načítám data...

Škoda Fabia First Edition 1.0TSI DSG: Evoluce městského hatchbacku?

Fabia má, stejně jako Octavia, své místo na slunci českého trhu. Bude kopírovat ‚úspěch‘ čtvrté generace Octavie, nebo už mají ve Škodovce kontrolu kvality?

zobrazit celou galeriiFoto:   Hana Matyášová

Než začneme, bude potřeba zmínit mé setkání se čtvrtou generací Octavie. Co si budem dlouze říkat, byl to průser. K recenzentům a zákazníkům šly vozy, které rozhodně neviděly kontrolu kvality a pokud ano, tak hodnocení interních validací někdo prostě nevyslyšel. Od té doby už uplynul více než rok. Zlepšily se interní procesy? To snad uvidíme na Fabii.

Od příchodu Fabie na trh uteklo už bezmála 22 let a od té doby se leccos změnilo. Pryč jsou doby, kdy byla Škodovka levným autem pro každého. Pryč je Fabia Junior (mnohdy viděna v rukou seniorů). A pryč je taky možnost mít jiné karosářské provedení než hatchback. Ale od žehrání na to, co bylo, tu nejsme. Máme tu novou Fabii s plaketkou ‚First Edition‘, která si žádá zhodnocení. Tak pojďme na to.

Díky tvaru karoserie, který vypadá ne nepodobně předchozí generaci, si Fabii stále nelze splést. Redesign jako by se dotkl jen čumáku a zadku auta. Na příď byl naroubována nová maska chladiče přesně podle aktuální designové příručky Škody a světla, která byla u trojky po faceliftu řekněme přimhouřená, byla pootevřena. Když se na ni dívám déle, vzpomenu si na jeden obrázek psa, kterému někdo prsty roztahuje úsměv. Podívejte se taky. Představte si, že mlhovky jsou pomyslné prsty. A máte to. Není zač.

Foto: Hana Matyášová

Stejný postup ve škodovce zvolili i při designu zádě. Ne, nemyslím ten se psem. Zadní světla po vzoru Octavie, k tomu pár prolisů a je hotovo. Na první pohled jsem si nemohl pomoct, přišlo mi, že ona čtverková Fabia je spíš pořádný facelift než nový model, ale skutečnost je taková, že jen vypadá podobně. Změn je tu až až. V hospodě ale můžete tvrdit, že už se ani nenamáhali něco měnit, případně že na dokonalém designu už není co zlepšovat. Já za sebe můžu říct, že mě designově Fabia vůbec nepohoršuje, ale na druhou stranu se nedá říct, že by ze mě nadšení svlíklo ponožky. A teď pojďme k tomu, co je tady jinak.

Když už tedy vypadá (skoro) stejně, co se změnilo? No, popravdě řečeno hodně. Čtvrtá generace Fabie už stojí na platformě MQB A0, na které můžeme potkat třeba Polo nebo Scalu a svou předchozí platformu s označením PQ26 nechává v prachu dějin. To znamená leccos. Třeba to, že oproti předchozí generaci povyrostla do délky a šířky. Větší je i rozvor. Za zmínku stojí, že je větší než u první Octavie. A pak, že nerostou… Platforma MQB A0 poskytuje dle brožurky také větší bezpečnost a mnoho dalších benefitů, které zákazník ocení. Velice zajímavou možností je volitelná velikost nádrže. Můžete mít standardní čtyřicetilitrovou. A nebo si připlatit za padesátilitrovou. Liší se od sebe velikostně? Zcela určitě nikoli, liší se pouze odvzdušňovací ventily. Oukej… Ačkoli to selskému rozumu nedává absolutně žádný smysl, jeden účel to má a není to (alespoň primárně) snaha vylákat ze zákazníků peníze za příplatky. Fabia s menší nádrží má pro měřící cykl o něco málo nižší hmotnost a tak se na emisních pokutách zaplatí o trochu méně.

Foto: Hana Matyášová

A když už mluvíme o emisích, podívejme se na dostupné motory. Pokud chcete naftu, zapláčete, ale pro zastánce čtyřválců tu stále ještě možnosti jsou (tedy jedna). Základní motorizací je litrový tříválec s označením MPI o výkonu 59 KW, který můžete dostat pouze spřažený s pětistupňovou manuální převodovkou. Testovaný vůz je sice také osazen litrovým tříválcem, ale dvě ze tří písmenek označení se liší. Je to tedy TSI a v té nejsilnější variantě s 81 kW a sedmistupňovou převodovkou DSG.

