toho pochopit, že jde právě o jiné řekněme neměřitelné přednosti. A více méně taky o trendy a vzhled. A Q8 zrovna je docela nešťastný příklad protože to auto jezdí naprosto skvěle. Určitě lépe jak vypadá. Podává stejné výkony jako dnešní A8.

st
st. Padre
02. listopadu 2020, 22:26
-3

Každý to má trochu jinak. Mně třeba zvedne sebevědomí, když jedu v autě které se mi líbí a splňuje mé požadavky. Ta Q8 sice skvěle jezdí, ale jako celek smysl nedává. Je to kompromis kompromisů a asi ideální auto pro fotbalisty.

Ju
Junior
02. listopadu 2020, 22:36
7

Zajímavý je, že většinou jenom ti týpci, co jsou hrozně nad věcí, nic je nerozhází a vlastně je to vůbec nezajímá, mají potřebu o tom všechny vehementně přesvědčovat... Znáš takový to co si myslí Pražáci o Brňácích?

Franz Kafka
02. listopadu 2020, 22:52
2

Zajímavé je že zrovna tahle auta z blogu často a nejvíce kritizují lidé kteří jsou tak nad věcí. Přece je taková auta nezajímají. Přestože většina z nich v tom nikdy ani neseděla nejlépe vědí jak to jezdí špatně. Mimochodem zrovna GLC je nejlepší ve své třídě. Nebo minimálně stejně dobré jako Stelvio a Macan. A všechna tři tahle suv jsou praktičtější a lepší jízdním projevem, než většina obyčejných kombíků a hatchbacků. O sedanech nemluvě. A kdyby Glc-AMG 63 s bylo lehčí možná bude i daleko lepší, než značně podmotorovaná, ošklivá a nepraktická Miata ND. To je dost o úhlu pohledu. Q8 sem bohužel nejel. A Quattroporte je hodně cool. Má to kamarád. Ano je mu skoro 60 a jeho zářná podnikatelská kariéra končí, ale kam s tím dojede tam lidi otáčí hlavy a čumí. Mladé holky čumí. Má to parádní zvuk a styl. Kdybych na to měl asi bych si to také dopřál.

st
st. Padre
03. listopadu 2020, 00:05
-3

No tak ona už ta samotná úprava, kdy se zvedá podvozek aby se docílilo SUV a pak zase snižuje aby to bylo sportovní SUV je tak nějak proti logice. V minulosti se podvozek jen snižoval kvůli těžišti a přítlaku. Nízkoprofilové gumy jsou v terénu také na nic. No a hmotnost nemá ani smysl komentovat, pokud to takto půjde dál, bude potřeba řidičák C a v zatáčkách je to sakra znát. Mimochodem to Q8 bylo nedávno v testu na streamu a měli tam má to stejný názor.

Opelfahrt
03. listopadu 2020, 01:08
1

Nízkoprofilové gumy jsou možná v terénu na nic, natož třeba v rozměru 22", no ale na sněhu je to lepší, viz toto video asi od 14. minuty:
http://www.carstv.cz/lamborghini-urus-4x4-v8-suv-test-garaz-tv-rasto-chvala-rasto-chvala-garaz-tv

Každopádně GLC Coupé AMG v černé barvě jsem sledoval a poslouchal, jak parkovala nějaká černovláska v nadzemním parkingu poblíž kauzy Stoka, no a dohoromady jim to teda móc slušelo.

SUV se mi nelíbí a na nic je nepotřebuju, ale když se člověk sveze, tak pochopí, že na některý věci to smysl má. Je jedno, jestli na tahání přívěsu třeba s koňma nebo na dobrej pocit z pořádné strojovny. To jsem zjistil v roce 2005, když jsem pár stovek kiláků najezdil v Touaregu V10 TDI, což tehdy bylo jedno z nejsilnějších SUV. Z tehdejší konkurence Audi Q7 ještě nebyla, takže větší dělo byla třeba benzínová X5 V8. To si teď vybavuju matně nějakej článek z té doby, že „v Praze je teď nejvíc in jezdit v X5, co má na předním blatníku označení 4.8is“ :-)