Než vyrazíme na podzimní silnice, posaďme se do sedačky. S novou generací přišel i nový interiér. Pokud na fotkách vidíte inspiraci Octavií, nemýlíte se. Jedno ale interiéru musím nechat. Je tu vážně dost místa. Stejně jako ve Scale si tady bez problému sednu „sám za sebe“, dokonce mám pocit, že mé pravé koleno není utlačováno středovým tunelem. Pryč jsou budíky, na místě přístrojového štítu je nám všem známý displej, který budíky supluje a v případě zájmu nám může ukázat celý svět i navigaci. Středovému panelu vévodí displej infotainmentu, který má překvapivě menší uhlopříčku než budíky. Fakt. 9,2 palce infotainmentu, 10 a čtvrt digitální přístrojovky. Pod ním najdeme výdechy topení a pak až jeho ovládání, které je osazeno otočnými ovladači a tlačíky. Naprosto dementní řešení, které nalezneme v Octavii, se tedy nekoná. Jupí! Standardem je, že všude je přehršel dostatek USB-C portů. Ještě pár týdnů zpět bych měl radost, vytáhl kabel se dvěma céčkovými koncovkami a zkoušel, jak dobře si poradila Škodovka s implementací Android Auto. No, kabel USB-C – Lightning nemám, takže si budu muset nechat zajít chuť a zajet do nejbližšího elektra. Jaké bylo moje překvapení, když mi auto samo od sebe nabídlo bezdrátové CarPlay? Příjemné.

Foto: Hana Matyášová

Celkově musím uznat, že palubní systém naznal velkého zlepšení. Jak rychlost startu, tak stabilita je na dobré úrovni. A i po prozkoušení všemožných nastavení jsem nenašel chybu. Stejně tak i asistenti. Málem by mi přišlo, že test Octavie byl jen špatný sen, tady vše funguje jak má. Tedy, až na… Podařilo se mi dostat do úzkých automatické parkování. Bydlím v jednosměrné ulici, kde se parkuje po obou stranách silnice. S nalezením parkovacího místa vlevo i vpravo nebyl problém, ale prakticky pokaždé, když jsem chtěl zaparkovat vlevo, mi systém zahlásil chybu „Protisměr zablokován“ a pak zhruba v padesáti procentech případů pokračoval v manévru. V těch ostatních případech parkování přerušil a nechal to na mě.

Pardon, zpět k interiéru. Všechno to prošívání vypadá fakt hezky. Sedačky relativně příjemně drží, ale jsou, jak je obvyklé, tvrdší a při delší cestě se začínám vrtět. Posez je spíše vyšší, určitě bude vyhovovat starším lidem. No, těm se ale bude líbit ještě něco jiného. Přední dvěře mají velice designové madlo, za které se chytnete třeba při jejich zavírání. Nevím jak vy, ale já už ho někdy určitě měl v ruce. V obchodě, když jsem tlačil nákupní košík.

Foto: Hana Matyášová

Raději vyjeďme. 81 kilowattové TSI je podle pro Fabii tak akorát. Je překvapivě tiché a překvapuje mě svojí kultivovaností v nižších otáčkách. Převodovka nemá vůbec problém drtit motor v otáčkách pod dva tisíce. A jemu je to úplně jedno. Prostě jede a skoro o něm nevíte. V tomhle ohledu klobouk dolů. Lepší je samozřejmě, když se může nadechnout a turbodmychadlo nám může ukázat, proč tam je. Po městě je Fabia agilní, nebude všude úplně první, ale rozhodně se nepropadne na konec pelotonu. Společně s podvozkem, který je naladěný spíše komfortně, si s ní člověk užije při ježdění po městě docela zábavu. Stejně tak i na malé okresce se sebou nechá Fabia cvičit a statečně odolává zákonům fyziky. Sranda končí až na dálnici. Při stotřiceti není TSI zrovna úsporné a pokud budete chtít předjíždět, dobře si své sešlápnutí plynu a následnou akceleraci naplánujte.

Foto: Hana Matyášová

Nebyla by to Škodovka, kdyby to nebyla spousta ‚Simply Clever‘ vychytávek. V kufru se nachází doslova přehršel různých sítěk, ve dveřích nechybí deštník (vážně, nikdo z novinářů jej zatím neukradl), u zpětného zrcátka se nachází USB port pro napájení kamery. Mým favoritem je ale chránič zadního nárazníku, který využijete skoro vždy, pokud sebou rádi taháte spoustu věcí, se kterými máte plány, na které občas i dojde.

Verdikt

Pokud jste čekali, že s novou generací přijde něce revolučního, máte smůlu. Škodovka jde postupným vývojem. Zpracování je lepší, jízdní vlastnosti jsou lepší, motorizace jsou lepší. Základem je ale pořád ta samá idea auta. Obyčejný hatchback do města a na vesnici, který může posloužit úplně každému. Dokážu si představit, že v ní budu jezdit každý den do práce, z práce a nebudu nikdy ničím překvapen. Nejspíš mi u toho bude často hrát No surprises od Radiohead.

Nebylo to by to ale ono, kdyby tu nebylo nějaké ale. A to je cena. Jasně, už nedostanete Fabii bez výbavy, ale i tak její cena startuje na 339 900 korunách. A v případě testovaného kusu hrubě přesahuje půl milionu. Ano, za své peníze dostanete spoustu malých vychytávek. Ale stojí to za to? To už je na zvážení ctěného zákazníka.

Technické údaje

Motor: zážehový přeplňovaný tříválec 999 cm³
Výkon motoru: 110 koní (81 kW) v 5 500 ot./min
Točivý moment: 200 Nm v 2 000 – 3 000 ot./min
Převodovka: automatická sedmistupňová
Maximální rychlost: 205 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 9,6 s
Průměrná spotřeba (udávaná): 5,5 l/100 km 
Průměrná spotřeba (v testu): 7,2 l/100 km
Cena již od (Škoda Fabia 1.0 MPI Ambition): 399 900 Kč
Cena testovaného vozu bez příplatků (Škoda Fabia 1.0 TSI DSG): 449 900 Kč

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

beastar
30. listopadu 2021, 21:39
3

Franto ty deštníky se nekradou ty jen zapomeneš vrátit :D Taky znám v půlce Superbů nebyli, nebo třeba jeden a tak. Si to lidi nechávají jako trofej proti dešti je to ale na nic.

reagovat
Be
Beran
02. prosince 2021, 12:01
0

Nevim jak v supovi. Ale ty destniky ve fabce jsou nouzovka. To musi zkuseny novinar poznat na prvni pohled a ani takovy destnik nevezme do ruky :-D

beastar
02. prosince 2021, 12:17
0

Za mě i nouzovka je silný slovo. To je fakt na oko. V supu jsou malý a takový křehký podle mě jsou to stejný:) Na to nemusí být člověk ani novinář...

bitner
01. prosince 2021, 09:02
1

Moment! Ty znas OK Computer? Album vydane driv, nez ses narodil? Respekt!
Btw. nejlepsi deska celych devadesatek a dost mozna i cele historie rock´n´rollu.

reagovat
beastar
01. prosince 2021, 09:50
-1

Britpop, artrock není rock n roll:)) A nejlepší rocknrollova deska to si dost přehnal ne. Jako jestli pro tebe osobně, cool. Reálně ale tvl to neee.

František Čáslavský
01. prosince 2021, 10:06
1

No dovol, když vyšel OK Computer tak jsem ještě neuměl číst, ale už jsem rozhodně byl na světě! :D

ro
rock
01. prosince 2021, 10:09
3

"Btw. nejlepsi deska celych devadesatek a dost mozna i cele historie rock´n´rollu."

Existuje smajlík pro shovívavé pousmání ?