Ju
Junior
03. listopadu 2020, 07:41
1

čoveče to si pamatuju taky. Imo ta formulace byla něco jako "patřilo k dobrému tónu" nebo něco podobnýho :D

st
st. Padre
03. listopadu 2020, 08:28
-2

Dnes je SUV hlavně módní záležitost. lidé to na silnicích vidí a chtějí to také. já mám ve svém okolí dost takových příkladů a některé jsou až úsměvné. Pro automobilky je to slušný ale byznys, je to vše založeno na přílišné spotřebě. Těžké auto, hodně materiálu, nepraktický tvar karoserie má vysoký koeficient odporu vzduchu a tedy spotřebu, aby to jelo potřebuješ silnější a větší motor, abys to zastavil zase silnější ideálně karbon-keramické brzdy, aby to bylo obratnější tak ideálně natáčení zadní nápravy, aby to hezky vypadalo tak obrovská kola, která se snadno poškodí, aby ta nízkoprofilová kola nedrncala tak aktivní tlumiče, servis všeho stojí majlant, a...prostě všechno špatně. Má to smysl asi jako sportovní kamion.

Skipper
22. listopadu 2020, 21:48
0

Já Ti nevím. Taky jsem SUV nemusel. A pak jsem se svezl starším RR a byla to láska. To auto je neskutečně komfortní, s biturbo V8 to i opravdu jede a na dlouhé cesty je to nejpříjemnějši auto, s jakým jsem kdy jel. S čímkoliv ,,sportovním,, bych neskutečně trpěl. Ne všichni petrolheadi potrebují sportovní auta. Já osobně je třeba vůbec rád nemám a to auta jako takova miluji již od dětství.

krab
02. listopadu 2020, 18:44
3

Hezkej blog, teď se mi to podařilo dočíst ... Jako hele připomíná mi to trošku jeden z dílů Ukaž káru na kterej jsem nějak narazil a viděl teda jen začátek... a to mě zaujalo. Tam byl týpek s nějakým tím novým Mercedesem AMG GT (ale jakoby to čtyřdvířko) a měl verzi S, nějaká ta úplně nejnadupanější vším. Byl to nějakej českej úspěšnej kulturista. A teď tam rozebírali proč si vybral právě tohle auto. A teď týpek říká, chtěl jsem AMG sportovní atd atd.. docela to dávalo smysl co říká a pak vybíral vybíral, cena byla furt vyšší a vyšší a v jedný fázi si říkal, že dát tolik peněz za auto, že je to vlastně nesmysl. A pak dál vypráví, že to probíral s kámošem, taky nějakým profi world champion kulturistou a ten mu říká: "kámo, ty když si koupíš jen to AMG a ne to "S" to nejlepší, tak sice ušetříš milion (třeba) , ale budeš pak zklamanej, smutnej. A on říká ... "počkej, vždyť to je rozdíl 80 koní, to možná hele ani nepoznám" a ten týpek mu povídá " No jo, ale nebudeš mít ten top model, to je jako když půjdeš na Mr. Olympia a stačí ti tam bejt druhej? Ne, chceš bejt první! No a tak si týpek koupil ten top model...

Pak už jsem na to dál nekoukal, ale tady tohle mi přišlo vlastně hrozně zajímavý, takový sonda do způsobu uvažování některých reálných kupců drahých aut. Sám nad tím přemýšlím úplně jinak, přitom věci jsou nakonec často takhle přímočarý.

A nepíšu to, že bych si chtěl s toho kulturisty dělat srandu, že je taková guma, ani náhodou. Prostě to bylo jasný a přímočarý vysvětlení toho, proč si některá část klientely koupí o ždibínek vyladěnější, nadupanější káru a jaký pohnutky je k tomu vedou. Typicky to není vůbec nic sofistikovanýho...

reagovat
beastar
02. listopadu 2020, 18:58
2

Ty jo to si mě teda mile překvapil. Jakoby tou sondou právě. On to vlastně ten člověk ten kulturista myslí reálně dobře. V Mercedesu případně teda v AMG jdou na to přesně tak akorát z druhé strany. A obecně většina výrobců. Jedním směrem rozevíráš nabídku nahoru právě aby se naplnila ta touha mít to TOP. To nejvíc na co mám aby prostě bylo vidět, že sem měl na to TOP. Prostě to naplňuje tu touhu být první, která ve většině z nás prostě je. A aniž bych se chtěl někoho dotknout, tak v kom to trochu není je opravdu zkrachovalec, nebo společensky odepsanej člověk. Navíc to je přirozený jako lidstvo samo. Je to vidět na zámcích. Kdyby těm šlechticům stačilo nějak bydlet tak spíchnou chajdu z kamení anebo to nechají jako hrad. A právě to AMG je hrad a to "S" je zámek. Minimální rozdíl uvnitř obrovský rozdíl navenek.