František Čáslavský
01. prosince 2021, 10:10
2

Pokud ano, určitě se tu nezobrazí jinak než jako čtyři otazníky :D

bitner
01. prosince 2021, 10:36
1

Tak se kluci pochubte, jaky mate vkus. Jen abych to uvedl na pravou miru, rock´n´roll (v prekladu meho syna kamen a rohlik) definuju jako elektrifikovanou lidovou hudbu od 50. let do konce 90. let, kdy to v podstate umrelo. Napric stylama od zakladatelu typu Chucka Berryho, pres Beatles, Pink Floyd, Velvety, Doors, U2, hard rock, metal (kdo zalozil metal? Ano, spravne, Hendrix), blues atd.
No a kazdy ten styl ma svoje milniky a famozni pociny. Radiohead s OK Computer tohle vsechno vytezili, pridali to dobre anglicke (britske) a nasledne se z toho sesypali, protoze i jim samotnym bylo jasne, ze tohle je konec. Po tomhle album uz nevyslo nic od nikoho, co by se tomu jen priblizovalo. OK Computer je posledni dechberouci deska, je to posledni pocin predinternetove doby, ktera vsechno rozredila do bezvyznamnosti.
I dnes se daji najit zajimave skupiny - napr. australsti Psychedelic porn crumpets, nicmene uz nemaji sanci prodrat se tim internetovym sumem. Jo a na youtube mam oblibeny kanal Underrated albums.

bitner
01. prosince 2021, 10:41
1

Jo a pustte si Airbag, ta ma vylozene petrolheadskej text :-)

bitner
01. prosince 2021, 10:44
1

Kdyz to ted po sobe ctu...snad se tam ta zakladni myslenka da vysledovat. Do bezvyznamnosti to rozredila az doba internetova a Radiohead napsali posledni kapitolu, to sem tak nejak chtel sdelit :-)

ro
rock
01. prosince 2021, 12:23
2

Dvě poznámky:
- pro pojem rock 'n' roll mám vyhrazeno to, co se odehrávalo v 50. letech a možná na začátku 60. let. V diskografii Beatles by se možná ještě nějakej rock 'n' roll flák najít dal, protože v počátcích hráli dost předělávek, ale u Floydů bych ho fakt hledat nechtěl.
- ale i kdybychom v zájmu debaty akceptovali rozšířený význam tohodle slova (jakkoliv prosté "rock" by asi bylo spíš na místě), tak už vůbec nedokážu postavit Radiohead na (nebo dokonce NAD) úroveň kteréhokoliv z těch jmen, co jsi zmínil v prvním odstavci. Jestliže existuje kanál Underrated albums, tak Radiohead je v mých uších adeptem na zařazení do hypotetického kanálu Overrated bands.

bitner
01. prosince 2021, 12:42
-2
ro
rock
01. prosince 2021, 12:45
1

...a co bych vybral z devadesátek já? Bez pořadí a bez snahy o úplnost, jenom co mne teď napadá:

U2 - Achtung Baby
Guns N' Roses - Use Your Illusion
Metallica - Metallica, Load
Nirvana - Nevermind
Rolling Stones - Voodoo Lounge
Judas Priest - Painkiller
Oasis - (What’s The Story) Morning Glory? (+ všechny ostatní z devadesátých)
Queen - Innuendo
Bon Jovi - Keep The Faith
Ozzy Osbourne - No More Tears
Red Hot Chili Peppers - Californication
Faith No More - Angel Dust (+ všechny ostatní z devadesátých)
Black Crowes, White Stripes, PJ Harvey, Tom Petty, Aerosmith, Robert Plant, Queensryche etc., etc., etc., etc.

bitner
01. prosince 2021, 12:59
1

Na Achtung Baby se velice shodneme, to je v mem top10 listu vsech dob. Co se tyka Oasis, tak to je fakt sranda, protoze tem jsem prisel na chut ted - 25 let pote. V jejich dobe jsem jel na Beatles, Floydech a pak rovnou tech zpropadenych Radiohead, nebo Verve.


Obecne z okrajovych zanru miluju psychedelii. Jeden klenot ze 60. je Arzachel.

Jimi
01. prosince 2021, 13:04
2

Chtěl bych se vyjádřit k Fabce, vlastně ne, Radiohead jako alternativa výborný (ne všecho od nich), ale rock n roll jsem v tom nikdy nehledal.
Jinak 90s, tak víc ji asi charakterizuje spíš ta alternativní část výběru - jak uvedl rock (další jako Bjork, Chemical Bro, Massive Attack, Prodigy, Underworld, ...)

ro
rock
01. prosince 2021, 13:13
0

Psychedelii já jenom tak zlehoučka. Ranný Pink Floyd a to je tak všechno. Možná občas nějakej profláklej hit, kterej prostě nejde opomíjet (Iron Butterfly - In-A-Gadda-Da-Vida). A pak kapely, co se o psychedelii jenom otřely k dokreslení nálady, ale gró je někde jinde (Doors, Velveti z klasiků nebo třeba Black Angels z nových)

Morec
01. prosince 2021, 15:04
1

Metalu je škoda se vyhýbat, zřejmě zažíváme jeho nejlepší období. Doporučuji Mastodon, Gojira, Animals as Leaders, Dream Theater, Tool, Plini a mohl bych pokračovat :D

krab
01. prosince 2021, 23:07
1

Normálně bych i nadšeně s Bitnerem souhlasil, aspoň zabrouzdal na zajímavý téma, ale tady fakt zrovna jako nee.. Já mam rád rock'n' roll a beat všeho druhu, ale zrovna Radiohead poslouchat nějak nemůžu. Je to hrozně takový depresivní .. nevím. Něco jako v 70. tkách Joy Division. Mají skvělý skladby, vlastně většinu, ale je to takový depresivní, to už ani psychedelický. Seznam od Rocka výbornej... vlastně většinu těch alb doma mám na CD a občas nějaký do auta vytáhnu. Vlastně bych do něj někam na vysoký příčky devadesátek přihodil ještě Van Halen Right Here, Right now , to mám hrozně rád...

Sa
Sato
02. prosince 2021, 00:18
-1

Sorry ale co akoze umrelo na rocknrolle potazmo metale na konci 90s? Tiez suhlas ze metalu je strasna skoda sa vyhybat, velmi pestry zaner, plny zaujimavych odbociek.

bitner
02. prosince 2021, 10:51
0

U metalu fakt nevim, on to je takovy svet sam pro sebe, ale jinak zadni novy U2, Oasis nebo dokonce Pink Floyd za 21 let noveho tisicileti nikde nejsou. Je to az tak spatne, ze si musi jeden herec natocit a nazpivat film s odlicenou Gaga a vlastne si zavzpominat, jake to kdysi bylo.

ro
rock
02. prosince 2021, 12:00
0

Vůbec nevím, z kterýho konce začít. Kompletní diskografie White Stripes je něco, co se bude za 20 let běžně řadit na úroveň Zeppelinů. Foo Fighters vyzráli a jsou album za albem prostě dobří. Tea Party nahráli na přelomu století nějakých 6 špičkových alb. Pak se odmlčeli, ale čas od času o sobě dají vědět, tak třeba to není uzavřený. A Perfect Circle je skvělý. Dream Theater hejtuju kdy můžu, ale uznávám jejich technickou úroveň a rozumím tomu, že pro spoustu lidí mají kultovní status. Pearl Jam i Soundgarden se restartovali a vydali hodně dobrý alba, dokonce pamětníci Black Sabbath a Rush vylezli z děr a hlavně Clockwork Angels od Rush bych vypíchl. Iggy Pop změnil životní režim a nahrává strašně zajímavý věci. Black Keys vydávají jedno výborný album za druhým, Black Angels jsou mí velcí oblíbenci. A je tady spousta dalších, Greta Van Fleet, Royal Blood, Pretty Reckless, Halestorm, Mumford & Sons, Rival Sons... a to je jenom nepatrnej výzob, protože mně se ze současné a skorosoučasné hudby taky hned tak něco nelíbí. Ale když si vybera taková konzerva jak já, tak si musí vybrat snad každej.
Noví Floydi na obzoru nejsou, ale oni taky od r. 1979 nestáli za zmínku ani ti staří. S tím, co nahrávali po Zdi by těžko prorazili. Mám teda slabost pro Division Bell, ale to album bylo jednorázový vzepjetí.

bitner
02. prosince 2021, 13:15
0

Black Keys jsou super, White Stripes taky, ten zbytek si projedu. ALE: posloucha to opravdu KAZDEJ? Je to globalni fenomen? Urcuje to masovy hudebni vkus? Myslim, ze ne. Jasne, kolovratkove sracky se vydavali vzdycky, od tech 50. let furt pryc, ale ja se bavim o hudbe jiste kvality, ktera se naposledy dokazala masove prosadit v tech 90. letech.
Dinosaury z 90. a starsi neberu, ti z definice nemaji na to, aby zazehli novou revoluci.