A jako jasně nevidí to tak všichni. Pro každého je ta meta někde jinde. Někomu stačí mít jen nové, jinému jen BMW a další musí mít nejnovější M4 v plný. Ono tady je to dnes nemoderní a proklínané srovnání s ženami. Někomu stačí buclatá teta hlavně že dobře vaří, jiný potřebuje kozatou modelku, co neuvaří ani čaj. Oba jsou potom v zásadě odměněni tím, co chtějí. Podvědomě prostě každý chce to co je pro něj ten jeho TOP. I kdyby to měla být přízemní věc jako je jim "ukázat". Což je u nás ve společnosti prostě norma. A jak říkáš není na tom nic sofistikovanýho...

KS
02. listopadu 2020, 20:43
1

Co si budem, sportovci většinou bývaj "gumy" :-D Inteligentních lidí formátu např. Petra Čecha je málo.

Já jsem zastáncem "středu" - určitě bych nechtěl jezdit trábošem, ale ke spokojenosti nutně nepotřebuju RS Q8. Stačí třeba A4 Allroad, bohatě.

Ju
Junior
02. listopadu 2020, 22:34
2

sakra krabe šak takhle o tom přemejšlí uplně šicky. A paradoxně to občas ubližuje prodejům z tý druhý strany. Hale jako 300k v Meganu je OK. Ale v A35 rozhodně ne-e. Proč? Protože A35 je lowcost A45. A já nechci dát možná 1,3 bez daně a mít zase jenom lowcost, to levnější. Takže si radši

Ju
Junior
02. listopadu 2020, 22:35
0

...si radši koupím něco jinýho. Třeba i horšího. Ale ne s touhle image.

Franz Kafka
02. listopadu 2020, 22:55
-1

Přesně tak nějak to je. 300 koní v rychlém, malém Mercedesu je vlastně docela málo a vcelku nuda. 300 koní v Méganu je super a vrchol nabídky. Takže opravdu lze souhlasit s tím, co píše tady kolega Junior. Image je v jistých kruzích zásadnější, než trefování apexu a RWD. A tihle lidé kupují ta auta vybraná nahoře do blogu. Vše to stojí dva miliony plus. A to je pro většinu z nás dost peněz. Já mám třeba docela úspěšnou firmu. Dvacet mi taky bylo. Mám tři auta. A rozhodně se mi doma v garáži neválí Quattroporte za čtyři miliony ani Ferrari F430....

Sa
Sato
03. listopadu 2020, 10:30
0

Krabe: to je také celkom smutné uvažovanie, a metafora s výťaznou pozícou na súťaži je úplne mimo. Ale je to asi realita pre takýchto ľudí. Tiež ma celkom fascinuje že sa v takých obskúrnych športoch ako je kulturistika točia také prachy že si tam top ludia kupujú autá za 4m+. Pri mainstreem športoch to chápem, masa ludí čo to sleduje je obrovská, pri kulturistike/mma/whatever mi to nedáva zmysel.

beastar
03. listopadu 2020, 10:36
0

Sato: Já mám pocit, že ono úplně nejde o kulturistiku samotnou. Jako soutěže tam se opravdu tolik peněz nesejde. Tihle borci k tomu skoro všichni podnikají a jelikož mají výsledky mají své potravinové dopňky. Plus obchodují právě s vybavením, potravinovými doplňky, sem tam prodají svůj obličej nějaké značce v tom je ten byznys. Kde si velmi rychle vyděláš na auto za 4m. Proč myslíš že stovky chlapů makaj ve fitku a serou do sebe i nelegální, nebo polo legální věci. Ne každej to dělá takzvaně jenom pro "sebe".

Sa
Sato
03. listopadu 2020, 10:49
0

Ok, to asi dáva zmysel, ako ja som tiež vo svojích mladých rokoch strávil nezdravú časť volného času vo fitkách ale nikdy ma ani nenapadlo sa pozreť na nejakú súťaž a už určite nie za niečo platiť.

krab
03. listopadu 2020, 10:59
3

Sato, já to nepsal, že se mi ten přístup bůhvíjak líbí nebo mi imponuje, spíš to uvádím jako příklad jak si lidi auta i vybírají. Jedna věc je tohle - "Chci jen to nejlepší" a druhá věc, který jsem si všimnul v souvislosti s majiteli nových luxusních (sportovních, supersportovních) aut je příklad, kdy ten majitel nemá absolutně šajna o historii značky, charakteristickým rysům toho auta, proč jsou na nich některé věci tak nebo onak... Jeden příklad je třeba nějakej youtubera na kterýho jsem kliknul náhodou jen protože tam byla recenze na novou 911 (992), kterou si koupil. A on tam popisoval plusy, mínusy toho auta atd... bylo to takový dost povrchní, ale zarazil mě úplně, když začal kritizovat proč má to auto spínací otočný knoflík ke startování motoru vlevo od volantu a že je to nešikovný, blbný, že to nechápe atd... podrobnosti už si nepamatuju. A já na to čumím a říkám si v duchu ... no kurva jak je možný, že si kluk koupí novou 911, která stojí mraky peněz a je tak omezenej, že si ani nezjistí tu historii, nezná podrobnosti a souvislosti okolo Porsche 911. Evidentně to možný je a lidi a ikonická auta se nedostávají bohužel jen do rukou lidí, kteří o nich něco vědí a tak nějak z mýho pohledu petrolheada si je "zaslouží". Houby ... stačí mít prachy a chtít to protože je to nejlepší, drahý atd... Snad většina zákazníků takových prošla trošku vývojem a ví co kupuje a proč.

A tenhle rozkol se tak nějak projevuje i na tom vzhledu těch aut. Třeba když vezmu příklad, tak takový BMW M2C nebo teď ultimátní CS, tam je to z pohledu tradicionalisty všechno hodně dobře. Designer udělal moderní auto, který nesmírně věrohodně působí jako sladěné s tradičním sportovním BMW, tak jak ho staří fanoušci značky vnímají. Zrovna tak i nové Porsche 911 je pořád tradiční Porsche 911. Ale většina aut už to tak nemá ... u Chevy se rozhodli pro riskantní krok dát u Corvette motor doprostřed a rozbourat tradiční vzhled auta, který se táhne už od prvního Stingray ročník 1963, BMW dělá ledvinky pro "asiaty" , Ferrari představilo model Roma, který má netypicky uhlazený vzhled (alá Aston Martin) , ale totálně netradiční a až příliš digitální kokpit, který se nedá s tradičním Ferrari už příliš spojit. Zkrátka zákazníci této třídy aut, co ty prachy na to mají pravděpodobně ve většině už dneska v těch mantinelech tradicí značek nepřemýšlejí. Jestli je to dobře nebo špatně, to je asi na každým jak to vnímá...

Slower
03. listopadu 2020, 12:19
1

Ale ja to naprosto chapu. A sam to mam stejne - kdybych mel vic penez, tak mam Camaro ZL1 a ne obyc SS. Pritom uz ted mam vic vykonu nez vyuziju a lepsi ovladani pri svych vyjizdkach nepoznam. Jenze touhle logikou by jsme se dostali k tomu, ze V6 udela stejnou sluzbu a kdyz uz mam V6 tak proc ne treba nejakyho Peugeota 307CC. A za chvili jsme u toho, ze stejne nepotrebuju kabriolet a vlastne ani dalsi auto, kdyz uz jedno mame. A brano racionalne to je vsechno pravda.

Za me je dostatecny duvod si poridit neco nesmyslne proste "Protoze chci" a dobry duvod delat divne veci "Protoze muzu".
-
Komentář upraven 3. 11. 2020, 19:22:27

Ju
Junior
03. listopadu 2020, 16:23
0

Krabe, tohle už je moc i na tebe.
Jakože než si koupím Porsche, tak bych si měl koupit učebnici historie a radši si to šecko nastuovat, abych věděl, jakou má ta značka historii a mohl se s ní řádně ztotožnit?
Vzhledem k tomu, že poslední auto co jsem kupoval bylo VW, tak bych se s tím ztotožňovat moc nechtěl...:D
Neměla by to automobilka prodávat jenom na dotazník?
Neblbni.

krab
03. listopadu 2020, 16:30
1

A tak jasně ... co jsem tím chtěl říct je, že by asi člověk měl trošku něco o tý značce a modelu vědět než si koupí zajímavý auto... Když si kupuješ Golfa tak je to jedno, já spíš myslel ty "dream káry" A hlavě v tý automobilce by ti co pracujou a rozhodujou o podobě novýho modelu měli mít takovej fajnšmekrovskej cit pro to odkud ten model pochází, jaká tam byla ta historie, jaký příběhy jsou za tím a nějak to hezky a šikovně zohlednit. Ale někdy to nefunguje - vyplatí se udělat tlustou čáru, šmytec a postavit úplně něco jinýho, vyhrabat z historie hezky znějící název nebo vymyslet úplně novej a prodejní úspěch je na světě. Univerzální recept to nemá.