Morec
02. prosince 2021, 13:55
0

Souhlas s Binterem. Z pohledu mainsteamového udávání trendů je rock mrtev, ale já třeba nikdy poslouchat mainstream nechtěl... Trap je to co vládne žebříčkům. Rick Beato na YT vše krásně vysvětluje.

ro
rock
02. prosince 2021, 14:05
1

Pokud hledáš něco, co zažehne revoluci, tak se těmi mými tipy ani neprobírej, nemá to smysl.
To je totiž hudba, která má (alespoň já ji tam vnímám) jistou kvalitu -abych tě citoval-, ale s masovým / globálním hudebním vkusem to nemá nic společného. Ten je už dávno jinde. To, co poslouchá KAŽDEJ není v drtivé většině poslouchatelný pro mne, tudíž ti v té věci neporadím.

bitner
02. prosince 2021, 15:10
0

No a jsme u toho. Dneska uz nenajdes nic, co by poslouchal kazdej. Pokud vynechame ten totalni muzak, ktery ani nevnimas, tak zbyde A star is born a to byl film. Kapela, ktera by to tady prejela jak U2 v dobe Achtung Baby nebo jeste Pop z 97, pripadne Oasis v dobe Morning Glory, neni a uz to trva pres 20 let.

ro
rock
02. prosince 2021, 16:09
1

Ale to, že se posunul / změnil masovej vkus není chyba té hudby. Ta je furt dobrá.

btw to, že by U2 s Achtung Baby něco přejela bohužel není pravda. Už tehdy byl většinový vkus jiný. Ven z bubliny, nahrávka roku 1991 v US byla eponymní Mariah Carey a v GB Stars od Simply Red. U2 bylo v US i GB na špičce pouhopouhý jeden týden - takže jako dobrý, ale žádnej parní válec.

codex
18. prosince 2021, 19:32
0

Bitner má pravdu. OK Computer je dost možná nejlepší rock'n'rollová deska všech dob a pokud ne všech dob, tak minimálně těch devadesátek. Ok Computer je labutí píseň žánru a Radiohead si toho byli dobře vědomi. Pak zlámali kytary a rocku vypravili pohřeb na dechberoucím elektronickém Kid A, což je mimochodem možná lepší deska než ten OK Computer.

Neznamená to, že by po OK Computer nebyla dobrá kytarová hudba, ale nic nového ve velkém měřítku, co by inspirovalo hromady nových kapel, aby na tom stavěly a posouvaly ten žánr dál, už se prostě nestalo. Od té toby je to jen recyklace, případně přidávání vlivů elektroniky a jiných žánrů, což není apriori špatně, jen ta inspirace jde zvenčí a ne zevnitř. Holt už rock není hybnou silou moderní hudby, ten motor se přesunul jinam.

In a fast German car
I'm amazed that I survived
An airbag saved my life

Avex
01. prosince 2021, 09:43
-1

Neurazí, nenadchne. Ale líbí se mi ten simply clever trojúhelník v kufru. Jo a škoda, že není EV nebo aspoň hybrid verze, k charakteru auta by mi to sedělo mnohem víc.

reagovat
Ha
Habakukk
01. prosince 2021, 12:49
1

Protože se mi cena testované verze zdála děsivá vyskládal jsem auto tak jak bych jej koupil manželce a vypadla mi z toho cena 445.800,- pro 70kw, výbavu Style a nějaké ty nutné doplňky. Tedy cena se dá srazit, ale aby to nebylo úplně holátko tak bude pod 400t Kč problém to pořídit.

reagovat
ro
rock
01. prosince 2021, 13:51
1

Já jsem skromnější, volil bych stejnou specifikaci, akorát asi míň příplatků a stlačil bych to až skoro k té hranici 400 t :-)

A vlastně to ani není drahý. 100 k Fabia stála před dvaceti lety od 380 t, za automatickou klimu se doplácelo 35 t a za liťáky dalších 10. Už to je víc, než mi vyšlo dneska, akorát dneska je to auto o 15 cm větší (na délku a skoro i na šířku) a já vydělávám dvoj-, možná trojnásobek.

Ha
Habakukk
01. prosince 2021, 18:07
0

Jo zadní kamera, pípáky vyhřívaný volant reserva záruka 5 járu a je to tam hned. Jako kompromis jsem nechal malá kola a základní modrou.

beastar
01. prosince 2021, 23:37
0

Já skončil na 650 000. Nepřijde mi to ale špatně. Předplacený servis, výbava jako o třídu větší auta, metalíza, alu 18, sportovní sesle, keyless a tak dále.. 1,5tsi 110kw což nebude ve fabce špatný povození.