Jinak Slower má pravdu - je to typicky o penězích. Když můžeš, snadno se sám a rád přesvědčíš jít do top modelu, protože prostě proč ne

Ju
Junior
03. listopadu 2020, 16:43
1

Když oni ty lidi v automobilkách jsou placený za net profit, nikoliv za fajnšmekrovskej cit :/
Představa, že si koupím nový auto dle historie značky je, no, zvláštní :)

krab
03. listopadu 2020, 16:52
0

Já to píšu schválně záměrně víc do extrému, aby byl vidět ten kontrast toho vnímání ... Já si totiž myslím, že je tu docela rozdílný vnímání image aut a značek, modelů atd. fakt podle toho kdy jsi se narodil ... kluci co se narodili v 80. letech to vnímají jinak než ti co v těch devadesátejch nebo ještě později.

Pro mě je ten odkaz historie značky docela důležitej a čím jsem starší, tím to na mě funguje víc. Ale možná když by tu diskutoval s náma marketér z oboru, tak řekne, že to je jen špička ledovce, ale na většinu těch potenciálních zákazníků už musíš dneska přijít s něčím jiným

Ju
Junior
03. listopadu 2020, 21:11
0

Třeba prodávat nový Ghibli za 1,5 bez daně nebo s 20kkm najeto pod 900k bez daně.
To zvedlo tep i mně

beastar
03. listopadu 2020, 22:52
0

A tak ono to optikou konkurence zase nevypadá tak špatně. Nicméně vzhledem k okamžitému drastickému poklesu hodnoty, složitosti následného prodeje a cen a nedostupnosti servisu. Je to prostě nastavené špatně. Já se naivně domníval, že když udělali ten diesel bude to něco jako já nevím 520d a A6 fwd tdi. Takový to máme tu značku je to v nízké výbavě, ale to je jedno. Jenže ne. Nakonec Ghibli se teď vyplatí jako pětiletá ojetina kdy ty ceny jsou vcelku v klidu stravitelný. Má to nízký nájezdy a samozřejmě ta auta dalších 250k nakroutí jak nic. Jenže z toho už má automobilka hovno...
---
Vnímaní značek kupujicími. Já jako nevím většina majitelů co má nové Porsche fakt historii neřeší. A hlavně prostě 996 třeba je prostě pro ně starý krám. To není o citové vazbě. To je prostě o tom, že je to Porsche a to je drahý a známý a rychlý. Ze stejných věcí žije lambo nějaký historický věci jakože byla nějaká Miura to neví typno nikdo s majitelů nových aut. Jako jo někdo jo ale procento. A jako na historii dneska nestaví už několik let nikdo. Porsche trochu ty tradice pořád jede, ale do mladých, nových zákazníků už to nikdo necpe. Prostě máš prémii, luxus a potom mainstream. A jako když to přeženu já měl XY značek a skutečně se zajímám jako historicky asi o tři z toho o jednu hodně, o druhou a třetí hlavně profesně. Zbytek povrchně nebo jen kvůli některým modelům. A jako Renaulta mám proto, že to tak vyšlo jinak mě fakt nezajímaj. Shodou náhod jim fandím v F1... to i dřív. Třeba to tak prostě měl ten youtuber s tím Porsche. Líbilo se mu je to sporťák ale kupoval to proto, ne proto že je to 911 whatever... Poršák...

briza
02. listopadu 2020, 20:33
1

Mě auta sebevědomí nezvedají, já zvedám sebevědomí autům. Ale je docela prdel, že RAMce(a potažmo ještě F-150) a Q8 se aktuálně vede zuřivá debata s kolegou :)

reagovat
beastar
02. listopadu 2020, 22:04
0

Záleží co je za typ. Byznys Q8 --- rocker,/pivař/kovboj RAM:))

briza
04. listopadu 2020, 08:22
0

Vzhledem k jeho historii typu GL, G63, X6, M5, 750i,CLA 45 AMG Brabus atd., by bylo to kvéčko jasná volba, ale tady jde o auto pro mě :) Se kterým on by se samozřejmě svezl a vzal si ho taky. Každopádně včera jsem si na tebe vzpomněl, protože přišel s tím, že bysme si mohli vzít S6, že má někde super nabídku, když se vezmou dvě naráz :D Takže se necháme překvapit.