Be
Beran
02. prosince 2021, 11:57
0

Ja ted nahodou objevil svoji rok a pul starou konfiguraci trojkove fabky combi, silnejsi litr, slusne vybaveny stajl bez rozmarilosti za 420 tis.
U tehle nove se do 420 vejdu s kompromisama, ale slo by to.

M P
01. prosince 2021, 17:38
1

František na cestě zpět na stromy, akorát to není kombík, ale pořád je drahý. Pamatuješ? :D

reagovat
František Čáslavský
01. prosince 2021, 21:01
1

Ano! :D

Csaba
01. prosince 2021, 17:38
1

A já si řekl - OK - čtyřková fábia láká k debatě, je to novinka, do roka bude na každém rohu, 19 příspěvků... - bude plodná diskuze, něco nového se dozvím... a prd - kulový, Jasánek, kulový - místo toho přesvědčování nevěřících že zelená krychle je červený hranol a hrozný údiv nad tím že ostatní, přes veškerou snahu, sveřepě a neochvějně trvají na svém... :-)

DEF LEPARD A HYSTERIA!

:)

reagovat
Csaba
01. prosince 2021, 17:43
0

S dvěma "P", spěchal jsem :)

briza
01. prosince 2021, 22:14
6

Přesně. Když už si myslím, že mě tady nic nepřekvapí, tak si vlezu do diskuze k Fabii a místo potěšujícího rochnění se v kvantech shitstormu tu jen sleduju pár gerontů, hádajících se o tom, co je a není pičo rokenrol. Já už fakt nerozumím vůbec ničemu. A NEJLEPŠÍ JE HANIČKA ZAGOROVÁ!!!

Opelfahrt
02. prosince 2021, 00:39
0

Tak ono je to logický. Fabiu kupujou tradičně geronti, no tak tady se ti geronti slezli a za chvilku zapomněli, že chtěli diskutovat o autě pro starou, a místo toho začli vzpomínat.
Lekl jsem se, když se objevil jeden nepatřičně progresivní výrok, že by to pán chtěl radši v elektrice, ale pak se to vrátilo do správných mezí.

beastar
02. prosince 2021, 01:16
3

Geronti co vzpomínají na 90s. :))

bitner
02. prosince 2021, 09:51
0

briza: be my guest!

ro
rock
02. prosince 2021, 09:57
1

Tak vona taková Hanička Zagorová má / měla v repertoáru covery Dire Straits, Sweet, Chicago nebo Andersona & Vangelise, takže vivat Hanička !!!

Jimi
02. prosince 2021, 10:15
0

Je dobře, že se ozývá i progresivní mládež, kterou zajímá i nová Fábie :)

TV
Tom Voumard
02. prosince 2021, 08:00
1

Autíčkář je o "všem, co brázdí povrch Země na čtyřech kolech." A k tomu neodmyslitelně patří hudba. Jakože zde chybí tato rubrika? Třeba by pak diskuze o Fabii byla o Fabii ????

reagovat
František Čáslavský
02. prosince 2021, 09:51
0

Nejsem si jistý, jestli by chtěl někdo vědět, co za bizarní hudbu jsem schopen poslouchat :D

bitner
02. prosince 2021, 09:53
-1

Je velka pravdepodobnost, ze to budu znat a/nebo se mi to bude libit.

ro
rock
02. prosince 2021, 10:01
0

Tak ono možná o Fabii bylo v rámci těch asi sedmi postů řečeno a podotknuto vše, co řečeno a podotknuto být mělo (a mohlo) a zbytek diskuze je bonusová nadstavba zdarma - a to se vyplatí!



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Maxus (SAIC) EV80  2021
Maxus (SAIC) EV80

2021 rok výroby
122 koní výkon
56 kWh baterie

Nissan LEAF  2015
Nissan LEAF

2015 rok výroby
110 koní výkon
24 kWh baterie

Plymouth Fury  1969
Plymouth Fury

1969 rok výroby
230 koní výkon
5 210 ccm objem

Mercury Monterey  1964
Mercury Monterey

1964 rok výroby
390 koní výkon
6 400 ccm objem