beastar
04. listopadu 2020, 09:18
0

A tak s S6 by jste urcite neprohoupili. Akorat extravagance 0 a nejakej jakoze ala M5 efekt taky. Jede to ale dobre a vypada jako Audi no:) Jo jo tyhle nabidky dve a vic aut za lepsi cenu to v CR nejlip umi VW{}Skoda koncern..

Mr.Mechano
02. listopadu 2020, 21:46
0

Porsche Panamera, přes milión pořád?! Když se mě někdo ptá proč máme jenom BMW, tak říkám po pravdě, nemám na Porsche :)
Krásný auto, nová generace mi nepřijde tak originální...

reagovat
beastar
02. listopadu 2020, 21:53
1

Jak která Panamera samozřejmě jde koupit i pod milion dneska. Jako jestli máš BMW, tak na nějakou normální pohodovou šestiválcovou Panameru máš. Akorát uznávám, že ten servis toho Porsche furt vychází maličko dráž jak u těch obyčejnějších BMW,.

Ju
Junior
03. listopadu 2020, 16:45
0

https://www.sportovnivozy.cz/127074-porsche-panamera-4-gts-packet-jesenik

za půlčana po nějaký paničce co to proháněla akorát po pláži. Co chceš víc

beastar
03. listopadu 2020, 21:34
1

No jo tak koupit to jde. Já měl na mysli něco trochu novějšího. A tak ale jako v zásadě to jde koupit už docela levno, ano.

Ju
Junior
02. listopadu 2020, 22:31
3

No konečně něco pro nás, jednoduchý lidi, který nehoní desetinky někde po vokruhu, ale prostě ví co chtěj. Musí to jet kudlu a jít do daní. Muhaha.

reagovat
Franz Kafka
02. listopadu 2020, 22:57
1

Jinak samozřejmě abych potěšil. Tak Beastar je namyšlený pozér a neumí řídit. Proto fandí těm velkým zlým SUV a sám jezdí Renaultem,D Zdravím do horoucí prdele na Barrandov,D

reagovat
GanGreen
03. listopadu 2020, 07:37
-2

:)))

beastar
03. listopadu 2020, 10:31
0

Zdravým za řeku Indus do zemljanky. Jinak to že Beastar je namyšlený vědí všichni. Řídit neumí to dá rozum, ale myslí si o sobě že jo. SUV jsou super úplně je miluju, proto jich mám plnou garáž a Renault je pro chudý, co na to nemaj to se taky ví. To sis mohl jako správný majitel starý popelnice jménem 911 odpustit. Kéž by všichni tyhle neschopný podnikatelé krachli jak hlásal herr Zeman,D

Franz Kafka
06. listopadu 2020, 14:53
0

Ano tak to děkujeme. Za pozdravy. 911 na Jaře prodám. Nemám na to čas a zabírá mi to místo na loď.

Sedrik
03. listopadu 2020, 09:35
0

Že se SUV stávají novými leader of the pack, to je bohužel smutná pravda. To GLS nepřekousnu - to fakt ne.
Ale souhlasím s názorem na design Q8 - viděl jsem jich už mrtě v různých barvách a opravdu to není ošklivé auto (na fotkách nevypadalo nic moc).

Jinak s výběrem souhlasím - statusové auto musí být maskulinní, velké, hlučné a na první pohled drahé.

reagovat
beastar
03. listopadu 2020, 10:33
2

Jako já GLS taky ne. Proto sem tam vybral GLC AMG, který se mi fakt líbilo. Líbí. Q8 přesně to co píšeš. Z fotek sem byl dost v rozpacích, co tím jako myslí. Realita je prostě auto který se prodává skvěle a prodávat bude. Protože mimo to, že to má ten powwow effect, tak to fakt i umí hodně dobře jezdit. Uvnitř je konečně prostor. Výběr hodně omezilo to, že sem tam narval jen auta s kterým mám nějakou zkušenost.

fortress
03. listopadu 2020, 11:12
0

Pěkný výběr i blog. Řadím se k těm co si chtěj vysedět nějakou slevu protože auto nutně nepotřebuju.

reagovat